Być może masz słabą masę, uszkodzony rozrusznik, albo spalony bezpiecznik. Wszystko musisz sprawdzić.
Bywało też że padało stałe zasilanie kompa wtrysku(było podawane z bezpiecznika z ucbica)
Wyjmij akumulator i zobaczysz taką małą skrzyneczkę schowaną obok. Są tam takie duże bezpieczniki. Wilgoć na nie oddziałuje. Są tam puste miejsca i właśnie wtedy one się przydają żeby przełożyć bezpiecznik w nieskorodowane miejsce.
Woda we wtyczkach w skrzynce bezpieczników pod maską lub blokada kierownicy.
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników.
Zwykła kontrolka 12 V do bezpieczników. Załaczasz zaplon wypinasz wtyczke od wtryskiwacza i patrzysz czy masz zasilanie. Sprawdz przy okazji wszystkie bezpieczniki.
Brak świecenia kontrolki od immo, albo uszkodzenie w UCH albo brak zasilania, bezpiecznik we wnętrzu pojazdu, chyba 5A. Podaję z pamięci.
W tym przypadku albo emulator cię ratuje albo zestaw startowy. Oczywiście sprawdziłeś bezpieczniki i sa sprawne.????
A czy działają Ci obie elektryczne szyby z przodu? Bezpiecznik jednej z nich zasilają immo, w zimę częsty efekt zamarzniętej szyby i nie odpalającego auta . Bezpiecznik na oko będziesz cały
Skąd idzie stały plus? Bezpieczniki pod kokpitem. Na konkrety nie licz skoro ciężko Ci choćby rocznik podać.
bezpieczniki wszystkie zostaly sprawdzone A obok akumulatora nie ma syfu w bezpiecznikach?
Witam. Czy udało się rozwiązać problem braku zasilania na blokade kolumny kierownicy ? Mam to samo klient zgasił auto i na drugi dzień już nie wyjechał z garażu. Instalacje sprawdziłem tzn do blokady, wszystkie przewody mają przejście. Z UCH nie wychodzi 12v na blokade, podanie zew napięcia nie pomaga. Podmiana innego uch z kartą nie pomogło ( też nie...
Wtyczki na samym ECU. Zajrzyj też do skrzynki bezpieczników pod maską czy nie ma zielonego.
juz to zrobilem i nie pomoglo dalej cisza
Trzeba wykręcić całą skrzynkę bezpieczników, wyciągnąć na tyle na ile przewody puszczą, wtedy można UCH odmontować, śrubki od góry. I radzę nie ruszać pochopnie UCH samemu póki samochód odpala.
Sprawdź masy
Sprawdź lepiej bezpieczniki probówką na akumulatorze bo bewnie któryś spaliłeś.
Bezpieczniki i masy sprawdziłeś ?
Sprawdziłeś bezpieczniki obok aku i przekaźniki bo tam gniło,masy i "grube " plusy ?
Jak sprawdzałeś bezpieczniki?
A czy w układzie elektrycznym pompy jest jakiś bezpiecznik?
Wyjąć i zobaczyć jak wygląda UPC, czyli skrzynka bezpieczników i przekaźników koło akumulatora.
reno megane 2010r 1,6 benzyna 1,6 V nie odpala, sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są ok, na desce nie świeci się żadna kontrolka, dałem dodatkową masę oczywiście bez zmian
No właśnie , ale nie dochodzi mógłbyś mi powiedzieć który jest do niego bezpiecznik, lub przekaźnik ? Z góry dziękuje.
Gruby żółty w wiązce wychodzącej ze skrzynki bezpieczników.
Sprawdź też układ przednich oraz tylnych wycieraczek(ten bezpiecznik zasila równieź te układy. Często palenie tego bezpiecznika powoduje tylna wycieraczka.
To się sprawdza, czy jest napięcie na bezpieczniku ALIM UCH.
Nie święci kontrolka check engine To może czas sprawdzić bezpieczniki.
Bezpieczniki za akumulatorem - pewnie zgnilizna.
mój Scenic 1,6 16 v stracił możliwość dalszej jazdy ponieważ wystąpił brak zasilania cewek Np. spalony bezpiecznik.
No to sprawdź ten bezpiecznik.
1999 Dodano po 2 prześwietliłem czujniki multimetrem sprawdziłam kable w większości bezpieczniki odczyściłem i sprawdziłem, Ktoś wie co ten błąd który mi się pojawia w diagnostyce oznacza?
Miałem podobny problem .Przyczyną był przegrzany bezpiecznik i gniazdo od świec żarowych, chyba 80A, znajduje się tam gdzie akumulator. Pozdrawiam
Teoretycznie świecenie kontroliki oleju nie powinno mieć związku z grzebaniem przy wycieraczce ale jednak jest podłączona również do moduł UCH ( inf. o pracującym silniku ) W tym modelu jest trochę zawiłe zasilanie . Z bezpiecznika opisanego na klapce jako Światło cofania ( lampka z R w srodku) jest zasilana funkcja tylnej wycieraczki , spryskiwacza...
Kabel szary na podszybiu obok skrzynki bezpieczników takich mega.
Dość typowa usterka, najczęściej uszkodzona jest skrzynka bezpieczników pod maską (wilogoć, należy podnieść wszystkie przekaźniki od pcb oraz sprawdzić wszystkie przekaźniki), rzadziej kable od sterownika silnika do skrzynki bezpieczników.
Bezpieczniki na klemie akumulatora całe?
W jakim stanie są główne bezpieczniki w prawym narożu podszybia.(pewnie zielone)
Witam.Okazało się że zaśniedziałe były 2 piny pod skrzynką bezpieczników problem został usunięty pozdrawiam.
sprawdź bezpieczniki w przedziale silnika za lewą lampą
Po włożeniu kluczyka i przekręceniu na zapłon dioda miga szybko. Kręci rozrusznik ale nie odpala. Sprawdziłem bezpieczniki w kabinie, pod maską i na podszybiu. Wszystko ok. Wtyczka od pętli immo podpięta. Wtyczka od stacyjki podpięta.
Witam wgraj nowy sterownik silnika powinno pomóc ale trzeba to niestety zrobić w serwisie, jeśli bezpiecznik kolo aku jest dobry. pozdrawiam
Witam, problem polega na tym, że po wyjęciu bezpiecznika od immo i po ponownym włożeniu przestała mrugać kontrolka immo. Teraz przy próbie odpalenia miga kontrolka świec żarowych i oczywiście nie odpala. Megane I, 1,9dti, 99r, po lifcie.
Jak w temacie Megane I rok produkcji 2002 1.9 dci nie odpala , brak kontrolki świec żarowych . Po podłączeniu komputera błędów brak , w blokach pomiarowych pokazuje że immo zablokowane . ( dioda w liczniku gaśnie ) . Podejrzewam gdzieś brak komunikacji między sterownik silnika -skrzynka bezpieczników po lewej stronie pod maską . Przewody sprawdzone...
Mam chyba taką samą megankę. Nauczony doświadczeniem (dwa podobne przypadki w różnych samochodach), zacząłbym od sprawdzenia po kolei wszystkich bezpieczników - czy są dobre.
sprawdzilem napiecie nie dochodzilo do rygla wzialem z innego bezpiecznika ale dalej zadnej reakcji ze strony rygla i wywala blad kolumna kierownicy zablokowana albo nie zablokowana
Megane III które widziałem jak posiadają "gruszkę" do paliwa to nie posiadają pompy elektrycznej , ani co za tym idzie bezpiecznika i przekaźnika dla niej. Szczelność przewodów sprawdzona :?: Filtr paliwa kiedy wymieniany :?:
Sterownik silnika nie wysterowuje przekaźnika pompki paliwa i jednocześnie brak napięcia na wtryskach i cewkach. Po zmostkowaniu tego przekaźnika dalej klapa. Kontrolka immo gaśnie, brak kontrolki silnika, brak podświetlenia zegarów. Wszystkie bezpieczniki OK.
Witam. Moze banalne ale czy sprawdzales bezpieczniki po tym remoncie? Pozdrawiam _________________ Jeśli ci pomogłem to kliknij
Zainteresowałbym się na początek skrzynką bezpieczników pod maską. Trzeba powypinać wszystkie wtyczki szczególnie te dwie małe które siedzą najgłębiej i zobaczyć czy nie dostała się tam woda.
w renault jest bezpiecznik awaryjny pod maską jego trzeba wcisnąć on odpowiada za odpalanie samochodu i tym podobne.To bezpiecznik awaryjny gdy coś się dzieje z autem to wyskakuje żeby nie narobić większego bałaganu a tak wo gule to podepnij pod kompa:|
Sprawdz czy pozostałe rzeczy działają, może być kłopot z napięciem (bezpieczniki przy aku) lub nalałeś płynu do spryskiwaczy- do wtyku ecu.
Cobra nie odcinała żadnego obwodu. Bezpieczniki, przekaźniki sprawdzone a w to nie wierze .
Dwa bezpieczniki 1 30A od wtrysku, następny 40A abs.
Jeżeli auto odpala i jeździ to stacyjka w porządku. Do sprawdzenia bezpieczniki na początek.
Może zamiast bunowac połowę auta podłączy kolega auto pod jakiś sensowny komputer lub sprawdzi na początek bezpieczniki. Blokada blokada nawet jak ja wyjmiesz to musisz mieć 2 czysta.
Jak diudka nie mruga to albo pierdykneło zasilanie , albo samo UCH. Sprawdź bezpieczniki (główne też). Jak dobre to UCH do naprawy
Brakuje zasilania na ECU. Skrzynka bezpieczników pod maską tam lubi pojawić się wilgoć lub blokada kierownicy. Dowiedz się dokładnie co ten mechanik odłączył, coś czuję że farmazony opowiada.
Kontrolka zapala się na stałe w momencie kiedy przestaje kręcić i zaraz (po ok 2-3 sek) gaśnie. Podczas kręcenia się nie pali. Też stawiam na jakiś przewód. Wstępnie do niczego się nie dogrzebałem, bezpieczniki OK. Wrócę z pracy to zajrzę do bezpieczników kolo akumulatora.
Oj, tam potrafią gnić przewody przy bezpiecznikach, Pierwsza sprawa to by c pewnym wszystkich zasilań.
Witam. Jechałem sobie i w pewnym momencie auto zgasło. Od tego momentu nie można odpalić. Dzieje sie tak na gazie i benzynie. Paliwo jest, pompka pracuje, iskra tez jest na świecach. Wydaje mi sie ze to może coś z immo ale wizualnie dziala tzn. kontrolka immo gaśnie po dwóch sekundach po przekreceniu zapłonu ale auto nie pali. Zauważyłem tylko jedną...
Megane II 1,5DCI przestał odpalać wymieniłem akumulator bo wcześniej dość długo ostatnio kręcił zanim zapalił . . Znalazłem , że napięcie nie przychodzi na świece żarowe to może być powód . Podmieniłem sterownik grzania świec , sprawdziłem bezpiecznik 70A na dolnej skrzynce . Przedzwoniłem kable między świecami a pinami kostki sterownika . Dalej nie...
Witam serdecznie. Przy podobnych objawach w Megane II było zapieczone gniazdo bezpiecznika tego dużego w centralce UEC pod maską. Jedno gniazdo było wolne więc wykorzystałem z niego zaciski. Pozdrawiam.
Witam. Mam problem z moją Megane. Samochód nie odpala. Immobilizer "wycięty". Cewki, świece, przewody ok. Bezpieczniki też sprawdzone, włącznik uderzeniowy przycisk wciśnięty. Czy cewki dochodzą dwa prądy? Na dwóch z trzech pinów jest prąd na jednym nie. Czy ten prąd na trzeci pin idzie z czujnika położenia wału? W czym może być problem?
Witaj, sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze lubią się zrobić zielone, zajrzyj do gniazda ECU czy jest sucho. Pozdrawiam.
Nie wiem czy temat jest jeszcze aktualny (może informacja przyda się inny poszukującym) ale miałe podobne objawy i uszkodzony był bezpiecznik CAL.2 (taki czarny, przy plusowej klemie). Powodzenia
Jest zielony bezpiecznik 30A ale nie ma na nim cyfry,a po jego wypięciu auto gaśnie i nie odpala,a pracuje na lpg i opalać też próbowałem awaryjnie na lpg i nic,obok niego jest jeszcze czarny 06 bodajże i nwm czy to może być ten?
Witam ponownie --jeżeli są trudności z dojściem do ładu z tymi przewodami w tylnej klapie to zabezpiecz je żeby się nie zwierały -- i posprawdzaj wszystkie bezpieczniki małe i duże (nie myląc miejsc tam skąd wyciągasz tam wsuwaj z powrotem) ,jeżeli nie masz miernika to zrób sobie kontrolkę z żarówki i bateryjki bo sprawdzanie bezpieczników wzrokowo...
"servis" oraz info "electronic fault" i praca wentylatora chłodnicy Brak zasilania na kalkulatorze wtrysku. Bezpiecznik mały 30A w klemie? W zeszłym tygodniu był taki temat tu.
a z innej beczki. gdzie znajduje się bezpiecznik od immo w moim samochodzie? w skrzynce i pod maska znaleźć nie mogę ;/
Po dłuzszym czasie można śmiało napisać co było powodem. :) Zaśniedziałe wtyczki oraz wejscia w skrzynce z bezpiecznikami. Wymiana wtyczek oraz skrzynki z bezpiecznikami rozwiązało problem. Nie zakryłem osłony na bezpieczniki.. moja wina.. jak rozbierałem wcześniej i szukałem przyczyny przy braku wspomagania, i musiało tam trochę wody nalecieć. Wcześniej...
Auto jeździ. Przyczyną była przerwa w przewodzie (żółty przewód)zasilającym między bezpiecznikiem 7,5A (pudełko z przekażnikiem od pompy) a zasilaniem cewek wys.napięcia. Temat ten uważam za zamknięty!
Pokaż jak wygląda pilot którego używałeś i kluczyk od auta. Te urwane przewody są od czujnika ruchu. Skoro nie działają awaryjne to jest problem ze skrzynką bezpieczników i przez to nie idzie wklepać kodu by puściła blokada.
Dzięki za zainteresowanie. Wstępnie patrzyłem tam w te bezpieczniki i wszystko suche i sprawne ale będę musiał ją rozebrać chyba bardziej i zobaczyć jak pod spodem wygląda.
Siemanko Majstry Mam problem z megane II 1.9 dci. Auto po wymianie rozrusznika w innym warsztacie odpaliło 3 razy i nie odpala. W momencie rozruchu pali duży bezpiecznik nr.1 40A pod maską. Na bezpieczniku jest stały plus i tak jakby robi się zwarcie w momencie rozruchu. Nie jest to bezpiecznik ani od rozrusznika ani od elektromagnesu rozrusznika. Na...
Układ blokujący kierownicę działa - podłączany na krótko. Mimo to kierownicy nie blokuje. W kostce od blokady kierownicy prawdopodobnie nie ma wszystkich prądów. Gdzie szukac? Bezpieczniki sprawdzone. Błąd z UPC nie pojawia się już natomiast pojawił się bład blokady kierownicy do którego nie dochodzi prąd.
napisz dokladnie jakie masz tam bledy I myślisz że co to da?Trzeba pobrudzić rączki i posprawdzać więcej.Choćby sprawdzić masy i zasilania sterownika.Zasilanie samego przekaźnika ,bezpieczniki koło aku itp.Pewnie brak prawidłowego zasilania skrzynki bezpieczników uch ucekik, nie występuje,jak zwał tak zwał.
Witam, a ja mam inne pytanie otóż : - Pacjen Renault Megan coupe z 1996 , 1,6 B . Otoż wysypał się immo , ale sąsiad na dodjazdy na pole używał kodu ( tryb awaryjny ) i ostatnio mówi mi że kontrolka od immo już się nie pali ( zgasła ) i auto nie odpala ? Wybrałem sterwonik siemens Fenix i na stole podłączone okablowanie ( zasilanie , masa ) + 2 żarowki...
Udało mi się odpalić samochód , nie wiem co było bezpośrednia przyczyną , wyjąłem akumulator, poruszałem bezpieczniki w komorze silnika, to niestety od razu nie dało poprawy, lecz za drugą próbą odpalenia samochód odpalił. Będę aktualizował temat dalej.
Mariuszek1978, napisałem Ci VIN na PW. Proszę o odp na GG bo jadę tam do reni posprawdzam bezpieczniki itp i nie będę miał kompa przy sobie a GG mam w telefonie. Pozdrowionka
W międzyczasie zakupiłem sterownik z wyłączonym immo i odpalił..... nacieszylem się aż wieczór i cały dzień następnego dnia już nie odpalił okazało się że pompa paliwa umarła po wymianie dalej nic nie ma iskry ani prąd nie dochodzi do pompy bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Nawet rozebrałem przekaźnik pompy zwarlem go pompa wtedy działa ale nadal nie...
Witam. Poszukuję schematu elektrycznego Megane iv a konkretnie układu zapalania w wersji kluczykowej a nie na kartę ,auto nie odpala rozrusznik sprawny, stacyjka sprawna, zapłon jest, po przekręceniu kluczyka odzywa się przekażnik umieszczony w module bezpieczników,w czasie pomiarów przekażnik włącza się po przekręceniu zapłonu, puszcza jak próbuje...
Witam Posiadam renault megane 1.4 eco 1996r. Mój problem to brak napięcia na pompie paliwa przez co auto nie odpala. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w kabinie, przekaźnik pompy w komorze silnika, bezpieczniki na podszybiu. Czujnik uderzeniowy też w porządku. Pompka spięta na krótko działa. Bardzo proszę o pomoc bo już nie mam siły do tego auta.
Trochę pogrzebałem i znalazłem winowajcę autoalarm cheetach random niefabryczny został usunięty, połączyłem odcięcie zapłonu auto zapaliło .Autoalrm zamontowny był nad modułem bezpieczników https://obrazki.elektroda.pl/8726860500_... https://obrazki.elektroda.pl/6261263200_...
bez obrazy ,ale czy wy wiecie co to abs??? Nie bardzo rozumiem. Czyżby kolega uważał, że układ ABS może działać bez zasilania? Skoro na 8 i 9 styku złącza sterownika ABS (chodzi o Megane, nie wiem jak Laguna) brakuje napięcia, to chyba coś nie tak. A za to zasilanie odpowiada właśnie wspomniany bezpiecznik...
a co było na początku? co sie dział o zanim przestał odpalać jakaś awaria remont czy coś w tym stylu? sprawdz bezpieczniki i wyjmij i powkładaj przekaźniki.
Podszedłem sam do problemu ponieważ nikt nie umiał mi pomóc zadziałałem samodzielnie.Moje działanie polegało na przeczyszczeniu styków masowych komputera podpowiem tylko że mineło koło roku i ani razu auto mi nie odpowiedziało odpalenia uzyłem do tego wd40 wypsikałem całe złącza między komputerem a silnikiem ,złącza masowe wszystkie z możliwych pod...
Jak odpala po takim padnięciu to raczej ladowanie i akumulator w porządku.Obstawiam luźne lub wypalone jakieś złącze.Np wyjście na instalację przy klemie lub w skrzynce bezpieczników.
Witam! mam problem z Megane II 1,9 DCI 2003 r mianowicie auto po włączeniu zapłonu wariuje : zapalają się światła zewnętrzne, włączają się wycieraczki, na tablicy wskaźników zapalają się wszystkie możliwe kontrolki, rozrusznik nie kręci. brak łączności z jakimkolwiek sterownikiem (clip, kts, launch) osobiście podejrzewam którąś z mas tylko że ze względu...
Witam wszystkich Mam problem z MEGANE III phI ('10, 1.5dci) Po włożeniu karty startowej do czytnika nie ma żadnej reakcji na licznikach -tj. brak jest włączenia zapłanu, zerowy brak na włożenie jakiejkolwiek karty - nawet zła karta nie powoduje wyświetlania komunikatu NIEWŁAŚCIWA KARTA. Bateria w pilocie jest OK - wymieniłem Karta jest OK - obie są...
Dobra są 2 wtyczki: Grube przewody: 1 - obwód 1 i 3 świecy żarowej; 2 - +12V przez bezpiecznik 70A z akumulatora; 3 - obwód 2 i 4 świecy żarowej; Cienkie przewody: 1A - +APC ? 2A - GND; 1B - CDE ? 2B - chyba niewykorzystany styk ? 1C - DIAG 1 ? 2C - DIAG 3 ? Podpowiedz jak go zdiagnozować.
Witam opisze swoją usterkę i mam nadzieję, że mi pomożecie otóż wczoraj po pracy odpalam samochód i nagle nie mam świateł mijania. Dziś sprawdziłem żarówki (wymieniłem na nowe) wymieniłem bezpieczniki i dalej nic. Wszystkie inne są łącznie z drogowymi proszę o pomoc gdzie szukać przyczyny.
Panowie, sprawa wygląda tak, autko po sylwestrowej nocy odpalilem normalnie na benzynie, pozniej sam się przełacza na lpg. Odpalany tego poranka był jeszcze kilkakrotnie (zawsze na benzynie). Ok 12.00 chcialem go odpalic ponownie, i nic, jedynie awaryjnie na gazie. Pomyslalem ze to może brak paliwa (swiecila się rezerwa), ale po zalaniu za 60 zł (wskazówka...
Sprawdź bezpieczniki . Zaprowadź auto do elektryka coś musieliście uszkodzić podłączając te przewody , obawiam się że obróciliście polaryzację i teraz będzie trzeba wymienić rzeczy które się spaliły . Odpięcie i wymiana akumulatora nie mogła spowodować takiego uszkodzenia .
Masa sprawdzona ! dodatkowo sprawdziłem czy dochodzi napięcie na cewki po przekręceniu klucza na zapłon i też się pojawia ! więc takie elementy zostały sprawdzone: - czujnik położenia wału (wymieniony na nowy i sprawdzony 234 Ω) - styki przeczyszczone na przekaźnikach, bezpieczniki sprawdzone wszystkie jakie są, -+12 na cewkach jest po przekręceniu...
Witam mam problem z megane 1.4 8v 96r sterownik silnika siemens S1111730121 Auto przyjechało na sznurku, nie odpala, na pewno stwierdziłem przegniłe bezpieczniki przy aku co powodowało zanik zasilania (30) na sterowniku silnika (wymienione). Zwarcie w cewce przekaźnika sterowania silnikiem (wymienione). Auto nadal nie odpala, ponad to nie ma komunikacji...
Kolejna próba, niestety okazała się nieudana. Próba polegała na uruchomieniu z pominięciem stacyjki. Masa "oszukana" była podana na przekaźnik od pompy (styk nr H2). A rozrusznik bezpośrednio z akumulatora. Sprawdzałem miernikiem. Na styku nr 1 na cewce było napięcie (przeszło 13V - akumulator był podpięty pod prostownik). Problemem jest jednak brak...
hmm też mi sie wydaje że może to mieć jakiś związek z elektryką przy upc , ewentualnie rozrusznik aczkolwiek przy kupnie gość sam mi mówił ze jedna z ostatnich napraw była wymiana rozrusznika bo padł, nie wiem czy ma to jakiś związek czy to zbieg okoliczności ale grzebałem tylko przy bezpiecznikach i kablach na upc i zaczął odpalać ale równie dobrze...
Nie ma czegos takiego jak LAGUNA CLASSIC. 1.6 W lagunie bylo dopiero od 98r. Sprecyzuj co to za auto Pomyłka z mojej strony - auto to MEGANE, nie Laguna... A co do awarii to zacznij od sprawdzenia bezpiecznikow Bezpieczniki, rzecz jasna, sprawdzone - wszystko OK. Auto odpala? Ladowanie jest? Chyba czeka cie przeglad instalacji w poszukiwaniu przerwy/zwarcia....
Witam! Nie wiem czemu z tymi renówkami są takie problemy. Ja mam cały czas problemy z renówką ale kiedy się wziełem w końcu za naprawę wszystko po kolei to powstaje nowy problem. Miałem problem z silnikiem jak inni stukanie przy pasku rozrządu, problem ze skrzynia albo pojawiało się na liczniku problem AUTO,a później blokada skrzyni czy wysokie obroty...
megane odpala odpala megane megane odpala razem
maszyna schemat kodowanie thomson neptun cewka odchylająca
Ile ekspanderów zmieści się w obudowie SATEL OPU-3P? Instrukcja obsługi Samsung ML-2165W - Gdzie znaleźć?