Klasa 4 szkoły podstawowej - fizyka Ten biały dym który po czasie znika to para wodna w spalinach - normalny proces spalania. Widzisz ją, bo na dworze jest chłodniej, a spaliny na początku są cieplejsze - bogatsza porcja paliwa do silnika na nie rozgrzanym. Tankuj dalej na normalnych stacjach paliw, a nie market-owych (ruszasz to w innym wątku, silnika...
A nie mogłeś zapytać? Biały dym to mało paliwa - za zimne to też za mało = biały dym. Było zadzwonić :)
Nie lepiej zaprowadzić auto do mechanika, raz zapłacić i mieć święty spokój niż co chwile za czymś jeździć nie mając pojęcia o tym i podpierać się opiniami osób które nawet nie mają możliwości dokładnie się od Ciebie dowiedzieć co i jak?
Pompki siedzą-miałem to samo w sharanie.
No to czego oczekujesz bez diagnozy? Jak idziesz do lekarza to siadasz i czekasz, czy jednak mówisz z czym przyszedłeś? No niestety, ale jak napisałem wyżej, to dość normalne przy starych autach wynika z sumy wszystkich zużywających się elementów. Nie ma tutaj czegoś w stylu wymień bulbulator i będzie ok. To wszystko po trochu. Tym bardziej, że nie...
Jest zimno to para idzie z rana.
Brak grzania świecy żarowej/ lejący wtryskiwacz/ do kitu filtr powietrza. Masz trzy powody. Sprawdzaj kolejno.
ten biały dym to niespalona ropa, wychodzi na to, że ropa nie jest spalana w pierwszym etapie uruchamiania silnika, dlatego ważnym jest aby świece podgrzały ropę w odpowiednim momencie - albo świece nie grzeją kiedy trzeba (bądź część lub wszystkie są spalone) albo telepie silnikiem, bo świece są sprawne i nie jest podawany na nie prąd - masz Leona...
Chińskie?
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
Po dodaniu gazu dmucha do filtra powietrza to powód zadymy.Mechanicznie coś nie tak. W atmosferycznym to i owszem. Turbo, to już raczej dziwny objaw - i wytłumaczenie ciężkie. Standardowo sprawdziłbym dokładnie fazy rozrządu, kopcenie na biało to raczej późny kąt wtrysku - za zimne powietrze w fazie przemiany adiabatycznej. A propos, ciśnienie sprężania...
Witam piszę kolejną rzecz którą zauważyłem dziś rano na zimnym silniku samochód na wolnych obrotach kopcił na biało a jak zwiększyło się obroty do 4-5 tys kopcił dość dużo na biało, płyn z chłodnicy nie ubywa ani olej również. W rurze jak wsadziłem palec czuć krople wody na palcu.
Pytać, kolego, pytać. Znajomych a nawet przygodnych właścicieli renówek/dacii/nissanów, gdzie serwisują swoje auta, zwłaszcza te z silnikami dCi. Mechanik musi posiadać na wyposażeniu diagnostyczny interfejs CLIP. Innego typu testery, to szukanie igły w stogu siana, do tego po omacku, zwłaszcza dla osób, z małym doświadczeniem z układami zasilania dCi....
Jeśli chodzi o korekty to są w normie. Najczęściej biały dym oznacza powietrze w paliwie. Czyli pompa tandem i przewód od niej do filtra (zaciąga troszkę powietrza). Jak jeszcze po dłuższym postoju trzeba trochę pokrecić zanim odpali zweryfikował bym stan uszczelnień pompowtryskiwaczy przy okazji weryfikacja bolączki tdi pd czyli wałek, szklanki czy...
A jak wtrysk zgubi kod to może się to objawiać kopceniem na biało przy odpalaniu? Dodam że żaden check ani sprężynka nie wyskakuje. Dodano po 7 Przed regeneracją wtrysków kopcenia na biało nie było od tamtej pory przejechałem ok 500 km. Mech który zakładał wtryski i wysyłał do reg. mówi że się zawieszają i że trzeba odesłać na gwarancje.
Ale nadal długo kręci zimny i dym wali biały? U mnie też opuznilem i pali dym na zimnym jest ale ciepły zero dymu tylko przygazowka i czarnego puści .czyli normalnie
Domyslam sie, ze masz silnik Opla t turbina. JA coprawda mam wolnossacy 1,7DR, ale problemy podobne czase, szczegolnie w chlodniejsze dni. Dwa pytania do ciebie. Czy sprawdzales poprawnoisc dzialania swiec zarowych? I drugie : Czy na pompie paliwa masz zamontowana taka spora gruchem ktora jest polaczona z ukladem podcisnieniowym vacum pompy? Zomny silnik...
Kolego proszę sprawdzić wszystkie świece żarowe (np. poprzez żarówkę 21 W ) . Na podstawie Twego opisu wnioskuję, że masz niesprawną min. jedną ze świec. Aktualnie tj. przy obecnej temperaturze, nawet silnik z TDI korzysta ze świec żarowych i właśnie po uruchomieniu silnika dymi "na biało" ten cylinder, w którym nie grzeje świeca żarowa.
Niestety przejazd 60 km nic nie wniósł. Dziś rano problem znów się pojawił. Dodano po 26 Dodaję wykres pracy Sondy Lambda. Wartości kształtują się od 0,3 do 1. http://obrazki.elektroda.pl/6266952500_1...
biały dym to nieprzepalone paliwo lub silnik na wyczerpaniu he
Problem rozwiązany , Przewód od turbo na interkulerze sie zesmykna A z drugiej strony nawet obejmy nie założyłem Po skręceniu brak dymka .
To ciekawe co piszesz bo u mnie zaczeło sie to kopcenie na biało na zimnym i ten drazniący zapach spalin własnie po regeneracji turbo więc moze cos sknocili mi. Tylko zastanawia mnie błąd jaki pokazuje (tylko w aso w podwórkowych warsztatach nie ma błedu) " niewłasciwe spalanie na 1 cylindrze" czyli nie musi to byc tak jak u Ciebie turbo - chyba
Jeździłem wcześniej Golfem 4 1.9tdi 90km przy mojej jeździe palił 5l na trasie i to nie są wskazania z komputera,co do regulacji pompy i sprawdzenia wtrysków można to samemu zrobić czy lepiej oddać komuś kto się zna ?
Pozim płynu chłodzącego w normie ? Może sprężarka od klimy poszłastąd to obciążenie silnika wyciekł zimny odczynnik i wyparował.
Biały dym - zimny zawilgocony wydech to i paruje. Budyń - jest zima to i budyń się zbiera, budyń zniknie po kilkuset km na raz. W moim też jest zimą bo robię dwa razy dziennie po 12km i skropliny wody z silnika nie mają się kiedy wyparować. Klekot zaworów - silnik długo stał, z popychaczy wycisnęło olej i trochę musi potrwać żeby się napełniły. Faktem...
wyczyściłem palnik sprężonym powietrzem w środku też przeczyściłem i pierwsze odpalenie znowu kopci na biało poczekałem nagrzało się aż zwolnił i wyłączyłem rano odpaliłem i odziwo pali normalnie lekki dymek na początku potem nie kopcił jak był zimny paliłem już tak z 3 razy i wszystko na razie pali normalnie
Witam. Mam problem z moim Passatem b6 1.9 tdi. Od pewnego czasu z tłumika wydostaje się szaro biały dym jak jest zimny i jak rozgrzany. Wymieniłem nowy olej filtr paliwa. Byłem na komputerze ale nic nie wykazało. Co może być jeszcze przyczyną. Za podpowiedzi z góry dziękuję.
Witam . Jestem szczesliwym do tej pory posiadaczem audi a4 , rok 98 silnik ponoc nie lubiany 2.5 v6 tdi . Po wizycie u mechanika i krotka rozmowa z komputerem podejrzenia sa na wymiane silnika w przeszlosci i jednostka znajdujaca sie pod maska to 163 konna wersja z audi a6 o kodzie bdg . Aktualnie dopadl Mnie problem przy rozruchu zimnego silnika ,...
Witam Proszę o pomoc ,mam problem z moim autem ,problem polega na tym ,ze jeżeli silnik jest zimny auto ciężko pali tz. odpala i gaśnie po paru próbach odpala i z wydechu leci biały dym, jak chce jechać to zapala się kontrolka na zegarze o ile się nie mylę chek ( wygląda jak silnik) auto nie ma mocy, mogę jechać ale bardzo wolno i stukanie tak jak by...
Silnik kuleje na jeden tłok! po chwili łapie 2 i wkręca sie na obroty. Za bardzo nie widać ale chyba sadzi białym dymem- nie spalona mieszanka czyli za słaba kompresja na jednym garnku..... Kompresja do zmierzenia, może zawory puszczają a jak nie to pierścienie ;p
Problem został rozwiązany, mianowicie źle były ustawione końcówki wtryskiwaczy. Nie na znaki jak to powinno być.
Witam serdecznie. Od 3 miesięcy jestem posiadaczem opla Astry H 1.9cdti 2006r. 3 tygodnie temu wymieniłem świece żarowe w serwisie Opla. Wydaje mi się, że od tego czasu auto zaczęło kopcić na biało przy odpalaniu. Dodam jeszcze, że dym pokazuje się tylko w chwili startu na zimnym silniku po około 30 sekundach. Obecne temperatury w nocy to około -5 stopni.
Witam. Pytanie do powyższego tematu... Ile orientacyjnie mniej wiecej u was bierze mechanior za: wyciagniecie silnika, wymiane pierscienie panewek na korbowodach, planowanie glowicy złozenie silnika i włozenie silnika? U mnie 800zl-1000zl wołają....duzo?
koledzy ogólnie rzecz biorąc to niebieski dym=olej, biały dym=płyn chłodniczy!! wtrysk to czarny dym. samochód zimny zawsze dymi, bo to para wodna z układu wydechowego, i dopóki nie wyparuje to będzie biały dym. jak samochód nie kopci po nagrzaniu to nic mu nie jest. jeżeli ciepły samochód dymi na biało to może to być uszczelka pod głowicą.
Krzywka na wałku nie jest wyrobiona,wytarta ?
Witam! Miałem identyczną sytuację tylko że w Polonezie , zależy w którym miejscu uszkodzona jest uszczelka , jeżeli puści tak że połączy kanał wodny z komorą spalania (tak jak prawdopodobnie u Ciebie) to dymi na biało i ubywa płynu a w Poldku jeszcze było słychac metaliczne stuki pod pokrywą zaworów natomiast jeżeli uszkodzenie uszczelki połączy kanał...
ale to tylko sie dzieje rano przy odpalaniu potem znika a nikt niewie co to jest byłem wszędzie mówią ,że pompa wtryskowa do wymiany
Zwróć uwagę, że wiekszość aut kopci, a raczej ma biały dym z rurki. Moim zdaniem przyczyn jest kilka: - może być już kilku letni zbiornik na gaz a w środku woda - przy niższej temperaturze otoczenia jest wieksza wilgotność i to ta para wodna daje taki biały dymek - czy czasem nie ubywa płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym.... ?
A jak odpalasz na zimnym też kopci?
Panowie.... nic nikt nie powie?
problem po części rozwiązałem ,dwa z trzech wtrysków odwrotnie zamontowane ,biały dym na zimnym silniku nadal ,spadek mocy jest nadal lecz dużo mniejszy .Jak można sprawdzić pompę wtryskową ?
Moje mondeo mk2 2,0 16v 130km przebieg 198tys. po odpaleniu na zimnym silniku dymi na biało przez około 1min i przestaje,później jest ok.zna ktoś może przyczyne?proszę o pomoc
Do regulacji na początek sa luzy zaworowe, w nastepnej kolejnosci, warto zainteresować sie pompą jeśli wiesz ze wtryski sa na 100% dobre.
każdy silnik ktory jest zimny wydziela biały dym z wydech
piszę z pomocą może ktoś pomoże :) samochód audi a3 1,9tdi 110km z 2000r sprawa ma sie tak : po odpaleniu zimnego silnika samochód zaczyna szarpać na obrotomierzu widzę ze wskazówka lekko faluje z tłumika leci biały dym po 20s problem znika i jest wszytko ok w samochód był u mechanika i niestety nie znalazł usterki zapłon ok , wtryski ok / przepływomierz...
Rozumiem . Dzieki panowie :)
olej nie pali się na niebiesko. A na jako ? na czerwono ? :D Przy starcie nie spala oleju napędowego dla tego dymi na niebiesko Brawo ,brawo i jeszcze raz brawo. I Ty się nazywasz mechanikiem ? Jeśli jest olej w dolocie to może turbina puszczać, mechanik miał rację. Dymienie po dłuższym postoju i przez chwile, to często uszczelniacze zaworowe do wymiany....
Witam. Mówisz, że wydmuchuje biały, zimny dym, rozumiem że to nie jest mgła paliwowa. Na początek trzeba sprawdzić czy wtryskiwacz podaje paliwo. Należy wymontować wtryskiwacz z głowicy, oczywiście ten pierwszy, poluzować rurkę na pompie,przekręcić trochę w bok rurkę, i znowu przykręcić rurkę i wtryskiwacz tak z boku. Następnie włącz silnik i będziesz...
Samochód sprzedany, jednak na 90 procent winne były wtryski. Pozdrawiam
Jak dymi na biało to za mała dawka paliwa i (lub) za niskie ciśnienie sprężania. Na ekodieslu trudniej odpalić zimny silnik. Ważne też są obroty silnika podczas rozruchu. NIE DOCIERAJ SILNIKA POZOSTAWIAJAC GO NA WOLNYCH OBROTACH.
W lecie też dymił, jak się rozgrzeje to dymi mniej?
Mazdy tak mają zwłaszcza silniki FP i FS- padają pierścienie olejowe,częsty objaw w tych silnikach. Moja Mazda miała to samo. Jak silnik zimny to z rury walił biały dym jak z parowozu, silnik się rozgrzewał i wszystko wracało do normy. Do wymiany pierścienie.Więcej na temat na formy mazdaspeed.
co było przyczyna w/w reakcji forda ? Wnioskuje ze się zapowietrzał a co z dymem ? mam podobny przypadek !
Astra na zimnym dymi na bialo a jak sie rozgrzeje to na czarno! Wymienione uszczelniacze zaworowe, pierścienie, uszczelka pod głowicą i pokrywa zaworow! O co chodzi?! Prosze o odpowiedz!
No nie wiem wygląda tak jak jadę to dymi jak z komina gazowego ale jak dodam gaz to znika ten dym około 500 m muszę ujechać
A kontrolka świec żarowych działa?
Jak w temacie, zimny kopci tak że można spaliny kroić nożem(białe spaliny), za pala na mrozie dobrze, przy 40 st kopci mnej ale intensywnie dalej, ustępuje dopiero gdy się zagrzeje(wtedy też delikatnie na biało) ale bardzej martwi mnie to że jest słaby dziś załadowałem 5 t i byle górka i wnet piesi szybciej odemnie idą, jest to mój nowy nabytek, przebieg...
Z płynem i z olejem nic się nie dzieje? Jak jest zimny to potrzeba mu więcej paliwa i nie przeszkadza mu za wczesny kąt, ale jak już jest ciepły to może mu przeszkadza.
Silnik 2.8 d nie równo pracuje przy odpaleniu jak jest dzień chłodny zimny i z rury widać dym biały czyli para wodna a jak jest dzień suchy i ciepły to pali normalnie bez dymu i chodzi rowno odrazu
Sam nie jestem specjalista ale dowiedziałem się od takiego, że w pompach firmy bosch istnieje możliwość regulacji takiego dymienia. Próbowałem nawet to wykonać lecz kiedy przykręciłem śrubę to faktycznie mniej dymił lecz chyba przesadziłem bo teraz z kolei trudniej zapala tzn muszę go dłużej pokręcić. Mój samochodzik tez już ma najechane ponad 300 tys....
Witam. Mam problem z moją Audi A4 B5 2.5 TDI V6. Mianowicie, ma ona ogromny problem z odpalaniem, gdy silnik jest zimny. Wielokrotne grzanie świec nic nie daje, musi bardzo długo kręcić, gdzie w trakcie puszcza ogromną ilość białego dymu. Gdy już odpali i silnik się nie rozgrzeje, to wydobywa się z wydechu biały dym. Gdy się rozgrzeje, odpala praktycznie...
Mysle że swieca działa(nawiasem mówiąc płomienióka)...tylko nie wiesz ze we fordach kluczyk przekrecasz najpierw w lewo.Zapali sie zółta kontrolka grzania.Uklad jest zasilany przez przekaznik czasowy.Jak kontrolka zgasnie zapalasz. Jak bardzo zimno grzejesz dwa razy tzn, jak zgasnie kontrolka znow kluczyk w lewo i po 2-3 sek zapalasz.Reszte masz dobrze....
Wygląda na obudowę filtra paliwa
Bardzo mnie zaciekawiło, co to za przełącznik "BIAŁEGO DYMU"? Na zimnym silniku, może chodzić o dogrzewanie: przy zaciągniętym hamulcu ręcznym , uruchamia się hamulec górski ( tłumienie wydechu ) i podnosi obroty, aby szybko dojść do temperatury roboczej, jak osiągnie temp. roboczą, albo zrzucisz ręczny wraca na jałowe.
Podpompuj paliwo ręczną pompką. Może się zapowietrza. Kiedy wymieniałeś filtry? Biały dym wskazuje na zapowietrzenie.
Jeśli mokra świeca, to przyczyną może być rozregulowany gaźnik, sprawdź membrany. Sprawdził bym też stan tłoka i cylindra od strony tłumika.
Witam, posiadam Audi A6 4F z silnikiem 2.0 TDi CAHA. Mam problem z kopceniem, na zimnym silniku. Parę kilometrów po starcie, potrafi puścić chmurę białego/szarego dymu. Czym to może być spowodowane?
Jak ma 90 stopni i wentylator załącza jest ok z tym zimnym wężem . Czuć w zbiorniczku wyrównawczym spaliny, musisz dolewać płyn chłodniczy?
Sprawdź ciśnienie na cylindrach jak jest bardzo zimny juz
Witam Posiadam samochód od prawie roku sprawia dużo problemów a m.in. zaczęło się od tego, że nie chciał odpalać, gdy odpalił i był przełączony na gaz to szybko gasł. Doszedł również problem ogrzewania, mechanik wymienił chłodnicę i naprawił rozrusznik, samochód 3 tygodnie spisywał sie bez zarzutu a dziś wrócił problem ogrzewania, nawiew działa ale...
Jak odpali na zimnym do jest biały dym z wydechu?
Biały dym może wskazywać na przedostawanie się płynu chłodzącego do cylindra. Gdy silnik jest zimny zobacz świece, czy nie są mokre.
sprawdź stan pasków od alternatora oraz napięcie paska od turbiny. Biały dym może sygnalizować przepalanie płynu chłodzącego..
Witam! Mam problem z suzuki silnik 4T, mianowicie silnik po remoncie po wymianie głowicy, Ciężko go odpalić jak już zapali to pochodzi z 5 min i strasznie kopci biały dym z tłumika. Tak jakby olej palił, nie wiem jaka przyczyna może być czy to normalne ze silnik tak kopci jak jest zimny.
tak cisnienie jest ok...
sprawdz synchronizacje wałków tgzw kąt wtrysku, przy opóźnionym czesto tak jest ze przy odpalaniu zimnego dłużej kreci i kopci biało-szarym dymem dość intensywnie
Witam. Mam problem z nowo zakupionym Lupo. Na rozgrzanym silniku mocno kopci białym dymem. Na zimnym silniku jest ok nie ma dymu. Silnik pracuje równo, pali bez problemu, nie bierze oleju, ani płynu chłodniczego. Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Może to być przyczyną silnik np. pierścienie . Kiedy dymi na biało cały czas czy jak jest zimny?
przy krzywych korbach podczas odpalenia na zimnym by nie równo pracował Absolutnie,przerabiałem.Ale ważne ze maszyna opanowana.
A kicha bo mój się nie zapowietrza... tylko ciężko mu odpalić kopci na biało jak zaczyna chytać a jak odpali to na poczatku zakopci tak mocno i po tym juz ok jest zero dymu ...
witam , mam problem z odpalaniem, auto gdy jest zimne to ciężko pali.trzeba go długo kręcic i zadymi na biało. po odpalenie chodzi idealnie.ale ciekawostka gdy temp. jest minusowa pali idealnie.świece żarowe są ok,auto ma przejechane 250 tys.km. rozrząd nie był zmieniany ale nie słychac żeby łańcuch tarł o obudowę. po podpięciu pod komputer nie pokazuje...
Widzę że padła turbina . Oleju w turbinie nie może być, padlo łożyskowanie wirnika i przepuszcza olej do kolektora ssącego i pali ten olej, stąd ten biały dym. Jeżeli chodzi o luzy, to minimalnie powinny być wyczuwalne przy zimnej turbinie luzy poprzeczne, w miarę nagrzewania podczas pracy silnika luz maleje.
Czy w momencie kiedy nierówno parska daje siwym dymem z rury?
Passat B6 2.0 TDI BKP 143 KM. Po wymianie rozrządu i filtra paliwa. Teraz po odpaleniu przez jakieś 20-30 sekund trzęsie, rzuca autem i wylatuje biały dym z rury, później jest OK. Kopcił już przed wymianą, ale nie trząsł się po odpaleniu. https://filmy.elektroda.pl/84_1742060798... Teraz też wycieka paliwo spod tych starych zacisków na przewodach....
Witam! Mam Opla Vectre B DTL 2000r. Gdy jest zimny nie zapala mi od razu na wszystkie 4 cylindry tylko mam wrazenie ze na 3 i puszcza w tedy w momencie rozruchu bialy dym. Pozniej jest ok. Myslalem moze ze gdzies dostaje sie powietrze i sie zapowietrza ale to odpada. Dla zabezpiecznie zalozylem zaworek na powrocie. Moze wtryski albo pompa jest nie tak...
Witam. Mam problem z Ursusem a mianowicie jak jest zimny to ciężko pali. Akumulatory ok, pompa po regeneracji, wtryski ustawione, rozrusznik kręci. Dwa lata po remoncie silnika, tłoki, tuleje panewki, głowica, kręci, leci biały dym a nie łapie. Zaczyna odzywać się gdzieś za 4 razem a zapala za 6 i jak zapali, to nie wkręca się na obroty, tylko chodzi...
A jak ciepły jest to temperatury są takie same na wylotach.Pisałeś że pompy zmieniałeś z drugiego.Rozumiem że trzy minuty to na wolnych obrotach bo nie możliwe by na gazie drugi nie pracował nawet jak zimny.
Sprawdz świece może któraś nie grzeje
witam kupiłem case 1490 i mam problem gdyż na zimnym silniku nie mogę zapalić rozrusznik kreci a z rury biały dym czy może ktoś mi podpowiedziec jaka jest przyczyna.Na ciepłym silniku pali bardzo dobrze.
Biały dym może oznaczać wymianę uszczelniaczy zaworowych Albo silnik krokowy.Kolega mechanik nie wie z czego bierze się dym jak świece nie grzeją?
Hej, więc po wymianie czujnika jest ok. To było prawdopodobnie przyczyną...
czujnik temp. do sprawdzenia
Tak kolego kkknc pisałeś o tym w drugim poście ,zmyliło mnie to że cewka na stole działała poprawnie a raczej udawała że działa. Dzieki za wartość siły dokręcenia napinacza. A tak na przyszłość czy podpowiesz mi jak prawidłowo ustawić pompki ta maszyna musi jeszcze popracować. Wiem że pytam o wiele ale czy biały dym na zimnym silniku to mogą być uszczelniacze...
Tak, przy odpalaniu i jak silnik jest zimny to może kopcić bialym dymem i nierowno pracować
Witam mam Audi a3 8P z silnikiem 2.0 tdi o kodzie BMM która ciężko odpala na zimnym silniku i do tego pojawia się gesty biały dym o nieprzyjemnym zapachu. Dodatkowo słychać nieregularne stukanie w silniku gdy jest zimny. Jak juz się rozgrzeje stukanie ustępuje. Miał może ktos podobnie i mógłby cos podpowiedzieć?
Ja obstawiam to co pisał T5, przekombinowales i teraz to pierwsze co to pomiar kompresji na zimnym silniku.
Witam. Mam problem z moim nissanem . Ciężko odpala ( za każdym razem kaszle kilka razy zimny lub ciepły). W zimę widać po nocy biały dym ale tylko przez chwilę. Jak jaśnie PAN już zapali to nie ma wgl mocy dopuki nie złapie chociaż odrobiny temperatury :( bardzo opornie i powoli wkręca się na niskie obroty. Dodam też, że jak pada deszcz autko mam mniej...
Kompresji nie mierzyłem nie mam czym. Zakopci przy odpaleniu na czarno potem trzeba się naprawdę przyjrzeć bo dymu prawie nie ma przy obciążaniu trochę się pojawia. Biały dym jest jak pali się go zimnego po nocy ale tylko na początku.
No widzisz i już coś wiadomo. Możliwe że leja wtryskiwacze. Na zimnym silniku paliwo kiepsko rozpylone nie chce się zapalić i gromadzi się w komorach sprężania, na gorącym odparuje od ciepła i szybciej się zapali. Możesz odkręcić wtryskiwacze i zamontować je na pompie, włącz odprężnik, gaz na maxa i zakręć sinikiem zobaczysz jak rozpylają. To tak dla...
Tak jak w temacie. Przy próbie odpalania samochodu po nocy, są duże problemy. Po przekreceniu kluczyka silnik kręci, samochód się cały trzęsie, z rury wydechowej wylatuje gęsty biały dym, a z miski olejowej też taki lekki dymek. Czy to problemy z głowicą ( uszczelką)? Samochód odpalany po zimnej nocy, wcześniej po takiej akcji auto pa czasioe odpaliło,...
zimne ognie seicento zimne dmucha zimne
wymiana uchwyt wiertarski paski ekranie cienkie peugeot bipper silnik
politechnika gdańska sprzedam kondensator
Wymiary pasków gumowych do Technics RS-TR474 Topografia wyprowadzeń tyrystora BT258