To przyczyna w przewodach dochodzących dosondy, lub w samej sondzie. Jeśli sonda nie będzie podgrzewana to nie będzie pracować poprawnie. Trzeba będzie ją zmienić, jak nie da się naprzwić.
Jak spojrzysz na wnęke komory silnika patrząc od przodu po stronie prawej przy kielichu amortyzatora, masz tam dwa przekażniki jeden od pompy a drugi od centralki obok masz dwa bezpieczniki sondy i pompy
Bez przekaźnika zasilającego m.in sondy, pompa paliwa nie ruszy. Więc przekaźnika bym się nie czepiał, chyba że tam jest jakaś rzeźba zrobiona. Zobacz czy masz zasilanie na bezpieczniku F21, jak jest, to sprawdź czy zasilanie dochodzi na pin 1 sondy za katem, i pin 3 sondy przed katem. Od strony sond kabel prawdopodobnie szary, od strony auta niebiesko-czerwony....
Czy ten bezpiecznik jest 25 A jeżeli tak to odepnij wszystkie wszystkie sondy lambda i zobacz czy bedzie się palił ten bezpiecznik ,jak nie to masz zwarcie na grzałce sondy .
To są bezpieczniki prowadzą do sekcji korektora, przedwzmacniacza i później do wzmacniacza głównego. Ściągnij sobie service manual i szukaj w tej sekcji (na tej płytce) zwartych elementów. Linie na których przepala bezpieczniki możesz sprawdzać omomierzem. Wyczep bezpieczniki i jedna sonda na złącze bezpiecznika idące do wzmacniacza a druga na masę....
Bezpiecznik nr 1 (10A) jest od grzania sond. Masz dodatkowo schemat i diagnostykę.
Problemem mogą być nie napięcia wyindukowane w cewce czujnika ale ewentualne przebicie z uszkodzonej cewki a właśnie do tego ma służyć ta sonda. To tylko kwestia czasu aż czujnik dostanie iskrą na obudowę i wolałbym żeby ta iskra nie uszkodziła oscyloskopu. ps.Iskra z uszkodzonej cewki wn ma parę centymetrów długości i potrafi skutecznie uszkodzić izolatory...
Sprawdź bardzo dokładnie bezpieczniki przepływomierz i sondy lambda są zasilane ze wspólnego bezpiecznika, co do błędu czujnika temperatury mógł paść czujnik.
Witam! Skoda roomster 1.6 benzyna 2007. Spała mi się bezpiecznik 31 od sonda lambda. Grzałki w obu sondach mają opór 6.6 oma. Samochód kupiłem niedawno i widzę że powinien być bezpiecznik 10A a jest już założony 15A. Czy ten bezpiecznik odpowiada za coś jeszcze? Co mógłbym ewentualnie jeszcze sprawdzić?
Witam. Obwód grzania sond i przepływomierz zabezpieczone są bezpiecznikiem. Niestety w programie nie jest opisany numer bezpiecznika.
Witam Powinno być jakieś przejście a zmieniałeś sondy odwrotnie te od miernika ? Bezpieczników kup wiecej
Podbijam temat, gdyż również poszukuję schematu bezpieczników do Riftera z 2021 roku. Ja w szczególe szukam bezpiecznika grzałki sondy lambda - jeśli ktoś mnie może pokierować to będę wdzięczny.
Odłącz wtyczkę sondy i po rozgrzaniu bez podpiętej sondy zmierz MIERNIKIEM!! napięcie na przewodzie sygnałowym do sterownika silnika.
Sprawdziłem instalajce, była ok, okazał się spalony bezpiecznik sondy w inteligentnej skrzynce bezpieczników (UCH). Co prawda check jeszcze się pali, bo nie mam narazie czym go skasować, ale sondy zaczeły pracować. Czy błąd sam się skasuje, jak nie będzie innych problemów. Czy tkwi w sterowniku aż do skasowania.
Zanika napięcie jak wyjmę bezpiecznik od sondy lambda nr 1.....
Bardzo wątpliwe, żebyś zabił miernik tej klasy w tak prosty sposób. Zrób jak mówi (at)zdzichra i jeszcze przeleć wszystkie zakresy i porównaj z manualem - to da ci odpowiedź czy nie ma grubego uszkodzenia. Z zwartymi sondami wynik może być nie-zerowy, ale powinien byś stabilny. Może masz złamany przewód w sondzie? Bezpieczniki nie chronią terminala...
Zawór EVAP jest sterowany masą z ECU pin 19, a +12V jest stały z bezpiecznika wspólnego z grzałkami sond lambda.
Jeżeli się spalił to znaczy że jest zwarcie, trzeba sprawdzić kable obwodów za które owy bezpiecznik odpowiada, mogły się przetrzeć lub jw tę grzałkę sondy pzd
Według schematu obydwie sondy zasilane są plusem z jednego bezpiecznika po stacyjce, a minus z komputera (mam na myśli grzałki)
Mam problem w zlokalizowaniu bezpiecznika od niej. (W opisie bezpieczników brak sondy lambda). Ktoś pomoże ?
Po wymianie grzałki problem pozostał, bezpiecznik sprawdzony, sonda trzymała parametry. Pomogło dopiero dokładne foliowanie odpływu zbiornika skroplin. Dwa lata jest ok.
Zasilanie masz stałe z bezpiecznika. Ecu "pulsuje masą"
Różowy zasilanie grzałki +12V po bezpieczniku. Biały masa grzałki ze sterownika silnika. Siwy i brązowy czujnik sondy ze sterownika. Podałem dane w aucie a teraz trzeba poszukać jaka to sonda i dopasować kable kolorami.
Błąd grzałki pierwszej sondy lambda. Do sprawdzenia oporność grzalki, bezpiecznik, okablowanie, sterownik.
błąd który wyskakuje to błąd obwodu sondy 1 a bezpiecznik jest git
Co mogło ulec uszkodzeniu jeszcze? Np. U101, Q101. Rezultat tego jest taki że spaliło mostek prostowniczy i bezpiecznik, Elementy wymieniałeś, może coś zwarłeś.
Wymieniłem sondę oraz czujnik położenia wałka rozrządu, nic to nie dało . Dalej pojawiają się błędy od sondy że element grzewczy nie działa, sprawdziłem bezpieczniki od sondy jest dobry. Napięcie ładowania na Aku jest na wolnych obrotach od 13.7 do 13.9 V . Akumulator nowy ma 2 miesiące Wymienię jeszcze czujnik obrotów wału, może komputer źle przetłumaczył...
Brakuje zasilania. Gdzieś w komorze silnika masz bezpiecznik, który zapewne zzieleniał. Ewentualnie kontroler sondy - ten komputerek gazowy leży na kolektorze wydechowym.
https://allegro.pl/oferta/czujnik-sonda-... Zadzwoniłem do producenta. Potwierdził, że 1906 i 1902 można stosować zamiennie.
Sterownika szukaj na słupku przednim w nogach pasażera. Dodano po 25 Według danych Autodaty moduł nie ma zasilania od strony sterownika. Sprawdź zasilania cewek, na schemacie widać po drodze od stacyjki bezpiecznik. Dodano po 2 Bezpieczniki : cewek, grzałki sondy i wtryskiwaczy znajdują się obok sterownika.
Bezpiecznik F43 10A, wisi na nim również zasilanie grzałki sondy lambda.
najpierw przekaznik a pozniej bezpiecznik. sprawdz ciaglos pomiedzy bezpiecznikiem a sonda.
A powiedz mi co sprawdzić w tych przewodach które są takie same ? Żeby je dobrze podłączyć? I jeszcze ma pytanie to na zaznaczonym zdj to opornik ??? I ostatnie pytanie, jest w aucie tym bezpiecznik od sondy lambda ??? Musisz sugerować się numeracją pinów w sterowniku i w złączu. Inaczej jest tylko 50% szansy że podłączysz to poprawnie. Szczerze mówiąc...
czy bezpiecznik można sprawdzić tym samym miernikiem (sprawdzić opór), bo niestety nie posiadam drugiego miernika Możesz. Ustaw zakres na diodę / sygnał dźwiękowy i przystaw sondy do końców bezpiecznika. Jeśli zapiszczy to jest sprawny. Bezpieczniki muszą być wymontowane z multimetru. Jeśli się nie mylę bez sprawnego 1A miernik nie powinien wgl działać....
W EP6 zasilanie grzalki sond tylko przechodzi przez ECU. Zasilanie pochodzi z bezpiecznika F5 na PSF1 (skrzynka pod maska). Po drodze (miedzy ECU i sondami) jest wezel ekwipotencjalny (polaczenie kilku przewodow) w wiazce, zasilajacy obie sondy, podrzewacz oparow oleju i elektrozawor zbiornika par benzyny (canister).
Z tego co piszesz wnioskuję że uszkodzony jest obwód grzałki sondy λ. Być może podczas majstrowania z wydechem zrobiło się zwarcie i spalil się bezpiecznik. Sprawdź rezystancje grałki sondy, ciągłość przewodów i bezpiecznik.
Sondy sa zasilane z bezpiecznika F34 na BM34 pod maska przez pin J5 czarnej zlaczki 46-pinowej i sterowane przez ECU przez piny E2 i D2 czarnej zlaczki 32-pinowej. Pozdrawiam,
Etam, kolego sprawdź sondę bo wiszą na jednym bezpieczniku. Najlepeij odepnij wtyczkę sondy.
Pali bezpiecznik bo jest zwarcie do masy Weź miernik Ustaw na mierzenie ciągłości przewodów, buzer 1na sondę wetknij w otwór od bezpiecznika 2ga do masy pojazdy przyczepy jeżeli buzer da dźwięk to wiadomo że masz zwarcie do masy gdyż zamyka się obwód Oczywiście jak wiadomo w otworze na bezpiecznik są 2 otwory w jednym z nich po przekręceniu zapłonu...
Ustawiam na 20 V. Czarną sondę do masy a czerwoną do bezpiecznika tak? Tak
Widocznie coś źle zrobiłeś. Kondensator elektrolityczny = napięcie stałe, więc miernik powinien być ustawiony na takie napięcie. Jednak samo mierzenie napięcia stałego na ustawionym zmiennym nie spowoduje takiego efektu jaki tu opisałeś. Skoro opisujesz taką możliwość - "zwarcie sond" zapewne tak było. Miałem podobny przypadek, "znajomy żartowniś" wyjął...
Mam zafire 2003 1,8 benz 92KW.Po odczytaniu pamieci pokazal grzanie sondy.Wymienilem sonde i dalej to samo.Wszystkie bezpieczniki w porzadku.Moze ma ukryty bezpiecznik,a moze sonda dostaje prad przez przekaznik?Tak dlugo jak silnik jest cieply nie swieci sie kontrolka silnika gdy ostygnie pokazuje blad grzania sondy.POMOCY
S 163- bezpiecznik przy akumulatorze (50A) zasila przekaźnik pompy paliwa, przekaźnik dalej pompę (przez bezpiecznik 28), elektrozawór zbiornika z węglem aktywnym i sondę oraz wtryskiwacze i przepływomierz (jeśli występuje, bo nie podałeś nawet co za silnik i oznaczenie).
Bezpiecznik sprawdzam normalnie dotykajac obie sondy do stykow bezpiecznika?
Często grzałki sond mają wspólne zasilanie, wspólny bezpiecznik, może zacznij od sprawdzenia napięcia na wtyczce sondy.
Tak to jest rezystor.Jednak jest inny problem dlaczego się spalił? Czy się nie spalił? Z jednego zdjęcia ciężko coś wywnioskować ale wygląda to na rezystor zabezpieczający więc ma do 1 Ohma , liczy się moc. Zobacz stan bezpiecznika, jest on zamknięty w tej czarnej wysokiej tubie. Robiłem raz taki sterownik, poza spalonym bezpiecznikiem spalona była...
W obd2 wyskakują błędy obu sond "heated oxygen sensor". Zawsze grzałki sond. 0130, 0135, 0136, czasem 0141. Moje pytania: Dlaczego po odpięciu sondy nie czuję żadnej różnicy, a po odłączeniu bezpiecznika jest wielka różnica? Czy napięcia i opory są w normie? Co, oprócz sond, może być problemem? ] Pierwsze to, że sonda nie jest brana pod uwagę bo nie...
Dobry wieczór, mam taki problem: sonda lambda pierwsza robiła zwarcie z tytułu zwierania, przetarły się kable do metalowej osłony wentylatora (powód: auto uderzone). Więc przód dojechany do sondy, auto jeździło dłuższy czas. Pewnego dnia zgasło na drodze, wywaliło bezpiecznik w skrzynce pod maską, powód: zwarcie sondy 1. Sonda odizolowana, nie dotyka,...
Mogło być zwarcie w obwodzie grzałki sondy i spaliło bezpiecznik
Czerwony przewód powiedzmy, że dobrze, czarny z drugiej strony papierka. Miernik na zakres 200mA. Jeśli znowu źle kolega przystawi sondy, to najwyżej spali kolega bezpiecznik. Jeśli na zakresie 0,2A miernik będzie wskazywał zero to można jeszcze przestawić amperomierz na zakres niższy, np. 20mA, 2mA lub 200µA (0,2mA).
Przewody miedzy sterownikiem a wtyczką sondy i bezpieczniki są OK
Cześć wszystkim. Panowie mam szybkie pytanko, zamontowałem elektroniczny emulator drugiej sondy (swoją drogą działa rewelacyjnie, koniec błędu na desce:))), już przetestowany) w instrukcji należy podłączyć się pod stacyjkę, ale nie wiem dokładnie do którego przewodu podłączyć i nie chcę tyle rozbierać, bo wiązka do stacyjki jest schowana. Bliżej i...
Jestem troszku zielony, muszę poszukać najpierw tych bezpieczników do sondy. A jeśli chodzi o napięcie to muszę vcds'a podpiąć dopiero. Jakie powinno być napięcie prawidłowo działającej sondy ?
Bezpiecznik nr 10 powinien być 30A. W zależności od rodzaju BSI są 2 różne BSMy czyli skrzynki bezpieczników pod maską. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/8389925700_... https://obrazki.elektroda.pl/4461950100_... Jak widać różnica polega a ilości podpięty h przewodów pod ten bezpiecznik. W obu wersjach te...
Sonda 1 , sonda 2, zawór par paliwa, przepływomierz są zasilane z tego samego obwodu z głównego przekaźnika poprzez bezpiecznik więc jeżeli nie masz napięcia na elementach wymienionych wyżej sprawdź bezpiecznik.
Bezpiecznik wskazuje to samo co przy zwartych sondach, gniazda bezpiecznika lekko wyczyściłem spirytusem.
Sonda 5 przewodowa to sonda szerokopasmowa sprawdzanie tylko za pośrednictwem testera diagnostycznego. W APE plus dla obu sond jest podawany po kluczyku za pośrednictwem przekaźnika (tego samego co dla pompy paliwa) oraz bezpiecznika wspólnego dla obu sond. Jeżeli brak plusa to w pierwszej kolejności zainteresował bym się wspomnianym bezpiecznikiem....
Sprawdź właśnie przewody i czy nie ma jakichś wycieków przy listwie.Jak sucho to pewnie za bogata mieszanka.Sprawdź parametry,praca sondy map,itp.Co do abs obejrzyj dokładnie jeszcze raz bezpieczniki na aku.Jak dobre, prądy na wtyczce abs do kontroli.
Z tego co kojarzę w tym modelu ten sam bezpiecznik zasila również grzałkę sondy lambda, może tam należy poszukać problemu
Wystarczy , że na konektory przyłączeniowe tego bezpiecznika przyłożysz sondy multimetru ustawionego na ciągłość obwodu lub badanie rezystancji. Ciągłość to oznacza, że bezpiecznik OK a przerwa - to spalony. Dodam, że te bezpieczniki sa tzw. zwłoczne i lepiej kupić dedykowany niż zakładać tzw. szybki. Jeżeli nie masz multimetru to musisz wypiąć obudowę...
Bezpiecznik zasila grzałki sond i przepływkę
Hej, w ekspresie uszkodzone: sonda temperatury, bezpiecznik termiczny i niestety mikrokontroler. Jeżeli ktoś dysponuje wsadem do tego modelu i zechce się podzielić to z góry dziękuję. W przeciwnym wypadku pozostanie tylko zakup sprawnej płyty:(.
Nie o diody tylko o bezpiecznik. Mierzysz to kładąc czarną sondę na masie, a czerwoną do bezpiecznika dotykając ustawiając uprzednio multimetr w zakres pomiarowy oznaczony symbolem diody.
hmm, zmierzyłem i przepływomierz wydaje się pracować poprawnie. Widać że sondy nie pracują - cały czas wykres stoi na 0,430V na każdej z sond - sondy nowe bosha oryginalne. (jedna wymieniona w zeszłym roku, druga 2 tygodnie temu) Zastanawiam się czy to czasem nie bezpiecznik? Poprzednia sonda co była wkręcona w kolektor (jakaś uniwersalna) wyrziciła...
co oznacza E-28 i 87 . E-28 pomijamy ( nieistotne dla tematu oznaczenie połączenia przewodów w wiązce) Dla ustalenia dalszego połączenia 87 potrzebna pozostała część schematów. W tym przypadku będzie to bezpiecznik nr 9 o wartości 10 A znajdujący się w skrzynce w kabinie. Z tym że bazujecie tutaj na schemacie silnika AZF a macie AZQ. Może być inny...
HYUNDAI i20 PB 1.2 (G4LA) Sonda Lambda Brak Pomiaru na 2 za katalizatorem. pomiar 0% Sonda 1 działa poprawnie Sonda nowa bezpieczniki sprawdzone/ połączenia sprawdzone Pomocy jakiś pomysł ?
Zasilanie na grzałki sond jest? Sprawdzałes bezpieczniki?
może to grzałka w sondzie, sprawdź rezystancje na białych przewodach od sondy, powinno być 3-15 ohm, sprawdź też bezpieczniki od grzałki sondy
sonda nie dawala amplitudy... bezpiecznik! i sonda hula! przewody WN sprawdzone sa OK, brak przebicia, ale brak kompresji na 3 cylindrze, kompletnie! swiece suche, wiec nie wiem, pewnie rozrząd, moze któryś zawór. Co myslicie? dziekuje za zainteresowanie
Witam poprostu kolego siadła ci sonda i spalony jest bezpiecznik i nie ma idzie prad na pompe miałem to samo wymiana sondy i auto hula dalej
Może 2 pary złącz USB 2.0 są na jednym bezpieczniku. Te "bezpieczniki" to rezystory 0 Ohm. Rozumiem że po zwarciu sond pomiarowych słychać piszczenie, a mocniejsze dociskanie sond do wyprowadzeń rezystorów też nie przynosi rezultatu? Jak tak to elementy do wymiany, zresztą widać że ten jeden z lewej jakby przypalony był, choć może to tylko światło.
Sprawdziłeś bezpieczniki ? Wtyczki przy ecu nie były zalane ? Okablowanie całe ? Sprawdź bezpiecznik F33 15A on odpowiada za wszystkie 4 rzeczy które Ci głupieją ( EGR,sondy i przepływka) a potem leć po kablach
Cześć Widzę że problem za problemem się pojawia. Niestety mnie też to dopadło.. Próbowałeś odłączyć czytnik i wtedy sprawdzić błędy? Jeśli po odłączeniu wyskoczy ten sam błąd to może znaczyć że coś w wiązce jest nie tam. Wszystkie bezpieczniki posprawdzane? Sondę kupiłeś pod ten mode? Czy uniwersalną?
A jak były włożone sondy pomiarowe? Jak w pomiar prądu 10A to prócz bezpieczniki mogły ucierpieć same przewody pomiarowe. Sprawdził bym na innych przewodach.
Da się podłączyć sondę czteroprzewodową. Musi grzałka grzać cały czas, tylko po co robić sobie kłopot i przerabiać instalację (bezpiecznik dodatkowy do sondy i przekaźnik) Pozdrawiam.
Tam nie jest czasem wspólny bezpiecznik od pompy i grzałki sondy ?
brak prądu na grzaniu sondy za katalizatorem auto to laguna 2 z 1,8 16v miał juz ktos podobny problem? gdzie szukac bezpiecznika od tej sondy? dodam ze na górnej sondzie prad na grzałce jest
+ spod bezpiecznika pompy paliwa, masa sterownik pin 20. Od 0-12 wartość taktowana.
bezpiecznik 28 pali. Paweł. właśnie o to mi chodzi co poza pompamoze powodowac palenie bezpiecznika. błędu z grzałki sondy niema. Może masz Paweł schemat taki jak powinien byc?
Jaką masz rezystancję względem masy za bezpiecznikiem F2? Pomiary bez bezpiecznika " 0.942kOhm z sondą minusową na masie 142kOhm po zamianie sond z miejscami
Witam Miałem podobny problem z zabezpieczeniem pompy głębinowej. U mnie często są przerwy w dostawie prądu więc postanowiłem kupić pompę 1-faz(odpadło zabezpieczenie zaniku fazy). W przypadku braku wody zastosowałem "Elektroniczny sygnalizator poziomu cieczy ELCLUWO -11LP". Dodatkowo potrzebny jest stycznik lub przekaźnik, 2 sondy a jako 3 wykorzystałem...
Witam. Bardzo proszę o pomoc w identyfikacji elementów, które są na tej taśmie. Jest to taśma od sondy pomiarowej OTS Reinschow. Podczas korzystania z sondy narzędzie uderzyło w nią. Uszkodzeniu uległ bezpiecznik mechaniczny. Po wymianie bezpiecznika sonda nadal nie działa poprawnie. Myślałem, ze może padły baterie. Po wymianie sonda ruszyła. Wyświetla...
Wymieniłem R274 napięcie na wyjściu R272: używana nóżka - 0,2V, nie używana - tak samo 29,4V A co do bezpiecznika to sam sie zastanawiałem bo jest 33V ale na bezpieczniku jak mierzę to jest -2V, mierze na pewno dobrze bo na drugim jest 6V. Przykładam sondę ujemną do obudowy a dodatnią sondę do bezpiecznika. Jak mi nie wierzysz to mogę film nagrać. Sprawdziłem...
Witam serdecznie.Na tym samym bezpieczniku jest podgrzewanie sondy. Odłącz sondę albo przetnij białe kable od niej. Wtedy sprawdzisz czy to samam sonda czy instalacja od niej. Od biedy bez podgrzewania da się jeżdzić.
Bezpieczniki są ok, w przewodach grzałki w kostce sondy jest +12 V, takie jak akumulator, napięcie -10,5 V w parametrach, kompie sonda nie reaguje, ma 0 mV. Może podeśle ktoś, gdzie są masy na sterowniku. Hm, albo padł sterownik.
Jeśli do grzałki dochodzi masa na biało-brązowy i brakuje +12V to poprowadź sobie przewód z biało-czerwonego sondy do bezpiecznika 18.
Z najbardziej prądożernych odbiorników na tym bezpieczniku to będą grzałki sond lambda. Spróbuj je odpiąć.
Miernik pokazuje wartość 0 ohm Miernik pokazuje 0 Ω = sondy pomiarowe zwarte = rezystancja mierzonego obwodu = 0 Ω = obwód zwarty. https://obrazki.elektroda.pl/5114343100_... Miernik pokazuje rezystancję nieskończoną = OL = przerwa w obwodzie mierzonym. https://obrazki.elektroda.pl/3471282500_... Brak reakcji...
Wszystko źle. Czytasz co sie do ciebie pisze? Grzałki lecą przez bezpiecznik. A po drugie nie sprawdzaj miernikiem a probówka żarowką 12volt. Dodano po 6 Bezpiecznik F45 15A, grzałki sond.
Jak się mogą otwierać?Sterownik otwiera je impulsami masy wszystkie jednocześnie .Wszystkie mają wspólny + i _.Napięcie zasilające +12v idzie przez przekaźnik ,zasila jednocześnie grzałkę sondy i pompę paliwa przez bezpiecznik .Napięcie minusowe kluczowanie idzie do pinu 2 sterownika.Więc poszukaj problemu po którejś ze stron,prawdopodobnie przerwany...
Zasilanie grzałki idzie przez bezpiecznik.
Napięcie powinno być zbliżone do napięcia akumulatora. Sonde od aku dzieli tylko przekaźnik i bezpiecznik, oczywiście grzałke sondy.
W jednym jak i drugim układzie pompa leci po przekaźniku przez bezpiecznik ,na tej samej linii co wtryski ,grzałki sond,evap,MAF itp. Więc albo przerwany kabel albo spalony bezpiecznik, a może i sama pompa.
Od odłączania po kolei wtyczek sond i zaworu EVAP wtedy będziesz wiedział czy to któraś sonda czy zawór a może coś innego jeszcze jest tam podpięte. Odłączasz wtyczkę, wkładasz bezpiecznik i patrzysz czy bezpiecznik przeżyje.
Pokaż który to bezpiecznik, bo mi 15 to wychodzi zasilanie sond Lambda i coś jeszcze. Chyba że to był bezpiecznik 15A... Rok i pojemność też możesz podać, choć to raczej będzie 3,5 litra.
Miałem podobny problem w moim Escorcie. Z początku myślałem że problem robi czujnik położenai przepustnicy, jednak wymiana czujnika nie pomogła(takie małe guwienko do Forda kosztuje 700zł). Po długich pomiarach i diagnozach nic nie stwierdziłem. Okazało się że problem stważała sonda lambda. Po wyjęciu bezpiecznika od sondy podczas pracy silnika, a następnie...
Sprawdź jeszcze pin 4 po przekręceniu stacyjki oraz bezpiecznik F34. https://obrazki.elektroda.pl/4231968300_... Bezpieczniki możesz sprawdzić ustawiając miernik na "V" przytykając czarną sondę do masy samochodu (może być zewnętrza cześć gniazda zapalniczki) a czerwoną sondą po kolei do obu końców bezpiecznika, bądź wyciągnąć bezpiecznik...
Obydwie sondy są zasilane z jednego bezpiecznika , z jednej gałęzi. Przewody.
Grzałka jest zasilana z ECU. Plus po stacyjce, a masowanie impulsowe. Sondy dobrze dobrane? Rezystancja? Bezpieczniki sprawdzałes?
Sprawdz miernikiem grzałkę sony ewentualnie bezpieczniki
bezpiecznik sondy lambda bezpiecznik sondy astra bezpiecznik sondy passat
szyby peugeot domofon bticino internet zawiesza
Budowa turbiny w Massey Ferguson 3060 Identyfikacja układu scalonego 3925A - EEPROM czy wzmacniacz?