Silnik, login, adaptacje kanał 12, zmiana wartości 32768 na np 32680 wydłuży czas grzania świec żarowch.
Pin 3 5V pin 4 12V Źle podane wartości!!! Podłącz swoją przepustnice u kolegi i odczytaj błędy, poza tym masz dwa bratnie auta, włącz zapłon i porównaj pomiary. Dodano po 2 W sterowniku silnika, odpowiednio pin 74,62,75,69. W przepustnicy 7 pin, prawdopodobnie brązowy przewód to masa, ją też sprawdź. Dodano po 50 Sprawdź przejścia, jeśli zasilania są,...
Najpierw trzeba wpisać login z przywieszki 11-login i 10 adaptacja kanał 1 liczba kluczy i już.
Witam : 01 sterownik silnika, 11-login (12233) 10-adaptacja, kanał 02 - prędkość obrotowa biegu jałowego, i wsio.
:?::?::?: YYYY, a to niby dlaczego i jak?
Trzeba zrobić reset do ustawień fabrycznych. Potrzebny login. Po tej operacji wspomaganie ruszy ale będzie sypać błędami braku kodowania, adaptacji itd. Loginów jest kilka, które mogą działać. Szukaj na forum VCDS. Przed jakimkolwiek działaniem zapisz sobie aktualną wartość kodowania, może się przydać. Każda błędna próba logowania jest odnotowana przez...
:arrow: 25-immo, :arrow: 11-login, :arrow: 10-adaptacja, :arrow: 01-kanał, :arrow: wpisujesz ilość kluczy 0000x zatwierdasz i każdy klucz conajmniej na 1 s włączyć zapłon. a co z odpowiedzią na moje pytanie o bloki wartości mierzonych?
Login: 13861 Adaptacja, kanał 38, 39 z 1 na 0. Jak niedostępne to nie ma opcji na wyłączenie.
Skąd wziąłeś ten login?
moim zdaniem jednak masz zły login.
Witam Mam takie pytanie czy w silnikach z rodziny 2.5 tdi jest możliwość zmiany dawki paliwa tak jak się to robi w silnikach 1.9 tdi, czyli login, adaptacja, wpisanie nowej dawki? Czy da się to zrobić VAG'iem? Pozdrawiam
Co innego login do adaptacji a co innego PIN do immo.
Witam serdecznie, poszukuje loginu do silnika 1.9 TDI o kodzie AXC, miałby ktoś taki i zechciałby podać za dobre piwko :D. login potrzebny mi do vag.com a dokładnie adaptacji.
a login do adaptacji czujnki oczywiście jest wpisany
Witam,czy mógłby mi Ktoś podpowiedzieć jaki LOGIN (VAG) należy wpisać by wejść w ADAPTACJE ?Seat Cordoba 1.4 95-96r.
login 40168 potem adaptacja kanał 00 wartość 0 zapisz potem ustawienia podstawowe kanał 060 - ustawienie niemożliwe steering sensor b/d
to nie ten login
W internecie znalazłem informacje - adaptacja przez 12 kanał. Coding 2, login 21295.
Dobra, czyli zamawiam komputer z tym samym numerem, podpinam go i co dalej? montujesz odpalasz sprzęt ,klik enter i auto pali. Immo 2 to pewnie bez żadnych kodów pójdzie. Jedynie pin musi znać aby do licznika się zalogować, potem login, adaptacje, kanał 20, ilość kluczy, enter i save i ma palić. Nic więcej. Pin zegarów wyrwie Vag eeprom programmerem,...
silnik - dostęp upoważniony login 12233 - adaptacje 01 zakres zmiany 0 -300
Zrób adaptację tylko w abs. Powinno pomóc. Musisz podać login 40168 w Security akces jak dobrze pamiętam😉
Login 12233 Adaptacje kanał 5 i tam zwiększyłem dawke startową. Ustawiłem na maxa i poprawa jest znaczna.
dawkę rozruchową poprawisz kabelkiem z portalu aukcyjnego vag za 40zł cała procedura jest bajecznie prosta "vag-com engine login : 12233 adaptacja kanał 05 wpisać wartość max" klikasz test i save od tej pory masz max dawkę jaką można uzyskać małym nakładem pieniędzy od razu powinien lepiej palić, a jeżeli nie to tylko korekta programu u kogoś ogarniętego
vag/select/engine/login/12233/adaptacje/... 05 , wartość zwiększasz na max jaka jest dostępna
select/engine/login/12233/adaptacja/kana... 05 Tam w kanale 05 z 32768 zmieniłem na 33768 czyli max ;/
Login kod najpierw
Nie wiem o co teraz pytasz ale jak dal mnie będzie tak połączyć się z centralna elektryką login i wpisać go kodowanie i do obecnego dodać
Ostatnio Fabię robiłem to robisz kodowanie,następnie dopiero login i wtedy adaptacja czujnika skrętu.Zostanie błąd o teście drogowym to wręcz ruszyć kilka metrów kierownica lewo prawo i powinno być ok.
stary zegar VIN WAUZZZ8Z83N005696 IMMO ID AUZ7Z0B2102086 LOGIN CODE 08998 przebieg 117956 nowy VIN WAUZZZ8Z82N032234 IMMO ID AUZ7Z0B2039531 login 01798 przebieg 112850
Login 09555, kodowanie 04255 i od razu adaptacja g85 po wpisaniu loginu 40168 [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Pierwsza rzecz to coś mieszasz, druga sprawa opisz dokładnie krok po kroku co klikasz, trzecia rzecz w eeprom'ie nie ma loginu adaptacji tylko co najwyżej PIN immo.
Postępuję wg procedury: [17] Instruments [11] Login [10] Adaptacja w channel number wpisac "21" READ w pole "new value" wpisac "0" - wykasowanie kluczy Test, Save i w oknie "new value" wpisac ile ma byc kluczy do kodowania.
Jeszcze raz licznik-17, 11- login i pin zegarów kupionych .nastepnie adaptacja kanał 50 i pin orginalny pojazdu tak to robisz bo czytam i nie widzę procedury login na poczatku oczywiście w sterowniku nie ma immo off
Wchodzisz w adaptacje 10 wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zależnie od silnika 12233 dla 1,9tdi 10 adaptacja W adaptacji możemy zmienić 1 - dawkę paliwa- można podnieść będzie mocniejszy 2- ustawiamy wolne obroty silnika 3- współczynnik wypełniania EGR (podając graniczne wartości można go wyłączyć całkowicie) 4- przesunięcie kąta wtrysku 5...
Jeśli masz VAG to możesz przestawić dawkę (to zależy jak został założony nastawnik bo czasem może nie być możliwosći regulacji VAG). Wchodzimy w ENGINE potem LOGIN wipsujemy 12233 Potem 10- ADAPTACJA i na pierwszej pozycji mamy dawke paliwa zapisz sobie jakie masz ori nastawy a potem zmieniaj (oczywiście w granicach rozsądku) i sprawdzaj na main blok...
Mam pytanie Czy program Deltascan Może odczytać pin(login) potrzebny do adaptacji immo? np w audi a4 1.8 95r ?
Przy adaptacji sterownika w VW T5 , 2.5 tdi po procedurze: 01- engine 11- login - login OK 10 - adaptacja próbowałem też 00 -save (reset ustawień) 50 - tu podaje login z licznika TEST - i mam : w 2 ramkach w vagu pojawia sie nr VIN i IMMo czyli Ok ale nie podswietla sie klawisz SAVE ? Dlaczego ??
Forum jest po to by rozwiazac problem a nie doradzac jakie zakupy mam zrobic. Prosze o pomoc tylko chetne osoby do pomocy zlosliwcom dziekuje Dodano po 1 Pompa sucha nie zalana tranzystory ok moze trzeba login do adaptacji zeby zrobic ustawienia fabryczne albo jakis reset
Czas znaleźć elektryka? Sam logowałeś? Jaki login wpisywałeś przed kodowaniem / adaptacją?
Miałem jutro, pojutrze odświeżyć temat, wyprzedziłeś mnie - ale do rzeczy. Pierwsza próba dopisania licznika do Ecu i komunikat key not ok. Wiec próbowałem jeszcze kilka razy lecz nadal to samo key not ok. Brak transpondera zgodnego z ECU, musiałbyś mieć transponder od poprzedniego licznika (o ile było wszystko OK a nie immo off) inaczej w ten sposób...
Tak, masz rację. Ja jednak zostanę przy swoim. Chcesz wiedzy? Chcę wiedzieć komu pomagam. I co z tego kogoś kiedyś będę miał. jurtur, co ty masz do powiedzenia w tej kwestii? Nic! Wielkie g****o. Twoje tematy i odpowiedzi na tym forum równie dobrze nadają się na forum dla gimbusów. A sprzęcik wymiata. Kosztował 500 dolców plus tablet; kupiłem najtańszy,...
Co konkretnie chcesz robić? Adaptacje? Kodowanie? Tempomat?
Ogólnie robi się w module komfortu. Musisz zrobić dostęp upoważniony login będzie w podpowiedzi. Następnie adaptację i masz podany kanał i wartość. Tak dla bezpieczeństwa odpal sobie notatnik i zrób kopie oryginalnych wartości jakie miałeś,
Witam! Czy ktoś może podpowiedzieć jaki jest login do adaptacji w module CAN-Gateway Audi A6 - 2006r. Potrzebuję wprowadzić adaptacje w tym module ale adaptacja zabezpieczona jest hasłem. Pozdrawiam!
Witam. Kolega przywiózł do mnie sharana w którym padła pompa ABS i kupili inna z takim nr 7M3 907 379 E(kodowanie 0006154) a była 7M3 907 379 F (kodowanie 0006667) i zamontowali ją sobie sami. Po podłączeniu kompa jest błąd źle zakodowanego sterownika ABS. I tu mam problem bo nie mogę zakodować tego nowego na starego. Czy może one się nie zamieniają?...
Nie zazwyczaj robiłem to tak że wpisywałem login i później kodowanie i dopiero robiłem adaptacje różne.
czy podłączając vag do passata taki najtanszy z allegro za 40 zł chinski mozna np zepsuć komputer ? mam taki kabel i przy wchodzeniu w login silnika i adaptacje przestał potem działac kabel i komputer :/
Może byś podał jakiś link jak ustawić dawkę wtryskową Wtryski po poszczeniu są mokre jak się kreci rozrusznikiem czyli jakieś paliwo idzie z pompy "odpalasz vag-coma engine login : 12233 adaptacja kanał 05 wpisać wartość max u mnie wyszło max 33268 było 32768" Zaczerpnięte z innego forum. Ja nie ustawiałem sam - ustawił mi to znajomy na innym zupełnie...
A po co ci stary pin? Jedynie co potrzebujesz to kodowanie jakie posiadał stary licznik. Łączymy się z licznikiem [17 - Instruments] i wprowadzamy spisane ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączysz się z licznikiem [17 - Instruments] i wybierasz adaptację [10 - Adaptation]. Wpisujemy numer kanału 00, następnie [Read], [Save], [Done, go back], [Close...
Witam po bardzo długiej przerwie odnośnie problemu związanego z adaptacją nowego sterownika. Otóż jak wiadomo sterownik jak i licznik posiadają immobiliser i jedno z drugim musi wzajemnie się odczytać, jeżeli podłączymy nowy sterownik jest blokada immobilisera, aby zaadoptować cały zestaw, wchodzi przez vagcom 01-SILNIK, następnie LOGIN 12233, Adaptacja,...
Lekarstwo na slabe odpalanie dla silnikow AEL musimy miec VAG login 11 tu wpisujemy 22158 adaptacja 10 tutaj szukamy pozycji 5 i wpisujemy 160 Mozna jeszcze zmieniac inne parametry silnika ale to wystarczy. Cieszymy sie z jazdy:)
Audi A6C5 2.0 alt 2003 rok potrzebuje login do adaptacji w vagu silnika a dokładnie o regulacje wolnych obrotów mam w tej chwili 760 obrotów a to trochę za mało chcę zmienić na 880-890 obrotów.
nie wiem jak w gutmanie ale do klaibracji czujnka trzeba wpisać login
NA ALLEGRO NAJTANSZY VAG .WYBRAC INSTRUMENT LOGIN WPISAC 5CYFR Z PRZYWIESZKI ADAPTACJA 21 KANAŁ ODCZYT ZAPIS I GOTOWE ..SPRAWDZONE OBIŁEM WIELE RAZY
Mam podobny problem z 1.6 ARM przepustnica stoi na 4,5 5 stopni na odczycie (throtle) . jaki macie login w 1.8 do adaptacji? Bo 12233 nie wchodzi. Dodano po 4 SCRASH Mam podobny problem z 1.6 ARM przepustnica stoi na 4,5 5 stopni na odczycie (throtle) . jaki macie login w 1.8 do adaptacji? Bo 12233 nie wchodzi. Dodano po 15 Często dziurawa jest harmonijka...
Nie zmieniałem oleju... dawkę mam ochotę zwiększyć i robiłem to przez login do sterownika i adaptacje na kanale 01 ale nie robiło mi to zbytniej różnicy. Dlatego napisałem posta, mam ochotę lekko "dygnąć" nastawnikiem w stronę rozrządu, ale na razie czekam na analizę innych osób lepszych ode mnie.
Musisz dopasować immo do ECU, wystarczy do tego vag-com 311. Wchodzisz w licznik (17) - Login (11) - Wpisujesz kod z kluczyka - Adaptacja (10) - Kanał 00
byłem pewien że to Jaeger/MM, nie wiem czemu. tak, to CRYPTO, łatwiej w takim razie dopisać to VCDS. robisz LOGIN pinem z LICZNIKA, następnie adaptację w kan 50 pinem z SAMOCHODU.
Co do zmian napięcia poprzez dane operacyjne procesora to wystarczy LOGIN 12233 i ADAPTACJA kanał 01 i korygujemy dawke końcową poprzez dane zapisane w eepromie , czyli wartość o którą procesor kalibruje dawke paliwa z mapy napięcia nastawnika . Ot cała filozofia , jest jeszcze lepszy sposób i w szerszym zakresie , wystarczy duży młotek . Jest jeszcze...
Chodzi mi o logowanie sterownika silnika (ENGINE) do adaptacji kanałów, login 12233 jest odrzucany przez sterownik. Silnik 1.9tdi 105KM, rok 2004. Jest możliwość wejścia do sterownika innym logiem, czy jest to zablokowana funkcja w tych silnikach/sterownikach?
Mam zwykły diagnostyczny od VCDS-a , łączy się też z programem VAG EEPROM Programmer ,tak jak na drugim zdjęciu zgrałem już wsad ze starych zegarów , za bardzo się na tak zaawansowanych rzeczach nie znam ,ale jeśli się nie mylę to PIN licznika jest 4869 ? (Kierownica już taka była jak go kupiłem :) ) ktoś założył z R32 wraz z pakietem nakładek na pedały...
Czy w audi A4 1.9TDI 2005rok jest możliwość zmiany obrotów jałowych i dawki rozruchowej VCDSem. Czy zachodzi tam tam takowe zjawisko jak dawka startowa?. Jaki jest login do tego silnika do adaptacji czy 12233. Jakoś dłużej trzeba kręcić rozrusznikiem gdy postoi na gorącym silniku.
Oj kolego, chodzi tu o zwykły login kod .Wszelkie login kody dostępne sz w najnowszej elsie.pozdrawiam!alphao1
Witam Chciałem zmienić wskazanie spalania pokazywane przez komputer, niestety Grupa 03 w adaptacji jest niedostępna, wie ktoś jaki login wpisać? Pozdrawiam
Popraw mnie jeśli źle pamiętam 17 konsola wskaźników -> 10 adaptacje -> kanał 81 i teraz jaki login ? aby dopisał z ECU
Kolega Neo2k ma racje. Bron Borze ruszac nastawnikiem na pompie. Rozregulujesz ja sobie i potwem do niczego nie dojdziesz. Obroty podnosi sie Vagiem i trzeba znac przy tym login bez niego nie zrobisz adaptacji. Pozdrawiam
Witam. Czy któryś z panów wie może czy sterownik silnika w moim Audi (taki jak w tytule) który pochodzi zapewne od samochodu ze skrzynią automatyczną, może bez problemów pracować w samochodzie ze skrzynią manualną? U mnie jest właśnie skrzynia manualna 5 biegowa i nie wiem czy oprócz zmiany kodowania trzeba jeszcze coś zmienić. Czy któryś z kolegów...
Kolego zrób tak wrzuć nowe zegary -> VAg-com -> zegary-> login wpisz pin nowych zegarów-> adaptacje kanał 00 testuj i save-> zakoduj kluczę na kanale 21 i powinno być po problemie.
jak w temacie! mam problem z kluczykiem zmieniona została stacyjka wraz z kluczykiem programuje według procedury vag i jest tak wymaz błędów ok login z kodem ok adaptacja ok auto zapala ale po zgaszeniu i włączeniu zapłonu znowu nie odpala i trzeba kodować ponownie wtedy zapala wygląda jakby nie zapamiętywało wkodowanego kluczyka proszę o pomoc
Do tego potrzebujesz vag eeprom programer lub vag k+can Commander. Odczytujesz eeprom i program sam Ci praktycznie wyświetla pin. Mając pin robisz adaptację pastylek do immo. Vagiem lub vcds. Select Instruments Login - tu wpisujesz pin poprzedzony zerem. Czyli jak pin masz 1234 wpisujesz 01234. Zatwierdzasz. Kontolka immo przestaje migać i pali się...
nikt nie zna loginu 09centralnej el. w do t5 lift.a czym robicie kodowania adaptacje w tym module ?moze wina sprzetu ze potrzebuje login,
Kodowanie robię Vas-em .nr. sterownika 8E0614517 Po prawidłowym zakodowaniu należy wprowadzić login czy przed kodowaniem ? jak przeprowadzić adaptacje czujnika skrętu ? Wybaczcie za take pytania ale dopiero zaczynam jako mechanik jak i obsługa takiego programu. Proszę o wyrozumiałość.
Witam. Próbowałem podnieść obroty w Fabii z silnikiem AWY 1.2 HTP w adaptacji 10 i kanale 1 zmieniałem wartość 128 na 133 ale przestawało podnosić obroty po odpięciu fejsa lub wyłączeniu zapłonu. Czy ma ktoś na to sposób czy login potrzebny?
Nic nie wymieniasz. założyłeś inny G85 i wysypało kodowanie, teraz potrzebny login na podstawie kodów PR np dla popularnego diesla 09555 i kodujesz na 04255. Później adaptacje po kolei. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Comanderem czytaj PIN, później użyj vaga, jest prościej. Który rok auta. Wchodzisz w licznik 17 później login 11 podać kod (login) porzedzić 0xxxx 10 ADAPTACJA kanał 21 wpisać nr klucza ( np. 1 lub 2, 3 ) enter (na wsadzenie następnego klucza masz 30sek Klucz przy immo 3 można zapisać jeszcze raz ale tylko w tym aucie. Transponder IMMO3 zmiennokodowy...
cześć. nie ma żadnego loginu do podniesienia obrotów pewnie auto ci gaśnie przy dojeżdżaniu np. do skrzyżowania. wtedy należy przeprowadzić adaptację i bieg jałowy się ustabilizuje.
Passat 2002 r 1.9 tdi Zgubiony kluczyk - pin posiadam ,pestki nowe.Procedura adaptacji -17 licznik -login-dopasowanie kanał 21 -wpisuje 0 test i wyświetla się w oknie po prawej error(robione vagiem 311-409-512-704.Także wag tacho-vak k+can)Co jest nie tak.Robione w aucie i na stole.Nie chce skasować starych kluczy.Coś zle robię?Pomóżcie proszę.
Wpisałem login 40168 później kod i zaraz po kodzie adaptacje czujnika kąta skrętu. Kod wchodzi ale pojawia się błąd sprawdzić kodowanie w obrębie magistrali danych układu napędowego. poczytałem troszkę i wpisuje błędne kody
Do czego potrzebny jest Ci ten login? Program VCDS pokazuje możliwe loginy - podpowiada, tak samo jak przy kodowaniu i adaptacjach.
Witam Panowie robię tak Wchodzimy 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN nowych zegarów który , potem 10-adaptacja kanał 50 i wpisujemy jako nowa wartość PIN starych zegarów, dajemy zapisz ,. Wyłączamy stacyjkę , od nowa 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN dotychczasowych zegarów, że by zaprogramować kluczyki kanał 21 wpisuje 0 test,a po chwili...
Przecież nie przyjęło Ci kodowania. Dobrze rozszyfrowałeś login?
Błąd pamięci wewnętrznej ECU, zrób wydłużenie czasu grzania świec żarowych w adaptacji grupa 12 zmień wartość na np. 32675 (im mniej tym grzeje dłużej) w 9/10 przypadkach pomaga. Login 12233.
Witam. Od któregoś miesiąca 2009 czujnik G85 wsadzili do elektrycznego wspomagania.Taśma od poduszki z okienkami pozostała stara ,ale czujnika pod nią już nie ma. Loginem 40168 już tego kolega nie ogarnie.
Jak znasz pin swojego immo to możesz spróbować wejść w 35-centr. locks,następnie ,11-login a następnie wpisać Twój pin poprzedzony zerem ,i teraz dopiero wejść w adaptacje. Ale nie sądzę aby to coś dało.W procedurach kodowania pilotów nie ma ani słowa o logowaniu się przed adaptacją natomiast wyczytałem coś innego. "If Adaptation Channel 21 is not available...
Hej - również mam problem z połączeniem VCDS Lite z samochodem - VW Bora 1.6 SR 2000 r. - kupiony kabel Polski interfejs USB VAG KKL we wtyku OBD2 PL z Allegro. Sterowniki zainstalowałem, program VCDS Lite dostałem od sprzedawcy zegarów, które chcę samodzielnie wymienić - program widzę zarejestrowany. Wchodząc w test działa poprawnie - wpisuję w loginie...
17 -licznik 10-adaptacja 00-kanał i wsio pozdro.:D
Wchodzisz w sterownik silnika (01)> później login i wpisujesz 12233> później adaptacje (10) bedziesz miał kanał do wyboru wybierasz 01 i pojawia sie wartość jaką sterownik ma przypisaną (serwisowo 39768) zmieniasz ją na 39784 (wiecej sie nie da) i to tyle... dawka przesunie sie może o 0.2 mg/s wiec pupa...
moze ktoś mi pomoze zagubiłem klucze od a6 1997r zczytałem kod pin ze sterownika mam dorobiony 2 kluczyk lecz nie moge go zaprogramowac. mam pełna wersje vag-a i nie moge zaprogramowac. Procedura jaką uzywam 25- immo 11- Login podaje mu pin 10-adaptacja i kanał 21 lecz nie moge zmienic wartosci?
przeprowadzam adaptacje pompy w silniku 2.5 V6 TDI samochodu z rocznika 2005 Skody SUPERB. Używam do tego najnowszego oryginalnego VAG CAN Profesional. oraz DELPHI , wywala mi błąd podczas adaptacji. Moje pytanie: posiadam PIN na zdrapce przy kluczyku 1749, czy login to pin ? w czym moze byc problem podczas adaptacji pompy jeśli ktoś kiedyś zmienił...
na samym początku dwa błędy się pojawiły. 1 błąd przepławki g70 wymieniono nie wraca. 2 błąd czuj. obr. sil. g28 wraca 3 czasami jest błąd związany z adaptacja przepustnicy . posiadam logi statyczne kanału 000
Kiedyś robiłem takie samo Toledo z 1.4 AHW bodajże, wyglądało to tak założyłem drugi sterownik, Silnik>Login >wpisałem PIN założonego sterownika > wszedłem w adaptację kanał 50 i tam wpisałem stary PIN, Czy jest inny sposób??
Nie pomiędzy kolejnymi a na koniec całego procesu przypisywania trzeba odczekać 2 min. Pisałem o oczekiwaniu pomiędzy kolejną procedurą adaptacji (Login i tak dalej). Zgodnie z sugestią spróbowałem poczekać 2min po włożeniu ostatniego klucza - bez rezultatu. Nie mieścisz się w czasie wyznaczonym na zapisanie kluczy i wszystko w tym temacie. Na podstawie...
PIN jest tylko jeden. 4 cyfrowy i trzeba go podać logując się i poprzedzić go zerem. Czyli: 0xxxx Wchodzi w IMMO [25], później LOGIN [11] wpisujesz 0xxxx (PIN), OK Później ADAPTACJE [10], kanał 01 i podajesz taka ilośc kluczy jaką będziesz używał, pózniej wkładasz je po kolei do stacyjki.
Witam mam pytanie gdzie mogę znalezć ten login ,problem pojawił się po wymianie pompy abs , w czasie adaptacji udało się usunąć większość błędów pozostał jeden (brak nastawów hamulca ręcznego) z tego co się dowiedziałem potrzebny jest login do modułu a tego właśnie brak i pytanie gdzie można zdobyć ten login??\ pompa abs nr: 3c0614095m moduł epb nr:...
Witam. Po wymianie licznika na taki sam (8E920930T) nie mogę adaptować nowego w kanale 50 pin licznika znam i loguje się bez problemu , ale jak w kanale 50 podaję Pin do sterownika to niestety nie idzie Pin posiadam i za każdym razem w polu gdzie powinien pokazać się VIN wyświetla się DISABLED. Oczywiście Vag eepromer i Ustawiam w tryb 4 na wyświetlaczu...
Witam serdecznie, ze względu na luz "mechaniczny" w przekładni kier. oddałem ją do regeneracji do znanego zakładu w Sopocie. Wspomaganie elektryczne dotychczas działało bez zarzutu, nigdy nie było awarii oraz błędów. Po montażu do samochodu przekładni, ustawieniu geometrii żadna próba adaptacji wg. instrukcji z strony "Ross-tech" nie aktywowało wspomagania....
1. wejdź w 17 - instrumenty 2. wejdź w login - wklep login licznika poprzedzony zerem 3. wejdź w adaptację 10 - wybierz 21 czyli kodowanie kluczyków 4. wpisz liczbę kluczyków które chcesz zakodować i zatwierdź. Jeśli liczba kluczyków jest większa niż 1 to po chwili wyjmujesz ten kluczyk i wkładasz następny i włączasz stacyjkę, po chwili wyjmujesz ten...
Do adaptacji: zmiany wolnych obrotów, otwarcia EGR itp. U mnie w TDI można tylko (aż) 5 rzeczy zmienić. Hasło to 12233 lub 13322. Zawsze zapominam :(
Witam kolegów, to mój pierwszy post na tym dziale - proszę o wyrozumiałość. Stałem się posiadaczem Fabii 1.2 HTP z 2005 r. - model znany z najgorszego silnika. Owy silnik często na światłach łapie zadyszkę w postaci 730 obr/min. i wypadania zapłonu. Wymienione świece, zamienione miejscami cewki zapłonowe, ale bez rezultatu - nie bierze oleju, nie kopci....
Witam Opowiem, co mi się stało. Więc widziałem filmik, jak dodać nowy kluczyk, czyli scyzoryk, do golfa 4. Zrobiłem tak, jak na filmiku, czyli odczytałem pin immo, wszedłem w VCDS Lite. Wchodzę w instrument, potem login, wpisuję ten pin i okno się wyłącza. Następnie wchodzę w adaptacje, żeby dodać nowy kluczyk, wpisuję numer 21 i wciskam read, i wyskakuje...
login adaptacji 40168 kanał adaptacji adaptacji pomieszczenia
cewka jednowarstwowa cieknie turbo pralka mastercook moduł schemat
ogłoszenia sprzedam oparcie opada
Xerox WorkCentre 6605 – nowe sterowniki a blokada zamiennych tonerów, firmware, kompatybilność Schemat generatora akustycznego GA-1 FPN Poznań, UNITRA-ZOPAN – mostek Wiena, żarówka, NTC