Tylko dlaczego wywala bezpiecznik od wtrysku paliwa? To jest zastanawiające. Ale dziękuję za podpowiedź.
Przekaznik R1 steruje układem wtrysku,bezpiecznik nr.10 -20A pompa paliwa.
Przecież opis "INJ" sugeruje "injection" czyli wtrysk. Bezpiecznik o takiej wartości zabezpiecza pompę paliwa i układ wtrysku - czyżby mimo używania gazu szło cały czas zasilanie na pompę? Może to z niej swąd kolega poczuł. Tu ma kolega schematy instalacji: http://www.auto-olds.ru/sxema3.1-3.8.pdf Bezpiecznik ten widać na stronie 21 tego pdf'a oznaczonej...
Tak , w tym czarnym "pudełku" są dwa / gołe / przekażniki. Mniejszy jest od wtrysku rozruchowego. Sprawdzałeś czy masz napięcie na wtyczce rozruchowego na momen po włączeniu kluczyka , czy też wtrysk paliwa z niego? Tem na zdjęciu , z bezpiecznikiem , nie ma nic wspólnego z wtryskiem rozruchu ale ma z zaworem obejściowym - wolnych obrotów , gdy on nie...
Mówimy o skrzynce bezpieczników pod kierownicą? Nie W tym przypadku bezpiecznik zabezpiecza: Wskaźniki i liczniki, ukłd poduszki powietrznej SRS, wielopunktowy (sekwencyjny) wtrysk paliwa, układ rozruchowy, układ ładowania, podgrzewacz paliwa.
Zasilanie wtrysków masz po bezpieczniu F5 15A tego łatwo znajdziesz. A przekaźnik od wtryskiwaczy jest ten sam co od pompki paliwa. Jeśli słyszysz pompkę paliwa, że chodzi to przekaźnik będzie dobry. F28 20A to bezpiecznik od pompki. Bezpieczniki masz po stronie kierowcy w desce rozdzielczej z boku. Przekaźnik od pompki masz chyba pod kierownicą pierwszy...
Opór oporem, najpewniej podmienić że sprawnego, chyba że masz oscyloskop i możesz skonfrontować sygnał wału i wałka, w tym przypadku wtrysku sterującego. Sprawdź jeszcze przewody do wtrysków czy nie są beczki pozagniatane. Jeszcze jedno. W puszcze sterownika jest bezpiecznik 10A zasilania zaworu stop, dawki paliwa i zaworu wyprzedzenia wtrysku, sprawdź...
Podpowiem jeszcze że prąd na wtryski idzie z jednego bezpiecznika co pompa paliwa, zajrzał być jeszcze do BSM czy nie zalane wodą, bezpieczniki posprawdzaj, żeby ustalić czy to immo to trzeba zrobić diagnostykę bo bez upewnienia się, to na pałe można szukać usterki długo, kojarze że immo trzyma w peugeocie też prąd na pompe paliwa, to musisz rozeznać...
Te bezpieczniki wyżej 2 wiadomości podobno są od pompy paliwa i wtrysku. Nie tylko zasilają jeszcze inne rzeczy. Jak chcesz wyłączyć pompę paliwa to najprościej wypiąć wtyczkę na baku lub od wyłącznika "zderzeniowego" (bezwładnościowego) który masz na na prawym słupku A od środka pod kokpitem przy drzwiach.
a bezpieczniki źle sprawdzone. Też tak myślę. Pompa paliwowa nie dostaje zasilania. Jak na gazie zapalił to iskra jest, czyli aparat zapłonowy(cewki) dostaje zasilanie. Jak nie wtryski nie dostają paliwa, to pompa nie pracuje w baku. Szukaj bezpiecznika od niej.
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Może na tym samym bezpieczniku chodzi pompa paliwa.
Witam Posiadam Toyote Rav 4 , 2.0 benzyna 2003. Problem z odpalaniem auta, rano normalnie nim jeździłem około południa zostawiłem na placu i wieczorem już auto nie odpaliło. Sprawdziłem bezpieczniki przepala mi bezpiecznik nr 14 , jest to 15amperowy bezpiecznik (15A IGN – Uk ład rozruchowy, wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy...
Obroty masz na 3 tys. cały czas zaraz po odpaleniu? Powiedziałbym, że to brak zasilania ECU ale skoro pali na gazie to jest iskra ( tylko nie wiem jak u Ciebie jest sterowana ). To jest zwykły mono-motronic tak jak w 2.0 ABT? Jeśli tak to ECU steruje iskrą co oznacza że ECU ma zasilanie. Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki: od podświetlenie to jest to...
Pompa się może zacierać po zatankowaniu taniego paliwa, ostatnio miałem taką, która dawała normalne ciśnienie, tylko paliła bezpiecznik 15A po 2 min (sprawna pobiera ok 4A)
z boku w rozecie masz tam 3 bezpieczniki od sterowania silnikiem 29, 32 i 34 są dobre? daj przekaźnik od tego modelu i powinno być ok
Bezpiecznik nr.3 zasilanie przekaźnika wtrysku. Zresztą, z Twojego zdjęcia widać, że był tam bezpiecznik. http://obrazki.elektroda.pl/9448803800_1...
Jest to bezpiecznik i przekaźnik przepięciowy. Jakie masz ładowanie? Co ze wskaźnikiem paliwa?
Tak dokładnie to ten system dzięki za schemat. Dodano po 13 Może ktoś posiada jeszcze opis skrzynki bezpieczników i przekażniki
Witam. Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone? Pompa paliwa i wtryski zasilane są z tego samego bezpiecznika przez przekaźnik.
EGI wg terminologii Mazdy to electronic gasoline injection ( elektroniczny wtrysk paliwa) i bezpiecznik o taki oznaczeniu zabezpiecza elektronikę wtrysku. Znów bajkopisarze elektrodowi dali o sobie znać.
Problem z odpaleniem poloneza: - nie ma sygnału pompy paliwa żeby się załączyła na krótko działa - przekaźniki działają, bezpieczniki sprawne - pompa paliwa sprawna - wtrysk jednopunkt sprawny Rozrusznik kreci ale nie chce odpalić Ktoś pomoże ?
Przekaźnik który prezentujesz na zdjęciu w modelach 2000 w ogóle nie występuje,wszystkie te małe powinny mieć 5 pinów.Takie są w Daily po 2006r.W niektórych modelach może się trafić zespół diód ,który wygląda podobnie,ale jest minimalnie mniejszy. Teraz pytanie, czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka wtrysku,a następnie gaśnie, a morze świeci...
Witam posiadam poloneza gsi 1.6 w lpg i nie chce odpalić. Sprawdziłem układ zapłonowy, świece wszystko działa poprawnie bezpieczniki równiez pompa paliwa, wtryski wiec co może byc przyczyna? Próbowałem odpalić awaryjnie na gazie i nic.
Witam posiadam poloneza gsi 1.6 w lpg i nie chce odpalić. Sprawdziłem układ zapłonowy, świece wszystko działa poprawnie bezpieczniki równiez pompa paliwa, wtryski wiec co może byc przyczyna? Próbowałem odpalić awaryjnie na gazie i nic.
Na 15 znaczy się na bezpieczniku z oznaczeniem 15? Dodano po 24 15 jeśli to o bezoiwcznik chodzi to jakiś Bezpiecznik zapasowy /Wielopunktowy wtrysk paliwa - z tego co znalazłem ? Napięcie na nim być powinno czy tez nie? Jak z wtrysku paliwa to raczej powinno? W końcu powinien dostać dawkę paliwami uruchomienia? Dobrze kombinuje? Dodano po 19 Nikt?...
Witam Popatrz na schemat. Jeżeli pompa paliwa pracuje, to napięcie (+) na wtryskach powinno być - gdy nie ma to uszkodzony może być bezpiecznik lub styki przekaźnika głównego. Wtryski sterowane są (-). http://obrazki.elektroda.pl/1501725300_1...
Witam, Mam problem z Suzuki Swift GLS 1.0 rocznik 2000. Problem jest taki, że nie działa wtrysk w monowtrysku - pokazuje się kontrolka check engine, która gaśnie po odłączeniu bezpiecznika FI. Silnik na gazie normalnie chodzi, po wlaniu do gaźnika paliwa też odpala, nie działa wtrysk.
Ja bym zaczął od sprawdzenia stacyjki czy czasami nie uszkodziły się styki zasilania opisywanego na schematach jako ACC i czy czasami po wyjęciu kluczyka, nadal nie ma tam napięcia zasilania +12V. Jeżeli silnik nie gaśnie po wyjęciu kluczyka ze stacyjny to znaczy, że nadal jest podawane zasilanie na komputer silnika, a tym samym na pompę paliwa, wtryski....
Sprawdzenie bezpiecznika nr7 (30A) - Dobry Ty masz sprawdzić całą tą listwę z bezpiecznikami, ona się rozsypuje od zalewania wodą z podszybia. a wtryski wydaja dzwiek zasysania paliwa No to to jakaś nowość, od kiedy wtryski zaciągają paliwo? Lepiej oddaj auto do lekarza.
Zrobię nowy obwód na pompę po zaponie zabezpieczony bezpiecznikiem. jak się spali to będę miał pewność. Dziękuje za naprowadzenie, ale pomiędzy zasilaniem wtrysku i pompy jest przejście.
Instalacja podpięta prawdopodobnie pod bezpiecznik pompy paliwa, który się spalił albo komputer lpg rozłączył wtryski benzyny.
Bezpiecznik od ECU też sprawdzałeś? F8 https://bezpieczniki.net/renault-scenic-...
Lacetti 1.6 Pb LPG po odpaleniu niskie obroty ~400 RPM, nie reaguje na gaz, po chwili gaśnie. Świece są czarne, więc go zalewa. Sprawdzałem poszczególne czujniki, zarówno w OBD, jak i odłączając. Świece, przewody i cewka w miarę nowe. Długie czasy wtrysku, rzędu 30 ms, podczas gdy rozgrzany ma 3 ms. Miałem teorię, że pęknięty jest wąż wewnątrz pompy...
Z tego co piszesz, masz z przekaźnika zasilane bezpośrednio wtryski i przez bezpiecznik lambda plus pompa paliwa.
Witam. Problem z uruchomieniem sam. Opel Insignia Kombi 2010 r. 2,0 diesel. Awarii uległ moduł tylnej klapy. Powodem była woda dostająca się do wnętrza auta i zalany moduł. Wymieniony na nowy. Dalej nie można uruchomić silnika. Błąd U0100 Sterownik silnika Błędy komunikacji nieprawidłowe działanie Stałe UC140 Utrata komunikacji z pokładowym modułem...
spojrzyj ewentualnie na bezpieczniki.
kostka stacyjki, ewentualnie puszka bezpieczników
sprawdzić pompka paliwa czy paliwo dochodzi do wtrysków bezpieczniki
Witam forumowiczów, mam problem z samochodem Peugeot 206 1.4 benzyna, rok prod. 2000. Otóż po godzinie od wyłączenia silnika akumulator jest całkowicie rozładowany, powodem jest bardzo duży pobór prądu (3,5 A). Metodą eliminacji wyciągałem każdy z bezpieczników i winowajcą okazał się bezpiecznik nr. 26 w komorze silnika. Nie wiem co może być powodem...
witam w takim razie do sprawdzenia a wszystkie złącza , bezpieczniki, zasilania sterowników na początek.
Raczej albo stacyjka albo główny przekaźnik zasilania na wtryski i pompę paliwa. Można by też bezpieczniki przejrzeć. Jak nie chce odpalić wystarczy sprawdzić czy we wtykach wtryskiwaczy na jedym z pinów przy kręceniu rozrusznikiem czy jest 12V ( Ecu podaje masę dla otwarcia wtryskiwacza).
Mam problem z Renault master III 2.3, samochód normalnie jeździł postawiony na około tydzień czasu, chciałem odpalić i błąd wtrysku, nie słychać pompy paliwa. Nie dochodzi napięcie do pompy paliwa w zbiorniku, bezpieczniki przepatrzone, przekaźniki tak samo, moduł od bezpieczników przy silniku zamieniłem z drugim autem dalej to samo a tamten odpala,...
Tylko tak dla jasnosci. Bezpiecznika nie pali gdy probuje zapalic na benzynie. Po odpaleniu na gazie po chwili pali bezpiecznik pompki paliwa. Gdyby byl spalony przekaźnik wtrysku paliwa to moglo by sie tak dziac? Jak sprawdzic pompke czy sprawna?
A bezpieczniki za akumulatorem i w okolicy sterownika silnika sprawdzone?
to juz wiem ,chodzi mi co moze byc jeszcze podlaczone pod ten bezpiecznik. 1-wtryski 2-przekaźnik pompy paliwa 3-przekażnik podgrzewacza paliwa Sprawdź pompę i podgrzewacz.
Bezpieczniki sprawdzone , kluczowanie wtrysków i cewek też? Pompa paliwa zasilana jest przez oddzielny przekaźnik , niezależnie od zasilania cewek i wtrysków , które są zasilane bezpośrednio po 15. Lukasz , Ty stary mechanior , tych rzeczy nie sprawdziłeś?
Prosze o pomoc. Wtrysk nie podaje paliwa. Sprawdzalem bezpieczniki za schowkiem i jeden byl przepalony. Wymienilem go i w momencie odpalania znowu sie spali . Co moze byc przyczyna?. Moze komputer do wymiany?
"Cytrynka "pali. Przyczyna- spalony bezpiecznik od immo , pompa nie podawała paliwa na wtryski. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Bo w tym złączu piny 4,5 i 6 są razem połączone. Jest to wyjście na pompę paliwa/przez bezpiecznik/,wtryski i cewki zapłonowe oraz sondę lambda.
Do listwy z wtryskami a najpierw do filtra idzie paliwo sciągnąć weża przekręcickluczyk i ma się lać jak nie to pompa albo bezpiecznik
sterownik wysłałem do zaufanego elektronika i naprawił bo wcześniej mi pompa nie podawała paliwa a teraz podaje a niewiem gdzie szukać bezpieczników lub przekaźników pompy wtryskowej
Chyba jutro tak robię, są to tylko 4 mostki, Staga wystarczy wyjąć bezpiecznik. Szkoda ze eksperyment podniesie koszty jady.
Gdy zajechalem do operatora to wybija bezpiecznik 20 amper,spalilo cewki od hydrauliki i spalilo kabel od silnika przy wtrysku paliwa nie mam schematu i nie wiem od czego zacząć,cewki wyciągiem odlaczylem i dalej pali bezpiecznik.mam podejrzenie ze stacyjka jest coś nie tak bo widzę że jest nowa koparka przywiozłem z innego terenu i chodziła 40 min,potrzebuje...
Zasilania i masy sprawdzone że schematem? Wtryski co robią?
bezpiecznik jest dobry przekaźnik też brak zasilania sterującego przekaźnikiem to rozwiązałeś problem wiec po nitce do kłębka został ci tylko jeden kabel a potem to już sterownik jeśli dobrze diagnozujesz bo jeśli się mylisz wracamy do akumulatora
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Jak z gazem to może odcięło wtrysk bo się wypiął kabel z przekaźnika gazowego, ja tak miałem.Wyjmij bezpieczniki od gazu dla testu.
Witam kolegów mam problem z swoim autkiem a mianowicie kupiłem go od gościa u którego stal 2 lata i chce go doprowadzić do stanu użytkowania . z samochodu ktoś nieudolnie wyciągną instalacje lpg czyli poodcina tylko kable ;/ masakra samochód iskrę ma kreci silnikiem ale z tego co zobaczyłem , wtryski nie poszczają paliwa , bezpiecznik sprawny , pompa...
Pod maską przy ścianie grodziowej z lewej strony jest czarny dekiel, pod nim są 2 przekaźniki i bezpieczniki, jeden od zasilania wtrysku, drugi od pompy paliwa. Ale gdyby tam było coś nie tak, to nie zapalała by się kontrolka wtrysku i (lub) nie było by słychać pompy paliwa
Brak zasilania wtrysków.
witam mam następujacy problem mój pug po odpaleniu pracował normalnie lecz po kilku minutach zgasł próbowałem go uruchomić kilkakrotnie z tym samym efektem(zapalał za chwile gasł).przy którejś próbie poczułem jakby coś sie spaliło.po sprawdzeniu skrzynki bezpieczników pod maską okazało się że nie ma prądu na zaciskach bezpieczników odpowiadających za...
Co robiłeś przy tablicy? Skoro na gazie pracuje to układ zapłonowy sprawny a nie dostaje benzyny. Sprawdź czy podczas kręcenia rozrusznikiem masz napięcie na pompce paliwa i kluczowanie na wtrysku. Pewnie uwaliles bezpiecznik od zasilania pompki i wtrysku. Kolego zubereq cztery posty wyżej autor napisał iż pompa paliwa działa.
Zobacz w parametrach bieżących czy widzi obroty wału a morze bezpiecznik od wtrysków zjarany?
Za mało informacji. Zacznij od bezpieczników i przekaźników. Powinieneś mieć info co do czego.
Zacznij od wymiany przekaźnika.Duże prawdopodobieństwo że to jest to .Przy okazji sprawdź bezpieczniki.
W takim roczniku to pewnie powinna być pompa paliwa. Sprawdź czy jest i czy chodzi. Bezpieczniki jak rozumiem sprawdziłeś ? Sprawdź czy paliwo pompuje na wtryski.
A immo odblokowało wtrysk?
witam wszystkich. Mam problem z moim Golfikiem, otóż samochód pali, ale tylko na gazie, po sprawdzeniu wszystkich przewodów odkryłem ze nie ma sygnału sterowania na wtrysku. Kabel od ECU nie podaje impulsu, co może być przyczyna? są do tego jakieś bezpieczniki lub przekaźniki? przed sprawdzeniem wtrysku sprawdziłem pompę paliwa i jest sprawna.
Wtrysk benzynowy nie trzyma . albo nieszczelne przewody paliwowe . Opcjonalnie rzadko ale jednak potrafi przeciekać regulator ciśnienia paliwa ( o ile tu na listwie występuje ) . Poszukaj bezpiecznika od pompy paliwa w baku . Wyjmij . Jest opcja żeby zdjać listwę z wtryskami ( razem ) włączyć zapłon i zobaczyć czy z któregoś nie kapie .
Przede wszystkim czy po przekręceniu stacyjki słychać jak załącza się pompa paliwa ? Jeśli nie to sprawdzić przekaźnik i bezpiecznik
Warto sprawdzić, czy ten plus tam w ogóle jest. Zasilanie wtryskiwacza leci ze stacyjki przez bezpiecznik koło sterownika silnika.
Nie ma czegoś takiego jak zasilanie pompy paliwa.....podaj numer i lokalizację tego palącego się bezpiecznika.... Nie wiem czy chodzi o to w lokalizacji, ale bezpiecznik nr. 3, 30A(zielony) odpowiedzialny za przekaźnik układu wtrysku.
I sprawdź bezpieczniki i te pod kierownicą, i te pod maską.
Bezpieczniki sprawdź i przekaźnik główny. To prosty układ.
Co do bezpiecznika to jest taka możliwość tylko moje pytanie brzmi. Czy ten sam bezpiecznik nie odpowiada zarówno za pompkę paliwa jak i za wtryskiwacz w przypadku monowtrysku? Jeśli się mylę to proszę o sprostowanie. Poznaję swoje zdjęcia:) Bezpiecznik nr 14 chyba 15A (na pewno żółty) A. To na pierwszy ogień. Przekaźnik był rozwierny i zasilany bezpośrednio...
a jak nie ma na 30 napięcia to co wtedy Dodano po 1 a silnik 13kat na pełnym wtrysku
Tak, wpierw należy sprawdzić bezpieczniki które są w skrzynce na podszybiu i znajdują się pod pomarańczową zaślepką z napisem motorelektronik. One są tam wzdłuż dłuższego boku skrzynki. Powinny być dwa, 10A i 15A Może być też jeden bezpiecznik dodatkowo u góry przekaźnika pompy paliwa.
Dodam, że gazownik proponował też ewentualnie wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa w trakcie jazdy tylko nie wiedział, czy ten bezpiecznik jest podłączony pod samą pompę czy pod coś jeszcze. Co o tym sądzicie Gazownik podłączał gaz pod kompa i coś tam sprawdzał , na pewno czy ma opcje, że sam dorzuca BP (wyszło, e nie - mimo, żw poprzedni właściciel samochodu...
Według schematu przekaźnik połączony jest jeszcze z wtryskiem?(Fuel injector), IAC i EGR.
Witam, mam problem z Masterm 2.3 2016. 163km Wymieniłem wtryski pompę wtryskowa, błąd mam następujący, DF644 obwód regulatora przepływu paliwa, auto nie odpala, rozrusznik kreci, bezpieczniki posprawdzane, na placu zachowuje się tak jakby chciał odpalić, ale bez plakat gaśnie. Proszę o pomóc, już nie mam sił, pompa wtryskowa nie pompuje paliwa niestety...
Pompa paliwa, bezpieczniki i przekaźniki były o.k. uszkodzony był wtryskiwacz paliwa mimo, że jego opór był prawidłowy.
jeżeli jest z kontrolką wtrysku w liczniku to robi się to zapomocą bezpiecznika wtykanego w przekaźnik pompy paliwa.
witam z tego co piszesz to nie jest to gaźnik tylko punktowy wtrysk :) skoro nie ma pływaka, wygląd zewnetrzn jednopunktowego wtrysku jest podobny do gaźnika. Sprawdź czy pompka paliwa podaje paliwo? takie jeszcze pytanie czy pompka paliwa jest przy silniku czy w baku? sobda lambda gdyby siadła samochód powinen zapalić czyli to nie sonda, jezeli mam...
Może jakiś stary alarm krzyczy z odcięciem na przykład pompy paliwa lub zasilania na wtryski+cewki zapłonowe, bo z tego, co pamiętam to na tym samym bezpieczniku. Do sprawdzenia alarm czy jest iskra podczas tego kręcenia bez rozruchu ciśnienie paliwa.
Podaj bezpośrednio plus na cewkę elektromagnesu rozrusznika. Tylko na luzie . Przynajmniej wykluczysz rozrusznik.Jak zacznie kręcić to wina w kablach a jak nie to rozrusznik. Zgaszona kontrolka od awarii wtrysku i immo może mieć inne podłoże i nie mieć związku z kręceniem rozrusznikiem.Od elektroniki układu wtryskowego chyba jest osobny bezpiecznik...
Witam serdecznie. Zasilanie wtrysków jest na tym samym bezpieczniku co pompa paliwa czyli 20A ( piąty od prawej w górnym rzędzie) . Z tego samego bezpiecznika jest zasilana cewka przekaźnika głównego. Pozdrawiam.
Witam nie dawno kupiłem sobie Opelka Astrę 1,4 + lpg wszystko było oki do pewnego momentu. Przy pierwszych przymrozkach chciałem odpalić go na benzynie żeby parownik nie zamarzł no i odpalił jednak po ok 3 sek zgasł i już nie odpalił myślałem ze jest zaje..... filtr paliwa wymieniłem i nic, kolejną rzeczą było sprawdzenie wtrysku też jest ok i nadal...
Skrzynka bezpieczników nad nogami pasażera.
Emulator wtrysków.
Sprawdź bezpieczniki . brak zasilania układu zapłonowego - czujnika Halla , jak niema iskry to niema wtrysku paliwa stąd suche świece .
Witam Wymieniłem sterownik pompy wtryskowej i odpukać samochód działa. A może ta skrzynka bezpieczników coś z nią się dzieje coś upalone... Polo znowu zdechło.Akumulator centry z wzmocnionym rozruchem i do tego na stanie mam jeszcze dwa sterowniki 187 i 182 na wszystkich odpalał prąd dostaje na zawór paliwa i cały czas brak zasilania na bezpieczniku...
Witam Peugeot 407 silnik V6 3.0, autko nie zapala, brak napięcia na bezpieczniku nr10 i nr5 w skrzynce w komorze silnika. Z tych bezpieczników zasilane są między innymi cewki WN, wtryski, pompa paliwa. Przy próbie odpalenia Check OK, rozrusznik kręci. Diagnostyka wywala tylko błędy dotyczące podzespołów zasilanych z tych bezpieczników. Może ktoś wie...
Wymień (nie mylić ze sprawdzaniem!) bezpiecznik 18-ty 10A
Bezpieczniki znajdują się w kabinie pasażerskiej , po lewej stronie kierownicy , pod włącznikiem świateł. ( wersja Europejska ) .
Witam, podłacze sie pod temat. Mam problem wlasnie z elektryka, tzn. brak iskry oraz wtryskiwacz nie podaje paliwa. Bezpieczniki wszystkie całe. Brak kontrolki wtrysku na desce(nie swieci sie). Pilne! Punto 1.1
Auto zgasło podczas jazdy.Po diagnostyce w silniku błedy wszystkich wtrysków, zaworu EVAP, błedy grzałek sond. Bezpieczniki sprawdzone wszystkie dobre. Nie słychac też pompy paliwa. Po sprawdzeniu okazuje się że jest brak zasilania na dwoch bezpiecznikach od sterowania silnikiem F2 i F15. Co steruje tym przekażnikem który zasila te bezpieczniki BSI,BSM?...
Bezpiecznik od gazu możesz wyjąć a powinien odpalić na wtryskach benzynowych, odpiecie kostki od sterownika gazu powoduje rozłączenie wtryskiwaczy benzynowych, na akumulatorze pod plastikiem nie ma bezpieczników? Jak włączysz zapłon słychać pompkę paliwa ? Iskra się pojawią podczas kręcenia? Kontrolka imobilajzers nie swieci ?
A co z kontrolką MIL - miga czy swieci się? Jeżeli miga to znaczy że uszkodzenie leży po stronie immo - sprawdz kable, bezpieczniki immo oraz ecu.
dziekuje za rade ale udalo mi sie go zrobic jest na mono wtrysku .mnialem przepalony kabel od pompy paliwa ktory sie nagrzewal przejscie posiadal niewielkie na mase po nagrzaniu wylanczal przekaznik .jedno mnie wtym dziwi ze nieprzepalilo bezpiecznika dziekuje za pomoc
wyciek paliwa wtrysku wtyczka wtrysku paliwa schemat wtrysku paliwa
schemat prasa hydrauliczna żarówka omnilux czerwona dioda pilot
Zasada działania generatora SEMP: Flyback i samowzbudzenie Niedziałający głośnik niskotonowy Electro-Voice LZX 15P