Pin 3 5V pin 4 12V Źle podane wartości!!! Podłącz swoją przepustnice u kolegi i odczytaj błędy, poza tym masz dwa bratnie auta, włącz zapłon i porównaj pomiary. Dodano po 2 W sterowniku silnika, odpowiednio pin 74,62,75,69. W przepustnicy 7 pin, prawdopodobnie brązowy przewód to masa, ją też sprawdź. Dodano po 50 Sprawdź przejścia, jeśli zasilania są,...
to nie ten login
stary zegar VIN WAUZZZ8Z83N005696 IMMO ID AUZ7Z0B2102086 LOGIN CODE 08998 przebieg 117956 nowy VIN WAUZZZ8Z82N032234 IMMO ID AUZ7Z0B2039531 login 01798 przebieg 112850
:?::?::?: YYYY, a to niby dlaczego i jak?
Wchodzisz w adaptacje 10 wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zależnie od silnika 12233 dla 1,9tdi 10 adaptacja W adaptacji możemy zmienić 1 - dawkę paliwa- można podnieść będzie mocniejszy 2- ustawiamy wolne obroty silnika 3- współczynnik wypełniania EGR (podając graniczne wartości można go wyłączyć całkowicie) 4- przesunięcie kąta wtrysku 5...
moim zdaniem jednak masz zły login.
Witam mam pytanie czy programatorem ezp2019 będę w stanie odczytać eeprom 93c76 simos 3PB.Docelowo chciał bym zdobyć login w celu adaptacji obrotów biegu jałowego fabia 1.W vcds lite wchodząc w blok 01 da się podnieść wartość 128 na 138 test potem przyjmuje save.Obroty są podniesione Ale kiedy odłączam interfejs od wtyki obd obroty z powrotem spadają...
Błąd pamięci wewnętrznej ECU, zrób wydłużenie czasu grzania świec żarowych w adaptacji grupa 12 zmień wartość na np. 32675 (im mniej tym grzeje dłużej) w 9/10 przypadkach pomaga. Login 12233.
Witam. Problem jest taki, że przełożyłem pompę wtryskową w Audi a6 2,5TDI V6 w miejsce starej VP44 o symbolach 059 130 106 J zamontowałem pompę z symbolami 059 130 106 DX (na 100% sprawna bo wyjąłem osobiście z samochodu który sam gasiłem jako ostatni. :) ) Auto oczywiście nie chce odpalić (chyba, że na jakimś środku samostarcie ;P wiec silnik też w...
Witam, potrzebuję login do adaptacji w vag.com Adaptacji czego?
Kodowanie wysypało, nie wiem jak to się stało. Ale były problemy z zasilaniem. Teraz są same zera. Kodowanie przyjmuje ale po wyjściu z abs są dalej same zera. Dla tego wydaje mnie się że trzeba to robić przez login. Program nic nie podpowiada. Login jest tylko do adaptacji czujnika kąta.
a login do adaptacji czujnki oczywiście jest wpisany
Warunki regulacji: -zapłon włączony -w pamięci jednostki sterującej brak błędów -napięcie zasilania minimum 11,5 V -wszystkie urządzenia elektryczne wyłączone -pedał gazu musi być puszczony Funkcja 01 – elektronika silnika Funkcja 04 – nastawy podstawowe Kanał 060 Jednostka sterująca dokona adaptacji w 9 krokach tak musisz sie za to zabrac...
Forum jest po to by rozwiazac problem a nie doradzac jakie zakupy mam zrobic. Prosze o pomoc tylko chetne osoby do pomocy zlosliwcom dziekuje Dodano po 1 Pompa sucha nie zalana tranzystory ok moze trzeba login do adaptacji zeby zrobic ustawienia fabryczne albo jakis reset
Czas znaleźć elektryka? Sam logowałeś? Jaki login wpisywałeś przed kodowaniem / adaptacją?
Oj kolego, chodzi tu o zwykły login kod .Wszelkie login kody dostępne sz w najnowszej elsie.pozdrawiam!alphao1
Przy adaptacji sterownika w VW T5 , 2.5 tdi po procedurze: 01- engine 11- login - login OK 10 - adaptacja próbowałem też 00 -save (reset ustawień) 50 - tu podaje login z licznika TEST - i mam : w 2 ramkach w vagu pojawia sie nr VIN i IMMo czyli Ok ale nie podswietla sie klawisz SAVE ? Dlaczego ??
Witam. Próbowałem podnieść obroty w Fabii z silnikiem AWY 1.2 HTP w adaptacji 10 i kanale 1 zmieniałem wartość 128 na 133 ale przestawało podnosić obroty po odpięciu fejsa lub wyłączeniu zapłonu. Czy ma ktoś na to sposób czy login potrzebny?
kod do licznika 1279 Jak dorwę chwile napisze program do odczytu pinu trw i vdo Pin poprwany taki jak w silniku ale mam drugi problem z nowym licznikiem, sczytałem pin vag commander i podaje 5902 wiec wpisuje w login 05902 ale pisze ze pin nie jest poprawny i nie moge zrobic adaptacji w kanale 50. W zalaczniku eprom z nowego licznika ,narazie zrobiłem...
Czy w audi A4 1.9TDI 2005rok jest możliwość zmiany obrotów jałowych i dawki rozruchowej VCDSem. Czy zachodzi tam tam takowe zjawisko jak dawka startowa?. Jaki jest login do tego silnika do adaptacji czy 12233. Jakoś dłużej trzeba kręcić rozrusznikiem gdy postoi na gorącym silniku.
Zwieksz vagiem rozruchowa dawke paliwa ,powinno byc ok wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233 10 adaptacja W adaptacji zaczynamy od 1 wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac...
odmę to ja mam naprawioną . Login do adaptacji (11) np. w tdi 1.9 jest 12233 bez tego nie zmienisz np. obr. jałowych , dawki paliwa itp. O taki login mi chodzi tylko do ADR. Z tą adaptacją to coś mi nie szło bez loginu. Sprawdzę jeszcze raz tylko nagrzeję do 80. choć wątpię czy przy przepustnicy ma to znaczenie . na 098 i 001 nic mi nie wyświetlało...
Witam po bardzo długiej przerwie odnośnie problemu związanego z adaptacją nowego sterownika. Otóż jak wiadomo sterownik jak i licznik posiadają immobiliser i jedno z drugim musi wzajemnie się odczytać, jeżeli podłączymy nowy sterownik jest blokada immobilisera, aby zaadoptować cały zestaw, wchodzi przez vagcom 01-SILNIK, następnie LOGIN 12233, Adaptacja,...
Witam Chciałem zmienić wskazanie spalania pokazywane przez komputer, niestety Grupa 03 w adaptacji jest niedostępna, wie ktoś jaki login wpisać? Pozdrawiam
1. wejdź w 17 - instrumenty 2. wejdź w login - wklep login licznika poprzedzony zerem 3. wejdź w adaptację 10 - wybierz 21 czyli kodowanie kluczyków 4. wpisz liczbę kluczyków które chcesz zakodować i zatwierdź. Jeśli liczba kluczyków jest większa niż 1 to po chwili wyjmujesz ten kluczyk i wkładasz następny i włączasz stacyjkę, po chwili wyjmujesz ten...
Witam serdecznie, ze względu na luz "mechaniczny" w przekładni kier. oddałem ją do regeneracji do znanego zakładu w Sopocie. Wspomaganie elektryczne dotychczas działało bez zarzutu, nigdy nie było awarii oraz błędów. Po montażu do samochodu przekładni, ustawieniu geometrii żadna próba adaptacji wg. instrukcji z strony "Ross-tech" nie aktywowało wspomagania....
Chodzi mi o logowanie sterownika silnika (ENGINE) do adaptacji kanałów, login 12233 jest odrzucany przez sterownik. Silnik 1.9tdi 105KM, rok 2004. Jest możliwość wejścia do sterownika innym logiem, czy jest to zablokowana funkcja w tych silnikach/sterownikach?
Audi A6C5 2.0 alt 2003 rok potrzebuje login do adaptacji w vagu silnika a dokładnie o regulacje wolnych obrotów mam w tej chwili 760 obrotów a to trochę za mało chcę zmienić na 880-890 obrotów.
Witam mam pytanie gdzie mogę znalezć ten login ,problem pojawił się po wymianie pompy abs , w czasie adaptacji udało się usunąć większość błędów pozostał jeden (brak nastawów hamulca ręcznego) z tego co się dowiedziałem potrzebny jest login do modułu a tego właśnie brak i pytanie gdzie można zdobyć ten login??\ pompa abs nr: 3c0614095m moduł epb nr:...
przeprowadzam adaptacje pompy w silniku 2.5 V6 TDI samochodu z rocznika 2005 Skody SUPERB. Używam do tego najnowszego oryginalnego VAG CAN Profesional. oraz DELPHI , wywala mi błąd podczas adaptacji. Moje pytanie: posiadam PIN na zdrapce przy kluczyku 1749, czy login to pin ? w czym moze byc problem podczas adaptacji pompy jeśli ktoś kiedyś zmienił...
Witam, podepnę się do tematu jeśli Panowie pozwolicie... mam rzeczonego Passata b6 2007 1,6 BSE z auto-hold. Klientka przyjechała na niedziałający EPB (bardziej irytowała ją migająca kontrolka-cyt." ja tego nie używam, może by to wyciąć". Nie skomentowałem. Po diagnozie padło na lewy tylny zacisk, mówię, że problem leży po stronie lewego zacisku i jego...
Witam! Czy ktoś może podpowiedzieć jaki jest login do adaptacji w module CAN-Gateway Audi A6 - 2006r. Potrzebuję wprowadzić adaptacje w tym module ale adaptacja zabezpieczona jest hasłem. Pozdrawiam!
Dzięki za podpowiedz. Bo rzeczywiscie podejrzane dla mnie jest te pompowanie . Powiedz czy w prodedurze pompowania . Robie vcds wiec login 08367 i basic settings grupy 24 i 25 no i wtedy kompresor pompuje ale do pewnego momentu i zatrzymuje sie. Trzeba wylaczyc zaplon i od nowa peocedura i pompuje dalej. Czy to normalne czy powinien napompowac do konca...
Hej, zalało mi komputer na podszybiu przez co ECU się spaliło, kupiłem drugie o tych samych numerach i auto odpala na 2s po czym gaśnie. Jak mniemam immo mnie odcina. Czy jestem w stanie dodać nowy komputer do istniejącego immoblizera przy pomocy Viaken KKL -USB ? Numer sterownika to 06A 906 019 BR https://obrazki.elektroda.pl/5033453100_...
Aha a login 13861 przyjmuje bo nie wywala komunikatu ale w adaptacji kanal 38 i 39 dalej sa zablokowane.. Dodano po 1 Na tym co zawarte w temacie nie zakoncze gdyz to nie rozwiaze mojego problemu.. a nowy vcds z interfejsem rostecha rozwiaze problem?
kolego ja robie tak : poluzowuje minimalnie śruby nastawnika odpalam auto z podłączonym laptopem lekko pukam w nastawnik (w przód lub tył w boki nie) i patrze jak dawka spada czy rośnie.. dodatkowo ważne jest aby w adaptacji silnika ustawić dawke na środek ( chyba w starym vagu jest 128 jednostek), ... i na koniec jak mi już pasuje lekko skręcam nastawnik...
Coś chyba źle ustawiłem jak z czytywałem pin i tak pin ecu i zegarów nr 1 to 4418 a nowych zegarów czyli nr2 to 3266 odwrotnie wpisałem w pierwszym poście więc sprawa wygląda tak jak opisałem z tym że dzisiaj próbowałem takiej kombinacji: Wkładam nowy licznik - kontrolka immo powinna migać , robię adaptację 60 kanału żeby była prawidłowa komunikacja...
Od początku - znajomemu w/w skodzie padł regulator napięcia i jechał x kilometrów bez akumulatora, aż padł komputer. Komputer (siemens) naprawiłem - samochód odpala za pierwszym razem, ale gaśnie po 2 sek. Podłączyłem Vaga i w błędach pokazuje kod 546 (Usterka linii przesyłania danych) i 27-00 "cos tam niemożliwe". immobilizer (25) chyba się komunikuje...
pamietasz moze jaka to byla pocedura kodowania? jak nie to pogrzebie w necie Dodano po 2 "grala1 Tak, możesz. Tylko pilot z tą samą częstotliwością - 433MHz. Najlepiej te same nr." ok pilot juz mamwszystko , grot tez, tylko muszego jeszcze obsadzic i zakodowac a immo dam rade w tym passacie czy musze nowe transpordery kupić ? Dodano po 1 Do tego potrzebujesz...
Witam Szanownych Kolegów Mam prośbę o pomoc z audi a6 1999 rok 1.9 tdi Autko zakupione ze świecącą kontrolką poduszki , po podłączeniu vag-a błąd 65535 - uszkodzenie pamięci decyzja wymiana na nowy -inny używany o numerach identycznych czyli 4b0959655g . Po podłączeniu komputera wywala błąd 1217 Zapalnik bocznej poduszki powietrznej strona kierowcy...
witam , mam podobny problem ( zielone zegary) ustrojstwo , nie można zczytac pinu immo------ tylko przez programator , choler...... zakupiłem licznik z niebieskim podświetlaniem 919( bez can) i podczas adaptacji ( znalazłem na tym forum ) nie zapisuje mi kluczy - poprzednie skasowałem a nowych nie chce zapisac skubany w bloku 21 mimo że daję 1 wyświetla...
Witam, jestem posiadaczem Audi A4 B5 1.9 TDI z 2002 roku. Ostatnio miałem komunikaty na desce (kontrolka ABS, ESP, trzykrotny sygnał dźwiękowy, mruganie wykrzyknika) po załączeniu zapłonu. Błędy te nie załączały się za każdym razem a z czasem coraz to częściej. Zaopatrzyłem się w przewód VAG do diagnostyki. Po odczytaniu błędów wyszło, że mam uszkodzony...
(at)jimasek zrobiłem wydaję mi się jak mówiłeś ale nici z tego. Zrestartowałem przed operacją oba routery. Wszedłem w netia spota zakładka połączenie z internetem i ustawienia i w Tryb adaptacji DSL do Ethernet: zmieniłem na Bridge. Zapisałem i kabel ethernet z netia spota dałem do tp linka ( od komputera oczywiście) tam wziąłem quick setup i wybrałem...
Najpierw trzeba wpisać login z przywieszki 11-login i 10 adaptacja kanał 1 liczba kluczy i już.
Dobry wieczór. Trzeci dzień walczę z problemem. Pacjent to Volkswagen Passat B5 przed liftingiem, rocznik 1996 silnik AFN. Jeden z pierwszych modeli, więc wyposażony fabrycznie w zielone zegary magnetti marelli z którymi nie radzą sobie zbyt dobrze proste interfejsy. Numer części 3B0 919 860 D. Oczywiste, że brak w nim linii CAN. Przymierzyłem angielskie...
Witam : 01 sterownik silnika, 11-login (12233) 10-adaptacja, kanał 02 - prędkość obrotowa biegu jałowego, i wsio.
Silnik, login, adaptacje kanał 12, zmiana wartości 32768 na np 32680 wydłuży czas grzania świec żarowch.
Witam kolegów, to mój pierwszy post na tym dziale - proszę o wyrozumiałość. Stałem się posiadaczem Fabii 1.2 HTP z 2005 r. - model znany z najgorszego silnika. Owy silnik często na światłach łapie zadyszkę w postaci 730 obr/min. i wypadania zapłonu. Wymienione świece, zamienione miejscami cewki zapłonowe, ale bez rezultatu - nie bierze oleju, nie kopci....
Trzeba zrobić reset do ustawień fabrycznych. Potrzebny login. Po tej operacji wspomaganie ruszy ale będzie sypać błędami braku kodowania, adaptacji itd. Loginów jest kilka, które mogą działać. Szukaj na forum VCDS. Przed jakimkolwiek działaniem zapisz sobie aktualną wartość kodowania, może się przydać. Każda błędna próba logowania jest odnotowana przez...
:arrow: 25-immo, :arrow: 11-login, :arrow: 10-adaptacja, :arrow: 01-kanał, :arrow: wpisujesz ilość kluczy 0000x zatwierdasz i każdy klucz conajmniej na 1 s włączyć zapłon. a co z odpowiedzią na moje pytanie o bloki wartości mierzonych?
Login: 13861 Adaptacja, kanał 38, 39 z 1 na 0. Jak niedostępne to nie ma opcji na wyłączenie.
Zrób adaptację tylko w abs. Powinno pomóc. Musisz podać login 40168 w Security akces jak dobrze pamiętam😉
Skąd wziąłeś ten login?
Witam serdecznie, poszukuje loginu do silnika 1.9 TDI o kodzie AXC, miałby ktoś taki i zechciałby podać za dobre piwko :D. login potrzebny mi do vag.com a dokładnie adaptacji.
Login 09555, kodowanie 04255 i od razu adaptacja g85 po wpisaniu loginu 40168 [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
login 40168 potem adaptacja kanał 00 wartość 0 zapisz potem ustawienia podstawowe kanał 060 - ustawienie niemożliwe steering sensor b/d
Witam Mam takie pytanie czy w silnikach z rodziny 2.5 tdi jest możliwość zmiany dawki paliwa tak jak się to robi w silnikach 1.9 tdi, czyli login, adaptacja, wpisanie nowej dawki? Czy da się to zrobić VAG'iem? Pozdrawiam
W internecie znalazłem informacje - adaptacja przez 12 kanał. Coding 2, login 21295.
Nie wiem o co teraz pytasz ale jak dal mnie będzie tak połączyć się z centralna elektryką login i wpisać go kodowanie i do obecnego dodać
dawkę rozruchową poprawisz kabelkiem z portalu aukcyjnego vag za 40zł cała procedura jest bajecznie prosta "vag-com engine login : 12233 adaptacja kanał 05 wpisać wartość max" klikasz test i save od tej pory masz max dawkę jaką można uzyskać małym nakładem pieniędzy od razu powinien lepiej palić, a jeżeli nie to tylko korekta programu u kogoś ogarniętego
silnik - dostęp upoważniony login 12233 - adaptacje 01 zakres zmiany 0 -300
Dobra, czyli zamawiam komputer z tym samym numerem, podpinam go i co dalej? montujesz odpalasz sprzęt ,klik enter i auto pali. Immo 2 to pewnie bez żadnych kodów pójdzie. Jedynie pin musi znać aby do licznika się zalogować, potem login, adaptacje, kanał 20, ilość kluczy, enter i save i ma palić. Nic więcej. Pin zegarów wyrwie Vag eeprom programmerem,...
Jeśli masz VAG to możesz przestawić dawkę (to zależy jak został założony nastawnik bo czasem może nie być możliwosći regulacji VAG). Wchodzimy w ENGINE potem LOGIN wipsujemy 12233 Potem 10- ADAPTACJA i na pierwszej pozycji mamy dawke paliwa zapisz sobie jakie masz ori nastawy a potem zmieniaj (oczywiście w granicach rozsądku) i sprawdzaj na main blok...
Login 12233 Adaptacje kanał 5 i tam zwiększyłem dawke startową. Ustawiłem na maxa i poprawa jest znaczna.
vag/select/engine/login/12233/adaptacje/... 05 , wartość zwiększasz na max jaka jest dostępna
Jeszcze raz licznik-17, 11- login i pin zegarów kupionych .nastepnie adaptacja kanał 50 i pin orginalny pojazdu tak to robisz bo czytam i nie widzę procedury login na poczatku oczywiście w sterowniku nie ma immo off
Login kod najpierw
select/engine/login/12233/adaptacja/kana... 05 Tam w kanale 05 z 32768 zmieniłem na 33768 czyli max ;/
Postępuję wg procedury: [17] Instruments [11] Login [10] Adaptacja w channel number wpisac "21" READ w pole "new value" wpisac "0" - wykasowanie kluczy Test, Save i w oknie "new value" wpisac ile ma byc kluczy do kodowania.
Mam pytanie Czy program Deltascan Może odczytać pin(login) potrzebny do adaptacji immo? np w audi a4 1.8 95r ?
Loginy do wszystkich to te same , o ile pamiętam : -15082 -adaptacja -40168 -reg.podstawowa Były MK60 i MK70 ABS i ASR , goły ABS , ABS+ESP Te literki , to wydaje mi się że testowali "zaczynali" w niektórych napęd na 4 koła i zaczynali obliczać sygnalizację "kapcia" po obwodzie koła , ale wydaje mi się , że wymieniałem bez "cyrków" Coś mi świta jeszcze...
Witam. Mam pewien co prawda niewielki problem. Otóż chciałbym podnieść obroty biegu jałowego w silniczku jak w temacie, czyli 1.4 BKY. Niestety nie mogę znaleźć loginu do adaptacji silnika, zaś wejście w adaptacje bez zalogowania wyświetla mi same odczytane dane bez opisów, więc zmiana "pewnych mniej określonych parametrów" nie wchodzi w rachubę. Czy...
Ogólnie robi się w module komfortu. Musisz zrobić dostęp upoważniony login będzie w podpowiedzi. Następnie adaptację i masz podany kanał i wartość. Tak dla bezpieczeństwa odpal sobie notatnik i zrób kopie oryginalnych wartości jakie miałeś,
Kolego jeśli loginu nie przyjmuje to nie dostaniesz się do adaptacji. Zmiana sterownika albo sterownik do tunera i flashowanie.
Co konkretnie chcesz robić? Adaptacje? Kodowanie? Tempomat?
Nie zazwyczaj robiłem to tak że wpisywałem login i później kodowanie i dopiero robiłem adaptacje różne.
Lekarstwo na slabe odpalanie dla silnikow AEL musimy miec VAG login 11 tu wpisujemy 22158 adaptacja 10 tutaj szukamy pozycji 5 i wpisujemy 160 Mozna jeszcze zmieniac inne parametry silnika ale to wystarczy. Cieszymy sie z jazdy:)
Musisz dopasować immo do ECU, wystarczy do tego vag-com 311. Wchodzisz w licznik (17) - Login (11) - Wpisujesz kod z kluczyka - Adaptacja (10) - Kanał 00
A po co ci stary pin? Jedynie co potrzebujesz to kodowanie jakie posiadał stary licznik. Łączymy się z licznikiem [17 - Instruments] i wprowadzamy spisane ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączysz się z licznikiem [17 - Instruments] i wybierasz adaptację [10 - Adaptation]. Wpisujemy numer kanału 00, następnie [Read], [Save], [Done, go back], [Close...
To może być problem przepustnicy - warto przeczyścić + adaptacja albo sprawdzić wężyki, przy kolektorze czy gdzies nie ma dziury/podciśnienia Czujnik obrotów wału korbowego powoduje uniemożliwienie odpalenia auta i jego samoczynnie przygasanie, szczególniej jak ciepły, generalnie utrudniony rozruch. Falowanie obrotów to albo przepustnica albo ciągnie...
NA ALLEGRO NAJTANSZY VAG .WYBRAC INSTRUMENT LOGIN WPISAC 5CYFR Z PRZYWIESZKI ADAPTACJA 21 KANAŁ ODCZYT ZAPIS I GOTOWE ..SPRAWDZONE OBIŁEM WIELE RAZY
czy podłączając vag do passata taki najtanszy z allegro za 40 zł chinski mozna np zepsuć komputer ? mam taki kabel i przy wchodzeniu w login silnika i adaptacje przestał potem działac kabel i komputer :/
Nie zmieniałem oleju... dawkę mam ochotę zwiększyć i robiłem to przez login do sterownika i adaptacje na kanale 01 ale nie robiło mi to zbytniej różnicy. Dlatego napisałem posta, mam ochotę lekko "dygnąć" nastawnikiem w stronę rozrządu, ale na razie czekam na analizę innych osób lepszych ode mnie.
nikt nie zna loginu 09centralnej el. w do t5 lift.a czym robicie kodowania adaptacje w tym module ?moze wina sprzetu ze potrzebuje login,
Zainstaluj najnowszego VCDSa ze strony ADAKO. W folderze LABELS będziesz miał wszystkie pliki etykiet jakie są w programie, możesz otwierać je w notatniku. Interesujący Cię plik znajdziesz po oznaczeniu VW ze sterownika silnika. Będziesz miał tam opisane kodowania, bloki pomiarowe, adaptacje, loginy itp.
byłem pewien że to Jaeger/MM, nie wiem czemu. tak, to CRYPTO, łatwiej w takim razie dopisać to VCDS. robisz LOGIN pinem z LICZNIKA, następnie adaptację w kan 50 pinem z SAMOCHODU.
Witam. Kolega przywiózł do mnie sharana w którym padła pompa ABS i kupili inna z takim nr 7M3 907 379 E(kodowanie 0006154) a była 7M3 907 379 F (kodowanie 0006667) i zamontowali ją sobie sami. Po podłączeniu kompa jest błąd źle zakodowanego sterownika ABS. I tu mam problem bo nie mogę zakodować tego nowego na starego. Czy może one się nie zamieniają?...
Może byś podał jakiś link jak ustawić dawkę wtryskową Wtryski po poszczeniu są mokre jak się kreci rozrusznikiem czyli jakieś paliwo idzie z pompy "odpalasz vag-coma engine login : 12233 adaptacja kanał 05 wpisać wartość max u mnie wyszło max 33268 było 32768" Zaczerpnięte z innego forum. Ja nie ustawiałem sam - ustawił mi to znajomy na innym zupełnie...
Tak, masz rację. Ja jednak zostanę przy swoim. Chcesz wiedzy? Chcę wiedzieć komu pomagam. I co z tego kogoś kiedyś będę miał. jurtur, co ty masz do powiedzenia w tej kwestii? Nic! Wielkie g****o. Twoje tematy i odpowiedzi na tym forum równie dobrze nadają się na forum dla gimbusów. A sprzęcik wymiata. Kosztował 500 dolców plus tablet; kupiłem najtańszy,...
Jak znasz pin swojego immo to możesz spróbować wejść w 35-centr. locks,następnie ,11-login a następnie wpisać Twój pin poprzedzony zerem ,i teraz dopiero wejść w adaptacje. Ale nie sądzę aby to coś dało.W procedurach kodowania pilotów nie ma ani słowa o logowaniu się przed adaptacją natomiast wyczytałem coś innego. "If Adaptation Channel 21 is not available...
nie wiem jak w gutmanie ale do klaibracji czujnka trzeba wpisać login
Popraw mnie jeśli źle pamiętam 17 konsola wskaźników -> 10 adaptacje -> kanał 81 i teraz jaki login ? aby dopisał z ECU
Co do zmian napięcia poprzez dane operacyjne procesora to wystarczy LOGIN 12233 i ADAPTACJA kanał 01 i korygujemy dawke końcową poprzez dane zapisane w eepromie , czyli wartość o którą procesor kalibruje dawke paliwa z mapy napięcia nastawnika . Ot cała filozofia , jest jeszcze lepszy sposób i w szerszym zakresie , wystarczy duży młotek . Jest jeszcze...
cześć. nie ma żadnego loginu do podniesienia obrotów pewnie auto ci gaśnie przy dojeżdżaniu np. do skrzyżowania. wtedy należy przeprowadzić adaptację i bieg jałowy się ustabilizuje.
Przecież nie przyjęło Ci kodowania. Dobrze rozszyfrowałeś login?
Witam chciałbym zrobić adaptacje w sterowniku silnika lecz nie posiadam loginu sterownika,czy z wsadu sterownika da sie go odczytać?,
Kolego logujesz się do nowych zegarów ich pinem czyli nowym , wchodzisz w adaptacje kanał 50 i tam wpisujesz pin starych zegarów oczywiście poprzedzony 0. Następnie test , save i wyłączasz zapłon na ok. 1 min. potem dopiero kodujesz klucze tak jak to zrobiłeś wcześniej. Możesz też zaadaptować ECU do licznika taką samą procedurą tylko zamiast w licznik...
Kolega Neo2k ma racje. Bron Borze ruszac nastawnikiem na pompie. Rozregulujesz ja sobie i potwem do niczego nie dojdziesz. Obroty podnosi sie Vagiem i trzeba znac przy tym login bez niego nie zrobisz adaptacji. Pozdrawiam
Do adaptacji: zmiany wolnych obrotów, otwarcia EGR itp. U mnie w TDI można tylko (aż) 5 rzeczy zmienić. Hasło to 12233 lub 13322. Zawsze zapominam :(
Kolego zrób tak wrzuć nowe zegary -> VAg-com -> zegary-> login wpisz pin nowych zegarów-> adaptacje kanał 00 testuj i save-> zakoduj kluczę na kanale 21 i powinno być po problemie.
login adaptacji 40168 kanał adaptacji adaptacji pomieszczenia
oporność głośnik pralka amica świecą wszystkie diody wyskakiwać reklama
falownik anenji falownik anenji
Gazy w filtrze odwadniaczu typu Fch0 Poziom AdBlue w Peugeot 308 1.6L HDi 2017