Jak mi dasz kod silnika to powiem dokładnie. Ale jak wyżej napisałem on jest w okolicach plastikowego króćca na wyjściu z bloku silnika na grubym wężu
Przy immo2 mogą być stare. Daj screena z bloku 22 z licznika.
Sprawdź wymienik ciepła olej- woda, turbo chłodzone płynem? Albo blok w mak rozebrać i dać na sprawdzenie szczelności.
Wyciągnąłeś z auta i dałeś do sprawdzenia tak?
Nie sprawdzałem z wypiętym czujnikiem bo nie chciałem się poparzyć ale jeśli myślisz że może nam dać to jakąś odpowiedź to spróbuje. A co powiesz na wyniki bloków?
Żeby dał bloki pomiarowe jak to się zachowuje geniuszu mówiłem że to czarna magia.
A może ktoś mi jeszcze podpowie gdzie wpiąć się chłodniczką oleju bo w BLS jest wystająca rurka z przodu a w BKC nie ma tego "ustrojstwa" chciałem dać trójnik i wpiąć się w tylnią część silnika gdzieś żeby był jakiś obieg wody.Ktoś już może to przerabiał??
jezeli korby sa ok to splanowali pod kątem.... ps. nie dałbym gwarancji klientowi przy takim wystawaniu tłoków...
Dokładnie... jak kolega wyżej powiedział, najpierw zacznij od błędów w bloku sterownika silnika 01. Daj liste błędów na forum i się coś wymyśli.
ok dzięki to trochę źle się wyraziłem jesli chodzi o blok bo miałem na myśli jakby planowanie bloku samej górnej powierzchni i zastanawiam się czy to robić czy jak po splanowaniu głowicy i bloku nie zmniejszy się ta odległość tak by mogła coś uszkodzić (zawory-tłoki) i proszę o rade czy planować blok czy nie bo dzisiaj mam dać odpowiedź czy tak czy...
Oglądnij ten filmik ze zrozumieniem. https://www.youtube.com/watch?v=TZp8EaZ6... I daj sobie spokój z N108. .......... I MI...........
Dokładnie, po to wymyślono hamulec ręczny żeby go używać, a zima nie ma nic do tego. Tak samo jakbyś manuala zostawił na biegu z górki a potem chciał dać na luz bez wciskania sprzęgła, też trzeba porządnie szarpnąć aż w końcu coś się urwie.
Coś tu jest nie tak z odczytem błędów. J500 to wspomaganie, skoro ABS nie ma z nim komunikacji to na liście sterowników powinna być wzmianka że nie można się z nim połączyć tak samo powinny być jakieś błędy w hamulcu postojowym. Daj odczyt z całego auta. Czy bloki pomiarowe działają, czy próbowałeś przez nie przełączyć do nastaw?
kolega autoas dał 100% odpowiedz tak ze nic dodac nic ujac. jak bys nie mugł dalej dojsc to napisz dokładny model skrzyni poszukam gdzies miałem bloki danych do sprawdzania automatów pod vag
Jeżeli będzie cicho do sprawdzenia mam sprzęgiełko jednokierunkowe na alternatorze które wiem jak sprawdzić i sprzęgło na kompresorze ale tego nie wiem jak sprawdzić. Uszkodzone będzie miało jakieś luzy?? Widzę że szkoda naszego pisania, aby ocenić sprzęgło w tej sprężarce to musisz sprężarkę przynajmniej "odłączyć" od bloku silnika. Następnie musisz...
Podczas kręcenia rozrusznikiem, sterownik nie odnotowuje żadnego błędu. Jedynie co nam się rzuca w oczy to bloki pomiarowe i ta wartość czujnika ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej co wyżej opisuje. Niestety nie posiadamy oscyloskopu na warsztacie gdyż nie zajmujemy się typowo elektroniką. Ale gdyby czujnik lub zawór był uszkodzony. to podmiana tych...
Wróżę, że jednak bez wyjęcia i czyszczenia zacisków się nie obejdzie. VAG-owskie zaciski aluminiowe korodują (utleniają się) w miejscach osadzania gumek, zarówno uszczelniających jak i przeciwpyłowych, co powoduje wypychanie tych gum i blokowanie tłoczka . Do tego dochodzi korozja powierzchni tłoka. Jak się człowiek uprze to wkręci ten tłoczek do końca...
Wykres z hamowni http://imageshack.us/photo/my-images/844... blok 13 http://vaglog.rtnet.pl/kot7433_119673.ht... blok 01 http://vaglog.rtnet.pl/kot7433_119422.ht... blok 04 http://vaglog.rtnet.pl/kot7433_119977.ht... muszę z kimś się przejechać i zrobić dynamiczne ale narazie mam to. jak coś jeszcze mogę zrobić to daj znać bo chce...
Żeby rozrząd sprawdzić nie musisz przodu odchylać. na dolnym kole paska wieloklinowego masz znak i na plasikowej osłonie paska rozrządu podziałka tam musi być na zero OT oben tot punkt na górnym wałku jak ściągniesz dekiel masz wejście na płetwę, tam musi wejść i być idealnie równolegle do płaszczyzny głowicy,jeżeli minimalnie brakuje to bez zciągania...
Broń się i niczego nie dolewaj na uszczelnienia, co za kretyński pomysł. Lepiej daj sprawie wyczekać jak rzeczywiście jest uszkodzenie to za moment będzie lało więcej i to znajdziesz wówczas bez problemu. PS. Również może pompa wody ciec i wysycha na rozgrzanym bloku i nie widać, porozbieraj jak do rozrządu i będziesz widzial
Jest jeszcze jedna metoda, tylko że dotyczy naprawdę małych pęknięć. Dać trochę LOK-TAIT`a(czy jakoś tak, ten do blokowania gwintów) i za pomocą punktaka i młotka spęczyć krawędzie szczelinki tak aby się zacisnęły, oczywiście wcześniej zlewając olej i odtłuszczając możliwie dokładnie. W ten sposób uszczelniłem blok silnika (w trasie :) i 3 lata kropelka...
Nie. Ukradłem go, a że jestem psychicznie chory to zamiast "zasadzić się" na Passata B7 uparłem się, że rąbnę B4 :-))) Tak, jestem właścicielem tego pojazdu. dać skan karty rejestracyjnej pojazdu? :D
Wiata mam koledze w pasacie nagle wyrwało sie gniazdo mocowania łapy, od strony rozrządu. Wyrwało z bloku zostało tylko trochę gwintu. Sprawa jest taka ze obecnie gdzie przebywa (zagranica)nie ma możliwości wyciągnięcia silnika i pospawanie bloku. Moje pytanie jest takie czy lakie cos dało by rade na stale przymocować śrubę http://www.chester-wroclaw.pl/chester-me...
409,1 jest to niepełna ,daj se spokój z nią namęczyłem się z nim ,mam teraz 704 najlepsze co może być ,małpa se poradzi mając 704 .409 niepodawał mi wszystkich kodów ,dużo rzeczy niedostepne---porażka .
Cześć. Temat wałkowany już wiele razy, ale rozkładam ręce - może ktoś pomoże ? Pacjent VW Passat B6 Variant 2007r silnik BMP 2.0 TDI DSG (jeżeli to komuś ma coś dać w tym przypadku). Klimatronik dwustrefowy. Brak ogrzewania w aucie - leci ledwo letnie powietrze (według wskazań czujników 4 stopnie C ) Co działo się kolejno: 1. Komputer wskazywał błąd,...
No i znowu zaczął. Tylko teraz nie dało sie zapalić. Okazało sie ze to wina modułu zapłonowego. zmiana na używany i auto waliło iskrą cały czas a nie tak jak było wcześniej ze nie zawsze przeskakiwała iskra z kabla wys. nap. na blok.
Witam Passat traci moc przy ok. 3000 obr. Był u mechanika jakiś czas temu i grzabał przy turbinie ale praktycznie to nic nie dało. Podpiąłem pod vaga i pokazał błąd 66535 uszkodzenie modułu sterującego i 575-ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania. Zastanawiam się czy to nie czujnik doładowania powietrza. Ponieważ nie moge wrzucić pliku...
Numer , kod silnika na bloku,głowicy. Czy na bloku głowicy będzie też moc KW? Wyrwałem się, bo wiem, że w przypadku dzwona ubezpieczyciel szuka tylko pretekstu aby się wypiąć dupą. Dlatego będąc na etapie wyrabiania dow. rejestracyjnego chciałbym to skorygować ale.... gdyby dało się to KW stwierdzić naocznie to może zaprzyjaźniony diagnosta by to przełożył...
Witam! Mam taki problem. Mianowicie ustawienie skrzyni DSG w pozycji P nie powoduje blokady kół. Wygląda to tak, że w chwili gdy stanę na lekkiej górce i chcę zgasić silnik i wyciągnąć kluczyk (muszę dać na P) to aby auto się nie stoczyło muszę zaciągać ręczny. Nie wiem czy mam walniętą skrzynię czy gdzieś to można ustawić. Dziękuję za rady pozdrawiam
Tam się sprawdza tylko emulacja "masa" czyli symulacja uszkodzenia sondy, żeby nie ruszał korekt, ale ważne jest też podłączenie "emulatora", czyli masa dla sterownika gazu z tego samego punktu co dla ECU, czyli z bloku silnika a nie z akumulatora jak to jest w 99% przypadków, bo wystarczy że się pojawi jakieś minimalne napięcie na przewodzie sondy...
Pytanie zasadnicze, czy auto posiada fabryczny alarm? Może problem tkwi w uszkodzonej krańcówce drzwi. Przejdź do bloków pomiarowych, kanał 010, blok 1 - drzwi kierowcy, wartość 1 drzwi otwarte, wartość 2 zamknięte, blok 2 przód pasażera, 3 tylne lewe, 4 tylne prawe. Sprawdź i daj znać Jeszcze jedno. Dane do adaptacji które Ci podałem dotyczą jedynie...
W sumie nic się zbytnio nie zmieniło. Jak chcesz się jeszcze bawić to możesz poeksperymentować, dać na -1,7 i zobaczyć efekty. Jeśli łapie jeszcze jakiegoś muła to przydały by się logi, ale takie z vaga bo z filmiku to ciężko coś wyłapać, a to urządzonko nie ma jakiś opcji zapisu? Boje się, że przy większym minusie silnik zacznie jeszcze głośniej chodzić...
jeżeli masz czójnik temperatury 4 pinowy to sam dałeś sobie odpowiedź; 2 do sterownika i 2 do wskaźnika bo fizycznie to są dwa czójniki w jednej obudowie; w tych samochodach lubi wykasztanić się zestaw wskaźników - po prostu zimne luty sprawdź to !! nad filtrem oleju w tym silniku (2e) masz czójnik spalania stukowego (taki przykręcony do bloku) powodzenia...
Tutaj jest pies pogrzebany. Masz na styku S cały czas napięcie przez co auto myśli że masz kluczyk w stacyjce i nie pozwala na zamkniecie z pilota. Styk S to informacja o włożonym kluczyku do stacyjki, idzie ona do modułu komfortu jak i do radia by dało rade je włączyć. Zrób tak jak powinno być czyli radio włączane po stacyjce i będzie ok. W module...
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
Dobra, panowie, bo nieco p...ogubiliście się. Mechanik stwierdza, że samochód był mapowany, może kiepsko, do tego usunięto tablice błędów. Widać coś wie ale nie ogarnia. Ja na miejscu Kolegi, wsadziłbym na początek drugi, fabryczny sterownik lub ten zrobił na oryginał. Potem dokładna diagnostyka i powinno być jasne, co dzieje się z autem. W żadnym...
maciej123: Albo CAN albo sterownik. Po przekręceniu kluczyka, co jakiś czas pojawiało się na chwilę napięcie na CANie (na Low i High było po 4,5V[!]), ale z reguły go nie ma. Sam sterownik CAN nie generuje błędów (sprawdzałem blok 19 - CAN GATEWAY). grala1: Dałeś mi w bardzo dużo do myślenia (na pewno CAN Comfort[?]). Teraz zaczynam kojarzyć, że na...
Witam, mam Problem z Pompą wtryskową, mam silnik 1.9 TDI właściwie blok jest od TDI (passata b4) a podzespoły od TD, problem polega na tym iż wczoraj jechałem do pracy, samochód zaczął tracić moc, zajechałem na miejsce i na wolnych obrotach zaczął gasnąć, trochę go prze gazowałem ale niestety na wolnych obrotach dalej gasł, jak już zgasł tak już nie...
Co jest szkodliwą poradą, to stwierdza ten, kto jest moderatorem, a nie użytkownik, który sam nie potrafi dać konkretnej porady, a tylko atakuje innych, bo się nie zgadza z tym, co ktoś napisał. Moja porada nie przyniosła żadnej szkody. Jeśli nie wie się, jak pomóc, poza tym że napisze, że "korba ugięta". Dla niektórych ta "korba" to wał korbowy, a...
No a u mnie jak sprawdzam ręką to wąż jest zimny jak diabli. Myślałem o tym jaki zastosowali czujnik w reduktorze i dlatego pytałem Ciebie jaki Ty masz. Nie jestem w stanie stwierdzić co oni tam włożyli, a domowymi sposobami pod blokiem przy tych temperaturach to sobie można:( Dziwne jest tylko to, że rano przed odpaleniem, czyjnik temperatury zewnętrznej...
witam wszystkich , temat jest jeszcze nie rozwiązany a dał do myślenia , zmieniłem dwa pompowtryskiwacze 1,2 cylinder i bipy nie spadły za wiele 1 cyl - 85-90 , 2 cyl - 100-105 nawet urusł , człowiek który sprzedał mi wtryski twierdzi że byly sprawdzane i miały po 35-40 bipów w aucie pózniej byly myte w myjce ultradzwiekowej , zasugerował mi ze bipy...
Takie sprawdzenie Ci nic nie da. W blokach pomiarowych obserwować wartości z niego. Można spróbować zrobić adaptacje czujnika. Zmień program na VAG lub VCDS Lite. Pod siedziskiem tylnej kanapy.
Tak, mam kolegę z lepszym sprzętem i ma podjechać :) wszystkie wtryskiwacze są podmienione na drugi komplet, jedynie wtrysk 2 dałem stary - ten co pierwotnie był w tym silniku... bo ten wtrysk z "nowego kompletu" w bloku 018 pokazywał wartość "2" ciuqu - myslisz, ze dymienie powstaje przez ten właśnie 2 pompowtryskiwacz ? Czasami schodzi do ~0,50 Jeszcze...
Skrzynia manual czy automat. Zgaśniecie silnika w czasie jazdy to tak czy inaczej bardzo niepokojący objaw. Błędy U to komunikacja po CAN. Zakłucać lub blokować ją może cokolwiek. W tym roczniku jednak VCDS (ale HEX-V2 z pełnym wsparciem dla UDS) jeszcze powinien dać radę.
Dziś wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia przeczyściłem przepływomierz cały, ale to cały układ dolotowy od filtra po przez turbinę razem z kolektorem ssącym z oleju i nagaru. Sprawdziłem ciśnienie doładowania dochodziło do 2 Bar albo nawet powyżej nie jestem pewien dokładnie, bo wskazówka na manometrze wychodziła poza skale. W celu testu pojechałem...
No te korekcje takie właśnie słabe. Rozrzad ustawiony dobrze sam robiłem na blokadach i wszystko ok się zgrywało. Obcjia jest taka że vacu pompa jest z tym króćcem który się wyrabia jak by i lata jest luzny i tutaj właśnie tak jest też więc mam na podmianę druga vacu pompę już z innym króćcem też z 1.9 awxa więc myślę żeby podmienić. Piny pompowtryskow...
Cześć, podpinam się "Bracie bliźniaku". Mamy chyba ten sam samochód. Audi a4b5 1.6 AHL rocznik 98, z gazem ale nie jeździ na gazie, bo chyba jest wyciek, bo 25 litrów gazu na 100km to trochę dużo więc jeździ tylko na benzynie. Mam te same objawy. Dziadem jeździł syn, wszystko ok, do czasu. Zaparkował, postał dwa dni i nie chciał odpalić, aku zeżarte...
Taki po prostu posiadam ;) Passat B8 2,0 BiTdi 240km 2016r. bez keyless. Mam "Start buton". Czy potrzebne jeszcze jakieś dane? Jak pisałem nie mam "serwisówki" do tego auta, a chodzi mi tylko o podłączenie przewodów. Z zaprogramowaniem samej blokady powinienem dać radę. Dziękuję za podpowiedzi.
co do wymiany to nie jest to bardzo skomplikowane, ale Trzeba wiedzieć jak to zrobić a i trzeba mieć czym... jeśli jeszcze tego nie robiłeś, a masz garaż i dajmy na to przynajmniej "kanał" to obawiam się że to Nie wystarczy... potrzebnych jest kilka narzędzi (nietypowych) aby to można było w miarę komfortowo wykonać, a i potrzebny jest tester; np. VCDS...
Troche lakoniczny opis Otworzyłem od góry ta obudowę i zobaczyłem poszarpany pasek. I jakąś mała metalową rolkę a właściwie to który pasek?? Jak rozrząd to w AFN jest 1 napinacz (samonapinajacy po odpowiednim ustawieniu przy ustawianiu rozrządu) i 1 rolka prowadzaca u gory ( eliminuje raczej drgania paska) Wyciek oleju po zerwaniu paska to kaplica moim...
Koło na pompie raczej jest przestawione tylko jak ja to koło mam ustawić próbowałem dać na blokadę pompę też nic co mam o ząbek przestawiać i próbować aż do skutku Dodano po 2 Tak tak robokop pozjadal wszystkie rozumy . Wiadomo że w audi czy w pasacie immobilaizer jest w ecu oraz w liczniku ale ja osobiście się spotkałem że był w sterowniku pompy vp44...
Witam ponownie, Parę dni temu założyłem temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... jednak z powodu braku odzewu postanowiłem zrobić nowy, okoliczności się zmieniły ponieważ auto obecnie stoi w warsztacie i nie wiadomo co jest przyczyną problemu. Jeżeli ten temat "zaśmieci forum", proszę o usnięcie tego starego tematu do którego podałem...
Witam jestem mechanikiem, zastanawiam sie nad swapem bmw e46 na v12 5,4 z bmw 750, i teraz pytanie bo nie chce mi sie za bardzo ładować w koszta i przerabianie skrzyni, więc pytanie brzmi czy kołnierz ze skrzyni 6 biegowej z silnika 4.4 pasuje na śruby itd do 5.4, czytałem różne opinie trudno coś z tego wywnioskować, ale skoro skrzynia automatyczna...
Nie ma idealnego samochodu. Szczerze mówiąc to wolał bym kupić starszego, prostego diesla i nawet go później wyremontować. Jestem spokojny, nie wariuję, śmigam jak moher więc takie auto dla mnie jest na bardzo długo. Nissana dostałem w spadku po rodzinie i juz był zajechany na maksa. Sam pod domem wymieniłem uszczelkę pod głowicą (głowicę dałem jedynie...
No jeden klucz mam który działa. No ale z tego co wiem to nowy transponder muszę Prekodować żeby go dopisać. Chyba że da radę to zrobić bez prekodowania. W blokach pomiarowych w grupie 001 blok 3 pokazuje mi że klucz może być dopisany do auta. Mam tylko VCDSa
Dobry wieczór. Trzeci dzień walczę z problemem. Pacjent to Volkswagen Passat B5 przed liftingiem, rocznik 1996 silnik AFN. Jeden z pierwszych modeli, więc wyposażony fabrycznie w zielone zegary magnetti marelli z którymi nie radzą sobie zbyt dobrze proste interfejsy. Numer części 3B0 919 860 D. Oczywiste, że brak w nim linii CAN. Przymierzyłem angielskie...
I znowu w pierwszym logi 1 seria turbo poszło w kosmos doładowanie do oporu. Przy 2000 RPM w logu jest 2900 mbar (prawie dwa bary ciśnienia) a miała tylko dać 2350 mabr (1,3 bara). Coś się zacina w niej lub blokuje. Generalnie wstaje od 2000 RPM (jak w automacie) a powinna od 1800 RPM.
to może odpowiem po kolei - myślałem że to forum jest dla ludzi którzy się znają na fachu i dla tych którzy zaczynają i tu mogą szukać pomocy - myliłem się - no nic trudno takie życie... - nie mam zamiaru nikomu chleba zabierać, i to nie jest tak że nie chce komuś dać zarobić itp. ja poprostu lubię że tak się wyrażę "dłubać" sam i do czegoś dochodzić...
Witam serdecznie temat dotyczy samoróbki no a te 3000obr.min to jest obroty noża czy obroty obwód koła obroty noża jako obwodowe? Fajne kosiarki wyszło jak fabryczne dobra robota super. to przy ilu obr. WOM takie obroty masz? Czym go napedzasz? Jakie przełożenie masz 1 Wom ile talerzy obrót? Rotacyjne mają do 4 obr na 1 WOM... moja rotacyjna ma 1:6...
Witam Kolegów Czytałem trochę u "wujka", ale większość takich tematów, pozostaje nierozwiązana :( Niestety silniki diesla to dla mnie dopiero początek, ale serwis nie dał rady i nikt nie potrafi polecić serwisu, który by dał radę. Wrocław Silnik przebieg rzeczywisty (pierwszy właściciel w Polsce i kupiony od Szwaba) 321tys. Był w serwisie i wymieniono...
passat sprząc passat passat sprzeglo passat passat 00928
strumienica zamiast katalizatora bezpiecznik wycieraczka tylny bezpiecznik awaryjnych
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Jak rozpoznać bieguny superkondensatora? Czy druty na ciepłym kaloryferze są bezpieczne?