Raz piszesz że jest zasilanie a raz że go nie ma. Przygotuj kontrolkę zrobioną z żarówki (np. 5W) i dwóch przewodów. Na bezpieczniku zasilanie ma być cały czas, bezpiecznik jest przed przekaźnikiem. Skoro zwierasz przekaźnik i pompa rusza to zasilanie na styku roboczym jest a problem jest tylko w sterowaniu cewki. Błąd P0418 to problem w sterowaniu...
Panowie, dziękuję Wam bardzo za wszystkie podpowiedzi 👍 Dziś będę próbował i sprawdzał. Jeżeli nic nowego się nie wyjaśni, to będę musiał oddać auto do fachowca. Dodano po 47 Bez przekaźnika zasilającego m.in sondy, pompa paliwa nie ruszy. Więc przekaźnika bym się nie czepiał, chyba że tam jest jakaś rzeźba zrobiona. Zobacz czy masz zasilanie na bezpieczniku...
(at)ElektrodaBot Pomoz PU 551L notebook Pc Mam problem z laptopem marki ASUS. Na wyłączonym laptopie ktoś na chwilę wymienił dysk (wsadził swój), a potem ponownie włożył mój oryginalny dysk. W trakcie była też odkręcana pamięć RAM (była wyjmowana i wkładana z powrotem). Po złożeniu laptop nie włącza się — nie świeci się żadna lampka zasilająca, nie...
Mierzone między pin 3 i 4. Dzięki za schemat ;) Zmierzę napięcie na bezpieczniku i zedytuje post
Witam serdecznie.Na tym samym bezpieczniku jest podgrzewanie sondy. Odłącz sondę albo przetnij białe kable od niej. Wtedy sprawdzisz czy to samam sonda czy instalacja od niej. Od biedy bez podgrzewania da się jeżdzić.
Musisz zmierzyć rezystancje na cewkach i bezpieczniku lub B1 (to też cewka/dławik) względem masy czyli czarna sonda do pola gdzie są śruby mocujące elektronikę matrycy a czerwona do cewek. Podaj wyniki pomiarów.
To przyczyna w przewodach dochodzących dosondy, lub w samej sondzie. Jeśli sonda nie będzie podgrzewana to nie będzie pracować poprawnie. Trzeba będzie ją zmienić, jak nie da się naprzwić.
Witam. W mojej Skodzie Fabii 1.4MPI padła mi sonda lambda. Po podłączeniu do VAG'a w teście starzenia (grupa nastaw 034) wyświetliło brak reakcji sondy lambda i dziwną temperaturę katalizatora (-32"C). Napięcie na sondzie stało na poziomie 0.3V. Jako iż w ASO sonda kosztuje straszne pieniądze, wstawiłem 4 przewodową sondę uniwersalną. Napięcie sondy...
Witam Wymieniłem sterownik pompy wtryskowej i odpukać samochód działa. A może ta skrzynka bezpieczników coś z nią się dzieje coś upalone... Polo znowu zdechło.Akumulator centry z wzmocnionym rozruchem i do tego na stanie mam jeszcze dwa sterowniki 187 i 182 na wszystkich odpalał prąd dostaje na zawór paliwa i cały czas brak zasilania na bezpieczniku...
W większości rozwiązań grzanie jest podłączone pod przekażnik pompy paliwa, zasilanie wtrysków itp., sondzie to nie zaszkodzi bo są konstruowane do takiej pracy, nie można zapomnieć o dodatkowym bezpieczniku (20A starczy) aby przypadkowe zwarcie w sondzie czy przewodach nie uziemiło auta. Sondy jednoprzewodowe nie są niedokładne z powodu grzania ich...
dzisiaj powtórzę pomiary żeby mieć absolutna pewność do tego co pisze... jedno jest pewne : grzałki maja oporność mierzona na złączach ok4ohm w poście 11 wprowadziłem w błąd , taka identyczna sondę mam za katalizatorem , a przed (ta co ma za duża oporność) mam sondę pięcioprzewodowa (z wtyczka 6pinowa) (z powodu trudnego dostępu musiałem źle odczytać...
Sorki ze dopiero teraz odpisuje, ale musialem pojechac po dziewczyne do pracy. Ujemna sondę dotknalem do miedzianych miejsc na plycue glownej tez tych ktore stykaja sie ze srubami bo podejrzewam ze tu jest na plycie glownej masa. Plusowy tak jak pisales do kazdej z nog tego ukladu. Jesli dobrze dotknalem sonde masową to na tym układzie nie ma napiecia...
Odwoziłem dziś szwagra na Okęcie i mogłem przez te 360 km podpiąć się pod komputer i od czasu do czasu obserwować oscylację sondy podczas jazdy, zatrzymywania itd Wszystko obserwowałem bez wykasowywania błędu sondy lambda z ecu samochodu. A więc błędu w czasie rzeczywistym sondy nie było, był tylko błąd zapisany w pamięci ecu auta. Odpaliłem auto po...
Jak spojrzysz na wnęke komory silnika patrząc od przodu po stronie prawej przy kielichu amortyzatora, masz tam dwa przekażniki jeden od pompy a drugi od centralki obok masz dwa bezpieczniki sondy i pompy
Witam Wszystkich. PROSZĘ O RADĘ co począć w sytuacji, gdy nagle po siedmiu latach absolutnie bezawaryjnej służby moja Bunia z silniczkiem M10 nagle straciła chęć do dalszej jazdy do tego stopnia, że nie dało jej się ożywić na miejscu na drodze i trzeba było zawezwać Assistance z lawetą. U siebie stwierdziłem, że pompa paliwa Bosch jest sprawna, tyle...
Czy ten bezpiecznik jest 25 A jeżeli tak to odepnij wszystkie wszystkie sondy lambda i zobacz czy bedzie się palił ten bezpiecznik ,jak nie to masz zwarcie na grzałce sondy .
To są bezpieczniki prowadzą do sekcji korektora, przedwzmacniacza i później do wzmacniacza głównego. Ściągnij sobie service manual i szukaj w tej sekcji (na tej płytce) zwartych elementów. Linie na których przepala bezpieczniki możesz sprawdzać omomierzem. Wyczep bezpieczniki i jedna sonda na złącze bezpiecznika idące do wzmacniacza a druga na masę....
Sprawdź bardzo dokładnie bezpieczniki przepływomierz i sondy lambda są zasilane ze wspólnego bezpiecznika, co do błędu czujnika temperatury mógł paść czujnik.
Witam. Obwód grzania sond i przepływomierz zabezpieczone są bezpiecznikiem. Niestety w programie nie jest opisany numer bezpiecznika.
Bezpiecznik nr 1 (10A) jest od grzania sond. Masz dodatkowo schemat i diagnostykę.
Witam Powinno być jakieś przejście a zmieniałeś sondy odwrotnie te od miernika ? Bezpieczników kup wiecej
Problemem mogą być nie napięcia wyindukowane w cewce czujnika ale ewentualne przebicie z uszkodzonej cewki a właśnie do tego ma służyć ta sonda. To tylko kwestia czasu aż czujnik dostanie iskrą na obudowę i wolałbym żeby ta iskra nie uszkodziła oscyloskopu. ps.Iskra z uszkodzonej cewki wn ma parę centymetrów długości i potrafi skutecznie uszkodzić izolatory...
Bardzo wątpliwe, żebyś zabił miernik tej klasy w tak prosty sposób. Zrób jak mówi (at)zdzichra i jeszcze przeleć wszystkie zakresy i porównaj z manualem - to da ci odpowiedź czy nie ma grubego uszkodzenia. Z zwartymi sondami wynik może być nie-zerowy, ale powinien byś stabilny. Może masz złamany przewód w sondzie? Bezpieczniki nie chronią terminala...
Witam! Skoda roomster 1.6 benzyna 2007. Spała mi się bezpiecznik 31 od sonda lambda. Grzałki w obu sondach mają opór 6.6 oma. Samochód kupiłem niedawno i widzę że powinien być bezpiecznik 10A a jest już założony 15A. Czy ten bezpiecznik odpowiada za coś jeszcze? Co mógłbym ewentualnie jeszcze sprawdzić?
Różowy zasilanie grzałki +12V po bezpieczniku. Biały masa grzałki ze sterownika silnika. Siwy i brązowy czujnik sondy ze sterownika. Podałem dane w aucie a teraz trzeba poszukać jaka to sonda i dopasować kable kolorami.
Zawór EVAP jest sterowany masą z ECU pin 19, a +12V jest stały z bezpiecznika wspólnego z grzałkami sond lambda.
Co mogło ulec uszkodzeniu jeszcze? Np. U101, Q101. Rezultat tego jest taki że spaliło mostek prostowniczy i bezpiecznik, Elementy wymieniałeś, może coś zwarłeś.
Według schematu obydwie sondy zasilane są plusem z jednego bezpiecznika po stacyjce, a minus z komputera (mam na myśli grzałki)
Sprawdziłem instalajce, była ok, okazał się spalony bezpiecznik sondy w inteligentnej skrzynce bezpieczników (UCH). Co prawda check jeszcze się pali, bo nie mam narazie czym go skasować, ale sondy zaczeły pracować. Czy błąd sam się skasuje, jak nie będzie innych problemów. Czy tkwi w sterowniku aż do skasowania.
Zanika napięcie jak wyjmę bezpiecznik od sondy lambda nr 1.....
Błąd grzałki pierwszej sondy lambda. Do sprawdzenia oporność grzalki, bezpiecznik, okablowanie, sterownik.
Zasilanie masz stałe z bezpiecznika. Ecu "pulsuje masą"
Jeżeli się spalił to znaczy że jest zwarcie, trzeba sprawdzić kable obwodów za które owy bezpiecznik odpowiada, mogły się przetrzeć lub jw tę grzałkę sondy pzd
Brakuje zasilania. Gdzieś w komorze silnika masz bezpiecznik, który zapewne zzieleniał. Ewentualnie kontroler sondy - ten komputerek gazowy leży na kolektorze wydechowym.
Sonda 1 , sonda 2, zawór par paliwa, przepływomierz są zasilane z tego samego obwodu z głównego przekaźnika poprzez bezpiecznik więc jeżeli nie masz napięcia na elementach wymienionych wyżej sprawdź bezpiecznik.
Po wymianie grzałki problem pozostał, bezpiecznik sprawdzony, sonda trzymała parametry. Pomogło dopiero dokładne foliowanie odpływu zbiornika skroplin. Dwa lata jest ok.
Bezpiecznik F43 10A, wisi na nim również zasilanie grzałki sondy lambda.
Pomysł kolejny to przekaźniki i bezpieczniki. Które przekaźniki i bezpieczniki odpowiadają za sondę w tym aucie ? A jakie to ma znaczenie skoro to nie jest problemem?
W EP6 zasilanie grzalki sond tylko przechodzi przez ECU. Zasilanie pochodzi z bezpiecznika F5 na PSF1 (skrzynka pod maska). Po drodze (miedzy ECU i sondami) jest wezel ekwipotencjalny (polaczenie kilku przewodow) w wiazce, zasilajacy obie sondy, podrzewacz oparow oleju i elektrozawor zbiornika par benzyny (canister).
Pali bezpiecznik bo jest zwarcie do masy Weź miernik Ustaw na mierzenie ciągłości przewodów, buzer 1na sondę wetknij w otwór od bezpiecznika 2ga do masy pojazdy przyczepy jeżeli buzer da dźwięk to wiadomo że masz zwarcie do masy gdyż zamyka się obwód Oczywiście jak wiadomo w otworze na bezpiecznik są 2 otwory w jednym z nich po przekręceniu zapłonu...
Ustawiam na 20 V. Czarną sondę do masy a czerwoną do bezpiecznika tak? Tak
Sondy sa zasilane z bezpiecznika F34 na BM34 pod maska przez pin J5 czarnej zlaczki 46-pinowej i sterowane przez ECU przez piny E2 i D2 czarnej zlaczki 32-pinowej. Pozdrawiam,
Widocznie coś źle zrobiłeś. Kondensator elektrolityczny = napięcie stałe, więc miernik powinien być ustawiony na takie napięcie. Jednak samo mierzenie napięcia stałego na ustawionym zmiennym nie spowoduje takiego efektu jaki tu opisałeś. Skoro opisujesz taką możliwość - "zwarcie sond" zapewne tak było. Miałem podobny przypadek, "znajomy żartowniś" wyjął...
Sterownika szukaj na słupku przednim w nogach pasażera. Dodano po 25 Według danych Autodaty moduł nie ma zasilania od strony sterownika. Sprawdź zasilania cewek, na schemacie widać po drodze od stacyjki bezpiecznik. Dodano po 2 Bezpieczniki : cewek, grzałki sondy i wtryskiwaczy znajdują się obok sterownika.
https://allegro.pl/oferta/czujnik-sonda-... Zadzwoniłem do producenta. Potwierdził, że 1906 i 1902 można stosować zamiennie.
S 163- bezpiecznik przy akumulatorze (50A) zasila przekaźnik pompy paliwa, przekaźnik dalej pompę (przez bezpiecznik 28), elektrozawór zbiornika z węglem aktywnym i sondę oraz wtryskiwacze i przepływomierz (jeśli występuje, bo nie podałeś nawet co za silnik i oznaczenie).
Mam problem w zlokalizowaniu bezpiecznika od niej. (W opisie bezpieczników brak sondy lambda). Ktoś pomoże ?
błąd który wyskakuje to błąd obwodu sondy 1 a bezpiecznik jest git
Wymieniłem sondę oraz czujnik położenia wałka rozrządu, nic to nie dało . Dalej pojawiają się błędy od sondy że element grzewczy nie działa, sprawdziłem bezpieczniki od sondy jest dobry. Napięcie ładowania na Aku jest na wolnych obrotach od 13.7 do 13.9 V . Akumulator nowy ma 2 miesiące Wymienię jeszcze czujnik obrotów wału, może komputer źle przetłumaczył...
Następnie jedna sonda do złącza L1 i do mostka, tu jest cisza, nic nie piszczy ani nic. Tutaj masz przerwę - przepalony bezpiecznik lub bezpiecznikiem jest ta przepalona ścieżka. Nie gniewaj się, ale gdy przeczytałem opis twoich pomiarów to ja wysiadam z pomocy.
najpierw przekaznik a pozniej bezpiecznik. sprawdz ciaglos pomiedzy bezpiecznikiem a sonda.
Podbijam temat, gdyż również poszukuję schematu bezpieczników do Riftera z 2021 roku. Ja w szczególe szukam bezpiecznika grzałki sondy lambda - jeśli ktoś mnie może pokierować to będę wdzięczny.
czy bezpiecznik można sprawdzić tym samym miernikiem (sprawdzić opór), bo niestety nie posiadam drugiego miernika Możesz. Ustaw zakres na diodę / sygnał dźwiękowy i przystaw sondy do końców bezpiecznika. Jeśli zapiszczy to jest sprawny. Bezpieczniki muszą być wymontowane z multimetru. Jeśli się nie mylę bez sprawnego 1A miernik nie powinien wgl działać....
Od odłączania po kolei wtyczek sond i zaworu EVAP wtedy będziesz wiedział czy to któraś sonda czy zawór a może coś innego jeszcze jest tam podpięte. Odłączasz wtyczkę, wkładasz bezpiecznik i patrzysz czy bezpiecznik przeżyje.
Sprawdziłeś bezpieczniki ? Wtyczki przy ecu nie były zalane ? Okablowanie całe ? Sprawdź bezpiecznik F33 15A on odpowiada za wszystkie 4 rzeczy które Ci głupieją ( EGR,sondy i przepływka) a potem leć po kablach
Moim zdaniem możesz podłączyć pod bezpiecznik pompy, bo 1A przy 12woltach to 12 watów. Więc emulator na pewno pobiera mniej.
Może 2 pary złącz USB 2.0 są na jednym bezpieczniku. Te "bezpieczniki" to rezystory 0 Ohm. Rozumiem że po zwarciu sond pomiarowych słychać piszczenie, a mocniejsze dociskanie sond do wyprowadzeń rezystorów też nie przynosi rezultatu? Jak tak to elementy do wymiany, zresztą widać że ten jeden z lewej jakby przypalony był, choć może to tylko światło.
W obd2 wyskakują błędy obu sond "heated oxygen sensor". Zawsze grzałki sond. 0130, 0135, 0136, czasem 0141. Moje pytania: Dlaczego po odpięciu sondy nie czuję żadnej różnicy, a po odłączeniu bezpiecznika jest wielka różnica? Czy napięcia i opory są w normie? Co, oprócz sond, może być problemem? ] Pierwsze to, że sonda nie jest brana pod uwagę bo nie...
Dobry wieczór, mam taki problem: sonda lambda pierwsza robiła zwarcie z tytułu zwierania, przetarły się kable do metalowej osłony wentylatora (powód: auto uderzone). Więc przód dojechany do sondy, auto jeździło dłuższy czas. Pewnego dnia zgasło na drodze, wywaliło bezpiecznik w skrzynce pod maską, powód: zwarcie sondy 1. Sonda odizolowana, nie dotyka,...
Czerwony przewód powiedzmy, że dobrze, czarny z drugiej strony papierka. Miernik na zakres 200mA. Jeśli znowu źle kolega przystawi sondy, to najwyżej spali kolega bezpiecznik. Jeśli na zakresie 0,2A miernik będzie wskazywał zero to można jeszcze przestawić amperomierz na zakres niższy, np. 20mA, 2mA lub 200µA (0,2mA).
Etam, kolego sprawdź sondę bo wiszą na jednym bezpieczniku. Najlepeij odepnij wtyczkę sondy.
Z tego co piszesz wnioskuję że uszkodzony jest obwód grzałki sondy λ. Być może podczas majstrowania z wydechem zrobiło się zwarcie i spalil się bezpiecznik. Sprawdź rezystancje grałki sondy, ciągłość przewodów i bezpiecznik.
Sprawdź właśnie przewody i czy nie ma jakichś wycieków przy listwie.Jak sucho to pewnie za bogata mieszanka.Sprawdź parametry,praca sondy map,itp.Co do abs obejrzyj dokładnie jeszcze raz bezpieczniki na aku.Jak dobre, prądy na wtyczce abs do kontroli.
Tak to jest rezystor.Jednak jest inny problem dlaczego się spalił? Czy się nie spalił? Z jednego zdjęcia ciężko coś wywnioskować ale wygląda to na rezystor zabezpieczający więc ma do 1 Ohma , liczy się moc. Zobacz stan bezpiecznika, jest on zamknięty w tej czarnej wysokiej tubie. Robiłem raz taki sterownik, poza spalonym bezpiecznikiem spalona była...
Weź coś w końcu zmierz nie wymieniaj bez sensu.Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu pojawia się napięcie na zasilaniu grzałki.Leci to przez bezpiecznik.Masa(sterowanie )leci z ecu.
Sonda 5 przewodowa to sonda szerokopasmowa sprawdzanie tylko za pośrednictwem testera diagnostycznego. W APE plus dla obu sond jest podawany po kluczyku za pośrednictwem przekaźnika (tego samego co dla pompy paliwa) oraz bezpiecznika wspólnego dla obu sond. Jeżeli brak plusa to w pierwszej kolejności zainteresował bym się wspomnianym bezpiecznikiem....
A powiedz mi co sprawdzić w tych przewodach które są takie same ? Żeby je dobrze podłączyć? I jeszcze ma pytanie to na zaznaczonym zdj to opornik ??? I ostatnie pytanie, jest w aucie tym bezpiecznik od sondy lambda ??? Musisz sugerować się numeracją pinów w sterowniku i w złączu. Inaczej jest tylko 50% szansy że podłączysz to poprawnie. Szczerze mówiąc...
Bezpiecznik nr 10 powinien być 30A. W zależności od rodzaju BSI są 2 różne BSMy czyli skrzynki bezpieczników pod maską. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/8389925700_... https://obrazki.elektroda.pl/4461950100_... Jak widać różnica polega a ilości podpięty h przewodów pod ten bezpiecznik. W obu wersjach te...
Wszystko jasne . Zgadza się wszystko i bezpiecznik i wartość i to że ten schemat pasuje ( w moim przypadku ) do silnika AZQ, Sonda pracuje , błędu nie wywala , silnik pracuje równo . Oscyloskopu nie podłączałem , bo właściwie to po co . Okazyjnie wymyłem EGR . Dziękuję za wskazania .
Często grzałki sond mają wspólne zasilanie, wspólny bezpiecznik, może zacznij od sprawdzenia napięcia na wtyczce sondy.
Witam Miałem podobny problem z zabezpieczeniem pompy głębinowej. U mnie często są przerwy w dostawie prądu więc postanowiłem kupić pompę 1-faz(odpadło zabezpieczenie zaniku fazy). W przypadku braku wody zastosowałem "Elektroniczny sygnalizator poziomu cieczy ELCLUWO -11LP". Dodatkowo potrzebny jest stycznik lub przekaźnik, 2 sondy a jako 3 wykorzystałem...
W skrzynce bezpieczników powinieneś mieć 4 bezpieczniki 10A do których zasilanie idzie już po stacyjce, prócz nich dodatkowy bezpiecznik 10A z gniazdkiem do zasilania akcesoriów, już bezpośrednio z akumulatora. Po drodze do stacyjki powinieneś mieć taki japoński bimetalowy bezpiecznik termiczny (o prądzie znamionowym 7A ???), są np. typowo stosowane...
pomiary robiłem względem masy obudowy. Tylko bezpiecznik dotykałem z jednej i drugiej strony sondami i tam była mała wartość i spadała do 0
Bezpiecznik wskazuje to samo co przy zwartych sondach, gniazda bezpiecznika lekko wyczyściłem spirytusem.
+ spod bezpiecznika pompy paliwa, masa sterownik pin 20. Od 0-12 wartość taktowana.
Jestem troszku zielony, muszę poszukać najpierw tych bezpieczników do sondy. A jeśli chodzi o napięcie to muszę vcds'a podpiąć dopiero. Jakie powinno być napięcie prawidłowo działającej sondy ?
Miernik pokazuje wartość 0 ohm Miernik pokazuje 0 Ω = sondy pomiarowe zwarte = rezystancja mierzonego obwodu = 0 Ω = obwód zwarty. https://obrazki.elektroda.pl/5114343100_... Miernik pokazuje rezystancję nieskończoną = OL = przerwa w obwodzie mierzonym. https://obrazki.elektroda.pl/3471282500_... Brak reakcji...
Mogło być zwarcie w obwodzie grzałki sondy i spaliło bezpiecznik
Witam poprostu kolego siadła ci sonda i spalony jest bezpiecznik i nie ma idzie prad na pompe miałem to samo wymiana sondy i auto hula dalej
Pierwsza rzecz to wymień bezpieczniki, druga rzecz na foto przewody masz podłączone do pomiary na zakresie tylko 10A jak chcesz mierzyć na mniejszych zakresach to czerwona sonda w pierwsze gniazdo od prawej.
Jak się mogą otwierać?Sterownik otwiera je impulsami masy wszystkie jednocześnie .Wszystkie mają wspólny + i _.Napięcie zasilające +12v idzie przez przekaźnik ,zasila jednocześnie grzałkę sondy i pompę paliwa przez bezpiecznik .Napięcie minusowe kluczowanie idzie do pinu 2 sterownika.Więc poszukaj problemu po którejś ze stron,prawdopodobnie przerwany...
Nie o diody tylko o bezpiecznik. Mierzysz to kładąc czarną sondę na masie, a czerwoną do bezpiecznika dotykając ustawiając uprzednio multimetr w zakres pomiarowy oznaczony symbolem diody.
U059E uszkodzona sonda NOX do wymiany. P2202 Wgrać najnowsze oprogramowanie do sterownika silnika (w serwisie) jeśli nie pomoże główna wiązka elektryczna do wymiany. U1535 Usterka komunikacji w systemie NOX (komunikacja nie ważna). P220A Niestabilne napięcie zasilania układu NOX. Proszę sprawdzić bezpiecznik pod BSM oznaczony MF-3 czy jego styki są...
Hej, w ekspresie uszkodzone: sonda temperatury, bezpiecznik termiczny i niestety mikrokontroler. Jeżeli ktoś dysponuje wsadem do tego modelu i zechce się podzielić to z góry dziękuję. W przeciwnym wypadku pozostanie tylko zakup sprawnej płyty:(.
HYUNDAI i20 PB 1.2 (G4LA) Sonda Lambda Brak Pomiaru na 2 za katalizatorem. pomiar 0% Sonda 1 działa poprawnie Sonda nowa bezpieczniki sprawdzone/ połączenia sprawdzone Pomocy jakiś pomysł ?
Przewody miedzy sterownikiem a wtyczką sondy i bezpieczniki są OK
W/g opisu nie działa grzałka w sondach przed i za katalizatorem ale to nie musi być uszkodzenie czujników ale np bezpiecznik . Silnik zapewne vti lub thp? Temperatura spada ponieważ jak sterownik silnika wykryje usterkę to profilaktycznie uruchamia wentylatory chłodnicy
Zasilanie na grzałki sond jest? Sprawdzałes bezpieczniki?
Błąd P0032 w Renault Megane 3 1.5 dCi odnosi się do układu kontroli grzałki sondy lambda (czujnika tlenu). Kod ten zazwyczaj oznacza: "HO2S Heater Control Circuit High (Sensor 1)" czyli wysoki sygnał w obwodzie grzałki sondy lambda przed katalizatorem (Sensor 1). Przyczyny błędu P0032 Uszkodzona grzałka sondy lambda: Sonda lambda może być uszkodzona...
No to teraz ów multimetr w łapki i do roboty. Ale momencik, znowu źle 13v Powinno być tak 13V :D na tym forum to zasadnicza różnica. Czyli tak multimetr z ustawionym zakresem pomiaru napięcia podłączamy jedną z sond (końcówek) na masę, a drugą sondą śledzimy przebieg, ciągłość drugiego bieguna, prawdopodobnie "plusa" Nie pomijamy żadnych elementów typu...
Bezpiecznik zasila grzałki sond i przepływkę
Cześć. Pierwsze od czego musisz zacząć, to zbadać jaki pobór prądu masz w spoczynku/ na postoju, po zamknięciu samochodu centralnym zamkiem i po całkowitym uśpieniu się wszystkich systemów. Systemy mogą się usypiać 5, 10, 15 min a nawet do 2h. W twoim Audi możliwe, że już około 15min wystarczy. Do sprawdzenia poboru prądu będzie Ci potrzebny jakiś chociażby...
hmm, zmierzyłem i przepływomierz wydaje się pracować poprawnie. Widać że sondy nie pracują - cały czas wykres stoi na 0,430V na każdej z sond - sondy nowe bosha oryginalne. (jedna wymieniona w zeszłym roku, druga 2 tygodnie temu) Zastanawiam się czy to czasem nie bezpiecznik? Poprzednia sonda co była wkręcona w kolektor (jakaś uniwersalna) wyrziciła...
Według informacji AI grzałka tego termostatu może pracować w zakresie od 10 do 20 A. Wydaje mi się jednak, że jest mniejsza niż 10 A, ponieważ spalił mi się ostatnio bezpiecznik 10 A, który odpowiadał za pracę sondy lambda, ale na tym samym kablu co sonda lambda obsługiwany jest też termostat. Gdy siadł ten bezpiecznik, napięcie na grzałkę wynosiło...
Z tego co kojarzę w tym modelu ten sam bezpiecznik zasila również grzałkę sondy lambda, może tam należy poszukać problemu
może to grzałka w sondzie, sprawdź rezystancje na białych przewodach od sondy, powinno być 3-15 ohm, sprawdź też bezpieczniki od grzałki sondy
Wymieniłem R274 napięcie na wyjściu R272: używana nóżka - 0,2V, nie używana - tak samo 29,4V A co do bezpiecznika to sam sie zastanawiałem bo jest 33V ale na bezpieczniku jak mierzę to jest -2V, mierze na pewno dobrze bo na drugim jest 6V. Przykładam sondę ujemną do obudowy a dodatnią sondę do bezpiecznika. Jak mi nie wierzysz to mogę film nagrać. Sprawdziłem...
Wystarczy , że na konektory przyłączeniowe tego bezpiecznika przyłożysz sondy multimetru ustawionego na ciągłość obwodu lub badanie rezystancji. Ciągłość to oznacza, że bezpiecznik OK a przerwa - to spalony. Dodam, że te bezpieczniki sa tzw. zwłoczne i lepiej kupić dedykowany niż zakładać tzw. szybki. Jeżeli nie masz multimetru to musisz wypiąć obudowę...
Tylko jaki ten bezpiecznik jaka temperatura Jeżeli kolega ma pirometr lub sondę temperaturową dołączaną do multimetru to można zmierzyć tą temperaturę. 1. Mając uruchomiony pomiar temperatury włączyć (zewrzeć bezpiecznik) grzejnik i po chwili odłączyć wiatrak co spowoduje szybkie rozpalenie grzałki. 2. Zmierzyć wówczas temperaturę jaka występuje w...
Koleżanko, kup podstawowy multimetr taki nawet do 30 zł, ustaw go na ciągłość przewodzenia tzw. popularne dzwonienie i sondami dotknij z obu stron ten bezpiecznik R97. Jeżeli jest faktycznie spalony to będzie cisza i miernik nic nie wskaże, natomiast jeżeli jest sprawny to zadziała brzęczyk i ew. wyświetlacz pokaże jakąś wartość. Ot i to tyle. Bo sama...
blaszka bezpieczniku napiecia bezpieczniku dioda prostownicza bezpieczniku
philips 42pfl pilot oznaczenia motronic stihl sprzęgło łańcucha
Philips 55PFL6008S/12 TV Dead - Need Schematics Pulsacyjna praca nawiewu w Renault Captur II - przyczyny i diagnostyka