Wyjaśnienie oznaczeń pinów w wtyczce alternatora Na podstawie diagramu, który podałeś, wtyczka alternatora (prawdopodobnie Bosch lub Valeo z Mercedesa, np. z modeli ciężarowych lub vanów jak Sprinter w wersji 24V) ma piny oznaczone L, S i DFM (oprócz znanych Ci W i 15). Te oznaczenia są standardowe dla wielu alternatorów Bosch używanych w Mercedesach,...
Podłącz tak jak na tym rysunku, który narysowałem i według tego poprzedniego wzoru. Miałem w ostatnich dniach taką czujkę, tylko faktycznie przewód neutralny miał kolor niebieski, brązowy to była faza, a czerwony był przewodem lampowym(qutput), nie było w tym schematu ale po połączeniu z lampą która była z nim zespolona wyciągnąłem taki wniosek. W Twojej...
W tym temacie umieszczę wszystkie informacje i zdjęcie związane z naprawa zbiornika AdBlue w samochodzie PEUGEOT BOXER III. Mam nadzieję, że komuś z kolegów ten materiał będzie pomocny przy podobnej naprawie. ========================================... Mega ważna uwaga przed przystąpieniem do naprawy...
Czujnik możesz zdemontować, a tak jak kolega napisał, zmostkować czerwony z brązowym. I oczywiście zaszokować lub bezpośrednio przewód do płytki, jakbyś otworzył obudowę lampy.
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Na łączówkę tam gdzie był p. niebieski dajesz niebieski z kabelka z wtyczką, a tam gdzie był p. czerwony dajesz brązowy z tegoż kabelka. Tylko nie katuj silnika za długo na zasilaniu bezpośrednim.
Według elsy : Pin 1 czarno/żółty lub czarno/czerwony (2001) idzie do kostki brązowej 10pin (skrzynka z ecu)na pin 8, póżniej zmostkowany jest z innymi przewodami. Zasilanie do tego punktu brane jest z bezpiecznika nr 5 (15A). Pin 2 brązowy do masy w wiązce przewodów wtrysku bezpośredniego Pin 3 niebiesko/szary lub czerwono/szary idzie do tej samej kostki...
Dokładnie. Na Brązowy podajesz Fazę gdy chcesz by zestaw działał z czujnikiem ruchu. Jeśli Fazę podasz bezpośrednio na przewód czerwony lampa świeci bez PIR'a.
Jest czujnik prędkości na skrzyni biegów, z niego sygnał "idzie" bezpośrednio do licznika (kostka niebieska pin 28, kolor przewodu brązowo/czerwony). Wydaje mi się, że w poliftowych modelach prędkość mogła być też na magistrali CAN, wysyłana z sterownika ABS/ESP.
Przecież tam nie ma żadnej filozofii. Masz trzy kable, brązowy to masa, czerwony to stały plus, oraz cieniutki sterujący. Skoro podstawiłeś silniczek oraz bordnetz to pozostaje tylko cienki przewodzik. Sterowanie jest bezpośrednio z bordnetza, no i zakładam że manetka oraz zasilanie są sprawne.
A kolega sprawdził w aucie czy + jest tam gdzie powinien być ? Kabel czerwono-biały pin 7 +, brązowy pin 8 masa, pin 6 podświetlanie, pin 4 podtrzymanie bezpośrednio z aku, Tak wychodzi z auta.
https://obrazki.elektroda.pl/9500719400_... To jest rezystor R93 = 0,22 ohm (czerwony-czerwony-srebrny-brązowy). Ma piszczeć na mierniku. Do wymiany na pewno są 2 kondensatory elektrolityczne C8 i C11 47uF w prostej linii pod nim a bezpośrednio nad stabilizatorem liniowym, nie wyglądają, żeby miały fabryczny niebieski kolor, ale raczej...
Witam. Różnica 220/240 nie jest wielka i bezpośrednie podłączenie transformatora do sieci nie spowoduje uszkodzenia. W pierwszej kolejności podłącz niebieski i brązowy. Teraz możesz dokonać pełnej identyfikacji. W stanie beznapięciowym podłączysz miernik pomiędzy niebieski i czerwony (?). Z zachowaniem ostrożności włącz zasilanie. Jeśli pomiar wykaże...
Nie jestem Ci teraz w stanie powiedzieć na 100% gdzie jest ten przekaźnik sterownika silnika, może być pod kierownicą. Na szybko Ci sprawdziłem na schematach, że dochodzi do niego 5 przewodów: gruby czerwony, gruby czerwono-szary, cienki brązowy, cienki czarno-fioletowy, cienki biało-czarny. Zlokalizuj go, wyjmij i zobacz czy będzie podobna sytuacja...
jak ja da radę go podłączyć bezpośrednio do 220 V aby go sprawdzić czy aby na pewno jest uszkodzony ? Sam nie jestes w stanie sprawdzić silnika czy jest sprawny w 100% Aby podłączyć silnik bez modułu należy pod czarny i niebieski przewód podłączyć ~ 230 V czerwony zmostkuj z brązowym i do sieci Silnik zareaguje gwałtownym zrywem więc trzeba go zamocować...
Po pierwsze bezpośrednio sygnału wywołania nie da się uzyskać gdyż w starym unifonie masz terkotkę a w nowym wykorzystywany jest głośnik. Musisz dokupić buzer 12V. Podłączenie do nowego ma być tak. czerwony zacisk 3 biały zacisk 4 niebieski zacisk 2 przeźroczysty 5 (lewa zworka zdjęta prawa zworka założona) Buzer podłącz pomiędzy zacisk 2 a brązowy.
A to jak ma to być prawidłowo połączone? Bo tam jest wpięty przycisk ppoz (grzybek czerwony). Dodano po 7 Neutralny z przycisku podłączamy na zugi żółto-zielone? A brązowy L od przycisku podłączamy bezpośrednio do wyłącznika?
Radio samochodowe standardowo ma 2 kable zasilające mianowicie powinny być kabel żółty i kabel czerwony razem ze strony radia. Kabel na masę standardowo czarny. Ze strony samochodu kabel zasilający brązowy lub czerwony natomiast czarny masowy najlepiej nie bezpośrednio od aku tylko koniecznie bezpiecznik jeśli nie chcesz stracić radia
STOP PANOWIE! Przede wszystkim to drugie, to NIE JEST alarm, tylko radiosterownik do centralnego! Widać to, po podwójnych przewodach idących w jednej sekwencji (niebieski - czarny - zielony) podłączonych podłączonych do przekaźników. I wystarczy już samo zastosowanie tej centralki (bo ta mniejsza jest już wbudowana w tą większą). Druga jest zbędna,...
trochę odgrzeje temat ale potrzebna pilna pomoc. budujemy auto na 1/4 mili wspomaganie na prostej nie jest potrzebne a jednocześnie odciąża silnik jego brak jednak poza prostą przydało by się zamontowane już jest elektrohydrauliczne mechanicznie jest wszystko ok. problem jest tylko w zasilaniu. z pompy wychodzą tylko dwa grube przewody czerwony i brązowy....
Jak sprawdziłeś i jesteś pewny że czerwony jest do (B+) , a brązowy do (-) , to na próbę podłacz czerwony bezpośrednio do +akumulatora. Jeżeli test wypadnie pozytywnie, to te połaczenie nie może zostać na STAŁE !
Podłączyłem jak na poniższym obrazku. Ukośnica elegancko startuje. Startuje niezależnie od tego którą stroną włożę wtyczkę do gniazdka (wtyczka nie ma przewodu ochronnego). Czyli: - czerwony bezpośrednio do (2) - brązowy do silnika i żółtego czegoś (filtr przeciwzakłóceniowy?) - niebieski razem z drugim przewodem silnika oraz drugim przewodem żółtego...
Złączyć biały i czerwony razem. Po co tak kombinować. Po prostu brązowy przepiąć bezpośrednio do oprawki pod dolny styk (niebieski zapewne jest na gwincie oprawki).
http://obrazki.elektroda.net/36_12710043... 1 i 2 -jeżeli pole srebrne połączone jest bezpośrednio z dużym obszarem jasnozielonym (bez ciemnozielonej przerwy), jest to uziemienie, kabelek czarny, brązowego nie podłączaj w razie czego, ale najprawdopodobniej to tez uziemienie. 3-to plus zasilania, czyli kabelek czerwony 4 i 5-to dane, przylutuj do...
Nie ma żadnych czujników na chłodnicy - jest termo-przełącznik. To on decyduje o tym kiedy mają być włączone wentylatory i z jaką prędkością ale tylko jeżeli chodzi o temperaturę silnika. Wentylatory w tym aucie mają pracować razem - jednocześnie i na tych samych biegach, niezależnie czy chodzi o chłodzenie silnika czy o pracę klimatyzacji. W momencie...
Czujniki przy wahaczach są zasilane bezpośrednio z modułu poziomowania. Pin 20 na module (fioletowo-brązowy) - masa sygnału Pin 19 na module (fioletowo-czerwony) - zasilanie (chyba 5V) Przy czujnikach te same kolory.
Z wiatraków obetnij 2 kabelki Czerwony i brązowy i skręć je ze sobą i przedłuż kabelek i do tego punktu przylutuj co jest na zdjęciu jeśli chcesz zmniejszyć zasilanie użyj stabilizatora lm 317 lub rezystora dużej mocy 10-15W I dobierz wartość jak ci odpowiada np (5Ω 10Ω 15Ω)Przypominam o podłączaniu rezystorów równolegle i szeregowo....
Podłączasz w ten sposób: Przewód L na czujnik ruchu z czujnika podłączasz do halogenu. Przewód N i PE bezpośrednio do halogenu. Czujnik pełni rolę "wyłącznika". Nie rozumiem tylko po co Ci wyłącznik przed halogenem skoro masz czujkę. Po obejrzeniu schematu: Do przewodu brązowego F podłączasz przewód fazowy L (z sieci zasilającej). Kabel czerwony od...
Brązowy masa,czerwony stały plus przez bezpiecznik. Stały czyli bezpośrednio z akumulatora ?
trzeba się wpiąć w przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały wychodzące w wiązce z drzwi kierowcy.Sterowanie jest - tak że można podpinać je bezpośrednio z alarmu.
Witam mam w jednym pokoju gniazdko telefoniczne i jest do niego podłączony modem ADSL i telefon stacjonarny lecz chciałbym przenieść modem do innego pokoju lecz musiał bym też zrobić jeszcze jeden kabel. Na polu z białej skrzynki (na dachu) wychodzi biały kabel pod główną izolacją są tam trzy kable dwa białe (które są ze sobą złączone) brązowy i czerwony....
Na module licząc od prawej: 1- zielony gruby do 1 cewki WN, cienki NC lub patrz 7 2- brązowy gruby masa (bardzo istotna do pewnego działania układu zapłonowego, w niektórych VW szła bezpośrednio do klemy - akumulatora) 3-brąz-biały masa czujnika halla 4- czarny z czerwonym + po zapłonie do styku 15 cewki WN 5- czerwony, zasilanie + czujnika halla 6-...
W niektórych astrach f można zrealizować domykanie szyb, przełączniki szyb nie sterują bezpośrednio silnikami dają tylko impulsy masowe. Wystarczy spiąć brązowo czerwony ze sterowania z wkładki z sygnałami z wyłączników oczywiście przez diody.
Przepraszam za wprowadzenie w błąd, pompa jednak działa, okazało się że faktycznie są tam 2 grubsze przewody i pod brązowy należy podłączyć - a pod niebiesko czerwony +. Czy odpali jeżeli podepnę pompę bezpośrednio do akumulatora?
brak stałego "+" przewód czerwony bezpośrednio z akumulatora brak masy - przewód czarny z akumulatora lub z bloku silnika brak "+ po kluczyku" - przewód brązowy
Witam. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, gdzie robię błąd, podłączając moduł centralnego zamka z pilotem? Samochód to VW Polo 2004 r. z centralnym zamkiem z kluczyka. Dokupiłem moduł Blow S4, pilot z dwoma przyciskami: otwórz/zamknij. Mam schemat tego modułu: Czerwony — stały plus, czarny — masa do auta, dwa brązowe z modułu podłączone do kierunkowskazów...
brazowy/czerwony, biala kostka od lewej widoczna na zdjeciu wyzej Możesz też wpiąć się bezpośrednio w sterownik za zegarami (ja tak robię, bo z jednego miejsca mam od razu zasilania) pin 10 czarna kostka, kolor przewodu ten sam.
Nie mam schematu do takiego, bo Polo zazwyczaj miały silniki sterowane bezpośrednio z przełączników, więc co do kolorów to tylko z domysłu. Znajdź przy przełączniku czerwony lub czerwony z żółtym/białym paskiem ewentualnie czarny i tam powinien być plus. Na brązowym/ch masa. Któregoś z tych dwóch pewnie brakuje.
Witam, trochę odgrzeję tamt meteora2, chcę podłaczyć dwa kable(czerwony, brązowy) wychodzące ze zwijacza przewodu do silnika bezpośrednio pomijając płytkę regulacji obrotów. Powiedzcie czy podłaczając te przewody do silnika trzeba zachować jakąś prawidłową kolejność czy jest dowolna, przy klamerkach do przewodów na silniku nie widzę żadnych oznaczeń?...
Witam spaliła mi się płytka w pompie piaskowej jak mozna ja podłaczyc bez plytki ktore przewody z ktorymi złaczyc zeby chodził silnik https://obrazki.elektroda.pl/6289409400_... https://obrazki.elektroda.pl/4716044400_... https://obrazki.elektroda.pl/4354365800_... https://obrazki.elektroda.pl/4640754000_...
Kilka kwiatków z jednej budowy. https://obrazki.elektroda.pl/3351034600_... https://obrazki.elektroda.pl/8884860500_... https://obrazki.elektroda.pl/8563659300_... Zdjęcie numer 1: Brak doprowadzonego zasilania do oświetlenia. Wystaje tylko przewód, który idzie bezpośrednio do lampy. Zdjęcie numer 2:...
Przecież masz to na tym schemacie co podawałeś. W nocy jak będę miał chwilę to ci rozpisze gdzie co i jak. Dodano po 12 Podpięcie się dodatkowym sterownikiem pod oryginalny: Sterownik dodatkowy podłączmy według schematu "zamek sterowany (-)" a następnie przewód brązowy podłączmy pod przewód czerwono-biały w złączu X61 oryginalnego sterownika a przewód...
Prawdopodobnie nie jest to sterownik zamka centralnego, a moduł zamka centralnego ze sterowaniem zarówno pilotami jak i z kluczyka w drzwiach. Kolory przewodów w takich sterownikach: - czarny to masa, czerwony to stałe +12V, - zielony i niebieski bezpośrednio do silniczków w siłownikach, - biały i brązowy do przełącznika siłownika (ów) master czyli...
Witam, mam pytanie o sposób sterowania (specyfikację sterowania) dla elektrycznej pompy wspomagania użytej w Mercedes-Benz A160 (zapewne we wszystkich modelach A klasy). Płytka PCB na której jest system sterowania pompą za wejście przyjmuje sygnał z alternatora. Wyjście systemu sterowania to 3 cienkie przewody poprowadzone bezpośrednio do pompy: - czerwony...
(at)kecajk49 kondensator ma opis 9uF i ma 8 z dużym ogonem. O połączenia to ja się pytam ;) po bardziej wnikliwym badaniu, wychodzi na to że niebieski to zero (połączone z bolcem wtyczki) na białym jest stała faza, na brązowym pojawia się faza, a dodatkowy czerwony wisi w powietrzu gdy pompa działa, potem sterownik wyłącza brązowy i podaje zero na czerwony...
Witam. Chce podłączyć radio bez kostki (ponieważ niejest mi potrzebna) bezpośrednio do akumulatora 12v 8ah i teraz pojawia się problem. Otóż jest tam 6 kabli do zasilania ia: Czarny Czerwony Żółty pomarańczowy Niebieski Brązowy I teraz który podłączyć do plusa a który do minusa. Z góry dziękuję za pomoc :)
Jak w tak podłączonym silniku zmienić kierunek obrotów ? https://obrazki.elektroda.pl/2924995300_... https://obrazki.elektroda.pl/2427147100_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź - Masz silnik jednofazowy typu PSC (z kondensatorem). Zmiana kierunku polega na przełączeniu drugiego końca kondensatora z L na N (albo z N na...
Po otwarciu okna w tylnych lewych drzwiach nie mogłem go zamknąć. Diagnoza: przełamane kable pomiędzy słupkiem a drzwiami. Odłączyłem przewód łączący wiązkę z drzwiami. Po zdjęciu poszycia drzwi podłączyłem bezpośrednio zasilanie na przewody silnika szyby: na czerwony - gruby przewód podłączyłem " + " na brązowy gruby przewód " - " dodatkowo na szary...
Witam. Chciałbym podłączyć kamerę Elro CS71CR bezpośrednio do jakiegoś ekranu, tak żebym widział w nim obraz z kamery. Z kabla od kamery wychodzi 8 kabelków w kolorach: brązowy, szary, żółty, niebieski, zielony(turkusowy), różowy, czerwony i czarny. Kabelki koloru brązowego i szarego są od głośniczka wbudowanego w kamerze, więc nie będą mi potrzebne....
Zapewne na zdjęciach nie widać wszystkiego, co jest na tej płytce - może coś jest zasłonięte przez gniazdo, wtyczkę, czy kabel - nie da się prześledzić całego przebiegu ścieżek (są po obu stronach) - pewnie nie trzeba być specem z elektroniki, żeby to obejrzeć, ustalić przebieg każdej ścieżki (albo stwierdzić, że kawałek jest schowany pod elementem,...
brązowy czerwony brązowy niebieski brązowy czerwony czarny ibiza czerwony brązowy
wymiana grzałki medion czesci zwiększyć prąd ładowania
ariva reset zmywarka whirpool mruga start
Daewoo Lublin Andoria 4C90 4CT90 4CTi90 – ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy, wartości i regulacja Mercedes Tourismo Euro 6 – żółta kontrolka filtra z kluczykiem, DPF/SCR, regeneracja, diagnostyka