Uszczelka lub sama głowica. Bez zdjęcia głowicy trudno stwierdzić. Choć bardziej prawdopodobne jest, że to uszczelka
Widzę, że kolega ma bardzo roszczeniową postawę :) Pomijam już fakt, że ten wątek dotyczy układu chłodzenia.. Jeżeli węże są twarde, to znaczy, że problem nie został rozwiązany. A jeżeli nie został rozwiązany, to może być przyczyną "cykania". Poprawki po rzekomym mechaniku robisz sam, czy ktoś wykonuje to dla Ciebie? Sprawdź wtryski.
Stawiam na uszczelkę pod głowicą.
czesc na twoim miejscu zmienil bym szpilki na nowe, wiek auta zmecznie materialu po drugie skad wiesz czy juz ktos 2 lub 3 razy ich nie zmienial? dobrze wiesz ze w bmw diesel siadaja glowice, uszczelki powodzenia
Albo uszkodzony termostat (nie otwiera), albo uszczelka pod głowicą :cry: . Wentylator działa ??
Powinno pomóc http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Od jazdy na zbyt krótkich odcinkach. Węże w bmw mają być takie trochę twarde. Odpowietrz go dobrze i jeździj, to nie uszczelka pod głowicą.
Test na spaliny w płynie, test szczelności głowicy.
Dzięki za odpowiedź trochę mnie uspokoiłeś
Uszkodzenie uszczelki pod głowicą nie zawsze oznacza przeciek płynu chłodniczego do komory olejowej lub na zewnątrz głowicy bądź do cylindrów. Są tam kanały olejowe, które odprowadzają olej spod wałków rozrządu, wzdłuż głowicy przez uszczelkę do bloku silnika, prawdopodobnie winna jest uszczelka pod głowicą w miejscach gdzie jest kanał olejowy - będzie...
Daj se lepiej spokój z tym spawaniem. Ja kiedyś w 7 próbowałem i nic z tego nie wyszło. W silnikach BMW R6 jest za długa głowica więc spaw długo nie nasiedzi. Poszukaj lepiej od razu drugiej przynajmniej zaoszczędzisz koszty spawania, plantu lub całego remontu głowicy do tego dochodzą oczywiście uszczelki, płyny i oczywiście robocizna co daje kilka...
Witam.Jak problem znikł po naprawie i powrócił to może problem z blokiem silnika,lub silnik się przegrzewa.Zdjąłbym głowicę ponownie i obejrzał uszczelkę,jak wygląda,gdzie pusciła.
układ chłodzenia odpowietrzony na 100 %,oni zrobili to raz a ja dla pewności poprawiłem, więc pozostaje tylko rozrząd? Jadę dzisiaj do nich i zobaczę co wymyślą. Pozdrawiam
nie chcę straszyć, ale to taki typowy objaw kończącej się uszczelki pod głowicą, no ale najpierw lepiej wykluczyć inne możliwości już wypisane
Mogła ci paść uszczelka pod głowicą . Sprawdź po rozgrzaniu silnika czy przewody od chłodnicy są mocna twarde jak tak to masz gdzieś przedmuch na uszczelce .
A co ma chłodnica oleju do opisanej sytuacji? Jeżeli by puściła to olej zostałby na drodze, nie widzę związku ... Może uszczelka czego życzę a może i głowica ... nie przegrzałeś go?
Witam. Podobny problem jak nie takki sam miałem bmw E39 uszczelka pod głowicą jak chwilkę auto pochodziło nie odpalał, po ostygnięciu palił od kopa, wymieniłem uszczelkę i problem ustąpił. Pozdrawiam
moim zdaniem sie pospieszyłes ze sciaganiem głowicy jak juz zdjołes to teraz do nowych uszczelek musisz oddac do planowania
Właściciel pewny co do właściwej uszczelki?
Skończyło się elektrykiem .po odłączeniu Aku rozkodawalo się inni i zablokowało wszystko .
Gumowo/aluminiowa uszczelka wpadła do zaworu ssącego Zawór ssący stanowi jednoelementową odkuwkę. Nie ma żadnej możliwości, aby coś do niego wpadło! Odkręcić kolektor. Dobrym światłem i haczykiem z cienkiego mocnego drutu zlokalizować ciało obce i starać się je wyjąć w całości! Gdyby przy próbach wyjęcia doszło do rozerwania uszczelki , wyjąć wszystkie...
Sprawdzić jeszcze czy przybyło oleju, ale wyrzucanie białej piany z pod uszczelki- uszczelka do wymiany i głowica do planowania, a jeśli się odkształciła- do wymiany lub regeneracji;
Witam serdecznie prawdopodobnie uszkodzona uszczelka głowicy. Do sprawdzenia węże połączeniowe układu chłodzenia, nie cieknie ale zasysa powietrze.
Zobacz czy jest iskra.
Przecież musisz całkowicie wyjąć wałki rozrządu by odkręcić głowicę, więc automatycznie przestawisz rozrząd. I tak... Napinacz musisz zdemontować.
BMW ,,Będziesz Miał Wydatki" :D:D jak kolega szymon198312 wspomniał: prawdopodobnie masz przedmuch pod głowica lub pęknięcie głowicy. częsta usterka w bmkach jak tylko gotuję wodę to przeważnie uszczelka pod głowicą :)
Może rozrząd przeskoczył lub był źle ustawiony podczas montażu głowicy.
zdecydowanie uszczelka ...
Jeżeli układ jest odpowietrzony prawidłowo i szczelny to kolego czeka cię wymiana uszczelki lub samej głowicy.
Po serwisowaniu niby ogrzewanie jest ale ta maź się zbierała a teraz po założeniu nowej chłodnicy tej mazi nie ma no ale woda ze zbiorniczka znika. Więc chyba muszę sprawdzić te uszczelki... Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Przed wymianą chłodnicy były typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Sama wymiana chłodnicy tego nie naprawi,...
Łączeniu kolektorów? Masz na myśli uszczelkę pomiędzy kolektorami wydechowymi a głowica?
Ja jestem zwolennikiem naprawy a nie wymiany silnika, bo wiesz co masz. Jednak na taką wymianę nie ma co żałować czy oszczędzać choćby na srubach do głowicy czy szlifie zaworów bo to pozorne oszczednosci
Jeśli tam jest ok, to zrób test na CO, bo może się okazać że masz problem z uszczelką pod głowicą.
Witam mam problem z moim E39. Otóż muszę wymienić uszczelkę pod głowicą, ale nie wiem jak. Miałem kiedyś link do podobnej strony( http://www.beisansystems.com/procedures/... ) chyba na tej stronie była ta instrukcja. Jeżeli mielibyście taką instrukcje, lub jakieś inne to proszę o pomoc. Pozdrawiam :D
Pierwsza rzecz to termostat, jak okaże się dobry to trzeba sprawdzić uszczelkę pod głowicą.
Z tym smarowaniem uszczelki to kwestia gustu i estetyki ;)
wirniki lubią siadać w bmw ,a może głowica-zapowietrza się (uszczelka głowicy-oby nie)
Zrób ponowny pomiar ciśnienia sprężania z próbą olejową. Wygląda na przedmuchy na uszczelce pod głowicą.
Witam. Czy obserwowałeś otwarty zbiornik wyrównawczy po przegazowaniu? Co się dzieje? Czy pojawiają się bańki powietrza? Bo objaw opisany mógłby wskazywać jednak na uszczelkę głowicy.
http://obrazki.elektroda.pl/6677318600_1... oring głowicy . sam lepiej tego nie ruszaj, możesz poćwiczyć rozbiórkę na pompach Boscha ze złomu ze składaniem już jest gorzej.
Wykręć wszystkie świece. jeśli któraś ma białyy nagar to płyn idzie do cylindra czyli uszczelka lub głowica.
Czyli problem z głowicą? Lub uszczelka?
witam Problem dotyczy BMW 320i V6 E30 po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala wszystko wygląda ok, zapłon jest, rozrząd ok, paliwo podaje, i nie zapala czasem tak jakby póbowała ale nie zapali świece sprawdzone,przerwa ok,zawory wyregulowane więc niebardzo wiem co jest
przepływke podstawiałem chyba ze tez miałem zepsutą generalnie chodzi mi o wykluczenie usterki typu uszkodzona uszczelka pod głowica
Nie wiem jak wygląda to w golfie.. Ale posiadałem kiedyś BMW i tam objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą było dymienie z rury białym intensywnym dymem i bulgotaniem w zbiorniczku wyrównawczym chłodnicy..
Niestety pompa jest dobra, uszczelga glowcy też, glowica cała, a uklad odpowietrzony. Co tomoze byc ?
Obstawiam pęknięte pierścienie albo dziura w tłoku. Raczej uszczelka,zawór, albo pęknięcie głowicy.
Uszczelka była idealna. wyglądała jakby ktoś ją niedawno zmieniał. Po oględzinach okazało sie że nie była to wina uszczelki tylko głowicy. zmiana głowicy pomogła. Głowicę miałem, poszła nowa uszczelka i śruby głowicy, robocizna moja. Koszt nie przekroczył 200zł.
[quote="Cobrat"]I daj spokój chłodniczce olejowej, miałbyś olej w zbiorniczku.[/quote cobrat dobrze pisze. i zrób test na gazy w ukł. chłodzenia,swietny patent,a potem dopiero uszczelka pod głowicą..
Witam. Ściągana głowica była? A sprawdzano szczelność głowicy? Bo spala wodę i dlatego dymi na biało. Lub uszczelka pod głowicą do wymiany? Kiedy to było robione?
zaplon kable
Jeśli 143 km to n42 b20. Kupiłeś auto na wygląd nie myśląc o silniku a to jedna z najbardziej awwryjnych jednostek. Jeśli miga check, to problem nie jest błachy. Nawet nie jedz z tym do pierwszego lepszego mechanika, bo diagnoza tego silnika nie jest łatwa i przeciętny mechanik będzie wymieniał wszystko po kolei. Problemem w tych silnikach są uszczelniacze...
Bo żadko sie zdaża żeby był. Zrób test na CO2 w układzie chodzenia to się dowiesz czy uszczelka, głowica lub tuleja.
Miałem podobny problem ale w BMW e46 po wymianie uszczelki pod głowicą brał płyn. wlałem jakiegoś specyfiku do uszczelniania chłodnic w płynie (nie pamiętam nazwy) i problem się rozwiązał.
Możliwe że masz pękniętą głowicę lub uszczelkę pod nią :)
Jeśli łańcuch hałasuje to nie jest to wina samego łańcucha tylko napinacza - tu nasuwa mi się pytanie. Ile auto ma nalatane kilometrów, że rozrząd klepie? Co do pocenia się silnika to raczej niemożliwe, że to z pod uszczelki głowicy. Gdyby to była uszczelka to albo byś zagotował silnik (w najlepszym wypadku) albo już by głowica "poleciała". Poci się...
przyczyna była prosta :) sprzęgło wiskotyczne nie obracało sie na wyższych obrotach , a co do problemów z przyspieszaniem i brakiem mocy - problem rozwiązała wymiana uszczelki pod głowicą :D
Wiertło Φ8 nie wystarcza do ustawienia pompy. Jeśli przy zdejmowaniu pokrywy łańcucha, naruszyłeś tą gumkę uszczelniającą na uszczelce głowicy, to uszczelka do wymiany(pod głowicą). Świece nie wychodzą przez nagar. Kup albo zrób blokady do walków.
Sprawdź czy układ chłodzenia jest prawidłowo odpowietrzony.Test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia.Być może uszczelka głowicy czego Ci nie życzę .
Niestety w tych silnikach przegrzanie często prowadzi do uszkodzenia głowicy. Miejmy jednak nadzieję że to tylko uszczelka.
Na 99% uszczelka pod głowicą do wymiany...
Stopień sprężania to nie maksymalne obciążenie. Te występuje przy spalaniu mieszanki.
jak dla mnie wina albo uszczelki albo głowica do wymiany... , sam robiłeś UPG ?
Takie objawy są jak "poszła " uszczelka pod głowicą ,albo głowica (oby nie głowica).
co ma uszczelka do brania oleju? napisz co sie dzieje oprócz poboru oleju
A dlaczego ten dolny wąż jest zimny ? Jak nie ma termostatu to obieg jest cały czas otwarty, a tworzy się ciśnienie i się grzeje, zastanawiał bym się nad uszczelką pod głowicą powoli
I co miało winę?
Najpierw chłodnica oleju, potem uszczelka głowicy do sprawdzenia.
Zrób diagnostykę, może błędy coś podpowiedzą. Uszczelka nie powoduje gaśnięcia samochodu po dodaniu gazu i długiego odpalania. Raczej byłby to problem z zasilaniem w paliwo. Duże ciśnienie w układzie chłodzenia i szybkie nagrzewanie się (brak odbioru ciepła przy zakłóconym obiegu chłodzenia) z dużym prawdopodobieństwem wskazuje na uszczelkę albo pękniętą...
Ten chrupek ma 20 lat a ty go chcesz jeszcze katować tuningami. Co jak co ale w bmw 2.0 diesel jest porządnym silnikiem jesli trzeba się się uszczelkę pod głowicą wymieni i chodzi silnik dobrze nie to co te nowe co po 10 latach nadają się na wyrzuceniem
Po pierwsze wjedź na podnośnik, kanał i obejrzyj dokładnie silnik od spodu. Wykręć wszystkie świece i sprawdź w jaki kolor mają elektrody świec. Po kolorze świec możesz wstępnie ocenić czy olej nie przedostaje się do cylindrów. Można pokusić się o sprawdzenie ciśnienia sprężania. Sprawdź czystość płynu w układzie chłodzenia - czy olej nie przedostaje...
Rozumiem że pokrętło w kabinie ustawione na ciepło, ale czy steruje ono zaworem? Mogł się wysunąć pancerz linki, z opaski na jednym z końców sterowania. A jeżeli zawór pracuje, to masz większy problem. Zapowietrzona nagrzewnica. Generalnie po uzupełnieniu płynu powinna odpowietrzyć się sama. Jeżeli tak się nie dzieje to wydmuchana uszczelka pod głowicą...
Witam mam zamiar kupić bmw e36 1.8 benzyna Mam upatrzoną ale ma problem pierwszy to przepływomierz a drugi to zawieszony termostat Nie chcem wpaść ze kupie a tam uszczelka pod głowica walnięta , jak sprawdzić ja przed zakupem czy uszczelka nie jest uszkodzona , i jak sprawdzić czy to na pewno termostat
Wpisz na alledrogo "tester szczelności uszczelki głowicy". Oglądałeś auto od spodu? Może cieknie gdzieś ten olej.
Kolego, możliwe że głowica coś nadpękła, ale raczej uszczelka pod głowicą, całe cisnienie z tłoka idzie na pompę wodną i wyrzuca ci wodę.
Jeśli są to cylindry obok siebie, może być to spowodowane przedmuchem uszczelki pod głowicą, dlatego należało by najpierw sprawdzić ciśnienie sprężania
Sprawdź ciśnienie sprzężenia w cylindrach, podepnij pod komp. i sprawdź, podejrzewam walnięta uszczelka pod głowicą i możliwe głowica do remontu.
Test CO2 był robiony przed wymianą UPG nie wykazał nic. Pomimo to i tak zrobiłem nową uszczelkę głowicy+ obróbka planowanie itp i dalej to samo
zacznij od tego: - odpowietrzyć układ chłodzący - sprawdzić termostat (jak nie puszcza to lewa górna rura zimna) - visco - pompa wody - niedrożny układ chłodzący - uszczelka pod głowicą Niektórzy chcą zaczynać od tyłu, zacznij od przodu.
Tylko zasadnicze pytanie brzmi tak: czy to może być przyczyną tych objawów ? Znajomego M50 z walniętą uszczelką głowicy mniej drży. A tam nawet kompresji nie ma.
Witam dzięki popatrzę za takim silnikiem od bmw. A jeszcze jedno pytanie bo w tym starym silniku w feroza wydmuchuie uszczelek pod głowica już była robiona głowica i uszczelka że 3 razy może być wina bloku że jest nierówna płaszczyzna?
4 stówy to koszt sprawnej głowicy do tego uszczelka, planowanie i koszt robocizny a jest tego troszkę.
Zacznij od wysokiego nap.tak jak koledzy piszą(swiece,przewody cewki). Spotkałem sie tez nie raz z tym objawem gdy była wydmuchana uszczelka pod głowicą miedzy-cylindrowo.Zdarzyło mi sie raz w BMW gdy były nieszczelne zawory ssące.Napisz co to jest za BMW(model,rok) oraz jaka jest instalacja gazowa(zwykła,elektronika,sekwencja)? Pozdrawiam.
Przy nowej uszczelce powinny być dane dot. przykrecania. Jezeli to x5 od 03-06r to kolejnosc jest taka: nowe sruby dokrecić według kolejnosci 1.40NM 2.80NM 3.Poluzować 180 stopni 4.dokręcić 50NM 5.dokrecić 90stopni 6.dokrecić 90 stopni
Uważam, że należy zmierzyć ciśnienie w cylindrach i sprawdzić wtryskiwacze - jeżeli jest to tylko na benzynie. Uszczelka pod głowicą też może dawać takie oznaki. Pozdrawiam.
Witam, mam kolejny niestety problem ze swoja bmw e46 320 d 150 km, dzisiaj zrobiłem około 300 km i wszystko bylo w porządku, żadnych objawów ktore wskazywaly by na cokolwiek, wieczorem odpaliłem samochód wszystko dobrze, po ruszeniu w lusterku biały dym, silnik był rozgrzany, nadal mocno kopci, ubylo trochę płynu chłodniczego jednak silnik pracował...
Witam! Miałam delikatną dziurkę w uszczelce pod głowicą. Wlałam preparat "K-SEAL uszczelniacz chłodnicy, głowicy". Zaszła jakaś reakcja chemiczna i robi się teraz cholerna piana (jakby ktoś wlał szampon do wody). Układ był płukany gorącą wodą z 10 razy i nadal nic. Jakiś pomysł na wyczyszczenie tego? Jakiś preparat sprawdzony? Z góry dziękuję za pomoc...
eksplozja lpg,uszczelka pod głowicą,może dziura w tłoku,zmierz ciśnienie sprężania i daj znać.
Witam. Oddałem ostatnio moje BMW e36 1998rok to naprawy ponieważ kopciło i brało płyn chłodniczy. Okazało się że przygniła uszczelka pod głowicą więc została ona wymieniona a głowica splanowana. Gdy odebrałem samochód dalej kopcił i po przejechaniu 130km złapał dość wysoką temperaturę. Odstałem chwile i temperatura spadła. Co może być nie tak?
Uszczelka głowicy - nie. Myślę jeszcze o drugiej pompie wody. Tylko czy przy jej awarii ogrzewanie może działać w miarę normalnie ?
Witam Mam taki problem. W zbiorniczku płynu chłodniczego robi się ciśnienie a temperatura silnika dochodzi nawet lekko powyżej 100 stopni. Minimalnie ubywa też płynu. Czy to na 100% uszczelka pod głowicą? Wycieków nie widać. Jeśli tak to jakich kosztów mogę się spodziewać? BMW E60 530i 2008r Silnik to N53B30 272KM Tak, wiem że to lipny silnik.
Spróbuj rozejrzeć się za innym silnikiem. Jaki przebieg ma to auto, że pękła głowica? Spaliny w płynie to może być też uszczelka pod głowicą. Zdejmij głowicę i sprawdź szczelność. Czy olej jest w płynie chłodniczym? 3000-4000tyś to strasznie drogo.
Po dwóch latach dowiedziałem się o co chodzi. Może komuś pomoże ta informacja. U mnie problemem okazała się uszczelka pod głowicą silnika. Stąd problemy z gazem. Dziękuję wszystkim za udział w temacie. Pozdrawiam
Witam, bmw e39 2,5 tds 143 km. Po wymianie uszczelki i przeszlifowaniu głowicy słuchać stukanie przy dodawaniu gazu, na wolnych obrotach silnik ładnie pracuje, ale niestety też delikatnie kopci. Rozrząd na blokadach ustawiony, wtryski sprawdzone, hydraulika oczyszczona. Proszę o jakieś sugestie co może być przyczyną. Przed wymianą uszczelki auto chodziło...
Witam wszystkich, Jestem posiadaczem BMW e92 325i 2006 r. Problem polega na tym, iż nie wskazuje poziomu paliwa, nie działają wycieraczki, brak komunikacji z OBD, ciągle świeci się kontrolka zaciągniętego ręcznego, centralny zamek nie działa. Bezpieczniki sprawdzone, wszystkie są w porządku. Podmieniłem już moduł JBBF (moduł komfortu). Nic to nie pomogło,...
Może chłodnica jest zakamieniona? Skoro pojawiło się po wymianie uszczelki- głowica może nie jest wystarczająco mocno dokręcona? Jest na pewno poprawnie założona, z towotem?
Znaczy się co, uszczelka wygląda na dobrą, czyli że głowicę ściągałeś już, i teraz się pytasz o schemat lub rysunek rozrządu?
Auto się przegrzewa, termostat wyjęty odpowietrzany i płukany układ 4 razy była tam masa rdzy, auto stało 2 lata, ogrzewanie jest tylko na obrotach powyżej 4000 i przy włączonym ogrzewaniu temperatura spada nawet na niebieskie pole. Poza tym nie dymi, jeździ ma moc tylko musi być ogrzewanie na maxa i wysokie obroty to wtedy się nie przegrzewa i węże...
Witam mam pytanie odnośnie BMW 118i 2005 rok, benzyna silnik2,0. Otóż z wydechu bucha biały dym po dodaniu gazu, nie cały czas lecz czasami. Ubywa oleju. Płyn chłodzący ok. Auto ma 100,500km przebiegu, w marcu wymieniany był olej, filtry i świece. Skrzynia jest automatyczna jeśli ma to znaczenie. Co może być przyczyną? Kupiłam auto niedawno za duże...
A może napisz coś więcej. Czy jak odkręcisz korek od zbiornika płynu chłodzącego to widać bombelki ? Np w BMW często się zdarza że głowica pęka. Przy wycieku płynu spod uszczelki głowicy mogą powstać wżery, coś w stylu rowka w miejscu gdzie wycieka płyn lub gdy jest nieszczelność i ucieka kompresja. Trzeba później oddać głowice do splanowania lub kupić...
uszczelka głowicy suzuki atego uszczelka głowicy uszczelka głowicy polonez
koszt roboczogodzina podłączyć tablica spawarka głośny
kodowanie kluczyka centralnego zamka kodowanie kluczyka centralnego zamka
Schemat instalacji elektrycznej wózka paletowego EP Equipment ESS15ES – architektura, diagnostyka, Curtis, ZAPI TCL 283M20 AU501 Power Supply IC Pinout & Pin 5 VCC Voltage Details