Tak. Poucinaj (zostaw sobie po kawałku i zaizoluj w razie jakbyś się zdecydował coś kombinować później) wszystkie, których nie potrzebujesz.
Szukaj centralki. Pomarańczowy przewód to sterowanie blokady zapłonu. Gdzieś masz przekaźnik. Google nie boli... https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=pres... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Ciągłe obciążenie prądowe styków przekaźników wewnętrznych blokady zapłonu generalnie nie powinno przekraczać 15A. W przypadku typowych dużych przekaźników zewnętrznych jest to spokojnie raz tyle .
Predatorów to było kilka rodzajów. Te grubsze kable, to właśnie nie zasilanie - nimi wyprowadzone są z wewnątrz styki przekaźnika blokady zapłonu.
04BA-błąd elektronicznej blokady zapłonu 1 098A-jednostka przekaźnika silnika, usterka przednie prawe światło boczne
2 - zasilanie 12 V po zapłonie 3 - cewka cylindra 4, sterownik wysyła sygnał przez połączenie masy 4 - cewka cylindra 3, to samo co wyżej 5 - cewka cylindra 2, to samo 6 - cewka cylindra 1, to samo
jeżeli masz wbudowaną blokadę zapłonu{przekaźnik wewnętrzny},to przy nim szukałbym masy załączanej,a jeżeli jest przekaźnik zewnętrzny,no to chyba nie ma problemu....
Bezpilotówka Seo Perfect. Na zdjęciu płytki z pierwszego postu jeden z przekaźników to przekaźnik blokady zapłonu. Poznasz po dwóch najgrubszych przewodach wlutowanych w płytkę. Przekaźnik pracuje w trybie spoczynkowo zwartym, więc wystarczy odpiąć zasilanie alarmu i auto powinno palić. Podaj konkretny model tego alarmu. Po co Ty się lamerze odzywasz...
Witam, mam taki przekaźnik blokady zapłonu. Jak go podpiąc pod stacyjka? przekaźnik posiada z tyłu 4 kabelki 2 brązowe grubsze i jeden cieńszy biały i jeden zółty. http://img72.imageshack.us/img72/6492/bl... Oto zdjęcie tyłu tego przekaźnika http://img324.imageshack.us/img324/3592/...
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
Urzadzenie programujesz pod swoje potrzeby. Mozesz rozbrajac bezobslugowo za pomoca karty gdy zblizasz sie do samochodu lub ukrytym przyciskiem.Mozesz tez zaprogramowac wyjscie pod sygnalizacje kierunkami ,albo pod sterowanie zewnetrznym przekaznikiem np odciecie rozrusznika.Przekaznik wewnetrzny sluzy do odcinania obwodow o mniejszym obciazeniu. Jest...
W celu dezaktywacji funkcji antyporwaniowej , należy przekręcić stacyjkę, dwukrotnie nacisnąć ukryty przycisk, a następnie nacisnąć go po raz trzeci i przytrzymać do momentu potwierdzenia operacji krótkim dźwiękiem syrenki. Ostatecznie, wewnątrz centralki znajduje się przekaźnik blokady zapłonu. O ile pamiętam obok złączy, są wyprowadzone dwa grubsze...
Jak wspominali koledzy ważne jest podłaczenie przewodu na którym pojawia sie + po przekręceniu stacyjki. Musi on cały czas występować na kablu po przekręceniu stacyjki. Jeżeli + zanika lub go nie ma to przekaźnik od blokady zapłonu nie zewrze styków i nie zamknie obwodu. Nie będziesz wtedy mógł odpalić samochodu.
A nazywana jest najczęściej blokadą z podtrzymaniem
Może być przekaźnik na podstawce, taki jaki sprzedają do blokady zapłonu o stykach 85-86 30-87-87a, lub zwykły motoryzacyjny ze stykami 85-86 30-87 i do niego cztery konektory żeńskie.
Przepraszam, nie sprawdziłem schematu, Bas2 nie ma sterowania CZ Musisz dokupić lub zrobić moduł, który wykorzysta "-" po włączeniu alarmu (pomarańczowo-czarny) idzie do przekaźnika blokady zapłonu. Chodzi o to, ze w momencie załączenia alarmu i pojawieniu się "-" moduł podaje impuls zmknij, a po zaniku "-" podaje impuls Otwórz. Mam nadzieje, ze napisałem...
Ok. po prostu się nie zrozumieliśmy, lecz radzę Ci założyć odcięcie paliwa na zwykłym wyłączniku, bo jeśli już ktoś ci się dobierze do auta omijając alarm to za pewne uda mu się również ominąć zabezpieczenie realizowane za jego pośrednictwem. Odcięcie zrobione własnoręcznie przez użytkownika samochodu w miejscu znanym tylko jemu znacznie bardziej utrudni...
Czy wystarczy poodcinać kable alarmu wpięte pod wiązkę auta Nie wystarczy odciąć kabli. kręcił ale nie zapalił Blokada zapłonu w DOG jest zrealizowana na dodatkowym, zewnętrznym przekaźniku. Trzeba zlutować razem przewody, które zostały rozcięte i podłączone do styków przekaźnika.
jest to alarm gepard 2. Przewody: biały-wyjście do sterowania centralnym, otwieranie brązowy- jw. zamykanie żółtozielony- zasilanie czujników dodatkowych lub/i przekaźnika blokady zapłonu(pojawia się masa po uzbrojeniu) czarny- masa fioletowy- wyłączniki krańcowe fioletowy - wejście alarmowe do czujników dodatkowych, wyzwalane masą czerwony-zasilanie...
Ten przekaźnik, to zewnętrzna blokada zapłonu. Alarm nie ma wbudowanego przekaźnika o dużej obciążalności i dlatego należy go dać na zewnątrz. Z alarmu wychodzi jedynie przewód do jego sterowania. Impuls + wyzwalający alarm. Jak sama nazwa wskazuje. Są auta, które mają np lampki w podsufitce sterowane minusem, są takie (np. Ford) które mają plusem I...
kup sobie gotowy układ koszt 30zł TERMINATOR-sensorowa blokada zapłonu z funkcją antynapadową i antyporwaniową.Tutaj masz link http://brzemart1.republika.pl/syreny.htm
Blokada kierownicy działa?
Kup sterownik zamka [url=http://www.elmax-alarmy.pl/sterowni... K-1903 (link tylko jako przykład). Chińszczyzna, ale najmniej awaryjny z tych, które w ostatnich latach przemieliłem. Jest niebieska dioda i możliwość ustawienia wyjścia dodatkowego pod zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu - zamknięcie samochodu powoduje ciągłe...
Moglibyście potwierdzić czy można to tak zrobić? Nie komplikuj obwodu blokady zapłonu. Usuń przekaźnik i wepnij się bezpośrednio [3 i 4] w "chroniony" obwód.
Chciałbym dorobić do Fiesty (Mk3 - rocznik 1992) jakąś prostą blokade zapłonu - w jakim miejscu w aucie (w elektryce) najlepiej (najprościej) dać przekaźnik blokujący możliwość zapłonu ?
Witam, prawdopodobnie czerwona pętelka przy centralce, przetnij i nie będzie reagował na spadek napięcia. sprawdź podłączenie blokady zapłonu, czy przekaźnik nie kradnie prądu(czy nie odcina obwodu, na którym jest napięcie cały czas)
Masz wyprowadzone z alarmu styki przekaźników do bezpośredniego podłączenia siłowników. Możesz wiec podłaczyć je tak jak jest na schemacie alarmu ale wtedy zamek bedziesz mógł otwierać jedynie pilotem, kluczykiem otworzysz tylko pojedyncze drzwi, a jeśli podłączysz tak jak ci napisałem wcześniej wtedy zamek będzie działał zarówno z pilota jak i stacyjki,...
Na rysowałem coś od ręki, nazwę możesz wymyślić sam. POzdr.J. Mógłbyś jakoś prosto wyjaśnić jak to działa. przykładam magnesik do kontaktronu,ten łączy 2 styki, + z zapłonu przepływa na przekaźnik...
O taką odpowiedź własnie mi chodziło - DZIĘKI SERDECZNE!!! :) Myslałem o przekaźniku blokady zapłonu ale chciałem się upewnić!
o tej pory wymieniłem przekaźnik blokady zapłonu i wyciąłem szary kabelek od tego przekaźnika. Więc szukaj usterki w samochodzie, bo to nie jest wina alarmu.
Witam zakupiłem ostatni alarm do motoru. Problem w tym iż w zestawie brakuje przekaźnika do blokady zapłonu. Musze go kupić a kompletnie nie wiem gdzie jaki typ itp. Prosze o porade. Dołączam schemat przekaźnika... http://obrazki.elektroda.net/59_11763145...
Jaki masz alarm i jak masz zrobioną blokadę zapłonu. Jeżeli masz na dodatkowym przekaźniku a nie wbudowanym w centralkę sprawdź przewód podający napięcie na przekaźnik. Jeżeli jest to + pojawiający sie po przekręceniu stacyjki to zamień go na stałe zasilanie. Czasami tak się dzieje , że jeżeli zasilanie do przekaźnika blokady zapłonu idze jako + po...
Silicon posiada zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu. Z centrali alarmowej do przekaźnika prowadzi pomarańczowo czarny przewód. Odszukaj go i połącz na stałe dwa wychodzące z niego fioletowe przewody. Ten zabieg spowoduje, że alarm NIE będzie już odcinał zapłonu.
Jeżeli chodzi o blokadę zapłonu to jeden z tych dwóch (centr dog)co szły do centralki dajesz na zapłon a drugi dajesz z alarmu jako blokada zapłonu-tam gdzie teraz masz jeden tylko.Jeżeli chodzi o zamek to kontrolką namierz sterowanie na początek. Zapomniałem dodać ze musisz dostać się do przekaźnika blokady zapłonu i zamienić styki z NO na NC z tego...
Biały przekaźnik to blokada zapłonu, przewody wlutowane w płytkę są od blokady teraz idź drogą i znajdź gdzie jest rozcięta oryginalna wiązka.
.. jak go fizycznie się pozbyć aby w przyszłości nie zrobił niespodzianki? Służę odpowiedzią. Sprawa jest banalnie prosta. Potrzebne Ci będą następujące rzeczy: -lampa przenośna -kawałek przedłużacza -jakieś śrubokręty -cięcia boczne -próbnik żarówkowy za 3.99 ze stoiska motoryzacyjnego w Tesco -taśma izolacyjna tzw. skot Wypinamy wszystkie złącza...
Kolego sympatyczny, wyłącz komplikator, kup za parę złotych zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu i wykorzystaj pomarańczowy przewód zasilania czujników dodatkowych, rozdzielając czujnik i przekaźnik mostkiem diodowym. Prawda, że najlepsze są proste rozwiązania?
Jaka to centrala. Wygląda na to że 85 masz podłączone na masę zasilania centrali a nie pod sterowanie odcięciem zapłonu.
Jest jeszcze PK-10 z firmy MICCO ,też tak działa.Ma też dodatkowo tzw masę po uzbrojeniu na dodatkowy przekaźnik blokady zapłonu.
Nie wolno stosować urządzeń umożliwiających zgaszenie silnika podczas jazdy i urządzeń, których przekaźnik blokady zapłonu pracuje na styku spoczynkowo rozwartym.
Funkcje alarmu: INFERNO - funkcja antynapadowa - funkcja antyporwaniowa - opcja bezobsługowej identyfikacji użytkownika - funkcja Panic - wyjście do przekaźnika blokady zapłonu lub 2-go kanału ( opcja ) - oświetlanie drogi dojścia do pojazdu - sterowanie centralnym zamkiem ( impulsy 1 lub 3 sek. ) - programowany podwójny impus zamykania/otwierania -...
Ja mam gotowy produkt( blokada zapłonu) który steruje przekaźnikiem który ma w sobie, chyba ze dam mocny przekaźnik samochodowy na 40A bo nie wiem ile wytrzyma ten w urządzeniu, jakie prądy płyną przez regulator? , przy zapłonie łatwo to znaleźć i podobno idzie odpalać skutery jak się wyjmie kostkę z stacyjki, jeden skuter już mi ukradli sku** złodzieje.
Witam Czy ktoś wie może jakie jest max. dopuszczalne obciążenie styków przekaźnika wewnętrznej blokady zapłonu w tym alarmie (dwa czarne kable wychodzące bezpośrednio z centralki)
W sprawie alarmu, sprawdź masę i +12V po stacyjce. Sprawdź miernikiem przekaźnik blokady zapłonu.
Masa ma być ciągle po włączeniu alarmu, te warunki spełnia kabel sterujący przekaźnikiem blokady zapłonu z alarmu, czyli ani szyby ani zamek
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
Raq2k5, przewody wychodzące z przekaźnika blokady zapłonu wpinasz w szereg np. w obwód zasilania pompy paliwa bądź przewód (+) do zasilania rozrusznika (pamiętając o odpowiednim obciążeniu przekaźnika) lub zasilanie dochodzące do stacyjki. Podro
Patrząc szybko na schemat — na schemacie Hayensa jest przedstawione wnętrze skrzynki bezpieczników, a w niej przekaźnik rozrusznika, diody układu interlock zapłonu i przekaźnik świateł (automatyczne załączanie + blokada przy kręceniu rozrusznikiem). Sterowanie przekaźnikiem od strony masy idzie przez przełącznik (styki NO-NC) na dźwigni sprzęgła — albo...
Tak ma być!! , zielone szeregowo, rozwiera jak alarm jest aktywny. A swoją drogą dziwię się jak może założyć prawidłowo alarm do samochodu, ktoś kto ma problem z odczytaniem schematu zamieszczonego na obudowie przekaźnika.
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
W Pythonach były stosowane zewnętrzne przekaźniki do blokady zapłonu. Samo wyjęcie centralki nie "rozbroi" alarmu, bo przekaźnik ma podłączone styki 30 i 87a http://obrazki.elektroda.pl/7673019000_1...
Ten alarm posiada dwa wewnętrzne przekaźniki, pozwalające na odcięcie dwóch niezależnych obwodów.
Nie ma antenki czyli to proxima BP.Wypiąć wtyczkę i zewrzeć dwa przewody wlutowane w płytkę przy przekaźniku,jest to blokada zapłonu.Generalnie nie naprawiać bo to wadliwy alarm.
Ten przekaźnik to dołożona blokada zapłonu. Pewnie radio ze zdejmowanym panelem i bez panela nie odpali (bo nie włączy radia).
Raczej na pewno są to zielone alarm to Autoblock AB 039, inne przewody to czerwony +12V, czarny to masa, żółte to kierunkowskazy, zielone to blokada zapłonu, szary to czujnik drzwi tzw. masówki, brązowy to zasilanie dodatkowych modułów. Koszt naprawy alarmu tzn wymiany przekaźnika Siemens od blokady zapłonu to 30,00 zł.
Witam, szukałem tematu o tym alarmie, ale nie znalazłem, zakładam więc nowy. Mam następujący problem - zamontowałem alarm MAXICAR 786-3409 w swoim aucie - wszystko jak do tej pory się udało, zostało jedynie podpięcie przekaźnika blokady zapłonu i z tym mam mały problem - po pierwsze gdzie się wpiąć z tym przekaźnikiem - strzelam, że w przewód od II...
Pewnie że się da, w końcu jest tam wbudowany przekaźnik blokady zapłonu. Odcięcie możesz zrobić przy samej pompce (tylko po co ciągnąć kable przez pół samochodu), łatwiej jest gdzieś w okolicach skrzynki bezpieczników/przekaźników lub w wiązce przewodów idących najczęściej w progu auta. Ważne żeby dobrze ukryć przewody blokady i żeby był utrudniony...
Tak, to może być CAN1050 tylko wylutowano przewody i przekaźnik obwodu blokady zapłonu. Być może układ pracował jako sterownik centralnego zamka sterowany pilotem.
"By wykluczyć alarm zewrzyj obwód blokady i próbuj odpalać auto. " zwarłem to ze sobą i nic. Czy pomaranczowe kable są tylko do blokowania silnika, czy jest w nim jeszcze jakaś inna blokada? Czy te pomaranczowe kable są podłączone do jakiegoś przekaźnika?
Model 6875 "Gold". Blokadę zapłonu masz na zewnętrznym przekaźniku sterowanym masą z pomarańczowego przewodu od alarmu. Pilota możesz dokupić u producenta, albo jednocześnie wysłać centralkę do sprawdzenia. Instalacja w aucie też warta przejrzenia (zasilanie, masa).
Na pewno nie psuje się od drgań. https://obrazki.elektroda.pl/9766253000_... Całość to jest przekaźnik przerywacz i przekaźnik blokady zapłonu. Sekcje przerywacza zostawmy w spokoju dwa styki G,F. Weźmy pod lupę sekcje blokady zapłonu, tam nic ciekawego nie ma styki A,B,C,D,E dwie diody i przekaźnik. Bardziej bym obstawiał że psują...
nawet jeśli plusem to przekaźnik zalatwi sprawe Kolego, przede wszystkim, jeżeli nie jesteś pewien sposobu sterowania, to po prostu nie pisz niczego, po drugie, jeżeli użyjesz przekaźnika odwracającego polaryzację i zasilisz go z przewodu blokady zapłonu, to ten przekaźnik będzie pracował non stop po uzbrojeniu alarmu, obciążając w ten sposób niepotrzebnie...
Wystarczy jeden przekaźnik ze stykami 87-87a, nawet taki od blokady zapłonu. Aha.Mam taki przekaźnik jak na rysunku to jak go podpiąć do c zamka.Sterowanie mam jednym przewodem. http://obrazki.elektroda.net/85_12447167...
... mam u siebie w gofie jakiś tam alarm Silicon z czujnikami ruchu,wstrząsów... Czujniki dodatkowe i wcześniej podłączone okablowanie powinne pasować do nowej centralki. Należy zmienić tylko podłączenie blokady zapłonu (zewnętrzny przekaźnik / wewnętrzny) Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, że nie masz sterowania zamkiem z pilota Silicon, więc będziesz...
CO może być przyczyną? Tego nie wie nikt,sprawdź chociaż najpierw przekaźnik blokady.
Niebieski i zielony to prawdopodobnie będą czujniki drzwiowe i pokrywy silnika i bagażnika, ale to chyba, trzeba sprawdzić, a szary to będzie wyjście na przekaźnik blokady zapłonu, ale to też musisz sprawdzić, podłącz zasilania i masę alarmu, i spróbuj wyzwolić alarm, wtedy na szarym przewodzie powinno coś sie pokazać albo "+" albo "-".
Odcinasz albo przewód zasilający pompę paliwową, możesz odciąć przewód podający prąd na rozrusznik lub np przewód na którym pojawia sie + 12 po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie znika po odpaleniu samochodu. Co do kolorów to nie wiem musisz szukać z miernikiem. Przecinasz dany przewód i jeden koniec wpinasz w przewód biały a drugi w czerwony.Przekaźnik...
Odetnij jeden z przewodów czujnika ciśnienia paliwa na listwie CR Jeżeli ma być prosto (mniej skutecznie) to pod fotelem kierowcy znajdziesz przekaźnik odpowiedzialny za [15].
Witam, Najgorszy problem w tych nowych blokadach ze jak je ktos znajdzie i wyrwie to normalnie odjedzie. No chbya ze wziac i przerobic blokade... Jeśli blokada ma wbudowany przekaźnik rozwieranego obwodu, to jak wyrwie całość, to raczej nie odjedzie... Pozdrawiam.
Witam szanowne grono, chciałbym odświeżyć kotleta tylko z małym wyjątkiem. Auto Audi Q3 2016 r (Samochód wuja obecnie mieszka za granicą i boi się o auto) Planuję zakupić "jakąś blokadę zapłonu (wszystkie opierają się na przekaźniku i elektronice)" na portalu akcyjnym od 50 zł. Mój plan polega na tym że odcięcie miałoby miejsce w skrzynce bezpieczników...
W UE ze względów bezpieczeństwa zabronione są urządzenia antyporwaniowe gaszące silnik i urządzenia, który przekaźnik blokady zapłonu pracuje na styku normalnie (spoczynkowo) rozwartym. Nadajnik elektroniczny typu karta, czy brelok nie ma z tym nic wspólnego. Dozwolone są urządzenia antyporwaniowe, które uniemożliwiają dalszą jazdę, ale dopiero po wyłączeniu...
Blokada zapłonu wyskoczył czerwony grzybek z tyłu akumulatora.
Witam. Poradziłem sobie sam. Nie stacyjka, nie kessy, nie blokada. Z wielkim trudem znalazłem na necie rozpiskę wyprowadzeń blokady i wszystko stało się jasne. Dla potomnych: Winny był przekaźnik pod siedzeniem. Nie pykał. Założyłem jakiś ze złomu i auto lata.
Skoro odcinasz + "po stacyjce" to nie będziesz miał zasilania dla diody bo kluczyk będzie wyjęty, a więc dioda nie będzie świeciła. Nie lepiej zastosować gotową blokadę sensorową za kilkadziesiąt złotych niż bawić się w takie wynalazki? Ja, do proponowanego układu, dołożyłbym kondensator elektrolityczny równolegle z cewką przekaźnika, aby niwelować...
A mogę prosić o jakiś prosty schemat jak to spiąć wszystko? Co z czym? To ma być zwykły "wyłącznik", czy alarm lub immobiliser? "Tniesz" przewód i wlutowujesz w rozcięcie "styki robocze" przekaźnika blokady.
To zależy co chcesz kupić/zamontować do samochodu? Albo centralka autoalarmu, albo pilotowy sterownik centralnego zamka. Tak jak pisałem wcześniej - do Bravy bez najmniejszych problemów zamontujesz każdy sterownik centralnego zamka lub pilotowy autoalarm. Układ przekaźnika blokady zapłonu możesz wykorzystać już istniejący ze starego Silicona - wystarczy...
Z kostki stacyjki z pinu 4 na skrzynkę bezpieczników w kabinie na wtyk O/7 i z niej z E/6 do skrzynki pod maską gdzie masz przekaźnik rozrusznika. Cały czas czarny przewód.
Witam te dwa grube kable to jest blokada zapłonu czyli przetnij pomaranczowy przewów w kostce stacyjki i połącz to szeregowo i problem rozwiązany
Witam. Przełożono cały zestaw z Laguny do Espace. Czyli UCH,blokadę kierownicy,ECU silnika i kartę. Z tego co wiem nowe UCH jest inne,niższa wersja od starego inne numery. Czy ten pojazd powinien odpalić? Czy moduł z bezpiecznikami i przekaźnikami połączony z UCH też ma różne wykonania bo pozostał stary? Kartę rozpoznaje ,blokada kierownicy nie działa...
Pomysłów jest dużo, napisz jednak co już sprawdziłeś samodzielnie, jakie możliwe przyczyny wyeliminowałeś, co "odcina" alarm? Przynajmniej na czas testów, "zmostkuj"- omiń styki robocze przekaźnika blokady w centralce alarmowej.
no dobra, to wiem z tego że to WHISTLER SIGNATURE. Schemat podłączeniowy się zgadza. Myślałem że mam wewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu, a to jest do sterowania jakąs lampką-może oświetlenie w środku?? Co do reszty funkcji i kabli dodatkowych-podstawówka była taak dawno że faktycznie muszę się do kogoś ze znajomością cyrylicy uśmiechnąć....- bo warto...
Poczytaj sobie [url=http://www.czarnik.neostrada.pl/c14... A nie masz czasem autoalarmu z blokadą zapłonu ? Jeżeli masz to może styki przekaźnika zaśniedziały i raz zwiera , albo nie zwiera.
Co masz odcinane jak działa blokada? rozrusznik, kontrolki? Dodano po 1 posłuchaj gdzie i który przekaźnik zadziała w momencie WYŁĄCZENIA blokady.
No to albo dalej coś zasilaniem albo jakiś alarm odcina jakiś obwód. Najlepiej jak nie chce odpalić to diagnostyka komputerem które moduły się komunikują a które nie (brak zasilania). Albo od razu szukać puszki od alarmu i ją wyciąć (obwód odcięcia zapłonu od alarmu zewrzeć na stałe - typowo dwa grube czarne przewody lub dołożony przekaźnik).
wystarczy zwykły przekaźnik blokady zapłonu: np.na 85 dajesz stałą masę,na 86 +12 przez przycisk{lub kontaktron},na 30 dajesz odcięty obwód od strony stacyjki,na 87 drugą stronę i dodatkowo łączysz 87 z 86 za pomocą diody,tak żeby puszczała plus od 87 do 86{jest to podtrzymanie zasilania cewki po puszczeniu przycisku lub rozłączeniu kontaktrona}- tylko...
Witam, chciałem użyć wyszukiwarki forum ale: "...SQL Error : 145 Table './rtv/phpbb_posts_text' is marked as crashed and should be repaired..." Mam ogromną prośbę, superforteca zachowuje się prawie normalnie, tzn reaguje prawidłowo na piloty, miga kierunkowskazami, otwiera i zamyka centralny zamek. Niestety brak reakcji na odpalenie silnika. Już wcześniej...
No co jest chłopaki, nie wierze żeby nikt nie wiedział jak podłączyć ten wyłącznik!! Dzięki za podpowiedziz tym przekaźnikiem, nie wpadłbym na to :)
Jeśli już to przez przekaźnik bo prąd tam jest spory. A mierzyłeś, że tak piszesz? Więc napisz konkretnie jaki, bo ja mierzyłem. A jak nie potrafisz doradzić jaki przewód, to nie zabieraj głosu. Temat wykorzystania "pstryczka" i przekaźnika do blokady zapłonu omawiano wielokrotnie w dziale Zabezpieczenia Serwis.
Witam. Na początku krótka historia : niedawno kupiłem pojazd jako uszkodzony - nie odpalał. Pierwszy problem był taki : brak napięcia na pompie paliwa, zacząłem śledzić przewód i doszedłem do miejsca w którym był przecięty i złączony z czarnym przewodem od alarmu, złączyłem je ponownie tak jak oryginalnie powinny być, samochód zaczął odpalać tylko ze...
Cały problem prawdopodobnie wynika z niedziałającej blokady kolumny, dopóki blokada nie zadziała po wsunięciu karty, UCH nie włączy zapłonu. Przekaźnik zapłonu siedzi z tyłu UCH w grupie z innymi przekaźnikami, na zdjęciu niebieski. https://obrazki.elektroda.pl/6685093100_...
Witam. Dzisiaj rano spróbowałem zasymulować awarię i praktycznie mi się udało. Najpierw wyciągnąłem przekaźnik pompy paliwa i efektem był tylko brak pracy pompy. Potem wyciągnąłem przekaźnik blokady wtrysku i to jest praktycznie to: - choinka w kontrolkach, - brak "bzyczenia" przepustnicy, - pompa paliwa pracuje normalnie, - pojawiało się stukanie w...
Witam, mam mały problemik. Dioda alarmu świeci się na stałe a alarm nie reaguje na piloty, przekaźnik zapłonu załączony. Wygląda to troche na tryb serwisowy ale nie reaguje dosłownie na nic. Po przecięciu pętli sytuacja taka sama tyle, że nie świeci dioda. Problem powstał po przecięciu obwodu załączającego przekaźnik blokady zapłonu podczas załączonej...
Zakładam czasem proste blokady na przekaźniku, myślę, że da się zrobić tak jak chcesz. Schemat w załączniku. Działa to tak, że po włączeniu zasilania, naciśnięcie przycisku puszcza + przez diodę która podtrzymuje później zasilanie cewki przekaźnika.
prawdopodobnie te tykanie to przekaźnik lub elektromagnes odcięcia paliwa lub zapłonu Bzdura. Po co ewentualny przekaźnik blokady miałby tykać, czyli cyklicznie załączać się i rozłączać? Google i forum nie milczą na temat tego alarmu. Warto poczytać.
Pod czarną izolacją przewodów jest następna, już kolorowa: czarny - masa czerwony - plus jasno/niebieski - kierunki czerwono/czarny - sygnał na załącz (+) czerwono/biały - sygnał na wyłącz (+) jasnoniebiesko/żółty - blokowanie uzbrojenia (-) czerwono/żółty - blokowanie rozbrojenia (-) różowy - zasilanie czujnika dodatkowego (+) żółty - wejście czujnika...
Wszystko fajnie, tylko zasilanie przekaźnika też daj po zapłonie, bo w takiej konfiguracji jak napisał darq82, jak załączysz blokadę to przekaźnik będzie pobierał prąd na postoju i rozładuje ci akumulator po dłuższym czasie.
Czarny - masa czerwony (powinien być bezpiecznik) - plus brązowe z bezpiecznikami pewnie kierunkowskazy Biały z bezpiecznikiem - możliwe, że wyjście na syrenę Przekaźnik, to zewnętrzna blokada zapłonu. Te kolorowo - czarne - możliwe, że wejścia linii wyzwalających. Choć możliwe też, że to wbudowany sterownik centralnego zamka (trzeba zobaczyć do czego...
Jeżeli nic się nie znajdzie to czeka mnie tylko wytarganie centralni z pod deski rozdzielczej i sprawdzenie multimetrem co sie dzieje na tych niepodłączonych wyjściach. I jest to najszybsza droga do osiągnięcia sukcesu. Na przewodach sterujących zamkiem powinna pojawiać się masa. W przypadku braku wyjść sterujących można wykorzystać przewód zasilający...
Witam jak w temacie A6 c6 brak zapłonu. Wymieniony przekaźnik w ori blokadzie i switche - nic nie pomogło Wymieniona blokada na druga (płytka), zrobiony klon do auta - nadal brak zapłonu klucz widzi stacyjka sprawna "dźwigienki" plastikowe w środku nie połamane brak błędów w samej blokadzie podanie 12V w OBD na 15 stkę nadal brak komunikacji i zapłonu...
zapłonu blokada blokada zapłonu blokada zapłonu blokada zapłonu alarmy
satelita astra hotbird parametry citroen bezpiecznik pamięć eeprom radio
pralka samsung zawiesza kupowanie unitra
Błąd OEt1 w falownikach Delta - przyczyny i rozwiązania Samsung NaviBot - komunikat "ON" - diagnostyka i rozwiązania