Klucz można sprawdzić na testerze. Stacyjka (EIS) też może być uszkodzona. Może być problem z ESL czyli rygiel blokady.
Blokada kierownicy jest rownież spersonalizowana ze stacyjką. W tej chwili nie obrócisz klucza, bo stacyjka nie rozpoznaje blokady jako "swojej".
Witam. Najprościej i bez sprzętu.................podgrzej(nie za ostro) opalarką stacyjkę lub blokadę-najczęściej przynosi efekt.
Błędy nie wyskoczą.Rozrusznik najwygodniej w wiązce wychodzącej ze stacyjki. Przewód oznakowany"A122".
Nie, nie możliwe.
To jak jest realizowana blokada kierownicy przy stacyjce elektronicznej?
Moduł komfortu był również bez elektrycznych szyb. Wystarczy że jest szyberdach. Jedyny cienki kabel przy kostce stacyjki (koloru nie pamiętam) jest podłączony do zacisku P30 i zasila stronami światła postojowe przy wyłączonym zapłonie (dwie pozycje pokrętła na lewo od pozycji "0") Więcej cienkich przewodów przy kostce stacyjki nigdy nie było (pomijam...
Blokada kierownicy.
Witam Mam też mały problem, kluczyk zapasowy działa bez zarzutu, natomiast 2 działa tylko centralny domykanie szyb ale blokada stacyjki trzyma i nie reaguje C180 ESPRIT 98'. Pomocy
Nie tylko. Krótko: -bez podczerwieni nie obrócisz kluczyka w stacyjce (nie zwolni elektromagnes blokady) -bez ceweczki nie odpalisz
z ciekawości (jestem laikiem w tym temacie) - chodzi o elementy systemu bezpieczeństwa rozproszone w różnych miejscach samochodu, w których zaszyty jest np. VIN? Mniej więcej. W mercedesach są moduły SAM, takie lokalne BCM (body control module), komputery odpowiadające za sterowanie wyposażeniem samochodu, które komunikują się za pomocą magistrali...
Czyli masz padnięty ten emulator, stacyjka pewnie była sprawna i niepotrzebnie wymieniałeś, blokada w stacyjce puszcza dopiero jak blokada kierownicy się cofnie. Jak nie ma komunikacji z ryglem to nie ma prawa odpalić.
Witam, Czy jest możliwość zaprogramowania kluczyka w innym miejscu niż serwis mercedesa ? Dodatkowo proszę o info dlaczego czasami kluczyk nie odblokowuje mi blokady kierownicy. Czy jest to problem kluczyka czy stacyjki ? pozdrawiam, Michał
Bardzo dużo było już problemów z kluczykami. Pierwsza rzecz to diagnostyka na SD i sprawdzenie kodowania stacyjki, potem ewentualnie jakieś programowanie.
Opis powyżej nie pasował. Podłączyłem do kostki ze stacyjki zasilanie i blokadę.
Blokada jest zasilana ze styku w stacyjce. Piszesz, że stacyjka była sprawdzana. To w końcu co?
czy kierownica może się zablokować podczas jazdy? Nie może. Jak kluczyk jest przekręcony na zapłon to styk w stacyjce odpowiedzialny za zasilanie blokady jest ROZWARTY. Blokada jest wtedy bez prądu i silniczek który jest wewnątrz nie może spowodować jej zablokowania. To, co określasz jako „pobieranie kluczyka” to właśnie dźwięk silniczka blokady który...
Możliwość przekręcenia kluczyka „kręci się” w obwodzie kluczyk-stacyjka-blokada. SAM (pod względem sygnałów CAN) nie bierze w tym udziału. Daje tylko zasilanie dla poszczególnych elementów. Przeprogramowanie SAMa nic tu nie zmieni. Sprawdź napięcie na drutach CAN przy stacyjce. W przypadku podejrzeń sprawdź listwy zbiorcze CAN - o ile pamiętam są pod...
W ryglu nie ma żadnych kodów. Rygiel to rygiel. Pod wpływem zakodowanego sygnału blokuje i odblokowuje - oprócz tego melduje stacyjce o stanie blokady. I tyle.
Wkład wyjmujemy w pierwszej pozycji stacyjki (tej do słuchania radia) - ściągamy cewkę immo - wsadzamy kluczyk, przekręcamy w pierwszą pozycję - obracamy srebrną, stalową nakładkę o ok. ćwierć obrotu w lewo lub prawo. Teraz powinna się zesunąć z blokady jak pociągniesz. Ale się całkiem nie zesunie, bo w stacyjce tkwi kluczyk. Ciągniesz więc delikatnie...
! Jaki tam jest moduł specjalny? Pojazd dla inwalidów pewno ma zabezpieczenia przed ruszeniem. Daje się diagnozować ten moduł? W opcjach może mieć blokadę rozruchu.
Blokada na śruby ze zrywalnym łbem.
podepne sie troche do tematu. chodzi mi o odciecie zaplonu(rozrusznik, stacyjka , cokolwiek) w mercedesie sprinterze z 2007r robilem tam seo ale nie udalo sie znalesc blokady. do stacyjki dostep: zaden mozna powiedziec, moze cos w komorze silnika .
Czyli blokady obrotu stacyjki są już na tyle zużyte, że kluczyk nie pasuje do stacyjki. 14 lat ciągłego używania swoje robi. Doraźnie, aby dojechać do Polski, to chyba wyjąć stacyjkę, zwiercieć zaślepki od sprężynek blokad, wywalić kołeczki blokad, założyć stacyjkę spowrotem i można wtedy odpalać nawet śrubokrętem
Hamulec do startu trzeba naciskać w nowszym systemie bezkluczykowym z przyciskiem “start/stop”. To stara skrzynia i wystarczy przekręcić kluczyk. Oczywiście lewarku musi być w pozycji “P” lub “N”. Natomiast o blokadzie lewarka napisałem powyżej: do zwolnienia z pozycji “P” silnik nie musi być odpalony - wystarczy przekręcić kluczyk w stacyjce i nacisnąć...
Żeby wcisnąć zabezpieczenie musisz mieć cofniętą blokadę. Wyjmij bębenek może uda ci się cofnąć blokadę śrubokrętem.
Problem rozwiązany. Rozkręcona cała stacyjka razem z zegarami. Urwana blokada kierownicy
a mogl sie kolego rozprogramowac kluczyk albo niemiec przejscia ze nie zwalnia blokady?
Witam Wymieniłem kostkę stacyjki według zdjęć jakie podano w linku. Wielkie dzięki. Jednak po złożeniu wszystkiego nie działa blokada kierownicy i świeci się SRS od poduszki. Zaznaczam ze wszystko zrobiłem bardzo ostrożnie. Co zrobiłem nie tak? Proszę o poradę.
Co mogli przeciąć w takim starym, benzynowym mietku? Albo pompę paliwa, albo piętnastkę na sterowniku, albo główny po stacyjce.
Witam Auto wiekowe , a stacyjka wyrobiona i zabrudzona w bruzdach zapadek , co ułatwiało działanie . WD uśmierci całkowicie tą stacyjkę . Zdejmij na początek pierścień , ten czarny /łatwo nie będzie / i dopiero próbuj z przekręceniem stacyjki , może się uda . Jeśli blokada nie zaskoczyła to powinno być łatwiej . W ostateczności wymontuj całą stacyjkę...
Ależ blokady się opierają czasem. Jednak sterowana jest dość słabym konstrukcyjnie elementem, stacyjką. A czy stacyjka się oprze łamakowi zależy głównie od szerokości kluczyka. Im węższy kluczyk jest stosowany tym większe prawdopodobieństwo że pęknie łamak, a nie stacyjka. Np swojego czasu bardzo odporne na kradzież były mercedesy W201, choć ich większy...
Posiadam Mercedesa Viano 639 2004r. i u mnie też pojawił się problem ze stacyjką. Raz działa dwa razy nie. Czy ktoś może mi pomóc co robic. Czy to już skończyła sie stacyjka.i trzeba wymienic na nową (chyba duży koszt).Pragnę nadmienic że baterie w kluczyku są wymienione i akumulator też jest nowy. Jak ktoś miał podobny przypadek albo wie co trzeba...
No właśnie mnie to zdziwiło, ponieważ zapłon jest wyłączony a mogę manewrować lewarkiem od automatu nie trzymając hamulca nożnego. Zapłon nie ma problemu, tylko gorzej jak zgaszę auto i nie mogę wyjąć kluczyka "rybki" wyjąć ze stacyjki.
No dobra do dilera. A da sie go jakos uwolnic z blokady kierownicy i skrzyni biegow zeby na hol??
Również bardzo proszę o podanie sposobu sprawdzenia kluczyka "rybki" posiadam dwa kluczyki + cienki klucz matka. W moim przypadku działał już tylko ten ostatni ale i on się zepsuł. Myślałem już o zrobieniu cewki żeby wzbudzić kluczyk i sprawdzić w ten sposób czy świeci ale jakoś bez skutku. Czy istnieje możliwość podłączenia ze sobą stacyjki z blokadą...
Niestety nikt nie jest w stanie naprawić tego komputera, więc postanowiłem wymienić , czy wystarczy zmienić ecu , stacyjkę i blokadę czy muszę jeszcze zmienić moduł cateway bo różnie sprzedają
Jak stacyjka i kluczyk się rozkoduje to byś nie mógł przekręcić rybki i nie puściła by ci blokada kierownicy.
Jedna para kabli jest do brzęczyka. Druga para kabli ma takie zadanie, że w momencie, gdy w stacyjce jest kluczyk zostaje wyłączone sterowanie centralnym zamkiem z PRAWYCH drzwi. Czyli nie ma możliwości (jeżeli kluczyk jest w stacyjce) stojąc na zewnątrz samochodu wcisnąć guzik zamka w prawych drzwiach (przez co uruchomi się centralny zamykając pozostałe...
kluczyk jest przyjmowany do pierwszej pozycji czyli odblokowanie kierownicy i dalej nie można przekręcić. Zrozumiałem z tego, że blokada jest zwalniana. Chyba źle zrozumiałem...
30 z 15 i na chwile także 30 do 50 , numery masz na kostce ale niestety blokada kierownicy bedzie dzialac wiec nie pojedziesz
Witam. Mam problem z sprinterem w906 2010r. Stacyjka nie reaguje na pozycję rozrusznika. Kontrolki świeca się. Blokada kierownicy odblokowuje się. Przy okazji nie idzie połączyć się komputerem diagnostycznym z autem. Przekaźnik od rozrusznika jak palcem zawsze to kręci lecz auto nie odpala. Pozdrawiam.
przeczytałem że te blaszki się nie chowają do końca więc je trochę przypiłowałem Jakie blaszki ??? Problem leży na drugim końcu trzpienia który obracasz śrubokrętem - w miejscu, w którym łączy się z kostka stykowa. Jest tam taka pletwa, która ulega skrzywieniu lub wyłamaniu. Musisz wyjąć cala blokadę, odkręcić kostkę stykowa i wtedy zobaczysz winowajce....
Niestety nie. To co uwazasz za hamulec górski to zwykły gasik do wyłączenia silnika. Po zapaleniu masz blokadę (prawdopodobnie sterowaną pneumatycznie) by nie wyciągnąć kluczyka ze stacyjki podczas pracy silnika. Dopiero po zgaszeniu silnika możesz obrócić i wyciagnąć kluczyk. Podobnie jest w wielu ciężarówkach z tego okresu ( np. Mercedes czy Kamaz)...
Kiedyś byłem świadkiem jak koledze w E klasie po zgaszeniu auta zablokowała się kierownica i za żadne skarby nie mógł jej odblokować. Finał był taki że auto odjechało na lawecie (bo to automat) na drugi dzień przyjechał jakiś serwis, gość wkrętarką wywiercił jakąś tam dziurkę w stacyjce i kierownica się odblokowała. Nie musiał zmieniać stacyjki ani...
Kostka podwójna ma wewnątrz dwa niezależne włączniki. Jeden jest do załączania brzeczka od "zapomnianych" świateł, druga blokuje centralny zamek w drzwiach pasażera żeby sobie nie zamknąć kluczy w aucie. Jak nie było centralnego zamka w aucie, to była kostka pojedyncza. Możesz drugie podłączenie pozostawić puste. Możesz również zmienić kostkę, ale wysuwaj...
Źle mnie zrozumiałeś... Mam na myśli to co przekręca wkład elektryczny w stacyjce... Najpierw wyjmuję wtyczkę potem odkręcam trzy śróbki z tyły i wyjmuję wkład ze stykami. I tam jest element który miał przekręcać ten wkład ze stykami ale urwał się i teraz trzeba zapalać śrubokrętem a kluczyk musi być w stacyjce by blokadę odblokować i immobilajzer....
Dobra, jest to Mercedes Vito 115, uległ jakiemuś defektowi w jeden dzień podczas ładowania akumulatora. Było tak: kluczyk nie przekręcał się w stacyjce, stacyjkę wymontowałem i zawiozłem do elektryka, stacyjka jest dobra i wgrano nowy kluczyk. Po podłączeniu do Vito to samo, po włożeniu kluczyka zapala się tylko licznik z kilometrami. Po dodatkowym...
brak komunikacji z sterownikiem silnika Jak wygląda komunikacja z innymi systemami , jakieś błędy ? Jakie jest napięcie akumulatora ? Jak zachowuje się stacyjka kluczyka (EZS) i rygiel blokady (ESL, ELV) , jest komunikacja ?
blokada silnika wymaga zastosowania elektrozaworu wykorzystującego podciśnienie którego układ sterowany jest przez układ stacyjki (odpowiednie połączenie układu podciśnienia z układem ciśnieniowym schemat elektrozaworu w załączniku -niestety po włosku ,jesli jesteś zainteresowany po polsku mogę przesłać na pw jutro wieczorem ) Z zaworem daj sobie spokój,...
Witam chce wymienic sterownik silnika kupilem uzywany z blokada i stacyjka czy musze cos programowac czy tylko wymienic i bedzie dzialac Pozdrawiam Stefan
Zacinająca się stacyjka to częsta przypadłość w Mikrach. Ale wymiana powinna pomóc. Pokaż, co kupiłeś i starą, zdemontowaną. Jest dużo filmów z rozbiórki i naprawy tej stacyjki, oglądałeś? Może skręciłeś w pozycji, gdzie rygiel od blokady nie wsunął się w szczelinę na wałku i wszystko jest ściśnięte. (at)koczisws mnóstwo aut ma elektryczną blokadę kierownicy,...
Ja pier....... co ma ABS do skrzyni automatycznej ASD??? Od kiedy ASD oznacza automatyczną skrzynię biegów?? Przyjęte oznaczenie skrzyni biegów to ASB - natomiast ASD to A utomatische S perr D ifferential Czyli mówiąc wprost: blokada mechanizmu różnicowego. Również byś mógł co-nieco poczytać przed zabraniem głosu...
1. Jeżeli jest Star Diagnoza to do zdiagnozowania stacyjki nie jest potrzebne załączenie zapłonu. 2. W220 nie ma blokady kierownicy 3. W takich przypadkach producent zaleca sprawdzenie drugiego kluczyka. Znając życie masz jeden.
Pacjent(ka) to mercedes A classe, 2005 rok, manual. Problem - po włożeniu klucza do stacyjki zwalnia się blokada kierownicy (zawsze), przekręcając w dalszą pozycję nie zapala się kontrolka SRS, przekręcając w następną pozycję dalej ciemno. Są przypadki raz na 20 do 30 że wszystko jest OK.Skaner widzi tylko błędną wartość w pierwszej pozycji klucza....
Mam ten sam problem, zero reakcji na kluczyk auto w203 2.2cdi, testowane na kluczyku zapasowym i dalej to samo. Nie zwalnia blokady, nie wciąga kluczyka centralny z pilota nie działa. Czy jeżeli kupię samą stacyjkę eis o takich samych numerach to jest szansa,że po przerzuceniu dwóch motek auto odpali? Co składa się na zestaw startowy? eis, kluczyki,...
Witaj ufoland! Mam podobny problem z odpalaniem auta. blokada nie zwalnia i nie można przekręcić kluczyk. Radzę sobie drugim kluczykiem,który używam na przemian, jak odmawia pierwszy zapala drugi. Problem się zwiększa i coraz więcej czasu zajmuje uruchomienie auta. Jeśli byś mógł mi pomóc swoim doświadczeniem, jak rozwiązać ten problem był bym wdzięczny....
nie ma problemów,robiłem jakiś czas temu takiego potworka też w dieslu,zrzuć osłonę nad nogami kierowcy-uważaj na sprytnie zamaskowane śrubki na łączeniu włókniny i plastiku,tam złapiesz w wiązce od stacyjki kierunki zielono-czarny i biało-czarny,plus po stacyjce i rozrusznik Dodano po 2 co do blokady,to wystarczy rozrusznik,bo automata[zresztą z ta...
Czy różowo-czerwony jest gruby? Styki przekaźnika w alarmie mają określoną obciążalność., czy ten przewód nie odcina całego zasilania po stacyjce? Jeżeli chodzi o central rozumiem,że jest sterowany masą o rezystancji ok. 200 ohm.
Chciałem założyć blokadę w najnowszej bmw e46, ale wszystkie dotychczasowe cięcia nie mają racji bytu w nowej wersji, stacyjka jak w mercedesie C, na przekaźnikach głównych, itd. nie skutkuje, samochód wciąż odpala.. Ze względu na specyfikę tematu proszę o odp. na priv.
Bardzo prosty układ, przekaźnik "z "podtrzymaniem" odcinający pompę i zasilanie układów (w poz. wyłączony - blokada), sterownie poprzez kontaktron ukryty w sobie znanym miejscu. Inicjacja poprzez niezauważalne zbliżenie magnesu, rozłączenie (patrz wł. blokady), wyłączenie stacyjki.
Gerri miałeś rację padł kluczyk, sprawdzili dzisiaj jeszcze can ale był ok. W parametrach stacyjki nic ciekawego się nie działo poza chyba wyłączającym się zasilaniem na kluczyk nie wiem dokładnie bo kolega to sprawdzał. Po za tym blokada za każdym razem puszczała po włożeniu kluczyka, tylko po przekręceniu kluczyka kontrolki zapalały sie na ułamek...
Po wyjęciu licznika w wiązce pod nim znajdziesz przewód czarno-żółty, to zasilanie immobilisera fabrycznego, po przekręceniu zapłonu pojawia się na nim plus, możesz go ciąć i twój sprinterek już nie zagada. Jeżeli ma być tanio, to blokada sensorowa typu PK-10 lub EXTERMINATOR, jeżeli drożej i profesjonalniej to immobiliser transponderowy dwuobwodowy...
witam. Ja natomiast wyprałem swój jedyny kluczyk. Potem z kąpieli wyciągnąłem baterie wysuszyłem wszystko powycierałem spirytusem. Kupiłem nowe baterie założyłem i do samochodu. I tu ok. otworzyłem zapaliłem silnik przejechałem kawałek i do domu. Następnego dnia do samochodu otworzyłem wkładam do stacyjki a tu cisza nie puszcza blokada. Idę do domu...
Po włożeniu kluczyka do stacyjki nie słychać rygla Skoro nie słyszysz odblokowania rygla blokady kierownicy, to może być, że uszkodzony jest silniczek rygla i on dalej blokuje stacyjkę Drugim powodem jest uszkodzony silniczek rygla. Doraźnie (ale nie zawsze) pomaga postukanie w rygiel młotkiem. Jak wyrobią się szczotki silniczka to nie zawsze kontaktują....
Dzięki za odpowiedź. Pod fotelem mam jeden przekaźnik, plus po stacyjce. Po wyjęciu jego mogę odpalić auto i ono pracuje normalnie. Wywala tylko kontrolki od ABS itp. Co do czujnika ciśnienia, to jest on 3-przewodowy, obojętnie który przewód ciąć? Nie wywali to stałego błędu? Dodano po 2 "Gruby" czy to będzie rozrusznik?
Miałem się rozpisywać, ale na razie nie będę marnował atramentu - tak więc w skrócie: 1. Przewody żółty, niebieski i zielony się nie psują, bo pod nogami pasażera nie mają złączek. 2. Tutaj jest drugi schemat tego samego: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercede... Zwróć uwagę na wyłącznik określony na...
Znalazłem jeszcze taki alarm cobra (5933 i 5903)wedlug opisu montażu i wg kolorów przewodów wygląda to tak . 1 .szary-cienki 0,5mm² wejscie do czujników dodatkowych(wyzwalanie) 2 .szaro/czarny, fioletowo/biały, pomarańczowy ,pomarańczowo/bialy,zólto czarny,fioletowy jest sterowaniem centralnym . 3 przewód brązowy pojawiacy się minus do zasilania...
Mercedes Vito W639 (109 CDI) 2006 rok Stacyjka nie widzi kluczyka, czasem widzi ale przy uruchomieniu silnika nie ma prądu. Raz na jakiś czas wszystko działa. Nie wiem czy problem tkwi w kluczyku, stacyjce, blokadzie kierownicy czy w komputerze. Dodam że mam nową baterię w kluczyku oraz nowy akumulator. Czy wiecie w czym tkwi błąd. Ktoś miał podobną...
To nie jest prosta sprawa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic31... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=&Nu... Ten model jest bardzo ciężko zabezpieczyć w sposób skuteczny. Najpewniejsza jest wymiana wkładu stacyjki (bębenka) na taki z wąskim kluczem...
Panowie jak w temacie . Vito 2008 rok nie można przekręcić klucza . Problem leży w samej stacyjce lub kluczu . Zamiast blokady podstawiony emulator i nadal żadnych efektów . Szukam firmy zajmującej się naprawą stacyjek , może macie jakieś sprawdzone namiary ??? Proszę o jakieś podpowiedzi - mogą być na pw by nie robić reklamy. Pozdrawiam.
Witam. Mercedes W220 2002 Rok s400 cdi. Problem polega na tym, że po roku postoju auto nie reaguje w ogóle na klucz czy kartę. Z całego wnętrza działają tylko radio, el. fotele i nic więcej. Nawet światła w suficie nie ma. Skrzynia biegów jest zablokowana na P, a blokada kierownicy nie działa. W przypadku próby uruchomienia bez kluczyka z karty keyless...
Dzień dobry, W W210 w/g moich wiadomości montowano dwa rodzaje blokad zapłonów, w tych liftowych do połowy 2000r montowano ESL "pionowe" po czym zastąpiono je "poziomymi". Nigdzie nie znalazłem fizycznego rysunku tych poziomych do W210-lift, teraz chcę to podłączyć na stole stacyjkę z blokadą ale nie mam pewności czy wyprowadzenia się zgadzają, łatwo...
Przy dwóch kluczykach i podobnych objawach obstawiał bym problem ze stacyjką lub ryglem (ELV). raczej nie gdyż za każdym razem można przekręcić stacyjkę i rygiel odpuszcza. Każdy kluczyk jak włożę to blokada kierownicy ZAWSZE się zwalnia, stacyjka ZAWSZE "wciąga" kluczyk, zegary kontrolki wszystko działa jak należy zawsze. Akumulator nowy. Dodano po...
Witam! Mam problem ze stacyjką na klucz rybkę. Mianowicie nie chce się przekręcić. Sytuacja wygląda tak, że po włożeniu klucza rygiel blokady kierownicy odblokowuje się, star-diagnoza nie pokazuje żadnych błędów, pokazuje natomiast, że odczytała klucz i kod się zgadza. Sprawdziłem większość wiązki idącej od stacyjki i wszystko się zgadza. Napięcia i...
Problem udało się rozwiązać poprzez ponowne wgranie oprogramowania do kluczyka i dorobienie drugiego. Przed wysłaniem kluczyków do ko zakodowania kupiłem zestaw (kluczyk, stacyjka, rygiel oraz komputer silnika-E290). Po zamontowaniu okazało się że chodzi wszystko tzn. centralny zamek zamykał i otwierał, odryglowywał blokadę kierownicy, odblokowywał...
stacyjka trzyma się na jednej obiemce, klucz 10mm, i jednym albo dwuch zamkach (ale pewnie jeden) chowają się po przekręceniu kluczyka http://obrazki.elektroda.net/59_12652824... tak samo blokada kostki elektrycznej z tyłu, żeby ją wyjąć i nie popsuć trzeba odblokować kierownice (znam chłopaka co wymieniał i nie odblokował:( , kostka poszła),...
Nie dasz rady, specjalnie do W124 te wkłady od 190 dawali, żeby taki numer nie przeszedł. Ustaw kierownicę tak by nie napierała na blokadę. Jeśli jeszcze nic na siłę nie robiłeś, to wkładaj klucz i delikatnie do pierwszego oporu przekręć a druga osoba niech opuka młotkiem stacyjkę. Powinno dać się przekręcić. Potem już łatwo wyjmiesz wkład. Jak nie...
Znajdziesz to na stronie www.alarmy-gerard.pl lub zadzwoń 0226756620 Pytaj o zawór powietrzny do mercedesa firmy Fox. Ceny dokładnie nie pamiętam co około 100zł. Zawór montujesz na przewodach podciśnieniowych które idą przy skrzynce bezpieczników w komorze silnika. Dokładny schemat montarzu znajduje się przy zaworze. Dodano po 1 Rozpiszę ci przewody...
Witam Posiadam Mercedesa E220 2.2 CDI 1999r w którym to spalił się sterownik silnika. Jest to moduł pierwszej generacji o oznaczeniu CR1.1 praktycznie niemożliwy do dostania. Dzwoniłem do elektroników od mercedesa ale otrzymuje sprzeczne informacje. Dziś jeden mi powiedział że można go zmienić na inny z tej samej generacji, na przykład CR1.6 zmieniając...
Link do schematów Mercedesa na "ruskiej stronie" podawałem na forum kilkakrotnie. Masz jeszcze raz: http://mercedes.auto.com.pl/forum/viewto... Jest tam również część schematów do pierwszej serii modelu 202 (ze "scyzorykiem") - np. centralny zamek. Jeżeli chodzi o działanie immobilizera to w przypadku stacyjki FBS2 (taką...
Tak jak napisałem, jest brak iskry, czyli na obu cewkach nie ma iskry, piszę obu bo są dwie cewki na cztery cylindry, brak jest sterowania na cewki, plus po stacyjce do nich dochodzi. Tak jak pisałem nie ma też błędów i wszystkie wartości rzeczywiste są prawidłowe poza kątem wyprzedzenia zapłonu którego nie ma na obu zestawach (komputer, stacyjka, blokada,...
Imo mogło zablokować, i nie bedzie podawać paliwa W tym samochodzie to nie tak działa. Tam jest dosyć skomplikowany system połączony z EZS (moduł elektronicznej stacyjki), modułem sterującym EGS (automatycznej skrzyni biegów, jeśli występuje), modułem ME (sterownik silnika) oraz blokadą kierownicy. Jeśli któreś z nich nie wyda zgody na start, to nie...
Przy stacyjce niema typowej pętli indukcyjnej tylko jest mała kostka i do niej podpięte są kable od góry i dołu. Kluczyki scyzoryki mam dwa, wysyłają one sygnał(świecą) ale centralny nie reaguje. Przed wyciągnięciem korpusu odłączyłem kable i piloty nie działały, po podłączeniu działały poprawnie. po wyjęciu korpusu wybiciu wkładu stacyjki wymianie...
Witam Serdecznie, Panowie wczoraj rano otwieram garaż próbuje otworzyć auto z pilota a tutaj cisza ;( nie da sie.. a wiec otworzyłem drzwi używając kluczyka alarm się oczywiście włączył zaczął wyć lecz po włożeniu kluczyka do stacyjki umilkł.. czyli wszystko na razie ok próbuje uruchomić silnik odpalił lecz po chwili zgasł i włączyły sie światła awaryjne.....
Witam, posiadam alarm Serpi Star, mój problem polega na tym, że nie reaguje na pilota i jest uzbrojony. Blokada zapewne jest na pompę paliwa, ponieważ po przekręceniu stacyjki jej nie słychać. Centralka działa z kluczyka, tak więc nie wiem co mogło się zepsuć. Bateria jest nowa, pytanie czy to wina pilota czy odbiornika, bądź przyczyna leży gdzieś indziej....
Po wjechaniu na podnośnik w piątek zgasiłem Vitka. Niestety dzisiaj rano brak reakcji elektrycznej blokady i zarazem nie da się obrócić klucza i zapalic auta. Sterowanie centralnym działa bez zarzutów. Poprosiłem o drugi kluczyk na którym również auto paliło i nic to samo brak reakcji. Bezpieczniki sprawdzone,zasilanie na blokadzie jest, na stacyjce...
Witam, mam mercedesa e klasse z 2000 roku. Podczas jazdy zaswiecila mi sie kontrolka "Serwis B " po zatrzymaniu samochodu nie moge go uruchomic ponownie, skrzynia biegowa jest zablokowana na postoju bo to automat i nie moge nia ruszyc. Do tego gdy sie zatrzymalem wyciagnelem kluczyk ze stacyjki, zamknolem samochod, po pewnym czasie sprobowalem ponownie...
Dla forumowiczów z podobnym problemem: W mercedesach z kluczykiem na podczerwień to bardzo częsta przypadłość. W serwisie zaoferowano pomoc, niestety nikt nie był w stanie okreslić przyblizonego kosztu naprawy, ale kikla tysięcy to normalka. Dorobienie kluczyka kosztuje ok. 600zł, stacyjka ok. 2tys zł, blokada kierownicy (elektrycznka) ok. 1000zł. Każda...
Znający temat niezawodnych jak dotąd mercedesów (tak myślałem jak mnie dopadło) kluczyka rybki i EZS oraz rygla ESL. Auto taty od 2 dni miało problem z przekręceniem klucza ( rybki) w stacyjce. Wczoraj zawiodło. Nie można przekręcić klucza. Zdemontowałem komplet tj. stacyjkę i blokadę ze stojącego na części MB z tego samego rocznika lecz w automacie...
Witam Auto jak w temacie kluczyk da się przekręcić nie odblokowuje blokady, zapłon się włącza na środku wyświetlają sie dwa trójkąty (czerwone autko i pomarańczowy wykrzyknik) kontrolka silnika i ABS. Do tego zaczyna chodzić wentylator chłodnicy. Oczywiście brak komunikacji z silnikiem, skrzynią, ESP, i jeszcze paroma sterownikami. Czy to może być wina...
Blokada mechaniczna jaka jest w kierownicy to jeden wielki bubel jak ktoś mocniej szarpnie to złamie bez problemu. Chodzi mi aby kodu nie wpisywać przy każdym odpalaniu lecz aby jeśli jak mówisz zgaśnie mi auto na środku skrzyżowania to żebym miał np. jakieś 10 sekund na przyciśnięcie przycisku start. Dopiero w przypadku gdy nie próbowałbym auta odpalić...
PYT1. skoro masz odciecie wewnetrzne 10A to w srodku siedzi zwykly maly przekaznik... tez kiedys nim wysterowywalem wieksze przekazniki. (np. do blokady zaplonu) .. mozesz sobie podlaczyc nawetwiecej przekaznikow.. jesli masz ochote :) masz dwa przewody od blokady.. sprawdz miernikiem czy przekaznik wewnetrzny w stanie spoczynku zwira czy rozwiera......
A klasa 1999r W168 automat. Kluczyk ciężko przekręca się w stacyjce. Bębenek wyjąłem ale wygląda na to że sama kostka chodzi ciężko. Powiedzcie mi jak działa blokada kluczyka że nie można go wyciągnąć jeśli nie ma na "P". Pytam bo po przekręceniu w pozycji zapłon i wrzuceniu R lub N lub D kluczych chodzi lekko do momentu wrzucenia "P"
Druga ważniejsza sprawa. Sugerowanie, że postarzanie sprzętu robi się za pomocą "chipa" (tutaj padła bardziej elektroniczna nazwa EEPROM) obniża poziom merytoryczny tego forum. Dlaczego kolega tak twierdzi? Cytuje artykuł na temat aut: Nawet bezpośrednio elektroniką można wymusić naprawę. Np. Mercedes Sprinter miał zaprogramowaną liczbę uruchomień...
ja mam inny problem ja natomiast nie moge odpalic samochodu po wyłoczeniu alarmu tak jak by imobilajzer blokował kontrolki sie swieca a autko nichce odpalic pompa nie podaje paliwa mam passata b 3 Witam, dziś właśnie to samo mnie spotkało, a dokładnie mojego znajomego, któremu użyczyłem auto. Nie mógł wyłączyć syreny alarmowej, może coś z pilotem było,...
Witam. Samochód mercedes w215 cl600 z 2001r. Występuje nietypowy problem z działaniem przycisków sterowania zawieszeniem ABC (przycisk góra/dół oraz tryb normal/sport) oraz przycisku ESP off. Dodatkowo nie działają też włącznik i regulacja zasięgu Distronic''a. Nietypowy problem gdyż przyciski przestają reagować około 2s po odpaleniu silnika. Zaraz...
Modulares Schalter Feld - pole modułowych przełączników - w skrócie MSF. Właśnie to, co opisałem powyżej. Czyli moduł z przełącznikiem świateł awaryjnych jest traktowany jako sterownik systemu i do niego "gwiaździście" dopięte są w sposób równoległy pozostałe przełączniki w kabinie. Wiadomo jak jest z połączeniem równoległym - jak jeden element nawali,...
Witam Dostałem od zajączka stacyjkę z kluczykiem i moduł blokady kierownicy od mercedesa W210 z 1999 roku, oczywiście wszystko elektroniczne. Da się to jakoś podłączyć na stole żeby można było sobie "pokręcić" kluczykiem ? http://obrazki.elektroda.net/8_123969888... http://obrazki.elektroda.net/41_12396989...
Mercedes wszystkie modele: A klasa(W169), B klasa(W245), C klasa(W202, W203, W204), CL(W215), CLK (W208, W209), CLS(W219), E klasa(W210, W211, W212), G klasa(W463), ML (W164, W166), R klasa(W251), S(W220, w221), SL(W230), SLK(W171), VITO (W639), SPRINTER(W906) - Naprawa, generowanie, programowanie kluczyków Mercedes (FBS3) - Naprawa, programowanie...
blokada stacyjki mercedes blokada stacyjki mercedes stacyjki
przelotka naprawa zelmer tabliczka znamionowa silnik pompy hydroforowej
sterownik roweru elektrycznego sterownik roweru elektrycznego
Rower elektryczny Fischer nie reaguje na nową baterię Polecane zasobniki CWU 300 l biwalentne: Galmet, Viessmann, Vaillant