ale o ile opisy kodów błędów i parametrów bloków wartości mierzonych można spokojnie znaleźć w necie o tyle nie wiele można znaleźć nauczyć się na temat samodzielnej diagnostyki za pomocą vagscopa Rzucicie jakąś wędkę gdzie poszukać interpretacji vagscopowych wykresików? Te wykresy to jest to samo co "parametry bloków wartości mierzonych" wiec interpretacja...
Już Ci podałem procedurę "Bloki wartości mierzonych,grupa 4 ,przełącz na nastawy i skorzystaj z tdi timing."A Ty podajesz wartości w trybie wartości mierzonych.W tym programie nie skorzystasz z tdi timing bo tej funkcji nie ma,program z ross-..... jest pod tym względem bardziej rozbudowany.W tym 4.9 to chyba(chyba bo go nie posiadam)zamiast bloków wartości...
Wydaje się mi, że mało gazu, lub sprężarka z jakiegoś powodu nie robi ciśnienia. Dobrze by było, jakbyś spojrzał jeszcze na grupę 002 w blokach wartości mierzonych.
Na plaku odpala? Jakie wartości w bloku 01 wartości mierzonych Vag ?
Witam grupe 8 w blokach wartości mierzonych robisz przy pełnym obciążeniu jazda na 3 biegu obroty 2900 do 3100 . Pozdrawiam reszte na gg 1384368 .
Pełna wersja 18075/P1667 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction czyli kabelki , cewka pompowtryskiwacza, sterownik silnika (najczęściej to co napisałem w poprzednich postach) W celach edukacyjnych: Blok wartości mierzonych 023 (korekta momentu czasowego wysterowania elektrycznego pompowtryskiwacza) średnio wartość· zadana...
:arrow: 25-immo, :arrow: 11-login, :arrow: 10-adaptacja, :arrow: 01-kanał, :arrow: wpisujesz ilość kluczy 0000x zatwierdasz i każdy klucz conajmniej na 1 s włączyć zapłon. a co z odpowiedzią na moje pytanie o bloki wartości mierzonych?
jeśli to skrzynka 09L to sterownik ma zamontowany w środku . F 189 triptonic switch jest zamontowany w lewarku jak kolega carrot Ci napisał .Możesz sprawdzić w blokach wartości mierzonych czy działa poprawnie , bywały też problemy w sterowniku skrzyni o ile pamiętam . Najpierw więc sprawdz ten f 189 ,podmień na sprawny lub tym podobne .
Tak jak napisałem tobie i wcześniej w tym poście co trzeba zrobić: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Podczas dużych obrotów % spalin ponownych powninen dążyć do 0 a podczas małych obrotów i obciążenia dość duży. Pozdrawiam Sadek P.S. Przedział % jest troche zróżnicowany i zależny od różnych czynników więc konkretnych danych...
Vag-com == Bloki wartości mierzonych
Vcds pokazuje w 17 intruments w blokach mierzonych wartości widoczne na zdjęciu. Wcześniej w bloku 25 pierwsza wartość wynosiła 2 teraz wynosi 0. Czy ktoś wie o czym mówią te wartości? Licznik nie ma lączności poprzez CAN ze sterownikiem silnika.
Co to potrafi? W większości to co napisali, aczkolwiek mogą się trafić pojedyncze oporne egzemplarze, ale rzadkość. PROFESJONALNY INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY OBD 2 DO AUT Z GRUPY VAG DZIAŁA NA LINII CAN ,K,KL VW/AUDI/SEAT/SKODA Diagnozuje wszystkie modele od 1990-2008 roku. VAG HEX +CAN+ USB Zastosowanie: Interfejs służy do kompleksowej diagnostyki samochodów...
Blok wartości mierzonych (08)następnie grupa 7 sprawdzenie temperatury.
03 test elementów wykonawczych, a nie w blokach wartości mierzonych.
moim zdaniem masz uszkodzony nastawnik w pompie wtryskowej. sprawdzałeś w blokach wartości mierzonych wartość dawki rozruchowej ?
Włącznik F/F47 czyli popularny czujnik stopu sprawdzamy Vag-Com-em po wejściu w 01 Engine (czyli sterownik sinika), wybieramy następnie 08 Meas. Blocks czyli "Bloki wartości mierzonych" a następnie wybieramy grupę 006 i w polu 2 od lewej licząc są wskazywane trzy zera. Przy naciśnięciu pedału hamulca dwa ostanie zera mają się jednocześnie zmienić na...
Sprawdź blok wartości mierzonych 140
skaza6 jest wręcz identyczna. Niestety turbina zamocowana jest dość nisko dlatego też wypatrzenie trzpienia gołym okiem z reguły bywa bardzo utrudnione. VAGiem możesz sprawdzić wszystko :) Połącz się ze sterownikiem silnika. Musisz wejść w blok wartości mierzonych (kanał 11). Pole 2 pokazuje bazowe wartości ciśnienia turbiny (rzędu 1800 - 1850). Pole...
Witam,pacjent to audi q7 3,6 FSI silnik BHK.Problem w tym,że jest zbyt wysokie ciśnienie paliwa tj.ok 115 bar w ukł.wysokiego ciśnienia.W ukł. niskiego ciśnienia 5,9-6.0 bar.Zmieniona została pompa wysokiego ciśnienia,czujnik na listwie wysokociśnieniowej,czujnik niskiego ciśnienia,filtr paliwa.Po uruchomieniu zimnego silnika(po nocnym postoju)ciśnienie...
Tym czym odczytujesz błędy , wchodzisz w bloki wartości mierzonych , tam znajdziesz bloki związane z przepustnicą .
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa na listwie. Możesz to sprawdzić w blokach wartości mierzonych podczas odpalania.
Odczyt temperatury w blokach wartości mierzonych, a nie tylko błędy :|
Tak informacyjnie. Jedyną dobrą sprawą w wersji 2017.01.rev3 jest autoscan ISS, którego nie ma od wersji 2014.3 Ta wersja również nie działa prawidłowo z nowszymi samochodami po 2014- 2015r roku.(przez zakładkę OBD II) Albo nie można połączyć się ze sterownikiem z tego roku, albo nie czyta prawidłowo kodów błędów, albo wyświetla się nieznany kod błędu...
Uszkodzony bezpiecznik, albo wiązka w tym kostki podłączeniowe w liczniku, lub sam licznik. W trybie testów wykonawczych licznika sprawdzić czy kontrolka się zapali. Lub w blokach wartości mierzonych licznik "widzi" potrzebę załączenia kontrolki.
Pokrywki wałków w górę i sprawa wałków wyjaśniona. Poza tym VAG i podgląd w 13 i 14 grupę (bloki wartości mierzonych)
Nie bądź taki niecierpliwy. Diagnostyka zrobiona? Co widnieje w blokach wartości mierzonych? Jakieś błędy?
A pod co podpinałeś. Jak dla mnie do walisz ścieme. Pozdrawiam. Dodano po 1 Tester posiada funkcję bloków wartości mierzonych. Pozdrawiam.
Błędów brak, więc proponuje podgląd w bloki wartości mierzonych, scan, wrzut na forum i coś znajdziemy.
W tych silnikach nie sprawdza się błędów w komputerze, ogląda się bloki wartości mierzonych
tak można zblokować sterownik i ustawić kąt zapłonu,także odczytać kody usterek jaki bloki wartości mierzonych
a jak bloki wartości mierzonych,co mówią?
Działanie/odczyt czujników możemy sprawdzić komputerem diagnostycznym w blokach wartości mierzonych/pomiarowych. Zrób scan pomiarów, na pewno pomożemy.
Witam Jak będziesz na komputerze podejrzyj temperaturę w bloku wartości mierzonych. Pozdrawiam.
Bloki wartości mierzonych i sprawdź jaką temp. widzi sterownik silnika. Jak powyżej 120 to wyłącza klimę.
Na zimnym silniku trzeba testerem diagnostycznym w blokach wartości mierzonych sprawdzić jak sterownik silnika widzi temperaturę silnika i temperaturę paliwa.
Skoro odczytałeś błędy, to odczytaj również bloki wartości mierzonych. Zanim wymienisz czujnik, sprawdź, czy to jego wina jw.
podłącz Vaga i sprawdź w blokach wartości mierzonych wtedy Ci wyjdzie co boli Twoją maszyne
Nie tylko odczyt błędów jest kluczowy ale poprawna interpretacja bloków wartości mierzonych podczas jazdy w sterowniku skrzyni biegów.
To napisz jeszcze co i jak sprawdzałeś tym vag-iem. Bo najprościej zrobić test zegarów. A potem popatrzeć w bloki wartości mierzonych dla silnika i dla licznika.
podłącz pod VAGa sprawdź błędy zapisane,a diagnozę można postawić po odczycie bloków wartości mierzonych
w bloku wartości mierzonych 08 wybierz 03 pole 3cie od lewej wartośc na wolnych obrotach taka jak w polu 2gim .po dodaniu gazu krótko i do dechy wartość w polu 3cim POWYŻEJ650
Zaopatrz się w wersje 3.11 i popatrz w blokach wartości mierzonych. Ja nie używam polskiego vaga, dla mnie to się nadaje tylko do kasowania błędów.
Wchodzisz w sterownik silnika adres 01 lub dla zwykłego disla 41 , potem adres 08 /odczyt bloku wartości mierzonych/ a potem kanał np. 001
Dasz radę, wchodzisz w 01 Silnik, następnie 08 Bloki wartości mierzonych, potem wybierasz grupę wskazań 007 i masz opisane aktualne wartości temperatur wskazywane przez te 3 czujniki.
Sprawdź na vagu czwarte pole kanału 004 bloków wartości mierzonych silnika, podaj wartość. Jaki olej lejesz do silnika? Jak wyglądają korekcje dawek dla pompowtrysków?
o ile nie bedze błędu silniczka klapy wykonawczej to sprawdź blok wartości mierzonych czy jakiś czujnik nie podaje zbyt wysokiej temperatury a klimatronik jej nie zbija
Krokodil , wejdź na stronę forum.tdi-tuning.pl i wpisz w "szukaj" hasło "bloki wartości mierzonych" dla silników VP i znajdziesz wskazówki seba191 , jeśli organoleptycznie i wzrokowo stwierdziłeś, że kierownice działają sprawnie to właśnie w dalszej kolejności powinieneś się odczytać zapisane w sterowniku silnika błędy - robi się to diagnozując auto...
dokladnie problem leży w za dużym ciśnieniu doladowania. zakladam że masz pojazd ze zmienną geometrią turbiny. Do sprawdzenia ciśnienia: 01 elektronika silnika 08 blok wartości mierzonych 011 blok wartości na pierwszej pozycji masz obr. na drugiej ciś. jakie ma być na trzeciej jakie jest na czwartej wartości w % 0 to pełne doładowanie 99 to bez doladowania...
Najszybciej dojdziesz do przyczyn obydwu problemów jak auto zostanie sprawdzone interfejsem diagnostycznym a wtedy będzie wiadomo za co się zabrać by wyeliminować przyczyny zamiast błądzić po omacku. Sprawdzenie jednak to nie tylko odczyt błędów ale również podgląd bloków wartości mierzonych.
była diagnoza Wagu, to sprzeegło! Wrzuć logi z silnika, bloki wartości mierzonych kanał 001 podczas pracy na wolnych, na zimno i na ciepło.
Jaki silnik? U mnie w A4 jak padła cewka, to na początku wypadanie zapłonu też było odczuwalne tylko na gazie, a potem zaczęło też na benzynie. Świece zmienione, jaki stan kabli? Co się dzieje w blokach wartości mierzonych? Zrób pełną diagnostykę.
Jeśli błąd jest od czujnika stopu, a nie od układu przepustnicy, to trzeba w blokach wartości mierzonych sterownika silnika sprawdzić czy sterownik dostaje oba sygnały z czujnika, czyli zwarty w spoczynku i zwarty po naciśnięciu pedału, nie pamiętam w którym bloku to było trzeba znaleźć blok z ciągiem zer i jedynek w którym zmieniają się wartości z...
"Skanowanie VAG-iem" to nie tylko odpytanie pamięci błędów sterownika (z dopiskiem "jakoś tak"). Zamiast "jakoś tak" warto dokładnie zweryfikować usterkę. Wykonać pomiary i ją usunąć (nie skasować z pamięci błedów, tylko ją naprawić). Dopiero jeżeli nadal będą problemy z pracą danego układu, można szukać głębiej. Na jakiej podstawie wymieniłeś pompkę...
Tam nie ma nic o ALT. Ale jest o 1.8. ALT to dwu litrowy motor. W 1.8 były sondy 1V. Moje pytanie o 1.8 chodziło o to czy kolega nie podpiera się blokami wartości mierzonych dla silników 1.8.
na vagu masz bloki wartości mierzonych sprawdź sobie ile turbina daje ciśnienia i porównaj z wartością jaka powinna być ;) sprawdź terz filtr powietrza jeśli bierze dużo oleju... miałem taki przypadek że przez zatkany filtr silnik brał ogoromne ilości oleju. Pozdrawiam ;)
cześć jak masz testerek to w blokach wartości mierzonych widać wszystkie wartości: napięcie zasilanie, zamknięty otwarty, zablokowany lub nie, i oczywiście błędy. Kolega GRALA słusznie radzi - gniją kabelki na progu, czasami sam komputerek komfortu no i często padają same zamki w drzwiach.
Proponuję sprawdzić silnik najpierw pod kontem elektroniki (odzyt bloków wartości mierzonych),a następnie sprawdzić część mechaniczną(układ rozrządu).Gdyby to był immo uszkodzony wtedy silnik odpala na ok.3 sek i gaśnie(zapala się kontrolka Check)
Odkopię temat: co jeśli nie mam u siebie nastaw podstawowych (BS) tylko blok wartości mierzonych ? Kąt wtrysku >100, więc chyba muszę się tym zająć. Log: http://vaglog.rtnet.pl/bitmag_66493.html Z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam
sigwa018 napisał " 1.4 tdi na pompowtryskach (takie 1.9 z wycietym trzecim cylindrem)" objawy wskazują raczej na układ paliwowy w 4 cylindrach wygląda to tak: vcds grupa 013 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [−2,0 do...
auto kolegi już tak do mnie przyjechało.Przed rozebraniem sterownika podłączyłem vag-a i w bloku wartości mierzonych odczytałem wartość 0640 V. Po rozebraniu sterownika i wyczyszczeniu z opiłków ustawiłem na tą samą wartość. Co mogłem źle złożyć? Chyba ,że ktoś już tam grzebał?!
Nie wspomnę nawet, że nie ma Golfa Mk5 z 2003 roku choć przypuszczam, że problem dotyczy silnika TDI z silnikiem BKD 140 KM (z 2004 roku) i jeśli chodzi o telepki na wolnych obrotach to przyczyna wyjdzie przy diagnozowaniu bloków wartości mierzonych.
Nie dostał w okolice pompy nic nie jest naruszone, nie można wykonać żadnej procedury związanej z ABS i ESP. Wąski i przewody nie naruszone. Może ktoś ma takiego paska na warsztacik bym prosił o kodowanie takiej pompy, schemat i ewentualnie zrzut bloków wartości mierzonych.
Witam serdecznie. Czujnik 4 pinowy jest od wskaźnika i elektrycznej pompy chłodziwa. Na pracę silnika ma wpływ ten 2 pinowy. W bloku wartości mierzonych zobacz jak się zachowuje bo nie zawsze wadliwą pracę zapamiętuje jako błąd. Sprawdź jeszcze napięcie w tym bloku. Jak są skoki to zmień przkaźnik z numerem 30. Pozdrawiam.
Climatronica dwustrefowego w swoim aucie to ty na pewno nie masz. Pod "kompem" po odczytaniu temp "-63C" powinieneś mieć opis, który czujnik okłamuje. Ew. podaj numer bloku wartości mierzonych i pole w którym odczytałeś tą temperaturę. W Golfie V powinieneś mieć chyba 5-7 czujników temp więc ciężko trafić, który okłamuje.
Proszę o informacje dotyczące tego interfejsu.Jak szybko się komunikuje ze sterownikiem auta? CZY faktycznie robi wszystkie protokóły OBD? Jak wygląda blok wartości mierzonych?Czy jest możliwość adaptacji- zmiany parametrów pracy silnika?Czy jest możliwość programowania kluczy i immobilajzera?No to tyle tych pytań.Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam. Andrzej...
Witam, jak w temacie, brak funkcji tiptronic, na wyświetlaczu w momencie kiedy powinno byc 1 jest D i faktycznie jest D, pozostałe wszystkie biegi chodzą i wyświetlają sie normalnie. Mieliście kiedyś koledzy taki przypadek? tester vag 0 błędów. bloki wartości mierzonych jakby nie czuł że dzwignia jest w tamtm połżeniu tylko D.
układ wydechowy odpinałem zaraz za turbiną, czyli wyeliminowany komputer kontroluje wiązkę, wtryski, a błędów brak mam drugi ecu silnka i bypass do wyłączania immo, zaraz będą testy planuję przegląd instalacji do silnika kabelek po kabelku jak już przestanie gasnąć przegląd parametrów silnika Dodano po 2 Myśle ze jestem w domu Podmiana kompa silnika...
Motronik-to jest zrzut ekranu z bloku wartości mierzonych nr 4. I tam jest "stopni na obrót wału korbowego". i czy ten "kat synchronizacji" dotyczy w tym przypadku wału i wałka rozrządu i ma wynosić teoretycznie 0? Teoretycznie tak-w praktyce zakładasz blokady na rozrząd i wtedy jesteś pewien.
Tomku, jeśli, jak twierdzisz, Vag nie wskazuje żadnego błędu (co jest trochę niepokojące) to wpisz tutaj jakie są kolejno odczyty z Vaga po wejściu kolejno w 01 Engine, 08 Bloki wartości mierzonych czyli Measuring Block a następnie w grupę 006 i spisz kolejno wartości w polach od lewej do prawej. Sprawdzimy w ten sposób przynajmniej co podają poszczególne...
przepływomier ok ok 850 przy 3000 obr/min na 3 biegu a turbina pompuje ok. 1 bara Dodano po 3 jutro zamieszczę bloki wartości mierzonych na wolnych obrotach
Witam, szukam schematu regulacji wysokości świateł w którymś z tych aut. Ktoś sie orientuje czy regulacja wysokości jest sterowana poprzez borneta, czy bezpośrednio jak w autach poprzedniej generacji np. golf IV. W blokach wartości mierzonych borneta nie znalazłem nigdzie regulacji wysokości, test elementów wykonawczych także nie umożliwia wysterowania...
Sooooooory wszystkowiedzący. Słówek się czepiasz. W vagu którego używam wchodzę w grupę Select Control Module i tam wybieram 01 żeby się podłączyć do silnika, sczytać z niego błędy, wykasować je i ponownie sczytać. Ot i tyle - dalej bredze? aha, zapłon musi być przekręcony. bredzisz kolo błędy są dla pół..... wiesz co to są bloki wartości mierzonych?
W 99% powodem spadku mocy w tych silnikach jest zabrudzony przepływomierz powietrza.Takie właśnie są objawy.Sprawdzenie jest możliwe laptopem.W bloku wartości mierzonych,w 3 grupie jest możlowość sprawdzenia przepływomierza.Warunek-jazda na 3 biegu,obroty silnika ok.3000.Na 2 pozycji jest umieszczona wartość jaka powinna być w danym momencie,na 3 pozycji...
Pompowryskiwacze, czy ich uszczelnienia to by miał problem z odpalaniem, szarpania mogą powodować nie kontaktujące wtyczki na nich, ale jak błędów nie ma, to można by podejrzeć w blokach wartości mierzonych czy sterownik rejestruje wypadające zapłony. Tak jak kolega wyżej napisał, musisz kogoś kumatego znaleźć, zrobić logi korekcji pompowtrysków i beepów,...
Min. 2 bary przy 2000 obr i temp.80 *C. Osobiście mierzyłbym w bloku , ale to bez znaczenia.
z diagnostyki silnika wychodzi właśnie, że nic nie wychodzi bo nie ma podanych bloków wartości mierzonych, blad ( intake manifold pressure ) co oznaczlo by zawor N75 (map sensor)... z odczytu błędów również nic nie wynika ponieważ nie podałeś pełnego opisu błędu ani jego kodu, stwierdzenie "intake manifold pressure" nic mi nie mówi bo nie wiem czy...
To nie takie proste jak piszecie. Ustawienie pompy robisz w trybie nastawy podstawowe. W org Vag-comie masz zakładkę która generuje wykres określający zakres ustawienia kąta wtrysku. Możesz spróbowac w blokach wartości mierzonych - blok 4. Masz tam poz. 2-wartośc wyliczona, 3 wartośc mierzona, 4- % wypełnienia zaworu Staraj się ustawic to tak aby pola...
Bloki wartości mierzonych dobrze czyta, gorzej z opisem błędów, kolega kiedyś uwalił eprom w a4 kasując inspekcje olejową. Ciśnienie na filtrze paliwa około 0,4-0,8 bar, na tandem pompie 1,5na wolnych do 4-5 przy 4 tyś. Pomiaru dokonaj manometrem wyskalowanym do 10 barów najlepiej, na tandem pompie masz zaślepkę na imbus taką z kołnierzem ,wykręcasz...
Poszukuje instrukcji do silnika VW typ ABA konkretnie chodzi mi o blok wartosci mierzonych silnik montowany był w: Golf Cabrio 1995 -> Jetta3 USA 1994-> Jetta4 USA 1998 1999 moze ktos coś ma ? ps. W ELSIE tego nie ma na 100% Post był umieszczony w "Instalacje elektryczne" Pisze wyraźnie-tam się nie zadaje żadnych pytań. Na razie bez ostrzeżenia....
Witam !!! Panowie czy mogl by mi ktos podpowiedzic w jaki sposob w Audi A6 silnik V6 2.5 TDI 150 KM 99 r. przestawia sie kat wtrysku i jaka powinna byc jego wartosc ??? na lewym kole zebatym wałka rozrządu są "fasolki" - przestawiasz kąt pompą wtryskową po odkręceniu 3ch śrub (fasolek) do ustawienia kata wtrysku potrzebny będzie VAGcom - idealna wartośc...
Witam Potrzebuję informacji na jakiej podstawie można wnioskować że wtryski w 3.0 TDi są do wymiany. Chodzi mi o rozszyfrowanie bloków wartości mierzonych grupy od 72 do 77 Z góry dzięki 3.1.15. Zabronione jest publikowanie wpisów przedstawiających problem, bez podania wystarczającej liczby informacji umożliwiającej zajęcie merytorycznego stanowiska...
Prosze poradzicie co sie stalo i co sie stac moglo Mianowicie , po przypadkowym oddpieciu klem z akumulatora , auto jakby nie to, bo mol straszny i slabo wchodzi na obroty , ledwo do 140 jedzie SPrawdziłem : vag bledow zadnych Parametry bloków wartości mierzonych sa dobre . wymienione wtryski nic wymieniona pompa wtryskowa nic wymieniony przeplywomierz...
Miernik będzie ok. Mierzymy rezystancję poduszki czyli pinów w poduszce, napinaczu. Rezystancja około 3 ohm. Przydał by się vcds. Wówczas po podłączeniu w blokach mierzonych miałbyś wartości rzeczywiste rezystancji nabojów pirotechnicznych.
Czujnik F-96 znajduje się w jednostce sterującej, przepływomierz nie posiada cz. ciśnienia. Pomiar z tego czujnika ma za zadanie korygować odpowiednio dawkę paliwa. Funkcjonalność takiego układu sprawdza się szczególnie w górach gdzie w krótkim czasie ciśnienie atmosferyczne zdąży się zmienić kilkakrotnie. W przypadku awarii tego czujnika nie ma trgedii,...
Handlarze robią cuda z samochodami ja niedawno też kupiłem od handlarza WV i sprawdzałem auto u siebie na warsztacie i było sucho tylko dziad skasował licznik i nie wiedziałem ile ma przejechane ale ogólnie stan techniczny ok , aż tu trzy dni później po zakupie wyskoczył wyciek z miski oleju . Dodano po 2 A propo tego palenia to sprawdź najpierw Vagiem...
Numer odczytasz np. na nalepce na górze obudowy sterownika lub w samym sterowniku - w trakcie odczytu VAG-iem przez gniazdo OBD po wejściu w 01 Engine i wybraniu funkcji np. Foult Codes (odczyt błędów) albo dowolnej grupy z bloku wartości mierzonych (Meas Block) wyświetla się jego numer. Dodano po 2 Teraz na odczycie na zamieszczonym screenie masz jego...
Zawór G80 sprawdzałem pukając w niego przy ok 2000obr/min i niezauważyłem jakiś zmian w pracy silnika. Początek wtrysku: 01-008 w bloku 000 na 2-gim miejscu zamiast wartości ok. 52 mam 210 . Sprawdzałem jeszcze blok wartości mierzonych kanał 004. Pole 2 =1.3* (wymagany kat poczatku tloczenia w stopniach) znacznie różniło się od pola 3 = 14* (aktualny...
można zarówno czujnikiem zegarowym jak i VCDS-em... a najlepiej jest najpierw czujnikiem, a dopiero później Testerem... zdarza się, że czujnik umieszczony na wtryskiwaczu nie pokazuje już "nazbyt dokładnie" a regulacja Testerem odbywa się właśnie wg. Jego wskazań... plus oczywiści G28 z wału korbowego... reasumując; czujnik zegarowy, a następnie drobna...
Wymieniłeś czujnik temp. płynu chłodzącego a trzeba było najpierw sprawdzić stan pinów we wtyczce i kabelki - wymiana czujnika nie pomogła więc teraz już wiesz, że brak jest na kablach sygnału z jego 3 pinu i dlatego zwiększa obroty do tych 1200, najpierw spryskać wtyczkę kontakt spray'em, druga rzecz to taka, że jak już podajesz czego dotyczą błędy...
Pomiary Vagiem - 18 Auxiliary/additional heater. Brak błędów. Odczyt bloku wartości mierzonych (wskazanie przy stacyjka włączona / wskazanie przy silnik uruchomiony): Grupa001 Pole 1 puste / 14,20 V na kilka sekund po uruchomieniu silnika potem puste pola 2,3,4 odczyty temperatury kilka (3 do 5) stopni C Grupa002 Pole 1 ON/ON Pole2 OFF/ON Grupa003 Pole1...
W takim razie zrobię logi dynamiczne. Proszę o poprawę jeżeli źle piszę. 1.Podłączę interfejs i uruchomię VCDS 2.Wybieram 01 czyli Engine 3.Klikam 08 czyli bloki wartości mierzonych 4.Dla przepływomierza 003 a dla turbiny 011 5.Rozpędzam się do około 30km/h i włączam 3 bieg i utrzymuję wartości na poziomie 1500rpm 6.Kolega obsługujący laptop naciska...
Witam samochód jak w temacie. Po remoncie silnika samochód stracił na mocy, przede mną wymieniono już turbosprężarkę, usunięto katalizator, wymieniono pompowtryskiwacze, zaworki sterujące turbo i egr, przepływomierz... lista rzeczy jest długa. Pierwsze moje pytanie czy ktoś posiada serwisówkę do tego silniczka? chodzi mi o bloki wartości mierzonych....
pozdrawiam nie wiem jak długo masz ten samochód i czy kupiłeś go z tą usterką . Nabrak mocy mają wpływ ciśnienie doładowania [575 nr usterki ] ,przepływomierz powietrza oraz f. powietrza i f. paliwa Filtry możesz sprawdzić sam gorzej jest zprzepływomierzem pow. Jeżeli wymiana filtrów nie przyniosła rezultatu trzeba podpiąć się do VAG lub KTS . połączyć...
mnie to wyglada na map-sensor sygnał- pin pierwszy (przeważnie) zasilanie 5v sygnał: bez podciśnienia - bliski 5v z podciśnieniem około 1-1,5v czemu nie napisałeś że to silnik ADY !!!(dopiero znalazłem twój post) to jednak przepływomierz raczej nie do sprawdzenia na stole. Dodano po 28 teraz widać. do sprawdzenia na aucie(V.A.G. V.A.S. itp) odczyt bloku...
Wykonaj próbę drogową.Podepnij laptopa,połącz się ze sterownikiem silnika,wejdz w blok wartości mierzonych,kanał 11.Jedż na 3 biegu,gaz do oporu,odczytaj wartości przy 3 tys.obrotów.Na polu 2 wskazane jest ciśnienie turbiny jakie powinno być(ok.1850),na polu 3 powinno być podobne wskazanie(jest to wartość którą odczytuje sterownik w czasie rzeczywistym).Jeżeli...
Ciśnienia w układzie uznaje za poprawne skoro gość patrzył na dwa manometry i powiedział mi, że jest ok to tego bym się nie czepiał. Podłączając VAG'a nie miał błędów w bloku klimatyzacja (oprócz usuniętych z silniczkami-klapami). Co do wartości mierzonych w bloku klimatyzacja proszę o wskazówkę na które zwrócić uwagę choć aktualnie nie mam czynnika.
Witam , mam problem nie mam pojęcia na jakich blokach moge sprawdzić moja sondę . Chodzi o silnik ADR , po przeczytaniu paru postow i zasugerowaniu sie tymi informacjami Silnik pracuje na jałowym biegu. Temperatura pracy katalizatora minimum 350oC (grupa wskazań 34, pole wskazań 2). Odczytywanie bloku wartości mierzonych 30. Wskazanie na wyświetlaczu:...
poproś gościa o zalogowanie VAG'iem kanału 008 ... musisz wejść VAG'iem 01(silnik)->08(bloki wartości mierzonych)->008 (dawki) oraz 011 (doładowanie)- na dole po prawej w VAGcomie będzie przycisk LOG - po naciśnieciu go program będzie zapisywał parametry odczytane z czujników ... zrób logi 008 pod obciązeniem - pedał gazu w podłodze (100% otwarcia)...
Jezeli wydobywaja sie kleby bialego dymu, to raczej ten rozrzad nie jest ustawiony prawidlowo. Zabierz sie za to jeszcze raz od poczatku, na ustawienia fabryczne. Pompa na zegar oczywiscie!!! Jezeli nie masz to w Vag-comie masz zakładkę która generuje wykres określający zakres ustawienia kąta wtrysku. W blokach wartości mierzonych blok 4ty. jest wartosc...
Witam panów, sprawa wygląda tak, zmierzyłem opór N108 i miał około 15 16 omów, więc ok ,rano dostał napadu klekotania, zgasiłem go i odpiołem wtyczke i zmierzyłem opór, tym razem obwód był otwarty i opór nieskonczenie duży, po dochodzeniu okazało sie ze przewód czujnika N108 jest przerwany i raz lączy raz nie, nie było to widoczne bo izlacja była cała,...
bloki wartości bloki pomiarowe wartości bloki fabia
miernik uszkodzony pomiar rezystancji pompa paliwa peugeot monitor audio subwoofer
dobre sklepy elektroniczne online dobre sklepy elektroniczne
Tryb letni i zimowy w pilarce Makita DCS 33 - jak działa? Windows 10 zawiesza się przy odtwarzaniu wideo z dekodera