Włączyć zapłon i czekać ew oddać radio do serwisu celem zdjęcia blokady czasowej i ew rozkodowania. Oba napięcia stałe i po zapłonie do radia dochodzą ?
nie przejmuj sie fabrycznym autoalarmem odcięcie zapłonu wstaw w układ zasilajacy cewke wysokiego napięcia tzn plus przerwij
Alarm jest? Albo blokada zapłonu?
Skoro czujnik to fotoopornik to bym podał jakieś zastępcze obciążenie (rezystor) o wartości zaciemnionego czujnik i sprawdzał dalej,gdzieś musi się indukować to napięcie.Według mnie wygląda to na blokadę zapłonu przez oświetlony czujnik w trakcie zapłonu.To jest to napięcie ok 60V.
Witam, prawdopodobnie czerwona pętelka przy centralce, przetnij i nie będzie reagował na spadek napięcia. sprawdź podłączenie blokady zapłonu, czy przekaźnik nie kradnie prądu(czy nie odcina obwodu, na którym jest napięcie cały czas)
Działa cokolwiek w samochodzie? Awaryjne, centralny zamek, etc.? Zacznij od sprawdzenia napięcia akumulatora.
Od jakiego to agregatu? Wygląda na moduł DC-CDI, albo posiadający moduł pełniący funkcje dodatkowe (blokady albo reg. napięcia).
Własnie zapomniałem dopisać że immo jest ok Kontrolka gaśnie a cdif pokazuje : "Blokada zapłonu-nieaktywna i własnie blokada rozruchu też nieaktywna" Napięcie na zaworku jest cały czas nawet podczas kręcenia. ale zauwarzyłem że gdy się kręci rozrusznikiem to pojawia się pulsacyjne napięcie na świece.
Raczej nie polecam rozwiązania problemu braku napięcia na blokadzie poprzez połączenie stałego plusa. Otóż to napięcie jest odcinane po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu w celu wyeliminowania przypadkowego zadziałania blokady w czasie jazdy.
Alarm ma możliwość zmiany 5 funkcji switchami umieszczonymi w centralce alarmu: -samouzbrojenie -blokada drzwi po zapłonie -ciche uzbrojenie -samouzbrojenie z blokadą drzwi -aktywacja czujnika spadku napięcia Zmiana położenia switcha wymaga odłączenia na chwile zasilania (czytanie na nowo programu).
Odradzał bym robienie elektrycznej blokady kierownicy, chyba że jakaś dobrze przemyślana konstrukcja uniemożliwiająca awarię (blokadę) w czasie jazdy (nagłe zablokowanie kierownicy np. po przepaleniu bezpiecznika, zaniku napięcia, itp.) Polecam blokadę zapłonu (rozwiązań jest cała masa :D )
Jeżeli stać cię żeby wydać ok 250 zł na nowy alarm to pewnie że wymieniaj go na nowy co do przewodów to wszystkie alarmy Fox mają takie jak czerwony to plus 12V czarny masa niebieski czujnik masowy drzwi pomarańczowy czujnik masowy klapy fioletowe blokada zapłonu zielone kierunki biały dioda led żółty zasilanie 12V brązowy czujnik spadku napięcia
Raczej na pewno na "wyjściu" ze stacyjki. Po przekręceniu kluczyka na tym zielonym przewodzie, jak napisano wyżej, pojawi się +12V nieodcinane przy rozruchu. W największym skrócie: to napięcie zasila cewkę przekaźnika blokady zapłonu. I jeśli będzie znikać na czas rozruchu, to przekźnik nie zewrze się i nie odpalisz auta. Oprócz tego napięcie to blokuje...
Panowie, bez przesady! Jeśli odetnie się pompkę to ktoś odjedzie na gazie! Nawet jeśli samochód ustawiony by był na odpalanie na benzynie to wystarczy przełączyć na wymuszony gaz i odjazd... Trzeba rozłączyć przewód idący na cewkę zapłonu, ale nie ten od ZASILANIA cewki tylko ten od przerywacza zapłonu. Jak by był odcięty od zasilania cewki, to mądry...
Jedynie mam w głowie schemat. czerwony - +12V,czarny- -12V masa, żółty +12V zasilanie kierunkowskazów, zielone 2 szt. kierunkowskazy,fioletowe blokada zapłonu, pomarańczowy masówka,niebieski +12V po wł.stacyjki, biały moduły dodatkowe -12V, brązowy czujnik spadku napięcia do +12V, błękitny zamykanie zamka centr. różowy otwieranie zamka centralnego negatywne.
Przekaźnik usunąłeś? Podpiąłeś kable zielone razem? Te popielate to są do kierunkowskazów od alarmu odepnij je tam alarm podawał napięcie. A gdzie jest wtyczka od blokady zapłonu bo nie wizę jej, taka biała?
Z tego co pamiętam, to w Golfie 5 włącznik napięcia ACC skojarzony jest z ryglem blokady kierownicy Załączenie ACC następuje po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon a wyłączenie dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Tak więc aby radio grało po wyłączeniu zapłonu wystarczy nie wyjmować kluczyka ze stacyjki.
Bezpiecznik sprawny, ale czy jest napięcie na module ?, i to sprawdzone żarówką min 21W, oraz miernik w rękę i sprawdź napięcia na CAN H i L modułu J518
uwarunkowania techniczne nigdy nie pozwolą na to aby awaria stacyjki czy tez blokady kolumny wyłączyły zapłon podczas jazdy
Witaj spróbuje ci pomuc z centralki powinny wychodzic dwa grube czarne przewody to są przewody od przekaznika blokady zapłonu .Teraz musisz znaleść przewód który podaje napięcie na rozrusznik w niektórych autach jest to przewód żółty. Jak znajdziesz ten przewód to go przecinasz i lutujesz w to miejsce te dwa czarne przewody w szereg. Czarny przewód...
biały kabelek w tym alarmie musisz podpiąć do kabla na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a dwa zielone to pewnie chodzi ci o wyjście styków przekażnika blokady zapłonu to już musiałby ktoś bardziej zorientowany opisać ale to chyba zależy też od marki auta do jakiego ma być to montowane
ma być podłączony do stacyjka po zapłonie? Ma wykryć napięcie po przekreceniu kluczyka ? Podczas pracy rozrusznika napięcie na tym przewodzie nie może zanikać (tzw.[15]). W innym przypadku nie zadziała blokada zapłonu - "odcięcie".
pełny schemat to raczej tylko serwisówka...:( sprawdz połączenie między impulsatorami a modułem, napięcie zasilania modułu, połączenie między modułem i cewka, wyłącznik zapłonu w lewym zespolonym na kierownicy, sterowanie blokadą(wyłącznik na stopce bocznej, dioda po drodze ,czujnik sprzęgła) jeśli to wszystko oki to raczej tylko moduł. Daj fotke modułu...
Bo to nie "wyłącznik zapłonu", czy "odcięcie zapłonu", tylko "ogranicznik obrotów" lub "limiter". Pomocne ci też będzie hasło "shift light". A najprościej to będzie zrobić posługując się obrotomierzem i komparatorem. Jeśli napięcie na wskaźniku obrotomierza zrówna się z napięciem odniesienia, to nastąpi blokada zapłonu. Można też użyć obrotomierza na...
chodzi tu o przewód na którym napięcie pojawi sie po przekreceniu kluczyka w pozycje zapłon możesz go podłaczyc na stałe zeby zobaczyc czy wszystko działa ale wtedy blokada nie bedzie działać po zgaszeniu samochodu gdyz na tym przewodzie bedzie nadał 12 v a chodzi o to by go nie było
Jeśli się nie myle to będzie elektrozawór blokady rozruchu, napięcie powinien dostawać przy otwieraniu dzwi z pilota lub przy włączeniu zapłonu
Gdy zapłon jest włączony, napięcie akumulatora samochodu przechodzi przez diodę D2, aby zasilić obciążenie. Jednocześnie dodatkowy akumulator jest ładowany przez diodę D1, a rezystor R1 ogranicza maksymalny prąd ładowania. Wartość rezystora jest wybierana w zależności od pojemności akumulatora-większa pojemność, mniejsza wartość nominalna. Podczas ładowania...
Napięcie na iskrownik podawane jest tylko przez ok. 6 sekund, jeśli w tym czasie nie nastąpi zapłon palnika to kocioł powinien wejść w blokadę ( błąd 501). Zapłon przy sprawnie działającym kotle powinien nastąpić w 2, 3 sekundzie po pojawieniu się iskry. Przy dłuższym czasie zapłon następuje wybuchowy.
Dziękuję wygląda na to, że tak. Jutro sprawdzę. Rok produkcji auta to 2003. Czy na pin nr 2 powinno być napięcie mimo włączania zapłonu?
Alarm może działać poprawnie ale blokada w nim już nie.Sprawdź to oraz kontrolką czy sama stacyjka daje napięcie na zapłon.
Witam poszukuję schematu instalacji elektrycznej skutera barton motor falcon 2T. Potrzebne do zamontowania blokady zapłonu. Dodano po 18 Znalazłem coś takiego http://obrazki.elektroda.pl/5116838300_1... I się zastanawiam gdzie najlepiej wpiąć przekaźnik od blokady zapłonu. Najlepiej chyba odciąć + dochodzący do regulatora napięcia wtedy...
Jaki masz alarm i jak masz zrobioną blokadę zapłonu. Jeżeli masz na dodatkowym przekaźniku a nie wbudowanym w centralkę sprawdź przewód podający napięcie na przekaźnik. Jeżeli jest to + pojawiający sie po przekręceniu stacyjki to zamień go na stałe zasilanie. Czasami tak się dzieje , że jeżeli zasilanie do przekaźnika blokady zapłonu idze jako + po...
Witam. Do montażu tej blokady w tym aucie potrzebne jest mi pewne napięcie +12 V po zapłonie. To dziwne auto przeanalizowałem schematy z AutoDaty wszędzie kl30. .....co za konstrukcja. Założyłem już bez problemu kilkanaście dobrze działających w tym modelu (E90,E91,E92) Seo Perfekt'ów Can ale tam nie było tego problemu. Proszę doświadczonych kolegów...
Dzisiaj podłączyłem kamerkę pod mój drugi pojazd we flocie domowej - pod Nissan Micrę. Kabelek leci sobie od kamery, podsufitką do osłony słupka pasażera, potem leci sobie wzdłuż tej osłony pod uszczelką drzwiową do schowka, dalej za schowkiem podłączony jest do kabelków od zapalniczki. W moim wozie napięcie na gnieździe zapalniczki pojawia się po zaraz...
Jak już jeden z kolegów napisał wyżej alarm reaguje na spadek napięcia w instalacji, blokadę masz zapewne na pompie paliwa (sprawdź gdzie idą żółte przewody od centralki, jeden z nich odpowiada również za zapłon i czujnik spadku napięcia). Zrób zdjęcia wiązki z centralką to więcej się wyjaśni.
Witam czy blokada bz30 nadaje się do odcięcia zapłonu w oplu vectra c 2.2 dti na przewodach od stacyjki do rozrusznika ?, tu podaję parametry techniczne \• napięcie zasilania:=12V • pobór prądu (blokada):1...2 mA • pobór prądu (odblokowanie):180 mA • przekaźnik wykonawczy:max. 30 A chodzi mi głównie czy przekażnik wytrzyma napięcie
Więc jak w temacie niestety nie znam modelu , a potrzebuje go zamontować do auta.Poniżej zdjęcie i kolory kabli jakie wychodzą z niego. -Czarny http://images33.fotosik.pl/81/76b60b7c8b... I do tego jest jakiś modół dodatkowy: Z góry dzięki za pomoc. -Czarny minus -Czerwony plus 12V stałe -Zółty zasilanie kierunkowskazów plus 12V stałe -Brązowy...
A podłączyłeś blokadę zapołonu? albo chociaż jeden przewód na którym pojawia się napięcie na włączonym zapłonie? Jak nie to jest tego wina no i czujniki w drzwiach nie powinny pozwoliś na ponowne uruchomienie chyba żę ich nie widzi alarm ale od czego wtedy by wył ewentualnie od ultradźwieków Sprawdź przedewszystkim podłączenie +12V po stacyjce Pozdr.
Pompę paliwa najłatwiej jest odciąć w wiązce progowej. Bardzo łatwo jest znależć przewód od niej. Po 3-4 sek. od włączenia zapłonu i nie uruchomieniu silnika napięcie na tym prrzewodzie zanika. A co najważniejsze komputer nie wyłapie przerwy w zasilaniu pompy. Jeżeli potrzeba podam kolor przewodu.
Napięcie wentylatora AC230V. F2 blokada (zabezpieczenie) kotła po trzech próbach zapłonu. Niedrożność lub rozszczelnienie przewodu powietrzno-spalinowego lub awaria presostatu czujnik ciśnienia powietrza. https://obrazki.elektroda.pl/7999185900_... https://obrazki.elektroda.pl/9990307500_... Kontakt z serwisem w niedzielę...
Nie znam tego alarmu ale, prawdopodobnie te tykanie to przekaźnik lub elektromagnes odcięcia paliwa lub zapłonu Mając instrukcję obsługi alarmu i sposobu podłączenia należy znaleźć wyjścia blokady odcięcia zasilania i paliwa i sprawdzić miernikiem jakie jest napięcie na tym wyjściu i czy się zmienia czy jest stałe Alarm można wyjąć i podłączyć źródło...
Miałem to samo w Audi A6c7 2.0 tdi 177KM, komunikat "Uszkodzony układ kierowania, zatrzymać pojazd" start stop nie działał, nie odpalał. Wystarczyło zaprogramować moduł komfort. Stało się to przez spadek napięcia spowodowany przez akumulator. Aku było oczywiście wymienione na nowe. Stare aku było w aucie od nowości 13 lat.
W zespole blokady rozruchu , przekaźnik rozrusznika , dostaje lewe (bez 50) napięcie na cewkę.
Po podpięciu drugiego dekodera z pętlą nic się nie zmieniło nawet mnie to nie dziwi. Odczytałem błędy CDIF-em w punkcie IMMO żadnej zmiany 067, a w parametrach widać: Blokada zapłonu TAK Żądanie kodu - NIE Potwierdzenie kodu - NIE Zapalenie lampk - naprzemiennie (norma bo mruga) Napięcie - 11.4V Zaprogramowany UCH - TAK Walczyłem z podobnym modelem...
To wyobraż sobie co tam się dzieje, jak ludzie sami to sobie podłączają... Najbardziej mi się podoba: "sprzedawca dzis mi odpowiedzial ze mozliwe, ze to odciecie zamyka sie dopiero w momencie wyzwolenia alarmu" biedaczysko, sam nie jest pewien. Kurcze, przecież sprzedawca MUSI wiedzieć jak działa sprzedawany przez niego alarm. Moim zdaniem przekaźnik...
A nie sprawdzałeś czy przypadkiem nie wystarczy klucz w położeniu 0 (tj. zwolnienie zamka blokady kierownicy). W Matizie gniazdo zapalniczki też nie jest cały czas pod napięciem (pojawia się dopiero w położeniu 0 lub I).
Witam Mam problem w smarcie Fortfwo 2004r benzyna Podczas rozruchu jest taka blokada i po chwili zaskoczy, Nadmieniam , akumulator dobry,napięcie nie spada poniżej 12v podczas uruchamiania , rozrusznik sprawdzony, Wygląda tak jakby zapłon był za wczesny i dlatego tak blokuje, Czy jest możliwość przestawienia zapłonu? bo nigdzie nie znalazłem żadne informacji...
Na poważnie to immo nie zablokuje tobie samochodu podczas jazdy. Gdzieś ginie napięcie i tu jest problem. Do sprawdzenia są połączenia elektryczne oraz stacyjka i jej kostka.
Witam Masz kilka możliwości. Możesz założyć alarm. Oprócz alarmu można jeszcze założyc dodatkowy wyłącznik zapłonu ( klasyczny wyłącznik umieszczony gdzieś w ukrytym miejscu i odłączający napięcie od modułu zapłonowego ). W rachubę wchodzi jeszcze blokada lewarka skrzyni biegów. Pozdrawiam
Przekaźniki działały. Zasilanie było. A teraz się mu odwidziło, wywala błędną adaptacje blokady błąd 02822. Blokada przestała działać, nie dochodzi do niej zasilanie. W tej chwili nie ma napięcia na linii 15. Samochód przestał odpalać. Pora zagłębić się w schematy.
Clipa już kupiłem właśnie kilkanaście dni temu bo ostatnio sporo renówek do mnie przyjeżdża. Ale gdzieś dopiero za miesiac do mnie dojdzie. Ale mi się wydaje że clip nic nie pomoże dopóki na sterowniku nie pojawi sie napięcie.... Przecież musi być na sterowniku napięcie!!! Nie wierzę żeby immo je blokowało! Przecież tyle jest różnych możliwości blokowania...
szefoszefo i jeszcze jedno, nie pytaj tutaj jaK OMINĄĆ immobilajzer, bo tutaj nie będę pisał, aby nie pomagać tym którym ułatwiłbym wejscie w posiadanie nie swojego autka. Ale sam chyba wiesz, że to nie jest zaden problem, aby napięcia doprowadzić na pompę wtrysk.,rozrusznik czy zapłon czy co tam masz jeszcze odcięte, lub ominąć blokady. Pozdr.
Diesel. Tak jak pisałem przekaźnik oznaczony jako relay starter jest wysterowany non stop po zapłonie ale na zestykach brak napięcia. Gdy podam tam napięcie to autko odpala. Moja teoria głosi - ponieważ stacyjka nie ma blokady mechanicznej przed załączeniem rozruchu gdy silnik pracuje, to raczej jest układ który nie pozwala na rozruch na pracującym...
Przeczytałem gdzieś że może to być taśma od air bag Smoki też tam były? Pomyśl, odpalił i chodził, grzebałeś w UPC i nie chodzi, więc? Popatrz czy blokada napięcie dostaje, wyjmij ją i na wyjętej włóż kartę.
Witam przeskanowałem passata i jedyny błąd jaki mi wyskoczył to: Immobilizer: 02815 Napięcie zasilania motora blokady kolumny kierownicy.Brak zidentyfikowanego typu błędu jak myslicie co to może być??
.............. ponieważ przekaźnik w Seo rozwiera obwód blokady tylko wtedy, kiedy pojawi się na przewodzie "Stacyjka" napięcie. Poszukaj jakiegoś czarnego przewodu w instalacji, na którym jest napięcie po włączeniu zapłonu oraz podczas kręcenia rozrusznikiem jednocześnie, jak znajdziesz i tam podłączysz pomarańczowy przewód z centralki Concerto - będzie...
Jak nie jest dopisana wcale nie musi się zamykać i otwierać , sprawdź testerem błędy możliwe że są uszkodzone styki w czytniku karty albo cewka w karcie . Poza tym zmierz napięcie z podłączonym ryglem na przewodach bo często jest tak że na mierniku niby jest 12v ale po podłączeniu rygla napięcie znika . Multimetr ma duża rezystancję i nawet jeśli w...
Każdy alarm z blokadą zapłonu wymaga podłączenia "sygnału" informującego o pracy silnika. Nie musisz go podłączać akurat do stacyjki - można do innego punktu instalacji w którym pojawia się napięcie w czasie pracy silnika. Automatyczne samouzbrajanie po 30s. w większości alarmów można programowo wyłączyć.
Wpadłem na inny pomysł. Jakby tak sprzęgnąć przycisk z bolcem blokady kierownicy tak aby układ centralnego zamka dostawał impuls przy wyciąganiu kluczyka z stacyjki (mają coś takiego nowsze samochody z logiką zapłonu w radiach samochodowych)
Witam, szukałem tematu o tym alarmie, ale nie znalazłem, zakładam więc nowy. Mam następujący problem - zamontowałem alarm MAXICAR 786-3409 w swoim aucie - wszystko jak do tej pory się udało, zostało jedynie podpięcie przekaźnika blokady zapłonu i z tym mam mały problem - po pierwsze gdzie się wpiąć z tym przekaźnikiem - strzelam, że w przewód od II...
Witam, mam wielki problem ze skuterem, przyjechał do mnie od znajomego który (jechał i zgasł) od tego czasu brak iskry totalnie! Wymieniłem z nim cewkę, kabel wysokiego napięcia, fajkę, świecę, impulsator. Cały zapłon wyczyszczony, powinna być iskra a jej nie ma, nawet wywaliłem kabel z blokady bocznej stopki i zmostkowałem 2 zielone kable, cała elektryka...
No więc problem dalej pozostaje nierozwiązany. Co już wiem i sprawdziłem - napęd impulsatora w skrzyni działa prawidłowo bez względu na fakt czy jedziemy do przodu czy do tyłu - napięcie na zaciskach impulsatora jest cały czas (po zapłonie) - szybkościomierz działa jak jedziemy do tyłu oraz jak właczymy blokadę tylnego mostu (SYNCRO, całkowicie niezwiązaną...
Kolego zawadz: rada aby napięcie załączane przez stacyjkę wziąć z kostki radia jest najgłupszą jaką można dać komuś kto zakłada alarm. Napięcie w tym miejscu jest prawie w każdym aucie odłączane na czas rozruchu. Jeżeli nie jest to przy włączonym radiu jest tam dość duży spadek napięcia a to +12V musi być stabilne bo odpowiada za sterowanie blokadą...
Czy taki alarm można uwalić po prostu odcinając całą syrenkę Wyrywając syrenkę zrobisz zwarcie i w zależności od sposobu podpięcia syrenki / alarmu do instalacji możesz uszkodzić samochód. Demontując alarm musisz jeszcze ominąć układ blokady zapłonu. wyrwałem mu tylko element wydający dźwięki Niezbyt rozsądne, bo teraz przewód na którym jest cały czas...
He he aż takiego prądu od elektroniki po przebiegunowaniu raczej nie dostał :-). cooltygrysek - oczywiście masz rację. Grzegorz pisał że chce się uczyć napraw w aucie. Pytał do czego jest kostka na klemie dodatniej, to mu napisałem. Fakt że po nocy, na odwal się i mogłem go wprowadzić w błąd - dlatego teraz się przyłożę. Grzegorz - oczywiście jak pisał...
niema drugiej karty jest tylko jedna ale wszystko działa zamyka otwiera radio tylko po włożeniu karty do końca puszcza blokada zapala się zapłon i kontrolka od imo naipjerw się zapala po ok 3 sekundach mrugnie i potem cały czas świeci rozrusznik kręci a niema zadnej reakcji i brak napięcia na pompie paliwa w zbiorniku
Zaobserwowałem następujące zjawisko. W momencie załączania się kotła pojawia się płomień (słychać zawór), pochwili zawór robi pf i płomień gaśnie. a po drugim razie pojawia się "ERR 01". Zmierzone napięcie na końcówkach zaworu w momencie załączania = 19 V, a po "pf chlup" zero. Po paru resetach, kocioł pracuje poprawnie, aż do następnego załączenia.
Już to wszystko wcześniej sprawdziłem, napięcie na cewce jest tak samo masa modułu też jest, kabel od czujnika też jest ok, i w tym problem że te wszystkie popularne usterki nie wystąpiły, a iskry brak. :cry: Nawet sprawdzałem czy podczas kręcenia rozrusznikiem nie występują zaniki napięcia na cewce i module, niestety nic takiego się nie dzieje. Zgodnie...
kupujesz 30/40 amperowy przekaznik blokady zapłonu na podstawce i jakiś solidniejszy wyłaczniczek,przecinasz obojętnie jaki sobie wymyslisz obwód i odcinek od strony stacyjki[ten z podawanym napięciem] łaczysz do styku 30 a drugą stronę do styku 87a,jeden ze styków ukrytego przełącznika łączysz do masy a drugi do styku 85,styk 86 łaczysz ze stykiem...
Witam czytałem to co jest ale nie ma tam odpowiedzi na mój problem Piec sygnalizuje blokada z powodu braku zapłonu iskra jest ale jak by gaz nie płyną do zaworu gazu ida dwie pary przewodów - jedna do elektro zaworu - 2 przewody - jakie powinno być napięcie w czasie i próby załączenia oraz druga zasilajaca zawór- masa, faza i uziemienie - jakie tu powinny...
Witam Mam u siebie zamontowane w samochodzie również zamontowane PT-04 firmy Exus i nie mam z nim żadnych problemów. Na przewodzie niebieskim w czasie pracy pro-turbo ma być podawana masa. Przewód niebieski służy do zablokowanie przewodu blokady zapłonu.W alarmie jest przewód odpowiedzialny zazwyczaj za odcięcie zapłonu i ten przewód rozwieramy za pomocą...
A co to za buzzer ? Buzer na 12V. Małe czarne w kształcie walca z otworkiem i dwiema nóżkami zasilającymi. Pobiera tak mało prądu, że spokojnie można go podłączyć pod wyjście 555 i układ nawet się nie grzeje. Rzem chyba pobiera to z 60mA. Czy w związku z tym potrzebny jest BD 135? Wykorzystaj nóżkę reset (4). Rezystor 100K od plusa do nóżki 4 i od...
może być któryś z czujników wału jeśli sterownik silnika odczyta błędne położenie wału blokuje nie poda minusa na przekaźnik pompki paliwa i cewkę zapłonową jest to jeden przekaźnik Dodano po 6 wtedy rozrusznik kręci ale nie ma iskry i pompka nie pracuje sprawdź czy jest masa na przekaźniku po włączeniu zapłonu słychać będzie jego pracę jeśli go nie...
Pacjent żyje. Do schematów się nie dokopałem ale usterka usunięta. W moim przypadku walnięta kostka stacyjki ( co ciekawe po przełączeniu w zapłon napięcie na żółto-zielonym się pojawiało ) . Auto w automacie , dostałem tylko od ręki kostkę od manuala ale oprócz braku blokady wyjęcia klucza na biegu innym niż P różnic brak. Ta blokada była już wcześniej...
Ja nie udaje że się znam. Jakbym miał pojęcie to bym się nie pytał. Mój stary się na tym zna a ja mu tylko klucze podaje jak coś :P.. Lamera to sobie zrób, wychowaj i możesz go wyzywać!! Silnik 1,2 8V, Corsa B 98r. Sprawdzany był ten moduł (nie znam fachowej nazwy a ojca nie ma) do którego podłączane są przewody wysokiego napięcia. Na chłopski rozum...
Witam, jestem monterem systemów GPS. Czy posiada ktoś wiedzę na temat szukania przewodów odcięcia zapłonu w różnych modelach samochodów. Potrzebuje informacji jak najłatwiej lokalizować dany przewód, żeby poprzez wbudowany moduł w gps-ie załączyć blokadę na przewodzik odpowiedzialny za uruchomienie rozrusznika - miernik tj. znalezienie napięcia na przewodzie...
Dziś odłączyłem całkowicie LPG, emulator itd. Następnie odłączyłem alarm i jakieś śmieszne blokady zapłonu. Po przywróceniu instalacji do pierwotnej postaci jak fabryka nakazuje silnik dalej nie pali. Odpala na plaku i chodzi więc iskra jest. Strzela w przepustnicę ogień pewnie przez podawanie placka. Napięcie do wtrysków dochodzi . Z wtrysków "sika"....
Witam proszę o pomoc zerwał mi się pasek roz. wszystko zostało wymienione roz. ustawiony wałki z blokadami wał na znaki po podpięciu po złożeniu wszystkiego i podpięciu akumulatora efekt jest taki ze brak iskry nie słychać pompy paliwa po przekręceniu zapłonu gasną kontrolki wtrysków i code sprawdzałem napięcie na cewkę i jest 0,8v nie wiem co jeszcze...
Witam! Dostałem od znajomego alarm Silicon Esprit, wszystko podlaczyłem niby ok ale mam problem z podlaczeniem blokady zapłonu (pompy paliwa). Podlacza sie to pod przewód pomaranczowo czarny wychodzacy z centralki. Czy przewód ten to sterowanie plusem czy minusem?? Nie mialem oryginalnego przekaźnika więc wziałem taki zwykły 15A, dałem mu stały + i...
Sprinter jest z 99r. poj. 2.9 kod silnika 602.980, złącze jest 14-pinowe. Sprawdziłem napięcia na pinach przy włączonym zapłonie: 1. zacisk 31 0.00 - masa 2. zacisk 15 11.98 3. zacisk 30 12.00 4. blokada przeciwkradzieżowa 10.59 5. sygnał prędkości obrotowej 0.04 12. zestaw wskaźników KI 9.75 14. układ sterowania pracą silnika 0.04 Są to jedyne piny...
hhmmm... źle podłączone.... hmm... załączam opis już w języku polskim - proszę więc o pomoc w poprawnym podłączeniu :)) Oznaczenie przewoduObjaśnienie +12VNapięcie +12V GNDWspólny („masa”) LWyjście sygnalizacji „+” kierunkowskazem LWyjście sygnalizacji „+” kierunkowskazem LSUPPLYNapięcie przełącznika (wyłącznika)...
Odcinanie napięcia od cewki nie jest skutecznym zabezpieczeniem, złodzieje posiadają pewne przygotowanie do zawodu, miałem kiedyś uszkodzoną stacyjkę i zanim ją wymieniłem napięcie na cewkę podawałem z tylnej lampy swiateł pozycyjnych - czyli jeden krótki przewodzik i omijamy ukryty wyłącznik. W prostych instalacjach blokady elektryczne bardzo łatwo...
Witam. W mojej Hani na wyposażeniu jest centralny zamek otwierany kluczykiem od strony kierowcy. Dodatkowo zamontowane został siłowniki/siłownik (nie wiem ile i jakie) do sterowania centralnym z pilota i to wszystko podłączone zostało do alarmu o nieco mylącej nazwie TOP. (raczej nie TOP SYSTEM od Quasar). Alarm już leciwy ale do niedawna wszystko było...
Tak kolego miałeś rację,był rozrząd przestawiony o jeden ząb.W trakcie jazdy auto zgasło odrazy.Nie sprawdziłem dokładnie paska rozrządu,tylko zasugerowałem się blokadami rozrządu.Na pasku brakowało ,jak teraz policzyłem 11 zębów.Nie wiem ,co tam się stało ,czy coś w padło tam i tak żeby wycięło.Ale się przestawił rozrząd.Powiem szczerze hujjjj,z tymi...
Światło stop nie świeci się cały czas? Prąd 4 A zgadzałby się z mocą dwóch żarówek w tylnej lampie. DIODE to po prostu dioda. Są one używane w systemie blokady zapłonu i/lub rozruchu przy rozłożonej stopce bocznej. Jak zmierzyłeś te niestabilne ładowanie? Akumulator jest w prawidłowej kondycji? Pojemność, rezystancja wewnętrzna, napięcia w trakcie ładowania?...
wylaczyc stacyjke, uśpić BSI (odczekac 6 minut nie dotykając samochodu, w szczegolnosci nie otwierajac zadnych drzwi (i nie bawic sie pilotem!)), nie budzac BSI odpiac kleme akumulatora, odpiac szary konektor na COM, podlaczyc akumulator, wlaczyc zaplon, odczekac poki sie nie zapala swiatla pozycyjne, wpiac z powrotem kostke do COM Witam, mam ten sam...
Na moje oko : 1. Coś nie wyrabia 2. Coś "przerabia" 1. Cewka dają ma za mała wydajność lub impulsator "się gubi" 2. Cewka daje zbyt wielkie napięcie przez co cały układ (w module) się "zatyka" Osobiście u siebie przerabiałem pkt 2. cewka (nawijana wg artykułu w EDW odnośnie zapłony CDI w Simsonie) daje przy kopie napięcie rzędu 120-150V AC niby ok,...
Daj numer tego błędu, DF.... i kontekst np 1DEF 2DEF itd. DF113 Napięcie zasilania czujników 1.DEF obecny DF002 Obwód Czujnika Temperatury Powietrza CO.1 obecny Na początku stan rozruchu zmieniał się z nie wykonany na wykonany mniejwiecej co dwie może trzy sekundy. W tej chwili stan wygląda tak Blokada rozruchu nie aktywna + po zapłonie obecny rozruch...
Witam Sprawa jest nadal nierozwiązana i nie mam nikogo zdolnego/ znającego się na temacie/ obytego z podobnymi przypadkami. problem występuje nadal. Sprawa porannego problemu z odpaleniem występuje nadal - mimo cieplejszych dni. Gdy po raz pierwszy wsiadam (na zimne autko) z rana i próbuje odpalić samochód jednym kręceniem kluczyka i rozrusznika muszę...
Szukam kogoś kto ogarnie mi temat modułu wykonawczego sterowanego szyną CAN. Posiadam urządzenie które jest sterowane nadajnikiem bezprzewodowym i odbiornikiem Hetronic. Odbiornik wysyła sygnał po szynie CAN do modułu wykonawczego. Moduł wykonawczy załącza odpowiednią funkcję. Sterownik musi mieć 7 wyjść ( dwa wyjścia z blokadą i pięć wyjść na zasadzie...
blokada zapłon zapłon blokada blokada zapłon blokada zapłon alarm
zapis pliku excel trwałość pralek dioda ograniczenie prądowy
Podłączenie dwóch czujników ciśnienia do pompy głębinowej Migająca dioda w transformatorze lampek choinkowych