Sądzą, że może ten King, droższy, pewnie lepszy ? Podłączysz to-to sam, czy dalej pomoc potrzebna ?
Przekaźnik zespolony pod sterownikiem daje napięcie na wtryski. A bezpiecznik w komorze silnika zobacz.
Na 5-ty pin cewki ma przychodzić plus po zapłonie. Sprawdź bezpieczniki w skrzynce obok akumulatora, żarówką. Wtryskiwacze też dostają plusa po zapłonie z tego samego bezpiecznika.
Sprawdź dwunasty bezpiecznik, Espero ma osobny bezpiecznik do wtryskiwaczy, do lampki MIL jest o ile pamiętam kolejny, trzynasty lub czternasty.Masy są trzy czarne, czarno-biała i chyba biało-brązowa.
A w którym to miejscu masz bezpieczniki od wtryskiwaczy? Robiłeś niedawno głowicę. Więc najbardziej prawdopodobne to wtyczki i kabelki. Wystarczy że zdejmiesz i włożysz parę razy wtyczkę od wtrysków. Jak ja zdejmiesz to obejrzyj czy cała styki nie zaśniedziałe i nie cofnięcie.
Kluge ... Nie do końca sprawdz schemat .... Jak odetniesz ten bezpiecznik to wtryskiwacze tez bez napięcia ....... A poza tym to racja 20A ... W załączniku zrzuty schematu z tisa - Agila 1.2 Z12XE ... Mniej wiecej opis - K16 przekaznik pompy paliwa Y9.1 ... Y9.4 wtryskiwacze FBI u góry na schemacie - do bezpiecznika FB3 - wspólny dla tych dwóch przekazników...
Bezpieczniki sprawdzone...żarówka Pytałem o wtryskiwacze, nie o bezpieczniki. Jakie ciśnienie na listwie ? poniżej ~180psi nie otworzy wtrysków.
Jeżeli ktoś posiada schemat i rozpiskę bezpieczników to poproszę o pomoc. I do czego się to tobie przyda, przy nieodpalającym CR?
Witam problem z renault clio II 1.4 16v przepalający się bezpiecznik nr 1 pod maską z schematu wynika że bezpiecznik wtryskiwaczy przekaźniki zmienione instalacja sprawdzona wszystko jest okey czy ktoś miał może taki problem auto nie odpala ciągle mruga kontrolka silnika z dopiskiem stop
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
Pytanie do kolegi decybel91: gdzie dokładnie znajduje się ta skrzynka z przekaźnikiem i bezpiecznikiem od wtryskiwacza DPF? Może ktoś inny rozwiązał ten problem z błędem P15BE, check świeci po usunięciu błędu i zgaszeniu auta, błąd powraca po około 5 minutach, auto jeździ normalnie, wtryskiwacz wymieniony na nowy, napięcie na kostce jest.
Masz schemat .... Opis : ENG9U754-C13 Silnik G9U 754, EDC 15 C13 SEN_WATER Włącznik - poziom wody, filtr paliwa Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail K18 Przekaźnik układu sterowania silnikiem B35 Czujnik wałka rozrządu S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B90 Czujnik ciśnienia doładowania Y28.1 Wtryskiwacz, cylinder...
Bezpiecznik od pompy benzyny i zasilania wtryskiwaczy jest jeden i to żaden z tych . Bezpiecznik od pompy znajduje się na płytce akumulatora 40A . Wyjście na pompę to szara wtyczka 6 ścieżkowa - jeden z tych białych . Zbiorniki trzeba zrzucać jak już pisano . W lewym tylnym, nadkolu jest wtyczka pośrednia pomiędzy zbiornikiem a wiązka pojazdu . Zdarzały...
Odepnij zatem wiązkę emulatora od wtryskiwaczy benzynowych i podepnij tak jak w oryginale (wiązka ECU do wtryskiwaczy). Wyjmij bezpiecznik od instalacji LPG. Odpal na benzynie i zobacz co się stanie.
Zwykła kontrolka 12 V do bezpieczników. Załaczasz zaplon wypinasz wtyczke od wtryskiwacza i patrzysz czy masz zasilanie. Sprawdz przy okazji wszystkie bezpieczniki.
więcej szczególów jaki wtrysk Bosch? który bezpiecznik sie pprzepala jesli Przepalanie bezpiecznika wtryskiwacza to zwarcie w obwodzie spr jaki masz opór na samym wtryskiwaczu
Iskra jest paliwo podaje. Kolego mówisz ze bezpiecznik wtryskiwaczy wywaliło prawdopodobnie. A gdzie taki bezpiecznik znajdę?
Zapchany układ paliwowy, filtr, rurki, a zacznij od sprawdzenia ciśnienia z pompki mimo że nowa, sprawdź napięcie na wtryskiwaczach jeżeli niskie sprawdzić cały układ zasilania, styki, bezpieczniki.
a więc tak ciśnienia na wszystkich garkach po ok 10 bar, nie widać jakiś mega odchyleń, ale na komuterze pojawiło się trochę błędów: 515 - - - - - 0203 Czujnik HALL'a obrotów silnika CKP (G40) lub jego obwód -to chyba normalne na zgaszonym silniku 1252 - - - - - 04E4 Wtryskiwacz cylindra 4 (N33) > przewody, bezpiecznik, wtryskiwacz 282 - - - - - 011A...
Brudasy najczęściej podpinają plus z cewki lub wtryskiwaczy. Sprawdz bezpiecznik i oprawkę bo potrafi się stopić od zlego kontaktu. Druga sprawa zaraz po bezpieczniku to zwarcie czujnika poziomu gazu, polecam odłączyc pod maską jesli czujnik jest 3 przewodowy typu wpgh. Ostatnia sprawa to zgnity przełącznik lub uszkodzona wiązka przetarta gdzieś w grodzi...
Pytanie jak w temacie - silnik AEB 1.8 T (C5 1998 r.), dodam że główny przekaźnik załącza i wyjście zasilania z niego na wtryskiwacze jest, niestety do wtryskiwaczy (żadnego z nich) nie dochodzi, ze schematów wynika że za przekaźnikiem jest jeszcze bezpiecznik....no chyba że jeszcze przewód, ale wypadałoby wpierw bezpiecznik sprawdzić :-) Pozdrawiam
Wszystkie bezpieczniki są w tej tablicy ułożone pionowo, na tym bezpieczniku są wtryskiwacze, ale nie wiem czy jeszcze coś nie wisi na nim.
Spadek napięcia na skrzynce bezpieczników.
Bezpiecznik nr 10 powinien być 30A. W zależności od rodzaju BSI są 2 różne BSMy czyli skrzynki bezpieczników pod maską. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/8389925700_... https://obrazki.elektroda.pl/4461950100_... Jak widać różnica polega a ilości podpięty h przewodów pod ten bezpiecznik. W obu wersjach te...
Po co była zdejmowana głowica ? Mierzyłeś sprężanie po zrobieniu głowicy ? Masz zwykłe popychacze czy hydrauliczne? Czy sprawdzałeś czy nie szronieje parownik? Jaki alarm i czy masz jakieś dodatkowe odcięcie? sprawdź napięcie na wtryskiwaczu, sprawdź czy iskrę podaje. Bezpieczniki od wtryskiwaczy?
Bezpiecznik odpowiedzialny za wtryskiwacze.
Jak w temacie. Peugeot 307 SW 2006r. 1.6 16v benzyna. Nieregularnie pali bezpiecznik F10 w komorze silnika. Czy to jakaś częsta przypadłość tego modelu? Błędów w kompie nie widać. Pojawiają się tylko po przepaleniu bezpiecznika. napięcie wtryskiwaczy. Może ktoś podrzucić schemat elektryczny tej instalacji? Jakieś wskazówki?
Pompa rusza? Bezpieczniki całe, wtryskiwacz taktuje?
S 163- bezpiecznik przy akumulatorze (50A) zasila przekaźnik pompy paliwa, przekaźnik dalej pompę (przez bezpiecznik 28), elektrozawór zbiornika z węglem aktywnym i sondę oraz wtryskiwacze i przepływomierz (jeśli występuje, bo nie podałeś nawet co za silnik i oznaczenie).
W skrócie zasila on m.in. wtryskiwacz rozruchowy. Rozbierz i przelutuj go i sprawdz też bezpiecznik.
Bierz z wtryskiwacza bezpiecznik 5A wsadź.
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
Diodę led z rezystorkiem bezpośrednio pod piny, żarówkę może być ciężko wypatrzeć jak rozrusznik wolno kręci - te impulsy są bardzo krótkie. Możliwości są dwie, no powiedzmy trzy - pompka paliwa wyje, ale nie pompuje paliwa, brak zasilania na wtryskiwacz -> urwany kabel, spalony bezpiecznik, skopany "przekaźnikowy emulator" lub jak to się w motronicach...
Sterownika szukaj na słupku przednim w nogach pasażera. Dodano po 25 Według danych Autodaty moduł nie ma zasilania od strony sterownika. Sprawdź zasilania cewek, na schemacie widać po drodze od stacyjki bezpiecznik. Dodano po 2 Bezpieczniki : cewek, grzałki sondy i wtryskiwaczy znajdują się obok sterownika.
Sprawdź 20A bezpiecznik oznaczony jako S w skrzynce na lewym nadkolu. To po pierwsze. Po drugie sprawdź czy działa pierwszy z lewej (samochodu) duży przekaźnik (ASR), po którym zasilane są cewki i wtryskiwacze przez bezpiecznik, o którym wspomniałem na początku. Na każdej głowicy masz taki badziewny kondensator między + zasilania cewek a masą, jak się...
Na 90% problem w okolicy emulatora wtryskiwaczy. Czy ten bezpiecznik 'Engine Service' to do zasilania wtryskiwaczy własnie ?
Czyli świeci Ci się check engine, prawda? Powyższy błąd dotyczy jednej (albo obydwu) sond w układzie wydechowym (O2 sensor). A konkretniej grzałek przy nich. Bywa też że bezpiecznik pada , zatkany filtr powietrza i brudne wtryskiwacze ale w pierwszej kolejności przyjrzał bym się sondom .
Poszukaj bezpiecznika od pompy paliwa w baku . Wyjmij . Jeśli któryś wtryskiwacz będzie pracował z wyłączoną pompą to jego żywot się szybko zakończy.
Sprawdź przekaźnik w aluminiowej obudowie znajdujący się za akumulatorem, taki z bezpiecznikiem. Często jest skorodowany. Ten przekaźnik podaje napięcie na wtryskiwacz rozruchowy i ABS. Jeśli masz ABS i lampka nie gaśnie, to na stówę tu tkwi problem. Powodzenia.
Pompa paliwa pracuje. Brak iskry, brak pracy wtryskiwaczy. Z tego można by wnioskować, że nie są na tym samym bezpieczniku. Masz zasilanie wtryskiwaczy w plus? Minus zwykle daje sterownik. O cewkę nie pytam, ale może zdechło zasilanie niezależne od immo i sterownika?
Czyli jest silniczek krokowy do regulacji dawki, a nie tylko śruba... bo jak "silniczek" (attuator) jest zastąpiony śrubą, to i cały sterownik jest zbędny. Jak sterowanie wtryskiwaczy benzyny jest odcięte, a zasilanie elektrozaworu na butli i przy parowniku jest włączone, to cała instalacja musi działać, bo to zwykły gaźnik jest i żadnej elektroniki...
Najprościej zajdź bezpiecznik w skrzynce bezpieczników. Sterowanie podłącz do elektrozaworu gazu przy filterku gazowym. Brak paliwa może doprowadzć do zapieczenia wtryskiwaczy.(brak chłodzenia)
Witam Miałem podobną sytuację po wymianie akumulatora była to kwestia alarmu. Większość alarmów ma procedurę resetu po zdjęciu zasilania z klem. np przekręcenie kluczyka na zapłon n razy.Należy ją wykonać ponieważ alarm może może odcinać wtryskiwacze lub dopływ paliwa.Spróbuj wyjąć bezpiecznik od alarmu.
Blokada can wydaje mi się droga ok 2000zł coś naprawdę skutecznego co by uniemożliwilo kradzież poprzez długi czas jaki złodziej by musiał poświęcić aby dojść do uruchomienia samochodu schemat do wykonania przez elektryka Użyj starego typu immobilizera trzyobwodowego (nieważne jakiej firmy) Wykonaj trzy odcięcia dla obwodów: 1. Panel bezpieczników...
Zagazowany? Sprawdziłeś bezpieczniki?
Sterownik silnika podaje masę na cewki i wtryskiwacz. Czy masz zasilanie plusem na wtyczkach cewek i wtryskiwaczu? Przewód zielono czarny. Powinien tam być plus 12 V po kluczyku. W oryginalnej wiązce musi być bezpiecznik MAXI FUSE 20 A za akumulatorem i dwa przekaźniki które są nad sterownikiem wtrysku w komorze silnika.
Jest bezpiecznik, ale to jest to samo napięcie co na 5-tym pinie cewki zapłonowej.
W 3A KE Motronic plus po kluczyku przez bezpiecznik wspólny dla wtryskiwacza rozruchowego, zaworu regulacji wolnych obrotów, zaworu oczyszczania pojemnika. Masę wystawia sterownik KE.
Od tyłka strony bierzesz się za robotę. Z tego samego bezpiecznika zasilane są wtryskiwacze, cewka zapłonowa i grzałki obydwu sond. Wtryski i cewkę jako sprawców zamieszania możesz raczej wyeliminować - pozostają obydwie sondy - któraś zrobiła bezczelnie zwarcie zasilania. Tak że bądź uprzejmy sprawdzić, czy bezpieczniki na pewno masz sprawne. Pompę...
To jest zastanawiające. Zastanawiający to tu jest co innego. Zamiast poszukać sobie schematu, to zadajesz infantylne pytania. Z tego samego bezpiecznika co pompa paliwa, zasilany jest obwód wtryskiwaczy i pewnie podgrzewanie sondy. Cała zagadka. BTW nawet nie wiadomo który rocznik tej "TT" i jaki to silnik.
Witam wszystkich. Problem to brak reakcji pompki spryskiwaczy szyby, (myślałem że spadł wężyk ale jest cisza nie słychać go podczas włączania), sprawdziłem bezpieczniki od wycieraczek - są ok, (wycieraczki przód i tył pracują), czy ta pompka ma dodatkowy przekaźnik? Osobnego bezpiecznika na pompkę nie mogłem znaleźć w opisie bezpieczników, więc chyba...
Spróbuj z samym bezpiecznikiem pompy nr19. Niby nie odcinasz nic poza zasilaniem pompy i wtryskiwaczy. Ale w którymś Motronic-u spotkałem się z tym że jak złapie błąd wtryskiwaczy to przestaje je sterować. Może ten Simtec się podobnie zachowa... Z resztą sam sterownik gazowni pewnie będzie głupieć jak na wtryskach benzynowych plusa nie będzie. Tak w...
Bezpiecznik F15 to zasilanie wtryskiwaczy i cewki zapłonowej. Bezpiecznik F2 to zasilanie zaworu EVAP - zaworu zbiornika odpowietrzania. Oba bezpieczniki są w BSM i są one zasilane z tego samego przekaźnika. BSM do wymiany lub zasilenie tych elementów napięciem po stacyjce np. z czarnego złącza BSM, pin 8, przewod nr 1203.
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników i zasilania na wtryskiwaczu.
Świece, cewkę , przewody od świec, bezpieczniki, pompkę paliwa, wtryskiwacze. Po odkreceniu czujnika walu i włożeniu go ponownie odpala normalnie.
Jak bym miał obstawiać, to czujnik położenia wału lub BSM - to jest ten moduł z bezpiecznikami po prawej stronie, oznaczony na schemacie PSF1. Często w nim padają przekaźniki odpowiedzialne za pompę paliwa, a na tym samym obwodzie jest cewka zapłonowa i wtryskiwacze.
Temat ciekawy. Ja mam Priusa wersję z 2001 roku. Mam już częściowo przystosowany do zasilania dodatkowymi akumulatorami trakcyjnymi, takimi samymi jak istniejący fabryczny. Taki akumulator to 38 modułów NiMH każdy 7,2V/ 6.5Ah co daje w porywach ok. 300V/6.5Ah czyli ok. 2kWh. Robiłem próby na pracy czystej EV (odłacza sie bezpiecznik wtryskiwaczy) przejechałem...
Poza pompą paliwa z tego samego bezpiecznika są tez zasilane wtryskiwacze w Oplach na wielopunkcie, ten sam kolor przewodu czerwony z niebieskim paskiem.
Sprawdź bezpieczniki.
No widzisz, pomyślałeś i auto naprawisz. wysterowanie przekaźnika zasilania - nieaktywny Dokladnie to, że przekaźnik nie jest wysterowany, możliwe, że auto nie widzi obrotów silnika. Reszta pewnie sprawna skoro masz napięcie na cewkę i wtryskiwacze (bezpieczniki F2 i F15) jest tylko przez 4s jak chodzi pompa paliwa
Powodem awarii okazała się uszkodzona cewka zapłonowa. Niestety jej wymiana nie poskutkowała z uwagi na spalony bezpiecznik nr 17 (skrzynka przy akumulatorze). Po podmianie bezpiecznik ulegał przepaleniu po 15 sekundach pracy silnika. Wymiana cewki oraz bezpiecznika rozwiązała problem.
Witam Bezpiecznik F 6 20A poprzez przekaznik K58 zasila wtryskiwacze i pompę paliwa Pozdrawiam
A sprawdziłbyś połączenia w skrzynce bezpieczników.
A sprawdzałeś możne bezpieczniki? zasilanie wtrysków pewnie biegnie przez jakiś przekaźnik jeśli wszystko inne działa sprawnie to może trzeba prześledzić cala instalacje od wtryskiwaczy do skrzynki bezpieczników.
Immo jak padnięte to jest iskra lecz brak sterowania wtryskiwaczami. Sprawdz bezpieczniki i punkty masowe oraz linie 15
Ten bezpiecznik zabezpiecza obwód stacyjki, ale jest przed stacyjką. 12V po stacyjce możesz szukać na zasilaniu cewki zapłonowej, wtryskiwaczy, zaworu oparów paliwa, albo zasilanie przekaźnika pompki paliwowej, nie mam akurat schematu pod ręką, żeby dokładnie wskazać.
Witam ,napięcie równe napięciu akumulatora prawdopodobnie bezpiecznik F14 na same wtryskiwacze, spróbuj podłączyć wtryskiwacze bez emulatora na próbe zobaczysz co będzie.
Sprawdziłem jeszcze raz wszystkie bezpieczniki i czwarty bezpiecznik od pompy paliwa, wtryskiwaczy i podgrzewania sondy lambdy nie działa i po wymianie go na dobry dalej tak jakby ten bezpiecznik nie działał i albo te gniazdo gdzie się go wpina jest uszkodzone albo coś głębiej. Co to może być? i jak można to sprawdzić?
To samo masz na wtyku wtryskiwacza. Oczywiście dajesz bezpiecznik 7,5A.
Może podcieka benzyna wtryskiwaczem. Zgaś , wyjmij bezpiecznik pompy paliwa lub jej wtyk odpal,wypal resztę ciśnienia z układu .Zagaś I potem wepnij wtyk i zobacz czy będzie ok.
Zasilanie wtrysków masz po bezpieczniu F5 15A tego łatwo znajdziesz. A przekaźnik od wtryskiwaczy jest ten sam co od pompki paliwa. Jeśli słyszysz pompkę paliwa, że chodzi to przekaźnik będzie dobry. F28 20A to bezpiecznik od pompki. Bezpieczniki masz po stronie kierowcy w desce rozdzielczej z boku. Przekaźnik od pompki masz chyba pod kierownicą pierwszy...
Jak byś podał że brakuje plusa lub masy ze sterownika to by szybciej ktoś pomógł. Pisząc prąd to nie wiadomo bo żeby był prąd to musi być zasilanie i obwód zamknięty. Masę masz z ECU na każdy wtryskiwacz. Plus jest po stacyjce wspólny na wszystkie wtryski i jest on z przekaźnika pompy paliwa więc włącza się tylko na jakieś 2 sek. po włączeniu zapłonu...
No ale chodzi pompa czy nie? Sprawdź jeszcze żarówką zasilanie wtryskiwaczy. Na którejkolwiek wtyczce wtryskiwacza. To zasilanie idzie przez bezpiecznik.
Masy potrzebne są trzy, dwie do sterownika i jedna do cewki, możliwe, że z wiązki wychodzi już tylko jedna i rozdziela się we wiązce, wystarczy przedzwonić miernikiem. Plusy potrzebujesz, czarno niebieski pin 40 na sterownik, to jest zasilanie po zapłonie. Pin 62, czerwony plus stały. Żółto zielone zasilanie na osprzęt typu czujniki, wtryskiwacze itp...
Na benzynie już jest problem rozwiązany był spalony bezpiecznik od 3 wtryskiwaczy bo to silnik v6 i chodził tylko na 3 cylindrach, teraz został tylko ten gaz spalanie się jeszcze podniosło na 30l/100km gazu, rok produkcji 1992r instalacja ma 2,5 roku ratujcie!!!!!
Witam,ja swój problem rozgryzlem,też mi gasł na zimnym,wyjmijcie bezpiecznik od gazu przed odpaleniem, u mnie włączona była funkcją podgrzewania wtryskiwaczy,dostawały delikatne impulsy elektryczne chodząc na benzynie,czyli jednocześnie dostawał paliwo i gaz który pozostał przewodach i reduktorze ...może Wam to pomoze,mi pomogło.
Odkryłem przepalony bezpiecznik EGI. Podobno odpowiada za wtryskiwacze paliwa. Wymienię i zobaczę efekt. Dodano po 2 Po założeniu bezpiecznika to samo, bezpiecznik się spalił
Przepraszam, skrzyzowaly mi sie linie na schemacie. 11 to rzeczywiscie +B. Pompa zasilana z 1 przez bezpiecznik. 13 zasila wtryskiwacze. Jesli znajde jutro chwile czasu, zeby zeskanowac schemat, to Ci go przesle. Pozdrawiam, Georges
To wbij się w bezpiecznik F 17(zasila on cewki i wtryskiwacze).No i w czym tu problem.pozdr.
Witam !!! Przedwczoraj nie mogłem odpalić swojego atupoldka ('96). Próbowałem w automacie, na benzynie i na gazie. Nawet pomoc kolegów nic nie dała - "szelki" i na pych - efektów nie było wyładowałem zato całkowicie akumulator. Po podładowaniu spróbowałem jeszcze i.. tym razem (po wieeelu próbach) udało się, ale tylko na gazie. Co ciekawe po odpaleniu...
Widziałeś w ogóle schemat elektryczny i wiesz co za kabelki zwierałeś? Bo jeśli po ich zwarciu zniknęło zasilanie wtryskiwaczy, to szukaj bezpiecznika który się spalił.
Pewnie, że brak zasilania na wtryskach. Trochę słabo sprawdzone bezpieczniki!
Dodam że bezpieczniki sprawdzone
Witam, Chce założyć zabezpieczenie w owym Passacie. Interesuje mnie bezpiecznik nr 34 "Sterowanie silnikiem, wtryskiwacze", czy przecinając jego obwód i wpinając tam zabezpieczenie nie uszkodzę jakiegoś modułu albo samego komputera ?
Właśnie chyba nie tylko autor. 3A ma KE-Motronic czyli już nieco bardziej cywilizowany system. Plus na wtryskiwacz idzie po stacyjce przez bezpiecznik nr 28, masa ze sterownika.
Niestety problem po trzech dniach jazdy powrócił. Wyjechałem z domu i po przejechaniu około 300 m usłyszałem prztyknięcie przekaźników , prawdopodobnie przełączył się na LPG i silnik zgasł. Wymieniłem ten sam bezpiecznik co przedtem ale po włączeniu zapłonu go przepalało. W garażu próbowałem się dowiedzieć w którym momencie przekręcenia kluczyka przepali...
Wymieniłem filtr paliwa, świece żarowe, sprawdziłem wszelką możliwą elektronikę i bezpieczniki. Dalej jest ten sam problem szarpania, gdy auto jest zimne (do ok. 60°C).... Praca wtryskiwaczy, gdy auto jest zimne:
Bezpiecznik 29 sprawdź. I na tym sie przygoda zakończy.
Hmm co jeszcze sprawdzic? Koło zapasowe. Chyba jasne że coś jest nie tak z obwodem wtryskiwaczy, skoro bezpiecznik od nich się pali? Łaskawie zdobyłeś choć schemat, że porywasz się na grzebanie w elektryce dość nowoczesnego samochodu?
Zmierz kompresję jeśli za lekko kręci. Może łańcuch naciągnięty i przeskoczył. Jak kompresja jest to spradź czy dochodzi paliwo do wtryskiwaczy i czy jest iskra jak kręcisz. Brak paliwa ub iskry-bezpieczniki, pompa, przewody paliwowe, czujnik położenia wału korbowego. Jak te wszystkie warunki są spełnione (jest kompresja, paliwo i iskra) to sprawdź...
Zmień tytuł bo sugeruje coś innego niż odpisujesz. Do wtrysku dochodzą 2 przewody. Jeden jest wspólny dla wszystkich wtryskiwaczy i będzie w jednym kolorze. Zobacz czy jest na nim +12V gdy kręcisz rozrusznikiem. Sprawdź to za pomocą żarówki podłączonej pod ten przewód i masę. Może być spalony bezpiecznik. Sterowanie wtryskiwaczy to wspólny plus po stacyjce...
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Czasem juz po przekręceniu kluczyka pojawia się krótki impuls ale nie powinien on otwierać wtryskiwacza. Napięcie raczej 12v. Odłącz bezpiecznik od pompy paliwa i zobacz czy wtryskiwacz się otwiera przy załączaniu zapłonu, możesz też próbować go sprawdzić na krótko. Może być zawieszony ale i tak pompa raczej nie powinna ciągle pracować.
Mocnej stłuczce ? Bez stłuczek i potrafiło lecieć karoserią w rogu szyby na łączeniu blach. Bez zdjęcia deski słabo było to widać. Poniżej przewodów wody wchodzących do kabiny masz gumowe kolanko, jest drożny ten odpływ z nagrzewnicy ? Odpływ/y z podszybia ? Jeśli leciało przelotką przewodów, to w kabinie przewody są mokre ? Masz ABS ? Na nich powinien...
może blokować, nowe renie tak mają. Ale jak odłączysz sterownik srs to powinien palić bez problemu. A bezpieczniki ? Może też być zapowietrzony, nie odpali sterownik wtryskiwaczy jak nie będzie miał cisnienia na listwie.
Bezpiecznik od gazu możesz wyjąć a powinien odpalić na wtryskach benzynowych, odpiecie kostki od sterownika gazu powoduje rozłączenie wtryskiwaczy benzynowych, na akumulatorze pod plastikiem nie ma bezpieczników? Jak włączysz zapłon słychać pompkę paliwa ? Iskra się pojawią podczas kręcenia? Kontrolka imobilajzers nie swieci ?
komputer od immo jest wywalony już tak było jak go kupiłem, sprawdziłem kabel zasilający wtryskiwacze idzie do bezpiecznika nr32 lecz na nim też nie ma napięcia? przekaźnik główny włącza się na chwile. co nim steruje minus czy plus?
Jak w tym aucie sprawdzić czy immo puszcza ? Brak kontrolki, błedu w silniku nie ma, w parametrach też nic nie ma o.immo, iskra jest, sygnały z wału i wałka prawidłowe Nie otwiera wtryskiwaczy brak impulsów.
Raczej albo stacyjka albo główny przekaźnik zasilania na wtryski i pompę paliwa. Można by też bezpieczniki przejrzeć. Jak nie chce odpalić wystarczy sprawdzić czy we wtykach wtryskiwaczy na jedym z pinów przy kręceniu rozrusznikiem czy jest 12V ( Ecu podaje masę dla otwarcia wtryskiwacza).
Jesteś pewny że pali ten bezpiecznik a nie od wtrysków? Gdzieś masz przetarta wiązkę lub zle zaizolowane łączenie w niej. Może być za maly bezpiecznik na wtryski. Zakładając prad w piku 4A na wtryskiwacz i zapętlenie 4 wtrysków minimalny bezpiecznik 12A. Prąd ciągły wyniesie około 8A.
bezpiecznik wtryskiwaczy renault rezystancja wtryskiwaczy odłączenie wtryskiwaczy
odblokować karte drzwi zmywarka domyka awaria netia
jablotron oasis procedura adaptacja sterownik
Buderus Ecomatic – podłączenie pompki wody CO, CWU, cyrkulacyjnej, schemat, zaciski Czujnik przepływu wody – brak sygnału, diagnostyka, typowe usterki, wirnikowy, ultradźwiękowy