Raz piszesz że jest zasilanie a raz że go nie ma. Przygotuj kontrolkę zrobioną z żarówki (np. 5W) i dwóch przewodów. Na bezpieczniku zasilanie ma być cały czas, bezpiecznik jest przed przekaźnikiem. Skoro zwierasz przekaźnik i pompa rusza to zasilanie na styku roboczym jest a problem jest tylko w sterowaniu cewki. Błąd P0418 to problem w sterowaniu...
Panowie, dziękuję Wam bardzo za wszystkie podpowiedzi 👍 Dziś będę próbował i sprawdzał. Jeżeli nic nowego się nie wyjaśni, to będę musiał oddać auto do fachowca. Dodano po 47 Bez przekaźnika zasilającego m.in sondy, pompa paliwa nie ruszy. Więc przekaźnika bym się nie czepiał, chyba że tam jest jakaś rzeźba zrobiona. Zobacz czy masz zasilanie na bezpieczniku...
(at)ElektrodaBot Pomoz PU 551L notebook Pc Mam problem z laptopem marki ASUS. Na wyłączonym laptopie ktoś na chwilę wymienił dysk (wsadził swój), a potem ponownie włożył mój oryginalny dysk. W trakcie była też odkręcana pamięć RAM (była wyjmowana i wkładana z powrotem). Po złożeniu laptop nie włącza się — nie świeci się żadna lampka zasilająca, nie...
Mierzone między pin 3 i 4. Dzięki za schemat ;) Zmierzę napięcie na bezpieczniku i zedytuje post
Witam serdecznie.Na tym samym bezpieczniku jest podgrzewanie sondy. Odłącz sondę albo przetnij białe kable od niej. Wtedy sprawdzisz czy to samam sonda czy instalacja od niej. Od biedy bez podgrzewania da się jeżdzić.
Musisz zmierzyć rezystancje na cewkach i bezpieczniku lub B1 (to też cewka/dławik) względem masy czyli czarna sonda do pola gdzie są śruby mocujące elektronikę matrycy a czerwona do cewek. Podaj wyniki pomiarów.
To przyczyna w przewodach dochodzących dosondy, lub w samej sondzie. Jeśli sonda nie będzie podgrzewana to nie będzie pracować poprawnie. Trzeba będzie ją zmienić, jak nie da się naprzwić.
Witam. W mojej Skodzie Fabii 1.4MPI padła mi sonda lambda. Po podłączeniu do VAG'a w teście starzenia (grupa nastaw 034) wyświetliło brak reakcji sondy lambda i dziwną temperaturę katalizatora (-32"C). Napięcie na sondzie stało na poziomie 0.3V. Jako iż w ASO sonda kosztuje straszne pieniądze, wstawiłem 4 przewodową sondę uniwersalną. Napięcie sondy...
Witam Wymieniłem sterownik pompy wtryskowej i odpukać samochód działa. A może ta skrzynka bezpieczników coś z nią się dzieje coś upalone... Polo znowu zdechło.Akumulator centry z wzmocnionym rozruchem i do tego na stanie mam jeszcze dwa sterowniki 187 i 182 na wszystkich odpalał prąd dostaje na zawór paliwa i cały czas brak zasilania na bezpieczniku...
W większości rozwiązań grzanie jest podłączone pod przekażnik pompy paliwa, zasilanie wtrysków itp., sondzie to nie zaszkodzi bo są konstruowane do takiej pracy, nie można zapomnieć o dodatkowym bezpieczniku (20A starczy) aby przypadkowe zwarcie w sondzie czy przewodach nie uziemiło auta. Sondy jednoprzewodowe nie są niedokładne z powodu grzania ich...
dzisiaj powtórzę pomiary żeby mieć absolutna pewność do tego co pisze... jedno jest pewne : grzałki maja oporność mierzona na złączach ok4ohm w poście 11 wprowadziłem w błąd , taka identyczna sondę mam za katalizatorem , a przed (ta co ma za duża oporność) mam sondę pięcioprzewodowa (z wtyczka 6pinowa) (z powodu trudnego dostępu musiałem źle odczytać...
Sorki ze dopiero teraz odpisuje, ale musialem pojechac po dziewczyne do pracy. Ujemna sondę dotknalem do miedzianych miejsc na plycue glownej tez tych ktore stykaja sie ze srubami bo podejrzewam ze tu jest na plycie glownej masa. Plusowy tak jak pisales do kazdej z nog tego ukladu. Jesli dobrze dotknalem sonde masową to na tym układzie nie ma napiecia...
Odwoziłem dziś szwagra na Okęcie i mogłem przez te 360 km podpiąć się pod komputer i od czasu do czasu obserwować oscylację sondy podczas jazdy, zatrzymywania itd Wszystko obserwowałem bez wykasowywania błędu sondy lambda z ecu samochodu. A więc błędu w czasie rzeczywistym sondy nie było, był tylko błąd zapisany w pamięci ecu auta. Odpaliłem auto po...
Jak spojrzysz na wnęke komory silnika patrząc od przodu po stronie prawej przy kielichu amortyzatora, masz tam dwa przekażniki jeden od pompy a drugi od centralki obok masz dwa bezpieczniki sondy i pompy
Witam Wszystkich. PROSZĘ O RADĘ co począć w sytuacji, gdy nagle po siedmiu latach absolutnie bezawaryjnej służby moja Bunia z silniczkiem M10 nagle straciła chęć do dalszej jazdy do tego stopnia, że nie dało jej się ożywić na miejscu na drodze i trzeba było zawezwać Assistance z lawetą. U siebie stwierdziłem, że pompa paliwa Bosch jest sprawna, tyle...
Czy ten bezpiecznik jest 25 A jeżeli tak to odepnij wszystkie wszystkie sondy lambda i zobacz czy bedzie się palił ten bezpiecznik ,jak nie to masz zwarcie na grzałce sondy .
To są bezpieczniki prowadzą do sekcji korektora, przedwzmacniacza i później do wzmacniacza głównego. Ściągnij sobie service manual i szukaj w tej sekcji (na tej płytce) zwartych elementów. Linie na których przepala bezpieczniki możesz sprawdzać omomierzem. Wyczep bezpieczniki i jedna sonda na złącze bezpiecznika idące do wzmacniacza a druga na masę....
Sprawdź bardzo dokładnie bezpieczniki przepływomierz i sondy lambda są zasilane ze wspólnego bezpiecznika, co do błędu czujnika temperatury mógł paść czujnik.
Witam. Obwód grzania sond i przepływomierz zabezpieczone są bezpiecznikiem. Niestety w programie nie jest opisany numer bezpiecznika.
Bezpiecznik nr 1 (10A) jest od grzania sond. Masz dodatkowo schemat i diagnostykę.
Witam Powinno być jakieś przejście a zmieniałeś sondy odwrotnie te od miernika ? Bezpieczników kup wiecej
Bardzo wątpliwe, żebyś zabił miernik tej klasy w tak prosty sposób. Zrób jak mówi (at)zdzichra i jeszcze przeleć wszystkie zakresy i porównaj z manualem - to da ci odpowiedź czy nie ma grubego uszkodzenia. Z zwartymi sondami wynik może być nie-zerowy, ale powinien byś stabilny. Może masz złamany przewód w sondzie? Bezpieczniki nie chronią terminala...
Problemem mogą być nie napięcia wyindukowane w cewce czujnika ale ewentualne przebicie z uszkodzonej cewki a właśnie do tego ma służyć ta sonda. To tylko kwestia czasu aż czujnik dostanie iskrą na obudowę i wolałbym żeby ta iskra nie uszkodziła oscyloskopu. ps.Iskra z uszkodzonej cewki wn ma parę centymetrów długości i potrafi skutecznie uszkodzić izolatory...
Witam! Skoda roomster 1.6 benzyna 2007. Spała mi się bezpiecznik 31 od sonda lambda. Grzałki w obu sondach mają opór 6.6 oma. Samochód kupiłem niedawno i widzę że powinien być bezpiecznik 10A a jest już założony 15A. Czy ten bezpiecznik odpowiada za coś jeszcze? Co mógłbym ewentualnie jeszcze sprawdzić?
Różowy zasilanie grzałki +12V po bezpieczniku. Biały masa grzałki ze sterownika silnika. Siwy i brązowy czujnik sondy ze sterownika. Podałem dane w aucie a teraz trzeba poszukać jaka to sonda i dopasować kable kolorami.
Zawór EVAP jest sterowany masą z ECU pin 19, a +12V jest stały z bezpiecznika wspólnego z grzałkami sond lambda.
Co mogło ulec uszkodzeniu jeszcze? Np. U101, Q101. Rezultat tego jest taki że spaliło mostek prostowniczy i bezpiecznik, Elementy wymieniałeś, może coś zwarłeś.
Według schematu obydwie sondy zasilane są plusem z jednego bezpiecznika po stacyjce, a minus z komputera (mam na myśli grzałki)
Błąd grzałki pierwszej sondy lambda. Do sprawdzenia oporność grzalki, bezpiecznik, okablowanie, sterownik.
Sprawdziłem instalajce, była ok, okazał się spalony bezpiecznik sondy w inteligentnej skrzynce bezpieczników (UCH). Co prawda check jeszcze się pali, bo nie mam narazie czym go skasować, ale sondy zaczeły pracować. Czy błąd sam się skasuje, jak nie będzie innych problemów. Czy tkwi w sterowniku aż do skasowania.
Zanika napięcie jak wyjmę bezpiecznik od sondy lambda nr 1.....
Jeżeli się spalił to znaczy że jest zwarcie, trzeba sprawdzić kable obwodów za które owy bezpiecznik odpowiada, mogły się przetrzeć lub jw tę grzałkę sondy pzd
Zasilanie masz stałe z bezpiecznika. Ecu "pulsuje masą"
Brakuje zasilania. Gdzieś w komorze silnika masz bezpiecznik, który zapewne zzieleniał. Ewentualnie kontroler sondy - ten komputerek gazowy leży na kolektorze wydechowym.
W EP6 zasilanie grzalki sond tylko przechodzi przez ECU. Zasilanie pochodzi z bezpiecznika F5 na PSF1 (skrzynka pod maska). Po drodze (miedzy ECU i sondami) jest wezel ekwipotencjalny (polaczenie kilku przewodow) w wiazce, zasilajacy obie sondy, podrzewacz oparow oleju i elektrozawor zbiornika par benzyny (canister).
Po wymianie grzałki problem pozostał, bezpiecznik sprawdzony, sonda trzymała parametry. Pomogło dopiero dokładne foliowanie odpływu zbiornika skroplin. Dwa lata jest ok.
Bezpiecznik F43 10A, wisi na nim również zasilanie grzałki sondy lambda.
Sonda 1 , sonda 2, zawór par paliwa, przepływomierz są zasilane z tego samego obwodu z głównego przekaźnika poprzez bezpiecznik więc jeżeli nie masz napięcia na elementach wymienionych wyżej sprawdź bezpiecznik.
Pomysł kolejny to przekaźniki i bezpieczniki. Które przekaźniki i bezpieczniki odpowiadają za sondę w tym aucie ? A jakie to ma znaczenie skoro to nie jest problemem?
Pali bezpiecznik bo jest zwarcie do masy Weź miernik Ustaw na mierzenie ciągłości przewodów, buzer 1na sondę wetknij w otwór od bezpiecznika 2ga do masy pojazdy przyczepy jeżeli buzer da dźwięk to wiadomo że masz zwarcie do masy gdyż zamyka się obwód Oczywiście jak wiadomo w otworze na bezpiecznik są 2 otwory w jednym z nich po przekręceniu zapłonu...
Ustawiam na 20 V. Czarną sondę do masy a czerwoną do bezpiecznika tak? Tak
Sondy sa zasilane z bezpiecznika F34 na BM34 pod maska przez pin J5 czarnej zlaczki 46-pinowej i sterowane przez ECU przez piny E2 i D2 czarnej zlaczki 32-pinowej. Pozdrawiam,
Widocznie coś źle zrobiłeś. Kondensator elektrolityczny = napięcie stałe, więc miernik powinien być ustawiony na takie napięcie. Jednak samo mierzenie napięcia stałego na ustawionym zmiennym nie spowoduje takiego efektu jaki tu opisałeś. Skoro opisujesz taką możliwość - "zwarcie sond" zapewne tak było. Miałem podobny przypadek, "znajomy żartowniś" wyjął...
Sterownika szukaj na słupku przednim w nogach pasażera. Dodano po 25 Według danych Autodaty moduł nie ma zasilania od strony sterownika. Sprawdź zasilania cewek, na schemacie widać po drodze od stacyjki bezpiecznik. Dodano po 2 Bezpieczniki : cewek, grzałki sondy i wtryskiwaczy znajdują się obok sterownika.
S 163- bezpiecznik przy akumulatorze (50A) zasila przekaźnik pompy paliwa, przekaźnik dalej pompę (przez bezpiecznik 28), elektrozawór zbiornika z węglem aktywnym i sondę oraz wtryskiwacze i przepływomierz (jeśli występuje, bo nie podałeś nawet co za silnik i oznaczenie).
https://allegro.pl/oferta/czujnik-sonda-... Zadzwoniłem do producenta. Potwierdził, że 1906 i 1902 można stosować zamiennie.
Mam problem w zlokalizowaniu bezpiecznika od niej. (W opisie bezpieczników brak sondy lambda). Ktoś pomoże ?
błąd który wyskakuje to błąd obwodu sondy 1 a bezpiecznik jest git
Wymieniłem sondę oraz czujnik położenia wałka rozrządu, nic to nie dało . Dalej pojawiają się błędy od sondy że element grzewczy nie działa, sprawdziłem bezpieczniki od sondy jest dobry. Napięcie ładowania na Aku jest na wolnych obrotach od 13.7 do 13.9 V . Akumulator nowy ma 2 miesiące Wymienię jeszcze czujnik obrotów wału, może komputer źle przetłumaczył...
Następnie jedna sonda do złącza L1 i do mostka, tu jest cisza, nic nie piszczy ani nic. Tutaj masz przerwę - przepalony bezpiecznik lub bezpiecznikiem jest ta przepalona ścieżka. Nie gniewaj się, ale gdy przeczytałem opis twoich pomiarów to ja wysiadam z pomocy.
blaszka bezpieczniku napiecia bezpieczniku czerwona dioda bezpieczniku
triak przejscia kernel security check oporności ideapad
bateria milwaukee interfejs multidiag
Epson SX130 nie wykrywa czarnego tuszu po drukowaniu Upgrade 7010/7021 Android Head-Unit: Add File Manager, Browser, Google Play