ok, dziękuję. czyli jeśli to ta uszczelka i ją wymienię (przy okazji ile może kosztować taka naprawa u mechanika ?) to jest szansa że przestanie brać olej ?
jesli nie bierze wiecej niz 0.5 litra oleju na 10tys km to za zadne skarby bym nie zmienil oleju a jak bierze wiecej to polsyntetyk zaden mineral !!!
jak to sprawdzić czyto turbina bierze olej,zewnętrznie wygląda na ok jest sucha nie zaolejona,ale coś ten olej bierze i trza to zlokalizować.
Trzeba odłączyć zwrotnicę od wahacza, odkręcić nakrętkę przegubu i wyjąć półoś ze skrzyni, po tym zabiegu można brać się za wymianę uszczelniacza. Można spuścić cały olej ze skrzyni, można też złapać w jakiś pojemnik olej który wycieknie po wyjęciu półosi, zależy czy będziesz zalewał stary olej czy wymieniał
Może bierze olej, ale niestety nie napędowy, ale ten z silnika;(
przy strzale uległy zniszczeniu zawory na dwóch cylindrach od strony skrzyni, a na pozostałych dwóch zapalał normalnie. W tej chwili bierze olej na wszystkich czterech cylindrach.
Dolałeś uszczelniacz nie polecam zwłaszcza zimą zaklei ci całą nagrzewnicę jak bierze płyn to prawdopodobnie zużyta uszczelka pod głowicą . Sprawdz czy olej czysty .
Witam z tych aut co wymieniasz to nie wybrałbym zadnego. poszukałbym corse lub polo ewentualnie peugeota 106 lub Citroena saxo. Ale sadze że za 3000 zł to bedzie juz ruina z tych samochodów. Jeśli brac pod uwage te co wymieniłeś to zastanawiałbym się najbardziej nad Clio. Uno pod wzgledem mechanicznym jest niezłe ale blacharka tragedia. Silnik uno jest...
Co jest w ogóle z tymi silnikami 1.5 Dci? Znajomy kupił z bardzo małym przebiegiem clio, zmienia olej co roku, a silnik od początku bierze olej.
Czy to może być od uszczelki pokrywy zaworów? Znalazłem taką informacje na internecie. No a u mnie jak patrze było coś robione bo pokrywa zamontowana jest na czarny silikon. W sumie gdyby brał olej to by dymił prawda? Bo u mnie nic nie dymi, chodzi ładnie
Silnik bierze olej ok 1 litr na 1000km W takiej ilości to też niemało. :D :D
Upewnij się, że wałek rozrządu jest "cały" i wykręć lekko korek miski olejowej i sprawdź czy nie ma zanieczyszczonego oleju. Bywały przypadki, że wałki rozrządu po jakimś czasie nagle się ścierały i po prostu traciły krzywki. Jak olej będzie czysty to wina elektroniki a za to lepiej się nie brać tylko do fachowca odrazu pędzić.
po takim przebiegu prononuje olej mineralny elf 14w 40 ,posiadam renie 15 letnia o przebiegu 300 000 km i jest wszystko ok dobry rozruch zima nie bierze oleju decyzja należy do właściciela Dodano po 1 przepraszam 15w40
pompa wymieniona przy wymianie paska ok roku temu, może od tamtej pory przejechałem 10 000, płyn musi mieć obieg skoro po tym jak temperatura wzrośnie i zapali się kontrolka wszystko do pół minuty wraca do normy, do momentu kolejnego przestoju wszystko działa poprawnie, samochód pracuje dobrze, oleju nie bierze,temperatura też utrzymuje sie poniżej...
Powiedźcie mi panowie, czy skrzynia dp0 to dobry wybór szukając auta w automacie? Chce kupić scenica 2 1.6 AT i się zastanawiam nad taką opcją. Teraz ujeżdzam 5HP19 i jest OK. Nie szarpie, biegi zmienia płynnie. Przełączanie PRND jest bez szarpnięć - czy też takie plusy posiada dp0? ;) Różnica między pracą 5HP19 a DP0 ( AL4 ) to przepaść. Oczywiście...
Tak Filtr paliwa wymieniony około miesiąc temu jak misie tak zaczęło dziać. Wtryskiwacz jest dobry bo ładnie robi mgiełkę tak jak powinien. Sprawdzenie ciśnienie paliwa i tak jak kolega pisze na tłokach. Bo gdy dam gaz do końca i puszcze to puszcza lekutką chmurke tak jakby olej brał. Co prawda silnik już swoje ma nakręcone i się poci dlatego ciężko...
Przykład slynne 1.8 tsi brały olej i pracowaly normalnie. Nie mówie ze ciśnienie nominalne, ale w normie dopuszczalnej odchyłki nie kwalifikującej do remontu. Miałem np takie 1.6 16V AZD ciśnienie sprężania w okolicach 14 bar a pierścienie olejowe (ostatni podwójny) luźny ale nie wychylał się poza tłok. Podobnie robiłem ALM w cordobie, BSE w Octavii...
Clio III jeżdżę już trzeci rok, od pół roku na gazie i jeśli miałbym wybrać drugi raz, to brałbym Clio III Grandtour, bo czasami brakuje miejsca oraz relingów :) Bieżące naprawy nie kosztują majątku, nadwozie ocynk lub plastik - pomimo kilu głębszych zarysowań korozji brak. Silnik pracuje dobrze, nawet pomimo wycieków oleju. Ale przy 200kkm to chyba...
Witam. Mam problem z moim nowo nabytym clio 1.5dci z 2003r , clio ma przejechane 260tyś czasami nie chce zapalić za pierwszym razem lecz za drugim razem odpali. Dymi na czarno, i koło 2 wtrysków jest czarna maź wyglądająca jak wypływająca z pod wtrysków smoła. Co może być przyczyną dymienia na czarno? i co to może być za czarna maź? Czy diesel będzie...
Wylałem olej ze skrzyni oraz zdemontowałem przednią miskę, za czujnik będę brać się jutro ale mam dwa pytania. Po pierwsze u mnie nie ma korka wlewowego z góry i pytanie czy oprócz nalania od spodu jest jakaś inna możliwość oraz w oleju mam prawdopodobnie wodę, zdjęcia poniżej. Jak to przepłukać ? Spróbować wymienić "dynamicznie" tak jak to robi na...
W Clio jak mi wydmuchało uszczelkę to tak zadymił i zagotowało, zresztą nie pierwszy raz. Jak dolałem wody to już nie odpaliło. Po wymianie uszczelki (bez planowania - nie miałem na to czasu) zrobiłem jeszcze ok. 160 tyś km. Jak brał wcześniej olej i dymił, to może warto byłoby (o ile głowica cała) poprawić gniazda i wymienić uszczelniacze.
Mam nissana almerę n15 1.6, auto z 1996r przy przebiegu 115kkm założony gaz BRC (nie sekwencja). Auto ma teraz 381kkm . Gaz reguluję sam, olej wymieniany co 50 - 60tyś km (półsyntetyk). Auto chodzi normalnie, silnik oleju nie bierze. Nie ma co się bać gazu. Spalanie 8-9L na trasie. Jak policzyłem, na gazie zaoszczędzilem około 44 tyś złotych. Sami sobie...
Witam wszystkich.. Mam pytanko, otóż posiadam clio 1.2 energy benz z 95r. Chciałem się dowiedzieć coś na temat mrugającej pomarańczowej kontrolki. Auto jest na monowtrysku, ma immobilajzer w kluczyku na podczrwień. I jak odpalam samochód to właśnie mruga mi ta kontrolka po czym po krótkiej chwili gaśnie... Czasem podczas jazdy też mruga mi ta kontrolka...
witam, z opisu wnioskuje,ze z obrotami jest problem po wymianie fitra gazu,dla mnie oczywiste, ze jest za duza dawka gazu na wolnych obrotach /prawdopodobnie na reduktorze/, jezeli chodzi o sonde to zaczyna'chodzic' od 300 stopni, a czesto przy gazie jest emulator i nie bierze ona w ogole udzialu /nie wiem jak jest u ciebie/.wazne; silnik zimny nie...
Pozwole sie nie zgodzić z przedmówcą. Przekrety to robi mafia paliwowa, która przerabia opał na olej napędowy za pomocą kwasu czy jakis innych szajsów a my to kupujemy za ciężką kasę . Znam kolesia co po takiej miksturze przemieliła mu sie pompa wtryskowa. Ja osobiście leję do Clio 1.9 D oranżadę i jakos mi nie narzeka. Tylko polecam brać ze sprawdzonych...
dla przykładu w UK (i myślę że w EU też) 10-letni samochód uważany jest za bardzo stary Przy ich dochodach to pewnie, że tak. Mój amerykański wóz w USA nowy kosztował 33 tys $, a ja za 10 letni musiałem zapłacić tyle samo w PL, a mozliwości nabwycze "ich" 33 tys i "naszych" sa takie same tyle, że ja kupiłem 10-letni... Miałem wiele aut 10+ jak i 15-letnie...
Czyli mówimy o hybrydzie. :D Od zarania dziejów wiadomo że takie przeróbki nigdy nie przynoszą nic dobrego :cry: . W twoim przypadku w "oryginalnej wersji" sterowaniem wentylatora zajmuje się ECU. Po wyrzuceniu oryginalnej pompy LUCAS EPIC i zastąpieniu jej pompą ( jak to określa mój kolega) " patykiem pchaną " , działanie całego systemu "bierze w łeb"...
Witam Dziękuje za odpowiedz Wszystko jest niby w porządku z wyżej wymienionych elementów jednak zauważyłem dosyć spory nalot na przepustnicy (może to jest problemem) oraz olej w filtrze powietrza (wygląda jak by filtr "chwile" nie był wymieniany) nie jestem w stanie tylko zrozumieć skąd się pojawił olej w filtrze powietrza jutro biorę się za czyszczenie...
Widzisz, moja porada będzie trochę "głupia", ale sam napisałeś: Na chwilę obecna wydałem już 970zł i klima znowu nie chodzi. Juz za dużo wydałem żeby olać i zostawić te klimę niesprawną. Sam, to możesz pasek napędu osprzętu wymieniać, a nie brać się za rzeczy, o których działaniu się nic nie wie! Tak - nie wie się i dlatego pada wszystko po kolei. Teraz...
Klasyk gatunku Golf IV przeżyje znacznie więcej niż 8 lat młodszy Golf V TSI np.. Tak, i wnikliwie poznasz budowę samochodu GOLF IV! To auto w najlepszym wypadku ma juz 13 lat, iluś właścicieli i setki tysięcy km za sobą. To juz po prostu stary trup. Nie daj się nabrać na takie historyjki. To auto dla kogoś, kto jest świadomy co kupuje i jakie będa...
Co do punto II to w 2002 kupiłem nówkę dla żony w salonie 1.2 60KM wersja sound i byłem z niej bardzo zadowolony. Sprzedałem ją w tym roku przy stanie licznika 96 tyś. Autko bardzo ciche - miałem dość bogatą wersje, więc nie oszczędzali na wygłuszeniach i wyposażeniu bardzo oszczędne 5-5.5 litra na trasie miasto 6.5-7.5. Do miasta idealne na trasę niebardzo....
No i stało się (oczywiście w największy mróz kiedy ja byłem w trampkach i bluzie). Mianowicie temp -15C, odpaliłem normalnie, przejechałem jakieś może 4km i nagle (nie przyśpieszałem wtedy ani nie hamowałem - jakieś 40km/h na IV biegu na pusto po łuku z wisłostrady na most gdański) silnik zaczął wydawać okropny metaliczny odgłos. Poprzedziło to takie...
nie bierze oleju kopci na biało.
nie kopci oleju nie bierze a przy zimnym silniku delikatnie słychac stukot
A wiec jest to silnik na mono wtrysku 1.2 energy 60 kucy. Czujnik temp. już został wymieniony i dalej to samo sprawdzone już zostały obr i nie chodzi na ssaniu. Znaczy jak jest zimny to ssanie działa prawidłowo a potem obr spadają. A teraz mam takie pytanie bo do silników zasilanych lpg stosowana jest centralka która podaje sygnał za sondę lambda oszukując...
Witam. Posiadam Reno Clio mk1 rocznik 91 z silnikiem 1.2 energy E7F na monowtrysku. Problem polega na tym ze spalanie to totalna tragedia ;/ wynosi około 12-15 l :O czy to w mieście czy na trasie różnica to może 1-2 l jak na taka pojemność to przesada autko przelatało już 192 tys km jeżdżę ze średnia prędkością 80-90 km/h staram się delikatnie obchodzić...
Silnik już swoje przejechał, ok 300 000 km jak nie więcej. Bierze dużo oleju i kopci strasznie. Jakiś czas temu były wymienione pierścienie ale cylindry są zużyte i jest ten sam problem co przedtem. No i wycieki oleju w silniku. Ze dwa razy już była planowana głowica. Ogólnie nie ma sensu już go naprawiać. Firma sprzedająca silnik (ten niby od Clio)...
bierze kasete astra bierze bierze montaż
transformator telewizora blokuje dekoder jakie zelazko
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Zamienniki dla ULN2001D: ULN2003, ULN2004 i inne Diagnostyka pompy oleju w Seacie Leon 2