Ogólnie w zasilaniu zegarów, tym, które powinno się pojawić po przekręceniu stacyjki do pozycji zapłonu. Możliwe, a wręcz bardzo prawdopodobne, że jednak bezpiecznik.
W skrzynce z przekaźnikami i bezpiecznikami.
Jeżeli nikt nic nie przerabiał, to sprawdź przewód od akumulatora do skrzynki bezpieczników. Nie ma tam głównego bezpiecznika.
Nura pod schowek i są tam 4 bezpieczniki.
http://obrazki.elektroda.pl/2770471300_1... Konektor bezpiecznikowy typowy jak inne.P
bezpiecznik sprawdzony?
Zapchany układ paliwowy, filtr, rurki, a zacznij od sprawdzenia ciśnienia z pompki mimo że nowa, sprawdź napięcie na wtryskiwaczach jeżeli niskie sprawdzić cały układ zasilania, styki, bezpieczniki.
rocznik 1992 caro
31 -masa G-potencjometry silników i wyjście z regulacji 56b-światła zasilnie + Łączysz wszystko równolegle na zasilanie daj bezpiecznik 10A.
Sprawdź czy na module masz stałe zasilanie i czy masz dobre bezpieczniki pod schowkiem.P
Sprawdź czy masz wsteczne światło - tam najczęściej przy wyłączniku wstecznego w polonezie robi się zwarcie. Pozdrawiam.
"Tylnych głównych" - czyli pozycyjnych. Sprawdź przede wsszystkim czy są przednie pozycje. Następnie żarówki. Dopiero później dobieraj się do bezpieczników. Żarówki łączone są na krzyż: lewy przód - prawy tył... W starych poldkach bezpieczniki były po prawej stronie kabiny w okolicach półki.
Czy moze to być spowodowane niesprawnym regulatorem napięcia Zdecydowanie nie ! Regulator napięcia nie jest powodem zwarć i przerw w obwodach oświetleniowych .
wyjmij niebieskie pudełko ze skrzynki bezpieczników i wsadź z powrotem
Sprawdź bezpieczniki.
Czyli zwarcie. Pobierz właściwy schemat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic93... I potem trzeba sprawdzić wszystkie odbiorniki oraz przewody za tym bezpiecznikiem, który się pali. Nic więcej na odległość nie wykombinuję.
Prawdopodobnie zwiera na oświetleniu przełaczników (oprawki z żaróweczkami 1,2W) , oświetlenie zapalniczki lub schowek.
nie wiem czy opłaca mi się pisać bo post może wylądować w koszu, czy w ogóle cokolwiek sprawdziłeś? dużo tego nie ma: przełącznik żarówki bezpieczniki
ale właśnie chodzi że ten wentylator chwile podziała i potem spali sie przekaźnik i przy okazji bezpiecznik
Przypuszcam, że rozrusznik jest załączany przkaźnikiem a ten sterowany jest masą. Trzeba zlokalizować przekaźnik rozrusznika, powinien być obok bezpieczników.
Może głupio zapytam - ale sprawdziłeś bezpiecznik?
"Mikrokomputer" na desce z bezpiecznikami.
Ale mnie trochę to dziwi bo instalację 330 360 mf jest tak prosta że można ją zrobić od 0 na kolanie, czasami używałem skrzynki bezpieczników poloneza lub czinqueczeto , tak samo jak w rusku. Przewód przyczepki 7 żył ten grubszy.
Jak wygląda sprawa bezpieczników?
topi mi bezpicznik od pompy paliwowej ale nie przepala bezpiecznika
sprawdzilbym polaczenia na kostkach oraz na puszce bezpieczników-
Cześć! Okazało się, że to gniazda bezpieczników nie trzymały... prozaicznie.
Wszystko co opisałeś wskazuje na przepalony bądż nie łączący bezpiecznik.
Jeśli nadal będzie paliło bezpiecznik. Wyciągnij go i sprawdź w której wsówce jest prąd. Następnie zobacz ile jest kalbli w drugiej wsówce do której ma dochodzić prąd przez bezpiecznik. Jeśli jest więcej niż jeden kabel, odłącz jeden i włóż bezpiecznik jeśli nadal pali to odepnij drugi, Takim sposobem znajdziesz kabel który robi zwarcie. Później pozostaje...
U kumpla robiłem coś podobnego i miał przytopione kable od góry skrzynki bezpieczników
Źle ci się wydaje. Tym steruje tzw. urządzenie mikroprocesorowe które jest za zegarami. Ale wpierw wypada sprawdzić bezpieczniki.
panowie a co zrobić żeby lampa w garazu(zrobiłem alarm jakaś centralka z VW ze szrotu) mignęła kilka razy jak zamykam?
Witam! Na 100% padł bezpiecznik podświetlenia oryginalne żarówki to 6,3V o,25A bezpiecznik padł wskutek założenia żarówek od poloneza mają one moc 5W przy 12V Wymień bezpiecznik i te żarówki na www.tme.pl można je bez trudu kupić P.S. Najpierw wymień żarówki a potem bezpiecznik bo znowu się spali
Ta grzałka ma 900W jak mnie pamięć nie myli więc przez krótki czas pobierania 75A. Więc te bezpiecznik 50A odpada. Zakładaj 70 i to maxi. 6mm² wystarczy na krótkim dystansie. Zawsze możesz dać przełącznik dwustopniowy od świateł, tylko zamienisz mu przód. Dzięki temu masz jedno miejsce i podwójny przełącznik. Dwa 40A przekaźniki tez łatwiej znajdziesz...
posprawdzaj wszystkie bezpieczniki. miałem caro plus gsi kupiony w komisie. okazało się że ktoś szedł na skróty i pozamieniał przewody przed skrzynką bezpieczników.
Na masie masz problem na 100 procent, bo wszystko było OK do próby rozruchu. Sprawdź wszystko dokładnie od minusa akumulatora do masy karoserii, żeby wszystko grało styki muszą być dobrze oczyszczone, nie sugeruj się że dokręcenie rozwiąże problem, problem wróci. Możesz już nie kupować miernika. Wiem to po tym co napisałeś w ostatnim poście. Dodano...
Witam. Kolego monikat a pompę paliwową słyszysz po włączeniu zapłonu? Za schowkiem po stronie pasażera jest przykręcony komputer oraz dwa bezpieczniki i przekażniki sprawdż je czy są nie spalone /bezpieczniki./
Bezpieczniki posprawdzaj
Lokalizacja przekaźnika -skrzynka bezpieczników tylko i wyłącznie Z zapchanym filtrem by pompa raczej starowała Jak przystało na poloneza tam jest trochę tych przekaźników ale jest na bank bo byłem i sprawdzałem u kolegi W ''+'' tez był w skrzynce bezpieczników
były jeszcze zestawy silicona,faktycznie z czterema przewodami ale sprawdz to,bezpiecznik powinien byc na przewodzie czerwonym zasilajacym moduł,a ze ścieżką jet tak,ze spotkałem się z tym,że szybciej odparowała niż bezpiecznik.
Najprawdopodobniej jest to wina układu czasowego, jeżeli jest to Polnez plus to sterownik znajduje się tam gdzie bezpieczniki (niebieski prostokąt), a jeżeli "zwykły" polonez trzeba odkręcić zegary (czarne pudełeczko). Najprościej jest go podmienić na sprawny. Potrafi paść w nim dioda z kilkanaście groszy i z tąd ten problem.
Tak mi raz Polonez chodził nie chodził, jak zgasł to świecił się CHECK Obluzowany był jeden pin we wtyczce do komputera właśnie za schowkiem i łączył/rozłączał przy ruszaniu wiązki od tych przekaźników i czterech bezpieczników
Witam Mam mały problem mianowicie nie działa mi pompka paliwowa,nie mogę go zapalić na benzynie ponieważ nie dochodzi prąd do pompki , bezpieczniki są dobre czy to może być wina przekaźnika w skrzynce bezpieczników Polonez caro plus 1.6 gsi rok 2000r
Bezpieczniki sprawne
L kontrolka ładowania, S podpinasz pod przewód zasilany po stacyjce z bezpiecznika.
Jakim problemem jest sprawdzić czy urzadzenie mikroprocesorowe (to od awaryjnych, wycieraczek itd. ), wyciągnąć urządzenie pozostawiając bezpiecznik od awaryjnych i zmierzyć pobór prądu.Brak zmiany oznacza że to nie on jest winny. Wtedy szukaj czy faktycznie alarm nie jest podpiety pod ten bezpiecznik. :)
Wszystko po kolei - elektronika silnika nie lubi odwracania biegunów. Pozostaje warsztat. Profilaktycznie możesz samodzielnie bezpieczniki sprawdzić.
Czy bezpiecznik i przekaźnik znajdują się poza skrzynką z bezpiecznikami? Wszystkie bezpieczniki w skrzynce są sprawne.
sprawdż czy dobry zestyk mają bezpieczniki,pozdrawiam
Haku nie ma. Tak żarówki 12 V, chociaż dzisiaj wymieniłem jedną pozycyjną/mijania od tylnej lampy bo poprzedni właściciel jeździł na 24 V. Ale to chyba nie ma znaczenia... A co sądzicie o urządzeniu mikroprocesorowym, które jest przy bezpiecznikach?
Musisz zastosować dwa przekażniki i co najmniej dwa bezpieczniki no i dwa wyłączniki.Jeden halogen H3ma moc 55W , więc prąd pobiera ok5 A ,a dwie odpowiednio więcej .Przekażniki z Poloneza można zastosować.Myślę że w c360 masz alternator. Powodzenia.
A światło cofania też działa, bo tam pewnie jest zwarcie. Pozdrawiam.
Miernik do ręki, ustawiony na pomiar natężenia, na wyłączonym silniku wepnij go między akumulator i klemę i po kolei wyciągaj bezpieczniki. Będziesz wiedział jaki obwód zżera Tobie prąd.
Witam! A sprawdziłeś przełącznik przy kierownicy? Sterownik wycieraczek jest i znajduje się w skrzynce bezpieczników. Pozdrawiam.
Skoro działa po obejściu części instalacji to ją sprawdź... Wpierw sprawdź jednak bezpieczniki/przekaźniki.
Wszystkie kontrolki są ok , alarm ok , żadnych odcięć. Części są przełożone z innego działającego poldka ,wiec raczej są ok. A czy mogła się uszkodzić instalacja gazowa? bo w kokpicie panel od instalacji nie daje zadnych sygnałow, lampki na nim sie nie palą( nie wiem czy powinny się zapalic dopiero po uruchomieniu silnika). A bezpieczniki?
Musisz znależdz bezpiecznik pompy paliwa,obwód który do niego jest podpięty zasila pompę paliwa ,należy go przeciąć za bezpiecznikiem i w miejsce przecięcia wstawić przekaźnik.Cewkę przekaźnika należy zasilić z elektrozaworu przy parowniku,tylko musisz dobrać odpowiedni przekaźnik.
Który bezpiecznik? Czy ty jesteś delikatnie mówiąc niepełnosprytny?!? Ściągasz ten plastikowy dekiel od bezpieczników i tam masz nawet rozrysowane, a nie napisane żeby łatwiej było, za co odpowiadają poszczególne bezpieczniki! Skoro nie działają awaryjne, to szukasz bezpiecznika z symbolem podwójnego trójkąta i wymieniasz. Bezpiecznik nr 8: zapalniczka,...
Mammały problem z bezpiecznikiem od pompy paliwowej topi mi plastik od bezpiecznika a samego bezpiecznika nie przepala
Słaby kontakt w gnieździe ,bezpiecznik słabej jakości.P
Bezpieczniki łaskawie sprawdziłeś?
ok a gdzie to jest i jak to wygląda?ten moduł czy to jest taka kostka w skrzynce z bezpiecznikami???czarna
A czy jak sie stara spaliła to przypadkiem nie spaliła bezpiecznika? Sprawdziłeś?
Sprawdz też bezpieczniki od gazu
alternator-uszkodzony mostek prostowniczy kierunkowskazy-wybite bezpieczniki kierunkowskazów lub świateł awaryjnych, lub uszkodzone urządzenie mikroprocesorowe-duże niebieskie pudełko w skrzynce bezpieczników. Tyle.
cos jakby nikt sie nie interesuje !!!!! chyba bede zmuszony odwiedzic szanownego elektryka:-( heeeelp Kolego nie napisałes po czym to się stało, gdzie masy sprawdzałeś? Sprawdź także czy podobne objawy dzieją się po wyjęciu urządzenia mikroprocesorowego (niebieski prostokąt w skrzynce bezpieczników) Polonez to niezbyt skomplikowane urządzenie, np....
Były jakieś dodatkowe bezpieczniki i jeden był spalony wymieniłem i nic . Bezpieczniki wszystkie sprawdzone i nic .
Za schowkiem masz 2 bezpieczniki, jeden od zasilania sterownika, drugi od pompy, jak nie pojawia się tam napięcie, to szukaj pomiędzy nim a stacyjką (włącznie z kostką stacyjki)
a gdzie jest ten termostat dokladnie w polonezie caro plus? nie znam sie na tym za bardzo i czy musze spuszczac wode (borygo) czy moge wyjac ten termostat bez spuszczania borygo? Dodano po 2 a i jeszcze zapomnialem dodac ze jak jezdze mam wylaczone nawiewy to w sordku robi sie goraco jakby troche cieple powietrze lecialo nawiewami, jak wlacze nawiewy...
za schowkiem są 2 przekażniki i 4 bezpieczniki-sprawdż je
Zobacz czy nie masz pod maską skrzynki z bezpiecznikami/przekaźnikami. Jeśli jest, to sprawdź wszystkie bezpieczniki i przekaźniki.
Pompa zasilanie ma kablem niebieski (plus jak silnika pracuje),czarny to masa. pozostałe kalble to kable czujnika ilości paliwa i lampki rezerwy. Pompa jest zabezpieczona bezpiecznikiem 7,5A w czteromiejscowej skrzynce bezpieczników za schowkiem. Istotnie w okolicy zbiornika jest szereg złaczek które korodują.
Sprawdź DOKŁADNIE, a nie na oko, bezpieczniki, a szczególnie bezpiecznik od awaryjnych. Najlepiej go podmień na sprawny. I sprawdź żarówki i stan masy w tylnych światłach.
Witam, problem w tym ze nie ma podswietlenia zegarów, nawet 1 zarówka sie nie swiecie (wszystke żarówki nowe, bezpiecznik sprawdzony) Polonez Caro 96r Jesli ktos mial podobny problem bardzo bym prosil o pomoc.
Moduł jest w kabinie.
trzeba sprawdzić ( z kanału) czy nie robi się zwarcie na włączniku swiateł cofania.Zlatuje konektor idotyka do obudowy skrzyni i bezpiecznik sie przepala.
Zapomniałem dodac kostka jest nowa prąd dochodzi i wychodzi z kostki i prąd powinien iś do rozrusznika lecz nie dochodzi. Czy w tym kablu jest jakiś bezpiecznik wsadzony ?
Dzieki. Sory nie napisałem jaki silnik. Jest to 1.6 Polski silnik z wielopunktowym wtrystkiem. Mnie się tez wydaje że ten przewód masowy na cewkę przekażnika od pompy jest sterowany z komputera. Jest kabel żółty z czarnym paskiem. Chyba coś w komputerze się spaliło bo jest brak tej masy więc podałem na stałe i auto chodzi. Oczywiście sąsiad zaraz zauważył...
Bezpiecznik i przekaźik jest dobry.
Chodzi mi o przewody dochodzace do centralki alarmu. Centralka zazwyczaj znajduje sie pod kierownica, ale nie napewno. Musisz ja znalesc i sprawdzic. Czy sam centralny dziala? Masz opis montazu do tego alarmu? Jak masz to oprocz tamtych przewodow (czerwony +12V, czarny -12V) sprawdz, ktory przewod idzie do stacyjki i sprawdz czy jest na nim napiecie...
witam. przepala mi sie bezpiecznik nr 14 w polonezie caro 96rok i nie dzialaja mi zegary i swiatla od wstecznego i stopu. pomocy
Posprawdzaj bezpieczniki z instalacji gazowej.
bezpieczniki są ok .
Niestety tam nie ma ROVERA :( . Kurcze co się mogło u mnie pożenić - dostaje jakąś drugą masę i wywala bezpiecznik. Pozwierało się coś samo czy co???
Jak diody zaświecają normalnie we wtyczkach wtryskiwaczy, to zasilanie na nie chyba jest? Tak, ale miałem kiedyś sytuację, że bezpiecznik był ok a światła nie chciały się zaświecić, po prostu był nadpalony i zbyt duży prąd był dla niego problemem. Wiesz chyba o co mi chodzi. Co prawda było to w polonezie ale bezpieczniki też nie są wieczne.
Witam Problem polega na tym że jak włączam lewy kierunek to mi się włączają wycieraczki. Myślałem że to wina urządzenia mikroprocesorowego więc załatwiłem sobie drugie (używane). Przy podłączonym tym jak włączam lewy kierunek to migają mi kontrolki. Poza tym tak po ok 5 sek działania lewego kierunku obojętnie na którym urządzeniu pali się bezpiecznik....
sprawdzalem bezpiecznik i jest dobry
Sprawdziłem czy jest prąd na kablu zasilającym ale BRAK Podpinasz żarówkę i kręcisz silnikiem. Sprawdź bezpieczniki za schowkiem.
więcej szczególów jaki wtrysk Bosch? który bezpiecznik sie pprzepala jesli Przepalanie bezpiecznika wtryskiwacza to zwarcie w obwodzie spr jaki masz opór na samym wtryskiwaczu
Muszę na schemacie instalacji elektrycznej odszukać bezpiecznik od kierunków i zasilanie przerywacza kierunków. Schemat w załączniku!
Odszukałem opis skrzynki bezpieczników i przekaźników w polonezie atu. Jako pierwszy jest kontroler świateł przeciwmgłowych, za nim jest kontroler świateł mijania i długich i w nim są przekaźniki. Bezpieczniki od świateł mijania 1,2 i drogowych 3,4 są w jednym rzędzie i tu mozna podać plus bezpośrednio z akumulatora i obserwować czy sytuacja się poprawi.
Po co była zdejmowana głowica ? Mierzyłeś sprężanie po zrobieniu głowicy ? Masz zwykłe popychacze czy hydrauliczne? Czy sprawdzałeś czy nie szronieje parownik? Jaki alarm i czy masz jakieś dodatkowe odcięcie? sprawdź napięcie na wtryskiwaczu, sprawdź czy iskrę podaje. Bezpieczniki od wtryskiwaczy?
Jeśli chodzi ci o wyciąganie końcówek ze skrzyni to tam są wypustki we wsuwkach i trzeba je wcisnąć od strony przekaźników i bezpieczników. Jak wciśniesz to lekko wyjdą do tyłu.
No to u ciebie moze jest wieksza ta kostka, u mojego kolegi byla taka mala, z tym swiatlem to musisz wziac pozyczyc od kogos ta kostke i sprawdzic jak bedzie dzialalo swiatlo albo z ta kostka do kogos i zobaczyc jak u kogos bedzie sie spisywala. A od nawiewu znalazles kostke? bo kolega tez od nawiewu ma kostke. Kolo bezpiecznikow mial chyba 5 tych kostek,...
Poszukaj stycznika świateł (przekaźnik) i wymień go na nowy. stycznik się klei i dopiero jak go odłączysz od prądu odłączając akumulator odskakuje. Dawno już nie mam poloneza ale na 99% to przekaźnik. Gdzieś przy bezpiecznikach szukaj
Ceramiczny bezpiecznik to taki, jak w maluchu , w polonezie. Płytkowego bezpiecznika (taki jak w autach po 2000r) nie kupisz na 8A, dlatego musisz ceramiczny założyć. Po drugie ważniejsze jest czy odpalisz auto po użyciu Webasto. W tym celu możesz założyć urządzenie by rozłączało Webasto gdy jest słaby akumulator. Moim zdaniem wystarczy raz w tygodniu...
Chodzi o to miejsce pod schowkiem tam ,gdzie są te 4 bezpieczniki?
Warto sprawdzić, czy ten plus tam w ogóle jest. Zasilanie wtryskiwacza leci ze stacyjki przez bezpiecznik koło sterownika silnika.
Sprawdź bezpieczniki układu wtryskowo-zapłonowego.Są w okolicy sterownika,czyli za schowkiem(po prawej stronie) WITAM :D Tak jak kolega wcześniej napisał, był przepalony właśnie tam bezpiecznik. Bezpiecznik 7,5 A wymieniłem, i Polonez zapalił :angel: Dziękuje :spoko: POZDRAWIAM :bye:
Kolego z prawej strony nad nogami pasażera przy komputerze masz 4 bezpieczniki,sprawdź je czy są dobre.Pierwszy jest od wtrysku,sprawdź czy na czarnym przewodzie(cienkim) dochodzi zasilanie w miejscu podpięcia się instalacji gazowej.
polonez bezpieczniki polonez bezpieczniki schemat bezpieczniki klasa bezpieczniki
czarny ekran internet telewizorze wałka laserowej gwarancja tabliczka znamionowy
volkswagen sharan volkswagen sharan
Schemat budowy sprzęgła wkrętarki Einhell Wymiana sterownika ABS w Nissan Juke 1.5 dCi