Bloki danych, adaptacja to zupełnie co innego. Możesz najpierw wejść w adaptacje - kanał 00, wartość 0, zapisz a potem w bloki danych i tam odpowiedni kanał - 98, przełączyć z prawej strony na USTAWIENIA PIERWOTNE, wtedy przepustnica powinna zacząć się ruszać, odczekać z minutę, przełączyć na BLOKI DANYCH (wcześniej ten sam przycisk miał nazwę USTAW....
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Kupiłem nowy akumulator i chce go zaadaptować. Mam VCDS znalazłem instrukcje na necie jak to robić. https://www.youtube.com/watch?v=GhCsI4aV... Problem w tym że u mnie kanał adaptacja jest niedostępny jak tutaj w filmiku bloki pomiarowe i kody gotowości. Może u mnie sie nie robi adaptacji akumulatora jak nie można w...
W takiej sytuacji jak to wszystko co jest napisane w postach to prawda to pozostaje sprawdzenie i porównanie jeszcze raz połączeń elektrycznych . Porównanie bloków pomiarowych w obydwu pompach . A i jeszcze jedno, jak wyglądają mapa adaptacji w poprawnie zakodowanym sterowniku esp ? Czy w ogóle są aktywne bloki adaptacji ?
Gdzie kupowałeś ? To zrób tak odpal VCDS, odpal auto i wejdź w bloki pomiarowe, sprawdź które to dokłądnie czujniki pokazują Ci że widzą przeszkodę bo puki co nie wiemy które robią Ci ten problem. Dodano po 41 Po za tym nie wiem czy tam nie trzeba zrobić jakiejś adaptacji jak zakłada się nowe.
A czego szukać błędnego w tych kanałach ?? Jakiś opis masz za co one odpowiadają ? Dodano po 28 Do odczytu adaptacji trzeba się logować ? Bo pokazuje mi że bloki niedostępne.
Witam. Jakiś czas temu przeczyściłem nastawnik przepustnicy w swoim golfie. Po tym zdarzeniu obroty podnosiły się mi od 1000 do 1800 (lecz tylko po wciśnięciu gazu i tak już zostawały). Więc nabyłem urządzenie diagnostyczne z VAG-COM 311.2 w celu wykonania adaptacji przepustnicy. Co się okazało, mianowicie po wpisaniu kodu adaptacji (098) wyskakuje...
Zgodnie z obietnica, odpowiadam: dziala jak nalezy ten ktory jest oznaczony 12596. Mam jeszcze jedno pytanie, gdzie mozna znalezc info jakas tabela kodowania, adaptacji bloki pinout itd wogole do sensorow. Pytam bo mam "newbitla" crash nieznam jeszce oznaczenia trej literki na koncu poczatek 6q0 909 605. Dal sie zresetowac ale tez powylaczal wszystkie...
https://obrazki.elektroda.pl/6697712500_... Rys.1. Współczesny FPGA jest bardzo skomplikowaną mozaiką różnych komponentów sprzętowych. 35-letnie układy programowalne (FPGA) to jedna z najbardziej imponujących technologii, odpowiedzialna za powstanie urządzeń półprzewodnikowych, jaką kiedykolwiek stworzono, zaraz po procesorach (CPU)....
Witam. Samochód posiadam od 3 miesięcy, manetka z tempomatem jest, aczkolwiek nie działa. Po przeczytaniu chyba wszystkich możliwych związanych tematów nie rozwiązałem problemu tego samochodu. Kody błędów silnika jakie po usunięciu się pojawiają to: 18010-Zasilanie napięciowe zacisku 30 P1602 - 35-00 - napięcie za niskie 16519- zespół ; sonda 1; obwód...
Adaptacja po wymianie czyli wpisanie grubości klocka zużytego i nowego. Rozumiem że po tej adaptacji pokazuje status OK? Czujniki Halla ok, bloki pomiarowe, błędy z nimi związane, instalacja w kostkach przy zaciskach sprawdzone? Dodano po 39 Nastawy podstawowe po wyjęciu kluczyka układ też wykonuje?
te wartosci sprawdzisz za pomoca tego programu, a ktory bloki to nie pamietam. w tym silniku nie robi sie adaptacji ale ja wymyj, zobacz tez czy niema nieszczelnosci w podcisnieniu i sprawdz ta sonde.
https://obrazki.elektroda.pl/2222996400_... Tak Intel, jak i wszystkie firmy skupione wokół RISC-V ogłosiły w ostatnim czasie formowanie dużych konsorcjów, mających za zadanie rozwijanie ekosystemów skupionych wokół tych układów. Intel stworzył konsorcjum Compute Express Link (CXL), które skupione ma być wokół otwartego interkonektu...
Witam. Mam problem z webasto do touarego TT/C, które mi sie nie aktywuje z kontrolera na podsufitce ani z pilota. Sprawdzałem Vag'em łącze się z nim po Can'ie, żadnego błędu mi nie wyświetla? Co może być z nim nie tak. Ma ktoś może rozpiskę adaptacji tego ustrojstwa, jakieś bloki pomiarowe. Może tam znajdę przyczynę braku chęci do grzania. Pozdrawiam....
Chłopaki znam sie troszke na mechanice i na elektryce, linka jest luźna instalacja sprawdzona, z resztą nie ma żadnych błędów w sterowniku, robiłem też takie adaptacje ale na innym interfejsie niestety mam tylko dostęp teraz do tego biednego i po tym co opisujecie ni cholerki nie mogę tego zrobić. Nie ważne czy wchedze w bloki pomiarowe czy ustawienia...
Hej. W 01 bloki w kanale 001 w Basic settnigs nie ma wartosci ADP ERROR/ADP OK. Czy w takim razie należy w 10 dostosowaniu w kanale 001 zapisać wartość 0? Czy po tej operacji okno adaptacji pojawi się w BS?
Wydawało mi się ze z gotowym wsadem to już nie ma możliwości żeby nie poszło zgranie tego a tu jednak niespodzianka! Dostałem przerobiony wsad od Grala1 wgrałem wsad do Ecu w którym jest już zmieniony numer Vin i nr immo na taki sam jak w liczniku. Po odpięciu klemy i podpięciu z powrotem po kilku minutach auto odpala dalej na 1 sekundę i gaśnie. Następnie...
Nie działa ten sposób z twojego linku. lecz znalazłem to: http://www.vag-com.pl/programowanie-pilo... Wszedłem w centralny zamek w adaptacji w kanale 1 i 21 wyświetla error;/ Więc wszedłem w bloki pomiarowe grupa 003 zadziałała, i wyświetla ze 0 jest pilotow zapisanych w sterowniku;/ Próbowałem wg instrukcji ręcznej poniżej z tego linku lecz też...
A elektryczne wspomaganie Golfa VII stawiane jest za wzór pod względem mechanicznym jak i programowym (sterownik i silnik montowany na przekładni kierowniczej). To samo Passat B6, touran , golf V VI itd. kąt skrętu kierownicy W przekładni z zamontowanym czujnikiem kąta skrętu i po dokonaniu adaptacji wystarczy samo jej kręcenie. Przekładnia w pełni...
Witam, Pracuję nad stanowiskiem "badawczym" tzn. licznik na stole. Mam ogromny problem z dokodowaniem kluczyków (licznik jak w temacie Skoda Octavia I MFA 1U0 920 841B). Mam odczytany EEPROM i znaleziony PIN, mogę poprawnie zalogować się do licznika. Bloki pomiarowe 22,23,24 podają, że mogę zakodować nowe kluczyki. Niestety kiedy przechodzę do adaptacji...
Odświeżam temat. Sprawa dotyczy programów Polski Vag 2.5 i Polski Vag 4.9 - jest problem z wejściem w bloki pomiarowe. Programy mimo prawidłowej instalacji i interfejsu są bardzo ubogie. Nie ma możliwości adaptacji przepustnicy. W pobranych dodatkowo programach wyskakuje coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/2207021300_1... http://obrazki.elektroda.pl/8595640100_1...
https://obrazki.elektroda.pl/2363681100_... Aplikacje obliczeniowe o dużej przepustowości i różnorodne obciążenia obliczeniowe są motorem wprowadzania układów programowalnych (FPGA) do komputerów PC w postaci kart – programowalnych akceleratorów itp. Spółka Achronix Semiconductor i BittWare (marka firmy Molex), zaprezentowały...
witajcie mam już pompę lecz auto nie chce mi odpalić.ropa tryska .regenerowana była pompa i jest nowy sterownik,mój się już nie nadawał.czy do uruchomienia auta potrzebna jest adaptacja ??? silnik brak błędów,skrzynia tiptronic brak błędów .proszę o poradę Dodano po 3 http://obrazki.elektroda.pl/2583494600_1... Dodano po 47 http://obrazki.elektroda.pl/5660285400_1...
Dobry wieczór. Trzeci dzień walczę z problemem. Pacjent to Volkswagen Passat B5 przed liftingiem, rocznik 1996 silnik AFN. Jeden z pierwszych modeli, więc wyposażony fabrycznie w zielone zegary magnetti marelli z którymi nie radzą sobie zbyt dobrze proste interfejsy. Numer części 3B0 919 860 D. Oczywiste, że brak w nim linii CAN. Przymierzyłem angielskie...
Witam! Mam poważną zagrychę z wymianą licznika. A mianowicie podczas adaptacji mam komunikat "System not ok" i po wszystkich próbach wynika że problem leży w nowym liczniku ponieważ robiłem próby na innej identycznej A6 do niej też sie nie kodował, a z niej do tej docelowej zasysał VIN. Od początku: Stary zegar 1/2FIS "920ka" ale bez obsługi komputera...
chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
Może wiesz w który blok w adaptacjach odpowiada za to ?
Ale ty patrzyłeś w kanałach pomiarowych blokach? Czy w > adaptacja > kanał 38 > wartość 0/1
Witam, podłączam się pod temat, otóż mam to to od kilku dni i nie mogę zrobić skasowania inspekcji... Soft 7.0 (podobno najlepszy.... :D) Passat B6 2006. Czy ktoś posiada może rozpiskę, co się kryje pod poszczególnymi blokami do adaptacji dla w/w auta? Pozdrawiam, Adam
Mnożąca adaptacja paliwa blok 1 ;mieszanka bogata.-stały Adaptacja dodatkowego paliwa blok 2;mieszanka uboga.stały Adaptacja dodatkowego paliwa blok 1;mieszanka bogata -nieciągły
Dzięki dob12 po sprawadzam sobie kodowanie i funkcje. W takim razie w poniedziałek sprawdzę zamek jeśli się okaże że wszystko jest dobrze to zdobędę drugi sterownik centralnego zamka (komfortu :)) podmienię i zobaczymy jak się zachowa. Będę informował... Kolego Megamax nie bardzo rozumiem Twój zapis. Rozumiem że A021 to kanał 21 w bloku adaptacje ale...
Zaloguj się do ecu 12233, potem adaptacje blok 12, z 32768 zmień na 32600 (wydłużenie czasu grzania świec zarowych) sprawdź czy pomogło
Musisz znać specjany kod aby uzyskać wejście do bloku adaptacji
Jak robisz adaptację przepustnicy to widać w blokach że adaptacja się robi?
Takie sprawdzenie Ci nic nie da. W blokach pomiarowych obserwować wartości z niego. Można spróbować zrobić adaptacje czujnika. Zmień program na VAG lub VCDS Lite. Pod siedziskiem tylnej kanapy.
Ale z tego co wiem jak nie ma akceptacji to nie odblokuje bloku adaptacji ;D Z tego co widzę akceptacja jest tylko faktycznie należy na nią oczekiwać.....300s.
Sprawdź w blokach pomiarowych czy rozpoznaje algorytm pilota bo pewnie tu będzie problem.
Kupiłem ten transponder z innego źródła, próbowałem już chyba wszystkiego. Ogólnie dziwnie ze w tym aucie względem innych normalnych aut że tak to powiem nie wchodzi w tryb zwłoki po zalogowaniu się do bloku adaptacji kluczyka czyli do 01. Tylko wprowadzenie bloku 50go zapala diodę na stałe a po czasie odblokowuje adaptacje licznika. Ale jak pisałem...
Ok a potwierdzisz to że w bloku pomiarowym wskazania położenia kierownicy będą widoczne dopiero po adaptacji ? Zgadza się. Przed jest 0 po już wskazuje właściwie.
Jak zakładałeś temat należało napisać że w pańskim Audi jest skrzynia bezstopniowa (CVT) i wiadomo by było że olej nie ma nic wspólnego z tą usterką (a filtr oleju można wymienić dopiero po rozebraniu skrzyni, zabudowany). A teraz co do usterki, potrzebny będzie interfejs np. Vag aby odczytać czy skrzynia nie ma błędów, jeżeli nie to wchodzimy w parametry...
Wieczorem podrzucę bloki i adaptację.
Po zamontowaniu nowych elektrozaworów dokonujesz komputerem tylko adaptację. Nowy blok zaworowy z elektrozaworami to koszt od 3000zł. do 3400zł., po zamontowaniu też wykonujesz adaptację. Cena uzależniona od dostawcy.
Dziwne. Jeśli ESP zapala się po ruszeniu w czasie jazdy to znaczy ze czujnik zyje. Jaki kąt widać na prostych kołach? Podepnij VCDS i odczytaj Sterling Angle w blokach mierzonych na prostych kołach.
Ten pin jak będziesz używał to chyba musisz go poprzedzić zerem. Doczytaj jeszcze. I tam jak coś pójdzie nie tak to wyłącz zapłon i ponowna próba za kilka minut. Może być blokada czasowa ale to w blokach/kanałach w vcds będzie widać.
17580-czujnik kąta uchylenia 2 napedu przepustnicy sterowanej nieprawidłowy sygnał ,a ten drugi to straty cisnienia pomiedzy turbo a zaworem przepustnicy czesto pomaga na to czyszczenie i nowa adaptacja nastawnika a wczesniej dokładna kontrola w blokach pomiarow jej działania
to może tak do mechanika podstawić ? chyba że masz kabelek i mozesz spr błędy bloki zrobić adaptację skrzyni ?
Oczywiście że musi być pełna wersja. Na 64 bitach nie działa. Działa VCDS Lite. PIN: 53xx, jest powtórzony we wsadzie 3 razy. Zobacz w blokach pomiarowych czy czasem nie masz aktywnej blokady czasowej i czy pasuje Ci nowy transponder - blok 23 i 24. Widać po wsadzie że immo jest w liczniku więc klucze koduje się po zalogowaniu do licznika w kanale 21...
Udało się !!! po tylu latach :D Zatkałem ręką przepustnicę to zgasł więc wszystko ok. Przepustnice czyściłem wcześniej i zrobiłem podmiankę z adaptacjami itp. - nie pomogło Powymieniałem milion czujników niepotrzebnie. (temperatury, map sensor itp.) Po jakimś czasie wyskoczył mi błąd od zaworu egr (nie wiem czemu nie odrazu) Znalazłem filmik z czyszczeniem...
Witam ..............można naprawić lub "wyłaczyć"!!! pozdro rox............
Przecież masz VAGa to chyba musisz być specjalistą. Zobacz czy to zadziała. Moduł komfortu - adaptacja- kanał 5 - zmieniasz z 1 na 0 - testuj - zapisz- ok Przy VCDSie powinno podpowiadać za co odpowiada każdy blok w adaptacjach.
Wchodzisz w WEBASTO pozniej adaptacja, na bloku 42 z 0 robisz 1 i zapisujesz. Webasto sie odblokowywuje i teraz kasuj bledy.
Musisz sprawdzić kodowanie, czy jest prawidłowe pod el szyby. Następnie bloki i adaptacje w kanałach. Tyle na szybko.
Zmierz kompresję i zobacz wyniki. A czego mam oczekiwać bo domyślam się że wiesz? monsters dziwne bo jest blok adaptacji dokładnie z opisem że dotyczy zmiany obrotów. Jakieś sugestie ? Od czasu do czasu pojawiają się błędy: 16556 - Zespół 1; system pomiaru paliwa P0172 - 35-00 - system za bogaty 16686 - Cylinder 2 P0302 - 35-10 - rozpoznane wypadanie...
W niektórych simosach robi się adaptacje w bloku 001 Dopóki jest błąd, adaptacja nie przejdzie. Short Circuit - albo uszkodzony silniczek, albo sterownik, skoro widzi zbyt duży prąd.
Vcds pokazuje w 17 intruments w blokach mierzonych wartości widoczne na zdjęciu. Wcześniej w bloku 25 pierwsza wartość wynosiła 2 teraz wynosi 0. Czy ktoś wie o czym mówią te wartości? Licznik nie ma lączności poprzez CAN ze sterownikiem silnika.
Chodzi o adaptacje w 50 bloku? Nie przyjmuje kodowania, w ogóle nie chce się np. Vin przenieść do nowego licznika
Nie z tej strony zaczynamy z multitronikiem. Poprzez rozłączenie akumulatora nie zrobimy adaptacji po prostu nic. Na początek proponuję wykonać reset ustawień adaptacyjnych (wykonuję to VCDS lub VagCom): Zapłon wł. silnik nie pracuje. Sprawdzić czy w komputerze skrzyni biegów nie znajdują się błędy, jeżeli tak usunąć usterkę. Uruchomić silnik, osiągnąć...
Witam, auto po wymianie przedniej szyby, wycieraczki w trybie auto naparzają jak szalone, czujnik nie reaguje na deszcz itp. Posiadam kabel VCDS, w którym bloku szukać adaptacji do tego czujnika? pozdrawiam
vag-iem 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
demo?
Bez zapłonu mi PIN akceptuje ale w adaptacjach wszędzie ERROR i nic nie można zrobić. W blokach czas wszędzie 0.0
http://obrazki.elektroda.pl/4290532000_1... Czujnik indeksu UV oraz natężenia oświetlenia SI1132 (Silicon Labs), udostępnia wyniki pomiarów poprzez cyfrowy interfejs I²C. Ponieważ czujnik posiada zintegrowane bloki analogowe, nie musimy zajmować się przetwornikami ADC, źródłami napięć odniesienia itp. Oczywiście obecność światła...
co masz ustawione w adaptacjach w bloku 003 ... daj zrzut ekranu ...
Normalnie producent nie przewidział takiej sytuacji jak odłączanie akumulatora w celu kasowania adaptacji, normalnie to robi się komputerem ale też nie pamiętam jak reaguje ten twój sterownik...w niektórych jest kasowanie map sondy, mapy stukowej czy bloku BLM...no trzeba by podłączyć pod interfejs...
Jak masz interfejs to sobie to sam możesz zrobić: 01 sterownik silnika 04 adaptacja 60 blok przepustnicy, czekasz aż w 4 polu pokaże sie adaptacja ok i 06 wyjście i po robocie.
Zainstaluj najnowszego VCDSa ze strony ADAKO. W folderze LABELS będziesz miał wszystkie pliki etykiet jakie są w programie, możesz otwierać je w notatniku. Interesujący Cię plik znajdziesz po oznaczeniu VW ze sterownika silnika. Będziesz miał tam opisane kodowania, bloki pomiarowe, adaptacje, loginy itp.
:arrow: 25-immo, :arrow: 11-login, :arrow: 10-adaptacja, :arrow: 01-kanał, :arrow: wpisujesz ilość kluczy 0000x zatwierdasz i każdy klucz conajmniej na 1 s włączyć zapłon. a co z odpowiedzią na moje pytanie o bloki wartości mierzonych?
Może w innym bloku jest. A robiłeś adaptacje wszystkiego? Z kodem logowania itp?
Oprócz dodania kluczy to trzeba jeszcze dopisać licznik do ECU. Przy immo3 jest to kanał 50 w adaptacjach. Cos około bloku pomiarowego 125 w liczniku widać czy jest komunikacja ze sterownikami podłączonymi do licznika. Pokaż screen z polaczenia z licznikiem przez VAGa to będzie widać jaki typ immo masz, pokaż dla starego licznika i nowego. Chodzi o...
Witam, mam ten sam silnik w skodzie Octavi, i ten sam sterownik simons, żeby działały inne funkcje w vag-u trzeba zmienić ustawienia w opcjach programu: start baud 9600 blk25 char0 Po tych zmianach na pewno będzie dostęp do wszystkich funkcji programu,:) SPRAWDZONE. Ale ja osobiście używam vag4.9pl(nie trzeba nic zmieniać w opcjach) i aby zrobić adaptację...
Dałbym i ze 200 :D , ale niestety blok 03 w adaptacji licznika jest niedostępny (NOT AVAILABLE). Mam dostępne kanały 00,01,04..... PS. Problem rozwiązany. Pomogła wymiana licznika.
Procedurę można przeprowadzać na włączonych światłach. Adaptacja wygląda jak u zrachwal84, po zrobionej grupie 001, należy wyjść DONE, GO BACK i z powrotem wejść ale w grupę 002, po tym zostanie zapisana adaptacja. Nie ma możliwości jak w opisie przejść z grupy 001 do grupy 002 bez wyjścia z bloków pomiarowych , aby adaptacja się zapisała. Metodą prób...
Witam. Proszę o podpowiedź czy w instalacji TN-C po dokonaniu rozdziału możemy objąć połączeniem wyrównawczym piec i rurę gazową gdzie sama koncepcja objęcia takim połączeniem jest wskazana, czy też tego nie robić bo przy braku uziomu rura gazowa będzie robiła za ten uziom co już z kolei jest niedopuszczalne. Czy ktoś ma gotową "Eurekę" i rozwałkowany...
Nie wiem jak w tym silniku akurat ale najwyżej znajdziesz blok bedzie tam status adaptacji. Zrób jeszcze reset 000
Zrob skan wszystkich blokow , mialem podobna sytuacje i byl blad w 19 bloku (gateway ) , dopiero po wykasowaniu adaptacja zostala prawidlowo wykonana .
Kanał 91 w adaptacjach ma wartość 1. A w blokach pomiarowych na którym kanale sprawdzić czy jest zezwolenie ?
A ja do tej pory śmigałem na zwykłym niebieskim kabelku, koszt 30 zł, program VAG COM 3.11. Kodowania robi, adaptację robi, bloki wartości też, więc nie widzę potrzeby, żeby do własnego użytku pchać się w setki zł... Teraz ustrzeliłem VCDS-a w dobrej kasie :)
Podczas adaptacji widzisz w blokach pomiarowych zmieniające sie wartości?
Pokazało 0.0V w bloku pomiarowym 30.
Witam. Mam problem z audi S4 4,2 2004 rok. Auto jeździło normalnie choć czasami wypadał zapłon na jednym cylindrze. Wczoraj zaczeło chodzić coraz gorzej. Dziś odpaliłem i po chwili zaczeło jeszcze bardziej kuleć aż zgasło. Tak na szybko odczytałem błędy: 17544 adaptacja dodatkowego paliwa blok 1 mieszanka uboga (stały) 17546 adaptacja dodatkowego paliwa...
Jeśli ktoś jest z okolic Krakowa to moge podjechać i zrobić diagnozę. Dalej mi sie nie chce jechać i mi sie nie opłaca. Większość tych maszyn jest zgrzebana. Najpierw trzeba je zazwyczaj przywrócić do stanu fabrycznego dopiero później szukać usterki. Tak naprawdę do podstawowej naprawy nie potrzebujecie komputera. Wystarczy miernik i znajomość prawa...
Poczytaj to: https://www.vag-com.pl/index.php?mod=sit... To że nie ma funkcji na liście nie znaczy że nie możesz wejść w blok wpisując jego adres.
Przyczyną tego drugiego błędy może być zle wykonany EGR. Tak wygląda jakby pokazywał inne położenie zaworu niż jest w tej chwili. Widać to będzie w blokach pomiarowych. Zanim zrobisz adaptacje to najpierw wykasuj nastawy podstawowe w kanale 00 w adaptacjach. Temperatura silnika między 20 a 60 stopni, silnik zgaszony, błędy wykasowane.
z tego co sprawdzalem nie moglem wejsc w blok 22, Bo pewnie wchodzisz w adaptacjach a nie w blokach pomiarowych. Jeżeli w blokach pomiarowych nie masz dostępu do 22 to pewnie wina programu.
To nie bloki tylko kanały adaptacji. Możesz wypiąć przewód z niebieskiej wtyczki, pin 23, przewód czerwono-szary i podpiąć go do masy. Czyli masę podajesz na stałe na pin 23. Wtedy powinien zmienić się opis błędu. Jak będziesz podawał masę na ten pin z częstotliwością ok 1,5/s (1,5Hz) to błąd powinno dać się wykasować i licznik powinien myśleć że ma...
witam mam problem z adaptacją zaworu egr w audi a3 1.8 20v apg z 2000r padł mi zawór egr i postanowiłem kupić nowy zamiennik zamontowałem go i zrobiłem adaptację w bloku 074 w czwartym polu pokazał się napis adapt ok przebiegła normalnie i auto pomyka jak szalone w pierwszym polu 0,720v w drugim 3.780v w trzecim 0.720v w czwartym adapt ok , ale po zgaszeniu...
Adaptacje zrobisz gdy silnik jest nagrzany miedzy 10 a 50C w bloku 074. Sterownik oczywiscie wczesniej bez zapisanych bledow musi byc.
Dostępne funkcje min.: - Identyfikacja sterownika - Odczyt kodów błędów - Kasowanie kodów błędów - Bloki danych (live data) - Nastawy podstawowe - Adaptacje - Test elementów wykonawczych - Kodowanie modułów - Kasowanie inspekcji - Cofanie zacisków do wymiany klocków hamulcowych - Adaptacja przepustnicy - Dodawanie kluczy
Przepraszam za tak dlugą zwłokę w wyjaśnieniu problemu ale zapomniałem o tym temacie 🤷♂️ skończyło się na wymianie kompresora(swoje już napracował i nie dobijał powietrza),czterech poziomic i bloku zaworowego, po tej czynności podniosła się i przeszła adaptacje 💁♂️ jeździ już dłuższy czas bez problemów.
Odkopuje trochę temat by nie zakładać nowego. Wymieniłem u siebie blokadę na nową. wykonałem procedure podana w tym wątku, czyli zalogowałem sie w immo, adaptacje, blok 51, nowa wartość. W górnym lewem oknie cały czas pokazuje not ok. Czekałem ponad 10 minut i nic. Chciałem wykonać ponowne logowanie, blokuje mnie czas bagatela 255 minut. po upływie...
Adaptacja czy bloki pomiarowe? Jeśli masz możliwość podmień ecu, nawet bez zgrywania immo aby tylko na sekundę zagadał. Jeśli widzi obroty wału, zasilania są, zezwolenie jest, wiązka nie uszkodzona to chyba zostaje tylko sterownik.
Nie oglądałem jeszcze nic z dpf. Mówisz o bloku bodajże 068? Jak zrobić potem adaptacje filtra i czujnika? Filtr mam wydmuchać sprężonym powietrzem?
Jeśli masz VAG to możesz przestawić dawkę (to zależy jak został założony nastawnik bo czasem może nie być możliwosći regulacji VAG). Wchodzimy w ENGINE potem LOGIN wipsujemy 12233 Potem 10- ADAPTACJA i na pierwszej pozycji mamy dawke paliwa zapisz sobie jakie masz ori nastawy a potem zmieniaj (oczywiście w granicach rozsądku) i sprawdzaj na main blok...
Witam, męczę się już któryś dzień i mam następujący problem. Po wymianie licznika z Jaeger 8D0920930P IMMO 2 na VDO 8D0920980K auto nie odpala na nowym liczniku chociaż adaptacja przebiega prawidłowo, kluczyki dopisują się bez problemu, po dopisaniu lampka od immo znika jednak auto dalej nie odpala. Sterownik silnika to: 8D0 907 558 DA, po próbie odpalenia...
skasuj wszystkie błędy i wykonaj adaptację na płaskiej równej powierzchni może pomoże. Możesz także poszukać w blokach pomiarowych dane z każdego czujnika i zobaczyć czy czasem któryś czujnik nie daje przekłamanych wartości lub któraś wtyczka zaśniedziała i rezystancja czujnika się zwiększyła.
Witam. Chcę zmienić wartości w blokach 60,61,62 w adaptacjach adresu 17 (liczniki) Obecnie mam blok 60- 50287 chcę zmienić na 35951 61-33663 zmiana na 447 62-4944 zmiana na 28752. Niestety po wciśnięciu TEST wartość pozostaje bez zmian. O co chodzi. Auto nie ma komunikacji przez CAN. Może to wqina złych adaptacji w DATA-BUS Nowe wartości wziąłem z karty...
w większosci vw poduszke pasażera wylacza się z poziomu diagnostyki. W vw tool to zdajesie zakładka adaptacje i blok pierwszy albo drugi wpisz odwrotną wartość konfiguracji( jak jest 1 to wpisz 0...) powodzenia
Adaptacja czujnika . Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) Wymagania: ·Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V. [Wybierz] [03 - Brake Electronics] [Bloki pomiarowe - 08] Grupa 005 [Idź!] Sprawdź pola 1, wartość musi być między -8.0 a +8.0 bar. [Gotowe, powrót] [Bezpieczeństwo dostępu - 16] Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego....
Witam podczas proby adaptacji bloku 12 Vagiem wyskakuje mi blad ze funkcja jest niedostepna. W zsadzie nie wiem dlaczego, loguje sie uzywajac kodu 12233,wartosci rowniez moge odczytac ale przy probie edycji ... lipa... Uzywam testera V-scan multi z wgranym Vagiem 7.9, moze ktos wie jak podejsc do tematu bardzo bym prosil o sugestie Pzdr
kanał adaptacji adaptacji pomieszczenia login adaptacji
moduł skandynawski żywica epoksydowa miedź uszkodzona grzałka kuchenki
wiertarko frezarka moduł bluetooth
Suzuki Grand Vitara 2004 2.0B – wymiana uszczelniacza reduktora od strony wału napędu Piaggio Zip, Typhoon – napięcie cewki zapłonowej statora AC-CDI, pomiar i typowe wartości