Sprawdź wymienik ciepła olej- woda, turbo chłodzone płynem? Albo blok w mak rozebrać i dać na sprawdzenie szczelności.
ok dzięki to trochę źle się wyraziłem jesli chodzi o blok bo miałem na myśli jakby planowanie bloku samej górnej powierzchni i zastanawiam się czy to robić czy jak po splanowaniu głowicy i bloku nie zmniejszy się ta odległość tak by mogła coś uszkodzić (zawory-tłoki) i proszę o rade czy planować blok czy nie bo dzisiaj mam dać odpowiedź czy tak czy...
Takie sprawdzenie Ci nic nie da. W blokach pomiarowych obserwować wartości z niego. Można spróbować zrobić adaptacje czujnika. Zmień program na VAG lub VCDS Lite. Pod siedziskiem tylnej kanapy.
Jak mi dasz kod silnika to powiem dokładnie. Ale jak wyżej napisałem on jest w okolicach plastikowego króćca na wyjściu z bloku silnika na grubym wężu
Jest czujnik ciśnienia ale nic Ci to nie da bo czujnik jest tylko po stronie HP. Nie wiem czy czasem w sterowniku silnika nie będzie pokazane ciśnienie. Jeżeli masz VCDSa to wystarczy odpalić bibliotekę do której jest odnośnik w blokach pomiarowych, wtedy będziesz miał opisane wszystkie bloki w notatniku.
No jeden klucz mam który działa. No ale z tego co wiem to nowy transponder muszę Prekodować żeby go dopisać. Chyba że da radę to zrobić bez prekodowania. W blokach pomiarowych w grupie 001 blok 3 pokazuje mi że klucz może być dopisany do auta. Mam tylko VCDSa
1. Głowice planuje się gdy jest krzywa lub ma nierówności. To się mierzy i po pomiarach decyduje czy planowanie jest koniecznie czy nie. 2. Zawory jak wystają to dobry zakład jest wstanie podciąć gniazda i zawory tak by mieścić się w specyfikacji. Zarówno wystające zawory są szkodliwe (ryzyko kolizji) tak samo utopione zawory są niekorzystne bo zwiększą...
Plusowy kabel jest rozwalony na łączeniu skrzyni z blokiem pokazuje napięcie pomiędzy akumulatorem a alternatorem 13,30 i teraz pytanie jak ten kabel idzie akumulator , rozrusznik , alternator? Nie wiem czy wstawić nowy przewód tylko pomiędzy akumulatorem i alternatorem u dać go nad kolektorem ssącym i będzie działać czy całą wiązkę robić?
Przy immo2 mogą być stare. Daj screena z bloku 22 z licznika.
A może ktoś mi jeszcze podpowie gdzie wpiąć się chłodniczką oleju bo w BLS jest wystająca rurka z przodu a w BKC nie ma tego "ustrojstwa" chciałem dać trójnik i wpiąć się w tylnią część silnika gdzieś żeby był jakiś obieg wody.Ktoś już może to przerabiał??
Wyciągnąłeś z auta i dałeś do sprawdzenia tak?
Nie sprawdzałem z wypiętym czujnikiem bo nie chciałem się poparzyć ale jeśli myślisz że może nam dać to jakąś odpowiedź to spróbuje. A co powiesz na wyniki bloków?
Żeby dał bloki pomiarowe jak to się zachowuje geniuszu mówiłem że to czarna magia.
jezeli korby sa ok to splanowali pod kątem.... ps. nie dałbym gwarancji klientowi przy takim wystawaniu tłoków...
Dokładnie... jak kolega wyżej powiedział, najpierw zacznij od błędów w bloku sterownika silnika 01. Daj liste błędów na forum i się coś wymyśli.
kolega autoas dał 100% odpowiedz tak ze nic dodac nic ujac. jak bys nie mugł dalej dojsc to napisz dokładny model skrzyni poszukam gdzies miałem bloki danych do sprawdzania automatów pod vag
Jeżeli będzie cicho do sprawdzenia mam sprzęgiełko jednokierunkowe na alternatorze które wiem jak sprawdzić i sprzęgło na kompresorze ale tego nie wiem jak sprawdzić. Uszkodzone będzie miało jakieś luzy?? Widzę że szkoda naszego pisania, aby ocenić sprzęgło w tej sprężarce to musisz sprężarkę przynajmniej "odłączyć" od bloku silnika. Następnie musisz...
Oglądnij ten filmik ze zrozumieniem. https://www.youtube.com/watch?v=TZp8EaZ6... I daj sobie spokój z N108. .......... I MI...........
Podczas kręcenia rozrusznikiem, sterownik nie odnotowuje żadnego błędu. Jedynie co nam się rzuca w oczy to bloki pomiarowe i ta wartość czujnika ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej co wyżej opisuje. Niestety nie posiadamy oscyloskopu na warsztacie gdyż nie zajmujemy się typowo elektroniką. Ale gdyby czujnik lub zawór był uszkodzony. to podmiana tych...
Coś tu jest nie tak z odczytem błędów. J500 to wspomaganie, skoro ABS nie ma z nim komunikacji to na liście sterowników powinna być wzmianka że nie można się z nim połączyć tak samo powinny być jakieś błędy w hamulcu postojowym. Daj odczyt z całego auta. Czy bloki pomiarowe działają, czy próbowałeś przez nie przełączyć do nastaw?
Wykres z hamowni http://imageshack.us/photo/my-images/844... blok 13 http://vaglog.rtnet.pl/kot7433_119673.ht... blok 01 http://vaglog.rtnet.pl/kot7433_119422.ht... blok 04 http://vaglog.rtnet.pl/kot7433_119977.ht... muszę z kimś się przejechać i zrobić dynamiczne ale narazie mam to. jak coś jeszcze mogę zrobić to daj znać bo chce...
Wiem. Widziałem co było w tym silniku... Smok zatkany :/ pewnie przez to zdechły panewki :P Posiadam passata 1,8 ADR więc temat dobrze mi znany :) Dodano po 4 Koledzy a co sądzicie o tym ? Blok passat b5 1.8 turbo 20v AEB http://olx.pl/oferta/blok-passat-b5-1-8-... Moze uda sie zejść jeszcze z ceny. Jest sens bawić sie w...
Żeby rozrząd sprawdzić nie musisz przodu odchylać. na dolnym kole paska wieloklinowego masz znak i na plasikowej osłonie paska rozrządu podziałka tam musi być na zero OT oben tot punkt na górnym wałku jak ściągniesz dekiel masz wejście na płetwę, tam musi wejść i być idealnie równolegle do płaszczyzny głowicy,jeżeli minimalnie brakuje to bez zciągania...
Broń się i niczego nie dolewaj na uszczelnienia, co za kretyński pomysł. Lepiej daj sprawie wyczekać jak rzeczywiście jest uszkodzenie to za moment będzie lało więcej i to znajdziesz wówczas bez problemu. PS. Również może pompa wody ciec i wysycha na rozgrzanym bloku i nie widać, porozbieraj jak do rozrządu i będziesz widzial
Nie. Ukradłem go, a że jestem psychicznie chory to zamiast "zasadzić się" na Passata B7 uparłem się, że rąbnę B4 :-))) Tak, jestem właścicielem tego pojazdu. dać skan karty rejestracyjnej pojazdu? :D
Jest jeszcze jedna metoda, tylko że dotyczy naprawdę małych pęknięć. Dać trochę LOK-TAIT`a(czy jakoś tak, ten do blokowania gwintów) i za pomocą punktaka i młotka spęczyć krawędzie szczelinki tak aby się zacisnęły, oczywiście wcześniej zlewając olej i odtłuszczając możliwie dokładnie. W ten sposób uszczelniłem blok silnika (w trasie :) i 3 lata kropelka...
Zawsze należy zalać filtr ropą i pompę jeśli się da. A nie naciągać ropę rozrusznikiem jak to robią pseudo 'mechanicy'... Mi też żona zatankowała kiedyś beny do AGR'a, przejechała kilka kilometrów:cry: Sam uruchomiłem auto pod blokiem. Autko odpaliło od strzała, nawet nie parskło.
JAk chcesz sprawdzić VCDSem czy VAGiem to bez opornika da radę - raz robisz zwarcie zamiast poduszki a raz zostawiasz odpiętą wtyczkę. Wtedy masz info o zwarciu/zbyt małej rezystancji lub o obwodzie otwartym/zbyt dużej rezystancji. Widać to po błędach jak i w blokach pomiarowych. Nie bój się robić zwarcia bo sterownik jest na to przygotowany.
Witam Passat traci moc przy ok. 3000 obr. Był u mechanika jakiś czas temu i grzabał przy turbinie ale praktycznie to nic nie dało. Podpiąłem pod vaga i pokazał błąd 66535 uszkodzenie modułu sterującego i 575-ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania. Zastanawiam się czy to nie czujnik doładowania powietrza. Ponieważ nie moge wrzucić pliku...
Pytanie zasadnicze, czy auto posiada fabryczny alarm? Może problem tkwi w uszkodzonej krańcówce drzwi. Przejdź do bloków pomiarowych, kanał 010, blok 1 - drzwi kierowcy, wartość 1 drzwi otwarte, wartość 2 zamknięte, blok 2 przód pasażera, 3 tylne lewe, 4 tylne prawe. Sprawdź i daj znać Jeszcze jedno. Dane do adaptacji które Ci podałem dotyczą jedynie...
409,1 jest to niepełna ,daj se spokój z nią namęczyłem się z nim ,mam teraz 704 najlepsze co może być ,małpa se poradzi mając 704 .409 niepodawał mi wszystkich kodów ,dużo rzeczy niedostepne---porażka .
Numer , kod silnika na bloku,głowicy. Czy na bloku głowicy będzie też moc KW? Wyrwałem się, bo wiem, że w przypadku dzwona ubezpieczyciel szuka tylko pretekstu aby się wypiąć dupą. Dlatego będąc na etapie wyrabiania dow. rejestracyjnego chciałbym to skorygować ale.... gdyby dało się to KW stwierdzić naocznie to może zaprzyjaźniony diagnosta by to przełożył...
Wiata mam koledze w pasacie nagle wyrwało sie gniazdo mocowania łapy, od strony rozrządu. Wyrwało z bloku zostało tylko trochę gwintu. Sprawa jest taka ze obecnie gdzie przebywa (zagranica)nie ma możliwości wyciągnięcia silnika i pospawanie bloku. Moje pytanie jest takie czy lakie cos dało by rade na stale przymocować śrubę http://www.chester-wroclaw.pl/chester-me...
To podstawa to jak ty silnik wyregulowałeś itp? Tak to można wróżyć z fusów zapoznaj się z tematem co ci podałem. Pomierz bloki pomiarowe silnika 4 , 13, 18, 23 Kup sobie VCDS lub inny interfejs pomierz -a potem pisz że masz wszystko ustawione i wyregulowane. Masz wszystko na tacy podane w linku. Tyle z mojej strony -na siłe nie da się pomóc.
Witam serdecznie, potrzebuje od Was zdjęcie z bloków pomiarowych silnika z grupy 051, pole 1 i 2. Różnice obrotów między czujnikiem g40 a g28. Według VCDS powinna być wartość g28 --- połowa obrotów plus minus 50 obr i mamy wartość g40. Wymieniłem czujnik g40, ale bez powodzenia, dalej pokazuje mi takie same wartości w obydwu polach. Pod odłączeniu g40...
No i znowu zaczął. Tylko teraz nie dało sie zapalić. Okazało sie ze to wina modułu zapłonowego. zmiana na używany i auto waliło iskrą cały czas a nie tak jak było wcześniej ze nie zawsze przeskakiwała iskra z kabla wys. nap. na blok.
No i jednak nie da sie wlozyc odwrotnie termostatu - nie wejdzie w kolanko - chyba ze ktos dal inne kolanko nie od tego modelu co trzeba ;) I w tym momencie koncza mi sie pomysly :( Chyba ze sie okaze, ze bloki JK a CR (obydwa od zwyklych diesli) maja inny rozklad kanalow, bo wlasnie mialem blok JK i musialem go podmienic bo mi pekl to wymienilem na...
jeżeli masz czójnik temperatury 4 pinowy to sam dałeś sobie odpowiedź; 2 do sterownika i 2 do wskaźnika bo fizycznie to są dwa czójniki w jednej obudowie; w tych samochodach lubi wykasztanić się zestaw wskaźników - po prostu zimne luty sprawdź to !! nad filtrem oleju w tym silniku (2e) masz czójnik spalania stukowego (taki przykręcony do bloku) powodzenia...
Dokładnie, po to wymyślono hamulec ręczny żeby go używać, a zima nie ma nic do tego. Tak samo jakbyś manuala zostawił na biegu z górki a potem chciał dać na luz bez wciskania sprzęgła, też trzeba porządnie szarpnąć aż w końcu coś się urwie.
Tam się sprawdza tylko emulacja "masa" czyli symulacja uszkodzenia sondy, żeby nie ruszał korekt, ale ważne jest też podłączenie "emulatora", czyli masa dla sterownika gazu z tego samego punktu co dla ECU, czyli z bloku silnika a nie z akumulatora jak to jest w 99% przypadków, bo wystarczy że się pojawi jakieś minimalne napięcie na przewodzie sondy...
I tak będzie, bo bazą był wał, a nie blok silnika. Narzędzie skrawające/szlifujące musi być przymocowane do bloku silnika. W tej chwili zrobiłeś owal i to jeszcze nie w osi, stąd te bicia przód-tył. Niestety, nie jestem w stanie przez neta zobaczyć, czy to się da jeszcze wyprowadzić, czy tylko wymiana wału. Zanim cokolwiek zrobisz, bierz przyrządy pomiarowe...
W sumie nic się zbytnio nie zmieniło. Jak chcesz się jeszcze bawić to możesz poeksperymentować, dać na -1,7 i zobaczyć efekty. Jeśli łapie jeszcze jakiegoś muła to przydały by się logi, ale takie z vaga bo z filmiku to ciężko coś wyłapać, a to urządzonko nie ma jakiś opcji zapisu? Boje się, że przy większym minusie silnik zacznie jeszcze głośniej chodzić...
Witam Czy ktoś spotkał się z tym błędem? P0112 czujnik temperatury powietrza dolotowego. Wywala cały czas ten błąd i nie da się go skasować pomimo, że czujnk jest 100% sprawny(sprawdzony na innym samochodzie pokazywał poprawne wartości) . Napięcie na czujnik dochodzi. W blokach pomiarowych pokazuje cały czas 143 st. (nawet jak założę nowy czujnik)....
Sam, pod blokiem wyposażony w śrubokręt nic nie wskurasz. Jeśli fabrycznie nie było tam katalizatora to pewnie silnik spełniał angielskie wyśrubowane normy. Trzeba ci wizyty w serwisie gdzie mają sprzęt i sprawdzą czy sonda lambda jeszcze dycha a ponadto mogą zmienić parametry pracy komputera sterującego wtryskiem. O ile silnik nie ma przejechane za...
przynajmniej już wiem że nie da rady . Dziwna sprawa , VCDS pokazuje w bloku 22 że klucz OK,status OK, ale zezwolenie na start NIE OK. Taki stan jest nawet kiedy nie ma szklaka w pobliżu cewki. Cewka ma 22ohmy, przejście do licznika jest, licznik przelutowany. szklak mechanicznie nieuszkodzony, nie mam chwilowo AD90 żeby go sprawdzić. do T5-> myślę,...
Cześć. Temat wałkowany już wiele razy, ale rozkładam ręce - może ktoś pomoże ? Pacjent VW Passat B6 Variant 2007r silnik BMP 2.0 TDI DSG (jeżeli to komuś ma coś dać w tym przypadku). Klimatronik dwustrefowy. Brak ogrzewania w aucie - leci ledwo letnie powietrze (według wskazań czujników 4 stopnie C ) Co działo się kolejno: 1. Komputer wskazywał błąd,...
Dzięki za zainteresowanie tematem niestety nikt nie odpowiedział mi na pytanie którego tyczy temat. Czy można VCDSem z jakiegoś sterownika w jakimś z bloków odczytać jeszcze faktyczny przebieg?. Bo chyba nie jest w tak młodym aucie zapisany jedynie w ECU i liczniku?. PS. a autko jest i tak bardzo dobre więc oddawał go nie będę, myślę tylko o jakiejś...
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
Tutaj jest pies pogrzebany. Masz na styku S cały czas napięcie przez co auto myśli że masz kluczyk w stacyjce i nie pozwala na zamkniecie z pilota. Styk S to informacja o włożonym kluczyku do stacyjki, idzie ona do modułu komfortu jak i do radia by dało rade je włączyć. Zrób tak jak powinno być czyli radio włączane po stacyjce i będzie ok. W module...
Witam . Posiadam Passata B5 FL 2001 r. i mam problem ze światłami stopu. A mianowicie, środkowy stop świeci się cały czas przy włączonych pozycjach (bez pozycji środkowy stop działa prawidłowo). Natomiast w bocznych lampach - lewej bez pozycji stop działa, na pozycjach świecą same pozycje. Przy prawej nawet przy wyłączonych pozycjach stop nie działa,...
passat sprząc passat passat sprzeglo passat passat 00928
kondensatory inwerterze tania kopiarka deklaracja zmiennych
sprzedam wkładki gramofonowe delongi zamontuj
Koszt wymiany odbiornika podczerwieni w telewizorze HISENSE Opel Agila - Woda pod dywanikiem pasażera, klimatyzacja