Pin 3 5V pin 4 12V Źle podane wartości!!! Podłącz swoją przepustnice u kolegi i odczytaj błędy, poza tym masz dwa bratnie auta, włącz zapłon i porównaj pomiary. Dodano po 2 W sterowniku silnika, odpowiednio pin 74,62,75,69. W przepustnicy 7 pin, prawdopodobnie brązowy przewód to masa, ją też sprawdź. Dodano po 50 Sprawdź przejścia, jeśli zasilania są,...
to nie ten login
stary zegar VIN WAUZZZ8Z83N005696 IMMO ID AUZ7Z0B2102086 LOGIN CODE 08998 przebieg 117956 nowy VIN WAUZZZ8Z82N032234 IMMO ID AUZ7Z0B2039531 login 01798 przebieg 112850
:?::?::?: YYYY, a to niby dlaczego i jak?
Wchodzisz w adaptacje 10 wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zależnie od silnika 12233 dla 1,9tdi 10 adaptacja W adaptacji możemy zmienić 1 - dawkę paliwa- można podnieść będzie mocniejszy 2- ustawiamy wolne obroty silnika 3- współczynnik wypełniania EGR (podając graniczne wartości można go wyłączyć całkowicie) 4- przesunięcie kąta wtrysku 5...
moim zdaniem jednak masz zły login.
Witam mam pytanie czy programatorem ezp2019 będę w stanie odczytać eeprom 93c76 simos 3PB.Docelowo chciał bym zdobyć login w celu adaptacji obrotów biegu jałowego fabia 1.W vcds lite wchodząc w blok 01 da się podnieść wartość 128 na 138 test potem przyjmuje save.Obroty są podniesione Ale kiedy odłączam interfejs od wtyki obd obroty z powrotem spadają...
Błąd pamięci wewnętrznej ECU, zrób wydłużenie czasu grzania świec żarowych w adaptacji grupa 12 zmień wartość na np. 32675 (im mniej tym grzeje dłużej) w 9/10 przypadkach pomaga. Login 12233.
Witam. Problem jest taki, że przełożyłem pompę wtryskową w Audi a6 2,5TDI V6 w miejsce starej VP44 o symbolach 059 130 106 J zamontowałem pompę z symbolami 059 130 106 DX (na 100% sprawna bo wyjąłem osobiście z samochodu który sam gasiłem jako ostatni. :) ) Auto oczywiście nie chce odpalić (chyba, że na jakimś środku samostarcie ;P wiec silnik też w...
Witam, potrzebuję login do adaptacji w vag.com Adaptacji czego?
Kodowanie wysypało, nie wiem jak to się stało. Ale były problemy z zasilaniem. Teraz są same zera. Kodowanie przyjmuje ale po wyjściu z abs są dalej same zera. Dla tego wydaje mnie się że trzeba to robić przez login. Program nic nie podpowiada. Login jest tylko do adaptacji czujnika kąta.
a login do adaptacji czujnki oczywiście jest wpisany
Warunki regulacji: -zapłon włączony -w pamięci jednostki sterującej brak błędów -napięcie zasilania minimum 11,5 V -wszystkie urządzenia elektryczne wyłączone -pedał gazu musi być puszczony Funkcja 01 – elektronika silnika Funkcja 04 – nastawy podstawowe Kanał 060 Jednostka sterująca dokona adaptacji w 9 krokach tak musisz sie za to zabrac...
Forum jest po to by rozwiazac problem a nie doradzac jakie zakupy mam zrobic. Prosze o pomoc tylko chetne osoby do pomocy zlosliwcom dziekuje Dodano po 1 Pompa sucha nie zalana tranzystory ok moze trzeba login do adaptacji zeby zrobic ustawienia fabryczne albo jakis reset
Czas znaleźć elektryka? Sam logowałeś? Jaki login wpisywałeś przed kodowaniem / adaptacją?
Oj kolego, chodzi tu o zwykły login kod .Wszelkie login kody dostępne sz w najnowszej elsie.pozdrawiam!alphao1
Przy adaptacji sterownika w VW T5 , 2.5 tdi po procedurze: 01- engine 11- login - login OK 10 - adaptacja próbowałem też 00 -save (reset ustawień) 50 - tu podaje login z licznika TEST - i mam : w 2 ramkach w vagu pojawia sie nr VIN i IMMo czyli Ok ale nie podswietla sie klawisz SAVE ? Dlaczego ??
Witam. Próbowałem podnieść obroty w Fabii z silnikiem AWY 1.2 HTP w adaptacji 10 i kanale 1 zmieniałem wartość 128 na 133 ale przestawało podnosić obroty po odpięciu fejsa lub wyłączeniu zapłonu. Czy ma ktoś na to sposób czy login potrzebny?
kod do licznika 1279 Jak dorwę chwile napisze program do odczytu pinu trw i vdo Pin poprwany taki jak w silniku ale mam drugi problem z nowym licznikiem, sczytałem pin vag commander i podaje 5902 wiec wpisuje w login 05902 ale pisze ze pin nie jest poprawny i nie moge zrobic adaptacji w kanale 50. W zalaczniku eprom z nowego licznika ,narazie zrobiłem...
Czy w audi A4 1.9TDI 2005rok jest możliwość zmiany obrotów jałowych i dawki rozruchowej VCDSem. Czy zachodzi tam tam takowe zjawisko jak dawka startowa?. Jaki jest login do tego silnika do adaptacji czy 12233. Jakoś dłużej trzeba kręcić rozrusznikiem gdy postoi na gorącym silniku.
Zwieksz vagiem rozruchowa dawke paliwa ,powinno byc ok wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233 10 adaptacja W adaptacji zaczynamy od 1 wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac...
odmę to ja mam naprawioną . Login do adaptacji (11) np. w tdi 1.9 jest 12233 bez tego nie zmienisz np. obr. jałowych , dawki paliwa itp. O taki login mi chodzi tylko do ADR. Z tą adaptacją to coś mi nie szło bez loginu. Sprawdzę jeszcze raz tylko nagrzeję do 80. choć wątpię czy przy przepustnicy ma to znaczenie . na 098 i 001 nic mi nie wyświetlało...
Witam po bardzo długiej przerwie odnośnie problemu związanego z adaptacją nowego sterownika. Otóż jak wiadomo sterownik jak i licznik posiadają immobiliser i jedno z drugim musi wzajemnie się odczytać, jeżeli podłączymy nowy sterownik jest blokada immobilisera, aby zaadoptować cały zestaw, wchodzi przez vagcom 01-SILNIK, następnie LOGIN 12233, Adaptacja,...
Witam Chciałem zmienić wskazanie spalania pokazywane przez komputer, niestety Grupa 03 w adaptacji jest niedostępna, wie ktoś jaki login wpisać? Pozdrawiam
1. wejdź w 17 - instrumenty 2. wejdź w login - wklep login licznika poprzedzony zerem 3. wejdź w adaptację 10 - wybierz 21 czyli kodowanie kluczyków 4. wpisz liczbę kluczyków które chcesz zakodować i zatwierdź. Jeśli liczba kluczyków jest większa niż 1 to po chwili wyjmujesz ten kluczyk i wkładasz następny i włączasz stacyjkę, po chwili wyjmujesz ten...
Witam serdecznie, ze względu na luz "mechaniczny" w przekładni kier. oddałem ją do regeneracji do znanego zakładu w Sopocie. Wspomaganie elektryczne dotychczas działało bez zarzutu, nigdy nie było awarii oraz błędów. Po montażu do samochodu przekładni, ustawieniu geometrii żadna próba adaptacji wg. instrukcji z strony "Ross-tech" nie aktywowało wspomagania....
Chodzi mi o logowanie sterownika silnika (ENGINE) do adaptacji kanałów, login 12233 jest odrzucany przez sterownik. Silnik 1.9tdi 105KM, rok 2004. Jest możliwość wejścia do sterownika innym logiem, czy jest to zablokowana funkcja w tych silnikach/sterownikach?
Witam mam pytanie gdzie mogę znalezć ten login ,problem pojawił się po wymianie pompy abs , w czasie adaptacji udało się usunąć większość błędów pozostał jeden (brak nastawów hamulca ręcznego) z tego co się dowiedziałem potrzebny jest login do modułu a tego właśnie brak i pytanie gdzie można zdobyć ten login??\ pompa abs nr: 3c0614095m moduł epb nr:...
Audi A6C5 2.0 alt 2003 rok potrzebuje login do adaptacji w vagu silnika a dokładnie o regulacje wolnych obrotów mam w tej chwili 760 obrotów a to trochę za mało chcę zmienić na 880-890 obrotów.
przeprowadzam adaptacje pompy w silniku 2.5 V6 TDI samochodu z rocznika 2005 Skody SUPERB. Używam do tego najnowszego oryginalnego VAG CAN Profesional. oraz DELPHI , wywala mi błąd podczas adaptacji. Moje pytanie: posiadam PIN na zdrapce przy kluczyku 1749, czy login to pin ? w czym moze byc problem podczas adaptacji pompy jeśli ktoś kiedyś zmienił...
Witam, podepnę się do tematu jeśli Panowie pozwolicie... mam rzeczonego Passata b6 2007 1,6 BSE z auto-hold. Klientka przyjechała na niedziałający EPB (bardziej irytowała ją migająca kontrolka-cyt." ja tego nie używam, może by to wyciąć". Nie skomentowałem. Po diagnozie padło na lewy tylny zacisk, mówię, że problem leży po stronie lewego zacisku i jego...
Witam! Czy ktoś może podpowiedzieć jaki jest login do adaptacji w module CAN-Gateway Audi A6 - 2006r. Potrzebuję wprowadzić adaptacje w tym module ale adaptacja zabezpieczona jest hasłem. Pozdrawiam!
Dzięki za podpowiedz. Bo rzeczywiscie podejrzane dla mnie jest te pompowanie . Powiedz czy w prodedurze pompowania . Robie vcds wiec login 08367 i basic settings grupy 24 i 25 no i wtedy kompresor pompuje ale do pewnego momentu i zatrzymuje sie. Trzeba wylaczyc zaplon i od nowa peocedura i pompuje dalej. Czy to normalne czy powinien napompowac do konca...
Hej, zalało mi komputer na podszybiu przez co ECU się spaliło, kupiłem drugie o tych samych numerach i auto odpala na 2s po czym gaśnie. Jak mniemam immo mnie odcina. Czy jestem w stanie dodać nowy komputer do istniejącego immoblizera przy pomocy Viaken KKL -USB ? Numer sterownika to 06A 906 019 BR https://obrazki.elektroda.pl/5033453100_...
Aha a login 13861 przyjmuje bo nie wywala komunikatu ale w adaptacji kanal 38 i 39 dalej sa zablokowane.. Dodano po 1 Na tym co zawarte w temacie nie zakoncze gdyz to nie rozwiaze mojego problemu.. a nowy vcds z interfejsem rostecha rozwiaze problem?
kolego ja robie tak : poluzowuje minimalnie śruby nastawnika odpalam auto z podłączonym laptopem lekko pukam w nastawnik (w przód lub tył w boki nie) i patrze jak dawka spada czy rośnie.. dodatkowo ważne jest aby w adaptacji silnika ustawić dawke na środek ( chyba w starym vagu jest 128 jednostek), ... i na koniec jak mi już pasuje lekko skręcam nastawnik...
Od początku - znajomemu w/w skodzie padł regulator napięcia i jechał x kilometrów bez akumulatora, aż padł komputer. Komputer (siemens) naprawiłem - samochód odpala za pierwszym razem, ale gaśnie po 2 sek. Podłączyłem Vaga i w błędach pokazuje kod 546 (Usterka linii przesyłania danych) i 27-00 "cos tam niemożliwe". immobilizer (25) chyba się komunikuje...
Coś chyba źle ustawiłem jak z czytywałem pin i tak pin ecu i zegarów nr 1 to 4418 a nowych zegarów czyli nr2 to 3266 odwrotnie wpisałem w pierwszym poście więc sprawa wygląda tak jak opisałem z tym że dzisiaj próbowałem takiej kombinacji: Wkładam nowy licznik - kontrolka immo powinna migać , robię adaptację 60 kanału żeby była prawidłowa komunikacja...
pamietasz moze jaka to byla pocedura kodowania? jak nie to pogrzebie w necie Dodano po 2 "grala1 Tak, możesz. Tylko pilot z tą samą częstotliwością - 433MHz. Najlepiej te same nr." ok pilot juz mamwszystko , grot tez, tylko muszego jeszcze obsadzic i zakodowac a immo dam rade w tym passacie czy musze nowe transpordery kupić ? Dodano po 1 Do tego potrzebujesz...
Witam Szanownych Kolegów Mam prośbę o pomoc z audi a6 1999 rok 1.9 tdi Autko zakupione ze świecącą kontrolką poduszki , po podłączeniu vag-a błąd 65535 - uszkodzenie pamięci decyzja wymiana na nowy -inny używany o numerach identycznych czyli 4b0959655g . Po podłączeniu komputera wywala błąd 1217 Zapalnik bocznej poduszki powietrznej strona kierowcy...
witam , mam podobny problem ( zielone zegary) ustrojstwo , nie można zczytac pinu immo------ tylko przez programator , choler...... zakupiłem licznik z niebieskim podświetlaniem 919( bez can) i podczas adaptacji ( znalazłem na tym forum ) nie zapisuje mi kluczy - poprzednie skasowałem a nowych nie chce zapisac skubany w bloku 21 mimo że daję 1 wyświetla...
Witam, jestem posiadaczem Audi A4 B5 1.9 TDI z 2002 roku. Ostatnio miałem komunikaty na desce (kontrolka ABS, ESP, trzykrotny sygnał dźwiękowy, mruganie wykrzyknika) po załączeniu zapłonu. Błędy te nie załączały się za każdym razem a z czasem coraz to częściej. Zaopatrzyłem się w przewód VAG do diagnostyki. Po odczytaniu błędów wyszło, że mam uszkodzony...
(at)jimasek zrobiłem wydaję mi się jak mówiłeś ale nici z tego. Zrestartowałem przed operacją oba routery. Wszedłem w netia spota zakładka połączenie z internetem i ustawienia i w Tryb adaptacji DSL do Ethernet: zmieniłem na Bridge. Zapisałem i kabel ethernet z netia spota dałem do tp linka ( od komputera oczywiście) tam wziąłem quick setup i wybrałem...
Najpierw trzeba wpisać login z przywieszki 11-login i 10 adaptacja kanał 1 liczba kluczy i już.
Dobry wieczór. Trzeci dzień walczę z problemem. Pacjent to Volkswagen Passat B5 przed liftingiem, rocznik 1996 silnik AFN. Jeden z pierwszych modeli, więc wyposażony fabrycznie w zielone zegary magnetti marelli z którymi nie radzą sobie zbyt dobrze proste interfejsy. Numer części 3B0 919 860 D. Oczywiste, że brak w nim linii CAN. Przymierzyłem angielskie...
Witam : 01 sterownik silnika, 11-login (12233) 10-adaptacja, kanał 02 - prędkość obrotowa biegu jałowego, i wsio.
Silnik, login, adaptacje kanał 12, zmiana wartości 32768 na np 32680 wydłuży czas grzania świec żarowch.
login 40168 potem adaptacja kanał 00 wartość 0 zapisz potem ustawienia podstawowe kanał 060 - ustawienie niemożliwe steering sensor b/d
Witam kolegów, to mój pierwszy post na tym dziale - proszę o wyrozumiałość. Stałem się posiadaczem Fabii 1.2 HTP z 2005 r. - model znany z najgorszego silnika. Owy silnik często na światłach łapie zadyszkę w postaci 730 obr/min. i wypadania zapłonu. Wymienione świece, zamienione miejscami cewki zapłonowe, ale bez rezultatu - nie bierze oleju, nie kopci....
Trzeba zrobić reset do ustawień fabrycznych. Potrzebny login. Po tej operacji wspomaganie ruszy ale będzie sypać błędami braku kodowania, adaptacji itd. Loginów jest kilka, które mogą działać. Szukaj na forum VCDS. Przed jakimkolwiek działaniem zapisz sobie aktualną wartość kodowania, może się przydać. Każda błędna próba logowania jest odnotowana przez...
login adaptacji 40168 kanał adaptacji adaptacji pomieszczenia
proszek lexmark kamerka skype charczenie basie
kabel brake radio bateria parkside styki
HP DeskJet brudzi kartkę po prawej stronie – smugi na krawędzi, czyszczenie stacji serwisowej Wyłączanie dodatkowego płukania w pralkach Electrolux