Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Jest na pilota tylko go nie masz, teraz trzeba odnaleźć centralkę alarmu i odłączyć jej zasilanie a blokadę zapłonu z alarmu połączyć. Szukaj alarmu pod kierownicą
Wstaw fotkę centralki/wiązki/pilota.
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
może po prostu to jest tylko część alarmu...sam miałem w omedze montowaną blokadę zapłonu i osobny alarm z blokadą też...więc może przetrzep jeszcze auto a znajdziesz inną część jeszcze...
Centralka zamka jest na prawym słupku za plastikową osłoną.Centralke blokady można unieruchomić poprzez odcięcie + po stacyjce ,od niej (czarny przewód).
Jeżeli chodzi o blokadę zapłonu to jeden z tych dwóch (centr dog)co szły do centralki dajesz na zapłon a drugi dajesz z alarmu jako blokada zapłonu-tam gdzie teraz masz jeden tylko.Jeżeli chodzi o zamek to kontrolką namierz sterowanie na początek. Zapomniałem dodać ze musisz dostać się do przekaźnika blokady zapłonu i zamienić styki z NO na NC z tego...
załóż alarm ze wstrząsówką i ultradżwiękami,ale lepiej nie taki za 100zł[poczytaj forum i będziesz wiedział dlaczego],do alarmu polecam blokadę niedżwiedż lock-bez lawety czy motylka nie odjadą a w polo'94 fajnie wychodzi,zostaw ten ukryty wyłącznik na pompie a przez alarm odetnij zapłon i chyba powinno wystarczyć na przeciętnego złodziejaszka,bo raczej...
Ten przekaźnik, to zewnętrzna blokada zapłonu. Alarm nie ma wbudowanego przekaźnika o dużej obciążalności i dlatego należy go dać na zewnątrz. Z alarmu wychodzi jedynie przewód do jego sterowania. Impuls + wyzwalający alarm. Jak sama nazwa wskazuje. Są auta, które mają np lampki w podsufitce sterowane minusem, są takie (np. Ford) które mają plusem I...
Predatorów to było kilka rodzajów. Te grubsze kable, to właśnie nie zasilanie - nimi wyprowadzone są z wewnątrz styki przekaźnika blokady zapłonu.
Witam Panowie potrzebuje pomocy. Jako, ze nie jestem mocny w tych sprawach prosze o pomoc kogos kto sie zna. Pierwsze pytanie. Jak mam podlaczyc ten czujnik ultradzwiekowy. Niby jest tam napisane wszystko brazowy do +12, zielony do masy a bialy - wyzwolenie? gdzie szukac tego wyzwolenia ,gdzie podpiac ten bialy? Pytanie drugie. Blokada zapłonu. Na rysunku...
Witam problem z dodatkowym wyposażeniem zapobiegający kradzieży auta funkcja działa na zasadzie wciśnięcia kombinacji przycisków załączonych na obrazkach. https://obrazki.elektroda.pl/9545013200_... https://obrazki.elektroda.pl/4904175100_... Problem polega na tym iż chciałbym usunąć to wyposażenie z auta ponieważ jest...
Najprostsze rozwiązanie to ukryty wyłącznik na zasilaniu pompy paliwa. :D samo odłaczenie pompy paliwa zdaje egzamin w samochodach napędzanych tylko na benzyne lecz jeżeki samochó ma np. instalacje gazową to radziłbym ukryty wyłącznik zasilania cetralki od gazu która znajduje się w kabinie. Pozdrawiam
A jesli miał blokadę zapłonu??
Po przekręceniu kluczyka kręci, ciągnie paliwo, ale nie zapala. Autko ma alarm i nie wiem czy gdzies nie ma blokady zapłonu. Po przekręceniu kluczyka świeci sie kontrolka oleju ale nie swieci sie kontrolka ładowania( o ile to to, taki mały akumulatorek z + i -) Nie wiem jaki to alarm i czy ma blokade zapłonu. z tego co wiem z pomki paliwowej idą 3 przewody...
Co masz odcinane jak działa blokada? rozrusznik, kontrolki? Dodano po 1 posłuchaj gdzie i który przekaźnik zadziała w momencie WYŁĄCZENIA blokady.
Potrzebójesz przekażnik przeączny Do nóżek C/D (przejście prądu przy braku zasilania cewki przekaźnika) Podłanczasz przewód na którym robisz blokade silnika. Do nóżki A podłanczasz przewód z alarmu (o ile pamiętam to pojaawia sie tam "+", Ale dopiero w momęcie jak alarm działa. Znaczy jak będą mrugać Ci kierunki i wyłasyrena) Do nóżki B podłanczasz...
Szukam kogoś kto samodzielnie montował alarm do citroena , najlepiej C2 . Chodzi mi konkretnie o info czy zamek centralny jest sterowany masą czy plusem . Mam do założenia cyklopa sm-200 .Jeszcze interesuje mnie przy tym alarmie blokada zapłonu .
Witam, mam pytanie... dzis w nocy po długotrwałym włączeniu alarmu i nieumiejac go wyłączyc rozłączyem pod maską z przodu chyba główny jakis kabel. Rano nie mogłem zapalic auta chyba zapłon rozłączony. mecze sie cały dzien. Czy tutaj elektronik od alarmów czy sam to naprawie??? dajcie znac szybko. pozdrawiam. Andzej
mozna przeciac kabel idacy od stacyjki do cewki rozrusznika i oba konce podlaczyc do tych wlasnie kabelkow - bedzie to blokada rozrusznika tak pisalo w instrukcji alarmu (silicon ktory u siebie zakladalem) ze mozna zrobic jak nie mamy dostępu albo nie wiemy jak zrobic blokade zaplonu ...
a podłączyłeś tzw. plusa po zapłonie? Wejdź do auta zamknij drzwi, uzbrój alarm i włącz zapłon i zobacz co się dzieje.
Proszę o pomoc w zlokalizowaniu przewodów do zainstalowania alarmu (auto jak w temacie z 93 roku). Czy lepiej blokować zapłon czy pompę paliwa? Jeśli chodzi o blokadę paliwa to czy trzeba stosować elektrozawór? Co z ewentualnym zapowietrzeniem układu paliwowego? Podkreślam, że jest to diesel. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc. Coś nie tak z moim alarmem. Wszystko było OK, dzisiaj próbuję uruchomić i nic, rozrusznik kręci, iskra na świecach jest, paliwo podaje, a samochód jak nie chciał zapalić tak nie pali. Wydaje mi się że to wina alarmu i została włączona blokada zapłonu. Jak to cholerstwo wyłączyć. Odłączałem akumulator, ale alarm ma swoje...
czyli szukać w stacyjce?? Jest tam blokada zapłonu i alarm
odłącz złącze wieloprzewodowe i połącz od strony instalacji 2 grube szare przewody
To ja będę drążył te teoretyczne wywody, a jeżeli blokada jest aktywna, czyli alarm podaje masę na zewnętrzny przekażnik i to dopiero załącza zapłon? Sorki za mieszanie w temacie, ale ja naprawdę na tym zdjęciu nie widzę wyprowadzenia blokady. Za mało przewodów.
Odetnij jeden z przewodów czujnika ciśnienia paliwa na listwie CR Jeżeli ma być prosto (mniej skutecznie) to pod fotelem kierowcy znajdziesz przekaźnik odpowiedzialny za [15].
tylko wersja lux ma taką opcje,ale kosztem blokady zapłonu.
Tak zwarłem na stałe prowizorycznie kabelkiem, ale przejście jest na 100%. Jaka inna przyczyna może być skoro auto jeździło, nigdy nie było problemów, nic nie było ruszane - co by miało wpływ na odpalanie - zawsze kopało za 1 razem, wszystkie bezpieczniki OK. Poza tym tak jak mówię wieczorem auto odstawiłem, a rano już była kiszka. Nikt więcej nie jeździł...
jeśli juz to styki w stanie spoczynku zwarte , a podanie masy z alarmu ma je rozłaczyć ?
Znalazłem trochę informacji na temat tego alarmu. 15 blokada zapłonu i 18 blokada zapłonu. Do 15 jest napisane informacja " rozłącz obwód zasilający zapłon ( cewka, elektrozawór, zapłon elektryczny ) a następnie połącz rozłączony obwód przewodami fioletowymi. Jak odepnę centralke alarmu, i zmostkuję fioletowe przewody powinno to działać, i alarmu nie...
.......................Alarm działa, choć można włączyć silnik podczas alarmu. Zatem dwa krótkie pytania: Jak jak najszybciej i najłatwiej zrobić zabezpieczenie na silnik? ........................................... Pozdrawiam Instalator nie zapiął blokady zapłonu.
Włącz zapłon i naciśnij na pilocie przycisk rozbrojenia alarmu.
Jeżeli nie masz sprawnego/działającego pilota do seo to co za problem, otwórz obudowę i odłącz wtyczki od alarmu i zobacz czy usterka ustąpi. Dwa grube kable od alarmu to wyjście blokady, cięły ze stacyjki rozrusznik albo zapłon
Znalazłem jeszcze taki alarm cobra (5933 i 5903)wedlug opisu montażu i wg kolorów przewodów wygląda to tak . 1 .szary-cienki 0,5mm² wejscie do czujników dodatkowych(wyzwalanie) 2 .szaro/czarny, fioletowo/biały, pomarańczowy ,pomarańczowo/bialy,zólto czarny,fioletowy jest sterowaniem centralnym . 3 przewód brązowy pojawiacy się minus do zasilania...
Moim zdaniem posiadasz alarm z zewnętrznym przekaźnikiem do blokady i jeżeli odcina Ci zapłon po przekręceniu stacyjki to zamień styki przekaźnika z NC na NO lub odwrotnie .
taki objaw może też spowodować słaba,niedbale dokręcona lub zaśniedziała masa alarmu,przy jej zaniku przekaznik blokady zapłonu rozwiera obwód,a przekaznik kierunków głupieje.
Sterownik jest zcalony ze skrzynką bezpieczników jest to całe urzadzenie urzadzenie łącznie z blokadą zapłonu, do sterowania z alarmu wepnij sie do przełącznika zamka pod włącznikiem świateł awaryjnych pozdrawiam
Może siedzi jakiś alarm/blokada, nie rozbraja się i tnie piętnastkę(zapłon) na sterownik?
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
No nie do końca ten alarm, ale podobny. Standartowo czujniki ultradźwiękowe, blokada zapłonu prawdopodobnie nie będzie zrobiona, co jest normalną praktyką serwisów. Możesz poczytać sobie instrukcję obsługi:
no dobrze, jednak jak otwieram ręcznie kluczem przekręcając w zamku to nie powinien się zapłon załączyć? Czy jak otwierasz kluczem ręcznie to po otwarciu drzwi lub przekręceniu klucza w stacyjce alarm piszczy czy nie. Jeżeli piszczy to tak jak napisałem uprzednio, jeżeli nie piszczy a zapłon jest blokowany to nie wiem co się dzieje. O ile pamiętam...
Chciałem przede wszystkim podziękować bo blokada zapłonu jak i cały alarm działa prawidłowo. Pozostało mi tylko podłączenie zamka centralnego i tu mam kłopot, ponieważ nie doczytałem instrukcji i kupiłem tylko dwa siłowniki slave. Alarm natomiast ma sterowanie centralnym poprzez podawanie przy włączaniu i wyłączaniu na przemian masy na kabelki (zielony...
Blokada – przekaźnik 381 – styk 86. Pojawia się zapłon, po odcięciu przewodu nie kręci rozrusznik. Bardzo fajnie montuje się Niedźwiadka.
Jest to stary alarm który zwie się Boxer 300. Dwa żółte to blokada zapłonu, czarny z białym paskiem to wyjście masy po uzbrojeniu alarmu, niebieski to drzwi i klapy wyzwalane masą, brązowy to wejście czujników dodatkowych, dwa szare muszą zostać zmostkowane (ich rozwarcie wywołuje alarm) Reszty nie pamiętam. Może jutro coś dopowiem po sprawdzeniu dokumentacji.
Witam. W Oplu Kadecie mam zainstalowany alarm Predator 2000 Plus. Ostatnio zaczoł samoczynnie się włączać. Mam zainstalowane tylko czujniki mechaniczne (drzwi i klapa), centralny zamek oraz blokadę zapłonu. Alarm nie zgłasza też jakiś uszkodzeń w trakcie uzbrajania lub rozbrajania. Proszę o radę.
Kolego AUDIPL całkiem niedaleko Ciebie masz świetnego producenta alarmów - firmę SEO ELECTRONICS (okolice Bydgoszczy). Najpopularniejszy ich produkt to SEO DOLPHINE, ich alarmy są też znane jako ENIGMA. Montujemy je od przeszło 5 lat - awarujność liczona nie w procentach a w promilach Polecam. Z uwagi na to że produkty firmy dostosowane są do norm unijnych...
środkowy przycisk z reguły jest do załączania samej blokady /zapłonu/ alarm nie działał a było tylko blokowanie.silicon prelude o ile dobrze pamientam tej funkcji nie miał /miał przycisk który jednak nie świecił / .u ciebie nie wiem jak jest .najlepiej rozbierz pilota i popatrz po elementach
W drzwiach kierowcy musisz wstawić siłownik 2-przewodowy i zrobić sterownik na 2 przekaźnikach i 2 diodach i na te przekaźniki podać sygnał z alarmu (ten na zamykanie i otwieranie central zamka). Aby sprawdzić który przewód podłączony jest do czujników drzwiowych najlepiej jest wykręcić czujnik drzwiowy i zobaczyć jaki kolor przewodu dochodzi do tego...
Akumulator ma 12.4 ma niecały rok . Tak komutator w rozruszniku szczotki wymienione dwa przekaźniki w skrzynce oraz ten który odpowiada za rozrusznik. Też wydaje się mi że może być blokada odpiąłem akumulator może pomoże . Nic nie kręci działa tylko zapłon wszystkie kontrolki ok brak błędów stan paliwa wyświetla prawidłowo.
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
W tej Mecie jest jednoobwodowa blokada zapłonu, więc raczej to nie alarm stanowi problem.
Sprawdzić podłączenia, szczególnie zasilanie - plus, masa. Stare seo pracowały na styku spoczynkowo rozwartym i utrata zasilania skutkowała rozwarciem obwodu blokady.
Masa ma być ciągle po włączeniu alarmu, te warunki spełnia kabel sterujący przekaźnikiem blokady zapłonu z alarmu, czyli ani szyby ani zamek
A zada sobie kolega pytanie co odcina alarm Może to być przyczyna ale nie stwierdzi tego kolega nie odłączając alarmu a dokładniej przekaźnika blokady Trzeba go pominąć (nie konieczne jest usuwanie go )
Może jest gdzieś jakieś zabezpieczenie zabezpieczające (...) Wszystko zależy od tego, czy instalatorowi tej centralki "chciało się" wysilić , czy też nie. Mógł zastosować dodatkowy przekaźnik z odcięciem, linię anty-sabotażową, dodatkowy ukryty wyłącznik zapłonu, dodatkowy przekaźnik który "bezpowrotnie" odcina zapłon po wyzwoleniu alarmu - konieczny...
Przypuszczam że masz w swoim alarmie właśnie tak opisane dwa kabelki. + 12 po stacyjce znajdujesz miernikiem. jest to kabel na którym pojawia się + 12 po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. Jest on w wiązce wychodzacej ze stacyjki. Kabel od blokady zapłonu jeżeli jest jeden to do odcięcia zapłonu musisz zastosować przekaźnik.Możesz odciąć zasilanie...
Dzięki za odpowiedź. Czy jak przetne te kable to będę mial centalny zamek czy nie? Masz bez żadnego przecinania i odłączania od centrali zewrzeć razem te dwa przewody. Wtedy blokada zapłonu przestanie istnieć.
Hej, Mam w Peugeot 205 zamontowany alarm z blokadą zapłonu (autoryzacja jest wyłączona). Wyłączyłem silnik stacyjką i później już go się nie da odpalić - auto kreci żwawo ale nie łapie nic. Wg błędów komputera (wskazał 2) wynika, że uszkodzona jest cewka zapłonowa. Czy może być tak, że to np. alarm się zepsuł i on blokuje zapłon? Dodam, że raz auto...
Czy w samochodzie zainstalowano blokadę zapłonu, immobiliser, alarm etc... ?
Po pierwsze Prestige AMS 150 są trzy rodzaje. Ale o ile pamiętam wszystkie mają blokadę zapłonu na pomarańczowym przewodzie. Łopatologicznie tłumacząc: Znajdujesz centralkę alarmu, w jej wiązce znajdujesz pomarańczowy kabelek. Po pomarańczowym kabelku znajdujesz przekaźnik o którym pisałem wcześniej (taka kwadratowa kostka, zazwyczaj czarna). Do styków...
przy kradzieży "na walizkę" odcięciu złącza diagnostycznego Nic to nie da odcięciu rozrusznika Jak najbardziej tak. multiblok AMT To nie jest dobre zabezpieczenie do tego modelu samochodu. aby nie wyzwalać w samochodzie błędów w elektronice? Należy autoryzować zabezpieczenie zanim "włączysz zapłon".
Szukaj gdzie jest centralka. Jak ją znajdziesz to: [syntax=text]W przypadku utraty czy uszkodzenia pilota sterującego istnieje możliwość ręcznego wyłączenia alarmu. Aby tego dokonać należy, po wejściu do samochodu, przekręcić stacyjkę do pozycji ON i nacisnąć przycisk RESET. Czynność ta rozbroi alarm i wyłączy blokadę zapłonu. Uzbrojenie alarmu, po...
Witam. Mój kumpel w Omedze B podczas zakładania alarmu, odciął chyba wszystko co jest mozliwe, czyli: - centralkę gazu; - pompe paliwa; - elektrozawór gazowy(wystarczy jeden); - zapłon. Wszystkim steruje alarm i ukryty przycisk. Tak więc odcinaj co popadnie :-)
Ja kiedyś miałem wyłącznik pod mieszkiem lewarka odcinał zapłon może odcinać paliwo . I to już spowolni gościa który chce odjechać jak w ogóle odjedzie . :D
Co to za alarm ? Działa blokada zapłonu.
proponuję po prostu zewrzeć przewody blokady zapłonu w alarmie i zobaczyć czy nadal będą sie działy cuda wianki.
Lecisz po kablu od diody alarmu aż znajdziesz centralkę, jak znajdziesz to połączysz blokadę i finito
W zależności od wersji centralki możesz mieć różne wtyczki łączące centralkę z instalacją samochodu. Zresztą jakie wtyczki nie byłyby, to dwa fioletowe przewody odpowiadają za blokadę silnika. Odepnij centralkę i zewrzyj dwa fioletowe przewody. Starsze Foxy blokadę silnika miały we wtyczce.
Rozbierz elektronike ultradzwięków i zobacz czy nie ma zimnego lutu przy PR-ce do regulacji czułości i okolicy, coś masz z regulacją. Bez znaczenia jakiej firmy założysz ultradzwięki do alarmu i muszą spełniać swoją role, ja zawsze montuje je przy słupkach przedniej szyby i kieruje je na tylną. Jeszcze jedno najczęściej jest minimum jest w lewą strone,...
Sprawdziłem. Przekręciłem kluczyk w syrence i wyłącza tylko syrenę. Alarm dalej jest i blokada zapłonu i migacze działają po otwarciu drzwi z kluczyka. Czyli jest możliwość że syrenka jest nieorginalna i trzeba poszukać przewodów w centralce do wyłączenia.
Odłączenie centralki alarmu X-SAFE 01 uniemożliwi uruchomienie samochodu (blokada zapłonu).
Alarm może działać poprawnie ale blokada w nim już nie.Sprawdź to oraz kontrolką czy sama stacyjka daje napięcie na zapłon.
No właśnie tak jak mówisz powinno być..przewody od czujników drzwi mam odłączone i zaizolowane może coś zwiera do masy..blokady sprawdzałem jak wywołałem alarm przez ultrasy nie sprawdzałem poprzez załączenie zapłonu przy uzbrojonym alarmie jedynie jak załączyłem zapłon to włączył się alarm czyli okej.. resztę sprawdzę, może faktycznie tak jest bo przy...
A antenki to ten alarm nie ma.... :) ?
ok śliczne dzięki a co to odcina pompę czy zapłon i czy po tej odcince nie pojawi się chek
Dioda informacyjna od alarmu jest? Jak jest, to łapiesz za kabelek idący od niej i idziesz w drugą stronę. Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że na drugim końcu znajduje się centralka. Poza tym są standardowe miejsca montażu alarmów i jeśli nie robił tego jakiś, artysta, to od tych miejsc należy rozpocząć szukanie. A następnie odpiąć zasilanie, zmostkować...
Wyłączenie awaryjne alarmu CS-9218.Wciśniji przytrzymaj wyłącznik serwisowy i w ciągu 7 sek. 8razy załącz wyłącz stacyjkę.Po tym czasie alarm się rozbroi i blokada rozruchu/zapłonu umożliwi załączenie silnika .POZDRAWIAM.
Foo, przemyślałem sprawę i po paru browarkach doszedłem do wniosku,że Hall u Ciebie chyba jest ok. Bowiem jak sobie dobrze przypominam( miałem awarię czujnika Halla 5 lat temu), to u mnie przy niesprawnym czujniku kontrolka swieciła sie CAŁY CZAS! Proponuje więc sprawdzic,czy masz napięcie na zacisku 15 cewki zapłonowej przy właczonym zapłonie oraz...
Zanim rozbierzesz autko upewnij się że alarm nie ma blokady, bo każdy alarm ma blokadę zapłonu. W instrukcji obsługi czytaj.
A czy możliwe jest np. czegoś takiego ustawienia, włączenia w module komfortu, że nie wiem, może nie otworzy dobrze drzwi centralny i nie daje jakiegoś sygnału mikrostyk i nie odpala dlatego? Jest taka opcja??? Dodano po 1 Znalazłem odcinke alarmu ale ona odcinała ogólnie zapłon że nawet nie kręcił i było to zmostkowane kablem, dorzucam film jak to...
Mam założony przez siebie alarm "versus p" z firmy corrado.Wszystko podłączyłem zgodnie z schematem dołączonym do alarmu.Obwód blokady zapłonu przy alarmie rozciołem i podłaczyłem do przewodu mającym zasilanie przy przekreconej stacyjce,konfiguracja alarmu jest ustawiona poprawnie.Czy ktos miał podobny problem? Jeżeli tak to proszę o pomoc.(Alarm montowany...
ma być podłączony do stacyjka po zapłonie? Ma wykryć napięcie po przekreceniu kluczyka ? Podczas pracy rozrusznika napięcie na tym przewodzie nie może zanikać (tzw.[15]). W innym przypadku nie zadziała blokada zapłonu - "odcięcie".
ale jak to ??? wystarczy, ze zamiast odcinania rozrusznika odetnę zapłon i auto stanie w przypadku braku autoryzacji. Po co tu jakiś dodatkowy przekaźnik ? Zlodziej wylaczy silnik dopiero po wjezdzie do dziupli a wtedy to już troche za pozno na blokade rozrusznika. chodzi tylko o to czy technicznie jest to do zrobienia tak jak mowie-zadnych dodatkowych...
Przepraszam, nie sprawdziłem schematu, Bas2 nie ma sterowania CZ Musisz dokupić lub zrobić moduł, który wykorzysta "-" po włączeniu alarmu (pomarańczowo-czarny) idzie do przekaźnika blokady zapłonu. Chodzi o to, ze w momencie załączenia alarmu i pojawieniu się "-" moduł podaje impuls zmknij, a po zaniku "-" podaje impuls Otwórz. Mam nadzieje, ze napisałem...
Mi to wygląda na niewłąściwe podłączenie odcięcia zapłonu. Widziałem kiedys amatorsko podłączony alarm gdzie odłączenie zapłonu nastepowało tylko w stanie wzbudzenia (wyjąca syrena itd.) napomiast na czuwaniu zapłon był nieodcinany. Problem w tym, ze ten co montował alarm z ta blokada tak to sobie wymyslił że ominął stacyjkę i prąd szedł na układ zapłonowy....
myślę ze anty napad nie spełniał by swojej roli gdyby było to takie proste-bezpiecznika i szarych kabli też próbowalem-alarm przestaje działać ale to nie zmienia faktu że blokada jest aktywna ,musiał bym zmostkować kabelki które zostały rozcięte przy zakladaniu tego alarmu(z 2004)-czyli przywrócić opcje fabryczne
Z alarmu podłączasz brązowy(acc) do przewodu ze stacyjki na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon i nie zanika przy rozruchu.Blokada zapłonu jest realizowana na przekaźniku. Z alarmu wychodzi przewód biały który służy do wysterowania przekaźnika. Wybór obwodu który chcesz zablokować zależy od ciebie.
Tak, blokada zapłonu zostanie wtedy wyłączona.
Możesz mieć problem z przekaźnikiem zapłonu 1, jego działaniem, lub przewodami z nim współpracującymi. Nie ma iskry, więc sprawdź zasilanie cewki na pinach wtyczki C (- czarny) i D (+ różowy), oraz jej i przekaźników masę G104, przykręconą do szpilki kolektora ssącego, pierwsza od strony skrzyni biegów :?: https://obrazki.elektroda.pl/9028773300_...
Witam. Poratuje ktoś informacją co ciąć w kabinie do blokady zapłonu? Skrzynia automat. Zaczepu wybieraka nie chcę ciąć bo to ma jeszcze mechaniczną blokadę skrzyni. Cięcie przewodów przy stacyjce nic nie daje. dzięki z góry
Nie znam tego alarmu ale, prawdopodobnie te tykanie to przekaźnik lub elektromagnes odcięcia paliwa lub zapłonu Mając instrukcję obsługi alarmu i sposobu podłączenia należy znaleźć wyjścia blokady odcięcia zasilania i paliwa i sprawdzić miernikiem jakie jest napięcie na tym wyjściu i czy się zmienia czy jest stałe Alarm można wyjąć i podłączyć źródło...
A z kluczykiem w pozycji zapłon to jak jest, dioda NATS powinna zgasnac. Pewnie masz jakiś alarm, albo blokadę skoro piszesz o diodzie przy kierownicy. Wiecej szczegółów trzeba podac. P11, czy moze P11.144?
Witam, twój problem polega na tym, że w twoim aucie została w nieprawidłowy sposób podłączona blokada zapłonu z alarmu. jestem prawie pewien że został odcięty przekaźnik sterownika silnika a ten po wyłączeniu zapłonu powinien jeszcze przez ok sekundę podtrzymać zasilanie. Jest to potrzebne do tego aby przepustnica ustawiła się w punkt otwarcia.Dlatego...
Jeżeli chodzi o skuteczne i tanie zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą, to moim zdaniem najlepsza jest blokada skrzyni biegów.
Blokada rozrusznika: Rozłączyć przewód czerwono/czarny(2,5mm)idący do złącza konektorowego wyłącznika zapłonu(stacyjka) Blokada silnika w 1.6: Rozłączyć przewód czerwono/niebieski idący do przekażnika pompy paliwa położony nad lewym progiem po stronie kierowcy
Wracając do alarmów. Kup firmowy alarm, który będzie miał pare upierdliwych fiuczerów: - antynapad, - odcięcie jakiegoś obwodu - głośną syrenkę z własnym zasilaniem Zamontuj go gdzieś w dziwacznym miejscu. Jako drugie zabezpieczenie zrób coś co będzie dawało podobny efekt jak działanie alarmu (np odcięcie zapłonu). Złodziej poświęci trochę czasu na...
nie ma zadnego problemu mozesz wykorzystac instniejaca instalacje,syrene, ( albo mikrofala,-albo ultra najlepiej nie obydwa naraz)blokadae zaplonu podlacz pod kable z blokady z Fortecy tylko pamietaj o podaniu na odpowiedni kabel 12v acc zapłon. Forteca to dosyc sprawny alarm nie bedzie z nim problemu.prawdopodobnie nie da sie na tym samym wejsciu podlaczyc...
Masz zaprogramowana pasywna blokadę zapłonu, musisz w takim przypadku najpierw włączyć zapłon i wcisnąć na chwilkę przycisk nr 1 na pilocie
blokada zapłon blokada zapłon alarm blokada zapłonu blokada zapłon alarm blokada zapłon
simson ładowania chrysler skrzynia biegów wymiana martin skaner
Schemat tempomatu Volkswagen T5 - szczegóły i komponenty Oznaczenie T2/5 na BMS RYOBI - co oznacza?