może byc regulator biegu jałowego oraz przerwa w czujniku położenia przepustnicy. pewność będzie gdy podłączysz kompa chodź to tez nigdy nie daje 100% pewności
Witam, Czy koledze udało się rozwiązać problem? Też mam problem z drganiami budy na wolnych obrotach w 1.6 BSE w VW Touranie... Przedzwoniłem wszystkie ASO w Łodzi z pytaniem o podniesienie obrotów i aktualizację softu ECU ale tego nie oferuję i twierdzą, że Ten Typ Tak Ma ;/
witaj skodziarzu proponuje abyś ten problem przedstawił na forum OCP(octavia club polska) lub na forum skodovka club.napewno tam znajdziesz podpowiedzi na ten temat.pozdrawiam (jestem skodziarzem ze skodovki i tam rozwiązujemy tematy problemów dotyczących tej marki).forum .octaviaclub.pl
Typowo dziurawy dolot. W BSE dolot musi być idealnie szczelny. Dwa LPG. W BSE mimo iż nie jest to najtrudniejsze auto do montażu LPG łatwo źle założyć gaz (wtryskiwacze LPG) czy wyregulować tak by minimalny czas otwarcia wtryskiwaczy był na granicy tego co są wstanie osiągnąć wtryskiwacze. Trzy te silniki właśnie dochodzą do punktu gdzie kończą się...
Doraźnie podniósłbym próg przełączenia na gaz czy to coś zmieni. Te silniki mają niskie obroty biegu jałowego i przez to LPG musi być wyregulowane idealnie. Ciekawe jakie masz korekty Lambda (szczególnie krótkoterminowa) przed przełączeniem (praca na benzynie) i zaraz po nim (praca na LPG ). Na szybko możesz sprawdzić jakie czasy wtrysku benzyny są...
Jak masz podwyższone obroty biegu jałowego w mieście masz wypalanie , po prostu nie gaś auta aż nie zejdą na 800. Bynajmniej u mnie w Touranie tak jest , wypala sie tak co 700km.
Obecnie każde auto wyposażone w elektroniczny wtrysk odcina paliwo przy nietkniętym pedale gazu i obrotach powyżej jakiegoś tam progu. Im nowsze auto to ta granica zbliża się do obrotów biegu jałowego. W takiej Corsie b z 98 roku próg był na 1500 rpm (X14XE). W TDi pd np octavia 1 FL z 2002 roku są to obroty biegu jałowego (ATD,AXR). Jedyną wadą jaką...
Mam problem z cyklicznie powtarzającym się rozkalibrowaniem ustawień biegu jałowego w octavii 2.0 8v azj 2003r. wyposażoną w instalację lpg marki KME ze sterownikiem nevo parownikiem silver i listwą wtryskową rail. Problem dotyczy spalania chwilowego na lpg na biegu jałowym. chodzi o to że auto na lpg pokazuje spalanie rzędu 1,3l/h a po przełączeniu...
Psilos1 podpowoedzial ci co sprawdź na początek opisane przez niego elementy sa bolączka tych silników, sprawdź wszystko co opisane wyżej, sprawdź również ładowanie bezpośrednio z alternatora i na aku,. Rurki harmonijki czy uszczelki to tego silnika koszty grosze, podstawa to sprawdź szczelność ukladu dolotowego Grosze...za komplet uszczelek dolotu...
Zestyk biegu jałowego aktywny. Wszystkie parametry dające się odczytać VAGiem idealne.
Z ciekawości zapytam (tak ooo) a w którym bloku w wartościach rzeczywistych pokazane jest naście tysięcy wypadnięć zapłonu na danym cylindrze? Czym to diagnozowałeś?. VAS i VCDS nie pokazuje zapisanych ilości wypadnięć przy prędkości obrotowej powyżej biegu jałowego. Kiedy przełączy się z jałowego ( wolne obroty), wypadania zapłonów nie są zliczane...
Aktualnie obroty biegu jałowego mam 900 a kąt wyprzedzenia jest 4. Dynamiczny kąt w VAG-u (01-08-04) powinien byc ok 50% a ja mam zawsze 2,8%?? :-(
Witam i ja podepnę się pod temat żeby nie zakładać następnego ,jakoś nikt się tu nie kwapi do odpowiedzi może przez to że to niewątpliwie trudny temat . Ale mam pytanie czy możliwe jest że komputer podaje za słaby sygnał lub nie wystarczająco strome zbocze sygnału na sterowanie modułem cewki,co jest powodem słabej iskry i przez to kłopoty z pewnym zapłonem....
Przy kalibracji wtryskiwaczy na skok tłoczka może często zdarza się taka sytuacja że wielkości skoku są te same a wydajności sekcji różnią się między sobą. Tak więc ja proponuje testować wtryskiwacze na wydajność a nie na skok... Przyczyną pływania na wolnych obrotach oprócz zabrudzonych bądź nie skalibrowanych wtryskiwaczach może być również nieprawidłowa...
A u mnie w octavi jest inny problem. Silnik przez okolo 15 sek po zapaleniu trzesie sie jak by chodzil na 3 gary. Po tym czasie ten problem znika i zaczyna sie inny. Silnik wskakuje nagle na 3000 obrotow i stoji a czasami plynnie sie zmienia od 2000 do 3000. Na zaplonie przy wylaczonym silniku dochodza glosy jakby przepustnica sama sie otwierala i zamykala....
Dobrze. Ale to nie zbyt by tłumaczyło rosnące obroty na biegu jałowym.
Witam, Skoda Octavia 3 1.5 TSI DADA, na zimnym silniku grzechotanie przez ok 10 sek, podczas jazdy wypadanie zapłonu 2 i 3 cylinder. Po wymianie świec i cewek, wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, przebieg 110tys. Czuć szarpanie podczas przyspieszania, i przy ok 2 tyś obrotów słychać grzechotanie, ale nie mam go na biegu jałowym.
Jakieś wyjście jest, diagnostyka, ale nie wiadomo co autor swap-a miał na myśli. pozdrawiam
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
Dzisiaj i wczoraj wszystko normalnie działa, zero błędów i brak problemów. Wczoraj poruszałem napinaczem paska alternatora to już dzisiaj ładowanie po 14 pokazuje po odpaleniu na biegu jałowym.
Zastanawia mnie tylko fakt, że wykonując prosty test: 1000 rpm, 3 bieg i pedał w podłodze auto przyspiesza idealnie a zapłon wypada najczęsciej na biegu jałowym.
Witam, czy jest jakiś przewód w skodzie octavii 2 FL TDI dzięki któremu można by stwierdzić, że skrzynia biegów jest w położeniu biegu jałowego? Jeśli jest taki przewód proszę o informację gdzie go szukać
Wskazania MAF na biegu jałowym proszę podać. Oczywiście przy rozgrzanym silniku.
Tak naprawdę nam nie robi jakie jest ciśnienie paliwa, naszym zadaniem jest podać tyle gazu aby skład mieszanki był odpowiedni i z opcją podciśnienia mamy większe pole manewru aby tego dokonać.
Dzięki za informacje, a w przybliżeniu jakiego spalania chwilowego mogę się spodziewąć na biegu jałowym przy wypalanym DPF?
Wtryskiwacze VALTEK 32 i przejechane na nich 70 tys. Ciśnienie ustawia się na biegu jałowym, czy przy jakichś innych obrotach?
Od rozrządu.
jaki przebieg ma samochód ? kiedy była czyszczona przepustnica? Być może obroty biegu jałowego są za niskie-stąd wibracje.
Falowanie było spowodowane złym ustawieniem LPG. Listwa wtryskowa nie była w stanie wykonać czasu wtrysku poniżej 3ms i ECU ratowało się przed zgaśnięciem podbiciem obrotów ,listwa zaczynała znów pracować ,Ecu zmniejszało obroty do żądanych 640 RPM czas wtrysku spadał poniżej 3 ms i tak w kółko. Czas wtrysku gazu podniosłem zmniejszając ciśnienie gazu...
Tak , wentylator załącza się podczas postoju
nie mam czym odczytać chciałem się dowiedzieć może ktoś się z czymś podobnym spotkał bo co roku mam podobne problemy jest zima i coś się dzieje jak nie obroty skaczące to coś innego tak jakby był wrażliwy na zimno i wilgoć Więc nie mamy o czym rozmawiać - to konkretne forum, nie bajkopisarzy. W dodatku zwolnił ktoś kolegę z obowiązku schludnej pisowni?...
kolego chcesz podnieść obroty silnika na biegu jałowym czy podnieść moc silnika ?
dokładnie silnik ciężko zapalał były problemy z praca silnika na biegu jałowym oraz silnik się "telepał" a drgania były odczuwalne na nadwoziu
źle się zrozumieliśmy bez obciążenia znaczy na biegu jałowym (luzie). SLX to wersja wyposażenia.
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
Witam. W aucie Skoda Octavia I 1.9 TDI 110 KM mam nierówną prace silnika, głownie gdy już złapie temperaturę pracy, wtedy zaczyna się poszarpywanie i nierówna praca silnika na biegu jałowym, gdy zwiększę obroty do około 1 tys. to chodzi równo. Dzięki z góry za wszelkie sugestie.
Wchodzisz w bloki pomiarowe, wybierasz blok 11 i dajesz idź, później przełączasz na BASIC SETTINGS przyciskiem lewym dolnym rogu. Gdy to zrobisz w czasie pracy silnika na biegu jałowym to gruszka powinna wciągać sztangę turbiny co 30sek i na 30sek ją puszczać i tak robić cyklicznie póki z tego nie wyjdziesz. Można wtedy obserwować pracę sztangi i podpinając...
Nie sprawdzałem jeszcze w jakim przedziale oscylują wartości ale mogę przeprowadzić potrzebne pomiary. Wystarczy 'IDE00466-Reset oxygen sensor learned values' ? Czy jeszcze jakiś reset? Sprawdzić grupy 32/33 na biegu jałowym (Add.) czy musze też przy częściowym obciążeniu (Mul)? Warto wykonywać test stopnia zużycia sondy (grupy 34/36) jeśli sonda była...
Witam, czy problem został rozwiązany? Mam taki sam przypadek z moim samochodem Octavia 1.6tdi ciężko odpala, a jak odpali to na biegu jałowym jakby go zalewało paliwem albo coś w tym stylu- twardo pracuje, na wyższych obrotach dźwięk silnik ok, tylko mocno dymi z wydechu. Na wolnych obrotach potrafi sama się zdławić i jak zgaśnie ciężko jest ja ponownie...
Zasymuluj bogato i obserwuj sondy. Mają "wstać" obie oczywiście po rozgrzaniu. Jak wyjdzie pozytywnie to widzę tylko dwie opcję. Pierwsza to MAF a druga ciśnienie paliwa. Piszę teraz o PB. A powiedz mi w jakich wartościach mają oscylować wartości tych sond, do 1V? Dodano po 41 Sprawdziłem teraz mocno plakiem psikając przez kilka sekund, aż silnik się...
Sprawdzałem ręcznie jak chodzi cięgno od zmiennej geometrii łopatek to moim zdaniem chodzi luźno. Jeżeli chodzi o pracę cięgna na biegu jałowym to też chodzi , tylko wszystko zależy jaki rzeczywiście to powinno mieć zakres ruchu.
Witam, mam pytanie - takie ogólnie co to jest układ podciśnienia? :roll: Mam problem z silnikiem tzn chodzi ogólnie dobrze ale lekko nim trzęsie nawet kumpel zauważył, taki darmowy masaż :D w fotelu na biegu jałowym np na światłach. Dowiedziałem się że może być nieszczelność w układzie podciśnienia, no właśnie czyli gdzie? Bo dolot to wiem co to jest...
Witam! Octavia 1.6 sr instalacja lpg brc genius 1200. Auto na rozgrzanym silniku szarpie na lpg podczas przyspieszania choć nie zawsze, na biegu jałowym jest równa praca. Na benzynie jest ok. Proszę o pomoc
na pinie pomairowym m abyć okolo 2 V jak silnik robi na biegu jałowym i dochodzić do ponad 4V na pełnym bucie.
Volks-szmelcwageny tak mają że im sprzęgła szybko padają. Do sprawdzenia cały układ. Na wysprzęgliku począwszy na zamachu skonczywszy. Do tego wałek i skrzynia do sprawdzenia. Powiedz raz jeszcze: auto jest włączone na biegu jałowym (luzie) wciskasz sprzęgło i obroty rosną czy maleją?
Oddaj mechanikowi niech robi dalej. Z kolektora ssącego z góry idzie taki cienki wężyk (możliwe że 8mm) do rury zaraz przed przepustnicą. Jest tam takie rozgałęzienie i wchodzi tam ten wężyk od kolektora i podłączony jest tam tez dekiel od zaworów - wlew oleju. Zobacz czy tam nie ciągnie lewego powietrza. Jeżeli nie to może ciągnie pod przepustnicą....
Skończ waść. W żadnym poważnym warsztacie, klient nie ma prawa pałętać się po hali. Zresztą, do zdiagnozowania sterownika, nie jest potrzebny żaden symulator. W 15 minut porównuje się to co widzi sterownik, ze stanem faktycznym. Czasy wtrysku w granicach 4,5÷6ms Zbyt długie jak mi się zdaje - chyba że silnik zimny. Albo silnik się kończy, albo źle ustawiony...
myślałem nad czujnikiem temperatury ale auto pali bez problemu, na biegu jałowym obroty są w porządku więc to chyba nie to A masz pewność, że ten sam czujnik jest dla sterownika silnika i dla wskaźnika na "zegarach"? Może są 2 czujniki lub jeden podwójny? Oczywiście wróżę ze szklanej kuli przy tak szczegółowych informacjach o pojeździe.
Jeżeli błąd pojawił się po wymianie filtra to logiczne że to może być przyczyna.W tym roczniku filtr powinien być 4-barowy a 836/3 jest 3-barowy.Generalnie te silniki nie mają idealnej pracy i zdarza się że na biegu jałowym potrafi szarpnąć ,można to poprawić podnosząc obroty biegu jałowego-w tym silniku to możliwe.Rozumiem, że przed pierwszą naprawą...
Hejka. Mam skode octavie 1 z 1998roku silnik 1.6. Benzyzna i gaz. Zostala wymieniona pompa paliwa oraz mechanizm zapłonu. Przez pierwsze 2 dni czasem szalały obroty na biegu jałowym. Natomiast teraz jest inny problem, na biegu 3,4 i czasem 5 nie da sie utrzymać obrotow 2tys ponieważ szarpie autem. Trzeba puścić wtedy gaz, albo przyspieszyć żeby bylo...
Dziś z powodu braku odpowiedniej uszczelki zastosowałem sylikon pomiędzy przepustnicą a kolektorem(czekam 24h). Jutro okaże się czy mój zabieg przyniesie oczekiwany skutek. Czy LPG może uszkodzić taką uszczelkę? Czy to może być powodem niskich obrotów i gaśnięciu na jałowym biegu ? podejrzewam, że na dłuższy czas sylikon się podda i bez uszczelki się...
Witam posiadam Skode Octavie 97rok 1,8l 125KM Po podłączeniu się do tego samochodu programem diagnostycznym "VAG-COM" Wyskoczyły błędy których nie mogę skasować: component ABS: 1DTC`s Found: 01276 - ABS Hydraulic Pomp (V64) 16-00 - Signal Outside Specyfications oraz component AIRBAG 1 DTC`s Found: 00532 - Voltage Supply B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent...
Ciągnie na zimnym tak jak na ciepłym, tylko nigdy nie pałuję silnika na zimnym . Spróbuj jak jest zimny podgrzać opalarką albo suszarką do włosów zawór n75 lub wymontuj go i umyj w zmywaczu do hamulców podając napięcie 12V krótkimi impulsami i sprawdź czy poleci na zimnym Zawsze to taniej niż bawić się w wymiany podzespołów Jeśli silnik pracuje równo...
Skoda rocznik 2012, instalacja gazu oryginalna landi renzo. Wtryski gazu były wymieniane w zeszłym roku. W zeszłym roku wymieniałem również filtr fazy ciekłej i lotnej. Dzisiaj z rana objaw był identyczny jak w opisie. Dwa razy musiałem kręcić kluczykiem. Przy drugim razie odpalił "od niechcenia" i nie wduszałem pedału gazu. Rozrusznik gdy kręci, silnik...
U mnie na gorącym silniku ciśnienie spada do 0.6 bara. Założona została nowa uszczelka pomiędzy blok a obudowę rozrządu. Wydaje mi się że na biegu jałowym na gorącym silniku ciśnienie powinno wynosić ok 1,3bara. Czyżby nowy napinacz łańcucha nie trzymał oleju albo vanos ?
Witam wszystkich. Borykam się z problemem z moją Skodą Octavią 1.9 TDI AHF 110KM. Aktualnie samochód stoi już tydzień w warsztacie, ale mechanik nie ma pojęcia, co się dzieje. Opiszę problem, jaki występuje w aucie. Podczas gdy byłem w trasie, zaczęło coś delikatnie stukukać ze strony od kierowcy, dźwięk podobny jakby urwał się chlapacz bądź osłona...
Witam Mam problem z takim oto samochodem z silnikiem BFQ. Mianowicie: Na biegu jałowym nierówno pracuje obroty na obrotomierzu niewidocznie ale wahają się i telepie troszeczkę silnikiem. Wyczyszczona została przepustnica po czym zaadoptowana, przepływomierz sprawny, nigdzie lewego powietrza nie łapie. błędów w sterowniku żadnych. Patrząć w parametry...
Tylko octavia 2.0 to w najlepszym wypadku 2003 rok. Co z tego że 1.6 sporo palia ale przeważnie ma gaz i nawet 10 litrów na 100km razy 2,8zł/litr i mamy 28 zł za przejechanie 100km. Demon prędkości to to nie jest ale jest tanio. Golf 5 czy octavia 2 czy seaty to praktycznie to samo. Samochody już ponad 10 letnie (średnio okolice 15 lat) i tu już dawne...
Cześć. Mam podobny problem z 1.8 tsi 160KM z 2008r: na rozgrzanym silniku ciśnienie spada poniżej 1atm na jałowym biegu, a po przegazowaniu ciśnienie na manometrze wzrasta. Czerwona kontrolna natomiast, zapala się po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Wymieniłem pompę oleju i nadal jest to samo. Olej z filtrem również wymieniony. Rzekomo w smoku...
Witam ponownie, zgodnie z podpowiedzią kąt wyprzedzenia wtrysku ustawiony na 51, trochę skacze w granicach 49-52, 49-54 dziwna przypadłość, filtr wymieniony, bąbelków w wężyku brak, aby jak dodaję gazu to są przerwy niewielkie i własnie po tych przerwach za pare sekund znów pojawia się falowanie, ale krótko trwa 2-3 sek. i cisza ładnie pracuje przez...
Witam kolegów, Posiadam od niedawna skodę octavie z 2009r z silnikiem 1.8 tsi, Autko miało problem z za niskim ciśnieniem oleju po rozgrzaniu... Chciałbym aby ktoś napisał mi wszystkie możliwe przyczyny takiej sytuacji ponieważ chciałbym się zająć problemem i naprawić ten silnik.. Pierwsze co zrobiłem po otrzymaniu tego samochodu to zbadałem ciśnienie...
Jak widać z mojego podpisu to też jestem amatorem więc nawet amator sobie poradzi. Ad.1 Sztanga na biegu jałowym powinna być maksymalnie wciągnięta w gruszkę i znajdować się cały czas w takiej pozycji. Dopiero gwałtowne wciśnięcie pedału gazu powinno spowodować jej wysunięcie się w górę a następnie ponowne wciągnięcie w dół przy zmniejszaniu obrotów...
Witam wszystkich. Jestem posiadaczem Octavii II 1.6 FSI i powiem Wam, że na moim silniku można "flaszę robić" :D i nic sie nie rozleje. Nie ma mowy o takim falowaniu obrotów jak na filmiku powyżej, więc raczej nie jest to normalne zachowanie się silnika. Temperatura silnika nie ma tu znaczenia, obrotomierz stoi na ok 770-780 obr/min. Dodam, że błędy...
Ciśnienie oleju sprawdzą w sie w VW na zimnym i ciepłym oleju. na biegi jałowym i przy 2000 obr./min Tak samo sprawdza się maksymalna wartość ciśnienia dając wysokie obroty silnika, również na zimnym i ciepłym oleju. Jak mechanik o tym nie wie, to zmienić mechanika. Pomijam już dobrze wyskalowany manometr ....
witam, wymieniłem filtry swiece kable zaplonowe i nic się nie zmieniło,silnik kręci i potrzeba ok 3-4sec by odpalił ale jak go zgasze to zapali mi odrazu (po 5 minutach znowu kreci) wcześniej mi obroty szalaly na biegu jałowym temu pilnie wymieniłem te rzeczy a odpala tak jak odpalal jakie mogą być przyczyny? Dodano po 1 benzyna/gaz
Jednak wszystko wskazuje na to, że to dwumas pada. Próbowałem na ręcznym podrażnić 1 bieg i R i żadnego hałasu nie słychać. Natomiast podczas postoju na biegu jałowym są lekkie drgania kabiny. Na razie nie będę tego ruszał, jak będą większe drgania bądż hałas przy gaszeniu to wtedy zajmę się tym tematem. Czy sprawdzenie dwumasy po nagrzaniu silnika...
Witam panowie mam mały problem z autkiem mianowicie Skoda Octavia RS 2,0 tdi 170 KM BMN 2006 r.P Pokrótce opisze problem ,a więc przy odpalaniu muszę zakręcić dwa trzy razy zanim odpali,jak już odpali to przez kilka sekund szarpie silnikiem . Kolejna rzecz na biegu jałowym silnikiem co jakiś czas rzuci (obroty stoją w miejscu) na rozgrzanym silniku...
Tu chodzi o te najniższe obroty, na biegu jałowym, czy będziesz jechał na 4 czy 5 biegu to bez znaczenia jeśli utrzymasz obroty 1500 albo wyżej. A koszty kalkuluje się tak: zawsze zaczynaj od najtańszej opcji, czyli pewnie pompa na początek do wymiany. A co do samych pomiarów to wymiana czujnika ewidentnie wskazała na problem natury mechanicznej, wiadomo...
Witam, coś dziwnego stało się dzisiaj z moją octavią, mianowicie jakby straciła moc, pedał w podłodze i w sumie nie bardzo jedzie. Na biegu jałowym wkręca się na obroty , słychać że turbo pracuje, jest też jakieś dziwne cykanie coś jakby wtryskiwacz lub napinacz paska klinowego. Przy gaszeniu też występuje jakiś dziwny dźwięk. Poniżej dodaje linki do...
Chodzi o to że sonda oscyluje raz jest 0.22 raz jest 0.70 wartości cały czas się zmieniają. Wcześniej miałem uszkodzoną sonde i jej wartość była w miejscu. Problem z czasami wtrysków jest tylko gdy samochód jest na biegu jałowym. Podczas jazdy jest ok normalnie funkcjonuje żadnych niepokojących objawów. Spalanie jest w normie 7.5 litra benzyny w cyklu...
Witam. Mam problem ze swoją Skodą Octavią I z 1998 roku 1.9 tdi 110km . Problem jest taki że jadąc do 90 km/h jest wszystko w porządku. Przekraczam 90km/h i jeśli odpuszczę gaz poszarpuje, jeżeli wrzucę na luz to obroty potrafią wzrosnąć do 5000 tys. Może ma ktoś jakiś pomysł co to by mogło być? Z góry dzięki.
Bardzo prawdopodobne, że została rozregulowana dźwignia siłownika podciśnieniowego sterującego kątem nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbiny (jak sugeruje to esso1972) lub też siłownik został wymieniony na nowy i niewyregulowany, dysponując Vagiem możesz sobie podejrzeć parametry pracy silnika, proponuję zatem wykonać logi dynamiczne grup 003,...
Stanisław Chwalisz napisał: Jest nieszczelność w kolektorze ssącym. Kto ci dał spec od samochodów? Nieszczelność w kolektorze dolotowym to podwyższony bieg jałowy I tu się mylisz ponieważ nieszczelność w układzie dolotowym może jak najbardziej powodować falowanie obrotów. Przeleć delikatnie jakimś sprayem z alkoholem koło kolektora ssącego i dolotu...
Witam Panowie mam taki problem. MIanowicie Auto przy zejsciu z obrotow wpada mi tak jak by w dziwny rezonans. Przy Zachamowaniu na światłach chwile jak by silnik się potelepał i przestaje wszystko wraca do normy ( występuje to nie zawsze raz jest raz niema, ale dość często). Czasami jak nie chce przestać lekko dodam gazu i mija. Obroty nie falują,poduszki...
Ok czyli ten szmer powinien się też pojawić na biegu jałowym? A jeszcze takie pytanie jak jest takie turbo: https://obrazki.elektroda.pl/1176482000_... to jest to wyjście na 4 śruby i to jest jedyne wyjście z turbiny tak? uchodzą spaliny? A reszta to jest "wejście" tak? No bo tak sobie próbuje uzmysłowić jak z wodą np...coś co wchodzi...
Napięcie Jest nie zależnie czy jest zapłon przekręcony czy w spoczynku. Po powrocie z pracy spróbowałem jeszcze odpalić z placka był delikatny odzew lecz ako padło co całym dniu licznych nie udanych próbach. Następnego dnia podładowałem i jeszcze raz spróbowałem najpierw delikatne krecenie + odkręcenie śruby w filtrze odpaliła pochodziła może z 5 minut...
WITAM wszystkich .Mam dużą prośbę jestem posiadaczem skody octavii 1.6 mam problem z silnikiem tego autka otóż na zimnym silniku odpala a potem spadają obroty i gaśnie i tak z cztery razy aż nie nabierze temperatury a jakbym chciał dodać gazu to nic kompletnie nic po chwili dopiero wchodzi na obroty ale między czasie szczeli w rurę ssącą powietrze na...
Witam to mój pierwszy post ale potrzebuje pomocy. Mam problem w swojej skodzie z silnikiem 1.9TDI (90KM) oznaczenie AGR. Sprawa wygląda tak : samochód postał z 2 miesiące i stało się samochód stracił moc... tzn odpale i muszę jechać na 1 biegu przy obr 2500 tak żeby przez ok 3sekundy utrzymał te obroty i po tym czasie wbija w fotel i moc jest, jak za...
Silnik temp. pow 80st. bieg jałowy brak błędów 01 elektronika silnika 04 - nastawy początkowe 00 - blok wartości patrzysz na pole 2 początek wtrysku i pole 9 temperatura paliwa i tu np wartość liczbowa 90 w polu 9 odpowiada wartości lczbowej 34-73 w polu 2. jest taki wykres w którym to musi się mieścić. Nie mam mozliwości teraz zrobić zrzutu ale jak...
Zdaje się że różnimy się tym że ja to auto użytkowałem a Ty nie i stąd ten problem Dokładnie to problem jest stąd, że użytkując jeden samochód, nagle wszystkie rozumy na jego temat pozjadałeś - zrobiłeś się - przynajmniej we własnym mniemaniu - mądrzejszy od inżyniera który je zaprojektował. Praca ze zbyt niską prędkością obrotową, to przede wszystkim...
Witam. Kilka miesięcy temu założyłem temat o zbudowaniu układu do wskazywania biegów w motorze. Jestem blady z elektroniki ale coś tam już wiem. Nie budowałem układy z braku części no i wiedzy. Dzisiaj w trakcie porządków w szkole (gimnazjum) wyrzucano dużo elektronicznych rzeczy, nawet nie wiem skąd one tam były no ale nie ważne. No i gdy wyrzucali...
Witam. Mam ostatnio problem ze swoją skodą, na początku obroty falowały na biegu jałowym i czasem potrafiła zgasnąć, a podczas jazdy szarpie, gdy wcisnę pedał gazu i przytrzymam go w jednej pozycji obroty same potrafią spadać (wygląda to na wypadający zapłon) i dzieje się to głównie na rozgrzanym silniku. Po którymś uruchomieniu rozgrzanego silnika...
A więc tak. Wszystkie świece były wymienione ok. 1,5 roku (na Beru), bo pojawiał się błąd na 3 świecy. Chyba również niepotrzebnie, bo po pół roku błąd pojawia się ponownie raz na 3 raz na 4 świecy, więc to chyba raczej korozja na przewodach. Co do błędów, to pojawia się jeszcze błąd utraty jakiegoś pakietu danych z licznika (18058), ale to chyba nic...
Witam ja posiadam skode octavie właśnie z tym silnikiem i podobne objawy obroty falują i czasem gaśnie. Przy odpaleniu jeszcze takie coś się dzieje jak na filmie: http://www.youtube.com/watch?v=cOQ9R8ulV... Wymienione : Nowa przepustnica Nowy aparat zapłonowy Nowa sonda lambda Czujnik temperatury Świece, przewody 20 tyś km temu Adaptacja kilka razy vag...
Mam problem z falującymi obrotami. Z moich obserwacji wynika, że dotyczy to tylko gazu. Objawy są takie: na zimnym silniku i podczas jazdy jest wszystko OK. Problemy są na biegu jałowym i zaczynają się gdy tylko silnik osiągnie 90 stopni. Jak się dobrze dogrzeje to objawy ustają i można śmigać. Silnik początkowo gasł, ale gazownik kombinował z ustawieniami...
Witajcie . Ostatnio spalił mi się bezpiecznik alternatora (alternator bosch 90A) w mojej Octavi. Umieszczony jest on w skrzynce na akumulatorze.Przykładowe zdjęcie z wypalonym bezpiecznikiem .[url=http://forum.octaviaclub.pl/files/... Zdjęcie zapożyczone z forum octavi. U mnie stan skrzynki jest w o wiele lepszym stanie ale samo...
Czyli jak rozumiem, chodzi o zjawisko polegające na tym, że wpuszczamy nagle dużo powietrza, układ paliwowy musi nadążyć z dawką paliwa zanim silnik zwiększy obroty, a zdjęcie obciążenia z silnika w czasie tego procesu powoduje że spaliny w tym momencie są bardziej przyjazne dla środowiska. Domyślam się, że samo zjawisko jest normalne (jak pisałem,...
Witam Panowie, Nie chcę zakładać niepotrzebnie nowego tematu, napiszę tutaj. Otóż w moim pasku b5 AFN pojawia się błąd: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Passat przechodzi w tryb awaryjny, nie zawsze się to dzieje, czasem jest tak że jadąc na trzecim biegu, gaz w podłogę, delikatnie przekroczy 3tys obrotów i...
Ja byłbym raczej ostrożny w ferowaniu wyroków, co jest przydatne, a co nie, i to w przypadku, kiedy takie wskażniki są też montowane fabrycznie. Mówienie o nieprzydatności poprostu świadczy o nie dokładnej znajomości problemu do samego końca. Kto porusza się za pomocą silniczków 1,0, 1,2, 1,4, czy nawet 1,6, to rzeczywiście taki wskażnik może być nie...
Witam Mimo, że aktywowałem tu konto dopiero dzisiaj, od ponad miesiąca przeglądam tematy i posty dotyczące problemu podobnego do mojego. Może od początku: Największą bolączką są nierówne obroty silnika, drgania i szarpanie. Auto codziennie odpala od strzała. Po przejechaniu kilku km zaczyna się szarpanie, drgania i nierówna praca. Nieważne, czy na biegu...
A wiec ualo mi sie w konu dorwac wag i kabel z interfejsem po dwoch miesiacach,ogarnac program znalesc czas i zrobic test. Tak wiec test robilem na rozgrzanym silniku do polowy wskaznika,wszystkie rzeczy typu ogrzewania radio a i chyba swiatla byly wylaczone Jak zwykle przypomne ze wyskakuje bład 0575 cisnienie w rurze rozgałęźnej.Test robilem ,kiedy...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Witam! Mój samochód od pewnego czasu zaczął szarpać i gasnąć. Dzieje się to głównie, gdy jadę po nierównym terenie. Objawia się to chwilowym wzrostem obrotów a następnie ich spadkowi, nieraz aż do tego stopnia że samochód zgaśnie. Podobne skoki obr. występują również na biegu jałowym. Zimny silnik pali na dotyk, natomiast ciepły musi kręcić z 5 s. Do...
co ma tdi wspólnego z e-gazem ? jakie błędy w ecu. a no tyle ma wspólnego, że w silnikach TDI pompa wtryskowa lub pompowytryskiwacze sterowane są elektronicznie przez sterownik silnika (ECU), który na podstawie sygnału z czujnika położenia pedału przyspieszenia podaje, że kierowca naciskając pedał gazu chce zwiększyć prędkość obrotów silnika; poczytaj...
Część. Obserwuję temat od dłuższego czasu ponieważ mam podobny problem jednak w Octavii z 98 roku też 90KM 1.9 TDI. Mam nadzieje że autor tematu nie obrazi się jeśli zadam kilka pytań. U mnie problem ze szklanką jest podobny. Po wymianie całego kompletu i przejechaniu kilku tysięcy kilometrów znów zaczęła jedna się odzywać ale głównie na rozgrzanym...
koda Octavia 1 1.9TDI AHF 110KM z prawdziwym przebiegiem 254 tys km. Objawy usterki: Zaobserwowałem u siebie ubytek płynu chłodzącego jakieś 400ml na 500km ( trasy). Objawy wycieku dopiero zaobserwowałem po zimie. Ubytki występują tylko przy jeździe w trasie w szczególności jeśli na trasie znajdują się ekspresówki , gdzie auto zostaje przegonione z...
Odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego. Octavia 2. benzyna silnik AQY. Mam problem z niskim napięciem ładowania. Zaczęło się od napięcia 13,3V na zaciskach akumulatora pod obciażeniem. Alternator fabryczny Valeo 030 903 023 J 90A. Wymieniłem dziś regulator napięcia. Nastąpiła lekka poprawa. na zaciskach pod obciążeniem, światła, radio, klima, jest...
Witam otóż mam taki problem po przejechaniu samochodem ok 15 km zaczyna dziać się cyrk. Co jakiś czas zapala się kontrolka abs i wyłącza się radio (tzn, wciąż się resetuje). Dzieje się to w bliżej nieokreślonych momentach. Zajechałem więc do mechanika bo myślałem że to wina podzespołów ABS-a, jednak po przejrzeniu wszystko było ok. Po podpięciu się...
Witam, Potrzebuje pomocy w doborze cześci a dokładnie na wymianie dwumasy na sztywne koło - cały komplet. Posiadam silnik AFN 110KM i niestety podczas pracy na biegu jałowym słychać jak rzegota dwumasa oraz podczas gaszenia auta słychać uderzenie. Chciałbym zamienić to na sztywne koło niestety nie znam się aż tak dobrze i w tej kwestii potrzebna jest...
Octavia 1 diagnostyka klimatyzacji manualnej. Witajcie, zwracam się do Was z prośbą o pomoc w diagnostyce na temat problem z którym się borykam. Chodzi o problemy z usterką klimatyzacji manualnej w silniku 1.9 AGR (rocznik 1999). Temat będę uzupełniał schematami, zdjęciami i opisami, żeby przy okazji rozwiązania problemu zrobić kompendium wiedzy dla...
napięcie biegu jałowego gaśnie biegu jałowego styki biegu jałowego
serwis goclever alpine kostki operator simlock
odsiarczanie akumulatora odsiarczanie akumulatora
Magnetowid FUNAI V8-G405EDG błąd Err 2 - jak naprawić? Jak usunąć błąd podajnika w urządzeniach elektronicznych?