Witam, Sprawdzić bezpieczniki , napięcie na regulatorze napięcia w punkcie B3 i na zacisku alternatora p. 4 Powinno w obu pomiarach 12V względem masy na nie pracującym silniku.
Masz osobno bezpiecznik na ładowanie
DF połącz z 51, tylko na wolnych obrotach bo pomijasz regulator i jeśli alternator ok to walnie wysokie napięcie. A najpierw sprawdź bezpiecznik 2A w obwodzie DF.
Czy moze to być spowodowane niesprawnym regulatorem napięcia Zdecydowanie nie ! Regulator napięcia nie jest powodem zwarć i przerw w obwodach oświetleniowych .
Jakie dwa białe podłączyłeś do plusa? Z regulatora napięcia wyprowadzonych jest sześć przewodów. Które wg. schematu powinny być podłączone w następujący sposób. Dwa szare do cewki prądnicy. Czarny - masa, minus akumulatora. Czarny z żółtym paskiem - elektrozawór odcinający paliwo. Biały z niebieskim paskiem - ma być nie podłączony. Biały - podłączony...
Możesz założyć między panelami a regulatorem napięcia rozłącznik DC lub bezpiecznik DC 38/10 w podstawie do DC .
Tu chyba są mylone pojęcia - bezpiecznik 5A na przewodzie energetycznym ? Ten bezpiecznik zabezpiecza regulator napięcia, a to całkiem inna bajka.
Okazuje się że regulator, bezpiecznik pod kierownicą i kable od regulatora były uszkodzone (bezpiecznik nie spalony).
czy ktoś wie jaki to jest bezpiecznik? Wartość, typ, napięcie? (regulator ELR-10)
Mogł by mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się regulator napiecia w Kawasaki er 5 2001 r. ? Bo okazało sie ze ładuje 19V zamiast 14V co spowodowalo spalenie bezpieczników oraz obrotomierza.
Wytpione gniazdo bezpiecznika, standard w tym modelu.
miernik ustawiony na prąd przemienny pokazuje ok 0,950 mA 4 kondensatory te największe najbliżej bezpiecznika i regulatora napięcia były klejone do płytki i ten klej jest jakby przegrzany takie zgliszcza , ale kondensatory nie wybulone proste równe na górze. nie mam miernika do zmierzenia pojemności. ten niby radiator może mieć ok 80-90 *C można tylko...
Więc tak dużo mi nie pomogło service manual gdyż angielskiego nie umiem. Odkręciłem blaszki z radiatora wszystko wygłąda dobrze .A co do tego przedwzmacniacza gdzie on się znajduję?. Jakieś inne podpowiedzi jak naprawić ? http://obrazki.elektroda.pl/5745127000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7921021300_1... http://obrazki.elektroda.pl/4277705900_1...
W tym silniku nie ma regulatora, jest tylko dioda . Sprawdź bezpiecznik.
Gratuluję spostrzegawczości. Nawet nie spodziewałbym się, że bezpiecznik na styczniku to nie bezpiecznik główny, tylko bezpiecznik regulatora napięcia. Sprawdź i ewentualnie zalutuj połączenie na konektory rurkowe przewodu masowego przy akumulatorze (punkt masowy G3). W tym modelu służy za masę modułu zapłonowego, przerywacza świateł awaryjnych i licznika....
Lepiej załóż dedykowany, bo majstry od "zamienników" skończyli oglądając płonący motocykl. Zanim jednak założysz nowy, przejrzyj styki i bezpieczniki, bo sam z siebie się nie spalił :)
1) Sprawdź instalacie na ew. zwarcia 2) Sprawdź przekrój tego przewodu min 1,5² 3) Zmień bezpiecznik na 16A - dla bezpieczeństwa
Też myślałem o pwm i 555 ale muszę takie 2 układy zmieścić do obudowy na szynę th-35 (szerokość jednego bezpiecznika).
tylko z falownikiem jednofazowym! Tak, ale nie tylko. Są jeszcze transformatory, autotransformatory, indukcyjne regulatory napięcia......
Zwarcie w instalacji, które należy wyszukać, ewentualne uszkodzenie regulatora napięcia.
Witam miałem taki sam problem pierwsze co zrób to sprawdź bezpiecznik od ładowania bo może być spalony to znaczy że regulator napięcia jest do wymiany.Mi się najpierw regulator spalił a potem bezpiecznik i na końcu cały iskrownik (prądnica) i musiałem wszystko wymieniać
Poprawione, dodana stacyjka i bezpieczniki.
Na pierwotnym?? Jakie jest napięcie akumulatora. Zmień triaka i bezpiecznik w regulatorze, może mylę napięcie ale 30x24V=720W 1000/220=4,5A więc nie powinien palić się bezpiecznik
Po odpięciu wtyczki od alternatora powinien ładować ok 14v awaryjnie tj kontrolka ładowania się świeci a napięcie jest prawidłowe. Jeśli tak nie jest szukaj problemu np. z napinaczem paska, kołem pasowym wału lub sprzęgłem alternatora. Warto sprawdzić masę na silnik, czy główny prąd po bezpieczniku na akumulatorze. Alternator sterowany LIN więc regulator...
Trzeba zacząć "naukowo" - czyli od dokumentacji. Poniżej masz opis bezpieczników, z którego wynika, że opisane, wyłączające się urządzenia są na bezpieczniku "I" https://obrazki.elektroda.pl/4801844300_... Daleko nie szukając w tym poście https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Mamy schemat elektryczny z którego wynika,...
Sprawdź ładowanie przy wyższych obrotach. Były produkowane statory z mocniejszymi światłami vs mocniejszym ładowaniem (2 vs 3 cewki). Niebieski przewód (od statora) musi być podłączony do bezpiecznika (+ akumulatora). Do regulatora napięcia musi być dostarczone zasilanie po stacyjce (sterowanie tyrystorem), ale bez niego nie działał by tester kontrolek...
Sprawdź czy po włączeniu kompa chip karty nagżewa się. Jeżeli tak, to jest szansa, że padł któryś z mniej ważnych elementów. Może bezpiecznik albo regulator napięcia.
Ok tylko problem w tym ze nie ma bezpiecznika jest tylko taka kostka z tranzystorami czy jakoś tak chyba regulator napięcia czy coś bezpiecznika napewno nie ma
A jaki prąd ?.Używam aktualnie do radiostacji z bezpiecznikiem elektronicznym.
Był pociągnięty kabel o regulatora napięcia do akumulatora jako plus więc go postanowiłem podłączyć i okazuje się że jest zwarcie bo pali mi bezpiecznik Odłącz ten regulator całkowicie od akumulatora i sprawdź wtedy światła długie i mijania. Jaki tam jest wstawiony typ regulatora ?
Czy przy pomiarze wirnika miałeś odłączone szczotki? Wygląda jakby jedna szczotka była podłączona do masy lub jeden pierścień z nią zwarty. Jeżeli jeden pierścień jest zwarty do masy, a były takie wersje wirników, to on musi odpowiadać szczotce podłączonej do masy! Najbardziej podejrzany jest regulator. To jakiś dziwoląg. I bardzo mnie ciekawi jak realizowany...
Dwie ważne sprawy: kabel z 15 regulatora napięcia ma iść do styku 15 stacyjki, być może przez bezpiecznik, którego nie widać, ale ma na nim być 12V po włączeniu kluczyka. Druga: kabel z 67 regulatora na szczotkę alternatora, zacisk też 67 na zdjęciach z regulatora wychodzi niebieski, a na 67 alternatora jest żółty Regulator, jego obudowa oczywiście...
Witam, jest to honda scoopy(ma zdjęte osłony-dlatego nie wiedziałem jaki to model, a właściciel powiedział że to mitas)mam nowy regulator(niby do 4t) po podłączeniu według schematu wyżej pali się bezpiecznik przy aku.
Tylko jeszcze pytanie o przekrój przewodów z regulatora do AKU? Zostawić 10 mm2? Przy 10mm² dla 30A spadek napięcia na kablach w okolicach 0.2V, przy 6mm² spadek napięcia w okolicach 0,4...0,5V. Kwestia wyboru. Połączenie aku - przetwornica dałbym 25mm². EDIT Co do schematu to ja zrobiłbym bezpośrednie podłączenie plusa aku z regulatorem (z dedykowanym...
Z drugiej 30 idzie na skrzynkę bezpiecznikową (dopiero stąd można podłączyć halogen, najlepiej przez przekażnik). A mi sie jednak wydaje że nie. Jest tak jak pisał (at)max-energy, czyli pod jeden pin napięcie z rozrusznika, a pod drugi regulator napięcia. Skrzynka bezpieczników jest podpięta pod pin nr.15. Kolego (at)Dareko99 jeśli masz wolny drugi...
Może spaliłeś bezpiecznik w regulatorze lub sam regulator. Masz miernik napięcia?
Niekoniecznie.Ja tam widzę 4 przewody a nie trzy. Jest zielony ,który w motocyklach przeważnie to masa.Jest więc tam na pewno plus , plus po stacyjce i gaszenie ,czyli złe podłączenie wywali bezpiecznik lub uszkodzi regulator napięcia-zależy jak podlączy i jaki to system. A wystarczy odrobina dobrych chęci i ma pomoc na wyciągnięcie ręki. Jeśli podanie...
Na pewno zasilanie przepływa przez ECU, a nie przez electric box? Z tego co na szybko wypatrzyłem w necie ECU i skrzynka bezpieczników to jeden element, nazywany MPEM. I oczywiście siedzi tam bezpiecznik, albo nawet i dwa, na linii regulator napięcia - akumulator. bezpieczniki na ECU wszystkie sprawdzone a nawet podmienione. Gniazda bezpieczników czyściutkie.
Podłączyłem bezpiecznik B pod regulator napięcia (jedna nóżka do szczotki druga właśnie do bezpiecznika B). Niestety po takim podłączeniu napięcie ładowania dochodzi do 16v (na aku) :/ W przewodzie jest napięcie po przekręceniu stacyjki. Generalnie tak jakby to nie działało :scrambleup: , łączenia lutowałem, przewód typowy dla instalacji fiata126p.
Masa to nie czerwony kabelek, bezpieczniki były za akumulatorem, może jak zrobiłeś zwarcie to wywaliło bezpiecznik. Dodano po 1 Pasek naciągnąłeś? Regulator napięcia nowy czy stary? Podaj napięcie na wolnych obrotach i podaj napięcie na wyższych obrotach np 2000tyś/obr. Miałem podobnie jak padł regulator Pisał że nowy alternator. To obstawiam bezpiecznik,...
Zdaje się że główne bezpieczniki masz w schowku, a te o których mówimy za schowkiem.
Od strony gniazda wyjściowego powinien być bezpiecznik. zobacz czy nie "wyskoczył". Te prądnice mają tylko uzwojenia i kondensatory, nie ma regulatora... Po uruchomieniu silnika nie ma żadnego napięcia na uzwojeniach? Może "rozmagnesowałeś" prądem przemiennym wirnik, spróbuj zasilić któreś uzwojenie z akumulatora samochodowego szeregowo przez jakąś...
Witam. Poszukuje informacji połączeń od bezpiecznika F18 do regulatora nawiewu kabiny. Bezpiecznik sprawny, napięcie nie dociera - czy po drodze jest jeszcze jakiś element wykonawczy lub przejściówki. Z góry dziękuje za pomoc.
traktorek kosiarka 15,5 hp briggs , ciezko krecil rozrusznik i byl brak ladowania akumulatora, dobrze naladowany akumulator krecil ok, po zgaszeniu ponowne odpalenie bylo juz coraz ciezsze az do calkowitego braku. Wymienilem regulator napiecia i efekt byl traktorek odpalil na dotyk ale radosc nie byla zbyt dluga okazalo sie ze spalil sie bezpiecznik...
. Mam możliwość wstawienia diody szeregowo od strony B+ lub od IG. Raczej B+ daje napięcie odniesienia. Na jednym "języczku" jest B+ i to bym zostawił na szczotkę a diodę wstawić do wejscia regulatora przecinając mostek Na IGN z tego co pamiętam jest bezpiecznik. To wtedy łatwo sprawdzić dając diode w miejsce bezpiecznika i zmierzyć czy podniesie ładowanie....
Zrób zdjęcie płytki zasilacza z obu stron. Na pewno brakuje zasilania układów elektronicznych. Podświetlenie (patrząc na schemat) jest wzięte ze zmiennego 12V i w ten sposób wiadomo, że bezpiecznik (ten szklany) jest dobry. Prawdopodobnie uszkodzony jest stabilizator (regulator napięcia) z serii 78xx. Trzeba sprawdzić jakie napięcie wchodzi na pierwszą...
Kolego jeden z tych wyjść łączysz z masą,obojętnie który.Drugie wyjście ,napięcie po stacyjce przez regulator (od żuka )do alternatora.15z bezpiecznika,67 na alternator,śruba 6przewodem do rozrusznika.Alternatory te były z układem wzbudzenia i bez układu.Są regulatory ze szczotkami do tego alternatora co wzbudzają się przez kontrolkę.
Raczej nie bardzo. 4pinowa kostka musi doprowadzać 2 przewody z iskrownika, a potem to masz tylko + i - na akumulator :P . Jeśli nie działa ci aż tyle rzeczy to jak w pysk strzelił, wskazuje na przepalony bezpiecznik :) . Fajnie jakbyś napisał dokładnie co to za skuter i z jakiego roku :) .
Napięcie mierzone na acu czy ze wskaźnika ? Podczas pracy włacz co sie da podjedź z obrotami i zmierz spadki napięcia +regulatora + na acu ( chyba ale nie jestem pewien w tym modelu jechali przez bezpiecznik -śniedziały złączą) - na regulatorze i minus na acu -na gałęziach powinno być powyżej 50v przy 5tys.obr Jaki masz w tej chwili model regulatora...
Wymieniłeś cewki? Które. Może po prostu zdechł ci regulator napięcia, albo któryś z bezpieczników. Jeśli cewki w alternatorze były do kitu (tj w nowym), bo były chińskiej jakości to właśnie to mogło ci rozwalić regulator napięcia.
mam wszystko rozłączone bo zaczęło mi dymić i wywalać bezpiecznik ale za dnia mogę sprawdzić napięcia na kablach do regulatora
Wielkie ci dzięki PitD zaraz lece na allegro szukać zasilacza ;) . No i porażka na allegro tego typu zasilacza niema, a co do bezpiecznika to chodzi o bezpiecznik z regulatorem napięcia? Jeśli tak nieźle zagmatwane i chyba do niczego nie dojdę chyba że ktoś byłby tak miły i dałby rozkład tego wejścia.
Jedyne zabezpieczenia to bezpieczniki i diody w modułach. Zwykle to mało skuteczne rozwiązanie, prędzej spali się dioda i upalą ścieżki, niż przepali się bezpiecznik. W efekcie możesz mieć do wymiany: regulator napięcia, moduł zapłonowy/komputer wtrysku, licznik elektroniczny.
Jak to co idziesz po przewodzie , być może przetarty za dużym kołem pasowym z lewej strony kombajnu, a jak nie to ci nie łączy wsówka przy bezpiecznikach.
Przydatny byłby schemat według którego podłączona została instalacja elektryczna z zapłonem VAPE. Przeglądając różne przykłady schematów w internecie można zauważyć pewne nietypowe i niezbyt dobre rozwiązania. Dla przykładu jeden ze schematów sugeruje podłączenie przewodu masowego regulatora napięcia bezpośrednio pod akumulator, co może stanowić ominięcie...
Witam Dzięki za podpowiedz ale gdzie szukać tej usterki z tzw. plusem 61 w samej tablicy bezpieczników ,czy okablowanie do regulatora napięcia czy sam regulator napięcia alternatora , ale z ładowanie wszystko w porządku jeszcze mam dwa takie przypadki braku ogrzewania lusterek w troche nowszym Volvie FH 440. Takie bajpasy w skrzynce bezpieczników to...
Poszukaj coś o regulatorach napięcia (zasada podobna do samochodowych regulatorów napięcia alternatora) Pozdrawiam.
Padnięty akumulator, przepalony bezpiecznik główny. Zapłon CDI nie potrzebuje niczego do odpalenia (na kopstarter). Regulator napięcia potrzebujesz odpowiedni, bo w tych modelach były światła z akumulatora. Regulator napięcia w nich wyglądał prawie jak zwykły regulator napięcia od skutera, tyle że ten od skutera nie będzie pasował (bo jest przeznaczony...
stąd moje pytanie - rozumiem, że awarii uległy prawdopodobnie diody, czy są one zabezpieczone bezpiecznikiem ? Gdzie go szukać ? Czy wymiana regulatora napięcia ( w nim znajdują się diody ) rozwiąże problem ? Nie ma żadnego bezpiecznika na diodach. Może być tylko między alternatorem a akumulatorem.
Mam pytanie i proźbe spalil mi sie alternator w suzuki gsxr 600 ( uzwojenie ma przbicie na obudowe zwoju) chciał bym sprawdzic regulator napięcia czy tez nie jest uszkodzony ??? jak to sprawdzic ???
Dobra czyli zrobić regulator napięcia. Mam zasilacz ~24V wyprostowany diodami czy stabilizator podniesie napięcie do 25,2V bo na każdą baterie ma być 4,2V? W internecie znalazłem program Regulator desing v1.3 czy do wyliczenia układu wystarczy W programie znalazłem jak zrobić regulator natężenia prądu chyba też muszę zrobić bo 1,75A to za dużo ze specyfikacji...
Witam, posiadam motocykl jak w tytule, ostatnio brakło ładowania. prąd z prądnic idzie, na wolnych ma około 47V a na fulu koło 95V. Kiedy podłączam aku to bije bezpiecznik przy regulatorze napięcia a sam regulator śmierdzi i jest lekko przytopiony w jednym miejscu. Chciał bym sie upewnić czy aby czasem nie umarł regulator czy jeszcze może być jakiś...
Zaczynając od najtańszych, zobacz, czy nie skorodował bezpiecznik Maxi pod BSM, sprawdź, czy na regulator obrotów silnika dmuchawy dochodzi napięcie po uruchomieniu silnika, lubi się wypalać złącze i płytka regulatora.
To może regulator napięcia skoro wszystkie bezpieczniki wyjęte i nadal takie kwiatki.
Tak jak kolega Strumien pisze > podłącz żarówkę >(sprawdź czy jak obraca się wentylator - lekko i bez oporów ) Jak dochodzi napięcie żarówka się pali to zostaje ci bezpiecznik termiczny (a nie powiem zdarza się :D ) lub w ostateczności silnik wentylatora Jak nie dochodzi to sprawdź napięcie na regulatorze obrotów (czy dochodzi i czy wychodzi) :D Jeżeli...
Kolega sprawdzi napięcie na regulatorze, zasilanie jest przez stacyjkę. Przy wyłączonej stacyjce nie powinno być napięcia. Jak jest włączona i nie ma trzeba szukać w połączeniu stacyjki lub bezpieczników. Najprościej wypiąć kabel ze stacyjki (na regulatorze) i podać napięcie z akumulatora (na regulator)- jak zacznie ładować właściwie usterka znaleziona....
Tak jak napisałem zacisk 15 regulatora zasilasz napięciem po kluczyku przez bezpiecznik ,zacisk 67 regulatora podłącz pod szczotki ,musi działać .Sprawdź ile ładuje,kontrolki nie podpinaj.
Chyba kolega nie zrozumiał sugestii poprzednika i dodatkowo wadliwie interpretuje dokumentację. Ja obawiam się banalnie zużycia lub zawieszenia szczotek. ale to mogło spowodować dalsze następstwa być może do uszkodzenia regulatora włącznie. W teorii masz rację. Ale tutaj ma zastosowanie praktyka. Skoro na instalacji jest napięcie to jest również na...
Każdy układ ma swój unikalny numer, który służy do identyfikacji w systemie. To przecież mają być miliardy układów działających jako bezpieczniki, włączniki, ściemniacze, regulatory napięcia i/lub prądu, które można przeprogramować zdalnie. Ale to daje możliwości... hakerom i nie tylko. Znajdź mnie - po ładowarce do szczoteczki elektrycznej. Coś mi...
Witam, wylądował dziś na moim warsztacie amplituner AV Denon AVR1306. Po podłączeniu do sieci zero reakcji, sprawdzone bezpieczniki regulatory napięć i tranzystory mocy wszystko OK. Przy wymuszeniu włączenia się na przekaźniku wzmacniacz zaskakuj i pracuje normalnie, po wyłączeniu w st-by nie można dalej uruchomić. Miał może ktoś taki przypadek i jak...
Regulator napięcia mógł uszkodzić bezpiecznik. Sprawdź napięcia.
Przede wszystkim sprawdź bezpieczniki. Następny raczej padł regulator napięcia. Cewki niezależnie od tego w którą stronę kręcisz wałem, dają napięcie przemienne. Więc cewki nie powinny się uszkodzić. Gorzej regulator napięcia, bo on by podawał de facto + na - akumulatora, a - na + akumulatora. A że regulator napięcia może być "przekaźnikiem" na dalszą...
1. Sprawdź kable do alternatora od akumulatora 2. Sprawdź masy 3. Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze 4. Sprawdź prąd ładowania i napięcie 5. Podmień regulator
1. Czy to zadziała na 12 volt? (Nic się nie spali?) Napięcie paneli jest wręcz idealne dla akumulatorów 24V, nie wiem jak regulator zachowa się przy tak dużej różnicy napięć. 2. Jakie bezpieczniki wstawić za panelami ale przed regulatorem Tracer10420AN ? Skoro Impp=10,36A i trzy panele równolegle to 30A będzie ok. 3. Jakie bezpieczniki wstawić między...
Mimo późnej pory wydaje mi się ze nie Chyba 72 V / 520 W , sumują się albo napięcia albo prądy - moc zawsze. Świat jest pełen zagadek No zobacz jeden panel taki gotowy, to masz taką małą elektrownie poskładaną z przykładowo 60 modułów po 0,5V/4W. Jak masz regulator dajmy na to 12V 130W to mówisz ze nie mogę podłączyć pod niego 10 paneli równolegle...
To jest regulator PWM, a nie zasilacz. Nim nie regulujesz napięcia wyjściowego. Jeśli podłączysz zasilacz 12V to jego wydajność prądowa musi być taka , jakiej potrzebuje wiertarka. Raczej więcej niż 10A w momencie startu, albo dużego obciążenia.
Chodzi chociażby o sytuację gdy awarii ulegnie regulator i zanim zadziała bezpiecznik nadprądowy to na chwilę napięcie skoczy do 230-400V? Czy, według kolegi, w normalnym cyklu pracy PWM nie pojawi się na silniku napięcie 230 V, w żadnej chwili? Taką sytuację dopuszcza kolega tylko w momencie uszkodzenia? Warto się zastanowić, jak działa PWM. Pomijam...
Instrukcja postępowania dla takich osób jak ja :) 1. zgrac schemat, 2. Sprawdzić napięcie na koncowkach 3. Jak sa ok, sprawdzić napięcie na regulatorach napięcia. 4. W moim przypadku brak napięcia na regulatorze +-14V 5. Uszkodzony bezpiecznik 2A typ szybki - wygląd jak rezystor bodajże R704 6. Wymieńic skręcić i sie cieszyć dźwiękiem. Pozdrawiam.
Mam problem z ładowaniem akumulatora. Napięcie na alternatorze 19,5 V. Uszkodzony bezpiecznik 110 A nie przekazuje napięcia na akumulator. Czy muszę zdjąć alternator, żeby wymienić regulator napięcia? A czemu bezpiecznik jest uszkodzony rozważyłeś? Przyczyna leży zapewne w uszkodzonym prostowniku alternatora, zakładanie że przy uszkodzonym prostowniku...
dzieki wielkie. dopiero teraz na tej fotce zobaczylem ze jest wydrapany + przy 15;] mam nadzieje, że w jawie sie dobrze sprawdzi;] mam pytanie. czy miedzy regulatorem a uzwojeniem wzbudzenia dawać bezpiecznik?? np 2A??
Witam. Pozycja "ON" powinna chyba mieć połączenie IG-BAT. 3.bezpiecznik 4.bezpiecznik termiczny 6.regulator napięcia Jeżeli obydwie "prądnice" mają diody to w tej niepodłączonej musi być odłączona "4", można podłączyć. Tylko dlaczego brak połączenia IG-BAT w pozycji ON; to nie może pracować-brak zasilania.
Szukałem, szukałem i nie znalazłem :-( Posiadam SAM-a z silniczkiem S15 mam prądnicę od stara 660 i chciałbym ją założyć ,by zrobić światła. Czy można podłączyć prądnicę bezpośrednio do żarówek( oczywiście przez bezpieczniki i przełączniki) bez regulatora napięcia? Zaznaczam, że nie ma i nie będzie akumulatora gdyż korzystam z tego sprzętu sporadycznie.
Tak się składa że serwisuję urządzenia firmy DE DIETRICH SCHAFFER I VAILLANT Sprawdź czy w samym regulatorze jest sprawny bezpiecznik potem pomierz napięcia w zasilaczu. Może ktoś przełączył sam regulator na tryb pracy ręcznej wtedy regulator nie będzie funkcjonował.
Chciałabym prosić o pomoc. Podczas podłączania radia chyba zrobiłam spięcie, ponieważ na wtykach od kabli zaczęło się dymić. Po ponownym podłączeniu radia w innym samochodzie radio działa. Ale w tym, którym podłączałam najpierw, nie działa. Wymieniłam bezpieczniki, ale nadal nic. Po kilku dniach zaczęło się z żarówkami. W ciągu 2 tygodni wymieniałam...
zobacz regulator napięcia, i czy do bezpieczników nie dostaje się wilgoć, miałem podobny problem i to był właśnie regulator...pozdrawiam.
Dzięki za radę !!!! Z magneta wychodzą cztery przewody jeden dałem na stacyjkę do nr 2, drugi na zaciski (on ma połączenie z regulatorem napięcia) trzeci z nr 59b na stacyjce i ostatni z 59a (bezpiecznik). Pytanko czy ten ostatni przy bezpieczniku łączymy z drugim przewodem od regulatora napięcia z oznaczeniem ≈ . Pozdrawiam !!
Podłączyłem miernik ponownie . Półgodziny później na mierniku to samo .Bezpieczniki ok. Alarm odłączony
W takich przypadkach często powodem są uszkodzone regulatory napięć. O ile bezpiecznik jest zabezpieczeniem nadprądowym, regulator ma obwód zabezpieczający płytę napięciowo. W skrajnych przypadkach (zwarcia) obwód ten ulega uszkodzeniu, i oby była to ta przyczyna. Niestety nie mam na stanie żadnej płyty do PI2515, więc nie jestem w stanie naprowadzić...
Jak na moje oko to kolega mierzy co popadnie. Nam wrażenie, że m. in szuka napięcia stałego przy regulatorze w okolicy zasilania. I wreszcie skoro pomiar napięć niereprezentatywny to właśnie jak już podpowiedziano pomiary ciągłości obwodów. Jakoś trudno uwierzyć aby uszkodzenie/zadziałanie bezpiecznika 1 A nie zapobiegło dewastacji. A zatem spokojnie...
Witam, Mój problem polega na tym iż wentylator nawiewu w Citroenie C5 2001r 2.0 HDI przestał pracować. Zacząłem od sprawdzania prostych czynności typu sprawdzenie bezpieczników.Okazało się iż wszystkie bezpieczniki są sprawne, jednakże nie dostaję już napięcia na regulator umieszczony na niżej pokazanym rysunku. http://obrazki.elektroda.net/56_12148544...
Z tego, co kojarzę, w tańszych transformatorowych prostownikach układ regulacji prądu jest zrealizowany na triakowym regulatorze mocy po stronie pierwotnej. Akumulatory AGM mają inną charakterystykę ładowania, łącznie z wyższym napięciem końcowym. Fakt, wymienić amperomierz i śmigać. ;) Ta pomarańczowa kostka wygląda na bezpiecznik automatyczny/resetowalny.
Nie kojarzę tego hujsunga, ale po kolei: Brak „prądu” — uszkodzony akumulator. Odpalenie na pych i zagotowanie akumulatora — nie wiadomo czy przez wysokie napięcie ładowania czy przez zwarcie wewnętrzne w akumulatorze. Fakt jest taki, że nie należy uruchamiać silnika bez podłączonego akumulatora lub z uszkodzonym akumulatorem, gdyż regulator może zwariować...
Witam Niestety nie za bardzo pamiętam układ połączeń, jednak dam Panu wskazówki jak je zidentyfikować. Prawdopodobnie dwa dolne noże to wyjście a dwa górne zasilanie. Teraz jak to spawdzić: na metalowej półce nad płytką drukowaną są dwa transformatory. Jeden większy z dużą ilością odczepów jego pierwotne uzwojenie będzie podłączone do noży zasilających...
temat rozwiązany- bezpiecznik na przekażniku
Witam. 2.6 A w sposób ciągły ? Jeśli tak to usterki proszę szukać w alternatorze, regulator napięcia lub co bardziej prawdopodobne przebita lub przebite diody prostownicze. Cała reszta stacyjką jest odcinana poprzez przekaźnik.
Jak ja pomyliłem jednostki A z mA to od razu dostałem pouczenie a jak ktoś wyżej pisze bzdety że ładowanie 12,4V jest ok to nikt nie reaguje............ .Pobór prądu właściwy (w normie) ok 50mA.Żeby sprawdzić gdzie go pobiera w nadmiarze najlepiej wyjmować kolejno bezpieczniki i za każdym razem sprawdzać jego pobór.A odnośnie ładowania winy nie doszukiwałbym...
Witam. Zrobiłem gilotynę do cięcia styropianu: - zasilacz 250 W/8,3 A/24 V impulsowy, - regulator obr. 24 V, - wskaźnik napięcia i natężenia prądu. Wszystko działa OK. Pytanie: jaki bezpiecznik mogę dać, aby zabezpieczyć zasilacz (obecnie jest chyba 7 A topikowy między zasilaczem a regulatorem), jeśli na zasilaczu jest 8,3 A?
witam wszystkich map pytano jak idzie kabel od regulatora do akumulator co ładuje go to musi iść przez stacyjkę i bezpiecznik czy może iść tylko przez sam bezpiecznik i czy napięcie może być cały czas włonczone.
Witam ponownie. Alternator to Valeo . Zdjąłem lampę po stronie kierowcy ale nie ma tam żadnych wtyczek, idzie tylko wiązka w stronę skrzyni z bezpiecznikami… nie ma tam żadnych przetarć… Czyżby winny był sam regulator napięcia?? Pozdrawiam
Kup cos takiego: http://obrazki.elektroda.pl/2071896900_1... Nazywa się to baypass bezpiecznika. Miernikiem znajdziesz wolne 12V po zapłonie w skrzynce bezpieczników. Dodatkowo potrzebny będzie regulator napięcia z 12V na 5V
płytka regulatora napięcia napięcia schemat regulatora napięcia regulacja regulatora napięcia
kamera reset ładowarka akumulator latarka przyciski przestają działać
zderzak naprawa zderzak naprawa
Sofar 3.3-12KTLX-G3 – migająca zielona dioda „Normal” podczas autotestu, przyczyny i diagnostyka Falownik Sofar 3.3-12KTLX-G3 – migająca zielona dioda i sporadyczny alarm, interpretacja sygnałów LED