Wiem że późno , ale może się komuś przyda. To nie jest błąd L5 tylko LS - low speed. bieżnia nie widzi sygnału z czujnika obrotów.
Ja podziękowałem procesorowi, do którego miały dochodzić jakieś nie znane mi sygnały z zadajnika. Po prostu zrobiłem sterownik na TL494. Stałość obrotów była największym problemem. 2 magnesy umieszczone fabryczne na obwodzie wirnika oddziaływające na kontaktron nie pozwalały na wypracowanie odpowiedniego sygnału analogowego do utrzymania prędkości niezależnej...
Dlaczego moja bieżnia po włączeniu od razu osiąga maksymalne obroty? Czy to problem z układem sterowania, potencjometrem, enkoderem, czujnikiem prędkości czy oprogramowaniem?
Najbardziej podejrzany element to - "JCS18N50WH" Wylutuj go z układu i zmierz miernikiem czy nie ma zwarcia pomiędzy wyprowadzeniem 2 i 3 patrząc na element od strony napisów. Miernik ustawiony na test diody. Jaki masz miernik?
To dobry wynik na spostrzegawczość i refleks Fakt. Do wyższych prędkości przydałby się choćby tachometr . A może wystarczyłoby mierzyć nie czas jednego obrotu pasa bieżni a np. 10 obrotów.
Witam, Proszą o poradę z diagnozą. Silnik bieżni na wyższych obrotach iskrzy i traci moc jak na wideo. Był wyczuwalny zapach podczas użytkowania, z czasem bieżnia zaczęła się przycinać na sekunde, można się przewrócić od tego. https://filmy.elektroda.pl/85_1715784280...
Jaki prąd pobiera ten silnik?. Jest wzbudzany magnesami czy elektromagnetycznie?
Witam ja mam problem z podobną bieżnią tylko typ 7893000 chodzi chwile na małych obrotach staje po paru minutach, jak się włączy wyższą szybkość bieżnia dostaje dużych obrotów i staje. Proszę o pomoc
Szczotki sprawdzałeś?
Mostek prostowniczy sprawdzałeś? Z tego co widzę to jest silnik prądu stałego. Podłącz go pod akumulator, powinien ruszyć ( nie z pełnymi obrotami). Jakie elementy są zamontowane na radiatorze?
Witam mam problem z bieżnią buffalo konkretnie ze sterownikiem obrotów tranzystor CT60AM ma zwarcie bieżnia nie rusza szukam takiego tranzystora lub zamiennika nie jestem pewien czy uklad scalony który steruje tranzystorem też nie padł ELM 47D 310CB gdzie taki znalezć lub zamiennik silnik jest na 180v dc 1500w prosze o szybką odpowiedz http://obrazki.elektroda.net/47_12687656...
U mnie to wygląda tak, że bieżnia startuje, koło pasowe robi kilka obrotów i wywala LS czy L5.
To jak się reguluje obroty , najlepiej częstotliwość
Witam,Silnik nie ma żadnych elementów do regulacji prędkości. Zresztą tak jak pisałem w 1 poście - jak tylko bieżnia zaczęła falować to żeby sprawdzić czy to wina silnika czy sterownika , podpiąłem kable silnika do sterownika sprawnej bieżni (stoją obok siebie) i z konsoli 1 bieżni regulowałem obroty silnika z pasem biegowym 2 bieżni. Wszystko było...
Nie znalazłem znaczenia błędu Err1 i nie znalazłem wsadu epromu. Sterownik przerobiłem dodając prost generator pwm na sg3525 i wyprowadziłem potencjometr na panel. Bieżnia trochę zwalnia pod obciążeniem (brak sprzężenia z czujnikiem obrotów) ale można biegać bez problemu.
Wymieniłem też pasek A nie jest zbyt luźny? Myłeś pasek i bieżnie na których "siedzi"? Jeżeli tak - pozostaje sam silnik, a konkretnie stabilizator obrotów lub/i komutator.
Witam, Kupiłem uszkodzoną bieżnię energetic body w400. W bieżni na skutek braku smarowania blatu uszkodzeniu uległ silnik ( zniszczony komutator i przegrzane uzwojenie oraz jakieś resztki stopionego plastiku na wirniku ). Uszkodzony był też tranzystor IGBT MGD623S i bezpiecznik. Tranzystor udało mi się kupić przez internet (z Chin). Silnik, blat wymieniłem...
Kilka lat temu miałem podobny problem z bieżnią (nie pamiętam producenta) przyczyną był odklejony magnesik od czujnika obrotów na kole silnika, sterownik nie dostawał informacji o obrotach i wyłączał napęd.
Silniki w bieżniach są sterowane z inwertera aby plynnie ruszać i mieć regulację prędkości. O prądy rozruchowe nie ma się co martwić, rcd wytrzyma je. Moc tego silnika też wydaje się być przeszacowana a nawet gdyby była prawdziwa, to bieżnia podczas pracy na max obrotach nie pobiera więcej niż 500W a je 2200W to dopiero wtedy będzie jak bez zabezpieczenia...
Jeśli kłody pod nogi to zainteresuj się regulatorem tyrystorowym do silnika pralkowego, gotową płytkę, wykorzystując tylko ręczną (potencjometrem ) regulację obrotów.
Sonda powinna pracować BOGATA-UBOGA i odwrotnie cały czas,SONDA;0-1V,TPS;0-5V,maksymalne obroty na gazie-6000-dla bezpieczeństwa,kroki atuatora-pozycja w jakiej oscyluje otwarcie atuatora przy 3ooo obr.na postoju(u Ciebie 60 na obrazku)śrubą obrotów doregulujesz do tej wartości na wolnych obrotach,histeryza TPS to dopuszczalne odchyłki wskazania potencjometru-nie...
No i dlatego się pytam jak wyglądają tak jak mówisz można je sprawdzić na kilka sposobów mogą już być za mocno zużyte i będzie podobny objaw jak kolega opisał, a równie dobrze może być uzwojenie nadpalone lub jedna z diod spalona. Jeśli nie widać tekstolitu pod nimi to jest ok, ale jeśli chociaż w jednym miejscu jest on widoczny to bieżnie do wymiany
To bardzo dziwne, a nawet niemożliwe bieżnia ma czujnik obrotów w momencie zatrzymania silnika procesor odcina zasilanie i "wywala" błąd.Korespondencyjnie będzie,dosyć ciężko ten problem rozawiązać.Jaki to model Roger Black, bo wczesne wersje nie miały czujnika obrotów,może też kolega wrzucić fotkę płytki sterownika silnika,będzie łatwiej.
Juz znalazłem scghemat, podłączylem przewody prawidłowo , bieżnię uruchomiłem lecz niestety po kilku sekundach normalnej pracy wchodzi na bardzo wysokie obroty i wywala bezpiecznik..Proszę o pomoc..
Jedyna droga to zwiększenie liczby impulsów na czujniku obrotów.
Freddy masz racje i też mylisz się bo mam wlaśnie przetwornice 300/600 ale tą droższą na tym ‚pełnym’ sinusie i odpalam na niej każda bieżnie ale na niskich obrotach silnika (do 2 km)bo wiem tak jak pisałeś że się nie nadaje Ale na moje pytanie wciąż nie mam odpowiedzi....???
No RPM, to będzie pewnie wyjście czujnika obrotów, a FAST przełączenie na szybki bieg. START, STOP i +5V to pewnie wiesz. Brakuje mi masy :)
możliwe że elektroniki. Postaraj się o schemat tego urządzenia i sprawdź w kilku punktach napięcia. Jeśli się pokrywają z podanymi na schemacie, to oznacza winę programu. Jeśli nie, należy ustalić punkt od którego napięcie jest nieprawidłowe i wymienić daną część.
Witam Tak nie dokładnie opisałeś ale rozumień ,że ulega uszkodzeniu bezpiecznik w instalacji w domu w obwodzie gdzie jest podłączona bieżnia i w momencie startu silnika? Ten bezpiecznik na płycie pcb nie ulega uszkodzeniu? Jeżeli tak jest to sterowanie silnikiem regulacja obrotów do naprawy.
W tych gramofonach z wiekiem degradacji ulegały gumowe rolki przeniesienia napędu a te na 33 i 45 obrotów były najczęściej używane. Guma może być stwardniała i powodować poślizg bieżni. Sprawdź stan rolek i ew.wymień, z tym że na oryginalne sprawne bym nie liczył bo musiałyby mieć ok.50 lat.
sprawdź jeszcze jakość paska , spróbuj przemyć izopropanolem pasek i bieżnie talerza
Też miałem problem z załapaniem zasady działania po tym jak "pomacałem" oryginał. Zasada jest prosta, aby to coś zaczęło działać należy rozpędzić wstępnie koło zamachowe. W powerball robi się to sznurkiem. Rozpędzony bąk wprawiamy w ruch oscylacyjny nadgarstkiem, wtedy powstaje siła od precesji. Powoduje ona, że ośka bąka zaczyna się toczyć po bieżni....
Chodzi mi o napęd trochę nietypowego urządzenia jakim jest bieżnia elektryczna silnik właściwie przez cały czas będzie pracował poniżej swoich obrotów nominalnych. Przy maksymalnej prędkości bieżni którą będzie 18km/h silnik będzie obracał się z prędkością 2746 obr/min a jego nominalna prędkość jest 2880 obr/min. Czy można to tak zrealizować czy może...
Jeśli tylko długość się zmienia, to nic się nie zmieni, nawet dystans bo liczony jest raczej na jednym z kół pasowych lub obrotów samego silnika tego nie wiem. Wiem natomiast że żeby były zmiany prędkości i tym samym dystansu, trzeba by zmieniać średnicę kół pasowych.
Witam. Miałem to samo po wymianie łożyska. Niestety przy wciskaniu łożyska na prasie coś poszło nie tak i uszkodziłem bieżnie magnetyczną. Uszkodzenie było bardzo małe troszkę wgięta w jednym miejscu ale wystarczyło. Na postoju kontroli zgasły po wciśnięciu hamulca podczas jazdy znowu się włączały. Po ponownej prawidłowej tym razem wymianie łożyska...
W bieżniach jest problem jak pracują na wolnych obrotach bo się w silniku osadza pył z szczotek i losowo robi przebicia. Jak już zastosuj bezpiecznik na prąd jaki pobiera bieżnia i żarówkę 12V 55W. Zobaczysz co się stanie.
Wiem jak pracują łożyska. Koszyk podtrzymujący kulki kręci się w tą samą stronę co bieżnia zewnętrzna (dla zablokowanej bieżni wewnętrznej), lub w tą samą stronę co bieżnia wewnętrzna (dla zablokowanej bieżni zewnętrznej). Czyli zawsze w tą stronę co napędzana bieżnia. Oczywiście mam na myśli kierunek obiegu kulek, a nie ich kierunek obrotu względem...
Mostek prostowniczy pomiędzy siec a silnik zamieni prąd przemienny na stały a zmianę kierunku można zrobić poprzez zmianę biegunów silnika przy podłączeniu do mostka. Pozostaje kwestia miękkiego startu i praca z pełną mocą. Silnik podobny trochę do stosowanych w bieżniach elektrycznych.
Witam Panowie można spróbować sterownik rozebrać. Obudowę metalową rozciąć a resztę ciepłym powietrzem podgrzewać i wydłubywać po kawałku nożykiem lub wkrętakiem ja tak zrobiłem , zdjęcia płytki po takim zabiegu poniżej ,trzeba uważać na kondensatory żeby spisać parametry oraz na diody zenera. http://obrazki.elektroda.pl/1768299300_1...
ok naprawione popsuty był czujnik obrotów
Na 99% paski karuzeli do wymiany. Przed założeniem nowych dokładnie umyj bieżnie kół pasowych. Jak znam życie są zatłuszczone od smaru emigrującego z mechaniki. P.S. Odszukaj fotokomórkę szczelinową (ona odczytuje impulsy z obrotu karuzeli) i sprawdź czy nie ma tam jakiegoś syfu.
Jaka bieżnia? Tylko nie mów ze ketler.
Kolego " Strumien swiadomosci swia przeczytaj z uwagą post #11. uruchamia się, na wyświetlaczu pokazuję prędkość 08 i nie można tej prędkości zmienić i dalej nie można zwiększyć prędkości. Po wejściu na bieżnię traci bardzo na obrotach. Mam wrażenie, że tak jakby nie miał mocy. Jeśli nie można zmienić nastawy prędkości bieżni to może należałoby sprawdzić...
Witam, ile czasu trzeba czekać na błąd ? Czujnik obrotów obecny ? Sprawny ? Z reguły jest magnes w kole pasowym i kontrakton w pobliżu. Na tym video niewiele widać. Jak opisane są diody led?
i sprawa wiadoma- szczotki i bieżnie....
Klekotanie jako hasło jest mocno nieprecyzyjne... Klekot wtrysków - zawieszonych lub mocno lejących można poznać... Dlatego z głupia frant spytam, czy myślałeś o kole pasowym dwumasowym? Jeżeli wybiją się gumy w dwumasie pasowej, to jest wtedy wyraźny KLEKOT podczas pracy, zwłaszcza na wolniejszych obrotach... Sprawdzałeś? To jest myk myk, dużym śrubokrętem...
Na czas transportu ciężka tarcza powinna być poza zawieszeniem.Nawet pochylenie na bok gramofonu z tarczą może delikatne zawieszenie odkształcić. Jeśli przed podróżą gramofon był OK,pasek jest na właściwych bieżniach,na 33 ma 45 obrotów zobacz przełącznik i czy nie ma jakiegoś mechanicznego zwarcia w elektronice.
C35 to 100uF 25v. Swoja droga mam sterownik wyglada na sprawny a obroty szaleją. Bez obciążenia pracuje w miarę normalnie a gdy sie stanie na taśmie bieżnia zwalnia az sie zatrzyma.
W tym modelu będzie Cię czekało cięcie zbiornika by wymienić łożyska. Jeśli czujesz się na siłach by je wymienić to nie zwlekaj z tym by nie doszło do zużycia bieżni krzyżaka. Niestety w obecnie produkowanych pralkach po 3,5 roku jak najbardziej może dojść do awarii łożysk.
przewijanie działa choć słabo A jak wygląda kondycja pasków i bieżni kół ciernych?
"Pas" możesz zrobić z taśmy transmisyjnej/transportowej, jeśli to dla małego pieska to rolki z zezłomowanych drukarek. Większy problem z napędem bo potrzebna przekładnia i płynna regulacja obrotów.
W polskich gramofonach zasada była taka, że pasek powinien mieć taką średnicę aby na kole zamachowym (tym pod talerzem) nie spadał. Jak jest wykonana zmiana obrotów, w grundigu którego naprawiałem pasek był przesuwany mechanicznie, oś na silniku była o dwu średnicach, i szerokość bieżni decydowała o szerokości paska. Może Ci te informacje pomogą.
Silniki wysokoobrotowe w pralkach wyposażone są w szczotki klejone. Szczotka taka jest tak skonstruowana że w środku jej przekroju wzdłużnego jest wklejona przekładka izolacyjna.Taka konstrukcja szczotki współpracującej z komutatorem silnika pozwala na wygaszanie łuku elektrycznego powstającego przy opuszczaniu przez szczotkę kolejnych wycinków komutatora....
Należy sprawdzić współpracę między paskiem a sprzęgłem i wyregulować samo sprzęgło zarówno dla odczytu jak i przewijania. Opis znajdziesz w instrukcji serwisowej, ale jest to robota dla praktyka. Trzeba albo pomierzyć momenty, albo umieć je wyczuć palcami i wiedzieć jak regulować. Funkcja auto-stop jest uruchamiana czujnikiem obrotów. To taka malutka...
Najtańsza wtyczka z uziemieniem, jaką wypatrzyłem na Allegro, była za 3,50 zł (wtyczka kątowa 230 V/16 A z uziemieniem WT-16 czarna), ale ona pasuje tylko do polskich gniazd, a do niemieckich nie. Do obu rodzajów pasuje WT-16 K2, (za 5 zł biała) i "Wtyczka kątowa SCHUKO 2p+z 16A WT-16U" (ciut taniej, czarna, wygląda solidnie - jakkolwiek przykręcanie...
Witam,trzeba najpierw określić stopień zużycia pasa oraz płyty ,czyli czy jest możliwy spacer po wyłączonej bieżni bez większego wysiłku, jeśli pas stawia opór to silnik zwolni ,czujnik obrotów odbiera to jako przeciążenie i rozłącza silnik pokazując któryś z błędów e2 e6 w zależności jaka to bieżnia
Mam takie pytanie. Ostatnio żona przez około 50 minut biegała na bieżni. Gdy skończyła zawołała mnie, a gdy weszłem do tego pomieszczenia to mocno mnie cofnęło. Smród spalenizny był ogromny. Myślałem, że to przygrzał się blat, płyta biegowa ale zdjąłem osłonę i zobaczyłem, że dym idzie z silnika. Oczywiście silnik był bardzo gorący. Pokój wietrzyłem...
1.Wiscoza na zimnym silniku zaraz po odpaleniu pracuje zasprzęglona, gdyż znajdujący się w niej olej po dłuższym czasie ścieka w dolną część bieżni ślizgowej i gromadząc się w jednym miejscu powoduje jej zasprzęglenie. Jednak po kilku obrotach zostaje on rozrzucony siłą odśrodkową i visco przechodzi w tryb normalnej pracy kontrolowanej przez bimetal...
Może do obrotu zastosować coś w rodzaju bieżni czyli kawałka pasa rozpiętego na dwóch obracanych czasowo rolkach. Na pasie pomiędzy jakimiś np. prętami spoczywały by jaja.
... Powodem była rozciągnięta guma na takim okrągłym plastiku nie znam fachowej nazwy. To jest kółko pośrednie (pośredniczące), częściej określane słowem idler. Skleiłem ją na razie kropelką do tego kółka i na razie jest ok. Błąd. Oraz gdzie ewentualnie mógłbym dostać takie kółko z gumką lub samą gumkę ? Obawiam się, że samego kółka już nie kupisz....
Niebieskie to termoprotektor tak napisane jest na tabliczce znamionowej. A oprócz tego też napisane na tabliczce że podłączać tylko do sterownika elektronicznego a nie bezpośrednio do sieci. Możliwe że są tam 2 uzwojenia jedno o dużej rezystancji a drugie o małej. To o dużej rezystancji to wzbudzenie a to o małej to twornik gdzie regulując napięcie...
Rolki 4,1 mogą by zbyt lekkie,przyspieszenie będzie dobre ale prędkość słaba.Próbowałeś założyc cięższe,pasek zakładam jest w dobrym stanie.Blokada jest pomiędzy talerzami wariatora.Jej działanie polega na tym, że uniemożliwia ona wejście paska na górną część bieżni wariatora.
Witam. Dziękuję za zainteresowanie tematem kolego gdkj. Jestem na etapie zmówienia tranzystora. Trochę to potrwa czasowo. Zrobię jak mówisz. Czyli ,jeśli dobrze zrozumiałem ,silnik musi być obciążony taśmą bieżni ?! I wtedy dostaje sygnały do prędkości obrotów? Bo,ja puszczałem go bez obciążenia. Można w jakiś sposób sprawdzić te czujniki ? Pozdrawiam.
Dokładnie tak jeśli chodzi o drugą część wypowiedzi , teraz powodujemy obrót bieżni na 2 "talerzach" obracających sie względem siebie . Na czerwono zaznaczyłem masy wałków momośrodowych u góry , na niebiesko masy po wykonaniu ruchu-przetoczenia i sa na dole. Na początku talerze powinny wykonać skok do góry(na tym rysunku)- tak? Potem talerze obracamy...
Witam, Na początku chciałbym się przywitać bo jestem tu nowy wiec proszę o wyrozumiałość jak coś będzie nie w tym miejscu co potrzeba. Mój problem polega na tym, że posiadam bieżnię Crane Sports. Bieżnia pracowała do tej pory, aż uległ spaleniu silnik. Spalenie silnika spowodowało uszkodzenie tranzystora IGBT CT60AM 18F. Silnik został przewinięty i...
Koszyki zawsze są luźne, a wydobywający się dźwięk wskazuje na uszkodzenie łożysk bieżnia ma "pory" lub kulki (walce) do wymiany raczej
Może akurat nie Unitry ale były gramofony napędzane silniczkiem na prąd zmienny a korygowanie obrotów odbywało się przestawianiem rolek napędowych względem stożkowych bieżni wałka napedowego.
Jeśli silnik będzie padnięty to dopasuję jakiś inny. Silnik można naprawić, może to okazać się łatwiejsze niż dobieranie nowego silnika. Niestety w okolicy (+100km) nikt nie chciał się podjąć. Zbyt mała moc (minimum 1.5hp) i zbyt duże obroty. Tak usłyszałem. Dam znać dla potomnych jak coś bardziej treściwego będę wiedział.
Znalazłem informację o dodatkowe parametrach silnika na foto. Mam okazję dokupić płytę sterownik bieżni York T100 z transformatorem http://obrazki.elektroda.pl/9712200300_1... http://obrazki.elektroda.pl/3764309800_1... zasilającym płytę całość za 50 zł Proszę o informację czy ta płyta będzie pasować do silnika i jak...
Dzięki Kupię lepszego Mosfeta. A powiedz mi jeszcze czy przyczyną słabiej liniowości regulacji obrotów może być ten mosfet ? Czy raczej wina wyłącznika ? Obroty nie są oddawane liniowo - tzn wkrętarka ma małe obroty, i nagle rosną do max. Wyłącznik przejrzałem - wyczyszczona bieżnia, wyczyszczone styki. Wina BUZ'A, czy włącznik już się zużył ??
Rolka składa się z dwóch elementów, plastikowego lub metalowego korpusu i nałożonej na niego gumowej rolki. Rolki te są mocowana na wcisk i są identyczne dla obr. 33i1/3. 45 i 78. Zobacz w jakim stanie jest najmniej używana rolka 78 obr. Jeżeli jest w dobrym stanie możesz ja zamienić miejscami z rolką 33 obr. Oczywiście chodzi o samą gumę. Silnik bez...
Myślę że raczej na pewno jest problem z wydajnością pompy na obrotach jałowych. Podejrzewam przytarcie pompy. Próbował ktoś z szanownych forumowiczów reanimować pompę, szlifując bieżnie, pompa luzów nie ma przez co i wycieków.
ja też mam audika i falowanie obrotów związane było z zabrudzoną bieżnią po której ślizgają sie szczotki w alternatorze, jak dostało lepszego prądu to obroty podskakiwały, jak przestawało to spadały , a kontrolka nic nie pokazywała bo generalnie łądowanie było, dziwne ale tak było, też mam problem z gazem ale inny(napisałem na forum) aha sprawdz jeszcze...
Ten od sprzęgła działa mi w ten sposób że w pewnej pozycji przy lekko wciśniętym bolcu zwiera styki ale wystarczy że ścisne 0.5 cm dalej i już nie zwiera. Tak ma być? No nie, spróbuj rozebrać i zobacz czy bieżnie się nie wytarły.
Mam podobny problem jak Piro55. Bieżnia sportowa przywieziona z zachodu "MT-390EL". I podobnie brakuje tu sterownika silnika - na silniku napis 180VDC. Co by tu założyć do płynnej reg. obrotów ? P.S. Piro55-może ty coś wymyśliłeś ?
Witam, mam bieżnię elektryczną firmy Body Sculpture BT 3150i lub BT 3150. Problem polega na tym, że gdy tylko ją uruchomię, to nie daje możliwości regulacji prędkości pracy i natychmiastowo włącza się na najszybszy tryb. A potem nie ma już możliwości nawet jej zatrzymania. Z góry dziękuję. Wstępna ocena dostępnych informacji Z przedstawionego opisu...
A więc tranzystory, jakich użyłem to KGF75N65KDF, SiHG33N60E i STGWA100H65DFB2. Diody zenera 18,22 i 24V 1.3W. Każdy tranzystor przetestowany z każdą diodą i w każdym z 9 przypadków miałem te same rezultaty – na powolnych obrotach jakby brakował siły i bieżnia pod moim obciążeniem 75Kg prawie, że się zatrzymywała. Na szybkich dało się biec, lecz diody...
Posprawdzaj kondensatory i PR na płytce. Te ostatnie mogą nie mieć pewnego styku między suwakiem a bieżnią oraz tam gdzie są nitowane.
Witam. Silnik od odkurzacza - wybór najgorszy z możliwych. 1. Ogromny hałas (pisali już o tym moi przedmówcy). 2. Silniki te muszą być w czasie swojej pracy chlodzone, a więc wlot, wylot powietrza, 3. Silniki te nie nadają się do dlugotrwałej pracy 4. Ich moment silnie zależy od obciążenia. Potrzebną moc silnika latwo obliczysz, a mianowicie z jaką...
A czy jest jakiś sposób na regulację naciągu tego paska? Regulacja jest (lub powinna być ) na tym uchwycie , do którego przykręcony jest silnik Naciąg był wielokrotnie regulowany i bez efektów. Kto dokonywał regulacji i w jaki sposób ? Naciąg i regulację taśmy dokonuje się srubami przy końcowym wałku . Uwaga ! Naciąga się taśmę wykręcając śruby. Wkręcając...
Witam, Jak w temacie. Oznaczenie silnika to EW10J4 z przepustnicą na linkę. Napięcie u mnie to ok. 0,5v. Gdy uchylam przepustnice (tak do ok. 1.5mm przerwy między odbojem, a ta plastikową bieżnią linki) to obroty wzrosną, ale na chwilę, bo wydaje się, że sterownik jeszcze widzi zamkniętą przepustnicę (bieg jałowy) i dochodzi do zmniejszenia obrotów....
Witam, szczotki są ale po rozebraniu znalazłem poprzerywane przewody przy zaczepach komutatora (chyba tak to się nazywa). Próbowałem lutować ale to tylko doraźnie pomaga. Temperatura i obroty chyba robią swoje i problem powraca. Szukam teraz kogoś kto przewinie taki silnik.
byłem w kilku sklepach, w tym w jednym, który prowadził niegdyś części do Unitry i dowiedziałem się, że to już archeologia. Spróbuję więc z tymi usczelkami, tylko problemem jest nieco większy obwód (nie są prostokątne, tak jak oryginalna bieżnia), więc pewnie będę musiał zrobić korektę obrotów. Jak to się prawidłowo wykonuje? Wystarczy kaseta testowa...
Witam, jakie są obroty silnika głównego lub wałka przesuwu w magnetofonie szpulowym dla, na przykład, prędkości 19,05 cm/s ? Co za pytanie? Zależy od średnicy wałka, typu silnika (metody stabilizacji/synchronizacji prędkości obrotowej), sposobu przeniesienia napędu. Tę samą prędkość liniową bieżni wałka można osiągnąć przy niezliczonej kombinacji tych...
Dzień dobry Zrobiłem sobie bieżnie mechaniczna do biegania, chodzenia na zewnątrz w każdych warunkach pogodowych. Niestety pas tej bieżni jest dość ciężki bo jest on zrobiony ze sklejki 20mm i moja żona jak i córka mają problem z chodzeniem na niej przez dłuższy czas, w związku z tym pomysłami o zamontowaniu do bieżni silnika elektrycznego na baterie,...
Mam problem z bieżnia marki Hammer a mianowicie.. Podczas pracy bieżnia po około 10/15 minutach zaczyna samoczynnie przyspieszać to najwyższych obrotów po czym wyłącza się i nie da się jej uruchomić przez kilka następnych nie da się jej uruchomić , po czym "ostygnie" i kolejne kilka minut działa bez zarzutu. Czy któryś z szanownych kolegów ma jakiś...
Bieżnia przywrócona do stanu użytkowego. Jednak bez wbudowanego sterowania na sensorach. Wstawiłem do driver BLDH400R od majfreindów, który wydawał mi się lepszy od tego co zaproponowałem wcześniej. I przynajmniej ktoś ze znajomych już go używał. I nie było z nim problemów. Na japoński trzeba było wyłożyć 2 razy tyle. Subiektywne odczucia: - Silnik...
Czy podany wyżej w linku sterownik nie jest za słaby? Na naklejce na obudowie jest napis 200V 0.7A, to raz. Dwa. że według przyjętego przez producenta oznaczenia z tej serii nr w nazwie oznacza moc wyjściową, w tym wypadku byłoby to zaledwie 40W. Silnik ma z kolei według tabliczki 550W, choć na obudowie bieżni z której pochodzi jest już tylko podane...
Jak nie trzyma obrotów (znaczy się kręci jak chce) to sprawdź żaróweczkę i fotorezystor na tarczy silnika. Widocznie elektronika nie dostaje informacji o ilości obrotów. Taki efekt mam u siebie (też GS-438) jak wyjmę żarówkę - głupieją obroty. Pasek przetrzyj spirytusem. To samo z osią silnika (bieżnia na pasek) i bieżnią na tarczy. Lekkie wahania będziesz...
Witam serdecznie. Ostatnio dostałem silnik na napięcie DC 180V. Pochodził on prawdopodobnie z bieżni. Problem w tym że nie mam pojęcia czym go zasilić. Nie wiem czy mogę go podłączyć tylko przez mostek prostowniczy. Nie zamierzam nim sterować więc wystarczy żeby pracował na pełnych obrotach. Poniżej zamieszczam dokładniejsze parametry:
U mnie został wymieniony czujnik obrotów ten przy silniku. Ciężko go było zdobyć ale gdzieś z zagranicy dało się !! Ja go mierzyłem jak naprawiałem i testowałem itd....ale wyniki były ok a gówno prawda.
Być może nie podłożyłeś podkładki izolacyjnej pod szczotki, być może któryś magnes zaklinował wirnik, być może satelity mają taki luz na osiach, że spinają się na zęby, a może cos wlazło pomiędzy satelitę a bieżnię?
Witam, piszę pierwszy raz, być może uda nam się znaleźć jakieś rozwiązanie. Bieżnia jest dość dziwnym tworem i dość rzadko spotykanym, nie mam żadnych serwisówek do produktów tej marki. Występuje to jako momentum t3, greenmaster oraz pod marką reebook TP1000.. Istotą problemu jest ustalenie prędkości silnika, po wlączeniu start bieżnia startuje z prędkością...
(obejrzałem dokładnie okolice rolek bieżni). To obejrzyj jeszcze silnik . Jeżeli nie ma na osi dodatkowej tarczy ze szczelinami to na kole zamachowym silnika jest wklejony magnes(bardzo rzadko przy przedniej rolce) i w pobliżu koła na obudowie przykręcany kontaktron w plastikowej osłonie . Jakiś element musi zliczać obroty. Silnik sprawdzony omomierzem....
Ono w jednej z moich szlifierek zużyło się jako drugie, ale to nie jest wyznacznik. U mnie jak to łożysko się zepsuło to bieżnia zewn. obracała się w gumie, którą widać na zdjęciu.
Witam Mam problem, z bieżnią Kettler Marathon. Sprawa wygląda tak, że po wybraniu programu taśma startuje, ale od razu idzie na maxa (niezależnie jaką prędkość wybiorę, od razu przyjmuje maksymalne obroty) i wyłącza się po 2 sekundach. Ktoś wie co może być tego przyczyną? Podejrzewałem czujnik optyczny przy silniku, jednak wydaje się być sprawny. Co...
On nie jest wymienny chyba. Jest. A przynajmniej występuje w DS jako część zamienna. Co z rolką gumową? Wymieniona, bo nie pamiętam? Dodatkowa informacja - rolka gumowa może mieć wypukły kształt bieżni - środek wysokości rolki ma większą średnicę niż góra i dół. Dzięki temu taśma samoczynnie ustawia się na środku rolki dociskowej. Z filmu wynika że...
Mogą być dwie podstawowe przyczyny takiego stukania: 1) Starte szczotki na bębnie ale w to wątpię. W takim przypadku co obrót bębna słychać jedno klikniecie. 2) Brudy na bieżni bębna z przodu po której toczą się rolki. W takim przypadku słychać głuche dudnienie podczas obracania bębna. Zdjąć górną obudowę i wyczyścić bieżnie.
Sprawdzenie łożysk w ręku jeżeli nie są ewidentnie uszkodzone jest dosyć kłopotliwe. Ewidentnie uszkodzone - czyli obracają się "skokowo" czuć jakiekolwiek wibracje podczas obracania lub - nawet kręcąc ręka - wydają głośny dźwięk. Obracający się pierścień zabezpieczający bieżnie i kulki nie dyskwalifikuje jednoznacznie łożyska ale przy większych obrotach...
Przyczyną "ściągania" taśmy w górę lub w dół jest albo brudna bieżnia kółka dociskowego, stwardniała guma, odkształcenie, albo brak równoległości styku płaszczyzny bocznej koła dociskowego względem ośki napędu taśmy. O ile sama ośka raczej nie mogła się przestawić, to możliwe, że dźwignia z kołem dociskowym (gumowym) jest zwichrowana - sama dźwignia,...
można wymienić żecz polega na tym czy wykażesz się inteligencją czy niezwykłą siłą,szybko sie mie wygina.nie musisz rozbierać silnika.miłej zabawy.pozdrawiam. Dodano po 2 w przypadku uszkodzenia bieżni możesz przerobić na tulejkę.
silnik bieżnia bieżnia bieżnia zwalnia dioda bieżnia
końcówka 6230i czujnik obwodu mazda fujitsu siemens wymiana procesora
Telewizor 2012 brak odbioru TVP1 i TVP2 – DVB-T2/HEVC, dekoder, Samsung, LG, Sony Buderus Bosch GB062 V2 24kW vs Logamax plus GB172i.2-25 WH – wybór kotła gazowego jednofunkcyjnego