Witam problem polega na obrotach na biegu jałowym po przygazowaniu bądź podczas hamowania na skrzyżowaniach auto falujep o czym gaśnie. Proszę o jakieś podpowiedzi ręce mi mi opadają auto jest po remoncie glowicy przed nie wiem jak było bo autko kupiłem z uszkodzonym rozrządem
Szukam przyczyny. Luzy zaworowe raczej nie bo auto pięknie odpala. Nie ma żadnych błędów. Równa praca silnika. Ciśnienie wsteczne występuje na biegu jałowym. Przy przygazowaniu już normalne podcisnienie. Dmucha już uszczelkami. Odprowadziłem odmę na zewnątrz na okres próby bo nawet pokrywę zaworów rozwaliło.
Posiadam vcds’a i właśnie zabieram się żeby podejrzeć logi na live’ie Podpowiedziałbyś jak wykasowaćte wyuczone wartości? Żeby na nowo mógł się zaadaptować? Już znalazłem procedurę dla mojego sterownika SIMOS. Przepustnica czyściutka!;) Czy po skasowaniu wartości w sterowniku konieczna jest ponowna adaptacja przepustnicy? Szczerze, to nie do końca...
Witam. BMW E46 2.0 TD 2000 rok 136KM, nie ma mocy, straszny muł. Zwiększyło się spalanie i dymi na czarno. Na biegu jałowym po przygazowaniu, pojawia się chmura dymu w okolicach kolektora wydechowego. EGR wyczyszczony i po zdiagnozowaniu sprzętem, brak jakichkolwiek błędów. Czy przyczyną może być katalizator? Czy można go wyrzucić i wstawić strumiennice...
Sprawdzić czy jest ciągłość przewodów, przepływomierz 6 pinowy ? Napięcia względem pinu 5 - masy, zapłon włączony silnik odpalony: pin1 - 5V pin2 - 0V pin3 - 12V pin5 - 0V masa pin6 - bieg jałowy auto rozgrzane 1-1,2V pin6 - bieg jałowy i przygazować powinno wskoczyć na 4-4,4V
Posiadam mastera z silnikiem 2,5 DCI 88KW 114 koni na common railu. Kupiłem samochód z uszkodzonym wtryskiem. Kiedyś podczas jazdy paliła się również kontrolka od grzania świec oraz obok kontrolka w kształcie piorunka nad kontrolką świec. Wtrysk wymieniłem wykonałem test wszystkich wtrysków i było dobrze. Samochód nie kopci, pali na dotyk, ma moc jednak...
Korekty sprawdzamy tylko na biegu jałowym.
Olej silnik bierze, taki urok vectry (opel podaje normę 1l/1kkm). Mnie bierze 2-3 litry na rok. Ale z dnia na dzień auto przestało chodzić, do tego niestety obawiam się, że mogło mieć to związek z tym nieszczęsnym zwarciem na sterowaniu cewki. Auto zachowuje się jakby nie paliło na 1 cylinder, ale TYLKO po gwałtownym przygazowaniu bądź pod obciążeniem....
co z cisnieniem paliwa? co z czasem wtrysku? w/g serwisu AR ciśnienie paliwa OK - sam nie mam jak zmierzyć. czas wtrysków - przy biegu jałowym około 3 ms, przy przygazowaniu około 16ms.
Witam Mam Forda Escorta 1.6 16V `94 +LPG. Po podłączeniu kompa do instalacji gazowej (bingo s-4) wyszło, ze napiecie na sondzie utrzymywało sie na 0.45V a po zwiekszeniu obrotów dopiero po minucie sonda zaczynałą pracować( było zaislanie na grzałce).Czyli dignoza prosta-wymiana sondy. Po wymianie na uniwersalną Bosha napięcie na sondzie wynosi ok 0.88...
po zawieszeniu obrotów podaj mase na styk drugi od dołu przy nastawniku przepustnicy jeśli obroty spadną-styki biegu jałowego.
Witam jak w temacie. Samochód Peugeot 307 1.4 16v. Jak silnik się rozgrzeje i ma włączoną klimę po jej wyłączeniu zaczynaja falować obroty. Identyczna sytuacja się dzieje jak np zatrzymuje samochód puszczam nogę z gazu auto ma problem z równą pracą silnika na biegu jałowym. Ale wystarczy parę razy przygazować i problem znika. Co z nim jest nie tak i...
Problemem nie będzie akumulator tylko zbyt niskie napięcie ładowania. U mojego starszego co jeździ po mieście ze światłami i nadmuchem też zimą strajkował, tyle że akumulator jest jeszcze oryginalny tzn. z wiosny 1998 roku :) :) :) ps. na biegu jałowym napięcie powinno być conajmniej około 14V a po przygazowaniu 14,3-14,5V. Może pasek ci się ślizga?
Witam Sprawdziłem "przygazowanie" na zimnym silniku i faktycznie silnik gaśnie. Jeżeli to jest sterowanie biegiem jałowym to gdzie mam tego szukać?
Problem z Suzuki Grand Vitara 2. Wydaje się że ma dość mało mocy tak poniżej około 2500-2700 obr/min. Powyżej tej granicy już zaczyna ładnie ciągnąć a także bez wciskania gazu na biegu jałowym (800obr/min) wydaje mi się że też nie jest najgorzej z mocą bo da się ruszyć z miejsca spokojnie na biegu jałowym. Od około 2000 obr albo może nawet mniej już...
Koło zostało zamówione bo na miejscu nie można było dostać, masę jutro zrobię ale zastanawia mnie jeszcze czy aby na pewno to nic elektrycznego nie jest w tym altku - wolę sie upewnić, aby jak to często bywa przed świętami nie zostać bez auta. Ale o co chodzi, dziś znów mierzyłem ładowanie i oto efekt- gdy włączę światła i ogrzewanie szyby tylnej ładowanie...
Auto pali bez zarzutu, przyśpiesza normalnie, potrafi czasem zdechnąć na skrzyżowaniu jak się rusza bez zdecydowanego przygazowania, obroty biegu jałowego jakieś 900obr/min, tps podstawiany wraz z przepustnicą z chodzącego auta. Nie sprawdzałem czujnika biegu jałowego, sprawdze to wraz napięciem TPS, ale czy robił by to wtedy też na gazie. Lewego luftu...
Nie.Temperatura w środku auta wzrosła. Czuć kapciem z nawiewu;/ Ciśnienia się wyrównały. Dalej ten sam objaw, pochodzi trochę na biegu jałowym, a podczas jazdy ją wyłącza. To samo przy przygazowaniu, potrafi odciąć sprężarke na amen. Po ponownym przegazowaniu/uruchomieniu samochodu załączy się na trochę. Problem jest z tym wysokim ciśnieniem, ono nie...
Witam:) JA mam obrotomierz diodowy ( 15 diod) w dużym fiacie (fso) ale efekt działania jest mizerny tzn. diody sie dziwinie zachowują na biegu jałowym 5 diod z 15 świeci caly czas i pulsuja po przygazowaniu zaświecają sie następne a jka zdejme noge z gazu to nie zgasają po kolei tylko wszystkie na raz...obrotomierz wykonany na tranzystorach BC107...co...
Witam. Orientuje się może ktoś, jakie powinno być spalanie malucha? A dokładniej silnika 126p na jałowym biegu? Bo złożyłem do kupy silnik po 25 latach przestoju w szopie i po regulacjach gaźnik też najlepszej kondycji nie jest, i dziś zalałem mu 0.5l benzyny i pracował około 25/30 minut na wolnych obrotach. Parę razy było tylko przygazowane. I jestem...
Witam, problem jak w tytule. Silnik powinien mieć powyżej 730 obr/min. Po przygazowaniu na biegu jałowym obroty rosną, następnie spadając spadną czasem w okolice wręcz 550obr/min, silnik prawie przygasa, ale obroty znów są podbijane do 900obr/min i znów spadają - czasem tak kilka razy po rząd. Później się stabilizują w okolicach 700-730obr/min. Czy...
Witam. Kolorem bym się nie sugerował gdyż to zależy od oleju. Bezpiecznie możesz zrobić tak: zrób mieszankę 1:10 zalej kosę i odpal. Następnie sprawdź jak wyglądają spaliny, jeśli zbyt mocno kopci to dolewaj czystej benzyny. Prawidłowo kosa powinna przy przygazowaniu wydzielać lekko siwe spaliny a nie białe chmury. Na biegu jałowym dym wcale nie powinien...
Witam serdecznie , pewnego razu rozładował mi się akumulator (centra 44ah), podczas jazdy przygasły światła , wskazówki poziomu paliwa i prędkości przestały pokazywać , auto zgasło po wrzuceniu na luz . Akumulator naładowałem i po dwóch tygodniach sytuacja powtórzyła się i za kolejne 2 tygodnie to samo, pomyślałem ,że to kres tego akumulatora i kupiłem...
Kolego poradziłeś sobie z cytrynką? Mam podobnego pacjenta, na biegu jałowym u mnie sonda wisi na 0.332V, po lekkim przygazowaniu, przy którym silnik jak by chciał zgasnąć, zaczyna pokazywać 0.6~, czasy wtrysku jałowy 2.3, 220obr. 3,2. Dodam na postoju obroty stabilne, powyżej 2tysi idzie ok, ciśnienie 13.5-14 mniej więcej po równo, podciśnienia sprawdzone....
Na filmie widać, że na biegu jałowym lekko się cofa cięgno, kilka milimetrów przy przygazowaniu pokazuje właśnie to film https://youtu.be/0-lRKVRMA-4. Przy podłączonym podciśnieniu pojawia się takie "szuranie" w przewodzie intercoolera, jakby metaliczny dźwięk. Podczas jazdy, idzie jak "kuna" niestety również pojawia się ten hałas a później zapala się...
Witam. Samochód to golf 2 1.8 benzyna +lpg, na monowtrysku. Problem polega na tym, że po osiągnięciu około 30°C silnik zaczyna falowac z obrotow 1000 do 400 na biegu jałowym(po kilkukrotnym przygazowaniu silnik mniej wiecej wraca do swoich obrotow i je utrzymuje), a podczas jazdy (tez 30°C) przy stałym utrzymywaniu 2tys obrotow silnik traci moc, dlawi...
Cześć forumowicze! Mam problem z moim autkiem, jeśli temat był już poruszany, to bardzo przepraszam, ale nie znalazłem takiego tematu, szukając na trzech forach. Vw Polo Classic 2001r. Silnik 1.4 75km Samochód nie może utrzymać się na obrotach podczas odpalania go. Bez różnicy, czy na ciepłym, czy zimnym silniku. Zazwyczaj odpala za drugim razem, muszę...
Tylko, że diagnosta też osioł bo dwunastolotniego diesla na maksymalne obroty wprowadzać na biegu jałowym😕bardzo ryzykowne. Jeśli silnik nie jest w stanie przez półtorej sekundy wytrzymać maksymalnych dopuszczonych przez producenta obrotów, to jakim cudem takie coś w ogóle porusza się po drodze? Tykająca bomba...
Witam. Odgrzeję trochę schabowego... Problem podobny jak w temacie. Otóż w golfiku IV '98 1.6 falowały obroty i w ogóle były problemy. Koleś parę razy wymieniał przepustnice i nic aż w końcu kupił nową. Teraz w kompie nie ma żadnych błędów w związku z regulacją biegu jałowego, adaptacja przeprowadzona zgodnie z instrukcjami adako. I za raz po adaptacji...
Z tymi podciśnieniami brzmi to sensownie, poodpinam wszystko i zaślepie żeby był szczelny uklad, dzisiaj będę miał chwilę czasu żeby to sprawdzić, bo ciągle praca. Sprawdzę z tymi hamulcami i zedytuje post, natomiast jak wcisne hamulec i wyłączę silnik to pedał ani się nie podnosi ani nie opada. EDIT: - Pedał hamulca jest miękki po 20min od zgaszenia...
Dzięki za odzew Załączam pliki ze wszystkimi odczytami (oryginalny i drugi obrobiony na potrzeby wykresów) Powyższe wykresy pochodzą z danych odczytywanych w tym samym czasie Czyli ta druga sonda wskazująca jedną wartość nie ma wpływu na opisany problem? (nie powinno to generować drugiego błędu zw z sondami?) Czytałem że przyczyną może być lewe powietrze....
Witam Posiadam PASSATA B5 od 2 miesięcy autko chodziło jak zegarek szwajcarski, lecz od dwoch dni widzę i słyszę jak nagle obroty silnika na jałowym biegu nagle same wzrastają do 1200 i po chwili opadaję do 800, czyli do normy. Kilka razy podczas odpalania zaobserwowałem, iż nagle potrafi sam sobie 2 - 3 razy przygazować do 2000 obrotów i wszystko wraca...
Witam, moja Vectra ma 150tys. rzeczywistego przebiegu. Przejechałem nią ok 50tys. Od początku zauważyłem, że silnik generuje zbyt małą moc przy dolnych zakresach obrotów (praktycznie totalna dziura przy 700-1300). Nawet na biegu jałowym po minimalnym wciśnięciu pedału gazu, silnik reagował z niewielkim opóźnieniem (tak, jakby brakowało mu mocy na zwiększenie...
Mam prośbę. Czy ktoś mógłby dokonać analizy pracy sondy? Samochód to Felicia 1.3 MPI 68KM z 1997 roku, przejechane 180 tys km (tyle jest na liczniku, przebieg raczej wątpliwy). Od dłuższego czasu silnik sukcesywnie tracił moc, teraz teraz nie jest osiągalne nawet 100 km/h. Na wolnych obrotach, od czasu do czasu silnik lekko faluje i dość mocno trzęsie....
sprawdzane było na biegu jałowym czy przy prędkości obrotowej powyżej 2700, bo jak na biegu jałowym to siłownik będzie chodzić, gorzej jak dojdzie do 3000. Miałem tak w Passacie bo poprzedni właściciel jeździł systemem PJS. Pomogło kilkukrotne delikatne zwiększanie prędkości obrotowej podczas jazdy i szybkie przygazowania na postoju, jesli to nie pomoże...
Podłączyłem multimetr pod pin 3 na zapłonie 0,2 V na jałowym 0 po przygazowaniu tez 0 tak samo zachowuje się stary jak i nowy co kupiłem więc 2 uszkodzone. Jeszcze zrobiłem test żeby się upewnić i na pin 3 podałem niskie napięcie na chwilkę i w parametrach pokazała się wartość przepływu stąd mam 100% pewność że sterownik jest OK a przepływomierz do...
Witam także mam podobny problem. Na początku raz na jakiś czas obroty na biegu jałowym schodziły mi do 200, następnie na zimnym silniku był brak mocy(przygazowanie aby móc wyjechać z garażu). Ostatnio obroty zaczęły mi pływać od 200 do 1000, przy falowaniu obrotów pedał gazu drży. Przepustnica jest razem z silnikiem krokowym:( była czyszczona i przyuczona....
Po każdym przygazowaniu spada z obrotów, chwilę "kuleje" i praca silnika próbuje się ustabilizować, ale tak się nie dzieje. Widać, że silnik podczas pracy nie pracuje do końca dobrze, trzęsie się raz po raz. Nic, trzeba dać wtryski jeszcze raz do sprawdzenia, tylko komu innemu bo tutaj jakoś nie mam zaufania co do tej regeneracji.
Wczeniej kilka razy sporadycznie, dzisiaj już na całego. Rozrusznik kręci, silnik usiłuje zaskoczyć, ale nie startuje. Po kilku, próbach startuje jakby nic nie było. W czasie jazdy normalnie, wchodzi na obroty bezproblemowo, pełna moc. Po podłączeniu Euroscana - brak błędów. Kontrola parametrów: ( piszę tak jak podaje Eurocan) bieg jałowy- Fuel pressure...
Witam wszystkich, po raz kolejny liczę na pomoc forumowiczów. Auto IVECO DAILY 3.0 150 KM 2007r. przebieg 650 tys. km Iveco ma "wycięty" EGR, 3 miesiące temu założono nowe wtryski i regenerowano głowicę. Problem jest następujący. Po odpaleniu, auto na zimnym silniku mocno dymi na biało śmierdzącym dymem, a po przygazowaniu silnik się dławi. Sytuacja...
Witam wszystkich, dzisiaj spotkała mnie niemiła niespodzianka ze strony mojej pilarki. Na początku wszystko wyglądało w porządku, odpaliła tak jak trzeba, przeciąłem kilka klocków drewna i pomiędzy jednym cięciem a drugim zaczęły jej spadać obroty. Przygazowałem kilka razy i wydawało się że wszystko wróciło do normy. Niestety po chwili sytuacja się...
Witam Mam problem ze swoim bmw. Falują obroty jak stoję na światłach. Silnik podczas jazdy pracuje poprawnie, nie odczuwam żadnych problemów przy większych prędkościach. Wymieniono : Cewki Świece Odme Rozrząd Węże od chłodzenia Czyszczenie misy i ssaka z wymianą uszczelki Czyszczone i zamieniane miejscami elektrozawory Wymieniony olej i wszystkie filtry...
Witam, temat już stary ale pisze dla tych którzy dopiero się z tym problemem mierzą lub będą mierzyć . Mam silni 2.0 16V (C5 2001 r.) + LPG. Autem przejechałem już ponad 100 tys. km na gazie (obecny nalot to 280 tys.). W zeszłym roku z autem zaczęły się problemy z zapłonem. Czasem zapalał dopiero z którymś razem, czasem od strzała a czasem trzeba było...
jakie masz auto?? jaka poj??? jak jakis motorek do 1.4 to cisnienie w okolicach 1.10, jak jakis mocniejszy bez turbo to 1.20, a jak jakis turbo 1,8 to cisnienie na jalowym tak ok 1.28 i po przegazowaniu nie moze spadac za duzo witam podepne sie z jednym maly zapytankiem Piszesz ze cisnienie magistrali wtryskowej nie moze spadac przy przygazowaniu za...
Pompa podstawiona niestety usterka jest nadal, co prawda miałem nieco inną pompę oryginał był 038 145 209E, a podstawiłem 038 145 209A ale to chyba to samo. Cały czas podczas testów sprawdzam stan oleju i niestety stan ciągle rośnie, było 3/4 stanu jest MAX. Na drugiej pompie ciśnienia są identyczne, przy rozruchu na zimnym silniku jest koło 1 bara,...
Witam, 1. Na biegu jałowym obroty silnika w Corsie 1.0 12V nie schodzą płynnie do 900 obr/min ale zatrzymują się za sekundę w okolicach 1500 obrotów i powoli schodzą dopiero do minimalnych. 2. Podczas jazdy przy wrzuceniu na luz, obroty potrafią zejść poniżej minimalnych jakby silnik miał zaraz zgasnąć. 3. Czuć szarpnięcie silnika (gwałtowne przyhamowanie)...
Witam Potrzebuję pomocy z moim Audi a8 d3 z silnikiem v8 4.2 TDI 326 KM. Problem jest bardzo poważny Auto ostatnio zaczęło szarpać na postoju i przy ruszaniu w okolicach 1000-1200 obr. Problem nasila się z każdym dniem. Komputer nie pokazuje żadnego błędu. Wtryskiwacze podmieniane - bez rezulatu... Po odpięciu przepływomierzy nastawnika turbo lub EGR...
W te największe mrozy u mnie w Vento 2.0 2E pojawił się identyczny objaw tylko że trzyma wolne obroty na 1500. Najpierw było tak że przez 2 dni przy odpalaniu silnik nie miał w ogóle wolnych obrotów a potem pojawiły się zawyżone wolne obroty? Nie ma różnicy czy gaz czy benzyna, instalacja z komputerem. Jest tak, że jeżeli samochód odpalę i zostawię...
E220 rocznik 96 co dopiero przekroczył granice od strony krzyżackiej ale zrobił to tylko na 3 biegu ale pokolei. Otóż sprawa wyglada w ten sposób że wóz w momencie zapalania dostaje jadu i obroty podskakuja na 2,5tyś po czym montalnie spadają do 800-500 i tak sobie skaczą (na biegu jałowym) Kiedy próbuje przygazować to nie dość że trwa to pół minutu...
Wydaje mi się, że mam podobny problem. Rover 214 Rocznik 1996 moc 75 kW pojemność 1,4 Jeździłem nim dość długo bez żadnych objawów. Zostawiłem w garażu na noc. Rano kręcił rozrusznik ale nie odpalił. W związku z tym, że zauważyłem iż kabel od Cewki był przyśniedzaiły wymieniłem kable od świec i same świece (na NGK). nowe świece: V-LINE 28 BKR6E nowe...
Witam Mam problem z moim autem. Auto gdy jest na biegu jałowym i się chwile poczeka (może to nastąpić od razu lub nawet i za minutę) zaczyna próbować gasnąć ale coś jeszcze próbuje go utrzymać. Gdy ruszam to zaczyna szarpać Wcześniej tez tak miałem ale wystarczyło chwile dalej pojechać lub przygazować i jakoś dawało spokój i się odblokowywalo teraz...
Auto mam od niedawna. Użytkuje je wyłącznie na mieście. Niestety okazało się , że bierze litr oleju na niecałe 500 km. Pierwszy raz to zauważyłem jak odpalałem rano auto i słyszę, że zawory dzwonią. Sprawdziłem stan oleju i było grubo poniżej minimum. Później dolewałem olej, ale regularnie go ubywa. Lało się spod pokrywy zaworów to uszczelniłem, ale...
Witam, mam problem z Fiatem Punto I, 1,2 benz + gaz. 95r. Wygląda to tak, auto na początku chodzi bez problemu, odpala od sztycha, po przy gazowaniu przełącza się na gaz i jest ok. Wydaje mi się, że za szybko się grzeje. Po 10 minutach jazdy temperatura rośnie w oczach i nie słychać aby włączał się wentylator. Włącza się on dopiero po minucie jak już...
Witam! Autko jak w temacie: moje Audi 80 B4 2.0 ABT. Instalacja gazowa STAG 2L. Problem w zasadzie może być banalny (jak zwykle z resztą), ale mam kilka pytań. Ostatnio przyszło mi wymienić uszczelkę pod głowicą. Miałem spore przedmuchy na 3 tłokach a że idzie zima chciałem uporać się z notoryczną potrzebą dolewania płynu. Po wymianie i złożeniu wszystkiego...
A nie próbowałem dodawać gazu. Bo problem może być dwojaki - szewskie przeróbki w okolicy stacyjki (w pozycji 2 zwieranie kontaktu kill-switcha do masy) lub niewłaściwa regulacja gaźnika w zakresie biegu jałowego - obciążenie dodatkowe silnika w postaci oświetlenia powoduje jego zdławienie. Edit: Jest jeszcze trzecia możliwość - zwarcie w obwodzie...
Witam, mam pytanie do tych z Was którzy spotkali się z podobną sytuacją. Mam nowy akumulator, przy zgaszonym silniku ma napięcie 12,6V, natomiast przy uruchomionym (bez włączonych świateł...tip) 14,7. natomiast gdy na biegu jałowym włączę podgrzewanie tylnej szyby, ogrzewanie w samochodzie na maxa, oraz światła to obrpty silnika znacznie spadają a napięcie...
Tak jak w temacie, problem polega na wysokich obrotach biegu jałowego na zimnym czy gorącym silniku. Samochód to Ford Fiesta Mk6 2003r. 1.3 60km 44kw benzyna . Od czasu zakupu czyli od ponad roku występował problem z obrotami, to szarpał, to gasł i świecił check. Po krótkiej diagnozie wyszła uszkodzona sonda lambda oraz na przewody zapłonowe gdyż miały...
Ale jeśli w trakcie dłuższego przygazowania bez obciązenia światłami napięcie wzrasta do 15V lub powyżej to ja bym od razu wymienił regulator. A jeśli na biegu luzem zauważa się jakiekolwiek pulsowanie czy mruganie świateł mijania to regulator nie jest nawet _chyba_uszkodzony_. On jest wtedy _na_pewno_ uszkodzony. Znowu piszesz nie na temat. O jakim...
Ja na gazowanym silniku daję 18 i jest igiełka,klient zadowolony. chodzi o przygazowanie czy ze silnik jest zgazowany (LPG) :) 18 jak na moje oko to przy 1500-2000RPM powinien miec taki kat... ech te katalogi :( ale czy to mozliwe ze 0-1 kat zaplonu jest tak w jakims sprzecie wogole ? :-O
EGR jeszcze nie rozbierałem, odpiąłem go na próbę i bez zmian. Tak wyglądają bieg jałowy: 1. Obroty: https://obrazki.elektroda.pl/7484101900_... 2. Dawka paliwa: https://obrazki.elektroda.pl/8317082400_... 3. Regulacja paliwa: https://obrazki.elektroda.pl/5020078600_... Ciśnienie paliwa przy...
witam, chciałem sprostować moje poprzednie spostrzeżenia, mianowicie sprężarka załącza się na 1-2 sek. potem wyłącza sie na jakieś 10 sek. i tak w kółko, czasem załączy się i pracuje, ale na biegu jałowym silnika, jak przygazuje to sytuacja się powtarza, sprawdzałem dzisiaj przy temperaturze powietrza 30 st.c. mianowicie na biegu jałowym po włączeniu...
Zacząłem dzisiaj znów niuchać przy mojej fieście. Sprawdziłem wszystkie weżyki i wtyczki, TPS, zawór biegu jałowego i dalej taki sam efekt na wolnych obrotach nierównomierna praca: przyśpieszanie i zwalnianie od 500 do 1000 obrotów. Jednak po odpięciu wtyczki od przepływomierza powietrza silnik wyrównał wolne obroty. Były wręcz idealne 900obrotów, nawet...
Po odpaleniu autka z rana (nie z każdym rakiem problem występuje, lecz objawy zaczynają się nasilać i występować coraz cześciej) i odczekaniu kilku sekund aż autko pochodzi na biegu jałowym, jest tak słaby ,że jest problem nawet ruszyć z miejsca bo potrafi zgasnąć. Wtedy próbuję przygazować na luzie do ok 2,5 tys. obrotów co okazuje się problemem -...
Sprawdziłem napięcie ładowania. Zaraz po odpaleniu: Akumulator: 13,9 - 14,1 V Alternator: 14,1 - 14,3 V Po przygazowaniu do ok. 3000 obr/min przez ok. 1 min i znowu na wolnych obrotach: Akumulator: 14,0 - 14,3 V Alternator: 14,1 - 14,5 V ale bywało także: 13,0 - 13,2 V Przy zgaszonym silniku: Akumulator: 12,88 V Alternator: 12,88 V Wygląda na to, że...
W aucie silnik ADP zamontowany gaz. Auto szczególnie na benzynie nie wchodzi na obroty, strzela w wydech, nierówna praca na biegu jałowym. Na gazie lepiej bo raczej bez problemu wchodzi na obroty ale obroty na jałowym też się wahają. Auto na benzynie bardzo słabe. Odczytane błędy: -00515 - Czujnik Halla (G40) 30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem -16486...
Witam. Podkaszarka można powiedzieć "nówka" bo ma zaledwie 2 miesiące i może przepracowane 2 godziny pracy. NIe chce zbytnio przy niej grzebać bo może warto bedzie oddać ją na reklamację ale zaczęło się od urwania - samoczynnego - jednej ze śrub mocujących gaźnik - kawałek śruby został w tulei kolektora. Wraz z urwaniem pojawił się główny problem a...
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
Witam po przerwie. Prawie nic nie robiłem i chyba już nie zdążę bo wyjeżdżam za tydzień. Po powrocie będę dalej grzebać. Auto nabrało mocy lecz jeszcze nie tej. Udało mi się ruszyć sztangę turbiny kluczem i po pierwszym ruszeniu (wcześniej zrobiłem 20km żeby nie było, że na zimnym) i dałem w dechę to wyrzygał dość dużo czarnego dymu. Teraz nie ma tego...
Już wyjaśniam. Kręcę zapłonem i zapala tak jak powinien, minie sekunda może trzy i obroty spadają, na pogranicze zgaśnięcia auta, czasem gaśnie. Gdy zgaśnie kręcę i znowy idealnie odpala a za moment obroty spadają i j.w.. W momencie gdy spadają obroty jak go chcę przygazować to nie reaguje albo słabo reaguje na gaz, wręcz chce gasnąć przy wciskaniu....
Witam wszystkich. Posiadam VW Polo 1.3 GT 91' na wielopunktowym wtrysku. Mój problem wygląda następująco. Gdy auto jest zimne to ciężko się odpala. Odpala za każdym razem ale bardzo ciężko. Do chwili aż się nie nagrzeje, po "przygazowaniu" auto gaśnie. Gdy się nagrzeje to już jest OK i nie ma z nim najmniejszych problemów. Latem idzie z tym żyć ale...
Witam serdecznie mam takie 2 pytania do Szanownych kolegów, Posiadam Audi A3 1.9TDI AHF 110KM Przeładowuje mi Turbo i oczywiście po przeczytaniu dużo informacji na Forum Elektroda na 99,8% zapieczone są kierownice geometrii. Logi też to pokazały z Vaga. Wsadziłem Rękę i próbowałem ruszyć sztanga od kierownic i ani drgnie( Dodam że na zgaszonym silniku)...
Powrócę do tematu. Bo samochód normalnie jeździ jednak na badaniu przekroczone spaliny. Samochód oczywiście posiada dwie sondy lambda. Pojawiają się 3 błędy: 16555 mieszkanka uboga 16804 katalizator niska skuteczność działania 17848 EGR otwarty - błąd sporadyczny. Na pewno będę analizował MAF ale jak będę miał chwilę czasu i miejsce do testów bo w mieście...
Po wizycie w serwisie. Sprawdzono wtryski na maszynie wyniki w załączniku. Czyli to nie wina wtrysków. Podmieniono przepływomierz Czujnik ciśnienia doładowania Czujniki do których wchodzą przewody podciśnienia (czerwona kółko na 2 zdjęciu) Otwarto EGR Efektu nie ma... Jutro sprawdzam czy rozrząd nie jest przestawiony o ząbek. Poza tym mechanior odpalił...
Witam. Posiadam A3 8P 1.9 bkc 105KM. Samochód ma 300tys przebiegu. pompa, wtryski, oraz turbo jeszcze fabryczne. Zabrałem się za czyszczenie egr i kolektora dolotowego. Po wyczyszczeniu całego układu zaczęły się problemy. Silnik między 1800-2000 obr/min traci moc i szarpie. Dzieje się tak tylko przy wolnym i średnim przyspieszaniu na wszystkich biegach...
Sorry, że odgrzebuję temat ale jedna rzecz mnie nurtuje, a nie mogę nigdzie znaleźć takiej informacji. Mam SAABa 9-3, 154KM 2L z turbo i LR Omegas z IG1 Turbo. Ostatnio sobie ładnie dopracowałem mapę, ale chciałbym się dowiedzieć, na co wpływa ma opcja "Turbo" do wyboru w rodzaju silnika (obok standardowy, czyli ssący)? Czy zna ktoś może szczegóły odnośnie...
Witam. Mam problem z moim focusem na silniku zetec 1.8. Jak jest zimny i się go odpali (szczegółnie teraz - w okresie zimowym) od razu wskakuje na obroty 1500 1600 bez ruszania pedału gazu. Słychać jak klepią zawory. Następnie obroty bardzo się wachają - silnik chodzi bardzo nieregularnie - od 1600 do 900 (nadal bez dotykania pedału gazu). Najgorsze...
Czytałem troche na forum o problemach z altkami hitachi montowanymi miedzy innymi w astrze F 1,7 TD isuzu (takim czyms sie bujam). Ktos pisał ze swiece w tym silniku grzeja dopuki silnik nie osiagnie 60 stopni, u mnie sie one grzeja sporo krócej (jakies 3 minuty na biegu jałowym po odpaleniu zimnego silnika (temp 0 stopni)) ale pobieraja około 6 V....
Witam serdecznie. Co do aut jestem praktycznie zielony więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam BMW E34 520i 1991cm, 110kW, 1990r. + LPG (z przełącznikiem, muszę przygazować do 2500obr aby załączyć gaz). Miałem wcześniej problemy z dławieniem się silnika w trakcie jazdy, ale załatanie dziury przy przewodzie dochodzącym do silniczka krokowego załatwiło...
Witam Malm lagunę 2.2D i mimo że świece żarowe wymieniłem na nowe muszę 2x podgrzać aby normalnie odpalił. Jak raz podgrzeję to po odpaleniu chodzi nierówno, szarpie i kopci. Dopiero po przygazowaniu chodzi normalnie. Wcześniej nie miałem tego problemu.Oleju od wymiany do wymiany nic nie ubywa ani płynu chłodniczego. Zauważyłem że mi teraz dużo pali...
To może zacznę od tego, że jestem studentem... Nie mam niestety środków by kontrolować wszystko co jest w aucie, na bieżąco. I tak już jest mało rzeczy, które nie wymieniłem przy nim. Kolega nawet mi mówi, że chyba przy nim tylko blachy nie zmieniłem... Może i ma rację bo już pewnie wyrzuciłem na auto dwu-krotność jego wartości. Ale nie idzie przecież...
Witam. Tak też myślałem że w tej kasie nic z tego nie będzie :( a za 2000 zł same elementy skompletuje ?? Hmm pierwsze słyszę aby ke-jetronic był jednym z najlepszych układów. Każdy mechanik na widok tego wtrysku blednie a gazownicy to szkoda gadać, wiem wiem gazowanie tego to mała pomyłka :) Ja mam problem taki ze zaczyna mi cieknąć benzyna z rozdzielacza...
dondahaka czy u ciebie takie rozruszanie tłoczka dało jakiś efekt? Czy od zeszłego roku jest cały czas dobrze? Ja mam taką pompę w oplu i początkowo wyskakiwał błąd 1335, z opisów na forach wynikało, że jest on wynikiem zatartego przestawiacza kąta wtrysku. I faktycznie w parametrach zadany kąt wynosił około 8 na wolnych obrotach a rzeczywisty około...
Witam. Posiadam mazdę 323F BJ 99' 1.5 16V silnik ZL. Od jakiegoś czasu mam problem jak odpalam zimny silnik obroty idą do 2500 i po kilku sekundach spadają do 1500 a później już normalnie w miarę rozgrzewania się schodzą do jałowych. Dodatkowo jak ruszam szarpie efekt jak bym z 2 biegu startował ale tylko na zimnym i tylko przy ruszaniu. Wystarczy że...
Dokładnie co się działo: Po około miesiącu po kupnie go nie było smarowania, remont wyniósłby ~1500zł. Po wymianie silnika z 1.8(Golf 2) na 1.8(Golf3) zauważyłem że nie działa nastawnik przepustnicy(obroty na zimnym silniku totalnie nie trzymały i na benzynie i na gazie chyba że dłuższą chwile pochodził i sie zagrzał to wtedy trzymał obroty na gazie...
Na początku chciałbym się przywitać z racji tego że to mój pierwszy post na forum. Problem z tym silnikiem wygląda następująco. Gdy rano bądź po długim postoju silnik jest zimny, odpalam auto na benzynie nie zawsze łapie od razu, ale jak już zapali to muszę go przygazować bo na luzie obroty spadną i zgaśnie. Kiedy go tak potrzymam na ok. 2.5 tys obrotów...
Witam. Posiadam samochód wymieniony w temacie. Poniżej w punktach przedstawię co obecnie się dzieje w tym autku. Bardzo proszę o pomoc. 1. W czasie jazdy słychać z przodu głuche stuki (jazda przy prędkości do ok. 80 km/h przy niewielkich wybojach przy większej tego nie odczuwam) 2.Również w czasie jazdy słychać skrzypienie w zawieszeniu zarówno z przodu...
Witam wszystkich! Chciałbym sie podzielić ze wszystkimi moim problemem i ewentualnie uzyskac kilka cennych rady w tej sprawie. Z co z góry wszystkim dziękuje! Od roku jestem posiadaczem Golfa 3 z silnikiem 2.0 (116KM) typ 2E. Auto sprowadziłem z niemiec (standard). Od początku zachowywał się dziwnie?! Wcześniejszy właściciel zamontował stożkowy filtr...
Czytałem cały "od deski do deski" Trzeba dobrze przygazować na maksa i jak silnik będzie się wkręcał w szczytowe obroty to powinno być "dobrze wyczuwalne - puchnięcie" przewodu dolotowego Tylko tak można sprawdzić co się dzieje z turbem z wastegate na biegu jałowym, co innego jak silnik będzie pod obciążenie (jazda próbna), ale trzeba mieć manometr....
Jestem nowy na forum, więc na wstępie witam wszystkich forumowiczów. Mam duży problem z moim Audi A5. Silnik 2.0 TFSI, 180 km benzyna, rok produkcji 2011, kod silnika CDNB, przebieg 160 000 km. Po kilku dniach użytkowania wyskoczyła mi mrugająca ikonka - check engine. Po podpięciu do komputera wyskakiwały błędy. PO30100 wykrycie przerywania zapłonu...
Przeczytaj to i zrób logi statyczne. Loguj tylko blok 11 dla odczytu bloków wartości mierzonych: a.Select -> Engine-01 -> Meas. Blocks - 08 [numer bloku] b.Select -> Engine-01 -> Basic Settings - 04 [numer bloku] 2.Wykonujemy logi statyczne ( samochód stoi na biegu jałowym, silnik włączony, wymagana robocza temperatura silnika na desce rozdz. 90*C =...
Witajcie. Zakupiłem fiata panda jak w temacie z 2006 r. Nie pytajcie o przebieg bo kto wie jaki może być :) Byłem świadomy jego wad i że w ostateczności będę musiał remontować silnik albo go wymienić. Jednak najpierw chciałbym zapytać Was czy na pewno jest to konieczne ;) Jakie są objawy: silnik im zimniejszy to się łatwiej uruchamia. Gdy jest zimny...
Witam. Dziś szlak mnie trafił jak moja ibi zgasła mi podczas jazdy i nie odpaliła. Opis sytuacji: wyjeżdżając ze skrzyżowania przeciągnąłem troszkę (do 3000obr) na trzecim biegu. Chcąc zmienić na czwarty bieg wciskam sprzęgło i puszczam gaz, i w tej chwili czuję że silnik nagle wskoczył na max obroty - 5500obr a pedał gazu nie był wciśnięty. W tym aucie...
Witam mam golfa w/w model od pewnego czasu problem z kontrolka ciśnienia oleju, miga i piszczy po przekroczeniu 2000 obrotów, ale po przygazowaniu wszystko wraca do normy, wymiana czujnika nie pomaga, na oleju mineralnym przejechałem jakies 6000km, przy wymianie oleju zmieniłem filtr, pierwsza moja sugestaj skoro kontrolka świeci i piszczy wiec do mechanika...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Posiadam Astrę H 2006r z silnikiem Z16xep z instalacją Landi Renzo Omegas. Od dłuższego już czasu borykam się z problemem nierównej pracy samochodu (szczególnie na biegu jałowym), telepaniem, problemem z regulacją instalacji gazowej. Żeby nie pisać o problemach ciągiem postaram się omówić objawy oraz wykonane już...
Witam Wszystkich ! Otóż rok temu stałem się posiadaczem tegoż samochodu i od początku mam z nim problemy, ale ostatnio mam problem z silnikiem a dokładnie z jego kalkulatorem wtrysku. Problem jest taki, że po uruchomieniu zimnego silnika wszystko jest ok, obroty w granicach 1000 - 1100 i silnik rozgrzewa się, ale w miarę nagrzewania obroty spadają i...
Witam Nie wiem czy zdołam wszystko dokładnie opisać ale postaram się. Pacjent: A4 B5 1995 rok, silnik 1,8 20v ADR 125KM Instalacja LPG: Stag 300-4, reduktor Zavoli (ten do 150KM), wtryski rail apache. Problem zaczął się zimą tamtego roku. Objawiał się w ten sposób że raz na jakiś czas podczas jednostajnej jazdy autko potrafiło szarpnąć - początkowo...
Witam Forumowiczów! Forum elektrody śledzę od dłuższego czasu, zaczynając od problemów z magnetofonem szpulowym, kończąc na moim "wymagającym" aucie :) Do tej pory unikałem opisywania problemu bo wcześniej czy później znajdowałem rozwiązania i nie było potrzebne drążenie tego samego tematu po raz kolejny... ale tym razem internet milczy, a ja już mam...
Witam was koledzy mam taka sprawę do was. Padła mi pompa hydrauliczna bosch w casie cs 150 przyczyna tego była w rodzielaczu z tylu nie bulo przelewu , i Cały czas było ciśnienie układzie ale było za późno . Kupiłem nowa ale zamiennik niby taka sama i Wgl . Pompa co kupiłem ma dwa zasilania a ta boschka miała jedne. I z tej rury co szło zasilanie do...
Witam wszystkich. Może ktoś mi pomoże. Daje gaz do dechy a on max. 100 na godz. na trzecim biegu, jednak jak się zatrzymam, zgasze i uruchmie ponownie odzyskuje całą moc. Jeszcze jedno, jak mu przygazowalem na biegu jałowym do 4,5tys. zapaliła się kontrolka silnika, komputer wykazał zbyt duże ciśnienie na sprężarce. Turbina świeżo po regeneracji, przepływomierz...
Więc tak praca silnika nie wzbudza podejrzeń chodzi cicho i równo na zimnym jak i na rozgrzanym silniku ale. Zapalilem go dziś był zimny nie dymi dym bezbarwny przy gwałtownym przygazoeaniu więcej dymu białego poczym dalej bezbarwny w zbiorniczku zadnego mleka nic nie bomluje z korka wlewu oleju dmucha. Pojechałem go rozgrzać i po powrocie na rozgrzanym...
wibracje biegu jałowym sprinter biegu jałowym drgania biegu jałowym
47lb670v matryca regulator paneli fotowoltaicznych silnik micra
tap2106 schemat tap2106 schemat
Kod błędu 923A67 w Renault Scénic IV - asystent parkowania Kontrolka "sprawdzić magistralę osi przepustnicy" Jeep Cherokee KL 3.2 V6 4x4 2014