Układ chłodzenia odpowietrzony poprawnie? Z tymi silnikami jest jazda przy odpowietrzaniu.
Ok, dziękuję za odpowiedzi. Mam małe wątpliwości co do tej diagnozy, nie widziałem tego testu na żywe oczy. Auto przejechało 1000km i wszystko było w porządku. Parę dni później kolejne 100km, brak ubytków płynu chłodniczego. Potem samochód stał i podczas przeparkowywania pod domem zapaliła się kontrolka wody... Patrzę a tam tyle co nic, dolałem, kolejnego...
Były twarde i będą szczególnie zimą bo termostat trzyma,temat rzeka z TYM układem chłodzenia,ja opanowałem.
Jakie znów odpowietrzanie?A skąd tam nadmiar powietrza- z pękniętej głowicy ! Miałem walnietą uszczelke pod głowicą. A co kolega nie słyszał o odpowietrzeniu układu chłodzenia? Pozatym każdy układ chłodzenia jakieś ciśnienie wytwarza .
Nieszczelny korek. Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Pęknięty blok silnika. Pęknięta głowica. Jeżeli korek jest sprawny, a węże są twarde, to znaczy, że w układzie chłodzenia jest za wysokie ciśnienie. Powodem może być którekolwiek z powyższych.
Jeżeli czujnik jest sprawny to poziom płynu opada, innej możliwości w tym aucie nie ma. Termostat puszcza obieg na chłodnicę przy 105 stopniach C, jest wspomagany grzałką więc może szybciej jeśli sprawna. Wskaźnik trzyma pion w zakresie 75 do 115 stopni C, pozej szybko leci w prawo naczerwone pole. Przy sprawnym układzie chłodzenia po zgaszeniu gorącego...
Czyli masz z wersji 318, bo ten miał 118 KM. Mechanicznie powinno wszystko pasować, nie wiem jak ze sterownikiem (chyba, że kupiłeś uzbrojony), ale ogarnięty mechanik nie powinien mieć z tym problemu. Co do układu chłodzenia, już Cię wcześniej pytałem o kontrolki. Dlaczego? Bo jak zaświeci kontrolka niskiego poziomu płynu to znaczy, że poziom już nie...
Koledzy mam problem a dokładnie mój brat, chodzi o to że w jego BMW pękł mu zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzenia,moja pierwsza diagnoza CIŚNIENIE w układzie, ale skąd???? Zauważyłem również że zarówno na bagnecie jak i w zbiorniczku wyrównawczym jest tzw; śmietana:D I moje pytanie czy to uszczelka???
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z klimatyzacją mianowicie: po ustawieniu środkowego potencjometru (czerwone/niebieskie) max na niebieskie oraz ustawieniu klimy na 16 stopni z środkowych kratek leci ciepłe powietrze. Klimatyzacja nabita, kompresor sprawny, ciśnienie jest ok, rurki są bardzo zimne Proszę o pomoc
Cieknie pomiędzy rurką a blokiem. Czyli zrobienie w domu wieczorem odpada. Nie bardzo się teraz bez auta obejdę - no i mam problem... EDIT> Rurka wymieniona. To już czwarty element układu chłodzenia w tym samochodzie, który był klejony i łatany. W zasadzie rurka pękała w rękach. Na oringu przy bloku ubytki takie, że aż się dziwię że ciśnienie jej nie...
Sprawdź ile masz płynu w układzie. Spuść cały płyn chłodniczy, do układu powinno wejść +- 6litrów (wiadomo,że 100% nie zleci) odmierz 6 litrów i zalewaj powoli aż układ nie będzie wciągał więcej, zalej do połowy stanu (jeszcze nie wejdzie cały płyn) zbiorniczka wyrównawczego odpal auto nie zakręcaj zbiorniczka i czekaj kiedy termostat się otworzy płyn...
Małe przedmuchy wykryje tylko tester CO2. Przy dużych możesz mieć start nie na wszystkie gary, chmurkę białego dymu po starcie, ciśnienie w układzie chłodzenia zanim płyn się nagrzeje. Pion trzyma od 75 stopni C do 115, dokładny wynik da test 7 czyli 1. Przekręcasz zapłon trzymając wciśnięty przycisk zerowania przebiegu lub na zapłonie/odpalonym silniku...
To ja już nie rozumiem jedni pisza,że nie ma prawa nic spływać do zbiorniczka.Mechanik mówi po odpaleniu pomp wody zasysa płyn ze zbiorniczka i rozprowadza po układzie.Po wyłączeniu silnika normalne jest to,ze słychać napływanie do zbiorniczka płynu ponieważ on wraca co wy na to? Dodano po 2 szukałem,szukałem aż trafiła się strona chyba google się zlitowało...
Wita Tak płyn powinien się przelewać na wolnych obrotach Widocznie masz jeszcze zapowietrzony układ nawet przez bardzo małą nieszczelność nie da sie tego układu odpowietrzyć specjalnie przez bmw kupiłem przyrząd do napełniania układów który najpierw wysysa całe powietrze z układu i widać na zegarze czy szczelny układ czeka się trochę i jak wskazówka...
jak może działać sprężarka a nie wzrasta ciśnienie chyba to logiczne . To że coś się obraca nie oznacza że pracuje prawidłowo . Jeśli układ szczelny i sprężarka na 100% się włącza to jeśli ciśnienie nie rośnie wina sprężarki . po Obrotach nie patrz mogą się zmieniać bo klima informuje o włączeniu i ecu podnosi obroty patrz na koło napędowe jeśli działa...
witam ponownie vin AX35668 Co do tej pompy wody to nie zaobserwowałem ubytków płynu chłodniczego. Ogrzewanie też pracuje prawidłowo. Wracając do problemu z układem chłodzenia. Czasami po dłuższej jeździe w korkach przewody są jakby nabrzmiałe no i ciepłe. Słyszałem że pęcznienie przewodów może wynikać z przedmuchów z pod głowicy. Szczerze mówiąc kiedy...
Witam serdecznie. Proszę o opinie za ile mogę uczciwie wystawić samochód jak w temacie, ile może być wart: 1. Usterki - odżywiają się panewki, ciśnienie oleju po rozgrzaniu ok 0,5 bara przy 900 obr/m. 2. Przetarte wiązki ogrzewania tylnej szyby. 3. Cieknący układ chłodzenia. 4. Przetarte fotel kierowcy. 5. Przebieg liczników 300000 km - nie weryfikowalem...
1. Zapchana nagrzewnica - są patenty na czyszczenie ale mechanik się tego nie podejmie, w domowych warunkach, poczatkujacemu, odradzam. Lepiej i pewniej wymienić. 2. Zapowietrzony układ chłodzenia. W tych BMW układ chłodzenia to koszmar tak kierowcy, jak i mechanika. Jest w stanie się sam odpowietrzać tylko przy bardzo niewielkim zapowietrzenie. Za...
Moje pytanie czy to może być uszkodzona pompa wody? Odpowiedź - nie. Układ chłodzenia w ogóle nie łączy się z układem paliwowym chyba że miałbyś webasto, ale M47 w E46 miał fabrycznie tylko dogrzewacz elektryczny. Może faktycznie zapowietrzać się bądź cofać paliwo, najlepiej zaobserwować w półprzeźroczystych przewodach paliwowych pompy wysokiego ciśnienia....
Odnośnie Twoich pytań: 1. Ma chlapać. W tym silniku wałek rozrządu jest niemal centralnie pod wlewem oleju, jakby nie chlapał znaczyłoby że głowica nie ma smarowania. 2. Układ ciśnieniowy o ciśnieniu roboczym jakieś 2 bary, temperatura robocza 105°C. Ciesz się, że nie eksplodowało przy poluzowaniu korka i Cię nie poparzyło. Co do reszty - przebieg mało...
ciśnienie układzie chłodzenia citroen ciśnienie układzie chłodzenia renault ciśnienie układzie chłodzenia mercedes
system control kenwood skuter kopci układ czasowy generować impuls
pompa ciepła chińska solareast pompa
Różnice między świecami Champion RN9YCC a RN9YC Becker MO13 – odzyskiwanie kopii zapasowej, Content Manager, backup, przywracanie systemu