Nie ma przekaźnika gruby zasilajacy idzie z skrzynki na aku. Sprzwdz żarówka przejście przez te blaszki bezpiecznika. Taki gruby nie powinien zgnić. Drugi po prawej stronie.
Tak, takie coś na akumulatorze z kablami i blaszkami, te blaszki to bezpieczniki tak w ogóle.
Elektryka z prawdziwego zdarzenia wołaj niech to do porządku doprowadzi, bo gdy ta blaszka ciągłość straci to na obudowach odbiorników w I klasie ochronności pojawi się napięcie. A wtedy może być za późno na pytanie "dlaczego bojler, pralka czy lodówka "kopią" bo może nawet nie będzie komu zapytać.
Natomiast gniazdo bezpieczników do wymiany jest całe nie tylko środek. Popatrz na stan śrub - szukaj "podstawa bezpiecznikowa DII" Całość tylko do wymiany. Wszystko przypalone lub zardzewiałe. Wygląda to na zabezpieczenie 3f. Sama oprawa niewiele kosztuje.
Nieznaczne przepięcia są ograniczane przez ochronnik wielokrotnie, bez znaczącej utraty sprawności, ale w przypadku większego przepięcia (albo omyłkowego podania np 400Vac) nagrzewają się na tyle mocno że rozlutowuje się blaszka (bezpiecznik), która przerywa obwód ochronnika i opada zielono-czerwony wskaźnik. Taki moduł jest już niesprawny. Sądząc po...
Wiemy, kształt końcówki transmitera rozgina i zwiera styki w gniazdku zapalniczki. Za mocno wciskane było. teraz trzeba wyjąć bezpiecznik i podoginać blaszki w gnieździe.
To nie jest żaden bezpiecznik, tylko blaszka sprężynująca usztywniająca płytę. Trzeba oddać laptop do serwisu.
2 bezpiecznik od lewej na akumulatorze - te metalowe blaszki. Z niego idzie na bezpiecznik 14 i na moduł. Z niego też idzie na bezpiecznik przy skrzynce przekaźnikowej. Jest to czerwony przewód, z bezpieczników już wychodzi inny kolor i idzie na zasilanie modułu. Zobacz czy masz napięcie na bezpieczniku przy przekaźnikach.
to sprawdź na klapce, a jak nie to te puste w środku czy mają dwa piny, bo te co mają pojedyncze albo w ogóle to mają być puste, widać jak się dobrze przyglądniesz w środku gniazda bezpiecznika blaszki
Wydaje mi się. że między tymi blaszkami był bezpiecznik A gdzie on teraz jest? Przecież nie wyparował. Jeżeli go nie ma to i nie było. https://obrazki.elektroda.pl/8575572600_... Upsss... Trochę trwało tworzenie wiadomości. Zaczynałem jeszcze bez odpowiedzi. Wysłałem a tu już kilka słusznych odpowiedzi.
Sprawdź miedzianą blaszkę od halogenu do bezpiecznika, nieraz pęka przy mocowaniu lampy.
Dziękuję za pomoc, dobry pomysł z antenką. Problem rozwiązany, przyczyną była obudowa bezpiecznika na centrali, która miała zagięte blaszki i bezpiecznik nie kontaktował.
Dokladnie tak jak napisal Czarny 4994. Problem rozwiazany. Blaszka bezpiecznik miala mikro pekniecie nie widoczne prawie okiem, po odkreceniu jej rozpadla sie na pol. Po zakupie nowej ABS zgasl z licznika. Dziekuje i pozdrawiam
Myślałem o nowym układzie z kabelkami i po prostu zastosować rurkowe konnectory które się zagniata ( w miarę bezpiecznie chyba I to byłoby najlepsze rozwiązanie. Kup styki na bezpieczniki 5x20 szklane, a następnie zamontuj je w miejsce obecnych blaszek.
Kupilem kiedyś używany saturator, cały zalepiony jakimś sokiem. Wybił w nim zaworór bezpieczeństwa. Nie pamiętam teraz który to był, ale miał w środku jednorazową blaszkę/bezpiecznik, który pękł. Po filmach wydaje mi się, że to ten prawy, biały. Zrobiłem coś podobnego i saturator działa. Nie Gazuj soku jak gość na filmie. Tylko czystą wodę. https://www.youtube.com/watch?v=zEt36bqv...
clp-365 mam dwie, sposobem z bezpiecznikami jedną uruchomiłem, spposób sprawdzony z bezpiecznikiem 65mA, nawet nie lutowałem, wystarczyło lekko podgiąć blaszki żeby bezpiecznik się trzymał między nimi, w drugiej podwyższyłem na 80mA i nic, z fix'em mi nie wychodzi. Co moge robić żle?
Często lubi pękać bezpiecznik w formie blaszki na akumulatorze. Powiedz, widziałeś ty kiedy Passata B5 i akumulator a na nim bezpieczniki do ABS, bo ja nie Za to widziałem na przykład Golfa 4 i bezpieczniki na akumulatorze
Bezpieczniki od wentylatora są dwa pod maską na akumulatorze. Jeden to zwykły bezpiecznik - pierwszy od strony silnika (są tam 3 bezpieczniki) Drugi to blaszka - środkowy (jest ich 5). Ilość bezpieczników zależy od wyposażenia auta. Czasem też wentylatory nie działają bo skończyły się w nich szczotki.
Witam Nie mam teraz schematu tego magnetofonu pod ręką, więc mogę sie mylić, ale jak się nie mylę w obwodzie tego zanikającego napięcia jest bezpiecznik. Spróbuj go wyciągnąć i wyczyścić to gniazdo i sam bezpiecznik jakimś drobnym papierkiem ściernym. Potem ściśnij troszkę te blaszki trzymające bezpiecznik i włóż go na swoje miejsce. A najlepiej jak...
Nazwałem tą blaszkę bezpiecznikiem, ponieważ diody, które niestety okazały się przebite, miały w miejscu przewiertu przepalone blaszki. Ta blaszka z przewiertem spełnia funkcję bezpiecznika nie diody tylko uzwojenia transformatora . :D Pozdrawiam .
2. Oznaczenie A.6 - obudowa SOT 23, elementy te są z drugiej strony laminatu bezpośrednio pod diodą STTH3002C TO-263 Oba te komponenty, to zapewne diody, bo pin 1 i 3 jest podpięty, natomiast pin2 jest w powietrzu. Przynajmniej tak to wygląda z twojego zdjęcie. Wychodzi, że te diody, to BAS16. Też potwierdzam, te dwie metalowe blaszki, to są bezpieczniki...
Ok. Rozumiem , że ważna jest izolacja/łuk elektryczny. Zastanawiam się tylko , czemu w bezpieczniku 12V topik jest o wiele grubszy w porównaniu z takim na 230V? Z czego jest ten włosek w nim , skoro w analogicznym na 12V jest grubsza blaszka?
Czy bezpieczniki przy akumulatorze też sprawdzone i czy blaszki nie są pod spodem zielone? Sprawdź też czy nie ma błędów w module komfortu.
Dziękuję za pomoc, problemem okazało się być gniazdo, które nie przewodziło. Poczyściłem styki, dałem kontakt spray i podgiąłem blaszki, żeby bezpiecznik się mocniej trzymał, bo jak go dotykałem, to lampa gasła. Sam bezpiecznik od początku przewodził prawidłowo, co mnie zmyliło.
Dzieki za pomoc. Okazal sie problem z mocowaniem bezpiecznika. Blaszki docisniete , nowy bezpiecznik i bangla. Temat do zamkniecia.
jak podłancza sie wtyczkę do zapalniczki samochodowej z np. lampką z jazeniówką. są dwa kable, trzy blaszki, bezpiecznik, z czego tylko jedna blaszka ma otwór do przełozenia kabla?/// Pomocy
Witam. Mam taki problem. Bezpiecznik F6 duży, w przedziale silnika, zasilający pompę paliwa źle kontaktuje. Ratuję się podginając blaszki bezpiecznika. Próbowałem dobrać się do gniazda ale nie wiem jak. Może ktoś mi podpowie.
Te tanie wkładki bezpiecznikowe, to najczęściej porażka. Potrafią się nie tyle przepalić, ile rozłączyć w miejscu łączenia metalowego okucia z blaszką bezpiecznika. I blaszka ładnie wycięte w "pierun" wygląda na całą, a bezpiecznik ma przerwę, tylko tak ulokowaną, że nie da się dojrzeć. Nie raz wymieniałem takie właśnie bezpieczniki.
Ta blaszka zamontowana pod tą klapką to właśnie bezpiecznik Tylko troszke mocniejszy bo jak wiadomo do świec potrzeba troche większe natężenie. Jeśli ta blaszka/bezpiecznik jest dobra to zobacz czy po przekręceniu zapłonu jest +12V na niej.
Nie mam akurat w naprawie tego modelu Sinusa 43 (czyli Gigaseta 1000) ale mam podobne gigasety na których widać dwa rodzaje bezpieczników smd. Przy tym pierwszym wylutowane są blaszki stykowe do akumulatorków. Przypuszczam, że teraz znajdziesz ten bezpiecznik.
Byłyby "momenty" z zegarami - to nie to. "Cyknięcie" to po prostu przepalenie blaszki bezpiecznika... lub ścieżki oporowej regulatora właśnie. Wymieniałem tak już trzy; swoją drogą, czy ludzie w domu też żarówki wymieniają włączone? 230V to się boją, a 12V lekceważą.
Widać na zdjęciu, że element zwierający blaszki przeskoczył 4–tą blaszkę. Popraw ten stycznik (4 blaszki) tak aby były nad elementem zwierającym i sprawdź, czy przy okazji nie zrobiło zwarć (bezpieczniki, spalone elementy)
Co do wkładki kalibracyjnej - uważaj na jej montaż - ona może być pod napięciem nawet, gdy bezpiecznik jest wykręcony. Nie tyle może być, co jest, gdy instalacja zrobiona jest poprawnie. Odradzam jakiekolwiek działania bez wykręcenia bezpiecznika poprzedzającego (od strony zasilania)! Lepiej wezwać elektryka. Podczas prac pod napięciem może nastąpić...
Awaria nie jest w tym gnieździe - widać, że to instalacja w "pętli", od gniazda do gniazda. Prawdopodobne miejsce usterki - siedlisko wyłącznika wkrętkowego tablicy - brak styku na stopce tego "bezpiecznika". Mozliwe również, że własnie na gnieździe nie ma styku na zagiętej blaszce podstawy tego gniazda (prawy styk).
Wyjąć bezpieczniki F803 i F804, przy wyjętych bezpiecznikach, włączyć wzmacniacz zmierzyć napięcie DC na mostku (Q806...Q809) "+" i "-" a masa, pomiar można zrobić na blaszkach bezpiecznika od strony mostka. Multimetr na "buz/dioda", pomiar wszystkich diod mostka oraz tranzystorów końcowych, wyprowadzenia C a E, Q715/Q716, na razie bez wylutowywania
Należy zwrócić uwagę na nad wyraz delikatne termistory NTC 100k zamocowane na aluminiowych grzewczych profilach grzałek. Mają one obudowy szklane DO-35. są bardzo podatne na uszkodzenia. Dodatkowi jest jest jeszcze jeden termistor (opcja) zamocowany-dociskany do dolnego wałka grzewczego. A więc zbadałem termistor środkowy - ma wartość 7,3 kOhm. Jeśli...
Blaszki/listki w przepływce do zmiany pewnie. Dostepne na alleg....
no i co, gość lutuje do plusów pojedynczy drucik. Tak jak w Tesli. ;) To jest oczywista oczywistość, ale zależy co kto potrzebuje osiągnąć. Ja chcę pociągnąć z jednego ogniwa 100A więc takie rozwiązanie się nie sprawdzi. Można też lutować do plusów blaszki z bezpieczników cylindrycznych https://pojazdyelektryczne.org/download/...
W kasecie z tonerem jest pod 2 blaszkami bezpiecznik 80 mA 250V, przy instalacji nowego toneru lub po napełnieniu trzeba go wymienić bo jest on przepalany i wtedy drukarka pokazuje 100%
no niestety nie mam czegoś takiego! No niestety trzeba takie coś kupić i wkręcić. I pamiętać, że ta "blaszka" jest pod napięciem!
Rozebranie nie takie proste piny oraz blaszki od bezpieczników sa zazbrojone... wolałbym naprawic i wymienić wszystkie przekaźnik bo używane tez juz maja trochę lat. No nic bardzo dziekuje za odzew!
Te blaszki to chyba są bezpieczniki więc przykręcając z drugiej strony pozbędziesz się zabezpieczenia.
Witam źle podłączyłeś podaj napięcie na wsuwki przekaźnika te 2 blaszki nie pod przewody . I podaj kolory przewodów tych bezpieczników co niema na nich napięcia .
Nie wiem jak w tym rozwiązaniu, ale na ogół powinna świecić. Może toyota ma inaczej. Sam alternator powinien przeżyć tego typu zwarcie. Zobacz czy na tym grubym kablu od alternatora masz stały plus. Prawdopodobnie nie, idzie on jeszcze na rozrusznik. Śledź ten kabel aż do akumulatora. Może on się upalił gdzieś. Choć prędzej ten rząd miedzianych blaszek,...
No to by pass masz z tym patentem z allegro co podalem link. No to chyba będzie najlepsze rozwiązanie. A jakbym odciął kabel plusowy co idzie od bezpiecznika zapalniczki 41(wtedy gniazdo bezpiecznika 41 zostanie puste) i wpiął tego plusa w plusowy kabel bypassa to będzie ok? Bo wtedy zostanę przy oryginalnej zapalniczce i masy nie będę musiał podłączać...
Nic na nim nie pisze, jest to bimetal w ceramicznej odkrytej od góry obudowie. Jedna końcówkę ma zgrzaną bezpośrednio z grzałką a druga zgrzana do innej końcówki. Całość przykręcona do stopy grzejnej. Jak podginam końcówki bimetalu to mam przejście ale raczej mi nie zadziała zabezpieczenie. Nie ma szans na wymianę, jest to fabrycznie pozgrzewane w całość....
tak porzebujesz ... E94 Przełącznik ogrzewania fotela kierowcy E95 Przełącznik ogrzewania fotela przedniego obok kierowcy 2 bezpieczniki w kabinie zgonie z FA gdzie s5 idzie na bezpiecznik modulu komfortu to powinienes miec drugi to dolny prawy róg w sprzynce bezp w kabinie i potem biegnie kablem do tego bezpiecznika przy akumulatorze 1 bezpiecznik...
Kolego przeczyść blaszki od bezpieczników i dognij.
Ta blaszka to właśnie bezpiecznik. I właśnie ta blaszka zabezpiecza alternator. Zakup drugą identyczną skrzynkę, załóż i śmigaj dalej.
Wydaje mi się, że bęben jest zabezpieczony bezpiecznikiem 80mA. Ja resetowałem 100mA i się udało. Bezpiecznik jest ukryty pod srebrną blaszką. Bęben i tonery do tych drukarek to 98% to samo co Minolta QMS Magicolor 2300. instrukcję wymiany bębna i bezpiecznika można ściągnąć z www.futuregraphicsllc.com
Witam, Przepalił mi się bezpiecznik od świateł drogowych, przy probie wyjęcia go wraz z wadliwym bezpiecznikiem wyleciała blaszka która była w miejscu bezpiecznika. Wkładając nowy bezpiecznik nie działa, gdyż nie ma tej blaszki w środku. Co zrobić? Cała puszka do wymiany czy co?
Wyjąć bęben, z prawej strony znaleźć 2 blaszki, wyjąć i skrosować 2 rezystorki szybkim bezpiecznikiem 60mA. Po włączeniu samo się zresetuje. Dla bębna pomaga, gorzej z pasem.
w 19 slocie w kabinie nie ma blaszek nawet na bezpiecznik ;) wiec gdzie on jest ? :D
Jak dla mnie to niekoniecznie musi być zwykła blaszka, to może być bezpiecznik blaszkowy taki jak stosuje się w samochodach.
W domu mam stare korki i ta blaszka właśnie słabo przylega do tego bezpiecznika ... Nie daje się docisnąć, czy jest skorodowana i się wypala? Żaden smar styku nie poprawi, to trzeba dokładnie oczyścić lub wymienić.
To sterownik świec , ta blaszka na dwóch śrubkach to bezpiecznik , zacisk 30 + , 15 + po zapłonie , 31 - masa , 50 kontrolka , zaciski G + na świece. http://obrazki.elektroda.pl/7828148800_1...
Dziękuje wszystkim za pomoc i podpowiedzi, a co do tego, to tam nic się nie wkręca, tam jest gniazdo, gdzie się bezpiecznik wtyka w takie 2 blaszki
Zacznij od sprawdzenia kontrolką zasilania na włącznik stopu który znajduje się nad pedałem hamulca. Tą samą kontrolką (jeśli okaże się że prądu nie ma na jednym z dwóch przewodów dochodzących do włącznika stopu) sprawdź bezpieczniki. Jeden przewód kontrolki podłącz do masy, włącz zapłon i drugim końcem sprawdzaj prąd na blaszkach w które wpina się...
Witam - prawdopodobnie jest uszkodzony bezpiecznik wysoko prądowy ( ten z blaszki fotka pierwsza narożnik dolny lewy )? Dodano po 2 https://obrazki.elektroda.pl/4272260400_...
szeregowo podłącz szeregowo przez żarówkę np. H4 , np w miejsce bezpiecznika lub przed przerywaczem i włącz sprawdzany obwód sprawdzaj wiązki , ruszaj kablami jak będzie zwarcie żarówka błyśnie i nie spali bezpiecznika pewnie w tylnej lampie blaszka zwiera się do masy od żarówki , lub we wtyczce lampy są stopione styki
A na to że jest to TSC wskazuje charakterystyczna blaszka doń przymocowana,z gniazdami bezpieczników 127/220V Dodano po 7 No i stosunek grubości rdzenia do szerokości..porównałem przed chwilą,TS 40 jest przy nim ciut bledszy..
Witam - czy możesz zamieścić fotkę płytki pcb twojej baterii, czy ten duży bezpiecznik z blaszki jest sprawny ?
Termostat jest bezpiecznikiem. Jeżeli ma przerwę, to znaczy, że temperatura przekroczyła wartość dopuszczalną dla tego bezpiecznika. Problemu trzeba szukać w termistorze, elemencie mierzącym temperaturę wałka teflonowego w fuserze, ewentualnie nie działa wentylator, a jak temperatura wzrośnie powyżej zadanej, to wyrzuca bezpiecznik - termostat.
Czujnik w chłodnicy ma trzy piny - zasilanie, wyjście na 1 bieg, wyjście na 2 bieg. Jeżeli podawałeś zasilanie na oba biegi i cisza to masz uszkodzone wentylatory lub brak zasilania. Wentylatory są zasilane z bezpiecznika na akumulatorze - pierwszy bezpiecznik od lewej (plastikowy). Te 2 obok są od ABSu. Ten bezpiecznik podaje zasilanie na czujnik a...
To sa takie konektory zenskie szerokosci 6,3mm z wyprowadzeniami do druku. W nie wklada sie plaski bezpiecznik samochodowy. W sumie to moglem zrobic otwory na zwykle blaszki bezpiecznika rurkowego. Tylko ze rurki 5x20 sa tylko do 10A, niby powinn wystarczyc bo jak prad wyjsciowy wynosi 20A to wejsciowy jest ok 10A. Jak bylby klopot z tymi zaciskami...
Ta odklejona blaszka to bezpiecznik termiczny trzeba tylko zalutować jak dmuchawa dobra będzie działać.P
Ja kiedyś podobnego cyrku szukałem i znalazłem ułamaną blaszkę od bezpiecznika wewnątrz skrzynki bezpieczników - przyczyna się ujawniła po rozebraniu tego sernika.
A ta metalowa "blaszka" przy diodach SMD zaraz przy listwie montażowej z lewej strony to nie będzie czasem bezpiecznik? Słabo to na tej fotce widać. Coś w typie RF0314-000 czyli SMDC bezpiecznik polimerowy (zobacz w TME) chociaż zapewne innej wartości.
Minus przychodzi na boczną blaszkę a plus na sprężynkę z bezpiecznikiem. Stare przewody usuń. http://obrazki.elektroda.net/41_12480043...
Witam To jest komentarz do kilku ostatnich wypowiedzi. W przypadku silnych zniekształeń np. z jednego kanału podobnie jak poprzednicy przychylam się do diagnozy, że przyczyną jest przepalony jeden z bezpieczników (Br2001, lub Br2002) na płytce wzmacniacza mocy. Wymontuj i podnieś platikowe sanki z torem UKF. Na wysokości dużych czarnych radiatorów zobaczysz...
Gniazda bezpieczników topikowych do montażu na PCB w polskim sprzęcie sprzed lat były bardzo kiepskie , blaszka trzymająca bezpiecznik odkształcała się w trakcie wymiany bezpiecznika i już nie trzymała poprawnie. Zdemontuj , zegnij blaszki do siebie i załóż ponownie, bezpiecznik musi siedzieć ciasno . To podstawa w tych "PRL-owskich klamotach" by poprawić...
No właśnie problem w tym że są wszędzie Mylisz się. Z jednej strony bezpiecznika tak (tam, gdzie dochodzi napięcie), z drugiej są tylko tam, gdzie jest to potrzebne. Tak to wygląda od spodu: https://obrazki.elektroda.pl/2067498700_... Na pierwszym planie mamy gruby, czerwony kabel - to doprowadzenie prądu do tego rzędu bezpieczników....
Raczej nie jest to bimetal. Na końcu blaszka miedziana jest pobielona. Nie wyciągałem całego wyłącznika, nie chcę uszkodzić uzwojeń bo radyjko wiekowe i wydaje jakieś głosy. Może rzeczywiście zostawię bezpiecznik radiowy bo i tak radyjko postawię na półce:) W książce Lewińskich jest napisane, że takie bezpieczniki termiczne "naprawia się", poprzez...
Trzeba sprawdzić całą gałąź zasilania +5V. Kondensatory a nawet sam bezpiecznik siedzący w tej linii, czasami bywa tak, że blaszki gniazd bezpieczników dokładnie nie stykają z bezpiecznikiem.
Wniosek, ze transformator jest uszkodzony wysnulem po tym, ze gdy dokladnie sie mu przyjzalem, zobaczylem ze cos z niego wycieklo(wytopilo sie), wylutowalem go tez i zdjalem warstwe izolacji z ta blaszka(bezpiecznikiem?), a pod nia ukazaly sie popalone cienkie druciki idace ze stopek transformatora do wnetrza. Dlatego tez chcialem go wymienic. Dziekuje...
Tory p.cz. na lichym UL1211 słyną z tego, że jak z głowicy UKF dostają znikomy sygnał p.cz. w całym paśmie, to mało co tam szumi, czasami wręcz cisza między stacjami. Do diagnostyki sklecić sobie tor p.cz. w pająku na UL1200 - roboty na pół godziny, dwie cewki kilka rezystorów, kondensatorów i gotowe. https://obrazki.elektroda.pl/8700802400_...
Tak jak kolega napisał wyżej - każda szyba ma swój bezpiecznik. Na akumulatorze masz bezpieczniki - takie blaszki przykręcone nakrętkami M6. Bezpiecznik drugi od lewej, tez z tych blaszek (z prawej są zwykłe bezpieczniki) to bezpiecznik F163 - 110A. Z tego bezpiecznika wychodzi czarny przewód 16mm2 i idzie pod dekę rozdzielczą. Tam masz taką skrzynkę...
Dzisiaj zabrałem się za drukarkę jednak nie mogę zlokalizować blaszki i bezpieczników. Z tego co widzę zespół obrazowania z tonerami posiada wielozłącze.
https://obrazki.elektroda.pl/4093344600_... Witam. Nowo zakupiona kosa PPFSA-40-li-b2 parkside z lidla, na dwa aku, spowodowała problem na elektronice baterii, na załączony na obrazku. W drugim aku, przegrzana ta sama blaszka/bezpiecznik, ale nadal działa. W aku z tą przepaloną blaszkę zmostkowałem ją kawałkiem folii aluminiowej, tylko...
Witam. Jeśli chodzi o grzałkę do Pana ekspresu to jest ona dostępna w komplecie razem z bezpiecznikami i czujnikiem temp. (także z tymi skorodowanymi blaszkami )
To są wlutowane niklowane blaszki a nie bezpieczniki. Bezpieczniki są za drogie aby chińczyk mógł je umieścić w tanim klonie BMSa. Podrzuć screen z aplikacji M365 Tools zakładka battery jeśli hulajnoga się włączy. Baterie w Xiaomi nie ładują się jeśli mają powyżej 40'C lub gdy BMS nieprawidłowo czyta temperaturę.
cyborg39 opornik w postaci pofalowanej blaszki i bezpieczniki to po co są twoim zdaniem? Nie widziałeś nigdy uszkodzenia przełącznika w postaci właśnie zniszczonego opornika i nie wiesz może od czego się to zrobiło? Bo ja wiem.
A i B, to zasilanie przed i za bezpiecznikiem we wtyczce. Zmierz czy przewód nie jest uszkodzony. Miernik na test zwarcia i mierz między A i D i między C a tą wypukłą blaszką obok bezpiecznika. Pomiędzy A i D miernik nic nie wykazuje. Tzn. na wyświetlaczu widnieje cyfra "1" ale to tuż po przełączeniu na jeden z zakresów, a w czasie pomiaru nic się...
na akomulatorze są bezpieczniki z blaszek i jedna była przepalona
Błąd F6 - problem z silnikiem. Do sprawdzenia szczotki, cewka i magnes tachogeneratora, okablowanie, blaszki przy złączkach, Możliwe że bezpiecznik termiczny w silniku nie ma przejścia (rzadkość). Na uszkodzony sterownik to nie wygląda.
Właśnie między tymi blaszkami jest bezpiecznik termiczny który po osiągnięciu odpowiedniej temperatury ulega stopieniu i powoduje rozwarcie blaszek jest to dala odpowiednio uformowana pastylka z odpowiedniego stopu metali to że wygląda inaczej nic nie znaczy ale spełnia to samo zadanie co bezpiecznik typu "rezystor".
Nie wiem jak jest w Citroenie, ale w wielu samochodach są takie bezpieczniki wysokoprądowe w postaci blaszek zaraz przy akumulatorze. Z tego co ustaliłem, to w przedziale silnikowym powinieneś mieć skrzynkę zawierającą 4 bezpieczniki. Bezpiecznik nr 3 i 4 zasilają stacyjkę. Dodano po 15 Na naszym forum znalazłem takie foto, może coś Ci pomoże, chociaż...
Czy to jest BMS to trzeba by obejrzeć płytkę z drugiej strony , ale raczej nie . Z jakiego to urządzenia , wygląda jak pakiet 2S . Może ta blaszka to tylko jakiś mostek albo jakiś bezpiecznik . Czy na blaszce pod koszulką wyczuwane jest jakieś przewężenie?.
Sprawdź bezpiecznik na grubym czerwonym przewodzie - jest to zasilanie centrali. Często pęka w tych bezpiecznikach element, który normalnie się przepala w wypadku zwarcia. Objaw może być taki jak opisujesz. W zależności jak ustawi się ta blaszka w bezpieczniku alarm zaczyna działać lub nie.
Przeczyść dokładnie blaszki i wsadz bezpiecznik ceramiczny zamiast plastikowego. Można zmierzyć amperomierzem ile leci tam prądu.
Bateria, żarówka/ ewentualnie dioda led? ;) Na próbę, tylko do testu można zastosować jakikolwiek bezpiecznik. Zdało by się jednak wyraźne foto z drugiej strony PCB. Tylko trzeba uważać na elementy przełącznika obrotowego, blaszki, kulki, sprężynki..
Czyli nadal są jakieś rozwiązanie prowizoryczne. Oprawa ta powinna być wymieniona. Nie można wkładać z wkładką monet, blaszek itd. Myślę, że temat został wyczerpany.
To jak ? Doszedłeś już co i jak ? To nie fotka.pl :) Dysk pewnie działa zasilacz nie a listwę samemu mozesz sprawdzic- albo spadły blaszki albo bezpiecznik jeśli posiada. Powodzenia
Juz sprawa rozwiązana: pod taką blaszką były bezpieczniki termiczne, które się spaliły. Nie zobaczyłem ich i dopiero doszedłem, że nigdzie dalej nie ma napięcia :)
... W passacie jest inna skrzynka niż w audi Wiem o tym i sam to podkreśliłem. Informację podałem dla osób, które ewentualnie zajrzą tu rozwiązując jakiś problem z elektryką Passata. a zobacz czy nie masz jeszcze dodatkowych bezpieczników (blaszek ) przy lub na grubym kablu przy samej klemie aku Moim zdaniem to mało prawdopodobna przyczyna. Te "blaszki"...
Ostatnio mi się zwarło w wiązce czujnika wałka o taką blaszkę mocującą , wywaliło bezpiecznik pod maską. Też nie palił.
Blaszkę i bezpieczniki mam na górnym był zamocowany czujnik z blaszką i dodatkowo na tej paście tyle że umnie ona wyschła i był luźy a ten dolny termik do wymiany ten dolny przepala.A co do grzałki że ją powiginało to czyżby ten czujnik nie działał sama w sobie by się niepogieła a ekspres nie jest taki stary?
czy piny mają być na stałe przymocowane do kotła Jakie piny? Bezpieczniki termiczne zaznaczone na foto mają być jedynie dociśnięte wyprofilowaną blaszką, która jest przykręcona do kotła. Nic nie lutujemy, bezpieczniki termiczne są zaciskane do przewodów.
Jeśli zewrzesz blaszki oprawki bezpiecznika to b. prawdopodobne że pozbędziesz się kłopotu bo naprawiac już nie będzie co. Bezpieczniki w sprzęcie elektronicznym nie palą się ot tak sobie, zwykle jest jakaś przyczyna.
A pierwszy to nie czasem 01201 a nie 12001 jak tak to sprawdź "bezpieczniki blaszki" na akumulatorze do tego sprawdzenie błędów w ECU.
bezpieczniku sonda czerwona dioda bezpieczniku czerwona lampka bezpieczniku
oznaczenie silnika renault wykrywacz złota panel rekuperator
Canon iPF 750 - Błąd 03800400-2803: Przyczyny i Rozwiązania Reset głowicy Canon PF-04: metody i ryzyka