Kabel żółty z czerwonym paskiem zewrzeć do masy i patrzeć co zrobi termometr.
Teraz pozostaje suszenie i szukanie przyczyny nie działania zamków w drzwiach Na kablu czerwonym z niebieskim paskiem musi być +12V, gnije punkt łączenia tych kabli w okolicy pięty prawego buta kierowcy (gdy ten trzyma nogę na spoczniku)
Wypnij moduł, zmierz przy włączonym zapłonie czy nie jest zwarty do masy kabel czarny z białym paskiem. Pomierz oporności na kablu z czerwonym paskiem powinno być około 470 omów a na kablu z niebieskim paskiem około 150 omów.
Dokładnie tak. Żółty i czerowny z radia do czerwonego z auta. Czarny do czarnego. A żółty z paskiem do pomarańczowego z radia, jeśli jest. Ten może być spokojnie niepodłązczony. JAk przećwczysz, to daj znać o efektach. A przed robotą sprawź, czy nie zrobiłeś już jakiegoś zwarcia i czy na tym czerwonym w aucie masz prąd.
Rozepnij kostkę na wiązce wychodzącej przy silniku i pomierz rezystancję na kablach z paskiem czerwonym i niebieskim idącym w kierunku "do silnika". Względem masy powinno być na jednym około 150 ohm a na drugim około 450 ohm . Napisz jakie miałeś odczyty. Ale na początek to ,do modułu CDI powinien wchodzić czarny kabel z białym paskiem , możesz go wypiąć...
Włączenie rozrusznika leci bezpośrednio z kostki stacyjki, nie ma po drodze żadnego przekaźnika, kabel czarny z czerwonym paskiem 2,5mm²
Tak, kabel z paskiem dajesz na plus do głosnika albo czerwoną kropke na głosniku, zawsze tak jest
kabel z czarnym paskiem to przewod masowy. polaryzacja w systemach audio ma znaczenie. czasami zdarzaja sie kable z czerwonym paskiem wtedy to jest plus.
Załóż przekaźnik odciążający na tej złączce rozrusznika co jest na ścianie grodziowej, chodzi o tą wtyczką co ma dwa poiny i kabel cienki niebieski i grubszy czarny z czerwonym paskiem. Przekaźnik wstawiasz na tym grubszym, proste jak drut zbrojeniowy.
Czarny z czerwonym paskiem, kabel o przekroju 2,5mm²
sprawdź sobie dokładnie kabel D-sub(sygnałowy),i opisz jak te paski wyglądają.pozdrawiam
Witam, do sprawdzenia impulsator- kabel z niebieskim paskiem powinno być względem masy około 150Ω, cewki zasilające CDI- kabel z czerwonym paskiem, powinno być około 450- 500Ω. Z modułu wypnij kabel czarny z białym paskiem, odpowiada on za gaszenie pojazdu- jeżeli jest zwarty do masy nie będzie iskry. Obwód świateł, klaksonu itp. nie ma nic...
Witam, kable biały i żółty są odpowiedzialne za ładowanie i zasilanie świateł. Za zapłon odpowiada kabel z czerwonym paskiem, to zasilanie CDI- powinno być około 470 omów. Kabel z niebieskim paskiem jest podłączony do impulsatora,pomiar powinien pokazać około 150 omów, jeżeli jest inaczej to impulsator do wymiany. Jeżeli powyższe pomiary będą OK pozostaje...
No więc tak: Po kolei od prawej strony: szary kabel dwuzyłowy z czerwonym paskiem szary kabel dwuzyłowy z niebieskim paskiem żółty kabel dwuzyłowy z czerwonym paskiem żółty kabel dwuzyłowy z niebieskim paskiem Te kable nie mają na sobie zadnych karteczek...może coś Ci mówią kolory? Jedziemy dalej: Szary kabel dwuzyłowy z karteczką: RIGHT SIGNAL INPUT...
No są kable z czerwonym paskiem do + polczaczone całe czarne do minusa chyba dobrze nie 🤔 na głośnik a do wzmacniacza kostka jest ze inaczej nie idzie podłączyć 🤔
Wiązka w progu, w okolicach spocznika lewej stopy kierowcy, kable czerwone z niebieskim paskiem, zgnił punkt łączenia
Interesuje cię trasa kabla czarny z czerwonym paskiem.
Do czego ta wtyczka musisz zlokalizowac gdzie ten kabel idzie moze to oświetlenie wewnetrzne
Dziękuję za podpowiedzi. Bezpieczniki sprawdziłem, w sumie to nawet nie wiedziałem ze tam są. One wyglądają jak nowe. Absolutnie nic się z nimi nie dzieje. Jednak teraz już wiem który to kabel idzie do pompy więc rano jak mi się zapali kontrolka to zrobię pomiar napięcia na nim. Jeśli będzie dobre to znaczy że coś może być w kostce pompy na drugim końcu...
Nie, ta cewka znajduje się pod kołem magnesowym. Powinien od niej iść kabel z czerwonym paskiem, z niebieskim jest od impulsatora. Posprawdzaj oporności względem masy.
Witam Tak jak kolega pisze.Trzeba odciąć jeden z dwóch kabli na pinie sterujacym wzmacniaczem antenowym. Odetnij ten z czerwonym paskiem. Oczywiscie na kostce zasilajacej z samochodu.
Tak z ciekawości to jaką oporność ma cewka zasilająca cdi i impulsator? Są kable z czerwonym paskiem i niebieskim mierzone względem masy. Powinno być około 460Ω dla cewki i 150Ω dla impulsatora. Posprawdzaj również kable w układzie zapłonowym, czasami nie łączyły.
zgadza sie sa dwa typy gniazd rozkrec gniazdo coma (to w ktore wpinasz mysz) i sa dwa systemy 1) kabel z czerwonym paskiem idzie na 1pin drugi kabel obok niego idzie na 2pin trzeci kabel idzie na 3pin itd czyli po koleji 1-1, 2-2, 3-3, itd 2) kabel z czerwonym paskiem idzie na 1pin pozniej trzeci idzie na 2pin pozniej 5 idzie na 3pin, a drugi idzie...
Ja bym sprawdził napięcie (tylko żarówką min 21W, a nie miernikiem !) na kablach czerwonych z niebieskim paskiem, które to przewody zasilają sterowniki silniczków szyb we wszystkich drzwiach
Wyjmij z modułu kabel czarny z białym paskiem, odpowiada on za gaszenie silnika, jeśli jest zwarty do masy nie będzie iskry. Pomierz oporności cewki zasilającej CDI(kabel z czerwonym paskiem około 470 omów) oraz impulsatora (kabel z niebieskim paskiem około 150 omów). Kondensatora jako takiego tam nie ma, jest tam zapłon AC CDI.
Wiązka nad cewką, żółty kabel z czerwonym paskiem, wkłuj się igłą, albo zapnij pod bodaj 21 cycek w sterowniku silnika ( na podszybiu)
Kablem wolnym został czarny z czerwonym paskiem, nie wiem w którym miejscu mało być przyłączony. Masa jest połączona
W pierwszym temacie pisalem ci abys sprawdzil zasilanie zespolu cewek(zielony kabel z czerwonym paskiem)To samo na wtryskach,potem sygnaly sterujace cewkami(pozostale3 kable)Sprawdz,czy wtryski dostaja sygnal otwarcia(kazdy ma kabel zielony z czerw.paskiem-to+,pozostale to impulsy masy)Led z oporem i do roboty
Zmierz rezystancję względem masy na kablu z paskiem niebieskim i czerwonym wychodzącymi z silnika. Kable mają być odpięte od modułu zapłonowego.
Światła stopu - od tyłu: Masa przy lewej lampie - żarówka w lewej lampie - kabel Czarny z czerwonym paskiem - wtyk K pin 4 do skrzynki bezpiecznikowej - wtyk E pin 3 ze skrzynki bezpiecznikowej - kabel czarny z czerwonym paskiem - wyłącznik stop przy pedale hamulca - kabel czerwony z żółtym paskiem - wtyk E pin 4 do skrzynki bezpiecznikowej - bezpiecznik...
Hej Kiedyś spisałem rozpiskę od benzyny: Witam Jako że dziś rozbebeszałem instalację to oblookałem piny kolory i oznaczenia w stacyjce w mercu W201 190E(1.8e), opis pewnie będzie pasował to każdej wersji benzynowej, możliwe że również do benzynowych 124 i częściowo innych modeli. Również częściowo będzie się odnosiło do diesli, ale to trzeba zweryfikować!!...
Oznaczenie modułu jak na zdjęciu: 4VP-20, moduł ten ma być do BWS 50, stary moduł ma oznaczenie 4VP-00, gość co mi go sprzedał twierdzi że te dwa moduły niczym się nie różnią, tylko 2 kable w obu modułach mają inne kolory. EDIT: Znalazłem jeszcze jeden moduł, który, poniekąd też powinien pasować do Yamahy BWS 50, lecz jest na 6 kabli: - czarny z paskiem...
Witam, jack63 dobrze "gada", omomierz w rękę i jazda, cewka zasilająca CDI ma mieć około 470 omów, z niej wychodzi kabel z czerwonym paskiem, impulsator ma mieć około 150 omów, od niego idzie kabel z niebieskim paskiem. Warto również z modułu zapłonowego wypiąć kabel czarny z białym paskiem, jest on odpowiedzialny za gaszenie pojazdu, jeżeli jest zwarty...
Zgniło łączenie kabli czerwonych z niebieskim paskiem koło lewej stopy kierowcy, dobrać się do tego gdy nie można otworzyć drzwi...
Jeśli to Motronic 1.5, to wtedy przez bezpiecznik 10A i kontrolkę CE podajesz napięcie po stacyjce na 22gi pin, czyli kabel czerwony z białym paskiem, lub brązowo-niebieski. DIAG masz na 13 i 55, czyli brązowo zółty i brązowo biały. Przy motronie 1.5, ale po roku 1994 wtedy przez bezpiecznik 10A i kontrolkę CE podajesz napięcie po stacyjce na 22gi pin,...
Znajdź wiązkę, która wychodzi z silnika, z osłony wentylatora, powinien w niej być kabel czarny z czerwonym paskiem, to jet zasilanie modułu, ma dochodzić do tej dwu stykowej kostki
Pierwsze co to bym sprawdzil czy one swieca jak je podepniesz pod wtyczke molex w komputerze. Jak nie wiesz czy dziala ci zasilacz to wez pierwsza z brzegu zarówke samochodowa i podlacz do kabli od zasilacza. A co do wariantu I i II to bez roznicy ktory z przedow uzyjesz, efekt powinien byc taki sam ( one sa i tak polaczone wewnatrz zasilacza ). I jeszcze...
Szukaj miejsca łączenia kabli czerwonych z niebieskim paskiem w okolicach spocznika lewej nogi kierowcy
Zbadaj punkt łączenia kabli czerwonych z niebieskim paskiem, mniej więcej na wysokości pięty lewej stopy położonej na spoczniku
Złączka w okolicach akumulatora. Kabel czerwony z czarnym paskiem.
Zdjąłem akumulator i filtr i dobrałem się do wszystkich przewodów. Jedna gruba na cal wiązka (nr 75) w całości ucięta, jedynie przewód do rozrusznika został z powrotem dosztukowany. Sprawdziłem wszystkie przewody w wiązce, ale nie są połączone z plusem w świetle cofania. Również żaden bezpiecznik nie jest do tego światła podłączony. Ustaliłem, że plus...
Dodam od siebie że nikt nie wie jakie masz zdolności techniczne aby odpowiedzieć czy sobie poradzisz.W każdym razie rozkręć obudowę kolumny kierowniczej i poszukaj czy tam nie jest przecięty kabel czarny z czerwonym paskiem
Dostałem taki wzmacniacz z ZJ'95, i chciałbym zobaczyć jak gra. Problem w tym że nie wiem na jakiej zasadzie działa w nim sterowanie jednym kablem z radiem. Czy to tylko sygnał włącz/wyłącz, czy coś grubszego. Przerobiłem schemat Sygora. http://obrazki.elektroda.pl/4878405500_1... Kolory kabli w wiązkach 14pin sekcja lewej strony auta...
Skoro moduł się odzywa, to jest raczej sprawny. Przyglądnij się wiązce w okolicach spocznika lewej stopy kierowcy, kable czerwone z niebieskim paskiem
Witam, zakładałem alarm w BMW 316 compact z 1996 r jakoś poszło o ile dobrze pamiętam zrobiłem to chyba tak ale nie jestem pewien tak ważne notatki zaginęły gdzieś w garażu (zamykanie) Rozłącz na trwale kabel czerwony z zielonym paskiem (mogą być dwa takie same) przestanie działać centralka z drzwi, ale domykanie szyb będzie działało (jeżeli występuje...
Witam mam problem w ogarnięciu instalacji elektrycznej w Yamaha DT 125 R. Problem polega na tym że starą instalację trzeba było wymienić ponieważ była w agonalnym stanie. Nie można było dostać identycznej więc została kupiona od innego modelu i trzeba to jakoś połączyć. Od modułu wychodzi 7 kabli ( czarny z białym paskiem, czarny z żółtym paskiem, biały...
mam tylko 6 kabli, dwa niebieskie z czerwonym paskiem, czerwony, czarny,bialy z braz, brazowy
Otóż chcę podłączyć do mojego TV antenę siatkową. Wszystko już mam ale przy wtyczce tej, gdzie się podłącza do TV ktoś urwał kabel od wzmacniacza i nie wiem gdzie go przylutować? Tak to wygląda: http://obrazki.elektroda.pl/1757034800_1... Ze wzmacniacza wychodzą dwa kable czarny z czerwonym paskiem i czarny. Proszę o zaznaczenie mi na...
Do silniczka dochodzą dwa . Białe z czerwonym paskiem . W przełączniku do otwierania lewej przedniej szyby takich kabli nie ma . Te dwa kable które wchodzą w silnik białe z czerwonym paskiem są natomiast w innym przyciskach ale nie we wszystkich. Na kablach które wchodzą w silniczek te dwa białe z czerwonym paskiem pojawia się dopiero napięcie na dotknę...
Dobrze, że zdjęcia dałeś. To jest bardzo proste urządzenie. Zasilanie leci dubletowo przez dwa ciśnieniowe wyłączniki(chyba te okrągłe na kablach szarych z czerwonym paskiem)) i na przekaźniki, potem grzałki,ot cały układ mocy. Same przekaźniki sterowane są przez układ elekroniki napięciem 5V DC. Trzeba posłuchać, czy przekaźniki się włączają i zmierzyć...
Wypnij kostkę z modułu i zmierz oporności względem masy na kablach z czerwonym i niebieskim paskiem. Na czerwonym powinno być około 460 omów a na niebieskim 150.
Tam najczęściej pada cewka zasilająca CDI, zobacz ile masz V przy kręceniu rozrusznikiem na czarnym pojedynczym złączu wychodzącym z wiązki silnika (kabel czarny z czerwonym paskiem) powinno być koło 30V AC
Zasilania na Gateway kabel czerwony z niebieskim paskiem w skrzynce bezpiecznikow pod maską zgniły.
do samego sterowania wystarczy Ci masa (brązowy) i niebieski z czerwonym paskiem - opisany jako SWC. Nie pomyl z prędkością pojazdu (SDV), bo kolor kabla jest tena sam. Wpinasz się w gniazdo ISO, wtyk zasilający, pierwszy dolny pin od strony szpindla
Witam. Czarny przewód z białym paskiem połącz z czerwonym z CB radia - to plus zasilania. Czarny połącz z czarnym - to minus zasilania - poza tym inaczej nie można przy dwu kabelkach.
Podłaczyłem w zasadzie większość czujników z centralki alarmu. Brakuje mi tylko podłaczenia centralnego zamka. Zz centralki wychodzą dwa przewody oznaczone jako "otwieranie i zamykanie", natomiast z drzwi wychodzi wiązka przewodów. 1. Czarny z czerwonym paskiem 2. Niebieski z czarnym paskiem 3. Zółty z biały paskiem 4. 2 kable czarne 5. 2 kable niebieskie...
Witam bardzo serdecznie. Chciałbym zalozyc silniczek elektryczny szyberdachu z audi V8 do audi 100 i mam maly problem z podlaczeniem bo nie posiadam schematu elektrycznego. Do podlaczenia jest masa(brązowe przewody z oczkiem na koncu) do przykrecenia na karoserie i kostka z dwoma kablami jeden grubszy niebieski z czerwonym paskiem i drugi cienszy brązowy...
A czy przyczyna nie otwierania moze byc moduł komfortu Nie, ale w okolicy spocznika lewej nogi kierowcy jest punkt łączenia kabli czarnych z czerwonym paskiem (zasilanie CZ) i warto tam zaglądnąć
Czyli rozumiem, że ten wtyk jest ok i mogę dokupić kolejne 4 sztuki? Tak. Jeśli przewód z paskiem do bolca do gdzie odpowiednio do głośnika? Do głośnika do +, czyli tam gdzie stary kabel z czerwoną taśmą.
To co na zdjeciu to sterownik,to nie jest Landi renzo,pewnie myślisz o parowniku. W każdym razie jeśli wypiołeś ten sterownik możesz sprawdzić kontrolką kable w jego kostce przeważnie kabel czarny to masa,czerwony to zasilanie ,czerwony z czarnym paskiem to zasilanie po kluczyku. Mogą być inne tych kabli ale sprawdzisz to który jest który podłączając...
Trochę pogmatwałeś ale tak. W CAT5 nie ma czerwonego ;) jest zielony, brązowy, pomarańczowy, niebieski (i odpowiedniki z białym paskiem).
a dlaczego nie? Jak termostat nie trzyma i jak jeszcze diesel to jasne że nie, nawet o tej porze roku. A poza tym ciężko wsadzić kogoś do kabiny, włączyk kluczyk i kazac mu zerkac na termometr, a samemu przywalić do masy kabel żółty z czerwonym paskiem z wtyczki czujnika? Tylko nie trzymac za długo.
Do samego odpalenia podłącz === czerwony + brązowy - zielony z paskiem brązowym (do jednego pinu od pompki paliwa- drugi pin podłącz do minusa brązowego) żółty -kabel sterujący (nim załączysz podpinając do plusa czerwonego) i tyle jeśli chcesz korzystać z regulacji temperatury to wtedy podłączysz sterownik Tak jak kolega wspomniał pompa jest nie od...
3 kable: gruby brązowy, gruby czerwony z niebieskim paskiem i cienki szary z niebieskim paskiem. Czerwony jest pod napięciem, reszta nie. Od czego to kable? https://obrazki.elektroda.pl/3246223000_...
u mnie nie ma kabla czerwonego z białym paskiem tylko jest czerwony i czerwony z żółtym paskiem i ani na tym ani na tym nie ma zasilania.
sprawdzić czy w oryginalnej wiązce samochodu co idzie do radia kabel czerwony z zielonym paskiem jest połączony razem z kablem czarny z fioletowym paskiem.
Wpiołem ten układ w ten kabel czrny z czerwonym paskiem i czas ustawiłem na ok 1 sekunde (przeważnie tak długo trzyma się manetke spryskiwacza) i załączają się wycieraczki dla mnie wystarczy dziekuję koledze ociz za pomoc w odnalezieniu kabelka teraz czekam na całkiem łądne pogody i biorę się za podsufitke oraz montaż schowka podsufitki z vectry b pozdrawiam
sprawdź, przypnij. Jeżeli żółty z bodaj czerwonym paskiem to tak.
Witam. Trzeba zobaczyć czy na kablu do ladowania, kabel czarny z białym paskiem wchodzi do wtyczki baterii z czerwonym kablem. Miałem podobnie, kabel był chiński i było odwrotnie, też mi nie lądował. Zamieniłem kabelki we wtyczce ładowarki i śmiga. Oi8
Sprawdzałem kostkę w drzwiach To jeszcze sprawdź czy masz na kablach czerwonych z białym i z niebieskim paskiem +12V oraz czy możesz sterować szybą z panela w drzwiach kierowcy (komunikacja can)
A zupełnie nie wiem o co pytasz. Jaki kabel? Pin środkowy ( czarny) to masa, biały z czerwonym paskiem to linia K, niebieski to L I tyle,
Więc interesują Cię z kostki tylko dwa kable , jeden od kontrolki to wiesz który bo sprawdzałeś kontrolkę /powinien być żółty z czerwonym paskiem/ oraz obrotomierz /powinien być zielony/. Nie interesuje Cię czerwony- stałe zasilanie i czarny zasilanie po zapłonie/ sprawdzić dokładnie. Opis wtyczki dwupinowej chyba masz.P http://obrazki.elektroda.net/95_12734195...
Do czujnika idą 3 kable czerwony , czarny z cienkim paskiem białym , zielony . Podpiolem się miernikiem to po włączeniu zapłonu na kablu czarnym jest 10,1 v , na czerwonym 1,0v na zielonym 0. Może odpalić quada i jak koła będą się kręcić to może na zielonym kablu będzie więcej volt?
Tam tak obgnilo bo tam woda stała , w tym celu robię konserwację , i wszystko czyszczę , fakt kable są czerwone z zielonym paskiem , jutro posprawdzam miernikiem , a nie wiesz czy mogę to na krótko połączyć ? Dzięki.
witam, mógłby ktoś podpoowiedzieć jak podłączyć stacyjke w zipp pro 50? kostka spinajaca uległa zniszczeniu musiałem ja zlikwidowac i zapomniałem jak idą kable. ze stacyjki wychodza kable: zółty,biały, niebieski z zółtym paskiem, czarny z czerwonym paskiem a z instalacji w strone stacyjki: zielony,czerwony,czarny,czarny z białym paskiem.
Sprawa ma się tak: W liczniku brak odczytu powyżej 9km/h. W silniku identycznie. Sygnał przy prędkości 5hm/h ma napięcie 5V, przy około 20km/h już tylko 2V. Oporność czujnika abs-u to 1400[Ohm]. Kable są sprawne. Czujnik na prawym kole ma 1000[Ohm]. Z podobnych postów wynika, że oporność czujników ma mieścić się w przedziale 1- 1,5[kOhm]. Gdy podpiąłem...
może się zgadzają ostatnie cyfry ( bodaj 511 jak pamiętam) ale jest jeszcze index A,B,C :) Wazny jest pieścień na czujniku , u Ciebie ma być zółty. Czujnik temp. cieczy jest na kablu zółty z czerwonym paskiem ( dół zegara) i obwód termometru zamyka sie przez czujnik kablem brązowym, lub brązowy z czarnym pakiem. Jak silnik jest gorący rezystancja czujnika...
To wyprowadź sterowanie z pominięciem skrzynki, kabel czerwony z czarnym paskiem. Jest przekaźnik rozrusznika do immobilisera.
Witam jestem tu nowy ;) Jestem posiadaczem zippa pro 50 ;) Mój problem polega na tym, że poprzedni właściciel nie miał podłączonej stacyjki ( kable obcięte ). Kilka dni temu postanowiłem ja podłączyć ale na daremnie ;/ Ze stacyjki wychodzą 4 kable : -Czarny -Czarny z białym paskiem -Czerwony -Brązowy Podłączenia 3 kabli znalazłem (czarny, czarny z białym...
założony jest orginalny czujnik 3 pinowy z tego silnika, ten trzeci pin to jest tylko ekranowanie kabla, nie jest nigdzie podłączony, ja uciąłem wtyczkę tą 2 pinową i tam są 2 kable szare jeden bodajże z czerwonym paskiem a drugi z jakimś innym chyba białym? nie pamiętam już, no i ten drugi stary czujnik miałem też z uciętą łączówką z instalacji z dawcy...
Witam! Chciałbym zamontować w swoim skuerze (Suzuki ap 50 1996) moduł odcinki. Oglądałem na Yt jak to zrobić trzeba znaleźć czarny kablel z cienkim czerwonym paskiem idący do modułu zapłonowego przeciąć go i podłączyć kabel od odcinki. Problem jest w tym że w moim skuterze są tylko dwa kable idące go modułu jeden czarno-biały a drugi czarno-czerwony...
Ściągnąłem instrukcje serwisową i znalazłem + po stacyjce w komorze silnika. Może jeszcze komuś się przyda. +po stacyjce jest w komorze silnika po lewej stronie na podszybiu. Wchodzi tam wiązka do sterowania wycieraczkami. W wiązce jest pięć kabli (zielony, zielony z czerwonym paskiem, zielony z białym paskiem, pomarańczowy, czarny z białym paskiem)....
Niech cię ręka Boska broni walić młotkiem w rozrusznik, nie wiem co za osioł taką radę daje. Raz walniesz i masz po magnesach na stojanie-popekają. Zobacz czy zapali na krótko-były dwa rozwiązania-albo na środku ściany grodziowej albo koło akumulatora masz dwupinową wtyczkę z kablem czarny z czerwonym paskiem i cienki niebieski. Podaj prąd na czarno-czerwony.
Witam! Mam problem z moim W124. Mianowicie przestało mi działać podświetlenie kokpitu, konsoli środkowej, włącznika świateł oraz brzęczek. Ma to chyba związek z tym , że odłączyłem dwa kable: ciemnoniebieski z białym paskiem i zielony z czerwonymi paskami. Kable idą tak jakby gdzieś od strony zegarów. Przedtem były podłączone do kabli od zamka centralnego,...
Idąc za radą, podałem plusa na gniazdo żarówki światła cofania, ale nie znalazłem tego prądu we wtyczkach przy lewarku :-( Zdjąłem akumulator i filtr i dobrałem się do wszystkich przewodów. Jedna gruba na cal wiązka (nr 75) w całości ucięta, jedynie przewód do rozrusznika został z powrotem dosztukowany. Sprawdziłem wszystkie przewody w wiązce, ale nie...
sprawdź czy nie dostaje napięcia na zacisk 50 (kabel czerwony z czarnym paskiem) jak wlączysz światla
już w jednym poscie pytałem, ale powtórzę ;) jak sprawdzić który to + a który - w kablu od radia? bo podobnie jest u mnie, z tym że drzwi wygłuszone, głośniki na dystansach, prawdopodobnie zła polaryzacja, choć powiedzmy że sprawdzałem empirycznie dwie możliwości i zostawiłem ta która subiektywnie lepiej grała :) No i teraz nie pamietam, te czerwone...
Radio to Sony DSX-A410BT. Do niego była wtyczka jeden DIN. W tym samochodzie, jeśli nie wiesz, nie ma wtyczki 1 DIN, bo to stary samochód. Tam są dwa wtyczki osobno, a radio stare też miało dwa gniazda osobno na głośniki i osobno wtyczkę zasilanie. Problem jest taki, że radio niby podłączone, włącza się, ale po naciśnięciu wyszukiwania stacji radiowych...
biały z zielonym paskiem zamyka biały z czarnym paskiem otwiera szyby beda domykaly sie po podaniu + na zielony z czerwonym paskiem ten kabel rygluje tez zamek (chyba) dlatego zalozylem ten temat bo tak mi sie wydaje myslalem ze ktos pomoze (pomozecie) ??? .........
hmm masy nie sprawdzalem, ale odpalam samochód w taki sposób, ze przekrecam kluczyk, na górze silnika jak mamy to duze zlacze kabli tam odnalazlem gruby kabel czarny z czerwonym paskiem w niego wbilem igle i do niej podaje + i auto odpala, czyli wygladalo by na to ze rozrusznik i automat sa ok tylko gdzies chyba gubi prąd na odcinku stacyjka złącze...
Tak - w skrócie chodzi o tu by podłączyć 'plus do plusa' a 'minus do minusa'. W kolumnach masz kabel czerwony (+) i czarny (-). I teraz na starych głośnikach tam gdzie jest podłączony kabel gdzieś na głośniku znajdziesz opisane + i -. Jeśli nie znajdziesz to trzeba to ocenić po kolorze kabla. Jeśli któryś będzie czerwony to będzie łatwo bo to plus....
Pewnie źle podłączasz. Pasat w kostce oryginalnej ma dwa + na stałe od akumulatora są to czerwone kable z białym paskiem, a radia nieoryginalne wymagają do prawidłowego podłączenia jeden "+" na stałe. Co za głupota, brakuje Ci jeszcze jednego plusa. Nie pisz jeśli nie masz pojęcia.
z tego co mi wiadomo to z paskiem jest zawsze minus.
7699571336 Konkretna aukcja na allegro. Do wzmacniacza konkretną instrukcję znalazłem ale tam jest wszystko ogólnie opisane. Kabel przezroczysty i przezroczysty z czerwonym lub czarnym paskiem to który to plus A który minus? Dzięki za pomoc mordeczki Dodano po 2 Kabel czysty chyba to minus A ten z paskiem to plus? Zgadza się?
a co ma radio do tego ? Sygnał GALA-informacja o szybkości jazdy, kabel czerwony z granatowym paskiem.
Witam. Żeby odciąć pompe musisz od tyłu otworzyć skrzynkę bezpieczników i tam poszukać kabla ( czerwony z niebieskim paskiem ) ( w głębi)
Na pewno to jego niedopatrzenie, kable są zamienione w miejscu rozcięcia kabla sygnałowego wtryskiwacza 6, ten kabel jest rozcięty i dolutowane są do niego dwa od instalacji gazowej 6 cylinder w wiązce KME ma kolor czerwony który powinien iść do wtryskiwacza, i czerwony z czarnym paskiem który powinien iść do ECU benzynowego, u Ciebie prawdopodobnie...
Witam , wiem jest dużo odpowiedzi jeśli chodzi o ten temat ale nie do końca , a wiec posiadam quada 110cmm z automatyczną skrzynią biegów, wskaźnikiem luzu i wstecznego ale muszę zrobić całą elektrykę . A więc z silnika wychodzą dwie wiązki kabli jedna to : - zielony z czerwonym paskiem , - różowy - brązowy A z drugiej wiązki wychodzą : - niebieski...
Jak w temacie ,potrzebuje opis kostki tej ktora jest przy samym radiu :) dla podpowiedzi dodam ze wychodzi z niej 9 kabli koloru: 1. Czerwony z niebieskim paskiem 2. Czerwony z białym paskiem 3. Czarny z czerwonym paskiem 4. Czarny z białbym paskiem 5. Fioletowy 6. Żółty 7. Czarny 8. Jasno zielony <seledynowy> 9. Zielony Jakby ktoś wiedział ktory...
Szukaj oznaczenia na płycie głównej. Jakiejs 1 czy czegoś podobnego, jak znajdziesz to podepnij tak kabel aby żyła z czerwonym paskiem trafiala na pin z oznaczeniem na płycie ewentualnie jak masz ksiażeczke od plyty głównej tam powinno być napisane. Ogolnie myśle że nie powinno sie nic stać jak podepniesz odwrotnie najwyżej port ne bedzie dzialal
dioda paskiem czerwonym kabel paskiem kabel żółty czerwonym
ważność klucz czujnik krancowy cordoba pompa paliwa
Czy w zabieraku od kopniaka potrzebny jest jlin? Schemat punktów masy Mercedes-Benz W163 (ML-Class)