Sprawdz bezpieczniki
Na trzecim zdjęciu drugi od dołu.
Start error po przez rozładowanie się akumulatora to normalne ,mogę naprawić mając sterownik silnika u siebie lub odczyt eeprom z tegoż sterownika silnika. .
Najczęściej w okolicy bezpieczników, stacyjki.
po wyjęciu bezpiecznika który oznaczony jest kluczykiem Od czego jest ten bezpiecznik.
Masz uszkodzoną wiązkę do tylnej klapy. Przez to wywaliło bezpiecznik od stopu i auto nie odpala. Zmień sam bezpiecznik opis w internecie i sprawdź czy odpali.
Na tym samym bezpieczniku co licznik jest też czujnik poziomu i temperatury oleju, do sprawdzenia wiązka do czujnika i sam czujnik. Na początek odłącz czujnik i obejrzyj dokładnie wiązkę w okolicach czujnika.
Witam źle podłączyłeś podaj napięcie na wsuwki przekaźnika te 2 blaszki nie pod przewody . I podaj kolory przewodów tych bezpieczników co niema na nich napięcia .
na czerwonym (+) mam po przekręceniu stacyjki zanik napięcia Na samym bezpieczniku napięcie też siada?. Uszkodzony jest przewód przed, albo za bezpiecznikiem.
Jeśli to na pewno bezpiecznik od pompy to wyciągnij na chwilkę przekaźnik od pompy i sprawdź czy później też pali bezpiecznik jeśli nie to jest to wina pompy a jeśli nadal go pali to masz gdzieś zwarcie na kablach w instalacji.
Wciśnij czerwony grzybek, pod maską na lewym kielichu zawieszenia, może było walone młotkiem i wyskoczył.
po co ? na przykład z org kluczyka nie ma możliwości wyjęcia tp jest wtopiony w obudowę .
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników. Jeżeli odpala na plaka to znaczy że sterownik silnika działa więc możliwe że uszkodzony jest bezpiecznik od pompy paliwa bądź przekaźnik pompy.
Być może masz słabą masę, uszkodzony rozrusznik, albo spalony bezpiecznik. Wszystko musisz sprawdzić.
Witam. Jak w temacie. Mam problem z Dodge Caliber. Opisuje całe wydarzenie : Auto pod czas jazdy zgaslo zapalił się wszystkie kontroli tak jak by nie miał komunikacji z komputerem. Więc przelecialem wszystkie bezpieczniki pod maską (bo tylko te znalazlem) okazały się dobre więc troszkę poruszalem instalacja koło akumulatora i o dziwo odpalił i zgasł....
Dobrze tak zrobię. Z tymi bezpiecznikami sądziłem, że robię dobrze sugerowałem się także filmem na YouTube. Ten pod maską wszystkie mają 12, 63 te 2/3 małe mają 0.00. Obok to była tylko kwestia bezpieczników.
Witam, powinien być w komorze silnika bliżej prawej strony patrząc z przodu na ścianie grodziowej jeśli tam nie będzie to ten 50A z prawej strony na zdjęciu.
No to masz usterkę napięcie na pompę 12V powinno być
Słabo sprawdzone bezpieczniki ewentualnie jakaś masa.Zobacz przy radiu czy nie masz właśnie plusa czy masy.
Skoro nie masz czym zdiagnozować to nic nie zrobisz. Szukaj warsztatu.
To wsadź sprawny tam gdzie powinien być.
To nie problem masy, problem jest w zasilaniu. Lecisz z kontrolką minimum 55W po zasilaniu, znajdziesz gdzie ginie.
Od licznika są dwa. W dolnym rzędzie małych bezpieczników obok siebie . Na ulotce narysowany jest licznik.
Problemem może być bezpiecznik pod maską. Poniżej pełna rozpiska bezpieczników. Po angielsku lecz z pomocą google dasz radę. Przejrzyj wszystkie odnośnie zasilania sterownika silnika. [url=http://fusesdiagram.com/volkswagen/...
Witam. Mam problem z Renault Magnum. Nie odpala. Pali bezpiecznik P43.
Jeśli przed Twoją ingerencją wszystko działało, to świadczy że coś popsułeś. Sprawdź je jeszcze raz, zawracając uwagę na poprawność styków bezpieczników w gniazdach.
Ok dziękuje za pomoc. Jestem kompletnym laikiem więc zapytam wprost czy za pomocą multimetru to posprawdzam? To pytanie zabrzmiało jak: "jestem kompletnym laikiem i nie znam się na medycynie, czy poradzę sobie z wycięciem u siebie wyrostka robaczkowego mając ostry nóż?" albo "mam kaszel, nie znam się kompletnie na medycynie, ale mam stetoskop, czy...
sprawdzałem napięcie żarówką 12V to nie świeciła jasno tylko robiła się czerwona Jeśli tak, to podaj plusa do pompy i zobacz czy pomogło. Jak tak to przekaźnik do sprawdzenia na początek.
Jaki był cel wyciągania bezpiecznika?
Witam! W załączniku masz sposób podłączenia kabli do wyjść głośnikowych przynajmniej tak jest u mnie i trafa wsadź wszystkie bezpieczniki i możesz odpalać maszynę Powodzenia!
Prawdopodobnie kostka stacyjki ew. skrzynka bezpieczników.
a w ogóle ropa leci jak przekręcisz kluczyk na zapłon? po zdjęciu wężyka z filtra paliwa ma lecieć ropa strumieniem, W Masterze II pompa w zbiorniku? Tam chyba jeat gruszka przed filtrem
No to sam odpowiedziałeś gdzie jest problem. Wyjąć całą skrzynkę z bezpiecznikami, rozebrać wyczyścić, pewnie gdzieś coś nie łączy, najpierw sprawdż i wyczyść kostki które wchodzą do skrzynki.
garaz ci nie potrzebny. Jesli nie masz miernika to wez zarowke 12V55W, przekrec kluczyk w stacyjce jeden koniec do masy a drugi do kabla od swiecy. Jak nie zaswieci to szukaj przekaznika o ktorym mowisz i bezpiecznika.
Opis co robie: wsiadam do auta dusze hamulec i guzik start działa ektryka :radio, nadmuchy i słyszę wspomniany "pyk" święcą sie kontrolki widoczne na zdjęciu i auto nie odpala Zastanawiam się czy to może kwestia przepalonego bezpiecznika?
Sprawdź skrzynkę bezpieczników silnika F8 -- 25A U mnie dokładnie był ten sam problem, stacyjka cykała i nic nie odpalało. Wymieniłem akumulator i dalej nic. Dopiero dogrzebałem się do tego bezpiecznika i wszystko OK. Nie lubię filozofów, którzy wymądrzają się i nic nie pomagają. Wpisy typu szukaj instrukcji obsługi, rozbierz silnik, zawołaj fachowca....
Jeśli aku ok to na drugim miejscu sprawdził bym bezpieczniki.Są w trzech miejscach tu masz opis https://www.autogenius.info/pl/mercedes-...
Gdyby bylo zwarcie to wydaje mi się spaliłoby bezpiecznik od razu po przekreceniu kluczyka. Szczerze mówiąc nie mam czym sprawdzić błędów. No ale dalej pozostaje pytanie od czego jest ten bezpiecznik. Nie ma konkretnej rozpiski?
Sprawdź na początek wszystkie bezpieczniki
3157 ECM Not Detected on CAN bus. Rozpięła się gdzieś wtyczka przy okazji wymiany filtrów albo coś przez przypadek przywarło i szukaj w bezpiecznikach.
Nie wiem czy pruć wiązkę. A może ważne - przy odpalaniu na spalonym bezpieczniku -ciężko odpala i - pokazuje błędy podciśnienia i inne.
na kablach nie powinien gasnąć nawet przy rozładowanym aku, coś się upaliło sprawdż najpierw bezpieczniki.
Auto odpala? Jak zmierzyłeś zwarcie nr28 do masy? Opis bezpieczników oczywiście posiadasz?
Może w bezpiecznikach kabinowych była pierwotna usterka , a teraz to może być różnie . Sprawdź te bezpieczniki to się dowiesz.
witam odświeżam temat. otóż u mnie jest problem z przepalanie bezpiecznika w srebrnym przekaźniku. po założeniu nowego bezpiecznika odpala na Pb jeździ obroty ok. ssanie itp działa. aż nagle ni z gruchy ni z pietruchy przepala ten bezpiecznik tym samym gaźnik nie ma sterowania i jazda jest prawie niemożliwa.pozdrawiam
Wg schematu ta wtyczka odpowiada za komunikację z drzwiami, lewe i prawe. Z modułem poduszek powietrznych (stąd błąd airbag). Złącze komunikacji CAN + zabezpieczenie przez bezpiecznik (skrzynka 12 bezpieczników)
A wszystkie są właściwie włożone? Jakiś nie jest pomylony i włożony nie tam gdzie trzeba?
Sprzedane auto
Wyciągałeś bezpieczniki i stracił synchronizację CAS.
No to teraz rękawy zakasać i przeglądać wiązki, odpinać co się da i sprawdzać czy dalej jest obwód przeciążony, najlepiej w miejsce bezpiecznika wstawić żarówkę 55w i obserwować jej jasność, jak znajdziesz przyczynę, światło ściemnieje. Dodano po 5 Rozpiska bezpieczników.
Jeśli odpalasz przez żarówkę, to bezpieczniki możesz tymczasowo wstawić byle jakie. Tak w okolicach 1,5A będzie dobrze, ale może być więcej.. Wklej kawałek schematu z bezpiecznikami, to popatrzymy.
Obstawiam na skrzynkę bezpieczników . A dokładniej to to że łapki bezpiecznika odpalają jedno lub obie zakończenie . te czapeczki . Bezpiecznik cały a tam upalona czapka .
na poczatek sprawdz bezpieczniki
Albo bezpieczniki albo brak zasilania zegarków?
Sprawdź bezpieczniki.
Więc problemem jest brak zasilania zegarów a w nich siedzi immo i nie pozwoli Ci odpalić auta. Przejrzyj dokładnie wszystkie bezpieczniki.
Sprawź najpierw świece żarowe ,bezpiecznik od nich może nie grzeją wcale świece.
Gdzie szukać przyczyny? W obwodzie, który zabezpieczał bezpiecznik. On się nie spalił bez powodu.
Sprawdź szarą kostkę na wiązce pod skrzynką bezpieczników i samą wiązkę pod lewą lampą i za sterownikiem silnika.
Powodzenia.. wobec tego.
CLIO 4, 2014 r komunikat - "Kierownica nie zablokowana" auto odpala, bezpiecznik dobry, gdzie szukać przyczyny. Nie blokuje kierownicy po wyjęciu karty Pojazd po wypadku , świeca jakieś kontrolki ? Na które piny blokady podać naoięcie żeby sprawdzić czy rygiel działa ? Nie sprawdzisz .
Witam Czy udalo się rozwiązać problem ? U mnie ten sam bezpiecznik się pali..
Witam. Może ktoś pomoże znaleźć przyczynę awarii. Skuter kręci, nie odpala ale cały czas przepala bezpiecznik ecu. Od czego zacząć poszukiwania? Pozdrawiam
Pobór prądu w trakcie odpalania na tym bezpieczniku podaj.
Nie brakuje Ci tylko prądu bo jak sam napisałeś - na krótko nie odpala. Immo jest w UCH - skrzynka z bezpiecznikami. Komunikuje się ona ze sterownikiem silnika i pętlą stacyjki. Nie rozpozna klucza, widzi że sterownik silnika nie jest kompletem z ECU (sterownik silnika) to nie zezwala na odpalenie silnika. Rozrusznikiem steruje UPC - skrzynka z bezpiecznikami...
ale nie jestem mechanikiem Więc zgłoś się do mechanika tylko kumatego. Tak tez podejrzewam, że to coś łatwego, taniego, tylko trudne do wykrycia Kto tak powiedział? Napewno jakiś kabelek odpięty albo przepalony bezpiecznik.
Skrzynka bezpieczników ,przekaźnik małogabarytowy brązowy.
Bezpieczniki ok
Czy jest możliwość, że jest jeszcze jakieś zabezpieczenie które nie odpala tych urządzeń Bezpiecznik. Często na przewodzie + stosuje się dodatkowy bezpiecznik. Trzeba sprawdzi, w którym miejscu następuje przerwa.
Idzie to na bezpiecznik F11 zasilany z przekaźnika R10
Witam. Problem jak w temacie. Rano nie odpala, rozrusznik kręci, Aku sprawdzone idealne, Świece żarowe wymienione, zawór zwrotny za pompom paliwa założony żeby paliwo nie cofało się do zbiornika. Wcześniej pomagało wyciągnięcie bezpiecznika nr. 21 i ponowne jego włożenie, teraz nawet to już nie pomaga. Dzisiaj odkryłem że odpalił rano po wyjęciu bezpiecznika...
Czym kolega sprawdzał bezpieczniki? Co znaczy nie odpala? Proszę dokładnie opisać co się dzieje.
Bezpieczniki to nie wszystko.Sprawdz zasilania na sterowniku silnika.
w skrzynce bezpieczników pod maską jest fioletowy przekażnik.On jest od rozrusznika
tak klika nie stuka , bezpiecznik jest ok , rozrusznik wogole nie działa , i tyka równiez cos pod dywanikiem pasażera (komputer ?) , miałem ostatnio taką sytuacje i poprostu samochod postal 15 min i zapalil a dzisiaj juz nie ...
Zobacz czy ta samozaciskowa klema plusowa dobrze łączy. Drugie- 25 amperowy bezpiecznik cewki rozrusznika sprawny?
Jakby alarm sprawiał zwarcie to poleciałby bezpiecznik.
Zrób zdjęcie to poszukam. Bezpieczniki VOLVO FL
Fakt teraz doczytałem bo bełkotu pełno ale ja i tak bym to zrobił, po resecie trzeba przejechać na benzynie a ten pewnie od razu na gaz przerzucał. Ja to wyjmuje bezpiecznik od gazu i daje do łapy.
Jak się nie łączy z kompem to też brak zasilania na moduł w tym wypadku ECU. Bezpieczniki do sprawdzenia plus linie zasilania na ECU.
Witam. Mam problem z odpaleniem auta Audi D2. Na desce rozdzielczej po przekręceniu zapłonu pojawia się tylko przebieg o godzina brak oświetlenia deski brak reakcji wskazówki na poziom paliwa oprócz tego cykanie przy bezpiecznikach podczas odpalania auta. Bezpieczniki sprawdzone b/u. Czy przekaźnik pompy paliwa mógłby powodować w)w. Rozbierałem brak...
Czy auto ma instalacje lpg jeśli tak odłącz kostkę od sterownika lpg lub wyciagni bezpiecznik
Sprawdź stan akmulatora testerem. W sprzynce bezpieczników pod maską żarówką sprawdź stan dużych bezpieczników, które są pod osłoną obok terminala plusowego.
bezpiecznik zbić na dól,zdjąć zabezpieczenie druciane
Spalony był 1 bezpiecznik 7,5A pod schowkiem. Silnik nie odpalał. Po wymianie bezpiecznika odpalał na 1 i 4 cylinder. Po wymianie modułu na nowy odpala normalnie i pracuje kulturalniej niż na starym module przed awarią.
Vivaro odpala jak dostanie plus na bezpieczniki w kabinie. Które?
ezs vito - wyczyścić infra red channel
Na początek odepnij silnik, koguta, zasilanie fotek, odpal, sprawdź. Potem kolejno podpinaj w/w szpeje i odpalaj - jeśli przy którymś podpięciu walnie bezpiecznik - masz winowajcę.
Sorry za oftop W jednym z odcinków McG. naprawiał bezpiecznik (folią aluminiową z gumy do żucia) i jak potem odpalał nitroglicerynę to też używał bezpieczników. fuse - bezpiecznik, zapalnik ale rekord wszechczasów bije polskie tłumaczenie nagi konduktor biega po pociągu (naked conductor runs along the train) -- wszystkie teksty z pamięci, mogą być drobne...
Silnikiem 18.5kW odpalanym na raz byłem w stanie zgasić silnik Diesla w agregacie 50KW... 18kW odpalam GT na bezpiecznikach 50A.
IC - instrument cluster - Licznik. Bezpieczniki sprawne?
Kwestia zastosowania termostatu; Prosze o opinie czy dobrze myślę; - termostat pokojowy wpięty w obwód bezpiecznika termicznego - odpalanie klasycznie na przełaczniku - po osiągnięciu temperatury termostat odcina zasilanie pompy paliwa - webasto pracuje jeszcze chwile i po ostudzeniu wyłącznik zatrzymuje obroty i tu pytanie jak rozwiązać analogie ponownego...
To sprawdz bezpieczniki na dzien dobry.
Witam Mam problem z fabia 03r 1.4 101km Fabia po nocy przestała odpalać, kręci rozrusznikiem czuć zapach benzyny. Sprawdziłem bezpieczniki i pali bezpiecznik nr 52 - znalazłem opis jako- Zapłon. Bezpiecznik przepala się w momencie przekręcenia kluczyka do kontrolek. Odpielem cewki, pompę paliwa, kostkę sterowania rozrusznika - bez zmian nadal pali bezpiecznik....
Witam pod kierownicą przy bezpiecznikach cztery kable dochodzą dwa musisz zmostkować
No to masz kierunek szukaj spalonego bezpiecznika lub przerwy
Odlaczaj po kolei układy o których wspomniałem. Możliwe,że silnik od spryskiwaczy dostał wilgoci.
Witam , a więc problem został rozwiązany, winny był bezpiecznik nr 22.Chociaż był sprawdzany kilka razy( Tzn bezpiecznik był dobry) ale gniazdo (styki) bezpiecznika było zielone. Stąd na pinie nr 1 nie było zasilania. Dziwne że po podaniu zasilania na ten pin auto nadal nie odpalało, widocznie bezpiecznik musi podawać jeszcze gdzieś zasilanie o którym...
Uściślijmy - 1. Radio odpięte, bezpiecznik wypięty - auto odpala. 2. Radio podpięte, bezpiecznik wpięty - auto nie odpala. Radio wpięte poprawnie? Szukaj, czy ktoś nie zamontował jakiegoś zabezpieczenia, które zasilane jest z obwodu radia akurat.
Ten bezpiecznik oprócz pompki paliwa zasila również cewki zapłonowe,a także przekaźnik główny,który to z kolei zasila wtryskiwacze,zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa oraz grzałkę sondy no i oczywiście sterownik silnika.pozdr.
megane bezpiecznik odpala termet odpala gaśnie odpala odpala plaku
toyota corolla żarówki uruchomić komputer pilot pralka mastercook instrukcja obsługa
mikrokomputer cobra1 scania halogeny dalekosiezne
Huawei B535 LTE Modem Connectivity Issues: Power, SIM, Firmware, Antenna Fixes Steyr Compact 4665 – nie świecą reflektory robocze, brak świateł dachowych, diagnostyka