Witam. Miałem to samo po wymianie łożyska. Niestety przy wciskaniu łożyska na prasie coś poszło nie tak i uszkodziłem bieżnie magnetyczną. Uszkodzenie było bardzo małe troszkę wgięta w jednym miejscu ale wystarczyło. Na postoju kontroli zgasły po wciśnięciu hamulca podczas jazdy znowu się włączały. Po ponownej prawidłowej tym razem wymianie łożyska...
C35 to 100uF 25v. Swoja droga mam sterownik wyglada na sprawny a obroty szaleją. Bez obciążenia pracuje w miarę normalnie a gdy sie stanie na taśmie bieżnia zwalnia az sie zatrzyma.
Dlaczego moja bieżnia po włączeniu od razu osiąga maksymalne obroty? Czy to problem z układem sterowania, potencjometrem, enkoderem, czujnikiem prędkości czy oprogramowaniem?
Witam, mam bieżnię elektryczną firmy Body Sculpture BT 3150i lub BT 3150. Problem polega na tym, że gdy tylko ją uruchomię, to nie daje możliwości regulacji prędkości pracy i natychmiastowo włącza się na najszybszy tryb. A potem nie ma już możliwości nawet jej zatrzymania. Z góry dziękuję. Wstępna ocena dostępnych informacji Z przedstawionego opisu...
Witam, Kupiłem uszkodzoną bieżnię energetic body w400. W bieżni na skutek braku smarowania blatu uszkodzeniu uległ silnik ( zniszczony komutator i przegrzane uzwojenie oraz jakieś resztki stopionego plastiku na wirniku ). Uszkodzony był też tranzystor IGBT MGD623S i bezpiecznik. Tranzystor udało mi się kupić przez internet (z Chin). Silnik, blat wymieniłem...
Samochodowego interfejsu diagnostycznego nie posiadam, aczkolwiek mam zamiar się w niego zaopatrzyć. Tak, jak pisałem prawidłowa praca silnika samochodu jest bardziej wrażliwa na mieszankę paliwową gazowo-powietrzną w przypadku niedomagania ze strony układu zapłonowo-wtryskowego niż na mieszankę benzynowo-powietrzną. W przypadku mojego samochodu, po...
Raczej to nie to, bo w module sterującym jest dioda sygnalizująca obroty i ona mruga zgodnie z obrotami (jak kręcę ręcznie)
Bieżnia przywrócona do stanu użytkowego. Jednak bez wbudowanego sterowania na sensorach. Wstawiłem do driver BLDH400R od majfreindów, który wydawał mi się lepszy od tego co zaproponowałem wcześniej. I przynajmniej ktoś ze znajomych już go używał. I nie było z nim problemów. Na japoński trzeba było wyłożyć 2 razy tyle. Subiektywne odczucia: - Silnik...
Juz znalazłem scghemat, podłączylem przewody prawidłowo , bieżnię uruchomiłem lecz niestety po kilku sekundach normalnej pracy wchodzi na bardzo wysokie obroty i wywala bezpiecznik..Proszę o pomoc..
Witam, Na początku chciałbym się przywitać bo jestem tu nowy wiec proszę o wyrozumiałość jak coś będzie nie w tym miejscu co potrzeba. Mój problem polega na tym, że posiadam bieżnię Crane Sports. Bieżnia pracowała do tej pory, aż uległ spaleniu silnik. Spalenie silnika spowodowało uszkodzenie tranzystora IGBT CT60AM 18F. Silnik został przewinięty i...
Witam,Silnik nie ma żadnych elementów do regulacji prędkości. Zresztą tak jak pisałem w 1 poście - jak tylko bieżnia zaczęła falować to żeby sprawdzić czy to wina silnika czy sterownika , podpiąłem kable silnika do sterownika sprawnej bieżni (stoją obok siebie) i z konsoli 1 bieżni regulowałem obroty silnika z pasem biegowym 2 bieżni. Wszystko było...
Wiem że późno , ale może się komuś przyda. To nie jest błąd L5 tylko LS - low speed. bieżnia nie widzi sygnału z czujnika obrotów.
Hann, tak, skok wynosił 2cm, stopień sprężania był około 6:1 Urbios, hmmm... skoro na większym wężyku chodził lepiej to może tak powinno pozostać, a tak jeszcze myślałem i możliwe że kwestia małej mocy to również duża masa całego układu korbowego (stalowy tłok, to ramię u góry), ja miałem aluminiowy tłok i korbowód i w miarę wyważony wał (na oko), ale...
Witam, szczotki są ale po rozebraniu znalazłem poprzerywane przewody przy zaczepach komutatora (chyba tak to się nazywa). Próbowałem lutować ale to tylko doraźnie pomaga. Temperatura i obroty chyba robią swoje i problem powraca. Szukam teraz kogoś kto przewinie taki silnik.
Chodzi mi o napęd trochę nietypowego urządzenia jakim jest bieżnia elektryczna silnik właściwie przez cały czas będzie pracował poniżej swoich obrotów nominalnych. Przy maksymalnej prędkości bieżni którą będzie 18km/h silnik będzie obracał się z prędkością 2746 obr/min a jego nominalna prędkość jest 2880 obr/min. Czy można to tak zrealizować czy może...
Mam takie pytanie. Ostatnio żona przez około 50 minut biegała na bieżni. Gdy skończyła zawołała mnie, a gdy weszłem do tego pomieszczenia to mocno mnie cofnęło. Smród spalenizny był ogromny. Myślałem, że to przygrzał się blat, płyta biegowa ale zdjąłem osłonę i zobaczyłem, że dym idzie z silnika. Oczywiście silnik był bardzo gorący. Pokój wietrzyłem...
Witam, proszę o poradę dotyczącą bieżni TURNER MADISON PRO EI 185-- brak reszty kartki. Po starcie silnik przyspiesza do maksymalnej prędkości, około 19 km/godz (wskazuje wyświetlacz). Tak pracuje dwie minuty, nie reaguje na przyciski plus i minus speed. Po dokładnie dwóch minutach silnik zwalnia do prędkości ustawionej i wszystkie regulacje działają...
Odnośnie ciągnięcia chodziło mi o typowy dla ETZ problem ze znalezieniem luzu na postoju. Chyba że ktoś zalał Hipolem, wtedy, z racji na spore obroty (bezpośredniu na czopie wału korbowego) zachowywało się wręcz jak wiskotyczne... Kwestia osadzenia piasty sprzęgła na czopie wału to też ciekawy temat. Mając nowy wał DDR i taką samą piastę nie było problemu....
W tym modelu idler -to jest to kółko które przenosi obroty raz na prawy , raz na lewy talerzyk- jest zrobiony nie na zębatce tylko na gumie. Od kiedy w tym mechaniźmie jest gumowa bieżnia IDLER`a?
Ja podziękowałem procesorowi, do którego miały dochodzić jakieś nie znane mi sygnały z zadajnika. Po prostu zrobiłem sterownik na TL494. Stałość obrotów była największym problemem. 2 magnesy umieszczone fabryczne na obwodzie wirnika oddziaływające na kontaktron nie pozwalały na wypracowanie odpowiedniego sygnału analogowego do utrzymania prędkości niezależnej...
potraktowałem silnik w środku kontaktem do potencjometrów To chyba nie jest najlepszy pomysł. Kontakt plus brudy (ze szczotek np.) stanowić może "elektrolit" - robiący zwarcie. Jesli, jak piszesz dalej, jest tam jakiś mechanizm odśrodkowy, wypadałoby się mu przyjrzeć z bliska (rozebrać silnik) i wyczyścić IPA. Jedyny smar jaki można użyć to oliwa do...
Witam; Przerabialem kiedyś TC-K711S, to także model typu "dual capstan"; inny mechanizm niż u Pana ale problem ten sam. Niestety, muszę Pana zaskoczyć. Żaden ze znanych mi decków z mechanizmem "dual capstan" NIE DZIAŁA POPRAWNIE !!! Technics RS-B905, Akai DX-57, Sony TC-K711S. Wszystkie wymienione modele (raczej nie jest to pech egzemplarza) mają fabryczną...
Najbardziej podejrzany element to - "JCS18N50WH" Wylutuj go z układu i zmierz miernikiem czy nie ma zwarcia pomiędzy wyprowadzeniem 2 i 3 patrząc na element od strony napisów. Miernik ustawiony na test diody. Jaki masz miernik?
Jaki prąd pobiera ten silnik?. Jest wzbudzany magnesami czy elektromagnetycznie?
Może to być usterka silnika (uzwojenie na wirniku). Takim usterkom zwykle też towarzyszy uszkodzenie (przypalenie) części lamelek na komutatorze. Jak wygląda komutator? Jest równy? Nie widać czy niektóre lamelki są przypalone, przegrzane, przyiskrzone, albo przyiskrzenia (przypalenia) pomiędzy lamelkami? Obejrzyj też uzwojenia na wirniku (zwłaszcza...
To dobry wynik na spostrzegawczość i refleks Fakt. Do wyższych prędkości przydałby się choćby tachometr . A może wystarczyłoby mierzyć nie czas jednego obrotu pasa bieżni a np. 10 obrotów.
Mostek prostowniczy sprawdzałeś? Z tego co widzę to jest silnik prądu stałego. Podłącz go pod akumulator, powinien ruszyć ( nie z pełnymi obrotami). Jakie elementy są zamontowane na radiatorze?
Szczotki sprawdzałeś?
Witam. W tej bieżni czujnikiem obrotów jest transoptor szczelinowy on nie potrzebuje magnesu, on reaguje na otworki na oracającym się wirniku. Możliwe przyczyny występowania tego błedu znajdziesz w Google po wpisaniu frazy "biezni bh fitnes f5 Wyskakuję błąd e-01". Możliwe że któraś wtyczka nie łączy lub uszkodzony jest któryś z kabli. https://obrazki.elektroda.pl/3650366300_...
Witam ja mam problem z podobną bieżnią tylko typ 7893000 chodzi chwile na małych obrotach staje po paru minutach, jak się włączy wyższą szybkość bieżnia dostaje dużych obrotów i staje. Proszę o pomoc
Witam mam problem z bieżnią buffalo konkretnie ze sterownikiem obrotów tranzystor CT60AM ma zwarcie bieżnia nie rusza szukam takiego tranzystora lub zamiennika nie jestem pewien czy uklad scalony który steruje tranzystorem też nie padł ELM 47D 310CB gdzie taki znalezć lub zamiennik silnik jest na 180v dc 1500w prosze o szybką odpowiedz http://obrazki.elektroda.net/47_12687656...
Wymieniłem też pasek A nie jest zbyt luźny? Myłeś pasek i bieżnie na których "siedzi"? Jeżeli tak - pozostaje sam silnik, a konkretnie stabilizator obrotów lub/i komutator.
U mnie to wygląda tak, że bieżnia startuje, koło pasowe robi kilka obrotów i wywala LS czy L5.
To jak się reguluje obroty , najlepiej częstotliwość
No RPM, to będzie pewnie wyjście czujnika obrotów, a FAST przełączenie na szybki bieg. START, STOP i +5V to pewnie wiesz. Brakuje mi masy :)
Sonda powinna pracować BOGATA-UBOGA i odwrotnie cały czas,SONDA;0-1V,TPS;0-5V,maksymalne obroty na gazie-6000-dla bezpieczeństwa,kroki atuatora-pozycja w jakiej oscyluje otwarcie atuatora przy 3ooo obr.na postoju(u Ciebie 60 na obrazku)śrubą obrotów doregulujesz do tej wartości na wolnych obrotach,histeryza TPS to dopuszczalne odchyłki wskazania potencjometru-nie...
Nie znalazłem znaczenia błędu Err1 i nie znalazłem wsadu epromu. Sterownik przerobiłem dodając prost generator pwm na sg3525 i wyprowadziłem potencjometr na panel. Bieżnia trochę zwalnia pod obciążeniem (brak sprzężenia z czujnikiem obrotów) ale można biegać bez problemu.
Sprawdzałeś jak idzie taśma bieżni czy nie ma oporów ? E1 tez oznacza błąd komunikacji pomiędzy płytkami. Może być uszkodzony czujnik obrotów. Często sam tranzystor się nie uszkadza, pada coś jeszcze. Było na forum poruszane kilkukrotnie do tej bieżni błąd E1
Jeśli tylko długość się zmienia, to nic się nie zmieni, nawet dystans bo liczony jest raczej na jednym z kół pasowych lub obrotów samego silnika tego nie wiem. Wiem natomiast że żeby były zmiany prędkości i tym samym dystansu, trzeba by zmieniać średnicę kół pasowych.
Silniki w bieżniach są sterowane z inwertera aby plynnie ruszać i mieć regulację prędkości. O prądy rozruchowe nie ma się co martwić, rcd wytrzyma je. Moc tego silnika też wydaje się być przeszacowana a nawet gdyby była prawdziwa, to bieżnia podczas pracy na max obrotach nie pobiera więcej niż 500W a je 2200W to dopiero wtedy będzie jak bez zabezpieczenia...
Jeśli kłody pod nogi to zainteresuj się regulatorem tyrystorowym do silnika pralkowego, gotową płytkę, wykorzystując tylko ręczną (potencjometrem ) regulację obrotów.
Trochę to bez sensu jeśli dekiel miałby kasować luz bo ściska zewnętrzne bieżnie i powoduje że luz robi się jeszcze większy. Nigdzie nie napisałem że dekiel kasuje luz łożyska. On tylko docisk bieżnie zewnętrzne uniemozliwiając im ruch. Jeśli między bieżniami wewnętrznymi nie ma żadnego dystansu to nalezy taki "komplet" na wale włożyc w prasę i wywierać...
No i dlatego się pytam jak wyglądają tak jak mówisz można je sprawdzić na kilka sposobów mogą już być za mocno zużyte i będzie podobny objaw jak kolega opisał, a równie dobrze może być uzwojenie nadpalone lub jedna z diod spalona. Jeśli nie widać tekstolitu pod nimi to jest ok, ale jeśli chociaż w jednym miejscu jest on widoczny to bieżnie do wymiany
Witam, tak jak w temacie, wlaczam bieznie, doprowadzam do ok 8 km\h, chwilke pracuje normalnie po czym zmniejsza predkosc i wraca do tej samej i tak ciagle. Czasem tez moze sie zatrzymac. Myslalem na poczatku ze to wina czujnika predkosci na kole obok silnika ale odlaczylem go calkowicie z plyty i dalej to sie dzieje( az dziwne ze dziala bez czujnika....).
Na 99% paski karuzeli do wymiany. Przed założeniem nowych dokładnie umyj bieżnie kół pasowych. Jak znam życie są zatłuszczone od smaru emigrującego z mechaniki. P.S. Odszukaj fotokomórkę szczelinową (ona odczytuje impulsy z obrotu karuzeli) i sprawdź czy nie ma tam jakiegoś syfu.
Witam, ile czasu trzeba czekać na błąd ? Czujnik obrotów obecny ? Sprawny ? Z reguły jest magnes w kole pasowym i kontrakton w pobliżu. Na tym video niewiele widać. Jak opisane są diody led?
W tych gramofonach z wiekiem degradacji ulegały gumowe rolki przeniesienia napędu a te na 33 i 45 obrotów były najczęściej używane. Guma może być stwardniała i powodować poślizg bieżni. Sprawdź stan rolek i ew.wymień, z tym że na oryginalne sprawne bym nie liczył bo musiałyby mieć ok.50 lat.
Wiem jak pracują łożyska. Koszyk podtrzymujący kulki kręci się w tą samą stronę co bieżnia zewnętrzna (dla zablokowanej bieżni wewnętrznej), lub w tą samą stronę co bieżnia wewnętrzna (dla zablokowanej bieżni zewnętrznej). Czyli zawsze w tą stronę co napędzana bieżnia. Oczywiście mam na myśli kierunek obiegu kulek, a nie ich kierunek obrotu względem...
To bardzo dziwne, a nawet niemożliwe bieżnia ma czujnik obrotów w momencie zatrzymania silnika procesor odcina zasilanie i "wywala" błąd.Korespondencyjnie będzie,dosyć ciężko ten problem rozawiązać.Jaki to model Roger Black, bo wczesne wersje nie miały czujnika obrotów,może też kolega wrzucić fotkę płytki sterownika silnika,będzie łatwiej.
Klekotanie jako hasło jest mocno nieprecyzyjne... Klekot wtrysków - zawieszonych lub mocno lejących można poznać... Dlatego z głupia frant spytam, czy myślałeś o kole pasowym dwumasowym? Jeżeli wybiją się gumy w dwumasie pasowej, to jest wtedy wyraźny KLEKOT podczas pracy, zwłaszcza na wolniejszych obrotach... Sprawdzałeś? To jest myk myk, dużym śrubokrętem...
W polskich gramofonach zasada była taka, że pasek powinien mieć taką średnicę aby na kole zamachowym (tym pod talerzem) nie spadał. Jak jest wykonana zmiana obrotów, w grundigu którego naprawiałem pasek był przesuwany mechanicznie, oś na silniku była o dwu średnicach, i szerokość bieżni decydowała o szerokości paska. Może Ci te informacje pomogą.
silnik bieżnia bieżnia bieżnia zwalnia dioda bieżnia
dyski verbatim drzwi zmywarka whirpool rozebrać stacyjka
bosch silnik inwerterowy listwa przepieciowa schemat
VW Polo 1.4 8V 1996 - Nie odpala, paliwo i iskra są Lokalizacja kości BIOS na płycie VA70/VG70 REV: 2.1 Acer Aspire V3-771G