Usterka gaźnika - np. źe ustawiony poziom paliwa. Wężyki podciśnienia są tylko dwa, do gaźnika dopięty jest ten idący do bączka przy aparacie zapłonowym, do ekonomizera idzie z kolektora ssącego. Dodano po 2 jest tam takze elektorniczny zawor podcisnieniowy, ktorego tez nie wiem gdzie podpiac... Nie ma tam czegoś takiego - jest elektromagnetyczna dysza...
Podczas pracy pod obciążeniem przy zaniku 1 fazy spadną obroty i będzie można wyczuć wibracje silnika. Ponadto, jeśli silnik jest zabezpieczony przez przeciążeniem, to przy zaniku 1 fazy przy obciążeniu zadziała zabezpieczenie z pewną zwłoką czasową. Podczas biegu jałowego praktycznie nie występuje spadek obrotów i zabezpieczenie nie zadziała. Wg mnie...
Styk biegu jałowego znajduje się w silniku krokowym to jest w tym miejscu które się wysuwa i podnosi przepustnicę (to takie uproszczone opisanie). Natomiast sam styk nie podlega wymianie a jedynie wraz z silnikiem krokowym ale jest to koszt ok.500 zł. Jeżeli masz silnik krokowy z wtykiem 4-ro pinowym to sprawdź rezystancję pomiędzy pinami 3 i 4 a jeżeli...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Dziękuje za szybki odzew i za porady. Jeszcze jedno pytanie. Czy gdy cofnę do oporu silniczek i ustawię tą przerwę 0,5mm to czy przy takim ustawieniu styki mają zwierać czy nie ?.
Dokładnie był to taki błąd: 516 styki biegu jałowego f-60 przerwa lub zwarcie do plusa
W tych silnikach tak jest po odpaleniu błąd znika. skasowałem błędy i tylko wywala styki biegu jałowego czyli nastawnik robi zwarcie ale po odłączeniu powinien odpalić.
Tak jak J-a-c powiedział styk biegu jałowego na przepustnicy jeżeli jest "zero" dopiero komputer zaczyna regulować obroty biegu jałowego,może być też przesterowany "drucksteller" i wówczas integrator sondy lambda robi za dużo kroków i silnik buja obrotami b. jałowego ale pod warunkiem że drugi styk biegu jałowego załącza "schubabschaltung".Drugi styk...
Dziś podczas wymiany uszczelki pod klawiaturą podpiąłem samochód pod Vaga. Oto jakie błędy pokazał komputer: 515Czujnik Halla -G 40 brak sygnału 670Czujnik zespołu przepustnicy-G127 brak sygnału 516Styki biegu jałowego -F60 zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 516Styki biegu jałowego -F60 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 282Regulator położenia...
Styk biegu jałowego w nastawniku przepustnicy. Żadnego silniczka krokowego tam nie ma.
Badanie elektronarzędzi; 1. Oględziny Należy sprawdzić, czy: · Narzędzia są czyste i kompletne i mają czytelne tabliczki znamionowe. · Elementy obudowy zewnętrznej i rękojeści nie są uszkodzone. · Wtyczka nie jest uszkodzona (pęknięta, przypalona, styki nie są zdeformowane) · Przewód przyłączeniowy jest zabezpieczony przed wyrwaniem...
Dla ścisłości, ja jestem tylko użytkownikiem Prinsa, ale go zdążyłem poznać, bo go sam serwisuję. Tak jak pisałem wcześniej, domyślam się, że blok oznacza sterownik gazowy (taki jak na lewym zdjęciu), ale nie kumam, co oznacza słowo - troit. Na tym lewym zdjęciu nalepka z napisem SX12s_8 oznacza wersję sterownika gazowego do silnika 8-cylindrowego....
Uszczelka pod kolektorem jest dobra. Tzn. nic się nie dzieje. Kupiłem oryginalny czujnik temperatury i to nie jego wina . Zainteresowałem się nastawnikiem przepustnicy, mianowicie wykręciłem go i ten "dzyndzelek" był nieruchomy. Jak odpaliłem to również brak reakcji. Odłączyłem kabel od TPS i podłączyłem, a on się wychylił i schował, mogłem taka cały...
Trzeba na początek sprawdzić przepustnicę( silnik, styk biegu jałowego) i jej instalacje(masę, zasilanie itp.)
Witam, Posiadam Bravę od salonu i jak dotąd nic się nie działo z nią. Aż rok temu zaczęła się pojawiać usterka, która męczy mnie do dziś i nie wiem jak sobie z nią poradzić. Problemem jest gaśnięcie silnika lub przygasanie podczas jazdy i jest to na wolnych obrotach. Jak już wystąpi to nie mogę odpalić autka bez gazu, no i po puszczeniu go gaśnie lub...
Znalazłem metodę adaptacji gdzieś w sieci a wygląda tak: na 1h bez aku, podłączenie aku, rozgrzanie do 90*, stacyjka na 60s na poz. MAR potem na 10s na STOP Moim zdaniem to lipa bo raczej w tym aucie nie ma czegoś takiego jak adaptacja przepustnicy. Trzeba zorganizować komputer np FES, odkręcić regulator biegu jałowego i ustawić czujnik położenia przepustnicy...
Problem u siebie rozwiązałem. Zamotanie wprowadzał sterownik od gazu, który pobierał parametry z czujnika przepustnicy (taki czerwony element na dolocie powietrza, 3 kabelki). Moja rada dla ciebie, kolego, to przepatrzeć konkretnie CAŁE okablowanie od sterownika (czarna skrzynka po lewej), przez zasilanie wtrysków (trzeba się trochę narozkręcać), do...
Ma być 0.4-0.5mm odstępu gdy nastawnik całkowicie cofnięty. Ale precyzja tu tak naprawdę nie ma znaczenia, aby tylko jakiś ten odstęp był, żeby styk biegu jałowego puścił zanim nastawnik się cofnie całkowicie i zablokuje.
Znalazłem coś takiego u mnie, ale mechanikiem to ja nie jestem. Prawdopodobnie do czyszczenia styk w przepustnicy. 516Styk biegu jałowego-F60
Witam. Tylko 1 usterka? To chyba nie jest usterka tylko zaprogramowane wolne obroty są za wysokie; pompa była zużyta i żeby nie falowała obroty zostały zwiększone. Gdy jest usterka nr 5 w pamięci to obroty są zwiększone do700 obr/min przez 3 minuty. wykasuj usterkę. Będzie ona się świecić dopóki jej nie skasujesz chyba że jest aktywna (istnieje) to...
Witam . Mój golf to 1.8 abs 90km 1994. po odpaleniu auta na zimnym silniku auto gasnie od razu, wraz ze wzrostem temperatury rosna obroty i na rozgrzanym trzyma oko 1000 obrotów,a i czasami po chwilowym (ciśnieciu) golfa potrafi po wcisnieciu sprzegła zgasnąć od razu. Wymieniłem silniczek krokowy czujnik temperatury. i zero reakcji,Wtamtym roku wymienialem...
czujnik sprzegla sprawdz Rozumię, że czujnik ten powinien znajdować się przy pedale sprzęgła. Czy to jest zwykły przycisk zwarty-rozwarty? Do sprawdzenia sam czujnik i kable idące do niego. Dodano po 10 Czujnik sprzęgła sprawny. Normalnie zwiera i rozwiera styki naciskając na pedał sprzęgła. Wypięcie wtyczki też nic nie zmienia w temacie. Akumulator...
po zczytaniu VAG-iem 516Styki biegu jałowego -F60 przerwa lub zwarcie do plusa 515Czujnik Halla -G 40 brak sygnału 518Potencjometr przepustnicy -G 69 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 522Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 522Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62 zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY...
Solenoid nastawczy jest w tylnej części pompy. Podłączony jest do 7 pinowego gniazda w tylnej części pompy na 2 i 7 pinie Y1 pompa wtryskowa Y1/1 solenoid nastawczy Y1/2 czujnik HDK Y1/3 czujnik obrotów B1 czujnik pedału gazu który znajduje się 10cm (dziesięć centymetrów) od pedału gazu połączony cięgłem Znajduje się w nim także czujnik biegu jałowego...
Witam ponownie, adaptacja ukończona pozytywnie na mojej przepustnicy :) ! Wstępna zabawa z dołożoną dodatkową masą z akumulatora nie pomagała. Nie wiem czy mogło to być częściowym kluczem do sukcesu, ale podłączyłem do akumulatora godzinę wcześniej prostownik i był on podłączony cały czas podczas zabaw z adaptacją (wyczytałem, że były takie przypadki...
Zdecydowałem sie na rozebranie zaworu regulacyjnego powietrza biegu jałowego (mylnie nazywanym silnikiem krokowym). Mechanicznie jest bez zarzutu. Elektrycznie - nie sprawdzałem , bo nie wiem jak. Żadnego mikrowyłącznika nie znalazłem. Do zaworu dochodzą trzy przewody, w tym jeden masowy. Wszystkie dochodzą do wirnika ułożyskowanego na nieruchomej osi...
Masz dokładnie problem z gaźnikiem (m.in. dysza biegu jałowego). Też miałem podobne objawy, nieszło ustawić jałowego biegu, kichał, prychał. Wymieniałem styki przerywacza, kondensator, zaworek w gaźniku. W końcu się wkurzyłem i zapodałem gaźnik regenerowany (58 PLN), wygląd jak nówka. Jak ręką odjął. Wszystko chodzi jak powinno. Sprawdź jeszcze pompę...
Dawno nie pisałem w tym temacie - mechanik za 40zł podpiął pod komputer (Examiner) - wyszło styk biegu jałowego - przerywany. Stwierdził, że: silnik krokowy do wymiany, zamienniki kiepskie, trzeba oryginał za ok. 300zł. Więc silnik wymontowałem, oczyściłem styki (zgodnie z instrukcją na jednej ze stron o Fiacie Uno), zmierzyłem omomierzem - było 0,368,...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
http://astra.autokacik.pl/ tu masz dokładny opis błędów z tego co piszesz to wygląda na czujnik temp. do kompa-stąd może być wyższe spalanie z drugiej strony 530km na 50 l to daje ok 9,5 l więc jak na Ecoteca do nieźle-no zależy czy to spalanie na mieście,średnie czy na trasie dla dwóch pierwszych to możne być ale jeśli trasa to za dużo WYKRYJ TO SAM!...
Tak czyściłem to ustrojstwo w środku, było tam sporo nagaru ale efekt bez zmian dopiro po rozkręceniu osłony gdzie znajdują się styki mierzące położenie przepustnicy i wyczyszczeniu zaczeło wszystko pracować prawidłowo (były tam takie punty na ślizgu gdzie mogło nie być dobrego styku). Adaptacji nie umiem zrobić. Narazie jest wszystko ok. samochód pracuje...
A kąt zapłonu prawidłowy? Styki na elektrodach wyregulowane (odstęp)? I czy nie są wypalone? Jeszcze co mi przychodzi do głowy to regulacja obr. biegu jałowego na gaźniku oraz sprawdzenie gaźnika, może dysza zapchana.
jesl da sie to rozebrac to można sprubować przemyć styki preparatem do styków np kontakt 60 jeśli to nie pomoże to prawdopodobnie została wytarta warstwa oporowa (węglowa) i nie ma trwałego i skutecznego sposobu na naprawę tego uszkodzenia zanim zaczniesz co kolwiek robic zobacz jak zachowuje sie na mierniku (pomiar rezystancji ) podczas powolnego obracania...
Co do diagnostyki w hondzie: pod schowkiem po stonie pasazera po prawej stronie znajduja sie dwie wtyczki jedna dwu pinowa i druga, trzeba zewrzec styki tej dwupinowej np spinaczem i wlaczyc zapłon, pomaranczowa kontrolka wymruga ci kod bledu, a to kody: 0 - Elektroniczne urzadzenie sterujace lub jego obwód 1 - Sonda lambda lub jej obwód (z wyjatkiem...
Witam. Silnik 1,1kw 2850 obr .Jednofazowy z kondensatorem. Klient chcę zmieniać obroty za pomocą przełącznika. Wykonałem taki przełącznik .To jest przerobiony Łuk 15.Problem polega na tym ,że prąd biegu jałowego to 6A.Prąd znamionowy to 6,7A.To dzieje sie po zwarciu końców uzwojeń przełącznikiem .Po założeniu orginalnych blaszek, prąd spada do 2A.Blaszki...
Wydaje mi się, że wartość zasysanego powietrza jest w normie dla biegu jałowego (wartości w kg/h, co daje ok 3-4g/s). EGR zaślepiony, przepustnica była czyszczona. Styki też były wyciągane i wkładane - czasem powinny być jakieś zmiany, choć raz na jakiś czas, a tu zatrzasnęło się i cały czas chodzi jak traktor - ręce opadają... Pozostaje chyba już tylko...
1.To co zaznaczyłeś to potencjometr. 2.Na zielono regulator b. jałowego. 3.Niebieski jego wtyk Wydaje mi się,że masz 6-cio pinowy. W takim przypadku najczęściej takie objawy powoduje uszkodzenie czujnika Halla wbudowanego w regulator. Styk biegu jałowego(przy 6 pin) to 4 i 5(licząc od góry) Zamknięta przepustnica-zwarty Otwarta-rozwarty Pozdrawiam
witam dzieki za odpowiedź tylko prosze mi powiedziec jak to sprawdzić? z nastawnika biegu jałowego wychodzą 4 kable pewnie dwa to jest silnik wysówający opór przepustnicy - jak sie zmierzy to ma rezystancje na to wskazującą a drugie dwa styki jak sie mają zachowywać ? jak jest wysunięty czy wsunięty ma być zwarcie lub rozwarcie.
Zlokalizowałem swój czujnik i lipa w Yamaha Drag star 1100 2006 rok jest czujka tego innego typu i lipa z przerobieniem ?dużo sprzętów ma czujnik biegu jałowego taki w którym można dorobić dodatkowe styki i proste do zrobienia ale u mnie niestety się nie da tylko liczniki wpinane predkość za 300zl choć i tak nie działają tak ja mają Najlepszym rozwiązaniem...
Tego sie obawiałem. Mierzyłem przy pomocy foli aluminiowej http://obrazki.elektroda.pl/7658242500_1... naprawdę muszę się jeszcze dużo nauczyć... Chciałem zmierzyc przejście-bo jak było by przejście to napewno prąd też by przechodzil:D Cały moj pomiar opieram na informacjach pana silut , ktory napisał: "Badanie elektronarzędzi; 1. Oględziny...
ja dopisze troche od siebie jeszcze i mam nadzieje ze komus sie to przyda, np. komus ktomu bystry gazownik zalozyl II generacje do silnika na pelnej szprycy. silnik x16xel, instalacja bingo m. auto kupilem jak instalacja miala juz 5 lat. na poczatku bylo super ale przez 2 tygodnie. PROBLEM 1: auto gasnie po przelaczeniu na gaz ponizej 75 st.C. po kilku...
Panowie silnik jednak jest z Punta I Długo namordowałem się żeby odkręcić kolektor, bo w tym paździu jest bardzo ciasno. Symbol silnika : 176B9.000 *0005280* W załączonym obrazku przesyłam wstępne sprawdzenie połączenia kości w wiązce do komputera. Silnik krokowy biegu jałowego zgadza się 2-21-3-20 Kostka od czujnika powietrza ma styki 32-16. Ale czy...
nie ma szans żeby to było na 380V !!! Skoro przy 220V prąd biegu jałowego jest w normie i drastycznie wzrasta przy "odjęciu" z uzwojenia już 50V (włączenie "w tył"). Poza tym, gdyby był na 380V to pomyśl jakie napięcie by było na wyjściu, skoro przy 220V jest 54V... było by prawie 100V !!! A po trzecie jest w "zestawie" ruska wtyczka zwykła do gniazdka...
problem polega na tym,że po odłaczeniu pompy paliwa maleje ciśnienie benzyny i klapa spiętrzajaca za chowuje się jak na zimnym silniku, czyli idzie bardziej w duł.Sterownik chce ją podnieść i w tym celu przymyka regulator biegu jałowego a co za tym idzie auto gaśnie. Można stosować różne "ogłupiacze" i "idiotyzery"ale ja to robię tak: szeregowo z czójnikiem...
MAP sensora w tym aucie nie ma. włącznik biegu jałowego jest pokazany na zdjęciu, numerem 2 oznaczony jest popychacz tego włącznika (zdjęcie z innego auta ale akurat takie mam pod ręką a układ ten sam) http://obrazki.elektroda.net/80_11869917... przy wciśniętym włączniku jego styki mają być zwarte, ważna jest szczelina między popychaczem a śrubą...
silniczek krokowy ma wyłącznie za zadanie utrzymanie obrotów biegu jałowego i ma się nijak do możliwościa uruchomienia samochodu !! Tomasz Trojanowski http://www.uniserwis.pl/ W polonezach też podnosi obroty przy zimnym silniku na ok 1500 obr ( potpcznie nazywane dawnej saniem) nie we wszystkich modelach ale tak jest na jednopunktowym wtrysku właśnie...
kod 22 - przełączniki pedału hamulca dają sprzeczne sygnały co do położenia pedału. Jeden przełącznik wskazuje, że pedał jest zwolniony, a drugi, że jest wciśnięty. Styki 24 i 43 zostały połączone do masy w tym samym czasie, lub nie zostały połączone do masy w tym samym czasie. Przełączniki pedału hamulca zostały oba wyłączone lub włączone jednocześnie...
Witam!! Pierwsza sprawa to mój błąd rocznik nie 1994 a 1997, objawy tak ak mówisz, czasem nie chciał zapalić wysarczało vaga podłączyć i skasować błędy. Ogólnie nie ma problemów tylko błądy wyskakują op paru kilometrach przejechanych. Ostatnio przeczyścilem styki na wtyczce potencjomertu (która w tym przypadku ma 7 pinow w dwóch rzędach) i został błąd...
Witam! Jestem posiadaczem Fiata Uno z silnikiem 900 na jednopunktowym wtrysku paliwa. Auto chodziło do momentu, gdy czyściłem styki. Gdy był zimny ciągle gasł po zapłonie i i za drugim razem już chodził. Któregoś dnia pokusiło mnie by przeczyścić styki i w efekcie auto stoi już cały czas. Na początku w ogóle nie zapałał, coś poczyściłem jeszcze raz...
Zwieramy w kostce diagnostycznej styki A i B i liczymy błyski kontrolki silnika. Kod 1.2 będzie zawsze przy wyłączonym silniku. Błysk trwa 0.4 sekundy. Przykładowo błąd numer 12 to... 1 błysk trwający 0.4 sekundy i 2 błyski po 0.4 sekundy po 1 sekundzie po pierwszym. Błąd 34 => 3 błyski po 0.4 sekundy i po przerwie trwającej 1 sekunde kolejne 4 błyski...
Hmm.. odpada. Gdy zdejmę kostkę z regulatora powietrza biegu jałowego obroty już nie skaczą, ale nadal pozostaje problem ze strzelaniem wydech i gaśnięciem. Myślałem że może któryś z czujników podaje lipne dane do kompa i dlatego tak szaleje ten regulator. A teraz to już jestem załamany. A więc tak: zmierzyłem sondę lambda i na rozgrzanym silniku pokazywało...
Witam to jest co mozna opisac o elektronarzędziach Badanie elektronarzędzi. 1. Oględziny Należy sprawdzić, czy: · Narzędzia są czyste i kompletne i mają czytelne tabliczki znamionowe. · Elementy obudowy zewnętrznej i rękojeści nie są uszkodzone. · Wtyczka nie jest uszkodzona (pęknięta, przypalona, styki nie są zdeformowane) · Przewód...
Silniczek krokowy, jak sama nazwa wskazuje, jest silniczkiem skokowym - zasilanym impulsowo, 4 cewki, których końce są podpięte do 5V w stosunku do masy, a dwa następne kluczowane w miarę potrzeby masą. Więc teraz kwestia - czy napięcie 5V było mierzone w stosunku do masy, czy pomiędzy wyprowadzeniami wiązki? Mu8ltimetr, a szczególnie cyfrowy to średnio...
Najprawdopodobniej zatarty silnik krokowy - najlepiej wykręcić i przeczyścić powinno pomóc.
Witam! Problem Ke-jet z gazem to stały temat problem jest bardzo szeroki a usterki mogą pojawić się w wielu miejscach jadnocześnie z wyniku strzału na gazie, który kiedyś musi wystąpić a który w tych systemach jest bardzo szkodliwy.Szukanie przyczyny zaczynam od 1.szczelonść układu sącego 2.klapa spiętrzająca w przepły. 3.styk biegu jałowego i fulgazu...
Jak w Passacie z silnikiem 2.0L 16V DOHC rok. 90 sprawdzić styk biegu jałowego?
Żadna kontrolka nie pokazuje biegu jałowego, na biegu jałowym on po prostu zwiera styki umożliwiając działanie przekaźnika.
Brak styku biegu jałowego na przepustnicy.
Immo wyłączone, komunikacja jest, trwa „szczepianie” z resztą auta, kontrolki, wskaźniki, sterowanie wentylatorami chłodnicy itp. No i jeszcze do zwalczenia błąd 00777 od pedału gazu, czujnik w parametrach widzi ok, od 0 do 100%, problem jest chyba w styku biegu jałowego i kickdown. [youtube]https://youtube.com/shorts/0Ujr...
Opisz sposób w jaki robiłeś adaptację. Sprawdzałeś styk biegu jałowego? Sprawdzałeś nieszczelności kolektora ssącego?
Styk biegu jałowego widzi przyciśnięcie i zwolnienie pedału gazu ?
ad1.uszkodzony czujnik,przerwa,brak styku ad2.brak styku biegu jałowego /na przepustnicy/.
Jaki kod błędu? Pewno problem ze stykiem biegu jałowego
Słuchaj - sprawdź czy napewno nie jest za bardzo wkręcona śruba od ręcznej regulacji przerwy styku biegu jałowego przepustnicy. Pozdrawiam.
Jak zostaje błąd z nastaw przepustnicy to bym obstawił przepustnicę.Czy przy nastawach zmienia się wskazanie styku biegu jałowego?
Silnik krokowy jest w tym Panie Jurku.Jest też styk biegu jałowego, śrubę na przepustnicy tak ustawić żeby był styk ,bieg jałowy i sonda ma chodzić.Wężyk pewno idzie do puszki do aparatu zapłonowego po nagrzaniu silnika wyprzedza dopiero zapłon.Nie wydaje mi się jednak że amator te informacje wykorzysta...ale proszę.
Panowie, to są standardowe objawy usterki TPS - to system z emulowanym stykiem biegu jałowego, więc potencjometr musi być sprawny i ustawiony - inaczej będą takie kabarety.
Czy sprawny jest styk biegu jałowego
Niedoczytałem to trzeba sprawdzić czy styk biegu jałowego jest sprawny.
Styk biegu jałowego pracuje ?
Wymień TPS i znajdź kogoś kto go ustawi - tam jest emulowany styk biegu jałowego przepustnicy. Potencjometr się wytarł i tyle.
Ale przewody mogą być uszkodzone ze styku biegu jałowego,do komputera trzeba sprawdzić.
Brak styku biegu jałowego w silniku krokowym/regulator biegu jałowego.
Styk biegu jałowego w nastawniku, plus sonda.
Stawiam na rozwarty styk biegu jałowego.
Silnik regulujący prędkość biegu jałowego to jeszcze nie "silnik krokowy" bardziej pasuje nazwa regulator obrotów z wbudowanym stykiem biegu jałowego. Dodano po 2 Silnik "krokowy" to silnik asynchroniczny dwufazowy i tyle teorji.
Jeśli dobrze pamiętam to styk musi zwierać a więc i oprzeć się na śrubie. Ten styk to czujnik obrotów biegu jałowego. Jeśli po zamontowaniu nowego siłownika nie dotyka on do ramienia przepustnicy to włącz stacyjke i naciśnij na wyłacznik na siłowniku, powinien sam sie ustawić. Jakby nie chciał to zrób to samo na uruchomionym silniku. Te siłowniki są...
No niestety nie masz racji to jest silniczek zespolony z dwoma potencjometrami bez styku biegu jałowego
Tomekjak sonda lambda jest uszkodzona,brak styku biegu jałowego.
Brak styku biegu jałowego,podstawa pod zespołem wtryskowym uszkodzona,sonda lambda na wykończeniu.
Przy prawidłowo ustawionym rozrzadzie, na ciepłym silniku i na wolnych obrotach, podcisnienie powinno byc 0,5 bar. Jak styk biegu jałowego? Działa? przepustnica dobrze ustawiona.
Obojętne jaki odbiornik obroty zawsze 750 obr/min.Ten typ ma dwa styki biegu jałowego,potecjometr klapy spiętrzającej,może czegoś brakuje do poprawnego działanie elektroniki.Tym samym do utrzymania obrotów biegu jałowego.
No i od tego trzeba było zacząć kolego. Tłumaczyć to nic nie trzeba było, wystarczyło podać kod błędu i czym czytano. Tego od lat się nie można doprosić, zamiast forum tematycznego jest forum fejsiarzy i znawców autodata czy podobnych programów. Styk biegu jałowego zwarty do plusa to też nie jest...
po zawieszeniu obrotów podaj mase na styk drugi od dołu przy nastawniku przepustnicy jeśli obroty spadną-styki biegu jałowego.
Brak styku biegu jałowego,sonda lambda żle pracuje,integrator sondy lambda pracuje na "0" mA na ducksteller przy biegu jałowym.Powodzenia.
Powtórzę po koledze LElectricfil nie ma tam krokowego. Co ze spalaniem? na początek styk biegu jałowego sprawdź
Jeżeli byłaby uszkodzona sonda to VAG wskaże mi to, czy niekoniecznie ?? - bo błąd mam tylko taki: 516 Styk biegu jałowego-F60
W Golfie 2 czy 3 kontrolka CHECK to rzadkość. Wątpię by to był styk biegu jałowego bo komp by to pokazał.
Brak masy komp.sonda lambda,brak styku biegu jałowego,podstawa zespołu wtryskowego uszkodzona.
a sprawdziłeś czy styk biegu jałowego działa tak jak powinien? często się zdarza że w niektórych pozycjach silniczka nastawczego działa a w niektórych nie
Czy to był błąd 516? Bo styk biegu jałowego jest w silniku krokowym. Szukaj przerwy w okablowaniu wtrysku.
Jeżeli przepustnica ok ECU też ok to. Zostają dwie rzeczy sprawdzić przewowdy z przepustnicy do ecu. Szczególnie te od styku biegu jałowego oraz trzeba sprawdzić czy przepustnica się domyka. Kod silnika?
Tam nie ma silniczka krokowego !!! Nastawnik przepustnicy ma styk biegu jałowego w trzpieniu i należy sprawdzić czy działa (2 dolne piny nastawnika)
To stary Bosch-owski nastawnik. Jedyne co się tam może zepsuć to styk biegu jałowego - 2 środkowe piny. Chyba że ewentualnie linka gazu napięta.
Jeśli obroty są zbyt niskie, to trzeba poprawić to i owo. Konkretnie zająłbym się przepływomierzem i czujnikiem temperatury. TPS nie pamiętam czy jest tam z potencjometrem, czy tylko styk biegu jałowego, natomiast sam regulator IACV raczej się nie psuł. Mówiąc o czujniku temperatury masz na myśli ten dający sygnał na zegary czy inny?
Po co porady jak już wiesz gdzie szukać. W Mono Jetronic-ach często pada styk biegu jałowego w nastawniku przez ten zaworek od przyspieszacza zapłonu.
Sprawdz położenie Halla,może żle zamontowany. A jak powinien być zamontowany? Może nastawnik przepustnicy lub zestyk biegu jałowego A może silniczek krokowy? Przy uszkodzonym styku biegu jałowego, silnik wyje, bo sterownik wysuwa trzpień, szukając położenia kiedy zestyk się zamknie. Tak że tego, no...
Sonda musi chodzić od 0,0 do 0,9 nie może stać,silnik krokowy styk biegu jałowego ,potencjometr przepustnicy,uszkodzony zawór taktujący odpowietrzenie zbiornika paliwa,odpowietrzenie zbiornika paliwa żle podłączone.
Dzięki wielkie. Muszę kupić właściwy czujnik. Swoją drogą czemu bez tego styku biegu jałowego jakoś to działa? Dziwne.
Witam czy może mi ktoś kto wie napisać co dokładnie oznacza kod błędu 516 Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP (F60) .????
biegu jałowego octavia napięcie biegu jałowego gaśnie biegu jałowego
ekspres bosch wyczyść zaparzacz mobile partner sprzedam głośniki eminence
Passat B7 DSG benzyna – komunikat „Wybierz P lub N”, nie uruchamia się silnik, blokada lewarka Kärcher 650 – jak ominąć uszkodzony wyłącznik, zamienniki, bezpieczeństwo, schematy