.... Na początku myślałem ze źródłem problemu jest akumulator ale po nieudanej próbie naładowania zwracam się o szybką pomoc. Jeżeli próba naładowania akumulatora była nieudana to należy zastąpić akumulator sprawnym (naładowanym). Aby Ci szybko pomóc musiałbym Ci taki sprawny akumulator rzucić. Nie wiem niestety w jakim kierunku i jak daleko. Prościej...
O ile dobrze pamiętam , to te styczniki są do świateł parkingowych , prawa , lewa strona , mają zasilanie dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki .
Również obstawiam kostkę stacyjki.
W bmw nie wyjdzie tak łatwo: http://www.youtube.com/watch?v=8TlreQ85u...
G1 masa, G2 zasilanie stałe (30) G3 zasilanie po stacyjce (15)
Kostkę, czy wkładkę? Kostka, to bardzo prosta sprawa, wystarczy zdemontować plastik od dołu i wszystko zobaczysz. Naturalnie trzeba też wypiąć wtyczkę- jest nieco głębiej pod kokpitem. Co do wymiany wkładki, to szukaj filmu na Google, ja miałem zablokowaną w e 36 i mimo naoglądania się filmów, narobienia przyrządzików i tak wylądowałem w firmie kluczyk,...
No fakt.Nie doczytałem.A jeszcze pompa w baku w dieslu?Może w nowych jest ale mechanikiem nie jestem.Pozostają kable od stacyjki.
Masy i zasilania spr. Kostka stacyjki.
Tylko wymiana ,nic więcej jeśli chodzi o cewkę na stacyjce.
Moduł CAS, pin 14, przewód zielono/biały.
www.bmw-klub.pl
dzień dobry wszystkim miałem dzisiaj taką sytuacje że odpaliłem auto przejechałem we wskazane miejsce i kiedy wracałem i chciałem ponownie odpalic auto, stacyjka odmówiła posłuszeństwa tzn przekręcił się kluczyk tylko trochę tak że się kierownica odblokowała ale dalej nie dało sie przekręcić ani trochę. Próbowałem zapasowym kluczykiem i dalej nic, psikałem...
Pierwsza myśl to stacyjka
Uważasz ,że kostka stacyjki,podczas pracy silnika , nagrzewa się?
Bez kluczyka nie da rady. Musisz kluczyk przekręcić na pozycje nr1 tzw R i w dziurke widoczną od strony kluczyka włożyć drucik do odblokowania zabezpieczenia.
więc musisz się przyzwyczaić do pipczenia lub zrezygnować z uruchamiania radia stacyjką, wówczas funkcja jest nieaktywna
Witaj, to wygląda jakby dwie H4 świeciły. Trzeba odpinać po kolei, bezpieczniki najlepiej wyjmować według rozpiski, a potem ewentualnie jechać na skasowanie błędów.
Najlepiej odciac zasilanie pompki paliwa chyba ze jest zagazowany to wtedy plus po stacyjce
Można ale po co go omijać jak można naprawić usterkę. Jeżeli chcesz tak zrobić to pość przewód bezpośrednio ze stacyjki do rozrusznika ale pamiętaj żeby odpalać tylko na P lub N.
Wypisz co dokładnie naraz wygasło, radio, wycieraczki, szyber, szyby to znajdzie się wspólny punkt. Pierwszy mój pomysł to kostka stacyjki.
Pierwsza kostka czarny masa, żółto czerwony +12 volt stały i drugi czerwony +12 volt załączany stacyjka jeśli się nie mylę tak powinno być.
Witam. Kluczyk może być, ale oprogramowanie w module CAS może być uszkodzone, bo nie wiemy, co i jakim sprzętem robili. Będzie potrzebny fachowiec, który ogarnia wymianę modułu CAS, albo postawienie go od nowa, włącznie z ponownym wgraniem kluczy i dopasowaniem VIN, ISN i synchronizacją z DDE silnika. Nie wykluczone, że próbowali czytać kod ISN ze...
Sprawdź kostkę pod stacyjką.
Pierwsze co przychodzi na myśl po opisanych objawach to kostka stacyjki..
Znalazłem: http://www.youtube.com/watch?v=tETEtb5Yr... Zamykam.
Witam!Czy mógł by ktoś opisać jak działa elektroniczna stacyjka np w BMW, Mercedesie czy Volkswagenie. Z góry dziękuję
Witam, czy komuś udało się rozwiązać ww. problem? Mam to samo, samochód z 1998 r. z modułem komfortu, który wyjąłem i sprawdziłem wzrokowo i wszystko wydaje się OK. Czy zimny lut jest trudny do zauważenia? Czy może to mieć związek z jakimś zwarciem? Ostatnio brałem zasilanie z zapalniczki żeby podłączyć CB i spaliłem bezpiecznik. Pozdrawiam
Stacyjka szwankuje.
Jeżeli EWS nie rozpozna klucza to nie kręci rozrusznikiem.
Temat można zamknąć, problemem był "moduł" po drugiej stronie stacyjki Pozdrawiam
Brak styku w stacyjkę.
To tak jakby stan przed uruchomieniem .Może nie łączy coś w stacyjce.
W tym modelu BMW to wszystkie mają kręcone liczniki! Twój kolega zrobił tzw. "test zegarów"! Włączasz stacyjkę ,wciskasz reset przebiegu bieżącego ,następnie wyłączasz stacyjkę i ją włączasz. Wtedy wykonasz test zegarów ,licznika itd. Pozdrawiam!
Minęło trochę czasu i nie wiem czy komuś się przyda, ale zakończę temat. Masa jest podawana z pinu 5 stacyjki na pin 4 gdy kluczyk jest wyjęty bądź jest w pozycji 0 .W innych pozycjach kluczyka obwód jest otwarty. Pozdrawiam.
Witam, jak zmostkowac imo w e46, bo kupilem drugi silnik z komputerem z mapa a nie mam ews ani stacyjki.
A próbówkę samochodowa masz? Poszukaj styku 15 przy stacyjce.
W momencie jak jest to szybkie miganie to też świecą wszystkie? Sprawdziłbym kostkę stacyjki.
Poruszaj delikatnie kierownicą prawo, lewo. Jak się nie uda przekręcić to czeka Cię demontaż stacyjki.
Automat rozrusznika,stacyjka.
Witam No tak sterowanie rozrusznikiem przez stacyjkę , ale na krótko zapala ?
Kolego podaj plus na elektromagnes jak kręci w aucie w ten sposób to przyczyna w instalacji lub kostce stacyjki.
Co zdiagnozowałeś oprócz wymiany akumulatora i przekręcenia kluczyka w stacyjce?
kostka stacyjki
gdzie jest przekażnik do rozrusznika
zainteresuj się zasilaniem - linia kl.R - styk pomocniczy w kostce stacyjki.
Witam mam mały problem popsuła mi się wkładka stacyjki wcale nie chce się przekręcić pozacinały się zapadki w środku. Więc mam kilka pytań. 1.Da się wymienić / dorobić samą wkładkę, dodam ze kostka i reszta jest oki?? 2.Czy jak bym kupił używaną kolumnę kierownicy z anglika będzie pasować i jak wygląda wtedy sprawa z immobilizerem i centralką ?? 3....
witam mam probelm otoz przekrecajac kluczyk samochod nie reaguje cos stalo sie ze stacyjka chcialbym ja wyciagnac i zalozyc inna ale nie wiem jak sie do tego zabrac czy ktos moze mi pomoc??? lub czy ktos wie jak wyjac sam wklad stacyjki???
To jest stałe 12 czy za stacyjką?
Przyjrzyj się dokładnie gdzie są jeszcze przeciętne kable od instalacji i wpięty ten alarm? Po przekręceniu stacyjki kontrolki świecą, rozrusznik kreci tak tylko nie odpala?
Zgubiłem kluczyk od BMW e34 i przeszukałem chyba juz cały internet i nic nie mogę znaleźć do wymiany kompletu zamków i stacyjki , dzwoniłem po różnych złomowiskach a nikt nie posiada takich rzeczy. Może wy wiecie gdzie mógłbym taki zestaw dostać bądź czy da się to jeszcze jakoś obejść ?
Kostka stacyjki.
Sterownik silnika, ma stałe zasilanie, i dodatkowo po przekręceniu stacyjki. Musisz odciąć ten po stacyjce. Zielony lub zielony z czymś tak, też dokładnie nie pamiętam
tak tam jest akumulatorek doładowywany z petli w stacyjce
+12V jest podlaczone do plusa przy stacyjce
O widzisz silnik M40, tak ma być na cewce na obydwu pinach ma być 12V po stacyjce.
przewod acc w bmw będzie to zielony albo zielony z paskiem wychodzący ze stacyjki(będzie to ten na ktorym nie znika napięcie w momencie przekręcania na rozrusznik.możesz także zastosować go jako odcięcie
Napisz to może bardziej składnie. Sam kluczyk nie uruchamia auta tzn nie pasuje do stacyjki, czy pilot nie uruchamia auta?
Zobacz przy radiu,czy czasami przy podłączaniu nie zmostkowales stałego 12V z tym po stacyjce.
Po samym włożeniu kluczyka nie pojawi Ci się nigdzie 12V, musisz przekręcić kluczyk w pierwszą pozycje i na pewno w kostce radia będzie +12V po stacyjce.
Sprawdź, ewentualnie wymień kostkę stacyjki.
Cześć. Co prawda nie jest to w pobliżu, ale jednak nie aż tak bardzo daleko, najpewniejsza, zapalniczka. Jest jeszcze w kierownicy klakson, ale nie wiem czy to będzie takie proste. Ewentualnie stacyjka.
Na jednym styku jest cały czas ~12V na reszcie nie ma nawet po przekręceniu stacyjki.
plus który idzie do stacyjki moze podpiety być z zasilania wtryskiwaczy benzynowych
a rozrusznik kręci? bo może to wina rozrusznika lub kostki stacyjki
en "adjuster unit" to chyba nastawnik przepustnicy. Najwyraźniej sterownik silnika wciąż uważa że jest zapłon włączony... a tam jest zwykła stacyjka czy "bezkluczykowo"?
panowie w którym miejscu jak najbliżej przednich lamp można znalezc plus (+) po stacyjce ?
sprawdz podczas jazdy z kompem.moze zle podlaczony jest + po stacyjce
pompa paliwa to przewód zielono-fioletowy w wiązce skrzynki bezpieczników. Dodano po 47 możesz tez odciąć plus po stacyjce-przewód zielony w jej wiązce.
Pomajtaj tym kluczykiem bo tam stacyjki lecą.
Masz sondy wszystkie 4 , masz przepływkę?
Sprawdź kostkę stacyjki na początek.
Rem wzmacniacza trzeba podłączyć pod sterowanie od radia (najczęściej niebieski kabelek) a nie od stacyjki.
Wkładka z drzwi po zdemontowaniu osłony od środka, tam chyba nie ma śrubki blokującej wkładkę z boku drzwi. Wkładka stacyjki po przekręceniu (kluczem) w pozycję serwisową.
sprawdz czy dochodzi prąd do rozrusznika jak nie to sprawdz czy wychodzi z kostki stacyjki
Witam mam problem ze stacyjka która wgl nie reaguje na klucze przy okazji zauważyłem że rozładowuje prąd i czasem słychać jak włącza się napęd CD być może ktoś miał taki problem aa i oczywiście świeci się kontrolka kluczyka która nigdy mi się nie pojawiała :/ może ktoś pomóc?? co może być przyczyną za pomoc będę wdzięczny :))
Odłączaj po kolei bezpieczniki to się dowiesz co powoduje zużycie prądu. Myślę że to wcale nie jest tak dużo :?
Od czego mam zacząć? Np od kostki stacyjki.
krańcówki masz faktycznie przy module pod schowkiem,osobno przednie drzwi na brązowych z kreskami a tylne drzwi razem na brązowo-czarnym,zamek centralny dwa plusy ale musisz zlokalizować przewód zielono-czerwony,po przecięciu którego nie działa sterowanie z drzwi pasażera[uwaga są dwa takie przewody ale tylko jeden tak reaguje],przewody sterowania zamkiem...
Witam sprawa się rozwiązala przy okazji przeczyscilem wszystkie styki i podladowalem Aku ale przechodząc do sedna okazały się nieszczęsne styki w kostce stacyjki dziękuję za pomoc problem rozwiązany :))) Dodano po 1 Zabrudzone styki stacyjki
Zostawić to w oryginale ,z tego co zrozumiałem to wszystko jest i auto pali,brak kluczyka pasującego do stacyjki czy jak?
Dokladnie - chociaz zawsze najlepiej podpiac radio na stale, zeby dzilalo bez kluczyka w stacyjce.
Zwarcie grubego kabla z kablem wzbudzenia wtedy pali. Sprawdzałem miernikiem zero napięcia na kablu wzbudzeniowym po przekręceniu kluczyka na odpalanie. Wzbudzenie idzie bezpośrednio do stacyjki?? Czy przez komputer??
Ładują się ze stacyjki.
Wszystko zależy od poziomu zapotrzebowania prądowego tego modułu bluetooth. Jeśli pobór prądu jest mniejszy niż 0.5A, to do jego zasilania możesz wykorzystać napięcie zasilania anteny (niebieski przewód w kostce radia). Wtedy moduł zasilany będzie dopiero po włączeniu radia. Sprawdź tylko czy to napięcie nie zanika po załączeniu innego źródła sygnału...
Witam, szukaj usterki w obwodzie plusa po zapłonie, stawiam na stacyjkę.
Elektronikę to akurat omijam z daleka :D ale czasami warto sprawdzić najprostsze rzeczy.Zajrzyj czy masz pestkę w kluczyku bo może siedzieć przyklejona pod obudową stacyjki.
Póki co, sprawdź jeszcze jedną rzecz, włącz zapłon i dmuchawę, piszesz, że tak działa, następnie przekręć stacyjkę tak by na ułamek sekundy zakręcić rozrusznikiem, ale by auto nie odpaliło. Jeśli dmuchawa przestanie działać, masz winowajcę, kostka stacyjki będzie do wymiany. Objawy zdecydowanie nie wskazują na uszkodzenie jeża.
Szukaj wygrzanej/wytopionej kostki/pinu na drodze stacyjka-skrzynka bezpieczników.
Bezpiecznikiem nie w tym samochodzie. Pomyliłem się. Stacyjką w E46.
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
Nie ma zamiennika tego przepływomierza. Ustaw tak żeby na włączonej stacyjce napięcie sygnału 0,25V a na silniku pracującym na biegu jałowym około 0,8 do 1V.
Co Ty chcesz tam złapać pod stacyjką i jak? Pod maską piętnastka jest przy sterowniku silnika, pod deską na CAS-ie, przy zapalniczce i bezpiecznikach.
Święta racja odnośnie kabelka rpm. Przepraszam za pomyłkę:cry:. Przeważnie podciągałem pod gniazdo 2 kabelki. Do rpm i do +12V. Zielono/biały to +12V po stacyjce.
Witam wszystkich muszę wymienić wkładkę w stacyjce BMW E46 99r moje zapytanie jest takie. Gdzie znajduję się immobilazer w tym kluczyku?? Bo dotąd miałem tylko zapasowy i w nim jest jako mały prostokącik a w tym?? A jeszcze jedno pytanko jeżeli przełożę mój immobilazer i nadal bedzie dziłał oryginalny z kluczyka w nim to smochód odczyta mój i odpali...
jednak po pod pięciu pioneera dopiero po przekręceniu kluczyka na zapłon radio się załącza. pioneer MVH-390bt I tak ma być żeby łaczyło telefon po właczeniu stacyjki.
Tak pod 13 pinem jest antena tylko według miernika daje ona 8v co mnie ciekawi Dawno nie miałem z tym do czynienia, ale o ile dobrze pamiętam na tym pinie (13 - radio on), pojawiało się napięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
Chciałbym uaktualnić poprzedniego posta mianowicie wkręciłem rozrusznik i dalej jest cisza po przekręceniu stacyjki ale jak zmostkuje złącza 30 i 50 to normalnie rozrusznik kręci.Wydaje mi się że nie dochodzi sygnał ze stacyjki, może mi ktoś podpowiedzieć który to kabelek przy stacyjce ?
W samochodach to bywało rozwiązane stykami stacyjki.
spróbuj sprawdzić kostke stacyjki patrzac na piny jak zdejmiesz wtyczke to ten drugi od prawej w górnym rzędzie jest odpowiedzialny za zasilanie tych elementów
robiłem kiedyś BMW bezpośrednio na zamku załóżona była "stacyjka" wykorzystywana tylko do sterowania alarmem.Musisz tam szukać przewodów do sterowania alarmem.
stacyjka renault stacyjka stacyjka renault master stacyjka stacyjka renault megane stacyjka
pentagram firmware antena calculator esp8285 tasmota
jakie kupić żelazko jakie żelazko
Jak odpowietrzyć nową pompę hamulcową? Praktyczny przewodnik HTML do UDP – przykład Node.js, Express, dgram, przesyłanie danych z formularza