Sprawdź czy masz wsteczne światło - tam najczęściej przy wyłączniku wstecznego w polonezie robi się zwarcie. Pozdrawiam.
Ogólnie w zasilaniu zegarów, tym, które powinno się pojawić po przekręceniu stacyjki do pozycji zapłonu. Możliwe, a wręcz bardzo prawdopodobne, że jednak bezpiecznik.
W skrzynce z przekaźnikami i bezpiecznikami.
Nura pod schowek i są tam 4 bezpieczniki.
http://obrazki.elektroda.pl/2770471300_1... Konektor bezpiecznikowy typowy jak inne.P
Jeżeli nikt nic nie przerabiał, to sprawdź przewód od akumulatora do skrzynki bezpieczników. Nie ma tam głównego bezpiecznika.
bezpiecznik sprawdzony?
Czy moze to być spowodowane niesprawnym regulatorem napięcia Zdecydowanie nie ! Regulator napięcia nie jest powodem zwarć i przerw w obwodach oświetleniowych .
Prawdopodobnie zwiera na oświetleniu przełaczników (oprawki z żaróweczkami 1,2W) , oświetlenie zapalniczki lub schowek.
Zapchany układ paliwowy, filtr, rurki, a zacznij od sprawdzenia ciśnienia z pompki mimo że nowa, sprawdź napięcie na wtryskiwaczach jeżeli niskie sprawdzić cały układ zasilania, styki, bezpieczniki.
Jeśli nadal będzie paliło bezpiecznik. Wyciągnij go i sprawdź w której wsówce jest prąd. Następnie zobacz ile jest kalbli w drugiej wsówce do której ma dochodzić prąd przez bezpiecznik. Jeśli jest więcej niż jeden kabel, odłącz jeden i włóż bezpiecznik jeśli nadal pali to odepnij drugi, Takim sposobem znajdziesz kabel który robi zwarcie. Później pozostaje...
Czyli zwarcie. Pobierz właściwy schemat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic93... I potem trzeba sprawdzić wszystkie odbiorniki oraz przewody za tym bezpiecznikiem, który się pali. Nic więcej na odległość nie wykombinuję.
Sprawdź czy na module masz stałe zasilanie i czy masz dobre bezpieczniki pod schowkiem.P
rocznik 1992 caro
31 -masa G-potencjometry silników i wyjście z regulacji 56b-światła zasilnie + Łączysz wszystko równolegle na zasilanie daj bezpiecznik 10A.
wyjmij niebieskie pudełko ze skrzynki bezpieczników i wsadź z powrotem
Na masie masz problem na 100 procent, bo wszystko było OK do próby rozruchu. Sprawdź wszystko dokładnie od minusa akumulatora do masy karoserii, żeby wszystko grało styki muszą być dobrze oczyszczone, nie sugeruj się że dokręcenie rozwiąże problem, problem wróci. Możesz już nie kupować miernika. Wiem to po tym co napisałeś w ostatnim poście. Dodano...
Witam. Szukam - czytam, czytam - szukam ale bez rezultatu. Małe pytanie: Polonez Caro Plus 97 - ile wentylatorów chłodnicy było montowane - jeden czy dwa? Na schemacie elektryki jest jeden, przekaźnik silnika też jest jeden, wyprowadzenie przewodu z przekaźnika też jest jedno, bezpiecznik też jest jeden. Za to włącznik termiczny jest dwa - ale drugi...
Planuję kupić Poloneza dużo na jego temat już się dowiedziałem ale powiedzcie mi gdzie są bezpieczniki w Polonezie , bo mam poloneza na oku ale nie ma on tylnych świateł - kierunkowskazy są, stopy są a świateł tych głównych nie ma! co jest - bezpiecznik to gdzie ta skrzynka?
Witam! Na 100% padł bezpiecznik podświetlenia oryginalne żarówki to 6,3V o,25A bezpiecznik padł wskutek założenia żarówek od poloneza mają one moc 5W przy 12V Wymień bezpiecznik i te żarówki na www.tme.pl można je bez trudu kupić P.S. Najpierw wymień żarówki a potem bezpiecznik bo znowu się spali
A światło cofania też działa, bo tam pewnie jest zwarcie. Pozdrawiam.
Jak diody zaświecają normalnie we wtyczkach wtryskiwaczy, to zasilanie na nie chyba jest? Tak, ale miałem kiedyś sytuację, że bezpiecznik był ok a światła nie chciały się zaświecić, po prostu był nadpalony i zbyt duży prąd był dla niego problemem. Wiesz chyba o co mi chodzi. Co prawda było to w polonezie ale bezpieczniki też nie są wieczne.
Musisz zastosować dwa przekażniki i co najmniej dwa bezpieczniki no i dwa wyłączniki.Jeden halogen H3ma moc 55W , więc prąd pobiera ok5 A ,a dwie odpowiednio więcej .Przekażniki z Poloneza można zastosować.Myślę że w c360 masz alternator. Powodzenia.
Sprawdź bezpieczniki.
Cześć! Okazało się, że to gniazda bezpieczników nie trzymały... prozaicznie.
Najprawdopodobniej jest to wina układu czasowego, jeżeli jest to Polnez plus to sterownik znajduje się tam gdzie bezpieczniki (niebieski prostokąt), a jeżeli "zwykły" polonez trzeba odkręcić zegary (czarne pudełeczko). Najprościej jest go podmienić na sprawny. Potrafi paść w nim dioda z kilkanaście groszy i z tąd ten problem.
Musisz znależdz bezpiecznik pompy paliwa,obwód który do niego jest podpięty zasila pompę paliwa ,należy go przeciąć za bezpiecznikiem i w miejsce przecięcia wstawić przekaźnik.Cewkę przekaźnika należy zasilić z elektrozaworu przy parowniku,tylko musisz dobrać odpowiedni przekaźnik.
L kontrolka ładowania, S podpinasz pod przewód zasilany po stacyjce z bezpiecznika.
Zobacz jeszcze to i sprawdź czy u ciebie też jest już ten moduł: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic50...
Miernik do ręki, ustawiony na pomiar natężenia, na wyłączonym silniku wepnij go między akumulator i klemę i po kolei wyciągaj bezpieczniki. Będziesz wiedział jaki obwód zżera Tobie prąd.
więcej szczególów jaki wtrysk Bosch? który bezpiecznik sie pprzepala jesli Przepalanie bezpiecznika wtryskiwacza to zwarcie w obwodzie spr jaki masz opór na samym wtryskiwaczu
Czy bezpiecznik i przekaźnik znajdują się poza skrzynką z bezpiecznikami? Wszystkie bezpieczniki w skrzynce są sprawne.
Słaby kontakt w gnieździe ,bezpiecznik słabej jakości.P
Polonezy caro na gaźniku miały bezpiecznik , kabelek czerwono czarny ze stacyjki szedł na bezpieczniki i niebieskim do komory silnika.
Witam Problem polega na tym że jak włączam lewy kierunek to mi się włączają wycieraczki. Myślałem że to wina urządzenia mikroprocesorowego więc załatwiłem sobie drugie (używane). Przy podłączonym tym jak włączam lewy kierunek to migają mi kontrolki. Poza tym tak po ok 5 sek działania lewego kierunku obojętnie na którym urządzeniu pali się bezpiecznik....
Może głupio zapytam - ale sprawdziłeś bezpiecznik?
Za schowkiem masz 2 bezpieczniki, jeden od zasilania sterownika, drugi od pompy, jak nie pojawia się tam napięcie, to szukaj pomiędzy nim a stacyjką (włącznie z kostką stacyjki)
nie wiem czy opłaca mi się pisać bo post może wylądować w koszu, czy w ogóle cokolwiek sprawdziłeś? dużo tego nie ma: przełącznik żarówki bezpieczniki
Ceramiczny bezpiecznik to taki, jak w maluchu , w polonezie. Płytkowego bezpiecznika (taki jak w autach po 2000r) nie kupisz na 8A, dlatego musisz ceramiczny założyć. Po drugie ważniejsze jest czy odpalisz auto po użyciu Webasto. W tym celu możesz założyć urządzenie by rozłączało Webasto gdy jest słaby akumulator. Moim zdaniem wystarczy raz w tygodniu...
https://obrazki.elektroda.pl/8265895000_... https://obrazki.elektroda.pl/6047717200_... https://obrazki.elektroda.pl/4098465200_...
Mammały problem z bezpiecznikiem od pompy paliwowej topi mi plastik od bezpiecznika a samego bezpiecznika nie przepala
Jeśli chodzi ci o wyciąganie końcówek ze skrzyni to tam są wypustki we wsuwkach i trzeba je wcisnąć od strony przekaźników i bezpieczników. Jak wciśniesz to lekko wyjdą do tyłu.
Bezpieczniki posprawdzaj
"Mikrokomputer" na desce z bezpiecznikami.
Który bezpiecznik? Czy ty jesteś delikatnie mówiąc niepełnosprytny?!? Ściągasz ten plastikowy dekiel od bezpieczników i tam masz nawet rozrysowane, a nie napisane żeby łatwiej było, za co odpowiadają poszczególne bezpieczniki! Skoro nie działają awaryjne, to szukasz bezpiecznika z symbolem podwójnego trójkąta i wymieniasz. Bezpiecznik nr 8: zapalniczka,...
Ta grzałka ma 900W jak mnie pamięć nie myli więc przez krótki czas pobierania 75A. Więc te bezpiecznik 50A odpada. Zakładaj 70 i to maxi. 6mm² wystarczy na krótkim dystansie. Zawsze możesz dać przełącznik dwustopniowy od świateł, tylko zamienisz mu przód. Dzięki temu masz jedno miejsce i podwójny przełącznik. Dwa 40A przekaźniki tez łatwiej znajdziesz...
topi mi bezpicznik od pompy paliwowej ale nie przepala bezpiecznika
Jak wygląda sprawa bezpieczników?
sprawdzilbym polaczenia na kostkach oraz na puszce bezpieczników-
panowie a co zrobić żeby lampa w garazu(zrobiłem alarm jakaś centralka z VW ze szrotu) mignęła kilka razy jak zamykam?
Przypuszcam, że rozrusznik jest załączany przkaźnikiem a ten sterowany jest masą. Trzeba zlokalizować przekaźnik rozrusznika, powinien być obok bezpieczników.
Sprawdź DOKŁADNIE, a nie na oko, bezpieczniki, a szczególnie bezpiecznik od awaryjnych. Najlepiej go podmień na sprawny. I sprawdź żarówki i stan masy w tylnych światłach.
Wszystko co opisałeś wskazuje na przepalony bądż nie łączący bezpiecznik.
Pompa zasilanie ma kablem niebieski (plus jak silnika pracuje),czarny to masa. pozostałe kalble to kable czujnika ilości paliwa i lampki rezerwy. Pompa jest zabezpieczona bezpiecznikiem 7,5A w czteromiejscowej skrzynce bezpieczników za schowkiem. Istotnie w okolicy zbiornika jest szereg złaczek które korodują.
Bezpieczniki sprawne
U kumpla robiłem coś podobnego i miał przytopione kable od góry skrzynki bezpieczników
Źle ci się wydaje. Tym steruje tzw. urządzenie mikroprocesorowe które jest za zegarami. Ale wpierw wypada sprawdzić bezpieczniki.
Chodzi mi o przewody dochodzace do centralki alarmu. Centralka zazwyczaj znajduje sie pod kierownica, ale nie napewno. Musisz ja znalesc i sprawdzic. Czy sam centralny dziala? Masz opis montazu do tego alarmu? Jak masz to oprocz tamtych przewodow (czerwony +12V, czarny -12V) sprawdz, ktory przewod idzie do stacyjki i sprawdz czy jest na nim napiecie...
Lokalizacja przekaźnika -skrzynka bezpieczników tylko i wyłącznie Z zapchanym filtrem by pompa raczej starowała Jak przystało na poloneza tam jest trochę tych przekaźników ale jest na bank bo byłem i sprawdzałem u kolegi W ''+'' tez był w skrzynce bezpieczników
witam. przepala mi sie bezpiecznik nr 14 w polonezie caro 96rok i nie dzialaja mi zegary i swiatla od wstecznego i stopu. pomocy
Ale mnie trochę to dziwi bo instalację 330 360 mf jest tak prosta że można ją zrobić od 0 na kolanie, czasami używałem skrzynki bezpieczników poloneza lub czinqueczeto , tak samo jak w rusku. Przewód przyczepki 7 żył ten grubszy.
Były jakieś dodatkowe bezpieczniki i jeden był spalony wymieniłem i nic . Bezpieczniki wszystkie sprawdzone i nic .
sprawdż czy dobry zestyk mają bezpieczniki,pozdrawiam
posprawdzaj wszystkie bezpieczniki. miałem caro plus gsi kupiony w komisie. okazało się że ktoś szedł na skróty i pozamieniał przewody przed skrzynką bezpieczników.
Wszystko po kolei - elektronika silnika nie lubi odwracania biegunów. Pozostaje warsztat. Profilaktycznie możesz samodzielnie bezpieczniki sprawdzić.
Witam od razu przejdę do rzeczy : w samochodzie nie działały mi : wycieraczka tylna i wentylator <ogrzewanie wnętrza samochodu> wiec zajrzałem to skrzyneczki z bezpiecznikami i był przepalony bezpiecznik tylnej wycieraczki to go wymieniłem. a bezpiecznika od wentylatora nie wymieniłem bo akurat nie miałem <i w ogóle nie wiem jak poznać czy...
Problem z bezpiecznikiem 20A Bezpiecznik ten odpowiada za kierunkowskazy podświetlenia różnych elementów świateł cofania i innych Posprawdzałem wydaje mi się że wszystko i nic dalej pali bezp. Usterka wystąpiła po tym jak przyjechałem zgasiłem samochód i po ponownym uruchomieniu nie chciał zapalić. Teraz pali normalnie tylko brak między innymi kierunkowskazów....
trzeba sprawdzić ( z kanału) czy nie robi się zwarcie na włączniku swiateł cofania.Zlatuje konektor idotyka do obudowy skrzyni i bezpiecznik sie przepala.
Sprawdz też bezpieczniki od gazu
Skoro działa po obejściu części instalacji to ją sprawdź... Wpierw sprawdź jednak bezpieczniki/przekaźniki.
Witam. Kolego monikat a pompę paliwową słyszysz po włączeniu zapłonu? Za schowkiem po stronie pasażera jest przykręcony komputer oraz dwa bezpieczniki i przekażniki sprawdż je czy są nie spalone /bezpieczniki./
Czy przy pomiarze wirnika miałeś odłączone szczotki? Wygląda jakby jedna szczotka była podłączona do masy lub jeden pierścień z nią zwarty. Jeżeli jeden pierścień jest zwarty do masy, a były takie wersje wirników, to on musi odpowiadać szczotce podłączonej do masy! Najbardziej podejrzany jest regulator. To jakiś dziwoląg. I bardzo mnie ciekawi jak realizowany...
Witam! A sprawdziłeś przełącznik przy kierownicy? Sterownik wycieraczek jest i znajduje się w skrzynce bezpieczników. Pozdrawiam.
Koledzy mam pytanko mam poldka na boschu i padła mi cewka bo 1 i 3 ma iskre,a 2 i 4 ma iskrę ale przez chwilę,a mam cewkę od abimexu,dało by radę przerobić takie coś????
a gdzie jest ten termostat dokladnie w polonezie caro plus? nie znam sie na tym za bardzo i czy musze spuszczac wode (borygo) czy moge wyjac ten termostat bez spuszczania borygo? Dodano po 2 a i jeszcze zapomnialem dodac ze jak jezdze mam wylaczone nawiewy to w sordku robi sie goraco jakby troche cieple powietrze lecialo nawiewami, jak wlacze nawiewy...
były jeszcze zestawy silicona,faktycznie z czterema przewodami ale sprawdz to,bezpiecznik powinien byc na przewodzie czerwonym zasilajacym moduł,a ze ścieżką jet tak,ze spotkałem się z tym,że szybciej odparowała niż bezpiecznik.
Bezpiecznik i przekaźik jest dobry.
Zobacz czy nie masz pod maską skrzynki z bezpiecznikami/przekaźnikami. Jeśli jest, to sprawdź wszystkie bezpieczniki i przekaźniki.
za schowkiem są 2 przekażniki i 4 bezpieczniki-sprawdż je
ok a gdzie to jest i jak to wygląda?ten moduł czy to jest taka kostka w skrzynce z bezpiecznikami???czarna
Witam Mam mały problem mianowicie nie działa mi pompka paliwowa,nie mogę go zapalić na benzynie ponieważ nie dochodzi prąd do pompki , bezpieczniki są dobre czy to może być wina przekaźnika w skrzynce bezpieczników Polonez caro plus 1.6 gsi rok 2000r
A czy jak sie stara spaliła to przypadkiem nie spaliła bezpiecznika? Sprawdziłeś?
bezpieczniki są ok .
alternator-uszkodzony mostek prostowniczy kierunkowskazy-wybite bezpieczniki kierunkowskazów lub świateł awaryjnych, lub uszkodzone urządzenie mikroprocesorowe-duże niebieskie pudełko w skrzynce bezpieczników. Tyle.
Moduł jest w kabinie.
Tak mi raz Polonez chodził nie chodził, jak zgasł to świecił się CHECK Obluzowany był jeden pin we wtyczce do komputera właśnie za schowkiem i łączył/rozłączał przy ruszaniu wiązki od tych przekaźników i czterech bezpieczników
Żeby paliło bezpiecznik nie musi być zwarcia w pompie. Wystarczy że pompa się zatarła.
Kolego z prawej strony nad nogami pasażera przy komputerze masz 4 bezpieczniki,sprawdź je czy są dobre.Pierwszy jest od wtrysku,sprawdź czy na czarnym przewodzie(cienkim) dochodzi zasilanie w miejscu podpięcia się instalacji gazowej.
Posprawdzaj bezpieczniki z instalacji gazowej.
Odszukałem opis skrzynki bezpieczników i przekaźników w polonezie atu. Jako pierwszy jest kontroler świateł przeciwmgłowych, za nim jest kontroler świateł mijania i długich i w nim są przekaźniki. Bezpieczniki od świateł mijania 1,2 i drogowych 3,4 są w jednym rzędzie i tu mozna podać plus bezpośrednio z akumulatora i obserwować czy sytuacja się poprawi.
Witam. Mam problem z Polonezem Atu rocznik 99. Zmierzyłem pobór prądu z akumulatora, przy wyłączonych wszystkich odbiornikach wynosi ok 680mA. Następnie wyciągałem kolejno bezpieczniki, po wyjęciu bezpiecznika o numerze 8 (biały 25A) pobór spadł do przyzwoitej wartości. Bezpiecznik ten jest odpowiedzialny za światła awaryjne, oświetlenie wnętrza, radio...
Na to że jest jakieś przeciążenie to ja też wpadłem, a bezpieczniki oryginalne. Tylko co może być tego przyczyną i dlaczego świeci sie ta kontrolka "check engine"
a może ułamane przewody przy zawiasie klapy
Wykręć płytkę regulatora obrotów- dostęp od spodu obudowy dmuchawy- pod schowkiem pasażera. Często wystarczy przylutować niekontaktujący styk/blaszkę widoczną po demontażu. Sprawdź wcześniej jeszcze bezpiecznik- PN ma dwa bezpieczniki- jeden do czwartego biegu wentylatora( przez przekaźnik) a drugi do trzech niższych biegów. Ale najczęściej jednak płytka......
Poszukaj stycznika świateł (przekaźnik) i wymień go na nowy. stycznik się klei i dopiero jak go odłączysz od prądu odłączając akumulator odskakuje. Dawno już nie mam poloneza ale na 99% to przekaźnik. Gdzieś przy bezpiecznikach szukaj
Jakim problemem jest sprawdzić czy urzadzenie mikroprocesorowe (to od awaryjnych, wycieraczek itd. ), wyciągnąć urządzenie pozostawiając bezpiecznik od awaryjnych i zmierzyć pobór prądu.Brak zmiany oznacza że to nie on jest winny. Wtedy szukaj czy faktycznie alarm nie jest podpiety pod ten bezpiecznik. :)
Daj przekaźnik i bezpiecznik wszystko pod maską a sterowanie weź z wentylatora tego co jest. Najlepiej daj przewód 4mm2 wprost z alternatora żeby nie obciążać istniejącej już instalacji.
sprawdzalem bezpiecznik i jest dobry
Haku nie ma. Tak żarówki 12 V, chociaż dzisiaj wymieniłem jedną pozycyjną/mijania od tylnej lampy bo poprzedni właściciel jeździł na 24 V. Ale to chyba nie ma znaczenia... A co sądzicie o urządzeniu mikroprocesorowym, które jest przy bezpiecznikach?
Sprawdź bezpieczniki układu wtryskowo-zapłonowego.Są w okolicy sterownika,czyli za schowkiem(po prawej stronie) WITAM :D Tak jak kolega wcześniej napisał, był przepalony właśnie tam bezpiecznik. Bezpiecznik 7,5 A wymieniłem, i Polonez zapalił :angel: Dziękuje :spoko: POZDRAWIAM :bye:
bezpieczniki polonez polonez bezpieczniki schemat bezpieczniki klasa bezpieczniki
downloader samsung wymiennik ciepła oleju lodówka whirlpool niska temperatura
gwarant termostat grzałka wywalać bezpiecznik termostat grzałka
Audi A3 8L - Kod błędu 18062: Przyczyny i Rozwiązania Epson Stylus DX4000 - Migające diody, przyczyny i rozwiązania