Nie jest to szkodliwe dla radia ale czasem sie zdarza ze radio podłączone na dwa stałe plusy może rozładowywać akumulator.
To radio musi być podłączone " na kluczyk ". Jeden plus pod ub+ a drugi pod acc.
Czyli brak ACC. Sprawdź bezpieczniki.
Zamień miejscami "ACC" i "BATTERY".
Niewłaściwie powstaje reset - ktoś nie do końca fachowo kieszeń założył i radio dostaje ACC przed BATT.
Brak w instalacji UB+ na pin 4 w kości A. Przełóż pin 7 na pin 4 i dołóż ACC z instalacji na pin 7.
Batt (akumulator) i Acc (stacyjka) nigdy nie zaszkodzą - mamy pewność, że radio na pewno dostaje właściwe zasilanie, natomiast sam Batt - zazwyczaj Blaupunkty dawały się włączyć na skończony okres czasu np. 1H, ale po co się zastanawiać, czy ten model na pewno tak ma. Na samym obwodzie Acc raczej żadne radio nie ruszy.
Uszkodzone radio, bądź przeciążenie wskutek zwarcia - można zdiagnozować również za pomocą VAG-COM. Zastosuj separator i podłącz go pod 12V ACC po kluczyku.
Problem w tym, że w Opelku mam kostke Iso taką jakby 3 częściową. Zaraz będzie temat ,ze radio świeci tel mute i nie pamięta stacji. W oplu na tel mute jest gala i jest zamieniony ACC z UB+.
W "sklepowych" Blaupunktach na kasetę z początku lat 2000 Demo wyłączało się (i włączało) kombinacjami 1 i 5; 1,3 i >> (te teraz pamiętam). Były też kombinacje 1 i 3; 1 i <<; 1 i ^ - ale tu nie pamiętam, czy dotyczyły Demo, czy jakichś trybów serwisowych. Procedura wyglądała tak: Radio wyłączone. Wciskamy razem dedykowane klawisze i włączamy...
Rezystor kilkanaście omów w szeregu na ACC.
GND oczywiscie masa ACC zalaczanie radia stacyjka napiecie po przekreceniu stacyjki (jesli wolisz podlacz to do akumulatra to bedziesz mogl sluuchac radia bez kluczykow. BATERY podtrzymanie pamieci radia do akumulatora +12V REMOTE sterowanie wysowana antena lub zalaczanie wzmacanicza LIGHt tak mi sie wydaje ze jest to cos jak w blaupunktach ze regolujac...
może masz nie takie podpięcie pod 12 V ?zamienione kable od bat i acc ?
przy sc202 nie trzeba trzymać AS do wbijania kodu.(AS tylko do potwierdzenia kodu)sprawdż też czy dochodzi ACC.
Odlutuj szarą taśmę od przodu, odkręć przód, delitanie wyjmując wypnij taśmę od wyświetlacza ze (naprawdę bardzo delikatnie), rozbierz przód i znajdziesz 3 żarówki 6V - klawiatura oraz 12V wyświetlacz. Ciekawe czy w tym modelu jest też tak głupio jak w Cleveland DJ, że gasną dopiero po wyłączeniu ACC lub zdjęciu panela (te pod klawiaturą).
ILL na can + ???!!! Zaraz ubijesz radio i tak się to skończy. A gdzie podłączyłeś ACC ?
Zrobić tak jak potrzebuje to radio-BATT+na 7, ACC na 4 i przestanie żreć prąd. Z pinu 3 odłączyć kabel.
Mimo że w tych nowych seriach sporo można zamieniać pomiędzy modelami to nie zawsze bezkarnie. Akurat w tej parze to nie wiem, może masz w DSC Clock ON i zgaśnie dopiero po zabraniu ACC a może drobną różnicę co trzeba by sprawdzić na schematach. SławeK
Ale fakycznie tam jest i 24c01 trochę dalej od procesora. Tylko, że nawet na uszkodzonej zawartości radio się włącza. Ja bym tam dłużej potrzymał klawisz ON (a jak nie to sprawdził rezystor na ACC).
Brązowy (najgrubszy) - Masa zasilania (pin8); Czerwony z niebieskim paskiem - ACC+ po kluczyku (pin4); Czerwony - BAT+ podtrzymanie (pin7). Kolorystyka może się różnić więc najlepiej podaj jakie masz kolory.
Masz ACC... tylko fabryczne radio (Blaupunkt/Grundig/Sony) miało zamienione przewody ACC i BAT (czyli 12V po stacyjce i 12V z aku). ACC to jest takie 12V po stacyjce, tylko że nie jest to zapłon - pojawia się po włączeniu zapłonu ale znika dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki a nie od razu po wyłączeniu zapłonu (za to jest odłączane w momencie pracy...
Możliwe że przewody B+ i ACC masz zamienione miejscami w złączu ISO.
A jak dłużej przytrzymasz przycisk wyłączenia to co się dzieje?+12V i ACC są poprawnie?
"Safe" i "+UB" są podłączone razem I tak jest prawidłowo. ACC tam idzie po canie.
Nic nie trzeba wywoływać. Dwa razy ktoś wprowadził zły kod i przyblokował radio, teraz musi postać godzinę z napisem SAFE 2 i odblokuje się samo, warunek to kluczyk w stacyje w pozycji ACC. Jeśli potem znów będzie SAFE 1 i potem 2 to znaczy że masz zły kod. SławeK
Jaka oporność na każdym z głośników ? Instalacja głośnikowa nie jest zwarta do masy ? Zasilania zamienione ( BU+ z ACC ) ? Radio prawidłowo reaguje na ACC ?
Nie. Tam raz miałem Ok 3v ale napięcie spadało, właśnie ta sytuacje opisalem. Między acc a gnd mam 12V
do REV w radiu podłącz plus z żarówki chyba , że znajdziesz w instalacji w progu (niestety nie wiem który to kabel) . piszesz , że masz tylko 1 pin wolny , który? w oplu żeby działał poprawnie musisz zamieniś plusy(ACC z B+) musi się dać włączyć bez stacyjki .co do kalibracji to rób to co jest napisane na displeyu (radia a nie samochodu).
No kolega Tytus ma rację choć zapomniał o tym, że nie każdy samochód ma pozycję ACC i na odrazu zapłon. Krzysztof
jak zawsze zamień plusy w iso lub w miejsce acc ,czyli po stacyjce daj stałe 12v
Przecież tam jest typowe iso 2 bez ACC. W czym problem ?
Jeszcze nie słyszałem żeby podświetlenie w rdc200 było sterowane can-em. To jeszcze mało wiesz. ILL , gala , acc jest po can-nie.
Wniosek że chyba lepiej by było się udać do specjalisty by sprawdził czy radio jest prawidłowo podłączone. Zwykle na radiu jest naklejka z opisem złącza. Żeby móc wpisać kod lub czekać na odblokowanie się radia po złym kodzie radio musi mieć oba plusy, tj, plus stały podtrzymujacy pamięć i plus po kluczyku (ACC) czyli przekręcony kluczyk w stacyjce...
Wychodzi ,że ACC masz po CAN-ie a nie analogowo KL15 .
Jeszcze raz Proszę o wyrozumiałość ale BUP,kl.30; ACC,kl.15 - czego są to oznaczenia? Jakiś przykład?
napisz szanowny kolego czy ten accu padl po godzinie ,nocy ,tygodniu,czy miesiacu?Wydaje mi sie ze zmieniarka w stby pobiera tak minimalny prad ze nie jest w stanie rozladowac sprawnego i naladowanego accu!
UB pin4 = +12V stale (pin połączony z bezpiecznikiem w radiu) +15 pin7 = +12V ze stacyjki Czy to jest oryginalne radio w tym Oplu? Może oryginalne radio sterowane było poprzez magistralę CAN? Sprawdź czy w kostce zasilania na pinie7 pojawia się +12V po włączeniu zapłonu? Zdarzało się (w Oplach), że styki załączające napięcie ACC w stacyjce powodowały...
wcześniej był fabryczny blaupunkt w Grande Punto W GP nie ma ACC ( acc idzie po can-ie ) - trzeba go dołożyć z instalacji.
napisz czy radio da sie wlaczyc bez stacyjki.Nieraz takie obiawy wystepuja po odwrotnym podlaczeniu B+ i ACC a ze blaupunkty pamietaja ustawienia nie przeszkadza za bardzo im to w poprawnej pracy,ale lubia sie zawiesic(zwlaszcza nowe)jak maja te dwa zasilania pomieszane
Witam. Zdejmij dolną blachę i przypatrz się ścieżce masy od gniazda do grzebienia ze stykami. To ten przy brzegu radia, zwykle jest wypalony i nie kontaktuje. Sprawdż także blaszki kontaktowe we wtyku ISO. Ta od masy może być rozszerzona i nie styka. To samo dotyczy toru zasilania +12V (Acc i Mem) Pozdrawiam
dzięki ale jeszcze nie wiem po co włączać stacyjkę bo podłączyłem go pod prostownik do ładowania aku. Chodzi o to aby radio miało podłączone dwa plusy BUP (stały) i ACC (postacyjkowy) inaczej blokada nie puści , jeżeli podłączasz na stole to zewrzyj je razem i podłącz do plusa zasilania. Na prostowniku to może czasami radio nie odpalić (miałem już...
To radio po wyłączeniu z przycisku na radiu, przy podanych obydwu plusach BUP i ACC pobiera ok 30mA prądu, będzie rozładowywało akumulator. Żadne przekaźniki tu nie pomogą. Radio wyłączy się do zerowego poboru przy braku plusa po stacyjce ACC, a z kolei żeby się włączyło bez kluczyka z przycisku na radiu musi mieć na ACC od strony radia zasilanie i...
Łopatologicznie: samochód radio +ACC (tzw. po stacyjce) +ACC (bez +12V nie włączy się radio) +BAT (stały plus) +BAT (główne zasilanie, podtrzymanie pamięci) Łączysz ACC z ACC, BAT z BAT, po wyjęciu kluczyka radio się wyłącza. Łączysz +ACC i +BAT z radia do + BAT w samochodzie, radio działa niezależnie od kluczyka.
Masz radio z CANem a Audi stare bez CANa. Acc idzie po canie i dlatego gaśnie. Tak samo nie masz gali i dimmera.
Rzeczywiście ten wynalazek ma tylko jedną skrzynkę bezpieczników... nie wiem czy to radio ma już CAN czy tylko linie SDL i SCA. Sprawdź chociaż czy masz w kostce ISO w odpowiednich miejscach stałe 12V i 12V "po stacyjce" (w Oplu to ACC - włącza się po pierwszym włączeniu zapłonu, wyłącza - po wyjęciu kluczyka ze stacyjki). **** Sprawdziłem - ma CAN...
W sumie co innego miałem na myśli. Może lepiej przedzwoń multimetrem ACC i B+ na płycie będziesz pewny. Wilgoć z tyłu radia to znak, że w samochodzie coś nie funkcjonuje jak należy
3 plusy są jak najbardziej standardowo w tej kostce, bardziej typowo być nie może A jak uważnie popatrzysz to jedno pasuje choć górna kostka nie jest wykorzystana w tym modelu. Wg Twojego oznaczenia:ze zdjęcia gdzie oznaczyłeś ręcznie zielonymi cyframi. Dolna kostka: 1. Antena automatyczna-wyjście 2. ACC 3. Podtrzymanie pamięci wejście plusa 4. Podświetlanie...
dobra już wiem co i jak mam odwrotnie + i acc więc wystarczy odpiąć + i powinno być wszystko ok lub zamienić i bez kluczyka tylko będzie grało niecałą godzinę :D Dzięki za pomoc.
Niestety, odłączenie zasilania i znów musisz czekać. Włącz w aucie na kluczyku w pozycji ACC i po 20 minutach puści. A w międzyczasie przeczytaj instrukcję obsługi, jest taka u nas na Elektrodzie. SławeK
poszukuję schematu podłączenia radia Balupunkt Vancouver RCR 44 w samochodzie, może być opisowy: nr.kontaktu - przewód. Czy ten model ma funkcję włączania i wyłączania po przekręceniu stacyjki?
Temat można zamknąć Problem rozwiązany. Gdy przerwałem pin 7 (u mnie ACC) po 10sekundach prąd na pin 4 (podtrzymanie) spadł do 10mA z panelem, po jego zdjęciu 7mA. a te 168mA jest z włączonym ACC. Zamiana pinów na kostce ISO 4 z 7 pomogła. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam
Na jednym plusie i masie to nie ma się co dziwić że nie pyta o kod. Coś mi się wydaje że kolega nie wie nawet jak ma być podłączone radio i myli ACC, BAT i ILL, dwa pierwsze muszą być by zapytało o kod, inaczej możesz sobie czekać do usranej... SławeK
I to nie jednego plusa bo są różne, jest plus ktory jest cały czas i nazywa się różnie, zależnie od producenta BUP, BAT.... jest plus który pojawia się po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC, i właśnie najczęsciej nazywa się ACC. Jest plus ktory pojawia się po wlączeniu świateł i oznaczony jest jako ILL (iluminacja). Lepiej zleć robotę mądrzejszemu......
13-GNd 11-GND 8-GND audio 3-R audio 4-L audio 10-BATT 7-ACC-CONT(chyba) 12-wolny 6-wolny Reszty nie potrafie określić. Opis wtyku, numeracja jak u ciebie na stronie.
Czyli raczej Grundig lub Blaupunkt niż Clarion jak myślałem... Szkoda że nie ma zdjęcia, łatwiej by było rozpoznać a jak radzi Leszek, czekać powinno się na przekręconym kluczyku w pozycję ACC lub zapłon bo inaczej się nie doczekasz i to nawet kilkanaście godzin, zależnie ile ktoś miał wcześniej samozaparcia w blokowaniu radia złymi kodami. SławeK
Z przykrością informuję, że schemat jest jednak do bani. Ktoś mi to podesłał, umieściłem na stronie i po jakimś czasie podłaczyłem puszkę DP601. Działała przez 5 sekund po czym zmarła. Okazuje się, że panasol ACC prowadzi bezpośrednio na procka a VW daje tam 12V. Puszka trafiła już do trupiarni.
Ciekawostka! Radio z napięciowym sterowaniem ACC zachowuje się jak radio fiatowskie Blaupunkta po ominięciu CAN. Jeśli przyjmiemy, że jednak powinno reagować na stacyjkę, to wydaje mi się, że jest jakaś opcja konfiguracji pracy tego radia. Albo w głęboko ukrytym menu (jak w nie wejść?) albo urządzeniem zewnętrznym. W radiach z pamięciami, w których...
Przeróbka fajna, ale patrząc na to radio, zastanowiłbym się jednak nad montażem jakiegoś starszego Blaupunkta, Grundiga czy Philipsa i dołożeniem do niego modułu BT. Te radia (a przynajmniej te z wyświetlaczem) miały sprawnie działającą logikę zapłonu, umożliwiającą włączenie radia bez sygnału ACC na 10 minut. Nie wspominając o lepszej prezencji i jakości...
Powiem jasno. Radio prawidłowo podłączone ma się wyłączyć po godzinie w aucie jeżeli nie ma przekręconego kluczyka w pozycję ACC lub zapłon. Tak właśnie działa zabezpieczenie przez rozładowaniem akumulatora gdy zapomnisz je wyłączyć. Ale z kluczykiem w pozycji ACC lub zapłon (czyli w czasie jazdy też) nie powinno się wyłączać po godzinie. Wniosek, nieprawidłowo...
Logika zapłonu to coś troszkę innego - jest jak piszesz, radio włącza się po przekręceniu kluczyka i wyłącza po wyjęciu go. Ale można włączyć radio także bez kluczyka. Mają to np. Blaupunkty i Philipsy. Jak pisze Irek, musisz znaleźć w skrzynce bezpieczników miejsce, gdzie pojawia się +12V po przekręceniu kluczyka.
Nie wiem czy wszystkie radia tak mają ale mam blaupunkta, który główne zasilanie bierze po przewodzie od stacyjki. Ten bezpośrednio z akumulatora ma za zadanie podtrzymywać pamięć więc myślę, że w Twoim będzie tak samo.
Witam Jak masz podłączony wzmacniacz, przez RCA czy HI-LEVEL? Pioneer'y maja bezpieczniki w obwodzie masy RCA może się przepalił i nie ma masy, ale wtedy słychać ciche puknięcia w radiu przy załączaniu lub ściszeniu do min. Spróbuj podłączyć kabelkiem dodatkową masę do masy rca na wzmacniaczu. Batery i ACC nie maja nic do tego. Pozdrawiam Witam Jak...
Chodzi mi po głowie obwód funckjonalnie podobny jak logika zapłonu (ignition logic) w Baupunktach. Nie tylko w Blaupunktach, na pewno w jeszcze Grundigach i chyba w Sony. W oryginalnym układzie potrzebne są 2 "zasilania": ACC lub IGN i BAT. Różnica między ACC a IGN jest taka, że IGN znika po wyłączeniu zapłonu a ACC dopiero po wyjęciu kluczyka (czyli...
Sub wali jak głupi (oczywiście na jego parametry i możliwości :D). Dźwięk jest bardzo przyjemny, tylko myli mnie ten kolor podświetlenia. Mało tego. Szperałem w necie i na wszystkich zdjęciach u wujka google, ten model świeci na czerwono. Tylko ta instrukcja mówi inaczej i tu jest moja wątpliwość. Dlatego napisałem na forum, bo może ktoś inny jeszcze...
Ło taka sama jest. Chciałem ją do concerta podłączyć dla kolegi ale działała 5 sekund i zdymił się rezystor na ACC. Najciekawsze, że nie wiem czy tak jak mam podane łączyć styk ten co powinien być masą na + czy też nie. Cóż jest to tak zwany egzemplarz testowo eksperymentalny (czasem kupuję sobie dziwne rzeczy aby posprawdzać z czym chodzą - jak na...
Witam, posiadam wyżej wymienioną zmieniarkę i radio blaupunkt SD27, czy jeżeli podłączę zasilanie, audio, data in i data out to powinno to działać? Podłączyłem do radia za pomocą kostki mini iso i nie działa... Teraz pytanie czy niesprawna zmieniarka czy po prostu nie pogadają ze sobą bez interfejsu... opis na płytce zmieniarki Clock Out GND Reset ACC...
Cześć przyjaciele, każdy może mi pomóc z tym radiem? Jeśli podłączę coś bieżącego do radia, wszystko się ułoży, wprowadzę prąd w acc +, bat + i ujemny Jeśli podłączę prąd do acc +, ANT + i ujemnego, lampka przycisku przełącznika zapali się, ale jest jedyną rzeczą Szukałem w Internecie i widziałem problemy z kondensatorami dla tego modelu, zmieniłem...
Witam Posiadam radio samochodowe z cd Blaupunkt KIEL RD 126, moc wzmacniacza: Amplifier Output power: 4 x 23 W RMS power acc. to DIN 45324 at 14.4 V 4 x 35 W max. power I moje pytanie jakie polecacie głośniki do tego? Potrzebuję głośniki 130mm, 87mm i 4x6" Zastanawiałem się nad 3 firmami, Alphard, Magnat i Blaupunt. Odrzucił bym głośniki typu Voice...
To radio samo nie będzie sterować wyświetlaczem w Oplu, potrzebny jest interface za kilkaset zł dostępny tylko u Blaupunkta. A opis wyprowadzeń to klasyczna kostka ISO, znajdziesz w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... lub na stronie producenta radia w instrukji montażu. Opel ma taką samą kostkę ISO lecz górną trzeba odciąć...
Ten ACC ale wtedy radio będzie grało poza stacyjką. WARUNEK !!!! że przy klemie na tym kablu założysz bezpiecznik bo autko może ci się zjarać. Przedtem sprawdz czy masz konkretną mase. Masa to też zasilanie.
Czekać trzeba minimum godzinę, musi być włączony zapłon lub kluczyk w pozycji ACC bo inaczej logika zapłonu wyłącza Ci radio. Obawiam się że jednak będziesz musiał udać się z tym radiem do specjalisty od kodów. SławeK
Problem może być z instalacją, lub same głośniki. W głośnikach często ulega uszkodzeniu plecionka, połączenie styku z cewką głośnika. A da się to jakoś sprawdzić wizualnie? Jak jest urwana zupełnie to tak, ale czasem na oko jest OK a nie przewodzi. Użyj omomierza, w jego braku starczy bateryjka 1,5V i próba trzasku.
Z góry dziękuje za pomoc. Mam taki problem, że zmieniłem sobie radio w aucie (z fabrycznego Hyundai na Blaupunkt 4x45watt),zmieniając przy tym fabryczną kostkę na kostki iso. Głośniki zostały fabryczne. Problem polega na tym, że gdy podkręcę bardziej moc radio zaczyna migać,a dodając więcej mocy resetuje się. Nie sprawdzałem tego radia wcześniej,więc...
golf 4 radio gamma (auto wyszło z salonu z tym radiem nigdy do tego auta nie podłączane inne radio) . wyjęte radio i na stół -woła kod . po włożeniu do auta woła kod.wprowadzam cod - odpala. odpinam radio (ok 20 min odpięte) . podłączam -safe i po chwili 1000(bez acc) . przekręcam klucz 3 razy i.......... CHODZI BEZ WBIJANIA KODU. myślę , że radia założone...
nie zagłębiałem się czemu musi być ACC ale tak ma byC.(radio musi dostawać dwa plusy możesz je też zmostkować i podłączyć do "stałego"plusa ale po co niszczyć instalację)kod obojętnie z kąd masz wprowadzasz tak samo.zrób tak włącz ACC - włącz radio(na wyświetlaczu jest teraz 7 SAFE)-odczekaj ok 15 min(na wyśw.powinno pokazać się 7----)-wprowadż kod(kawiszami1234)-potwierdż...
Ten głośniczek wygląda mizernie. Według mnie nie ma sensu ładować tam większego głośnika gdyż będzie miał za małą objętość żeby pokazać co potrafi. Lepiej zamontuj jakąś skrzynie do bagażnika a jeśli nie masz miejsca to dobrze wygłusz drzwi i na półkę "wrzuć" coś co zagra basem. Napędź to wzmacniaczem czterokanałowym na przetwornicy jakimś Magnatem,...
Witam! mam takie radio jak w temacie kompletnie milczy .Masa ok zasilanie OK ACC na złączu radia płyty głównej dochodzi .Zimne luty brak ! o co mu chodzi może ktoś zna temat . W innym przypadku trzeba będzie śledzić temat z dokumentacją której brak .Pozdrawiam
Niestety zostałem skazany na eksperymenty-o efektach napisze. Co do głośników - w przednich i tylnych drzwiach zamocowane są głośniki szerokopasmowe tzw. dual cone, średnica 16,5 cm typowe, ale aby zamocować cos lepszego trzeba również zakupić dystanse z tworzywa lub Mdf-u, pasują z nissana primery p12 i micry III lub po prostu dedykowane do qashqaia....
a na tył???
najlepiej zrobić przejściówke ISO ISO i wylożystać tylko 4. Zasilanie (ACC 5. Sterowanie anteną automatyczną 6. Podświetlenie 7. Podtrzymanie (BATT +12 V) 8. Masa (-) a opius twojej kostki jest w dział kablomania, ISO OME, Opel model:CAR2003, CAR2004, CDR2005, CCR2006 model auta: Corsa, Vectra po 2001 (nowy wymiar radia 2DIN) lub je tylko przeciąć
Witam poszukuje osóby która podjełaby sie małej przeróbki otóz jak wiadomo seryjna nawigacja z Accorda rocznikow 98-01 byla na starym systemie RNS i nie dziala w PL wiec jets w sumei bezuzyteczna i wpadlem na pomysl aby w miejsce seryjnego ekranu wstawic ekran z ajkeijs ogolno dostepnej przenosnej nawigacji...MIO...Blaupunkta...TomToma..... tak wyglada...
Nie pomaranczowy a żółty. Pomaranczow to ILL. Niektóre radia mogę grać na jednym plusie z tym że wyłączają się po godzinie same (logika zapłonu) lub w momencie wyjęcia kluczyka ale potem można je włączyć jeszcze raz bez kluczyka. Niektore auta mają taką pozycję kluczyka w której jest napięcie w instalacji bez włączenia zapłonu a nawet w niektorych można...
Podłącz pod napięcie 12v.Ale nie dotykaj żadnego klawisza teraz trzeba odczekać minimum 24 godziny po tym czasie powinno przyjąć kod.Radio najlepiej podłączyć w domu na stole pod ACCU , lub zasilacz.W Blaupunktcie po trzykrotnym błędnym kodzie następną próbę możemy zrobić po minimum 1 godzinie (nie pamiętam dokładnie) jeśli teraz też wprowadzimy błędny...
Wszystko jest niby ok, ale radio chyba nie ma takiej funkcji. Może ma ? Moje ma pamięć stanu wł/wyłączenia, wcześniej wyłączonego przeze mnie radia stacyjka nie włączy, ale jeśli było włączone, to stacyjka uruchomi je ponownie. Tak od razu tego nie załapałem, także popatrz pod tym kątem. Czy upewniłeś się, że Twoje radio nie ma zamienionych pozycji...
Tylko nie sub pod siedzenie !!! Kupiłem samochód z takim czymś i miałem okazję przetestować. Była to konstrukcja Blaupunkta. Bas, który generowała, jeśli można tak to nazwać, przypominał walenie w duża puszkę po fasolce :P Ten sub kosztował 450 zł, ale ja osobiście bym go za darmo nie chciał. Pewnie te cuda za 800 zł zagrają trochę lepiej, ale fizyki...
Nie tylko ja w takich przypadkach stosuję przejściówkę 1-1 ze złącza ISO na ISO, 8 przewodów głośnikowych 1 do 1 a w kostce zasilającej tylko 5 przewodów 1 do 1 (ACC, BAT. GND,ANT AUT,ILL) by niepotrzebne sygnały z auta nie dostawały się do innego radia. Resztę przewodów można pominąć bo inne radio nie będzie potrafiło z nich korzytać. SławeK
No jasne masz racje być może źle sie wyraziłem :) Ja mam poprostu Model V za który zapłaciłem 300 zł w mostku ma 300 rms i moim zdaniem bije na głowe Carpawery,blaupunkty etc jeżeli chodzi o zasilanie suba (oczywiście w tych proporcjach cenowych) i poprostu stąd wynika moja rekomendacja. Niestety sprzętu za 1000 zł to nie miałem okazji nawet usłyszeć...
W Oplu Corsa C chciałbym wymienić radio Blaupunkt CD30 MP3 na Blow AVH 9810. W kostce Opla mam przyłączone przewody głośnikowe oraz: - CAN H, - CAN L, - 12 +, - GND wygląda to tak: https://obrazki.elektroda.pl/9481853800_... Radio Blow AVH9810 ma natomiast możliwość podłączenia (poza głośnikami): - SWC 1 (sterowanie z kierownicy), -...
W tym modelu potrzeba tylko włączyć kluczyć w pozycję zapłon lub ACC i zostawić radio włączone. SAFE7 to czekanie około 20min więc dłużej nie ma sensu. Jesli nie pojawi się po tym czasie - - - - to masz uszkodzone radio albo brak którego zasilania. SAFE7 oznacza że ktoś już 3 razy wpisywał zły kod i jesli to ty robiłeś to znaczy że masz zły kod, nie...
ciekawostka ze jak juz sie czyta posty to powtaza sie ten sam scenariusz radio ze slabym accu sprowadzone z niemiec hehe. Co do radyjka to trzeba soe podlutowac pod plyte glowna 4 kabelkami zapisac odpowiedni plik bo znajadz zycie nie odczytasz orginalu potem poustawiac synteze i poszczegolne czulosci fm i am i radyjko znowu zagra pieknym tonem Dodam...
jeden plus jest"stały"a drugi to ACC dlatego,że niektórzy chcą aby radio wyłączało się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki .w twiom przypadku też można tak zrobić ale jak masz w aucie tylko plus "stały" to podłącz oba przewody wychodzące z radia do tego plusa. kreski palą się bo ktoś wprowadzał nieprawidłowy cod .włącz radio i czekaj ,aż pojawi się możliwość...
Po odłączeniu obu napięć +12V od styków 4 i 7, odczekaniu kilkunastu minut i podłączeniu tylko napięcia zasilania do styku 7 (ACC) radio pobiera 0,2mA ale jest nic nie jest aktywne, nawet przycisk ON/OFF. Po dołączeniu +12V do styku 4 pobór prądu jest 0,7A, wyłącznik włącza wyświetlacz, pozwala ponownie wpisać KOD, mechanika odtwarzacza wykonuje tak...
Sygnał ten chce podłączyć dokładnie do systemu nawigacji blaupunkt i koniecznoscią jest ten sygnał aby navi działała,bez sygnału pokazuje na mapie pozycje co jakis kilometr.Na radiu jest wejście GALA.Mam jeszcze pytanie ten sygnał daje napięcie?
Witam Radio rover producent Blaupunkt BP2012P 4729215 miał miec problem z kodem ale na wyswietlaczu nic sie nie wyswietla ani kreski ani code.Podłoczyłem ISO-8 masa,7 acc,4 back up.W czym problem tkwi? Wielkie dzieki za pomoc.
Czy ktoś z kolegów nie miał ostatnio takiego uszkodzenia :arrow: nie włącza się , napięcia niby są OK , procka aby podmienić to nie mam , radio w ładnym stanie niegrzebane Znalazłem tylko uszkodzoną zwartą diodę zenera V921 4,7V ,niestety to nie jest tylko to , oczywiście jak uda mi się go ożywić napiszę co było Świecą tylko żarówki podświecające panel...
Witam i na wstępie proszę o wyrozumiałość jeśli źle umieściłem lub powtórzę temat ale korzystając z opcji szukaj niestety nie znalazłem wyczerpujących i konkretnych informacji na moje pytanie. Chodzi oto, że kupiłem Peugota 206 z 2002 roku bez radia fabrycznego i aby tego było mało również poprzedni właściciel postanowił zabrać kostkę ISO w rezultacie...
W MENU DSC masz opcję CLOCK ON/OFF, jeśli jest ON to radio po wyłączeniu zaświeca zegar tylko wtedy gdy ma oba plusy (jest włączony zapłon w aucie). Z tego wnioskuję że oba plusy zasilania radia nasz pewnie połączone razem przez domorosłego podłączacza radii. Jeśli chcesz by radio działało jak producent przykazuje to jeden plus podłącza się do plusa...
Zawsze można kupić inne CD30 (30MP3). Warunek - radio musi zostać wylogowane a następnie zalogowane do danego samochodu. Należy zwrócić uwagę na klawisz BC (dostęp do Board Computera) - jeśli radio miało ten klawisz i działał, to następca też powinien go mieć. Montaż innego radia - nie powinno być problemu z błędami - jeśli będą, to można je zignorować....
Ja miałem blaupunkta GTA 400 i powiem tak, gra nawet ładnie, ale jest słaby.Na allego można je dostać za 200zł
Radia "sklepowe" powinny włączać podświetlenie klawiszy jeśli jest ACC i BU - takie numery z ekstra sygnałem dla podświetlenia klawiszków są raczej tylko w OEM-ach. Zrobiłem zworę z rezystora 10k pomiędzy bazami tranzystorów sterującymi poświetlenie LCD i klawiszków i działa znakomicie - może panel był od innego modelu? Ten model ma oznaczenie tylko...
telewizor blaupunkt matryca blaupunkt blaupunkt obrazu
rosyjskie układy astra tylne hamulce prostownik odłączenie
vaillant usterki łódki zanetowe
Dolna częstotliwość (-3dB) Tonsil Bolero 200 Kalibracja młynka w ekspresie Krups EA810870