Jak blokuje się koło pompy i staje pasek to musi śię ślizgać na wale albo pasek albo jest tam na dole koło "z wkładką "z gumy.
Blokady mam do tego silnika i wiem jak zablokować, z tym, że nigdzie nie słyszałem o możliwości blokowania koła pompy wtryskowej, jedynie blokujemy wał oraz koło rozrządu. A kto Ci każe blokować pompę??? Masz ją zsynchronizować z wałem i wałkiem a nie blokować, po to są kreski na pasku, zresztą nie tyle pompę co jej koło które współpracuje z czujnikiem...
w tym aucie wymienisz rozrząd używając zwykłych wierteł. Blokujesz koło rozrządu pompę i po odkręceniu koła na wale korbowym też masz otwór na zwykłe wiertło. odkręcając koło pasowe pneumatem nie musisz nawet blokować koła ale jeśli nie to w skrzyni masz otwór też na zwykły kołek żeby zblokować wał. Wystarczy dopasować średnicę trzpieni do otworów....
Ustawiasz 14 stopni po OT , blokujesz koło pompy , odkręcasz nakrętkę , wysuwasz pompę z koła , blokujesz , wkładasz w koło , skręcasz.
a jak sie blokuje koło pompy tak dokładnie jak by mógł ktoś opisać? tylko takim sposobem bez użycia specjalistycznych blokad rozrządu
Pompa nie ma czujnika ale musi mieć synchronizację z silnikiem . Potrzebna jest specjalna blokada która blokuje pompę . Jeżeli ktoś zdejmie koło od pompy przed zablokowanie go to przed ponownym montażem musi jeszcze złożyć rozrzad
jutro zamówię drogą. Nowa wystarczy ustawić na blokadach i po krzyku czy trzeba będzie trochę przestawić kąt? Ustawiasz oczywiście statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - ale to jest myk-myk. Koło pasowe pompy jest przykręcone czterema śrubami do kołnierza wałka pompy i ma fasolkowe otwory. Kołek pompy (dwuśrednicowy) nie wchodzi w koło pasowe, ale w...
Wychodzi na to że pompa jest źle włożona. Wytłumacz co masz na myśli. Ta pompa nie ma rożnych możliwości instalacji. A przy ustawianiu rozrządu jest otwór w kole zębatym pompy przez który wkłada się blokadę która wchodzi w blok pompy i blokuje koło zębate pompy.
Można bez rozbierania rozrządu, trzeba zdjąć pokrywę (4sruby) rozrządu zakrywającą koło rozrządu pompy wysokiego ciśnienia, ustawiasz silnik tak wycięcie w kole było na samej górze (foto strzałka numer 1) blokujesz koło, wysuwasz pompę, wsuwasz następną, tylko musisz zwrócić uwagę na wieloklin napędu pompy (foto strzałka numer 2) Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/5173583800_...
ustawiasz na zamachowym 0, luzujesz pasek lub koło na wałku. ustawiasz pompę za zegar i ją blokujesz z boku jest śrubka, napinasz lub dokręcasz koło, odblokowujesz pompę
Pasek ma regulację podkładkami wstawianymi pomiędzy dwuczęściowym kołem pasowym pompy wspomagania. W ten sam sposób ściągasz- odkręcasz trzy śrubki koła pasowego pompy, rozłoży się ono na dwi części. Koło blokujesz kluczem specjalnym takim jak do blokowania pompy wody lub ... i tu już inwencja własna: blokowanie śrubokrętem pomiędzy łbami śrub, klucz...
Blokada w wał, koło wałka rozrządu, blokada pompy CR, wszystko.
w przypadku uszkodzenia elektrozaworu konieczna jest wymiana całej pompy czy tylko uszkodzonego elementu?
No jak blokuje koło to na pewno nie ma tam powietrza.
Hej. I jak udało Ci się znaleźć problem? Bo mam ten sam też w176 tylko ze lewe kolo blokuje
Jeszcze mam takie pytanie tak z ciekawości , proszę o wypowiedz znalazłem to u wujka gogle czy to jest realne, czy czysta bzdura, proszę o wypowiedz. cytuje Domyślnie Odp: Swap pompy mechanicznej z escorta endura DI TD 90KM do 1.8 tddi 90KM focus Dla wszystkich zainteresowanych napiszę tak: Że jak się chce to można wszystko zrobić i będzie działać....
Wypracowana pompa miała by odchył w drugą stronę raczej Jest dokładnie tak jak napisałeś. Łańcucha demontowaćnie musisz, ani obudowy pompy oleju. Demontujesz dolne kolo paska rozrządu. Obudowę uszczelniacza (załóż potem nowy niezależnie od wysokiej ceny). Wymontuj napinacz łańcucha (z tyłu bloku). Blokujesz pompę (wiertło 6 mm). Torx 40 - odkrecasz...
Mogą blokować klocki, mogą blokować tłoczki, mogą blokować prowadnice zacisków, mogą blokować przewody elastyczne, może blokować pompa hamulcowa i ostatnie może blokować sworzeń na pedale hamulca. Musisz ustalić czy blokuje jedno koło czy wszystkie. Jak wszystkie to coś z pompą hamulcową lub sworzniem na pedale hamulca, a jak blokuje jedno z kół to...
To jest bardzo prosty silnik. Nie mam pod ręką schematu ale ale są trzy punkty do ustawiania rozrządu: 1. Na kole zamachowym i lej skrzyni jest otwór i znacznik ustawiasz na "0" 2. Koło pompy wtryskowej ma otwór do blokowania aby sie nie przestawiło. 3. Wałek rozrządu po przeciwnej stronie co rozrząd ma wycięcie w które wkładasz blokadę (idealnie pasuje...
Z przodu silnika przed pompą wtryskową jest pokrywka którą trzeba odkręcić, znajduje się tam koło zębate pompy wtryskowej w którym znajduje się otwór do blokowania pompy wtryskowej.
Czyli jedna ręka kontruje koło pasowe, a druga blokuję wirnik pompy.?
Jeśli pompa jest blokowan trzpieniem fi6 to nie może się zmienić. Co innego gdy koło pompy blokujesz trzpieniem fi16. W pierwszym przypadku pompa jest ustawiona na stole. Luzujesz trzy śruby od niej tak ja i koło wałka. Napinasz pasek, skręcasz, robisz dwa obroty i sprawdzasz. Jeśli po ustawieniu wału na znaki, blokady wejdą bez problemu, musi być dobrze....
Do ustawienia pompy blokujesz koło zamachowe otwór na blokadę jest za rozrusznikiem,koło pompy wtryskowej musi być naprzeciwko otworu blokady.Do ustawienia kąta potrzebny jest czujnik zegarowy i odpowiednie końcówki. Wartość jaką ma pokazać czujnik jest podana na pompie. Otwór na czujnik w boschu jest dokładnie w środku głowiczki pomiędzy wyjściami...
Za to jest trochę słabsze wspomaganie i po uruchomieniu czasem wcale nie ma i przy tym jakby koło pompy blokowało się - pasek się ślizga. Więc napinacz ci się zatarł. Ten typ tak ma. Wyciąg go i obadaj, kup nowy jak nie działa.
ja zawsze ustawiam koło zamachowe w punkcie 0 wałek rozrządu blokuje się po zdjęciu pokrywy klawiatyry i robie nacięcie na pompie wtryskowej jeśki takiego nie ma , reszta juz jes nieważna potem zakładam nowy pasek i napinam go napinaczem.Potem robie jeden obrót wałe aby sprawdzić czy wszystko jest ok i to wszystko.Odpalam silnik i pyka sobie prawidłowo.
Z boku p-py jest śrubka na kluczyk 10. Luzujesz tą śrubkę, wyciągasz z pod niej blaszkę, ustawiasz na silniku koło pompy na znaki /jak się nie mylę są gdzieś na godz. 8/ dokręcasz śrubkę przez co blokujesz wałek pompy. Dopiero wtedy zdejmujesz koło pasowe. Przekładasz do drugiego silnika i w odwrotnej kolejności składasz i ustawiasz na zegar.
Witam Skoda Fabia 1.9 TDI 2008 blokuje lewe tylne koło, gdy załączy się ABS. Po odłączeniu ABS-u blokuje się wszystkie. Sprawdzane na komputerze - brak błędów. Pompa po naprawie elektroniki i sprawdzana mechanicznie - nie wszystko ok. Nowe tarcze i klocki. ABS zlicza prędkości z wszystkich kół, ale podczas hamowania tylko jedno koło staje. Dęba pomocy.
NIe. Zawór może kręcić się w koło. Nie stawia oporu. Jedynie będzie blokował przepływ na pompę jeśli pójdzie nie w tą stronę co trzeba.
Witam. Jak ustawić kąt wtrysku? Pompa (cav)jest na sztywno przykręcana do bloku silnika, koło zebate ma "fasolki". Czy pompę sie jakoś blokuje? Na kole posowym oznaczone tylko GMP.
Koło zamachowe blokujesz koło rozrusznika ( narzedzie Fiat nr 1860863000), do wałka rozrządu stosujesz śrubę 8mm, do pompy 2x śruba 8mm
wymieniłem pompę i nadal to samo nadal blokuje koło
Wypowiadam się za siebie i dla mnie nie ma to większego znaczenia jak jest koło pompy. To nie tddi żeby miało jakieś ogromne znaczenie. W tdci ta pompa odpowiada tylko za ciśnienie a resztą steruje ECU. Czy Ty to złożysz tak jak jest teraz czy obrócisz kołem pompy na miejsce blokowania według mnie nie ma to znaczenia.
Przepraszam za pomyłkę to jest Peugeot Partner 1.9d. Głowice zdejmowałem nie widać żadnej usterki żaden zawór nie zgięty wałek też w porządku tak jak mówię na plaku odpali może posiada ktoś jakiś opis gdzie blokuje się te koło od pompy mam tam w nim dwa otwory ale żaden nie pasuje do otworów na obudowie silnika
mniemam że koło nowe oryginał nie nowe z allegro. bo jeśi używane to nie ma o czym mówić. zobacz czy vacu pompa się nie blokuje.. mozesz profilaktycznie zmienić łańcuch nie jest drogi .
Pompa sbc ABS Mercedes w211. Pomocy, koło blokuje mi się podczas hamowania, tak jakby nie działa w nim ABS. Wymieniłem już tłoczek, zacisk, magnetyczny pierścień. Jeżeli chodzi o czujnik to nie wymieniłem ponieważ na komputerze pokazuje mi właściwie prędkość podczas jazdy na każdym kole. Układ został odpowietrzony, i to wszystko nie pomogło. Czy możliwe...
Tak tylko się zapytam rozrząd dobrze ustawiony? Koło na pompie blokuję się sworzniem a wał ma znak - oczko na obudowie skrzyni biegów. Jeżeli kąt wtrysku jest rozjechany tak jak u Ciebie to są wtedy problemy. Bardzo ważna jest też dawka paliwa a dawkę ustawisz nastawnikiem. Zbyt mała dawka to wtedy ciężko pali. Przed wymianą tej uszczelki pod nastawnikiem...
dzięki panowie, na razie kopce jak stary ikarus na oleju opałowym.... ma to swoistego rodzaju zaletę, ponieważ ten co jedzie za mną utrzymuje bezpieczny dystans..... W sumie w czołgach też była zapora dymna (tylko biała) to czemu nie w mondku ? A tak poważnie - rozmawiałem z człowiekiem, który regeneruje pompy, twierdzi że nie ma znaczenia jak się ją...
Dzień dobry Szukam schematu/diagramu rozrządu do silnika D4HB czyli 2.2CRDI 197KM w Kia Sorento II. Potrzebuje dokładnie momentu z jakim dokręca się nakrętkę na pompie wysokiegi ciśnienia, która blokuje koło zębate. Czy ktoś posiada takowy? Lub może podać sam moment tej nakrętki:)
Witam jeżeli chodzi o pompy w tym silniku to jest mało ludzi co naprawdę jest w stanie zregenerować i sprawdzić tą pompę to po pierwsze, i wskazuje na to że to ona powoduje problem a głównie taką przyczyną jest zacinająca się sekcja co powoduje blokowanie się listwy która uruchamia sekcje. Mogą być oczywiście inne przyczyny takiej pracy ,np popuszczone...
Musisz mieć blokady. W koło wału korbowego wkładasz blokade imitującą profil paska, w koło kołek, pompe blokujesz na płetwie za kołem pasowym pompy.
Witam ponownie, potrzebuję podpowiedzi jak ustawić wałki rozrządu w isuzu Y17DTL. Dokładniej mam taki problem że wałki są dwa koło pasowe jedno a wałki połączone zębatkami i nie wiem jak ustawić wałki względem siebie. Dodatkowo chciałem potwierdzić ustawienie całego rozrządu zanim założę pasek rozrządu i spróbuję uruchomić silnik ponieważ musiałem zdjąć...
Czyli wniosek że ciśnienie płynu nie spada, może to problem pompy.
Witam, dokładną procedurę musiałbym odszukać gdzieś w archiwach, ale szło to mniej więcej tak: po ustawieniu synchronizacji wał/wałek koło wałka blokujemy jak na schemacie, odkręcamy pompę CR od jej przekładni i ustawiamy ją na znaki (kropka na korpusie pompy i jak dobrze pamiętam dwie kropki na kole zębatym) powinna być w "luźnej" pozycji zaraz przed...
Ja stawiam na przekładnie( przerabiałem taki temat kiedys ) a pisk to ślizgający sie pasek po kole pompy wspomagania ( przy maksymalnym skręcie koło sie zatrzymuje blokuje (...)
załuż pasek tak jak ci napiszę zdejmujesz pokrywę zaworów i bierzesz obracasz wałek rozrządu tak aby krzywki wałka rozrządu na pierwszym tłoku były do góry wtedy na końcu wałka rozrządu blokujesz go płaskownikiem 4,5mm pompę wtryskową blokujesz trzpieniem fi 16mma wał korbowy ustawiasz w okienku w skrzyni biegów będziesz tam miał trzy kreski dwie małe...
Tam się blokuje pompę kołkiem do wstępnego ustawienia, no chyba, że ktoś zdjął z niej koło pasowe [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
w koło pompy wtryskowej posiada otwór jak również łapa mocująca pompe -blokujesz trzpieniem koło w momencie zgrania sie otworów ,w obudowie skrzyni biegów ,przy bloku znajduje sie zaslepka,pod nią sa dwa otwory wiekszy i mniejszy -jak dobrze sie przypatrzysz w wiekszym od strony bloku silnika jest strzałka w kierunku koła zamachowego ,jezeli tłok 1...
Czy jest możliwe abym coś zle poskładał w pompie hamulcowej ? Choć nie ma tam żadnych cudów . Parę oringów , dwie sprężyny, tłoczek . Złóż to do kupy. Odpal samochód powciskaj hamulec aż to koło się zablokuje. Nie musisz jeździć do tego. Potem rozepnij podciśnienie od serwa i sprawdź czy przypadkiem nie puści wtedy. Ruszałem regulację luzu serwo-pompa?
Witam A więc mam taki "mały" problem. Posiadam Passata (1.9 tdi 101 km). Podczas jazdy jest ok póki nie zacznie się hamować. Hamulec zaczyna trzymać coraz bardziej aż w końcu samochód stanie. Pedał robi się coraz twardszy i blokuje koło. Wymieniłem przewody łączące pompę abs z tłoczkiem jednak nic to nie dało. Tłoczek chodzi lekko (wszystko jest ok)...
jeżeli się zabardzo na tym nieznasz to należy soróbować na drodze rozpędź auto do ok 60km/h lub więcej, puść kierownicę i daj po chamulcach ile wlezie do dechy jeżeli jest abs to auto powinno hamować nieuciekając na boki nawet jeżeli ktureś koło się blokuje ponadto powinieneś odczuwać pulsowanie pedału chamulca i słyszeć pod maską pompę elektryczną...
A co do ustawień pompy nie bardzo rozumiem gdzie na pompie ustawia się kąt statyczny, Przy wkładaniu pompy należy zachować kolejność czynności. Koło łańcuchowe pompy ma otwory fasolkowe mocujące je do wałka pompy, pozwalające na obrót o pewien kąt jedno względem drugiego. Blokując kołkiem pompę, blokujesz wałek pompy, a nie koło. Tak więc należy zawsze...
Kolego a wiesz w jakiej pozycji mają być wałki? Poziom, pion? Dostałem właśnie auto ze zdjętym całym modułem wałków i odkręcone koło od pompy i od wałka. I teraz szukam info czy same wałki gdzieś się blokuje. Pozdrawiam
Podepnij auto pod komputer i zobacz czy nie ma błędów z pompy ABS . Może być że czujnik ciśnienia jest uszkodzony .
Witam Mam taki problem ;samochód przestał odpalać okazało się że cieknie paliwo z pompy wtryskowej (z pod dolnego dekielka ) pompa bosch nr.0445010050 . Pytanie teraz czy trzeba blokować koło rozrządu ? Czy wystarczy tylko odkręcić pompe i wymienić uszczelki i zamontować na swoje miejsce ? https://obrazki.elektroda.pl/6766318500_...
Blokady muszą być. Koło na dole ma klin, ale jest to klin "luźny" co i tak nie robi problemu, bo musisz mieć blokady. A procedura jest jak każda inna, czyli zdejmujemy osłony, blokujemy koła, zdejmujemy koło pasowe, dolną osłonę, luzujemy napinacz, pasek wyjazd, rolki wyjazd, pompa wyjazd. Składasz w kolejności odwrotnej.
Witam mam problem z Pompą abs-u , a mianowicie przy hamowaniu czuje jak pedał pulsuje pod nogą . Gdy podniosłem jedno koło w górę i wrzuciłem bieg koło zaczęło się kręcić lecz czasami się blokuję słychać wtedy pompę abs-u i samochód gaśnie z powodu blokady koła , lecz jednak gdy nacisnę lekko na pedał hamulca pompa się nie włącza i koło kręci się cały...
Sprawdziłem to u siebie przy wymianie i jest wszystko ok. Koło od pompy paliwa jest mniejsze od koła wałka rozrządu, więc śrubę do blokowania można wkręcić co trzeci pełny obrót. Ja też przestawiłem to koło żebym mógł zablokować,a po wymianie zrobiłem dwa pełne obroty i już nie pasował otwór. Po następnym obrocie znowu Mona było wkręcić śrubę. Tak więc...
Cześć, wydaje mi się, że jeden z przewodów z pompy nie podaje płynu. Koło się blokuje a auto ściąga w prawo. Nie palą się, żadne kontrolki. Mechanik chce wymienić blok- 800 zł. Czy któryś z kolegów spotkał się z podobnym problemem? Można taki blok przeczyścić domowymi sposobami? 800 zł to trochę dużo- blok pochodzi z demontażu- więc gwarancji nie będzie.
łożysko przy blokowaniu odpada stawiam na przewód elastyczny przy zacisku pompa to by blokowało też tylne lewe /chyba że auto było bite/to już inna para kaloszy
Witam (at)crazypatrix A czasem nie blokuje(szczęki się nie blokują) się cały czas to koło, które nie idzie odpowietrzyć?
Zapomniałem się i zdjąłem koło z wałka rozrządu...nie posiadam przyrządu do blokowania wałka....wał i pompa posiadają znaki a wałek niestety nie i trzeba go jakoś zablokować:cry:
A więc tak. Nie przekładałem przewodu z lewej na prawą bo wymagało to dość solidnego gięcia przewodów sztywnych. Zauważyłem że podczas odpowietrzania z prawego koła ten płyn nie idzie tak dynamicznie jak z lewego przy odkręcaniu odpowietrznika. Zamówiłem przewód elastyczny na prawe koło i jednocześnie na lokalnym szrocie wygrzebałem na kilogramy kolejną...
Na kole wałka rozrządu jest wycięcie od strony silnika ma znak pokryć się z znakiem znajdującym się głowicy koło obudowy pokrywy zaworów,następnie pompa blokowana jest trzpieniem.GMP blokowany trzpieniem na kole zamachowym od strony skrzyni biegów chyba że Iveco jest po 2000 roku to cesja znajduje się na małym kole rozrządu wału korby znak ma się pokryć...
Na kole pasowym masz znak i na obudowie rozrządu widać od góry, dobrze przyświeć.Pompę blokujesz nawet wiertłem ,zewnętrzne koło zębate strzałką do góry.Wałek ustawiasz po zdjęciu pompy vacum i odkręceniu ostatniego łożyska wałka ,wystarczy że dopasujesz płaskownik albo suwmiarkę.Śruby możesz zostawić stare bez problemu.Żadnego kąta wtrysku nie musisz...
Jeszcze jedna obserwacja: po włączeniu grupy 000, słychać obniżenie obrotów silnika albo równości pracy Tak ma być, komputer blokuje dynamiczną regulację kąta wtrysku. Aha, u ciebie powinieneś ustawić kąt na 45-55. Tyle że u ciebie reguluje się to albo luzując koło na wałku rozrządu (od strony paska pompy wtryskowej) i kręcąc kołem, albo manewrując...
Pasek został wymieniony na nowy, jego napięcie także sprawdzane, nawet próbowałem w trakcie pracy jak już koło się zatrzymuje dodatkowo go naciągać na siłę ale bez efektu, zaś koło pasowe wygląda ok, po za tym sprawdzane było na dwóch pompach z własnymi kołami.
Moja rada zmień mechanika, Na chwilę obecną masz zapowietrzony układ paliwowy, pompę wtryskową VP44 odpowietrza się specjalnym przyrządem. Pojedź do mechanika który jest w stanie odpowietrzyć układ tak jak należy, póki jeszcze pompa żyje, póki co powietrze wędruje z pompy na wtrysk gdzie blokuje przepływ paliwa stąd taka praca silnika, potem sobie powietrze...
Jeśli w trakcie składania rozrządu po blokowałeś wszystko jak należy to powinien palić normalnie tzn. wałek rozrządu,koło zamachowe,koło pasowe na wale korbowym i pompę wtryskową.
Nie, tam powinny być dwie jednosekcyjne pompy, po jednej na koło. Trzeba sprawdzić ewentualnie wymienić tą od prawego koła. Możliwe, że cylinderek się blokuje, jeśli jest tania to chyba lepiej wymienić na nową.
juz robiłem rozrzady ale w innych samochodach. a niestety podkusilo kupić Peugeota i pęk pasek a nie mogę znaleźć oznaczeń jak ustawić Dodano po 1 jak by mógł ktoś podesłać w jakiej pozycji koła mają być ustawione bedę wdzięczny Łudzisz się, że jest bezkolizyjny ?. Koło wałka blokujesz śrubą M8, za rozrusznikiem zauważysz otwór przez, który blokujesz...
kolego z tego co pamietam jest to silnik sofimy . Więc na górze na wałku rozrządu masz znak koło ma tam nacietą szczelinkę a na pokrywie zaworów jest widoczny ząbek dodam ze naciencie na kole musi znajdowac sie na górze . Jak zdejmniesz zdejnmiesz osłone paska zobaczysz koła pompy wtryskowej tam powinien być otwór na wiertło 5 , jest tam też otwór w...
Może źle zinterpretowałem te blokady,znaki. Koło na pompie z rozbitka nie ma otworu do blokowania podczas wymiany paska to też jest inne od tego którego mam jeszcze w samochodzie. na pozostałych kołach, na wale na rozrządzie też nie ma nawet rysy czy jakiegoś znaku Pompa wtryski i turbina takie same.
Koło na wałku nie ma klina, dlatego blokujesz wałek płaskownikiem. Wymieniasz pasek, napinacz i o ile występuje, taką małą rolkę między kołem wałka i pompą wtryskową
Wczoraj robilem ten rozrzad w Focusie 11r 1.6 70kw, wiec koło od wałka blokowane kołkiem, wał ustawiony tak, ze otwór w flanszy od bieżni magnetycznej czujnika na godz 12 ma wejsc wiertlo 5mm a kolo od pompy posiada flansze ktora kreci sie razem z nim, ustawiasz na godzinę 3. Otwór na blokade pompy jest na 6mm ale oryg blokada (niestety tej nie posiadam)...
Bardzo proste zadanie. Zdejmujesz pokrywę rozrządu, z tyłu wałka jest nacięcie w które wchodzi płaskownik 5 mm, ale tylko w położeniu wałka na sprężanie 1 cylindra (jnacięcie wykonane niesymetrycznie, gdy 1 cyl. w GMP to nacięcie zgodne z płaszczyzną głowicy) koło pompy wtryskowej blokujesz długą nasadką 10 mm z zestawu kluczy ( może mało profesjonalne...
Mam jeszcze jedno pytanko odnośnie wpięcia się w przewody paliwowe. Czy wie ktoś czy można to zrobić przy silniku gdzie przewody paliwowe wychodzą spod nadwozia, tam przeciąć wpiąć trójnik, pompę paliwa webasto i do webasto. Czy może należy wpiąć się tam gdzie przewód wychodzi z baku przed pompą paliwa. Chodzi mi o to czy wpinając się koło silnika fabryczna...
W normalnej jeżdzie można tak przewidzieć "rozwój sytuacji" że pedału hamulca można nie używać na bardzo dużych odcinkach. Użycie hamulca, to czysta strata energii. Jako, że temat wątku odpowiedni, to uważam, że warto zwrócić uwagę na jeszcze jedną, dość ważną rzecz - hamowanie silnikiem nie daje elektronice systemów "bezpieczeństwa" szans na poprawną...
Hej Rozwiązał ktoś problem z grzaniem się przednich kół a Astrze J.?W moim przypadku wymieniłem tłoczki na stalowe, nowe uszczelnienia, klocki chodzą luźno w zacisku,nowy płyn + odpowietrzenie, sprawdzone czujniki ABS, i nadal po dłuższej jeździe przednie lewe koło robi się gorące. Wychodzi na to że coś z pompą lub sterownikiem ABS ale niewiem... Dzięki...
GMP to to wycięcie pomiędzy ząbkami. Na głowicy luzujesz koło pasowe(stożek bez klina) i blokujesz wałek kawałkiem płaskownika od strony skrzyni a pompa na znak.
Po pierwsze, czujnik nad kolektorem ssącym to czujnik położenia wałka rozrządu. Po drugie, blokowanie wału korbowego nie jest konieczne z tego względu że to nie jest pompa rozdzielaczowa. A poza tym śruby mocujące koło zębate do piasty pompy nie są rozmieszczone równo na krzyż, jedna jest przesunięta. I nie ma możliwości żeby przekręcić piastę względem...
Somsa 18:15:58 Witam wszystkich forumowiczów otóż tak sprawdziłem śruby od pompy i nie były luźne więć postanowilem rozrząd jeszcze sprawdzić i tak jak ustawiłem na kole zamachowym myślę że to to musi być taki cypelek metalowy dokładnie na środku dziury to koło zębate pompy przestawia się względem dziury do blokowania koła jakieś 2 może 3mm za wysoko...
No ok tylko, że ja myślę tak. Jeżeli do nocy instalacja pracuje wymiennik jest nagrzany i wieczorem zostaje rozłączona pompa przez sterownik, to ciepło z wymiennika będzie chciało ucieć. By zapobiec temu wstawiłem na tej ciepłej stronie zawór zwrtony. Zastanawiam się po co po stronie zimnej mi karzesz i czemu za pompa? Skoro pompa nie pracuje to i...
Pompka paliwa ma ruszyć po włączeniu zapłonu na conajmnej 15s potem podczas kręcenia!. Ma być ciśnienie koło 4bar na filtrze!. To ma działać najpierw i nic z silnika tego nie blokuje.
No na plaka odzywa sie wczesniej pompa nie dawala paliwa zostala zmieniona i juz podaje paliwo. No wal blokowany byl i te gorne koło w pionie na obudowie tez nie ma znakow nic. Kolo zamachowe nie bylo ruszane. No moze i ten klin bedzie masz moze jakis schemat czy cos takiego?
Najlepiej założyć nowe (to nie jest wielki koszt), pod dużym ciśnieniem płyn przepchnie ale nie wiadomo czy po puszczenie pedału płyn wróci do zbiornika. Naciśnij kilkukrotnie pedał hamulca, Puść i Poluzuj odpowietrznik koła które Ci się grzeje. Jeżeli płyn siknie pod ciśnieniem to coś jest przytkane, może być to np. przewód elastyczny lub pompa hamulcowa....
Te odgłosy z tylnych zacisków mogą świadczyć o tym, że zatrte klocki z trudem wychodzą. Ale w taki razie jeśli trudno wychodzą, jeszcze trudniej byłoby im się cofnąć do zacisku sprężystością uszcelnienia a w efekcie koło byłoby cały czas blokowane. Dodano po 1 W taki wypadku układ nie jest zapowietrzony. A co ze stanem tłoczków na tylnej osi ?
Kolego musisz ściągnąć pokrywę zaworów,blokujesz wałki,aby zwolnić górne koło musi być luźne,na dole masz o albo O/T dokładnie nie pamiętam,na pompie wiertło i musisz mieć długi klucz torxa.Masz tam dwa łańcuszki.
Witam forumowiczów, Mam pytanie ODNOŚNIE POŁOŻENIA KÓŁ ZĘBATYCH - czy położenie tych kół ma znaczenie - 1 pompa wysokiego ciśnienia -2 koła pośredniego - 3 koła 3 trzema zębami /// koło jest trójzębne napinane sprężyną wewnętrzną - 4 koło pompy wody - 5 koło od wału korbowego Dodam, że wszystkie koła były znaczone "ząb na dwa zęby" Mam jeszcze 3-pytanie...
Miałem podobny przypadek w pracy i po wymianie przewodów elast. nie pomogło Okazało się że pompa hamulcowa nie odbija tyle ze w passacie b5 Pisałem o odpowietrznik-u ,gdy zablokuje koło luzujesz odpowietrznik, jeśli puści to zacisk jest ok i szukasz winnego w kierunku pompy Odbija i to bez użycia odpowietrznika tylko że po chwili a skoro odbija bez...
Znawco: -koło nie jest na klinie, tylko na stożku -pompę się blokuje -na kołach znaków nie ma -automatyczny zmieniacz kąta wtrysku zepsuty (zblokowałem, drugi nie do dostania) -silnik nie ma sterownika ani elektroniki To co piszesz jak najbardziej, ale nie ten model. Takie pierdoły to bym sam ustawił po ciemku, bez pytania takich "miszczów". Zmień forum...
Blokuje dla tego jedno koło przednie bo tam jest układ hamulcowy w układzie X . Widocznie masz niesprawny jeden obwód hamulcowy. Podmień pompę. A co z tego że pompa wygląda na nową. Wyglądać to sobie może.
Podnieść i podeprzeć przód samochodu. Wymontować następujące elementy: Górna osłona silnika. Kompletny filtr powietrza. Podeprzeć silnik. Wymontować następujące elementy: Chlapacz z prawej strony. Dolna osłona silnika. Prawa poduszka silnika. Pasek napędowy układu wspomagania kierowania. Pasek napędowy dodatkowych podzespołów. Napinacz paska napędzającego...
Witam mam pompę ABS z bmw e 36 2000r. czy jest możliwość sterowania zaworami w pompie za pomocą jakiś dodatkowych przycisków ? mianowicie chciałbym wykorzystać to samochodzie terenowym do blokowania poszczególnych obwodów hamulcowych , np jak urwę przewód hamulcowy to poprzez zawór odcinam ciśnienie na dane koło
Najprostsza metoda sprawdzenia czy problem jest mechaniczny (zapieczone tłoki lub prowadnice) czy hydrauliczny (pompa, przewody, serwo): skręcić na max, podnieść zablokowane koło i popuścić odpowietrznik, jak zacznie się kręcić, to problem po stronie hydrauliki
Witam, Volkswagen T4 2.5 TDI 1998 r. kilka lat temu przestał palić, ale ktoś postanowił go ożywić. Niestety, napinacz paska na pompie się rozpadł, a pasek przeskoczył. Po zamontowaniu nowego zestawu i ustawieniu na znaki, nadal cisza i nie odpala, ale na placku odpala. Definitywnie problem z paliwem. W sterowniku nie ma błędów, wykluczam immo. Z tego,...
witam wszystkich forumowiczów Mam mały problem z moim bmw 320d e46,136ps 99r. potrzebuje schemat zblokowania rozrządu i jakich narzędzi do tego użyć ?,otóż ścieło mi chyba klin blokujący koło na pompie wtryskowej.Fura zgasła i nie chce odpalic ,kręce silnikiem wacha z rurek wys. ciśnienia pluje i nie pali, a na plaka chodzi więc tylko klin wchodzi w...
Witajcie koledzy. Wiem, że temat poruszany wiele razy ale może miał ktoś identyczną sytuację jak ja. Otóż w owym busie padła dwumasa i żeby było szybciej i łatwiej bynajmniej dla mnie szybka akcja ok 3 h i motorek ze skrzynią wyjechał spod maski. Dwumasa wymieniona ale auto długo stało i pomyślałem, że rozrząd i pompę wody wypadało by wymienić. Pierwszy...
Witam. Czy w 1.9 sdi (silnik AGP , 98r) przy wymianie rozrządu po ustawieniu GMP pierwszego tłoka (znacznik na kole zamachowym) i zblokowaniu koła pompy wtryskowej kołkiem trzeba blokować wałek rozrządu na tym wycięciu od tyłu i luzować jego koło które jest mocowane na stożku? Czy wystarczy tylko zblokowanie pompy ? Pytam bo natrafiłem na dość sprzeczne...
Przeczyściłem wszystkie konektorki, spryskałem płynem do czyszczenia połączeń elektrycznych. Włączyłem spłukiwanie, program przeszedł. Włączyłem drugi raz - AL05. Zastanawiam się nad tym czy blokuje się jakiś zawór albo czujnik. Hydrostat na lewej ściance jest chyba w obwodzie grzałki ale jest jakiś czujnik na środku pod komorą mycia, koło pompy myjącej,...
No blokujesz wał w otworze po wyjęciu rozrusznika i pozostałe koła jak na zdjęciu. Nie, nie, w Epicu wyjmuje się z otworu blokady obok rozrusznika czujnik położenia wału (na załączonym niżej rys. poz. 4), rozrusznika nie ruszasz. Przy pompie Boscha nie ma czujnika położenia, jest prościej - nie trzeba go demontować. Ten pierwszy rysunek załączony przez...
tylny koło blokować blokować przedni koło blokować tylny koło
kupić inverter przyczepa podłączenie gaźnik pływak
zbiornik wyrównawczy schemat zbiornik wyrównawczy schemat
Ogrzewanie w Daewoo Matiz - brak zaworu odpowietrzającego Czy przetwornica DC Step down rozładowuje akumulatory?