rozrusznika tym nie odetniesz, za slaby przekaznik, pompki paliwa tez nie, mozesz tym wysterowac kolejny przekaznik, a co nim odetniesz to juz zalezy od Ciebie...
Witam Wychodzi cała stacyjka czy tylko element, w który wkładasz kluczyk? Jeśli tylko to drugie to jest właściwa praca stacyjki, inna sprawą jest fakt , że masz kłopot z włożeniem kluczyka. Albo źle naprawiona stacyjka, albo miernej jakości podróbka made in italy albo przy niefachowym demontażu starego wkładu ktoś uszkodził obudowę Pozdrawiam
Coś się zużywa albo się nadpaliło. U mnie dziwne objawy skończyły się blokadą stacyjki co z kolei spaliło rozrusznik. Obstawiałbym stacyjkę - pogarszające się styki...
Wymień kostkę stacyjki i po sprawie.
Witajcie!!! Mam mały problem z samochodem, przed chwilą wsiadłem i próbowałem odpalić auto, odpaliłem ale patrzę na pulpicie świeci się czerwona kierownica i nie mogę skręcać, przypomniało mi się że może być zablokowana kierownica, gaszę samochód i przy przekręceniu kluczyka kręcę kierownicą w lewo i prawo ale to nic nie dało ( w między czasie dzwonię...
Nawet jak uruchomisz na krótko to z blokadą kierownicy?
Mam opis jak zdemontować stacyjkę ale jak nie jest "zatrzaśnięta" blokada. A Ty masz zablokowaną kierownicę więc chyba oprócz demontażu trzebaby było rozwiercać ją aby wyjąć cylinder. Jak chcesz mogę przepisać opis.
Problem wrócił prawie ten sam ( kluczyk ciężko wraca do końca w lewo, przed wyjęciem ) pomimo nowej obudowy stacyjki Obawiam się że to znów połamane elementy blokady w obudowie.Walczyłem w skodzie z taką stacyjką i blokowała, mieliła się sprężyna która wyskoczyła po ułamaniu się kawałka mechanizmu blokady. Też się ciężko obracała. Oryginał pada po...
Drugie cięgło idzie do stacyjki (blokada rozruchu )
Prawdopodobnie winna jest blokada kierownicy -podczas przekręcania stacyjki spróbuj ruszyć delikatnie kierownicą .Powinno pomóc .
Czy po włożeniu kluczyka do stacyjki działa blokada kierownicy ?, to jest najważniejsze
cześć znalazłes moze rozwiązane na tą ustreke ? mam to samo sprawdzony rygiel blokady stacyjka moduły wszystko i nadal lipa zaplonu brak
Witam Mam też mały problem, kluczyk zapasowy działa bez zarzutu, natomiast 2 działa tylko centralny domykanie szyb ale blokada stacyjki trzyma i nie reaguje C180 ESPRIT 98'. Pomocy
Możliwość przekręcenia kluczyka „kręci się” w obwodzie kluczyk-stacyjka-blokada. SAM (pod względem sygnałów CAN) nie bierze w tym udziału. Daje tylko zasilanie dla poszczególnych elementów. Przeprogramowanie SAMa nic tu nie zmieni. Sprawdź napięcie na drutach CAN przy stacyjce. W przypadku podejrzeń sprawdź listwy zbiorcze CAN - o ile pamiętam są pod...
Nie, nie możliwe.
Stacyjka powinna się obrócić o jakieś 30* Nie stacyjka, tylko klucz (bebenek) w stacyjce. Wtedy mozna bedzie wcisnac blokady.
Trzeba zdjąć ściągaczem tą tuleję pod którą jest sprężyna. Podobno da się od drugiej strony po zdjęciu kolumny ale nie sprawdzałem.
Myślę,że może byc problem z obudową stacyjki tu przy blokadzie bo nowszy model ma większą średnicę koła blokady ,ew plastikowa obudowa stacyjki inna ,ale pewności 100% nie mam,ale na te dwie rzeczy na pewno trzeba zwrócic uwagę podzczas zakupu kierownicy .
Może jechać śmiało w stacyjce pęka taki element co z blokadą nie ma nic wspólnego.
Wkrętakiem wsuń taką zapadkę od blokady, wewnątrz rury stacyjki to przesuń przed włożeniem wkładki. A kluczyk masz we wkładce i przekręcony odpowiednio? Nie wiem w sumie co tam tworzysz jak czytam od początku, te wkładki wchodzą i wychodzą bezproblemowo.
Do tego służy stacyjka.
Świece grzeją już przy włożeniu kluczyka do stacyjki, po zwolnieniu elektrycznej blokady kierownicy. Próbuj włożyć kluczyk do stacyjki ale nie przekręcaj przez jakieś 5s może więcej i wtedy próba.
thx, sprawdziłem kluczyk -cewkę -przejście jest i nie wygląda na uszkodzoną. Nie przypominam sobie aby kluczyk spadł, ale gdyby nawet to zapasowy który trzymam w domu także nie działa ;((((( Hmm dziwne jest to, że blokada kierownicy nie zaskoczyła po wygaszeniu auta. Do blokady kierownicy dochodzą 4 kable, do stacyjki ze 20. Czy immobiliser załącza...
z ciekawości (jestem laikiem w tym temacie) - chodzi o elementy systemu bezpieczeństwa rozproszone w różnych miejscach samochodu, w których zaszyty jest np. VIN? Mniej więcej. W mercedesach są moduły SAM, takie lokalne BCM (body control module), komputery odpowiadające za sterowanie wyposażeniem samochodu, które komunikują się za pomocą magistrali...
Witajcie. Posiadam na tapecie S-max z silnikiem 2.0 TDCI z 2010 r. Problem taki że wysypał się BCM. Więc kupiłem zestaw z Mondeo bez pompy ABS. Pytanie moje jest takie? Czy uda się zgrać PATS z pompą w aucie za pomocą ForScan? Kluczyki mam dwa. Chyba że jest inna metoda na postawienie tego. Zestaw jaki kupiłem to: BCM,RKE,2 Klucze, Blokada Stacyjki,...
Witam problem rozwiązałem samodzielnie gdyż na kilku forach których napisałem nikt nie dzielił pomocnej odpowiedzi. Zdemontowałem stacyjkę rozebrałem na części pierwsze w środku był uszkodzony mechanizm blokada kierownicy (drobne elementy z duraluminium proszę się o problemy) po usunięciu pękniętych elementów włącznie z językiem blokady kierownicy wszystko...
Uszkodzona byla blokada stacyjki, cos tam pękło ale to nie byla przyczyna, jak dobrze pamietam to któryś hallotron sprawdzajacy pozycję blokady zmarl. Albo ten pęknięty element cos blokowal hmm naprawdę nie pamiętam ale w blokadzie byl problem i zostal rozwiazany.
Niestety nie jest to łatwe zadanie. Łatwo to można ją sobie odłączyć poprzez wtyczkę, natomiast sama pętla jest dość mocno zintegrowana z wkładką. Trzeba wywiercić niewielki otwór w odpowiednim miejscu, aby docisnąć pierścień blokujący ją na miejscu, za pomocą którego to można właściwie rozebrać sobie wkładkę. Ale nowa wkładka powinna być z nową pętlą,...
Pewnie blokada kierownicy w stacyjce. Wymiana stacyjki na sprawną, powinna rozwiązać problem.
Czyli masz padnięty ten emulator, stacyjka pewnie była sprawna i niepotrzebnie wymieniałeś, blokada w stacyjce puszcza dopiero jak blokada kierownicy się cofnie. Jak nie ma komunikacji z ryglem to nie ma prawa odpalić.
wymień wkład stacyjki.
Kostka stacyjki jest ale wbudowana w blokadę.
Jest możliwość. Musisz kupić drugą wkładkę i albo dostosować ją do starego kluczyka, albo wymienić ułamany element.
Czyli blokady obrotu stacyjki są już na tyle zużyte, że kluczyk nie pasuje do stacyjki. 14 lat ciągłego używania swoje robi. Doraźnie, aby dojechać do Polski, to chyba wyjąć stacyjkę, zwiercieć zaślepki od sprężynek blokad, wywalić kołeczki blokad, założyć stacyjkę spowrotem i można wtedy odpalać nawet śrubokrętem
Blokada kierownicy jest rownież spersonalizowana ze stacyjką. W tej chwili nie obrócisz klucza, bo stacyjka nie rozpoznaje blokady jako "swojej".
Pewnie że się da :) i to zajmuje mniej więcej ok 5 min :) no chyba że popijasz piwko to dłużej :) wymiana jest banalna ,aha MóWIMY o wkładzie kluczyka stacyjki { nie o kostce zwierającej obwody zapłonu itp }. A więc rozkręcasz sobie obudowę plastikową kolumny kierownicy {3 wkręty} , masz przed sobą widok stacyjki , wkładasz kluczyk {jeżeli się da} ,...
Przyczyn może być kilka, od karty, po blokadę stacyjki, odpowie na to tylko diagnostyka.
Blokada kierownicy jest mechaniczna i jest częścią stacyjki. Immobilizer ma antenę wokół stacyjki, zasięg to kilka cm. Konstrukcyjnie podobna do tej z zestawu. Jeśli te breloczki to system Unique to jest to żadne zabezpieczenie... a ich zasięg też jest niewielki (wymagają przyłożenia do anteny czytnika). W opisie tej aukcji masz napisane, że w samochodach...
No właśnie o to chodzi, że powróciłem do starej zacinającej się i ciągle słyszę, że to niemożliwe i musi zapalić.
Miałem podobny problem w V50. Zazwyczaj padają elektroniczne stacyjki, czasami blokady kierownicy. Natomiast w moim przypadku wypięła się kostka elektryczna z Cem-u Tej "skrzynki bezpieczników" nad nogami pasażera. Po Jej podpięciu wszystko ruszyło.
Nie ma fizycznej możliwości, by blokada kierownicy załączyła się, kiedy jest włożony i przekręcony kluczyk. Nawet jak włożysz, włączysz zapłon i wyłączysz, to do momentu wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki blokady też nie będzie. Po prostu zgasło ci auto, siadło wspomaganie i kierownica zaczęła chodzić ciężko. W pierwszej kolejności sprawdź bezpieczniki...
nie odpala, problem z blokadą kierownicy, po włożeniu karty do czytnika 0 reakcji, kierownica zablokowana. Po podpięciu clip-a błędy: DTC95531C - OBWÓD + PO ZAPŁONIE BLOKADA KOLUMNY KIEROWNICY da podczas demontażu się rozpadła, kilka elementów wyłamanych. raku zasilania na blokade kolumny kierownicy ? Mam to samo klient zgasił auto i na drugi dzień...
czy kierownica może się zablokować podczas jazdy? Nie może. Jak kluczyk jest przekręcony na zapłon to styk w stacyjce odpowiedzialny za zasilanie blokady jest ROZWARTY. Blokada jest wtedy bez prądu i silniczek który jest wewnątrz nie może spowodować jej zablokowania. To, co określasz jako „pobieranie kluczyka” to właśnie dźwięk silniczka blokady który...
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
...ale co to może być ze niereagowala Jak wyżej - prawdopodobnie przyczyną problemu jest mechanika, czyli zużyty kluczyk lub wkładka stacyjki. Takie objawy mogą się powtarzać coraz częściej aż do całkowitej blokady stacyjki (kluczyk nie daje się przekręcić ani wyciągnąć). Lepiej nie dopuszczać do takiej sytuacji.
Zadzwoń do nich i się zapytaj [url=https://diagkompcar.pl/naprawa-stac...
wszystko się zgadza tech2 i do roboty pdm musi byc zaprogramowany , Dopiero dalej można sprawdzać blokadę
Nic to nie ma wspólnego z mechanicznym stanem hamulców. Trochę dziwnie to opisujesz więc spróbuję opisać jak to ma działać prawidłowo. Żeby zmienić z P na R musisz wcisnąć najpierw hamulec i blokadę na drążku, z R na N można już zmienić bez blokady, ale z powrotem na R już z blokadą. Między N a D można zmieniać kiedy chcesz bez blokady, nawet w czasie...
1- dobry i plusem się nie przejmuj. 2- tak, tylko jeszcze przewód "stacyjka" podepnij między stacyjką, a przecięciem, żeby wysterować blokadę.
Witam mam problem z odpalenie audi stacyjka ponieważ zrobiłem swap na manual i z tego co czytałem trzeba zmostkowac jakiś przekaźnik odpowiedzialny za blokadę stacyjki i rozrusznika ktoś wie który i gdzie dodam że audi pali z rozrusznika na krutko i jest ok stacyjka już nie z góry dzięki
Nie wysuniesz stacyjki z jarzma,uniemozliwi to trzpień blokady kierownicy. Inaczej,da się to zrobić bez odkręcania kolumny,ale trzeba na siłe odginać kokpit,i nie wygląda on po tym zachęcająco :)
Witam. Citroen C4 1.6 hdi 2006 rok nie odpala. Po przekręceniu kluczyka zero reakcji rozrusznika. Wyskakuje błąd elektronicznej blokady zapłonu. Bezpieczniki sprawdzone. Akumulator ok. Dodam, że auto jest ze skrzynią MCP. Czy jest możliwe aby problem był w czujniku pedału stopu czy raczej w przekaźniku blokady zapłonu w stacyjce?
Kolego bardzo prosta rzecz masz rozwalona blokadę stacyjki tzn normalnie kluczyk da się wyjąć tylko w jednej pozycji a u ciebie pewnie tez da się to zrobić nawet na włączonym silniku??
A tak na marginesie: to na pewo jest pęknięcie, czy moze tylko skaza na odlewie? Gdzie ono dokładnie jest? czy kluczyk wchodzi i wychodzi ze stacyjki normalnie? Przekręca się bez oporów i innych problemów? blokada działa? Jak tak, to wymień tylko tę kostkę i po sprawie.
1-zworkę ustawiasz na sterowanie masą centrala w aucie 2-podpinasz do krańcówek drzwi 3-przekaźnik blokady,przecinasz np.zapłon ze stacyjki a przeciete kable łączysz odpowiednio z 30 i 87a przekaźnika 4-nie podłączasz wcale
Zasilanie na gnieździe OBD zawsze jest . Z blokadą kierownicy powinno być połączenie "bez stacyjki". Wystarczy że "wysypała" się pamięć z blokady i samochód unieruchomiony. A tak ogólnie - to jest jakieś połączenie z jakimś dowolnym modułem ?
Witam wszystich! Czy ktos z uzytkownikow forum rozbieral stacyjke w oplu omega? Nie wiem czy samo wyjecie wkladu stacyjki pomoze w odblokowaniu? Od dolu blokady stacyjki jest zaslepiony dostep do wnetrza blokady(tak mi sie wydaje)-nie jestem pewny czy zdejmujac ja cos sie nie "posypie" Pozdrawiam
To jak jest realizowana blokada kierownicy przy stacyjce elektronicznej?
Aparat telefoniczny Atlantel 4909. Objaw jest taki, jakby była blokada "0". Stacyjka jest na zielonej kropce, czyli nie powinno być tej blokady. Inne cyfry jako pierwsze można wybierać bez problemu. Gdy przestawimy stacyjka na czerwona kropkę (druga pozycja), to nie można wybrać żadnej cyfry. Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem?
Witam. Najprościej i bez sprzętu.................podgrzej(nie za ostro) opalarką stacyjkę lub blokadę-najczęściej przynosi efekt.
Raczej dopadła cię zmora tych aut,to o czym pisałes
Centralka zamka jest na prawym słupku za plastikową osłoną.Centralke blokady można unieruchomić poprzez odcięcie + po stacyjce ,od niej (czarny przewód).
Nie wiem jak z blokadą, ale stacyjkę wydostaniesz po uprzednim wykręceniu zewnętrznego pierścienia.
13851 wyświetleń, użytkownicy ciągle zgłaszają problemy i szukają przyczyny, ktoś ma rozwiązanie? Najczęściej problem tkwi w blokadzie kolumny kierowniczej lub sterowniku zespołu stacyjki J518. Bez podłączenia do komputera ciężko dalej diagnozować.
Blokada nie trzyma, stacyjkę wyciąga się po przekręceniu kluczyka w 1szą pozycję, ja nie moźna przekręcić to trzeba kombinować z wciśnięciem bolca na górze rurki w której siedzi stacyjka
Potrzebuje podpowiedzi. Sprawdziłem na stole stacyjkę i kluczyki od Viano w639. Wszystko działa jak należy. W samochodzie na podstawie schematu doszedłem do bezpiecznika który zasila blokadę i stacyjkę (zawsze +12V) i na bezpieczniku jest napięcie ale w kabinie na wtyczce od rygla już napięcia nie ma. Jest jedynie około 5V w przewodzie k-line. Auto...
W bmw nie wyjdzie tak łatwo: http://www.youtube.com/watch?v=8TlreQ85u...
Np. żółty po stacyjce.
Trzeba cofnać lekko wkrętakiem blokadę kierownicy w otworze bębęnka stacyjki. I wejdzie. Kostka na końcu dopiero wchodzi.
Co może być uszkodzone że nie daje napięcia na blokadę Wewnątrz stacyjki jest normalny, mechaniczny styk który odcina zasilanie blokady po przekręceniu kluczyka. Chodzi o to, żeby blokada (mając zasilanie w czasie jazdy) nie wykręciła jakiegoś numeru i nie zablokowała kierownicy. A tak - nie ma napięcia, to nie ma obaw że się coś stanie. Spotykałem...
Mam problem ze stacyjką, mianowicie przekręca się tylko do momentu otwarcia blokady kierownicy i to wszystko, co może być przyczyną? 1.Uszkodzona stacyjka czy może blokada kierownicy? 2.Czy przy braku możliwości przekręcenia kluczyka istnieje możliwość wyciągnięcia stacyjki(drucik w dziurkę)? Za podpowiedzi serdecznie dziękuję. Touran 1.9 tdi 2003 r.
Zobacz tu: Problem w tym że u mnie nie ma jak rozmontować stacyjki tzn to jest aluminiowy odlew przymocowany do kolumny śrubami bez łbów więc jedyny sposób to albo przecinak albo wykrętak ale nie ma jak nim dojść więc zostaje przecinak. Z tym że mówię u mnie nie ma blokady kierownicy w stacyjce, z tego co wiem to są 3 rodzaje zabezpieczeń tego typu...
trzeba zdjąć kierownicę plastiki i przystąpić do wyrywania stacyjki bez kluczyka nie będzie to łatwe robiłem to nie dawno ale ze względu na koszt nowej stacyjki zamontowałem stacyjkę bez blokady od żuka
Można bez zdejmowania kierownicy, użyj imbusa 2 lub 1,5.
Witam. Sama stacyjka to model jak wiadomo z VW . Na rysunku sposób wymiarowania miejsca do odwiertu otworu do odblokowania zapadki/wiertło 3mm/. Problem w tym, że tak czy owak musisz stacyjkę przekręcić na pierwszą pozycję, w innym przypadku nie nadusisz blokady, a i zdjęcie całej stacyjki kłopotliwe /blokada/, chyba że odetniesz obudowę stacyjki. http://obrazki.elektroda.pl/5738653300_1...
Nissan X-trail R31 z 2007r 2.0 140KM Pytanie jak jest zrealizowany immobiliser w tym aucie, mam brak iskry na cewkach. Po włożeniu kluczyka do stacyjki odblokowuje się mechaniczna blokada i można przekręcić stacyjkę ale miga ikona samochodziku z kluczykiem. Ikona gaśnie w chwili włączenia zapłonu. Nie działa też blokada zbliżeniowa, wcześniej było tak...
Czy kierunkowskaz miga przy naciśnięciu przycisków pilota czy nie to ważne. Czy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki jest kliknięcie zapadki blokady kolumny kierownicy.
Może być też tak że sama stacyjka zrobiła papa tzn jak się wyjmuje kluczyk to na samym końcu bagnetu powinno być słychać jak zaskakuje blokada kierownicy. W tym momencie w stacyjce przesuwa się wzdłużnie taki dynks który normalnie przyciska styk radia. Jeśli nic nie słychać i nie ma blokady to stacyjka kaput.
Witam. Bez ostrzeżenia, przy kolejnej próbie zapłonu okazało się, że nie można obrócić kluczyka w stacyjce. Nastąpiła mechaniczna blokada mechanizmu ryglującego. Co radzicie. Z góry dziękuję za konstruktywne wypowiedzi, pozdrawiam.
Do tej wtyczki jest wpinana stacyjka, czyli żeby ominąć ten układ blokady wpinam od stacyjki przewód czerwony, brązowy a czarny i czarno-/biały opuszczam, a widoczny czarno/ biały od modułu łączę na stałe z masą? zostaje jeszcze turkusowy.... zostaje sam? ps. po temacie- oddaje to dziadostwo, opisałem sytuację sprzedawcy i mam mu to odesłać.
Po włożeniu kluczyka do stacyjki słychać blokadę i odblokowuje się kierownica ? Jeśli nie można się połączyć komputerem diagnostycznym z żadnym sterownikiem to trzeba wyjąć schowek i zajrzeć do can gateway, czy czasem nie zgniła
Te same symptomy. U mnie wystarczyło wyjąć stacyjkę i dokręcić z tyłu 2 Śruby mocujące blokadę kierownicy i wyjście kabli do stacyjki. Jak ręką odjął...
rozbierz boczek i próg lewy,w wiązce progowej masz kierunki czarno-zielony i czarno-biały,krańcówki drzwiowe to szary z wyłącznika lewych drzwi,bagaznik-podłacz pod przewód z krańcówki w lampce,blokada zapłonu czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,albo czarno-czerwony rozrusznik w tej samej wiązce,to najważniejsze dla ciebie kolory przewodów do...
Nie jestem specjalistą od AT, ale miałbym pewne obawy czy skrzynia "jest szczęśliwa", kiedy przy prędkości kilkudziesięciu km/h przerzuca się z D na N i z powrotem. Natomiast, z całą pewnością, jest to skrajnie niebezpieczne ze względu na możliwość zablokowania kierownicy (jak w panice będziesz się z nią szarpał nie zdołasz przekręcić kluczyka w stacyjce,...
Wkład wyjmujemy w pierwszej pozycji stacyjki (tej do słuchania radia) - ściągamy cewkę immo - wsadzamy kluczyk, przekręcamy w pierwszą pozycję - obracamy srebrną, stalową nakładkę o ok. ćwierć obrotu w lewo lub prawo. Teraz powinna się zesunąć z blokady jak pociągniesz. Ale się całkiem nie zesunie, bo w stacyjce tkwi kluczyk. Ciągniesz więc delikatnie...
Popsikaj trochę odrdzewiacza do środka wkładki i postukaj od czoła małym młotkiem potem próbuj kluczem może odpuści . A jak nie to centralnie rozwierć tylko sam bębenek i na końcu przekręcisz śrubokrętem w pierwszą pozycję i wyjmiesz wkład stacyjki (naciskając oczywiście blokadę wkładu stacyjki cienkim śrubokrętem ) ...
Witam. Nie wiem kolego jak jest w grande punto, ale w fiatach starszego typu (cinquecento, seicento, uno itp. ) postojówki włączało się po przez przekręcenie kluczyka stacyjki w lewo, po uprzednim wciśnięciu blokady przy stacyjce (taki mały guzik). Sprawdź czy u Ciebie nie ma też takiego guziczka. Nie twierdzę że będzie na pewno - po prostu tak było...
Proponuję podpiąć się vagiem i sprawdzić czujnik kąta skrętu kierownicy. Może jest problem z taśmą pod kierownicą i dla tego problem z kontrolą trakcji. A to ,że kierownica się nie blokuje to problem dotyczy blokady przy stacyjce. Trzeba zdjąć osłony i sprawdzić blokadę,
Coś poszło nie tak, bo.... Po przekręceniu kluczyka w pozycję II i włożeniu imbusa w otwór w stacyjce, wysunął się/wypadł imbus nim wyciągnąłem wkładkę stacyjki. W efekcie stacyjki nie wyjąłem, a kluczyk się unieruchomił w stacyjce i teraz nie mogę go wyjąć. Szarpanie wciskanie, przekręcanie kluczyka nie przynosi efektu, nie mogę go wyjąć. Kluczyk się...
Zwróć uwagę, czy po wyjęciu klucza ze stacyjki wyskakuje blokada kierownicy. Jeżeli nie to brak jest sygnału wyjęcia klucza i dlatego piloty nie działają.
Nie ma krańcówki pod maską. Póki co nie widziałem jeszcze alarmu realizującego blokadę po canie. Odcięcie znajdziesz na przykład w wiązce stacyjki.
Jak by tak było to sama by wychodziła faktem jest odpowiednia pozycja czyli 1 ale należy jeszcze wcisnąć bolec blokady w obudowie kolumny/jest częścią wkładu stacyjki/ jest gdzieś na okręgu wkładu stacyjki ok połowy jej długości /więc jak nie masz nowej i nigdy nie miałeś z tym doczynienia myślę że będziesz miał problem.Miejsce tego bolca jest różne...
Witam rygiel to blokada elektroniczna stacyjki przez nią przechodzi informacja immo rusz energicznie kierownicą i zobacz czy słychać zgrzytnięcie
Klucz można sprawdzić na testerze. Stacyjka (EIS) też może być uszkodzona. Może być problem z ESL czyli rygiel blokady.
Nic z tego , nawet po wymianie sterownika na taki sam o identycznych numerach auto nie chce zakręcić . Podejrzenia padły na rygiel blokady kierownicy , ale stacyjka się kręci . Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ? Czy mógł sie rozsypać sterownik silnika ?
witam znalazłem coś takiego VV golf 4 Blokada pompy wtryskowej : fioletowy z czarnym paskiem w wiązce do bezpieczników. +po stacyjce : cienki czarny z niebiesk paskiem w wiązce do bezpieczników Blokada rozrusznika : czerwony z czarnym paskiem w wiązce po lewj stronie kolumny kierowniczej (u góry) może ci to coś pomoże pozdrawiam
Głupi objaw, a jak podłączyłeś blokady i stacyjkę? Jeżeli normalnie przewód od stacyjki podłączyłeś przed odcięciem to powinno grać.
rozumien, że jak przekręcałes kluczyk w stacyjce, to starter nie kręcił ani razu? jak tak to moimzdaniem wkładka stacyjki.
"Ostatnio była demontowana stacyjka i została usunięta blokada kierownicy." problem o którym piszesz, występuje od momentu tzw. usunięcia blokady?..
Czy ten filmik oglądałeś? https://www.youtube.com/watch?v=-NOPiVMT... Jak rozmontujesz stacyjkę od tyłu to i blokada kierownicy powinna puścić.
blokada stacyjki skoda blokada stacyjki peugeot mercedes blokada stacyjki
anoda magnezowy zamontować wymiana łożyska oporowego listwa trzask
Schemat połączeń ściemniacza Meratronik K32L Skoda Fabia - Kod błędu P1093: Problemy z ciśnieniem paliwa