Mam 2 zapalniczki z przodu i z tyłu żadna z nich nie działa bezpieczniki wymieniłem ale dalej nic, Wymieniałeś sobie ot tak, czy były uszkodzone? Zrobiłeś pomiar napięcia na nich? I w przypadku pozytywnego pomiaru, zmierzyłeś ciągłość przewodu od bezpiecznika do gniazda?
Za duży pobór prądu nie przewidziany dla gniazda zapalniczki weż zasilanie ze skrzynki bezpiecznikowej
Zasilanie do gniazd przychodzi z REC (moduł w bagażniku po lewej stronie), tam są bezpieczniki
Zobacz czy ten bezpiecznik nie odpowiada również za gniazdo zapalniczki z przodu
To sprawdzaj inne odbiorniki co wiszą na tym bezpieczniku, np podświetlenie gniazda zapalniczki, popielniczki itp.
Sprawdz za radiem albo okolice zapalniczki.
A czy przypadkiem nie świeci też to kontrolka od ręcznego jak tak to sprawdź bezpiecznik od zapalniczki.
Bezpiecznik jest jeden główny od zabezpieczenia całej tablicy tak więc jeśli inne kontrolki działają to nie bezpiecznik. Możesz zresztą sprawdzic (o ile pamiętam za tablice odpowiada bezpiecznik od podgrzewanych foteli i zapalniczki). To raczej napewno wina przepalonej żaróweczki.
Witam. Parę dni temu kupiłem Vectrę B 2,5 CD. Zauważyłem dosyć kłopotliwą rzecz, która się dzieje w momencie podłączenia jakiegoś urządzenia do zapalniczki. W momencie wpięcia ładowarki wyłącza się klimatronik i nie ma napięcia w zapalniczce. Jakieś sugestie? PS. Bezpieczniki jest cały. Po włożeniu żarnika zapalniczki i wciśnięciu ten nagrzewa się.
Czy Astra H posiada skrzynkę bezpieczników zintegrowaną z modułem elektronicznym (wykonawczym) sterowanym po magistrali, tak jak Vectra C? Odbiegając trochę od tematu. Peugeot 405 miał skrzynkę bezpieczników w której dwa bezpieczniki można było włożyć na dwa sposoby. Bezpiecznik od gniazda zapalniczki i bezpiecznik od radia. W zależności od położenia...
Bezpiecznik wkladam wlasciwy, nie jestem az takim laikiem ;) co do zapalniczki to sprawdze ale watpie ze to ma jakis zwiazek.. Zapalniczki nikt w samochodzie nie uzywa, wiec watpie zeby zaczela nagle grzac caly czas.. Ale sprawdze to na weekendzie..
witam. moze wyda ci sie to dziwne ale sprawdz bezpieczniki, ja przerabialem podobny problem spalony byl bezpiecznik od zapalniczki. z tym ze kontrolka lekko swiecila a po wcisnieciu zapalniczki zapalala sie jasno :) usmialem sie jak doszedlem co bylo przyczyna :)
Witam. Miałem taki sam problem tzn. brak prądu w zapalniczce. Rozwiązałem go poprzez pociągniecie przewodu od bezpiecznika pod którym mialem cały czas prąd, bez względu na obecność kluczyka w stacyjce. Oczywiści dodałem jeszcze bezpiecznik:) pomiędzy zapalniczką a źródłem prądu. Jedynym minusem rozwiązania stałego prądu do zapalniczki to nie podłączenie...
Sprawdziłeś bezpieczniki? Kolega zabral prad z zapalniczki iz ja chce miec to wszystko wylaczane na klucz samochodowy Jak Wszystko jest przez zapalniczkę to znaczy ze ona tez traci napięcie po wyłączeniu samochodu.
tzw + po stacyjce Kostka stacyjki, kostka ISO radia, skrzynka bezpieczników, być może gniazdo zapalniczki (nie pamiętam czy w tym samochodzie gniazdo zapalniczki ma napięcie po przekręceniu stacyjki) Łatwo sprawdzisz gdzie w aucie jest stały plus [30] a gdzie po kluczyku [15] - zwykłą żaróweczką 12V z przewodem.
Witam, udało mi się to zrobić :) Moje autko to Opel Vectra A 1.8 benzynka rocznik 1995. Podłączyłem dmuchawę na krótko i działa, zatem musi być uszkodzony ten Rezystor, na razie poprowadziłem przewody do kabiny i zastosowałem włącznik/wyłącznik oraz dodałem na linii gniazdo z bezpiecznikiem. To tak tymczasowo, ale najważniejsze, że działa. Ale pewna...
Sprawdź, czy te gniazda są podłączone w aucie, później szukaj bezpieczników. Odważny jesteś, bo korzystając z auta nie dysponujesz "rozpiską" bezpieczników (bezpieczniki pewnie wozisz na zapas). Sprawdź na forum, może znajdziesz schemat elektryki i "rozpiskę" bezpieczników.
Dziękuję za odpowiedź. Do instalacji gniazda zapalniczki instalator podłączył mi centralkę czujników cofania. Czujniki cofania działały, ale w gnieździe nie było napięcia. Co ciekawe przewody były ok, nie było zwarcia - nie palił się bezpiecznik, ale napięcie było za niskie żeby zasilić dodatkowy odbiornik. Wizyta u elektryka samochodowego zaowocowała...
witam ponownie. Już po problemie :) :) :) Dzięki za podpowiedzi nie uwierzycie - przyczyna banalna. spalony bezpiecznik grzania foteli + zapalniczka :) :) :) efekty niesamowite: wlaczony zaplon - kontrolka ladowania nie swieci, po uruchomieniu rzarzy, wlaczona zapalniczka swieci jasno, apo otwarciu schowka przy zapalonych swiatlach mijania gasnie radio...
Czyli od kostki fabrycznej muszę po kablu dojść gdzie jest zła instalacja ? Zobacz przy kostce stacyjki i bezpiecznikach od radia. Gniazdo zapalniczki też jest zasilane, nic tam nie masz wpięte ? W teorii, robią z zasilaniem "po kluczyku", i bez "kluczyka", czasem komuś jest potrzebne zasilanie bez kluczyka, i przerabia, a czasem na odwrót... Po drugie,...
Wygląda jakby napięcie przedostawało się za stacyjkę (w miejscu gdzie po wyłączeniu stacyjki powinno zginąć napięcie (na schematach chyba zaznaczone jako "szyna" 15))przez jakąś rezystancję. Rezystancja jest na tyle duża, że po obciążeniu napięcie na "szynie" spada i samochód gaśnie (gaśnie po włączeniu urządzenia które nie działa po zgaszeniu samochodu)...
Wszystkie bezpieczniki przeszukane w dwie osoby Pod maską też?
bezpiecznik zapalniczki zapalniczki bezpiecznik bezpiecznik zapalniczki megane
pompa głębinowa uszkodzona slican admin magneśnic wirnik
wyłączniki dotykowe wyłączniki dotykowe
Dacia Sandero – radio nie włącza się z akumulatora, brak zasilania magnetofonu, zamiana przewodów ISO Problemy z odtwarzaniem TVN i TVN24 na Blow V3 przez WP Pilot