Chodzi ci o zawór regulujący (Boost pressure valve) czy czujnik ciśnienia? Jeśli zawór , to zasilany jest z głównego przekaźnika ale jeśli byłby problem z przekaźnikiem to miałbyś problem z zasilaniem kilku innych komponentów np. Egr. Jaki jest kod i opis tego błędu?
Witam Mam problem z Oplem Zafira B 1.9cdti, mianowicie podczas przyspieszania tak jakby odłączało turbo i auto zwalnia i zaświeca się kontrolka awarii silnika, po chwili kontrolka gaśnie i znowu zaczyna przyspieszać, po wpięciu tech2 wyskakuje błąd P0243 Boost Pressure Valve Circuit Open. Przeczyściłem czujnik ciśnienia doładowania, ten przy kolektorze...
1: 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground Widać jak dłoni.
17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation Possible Symptoms Reduced power output Limp mode Possible Causes Boost Pressure too Low Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking Charger Pressure Control defective VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Possible Solutions...
to tak.. rpm 2679 cisnienie na listwie zadane: 58,60 MPa bieżące 59,00 Mpa. rail pressure control solenoid PWM (cokolwiek to znaczy) 30,59% fuel metering solenoid valve PWM - 34.12 % batery voltage 14.10 egr pulse ratio 46.27 % throttle position PWM servo signal - 2,75% pulse ratio boost pressure solenoid valve 58,04% MFA - 83,54 kg/h i jw boost pressure...
17608/P1200/004608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction. Zawór regulacji ciśnienia doładowania. Ale w tym przypadku powinieneś mieć utratę mocy o czym nie piszesz. O ile oczywiście jest to właśnie ten błąd.
Błąd 17958 17958/P1550/005456 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Control Deviation Czyli N75 Błąd 18050 to jakiś problem w komunikacji, immo? nie określa jednoznacznie
Panowie pomożecie? problem w passacie ahu, wykonałem chip tuning (wsad przerobiony przez internet przez znanego tunera) a więc mod raczej 100% zrobiony poprawnie. Po jakimś czasie wyskoczyły błędy 16989/P0605/001541 - Internal Control Module: ROM Error oraz 17958/P1550/005456 - Boost Pressure Control Valve (N75): Control Deviation raz podczas dynamicznej...
17848P1440EGR Valve Power Stage Open 17957P1549Boost Pressure Contr.Valve Short to Ground
Witam, posiadam Audi A6 C5 2002 1.9 TDi i mój problem polega na tym, że rozpędzam się do 80/100 i odcina mi turbinę i nie ma mocy żeby przyspieszyć, wymieniłem przepływomierz, zawór N75 nowy pierburga, wszystkie wężyki i dalej ten sam problem. Podpinałem samochód do komputera i wyskoczyły mi takie błędy: 17964 - Charge Pressure Control P1556 - 35-10...
Mam to samo, ten sam rok auta i silnik. Zaworek DV wymieniłem pół roku temu na oryginalny z aso, jakiś czas był spokój teraz znowu jak przycisnę to mam błąd 17705 + sporo błędów z różnych zaworków - zwarcie do masy. O co biega bo ja już się poddaję. Dodam, ze przepustnice czyściłem i adaptowałem latem zeszłego roku, węże wkoło zaworku DV wyglądają na...
Nie wiem jaki miałem wtedy błąd (tzn. na pewno od EGR, ale numeru nie pamiętam) ale takie samo zachowanie kontrolki CHECK miałem jak zamieniłem na elektrozaworze obejścia turbiny przewody podciśnieniowe. OUT idzie zawsze do siłownika, VAC idzie zawsze do pompy podciśnienia. Czy vakupompa działa łatwo sprawdzić - odłącz wszystko od dolnego króćca i podłącz...
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 16627 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Malfunction P0243 - 000 - - Po wymianie sterownik wiązka i takie coś silnik ma brak mocy. Proszę...
Kilka dni temu - poniedziałek - ponownie zrobił 3 bunty w jeden dzień - dramatyczny spadek mocy, szarpanie, praktycznie brak przyspieszenia, jeden na ekspresówce, dwa na autostradzie. Dzieje się tak tylko przy nagłym przyspieszaniu. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika można jechac dalej, ale jest dodatkowy objaw - do 2200 obrotów jakby nie...
Vw T5 2.5 AXD 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 - 000 - - 16627 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Malfunction P0243 - 000 - - Nie reaguje turbina, brak mocy. 12v dochodzi Dowiedziałem się że zaworki sterowanie mają masą. Ma ktoś może opis tych przewodów do zaworów gdzie one przewodzą Dodam...
TC error codes 0 Not used 1 Not used 2 Clutch L electrical fault (open circuit or short circuit to earth) Error Not Stored C.N. 3 Clutch L electrical fault (short circuit on + 12 AC) Error Not Stored C.N. 4 Clutch M electrical fault (open circuit or short circuit to earth) Error Not Stored C.N. 5 Clutch M electrical fault (short circuit on + 12 AC)...
Witam Mój problem polega na tym iż silnik odpala prawidłowo za pierwszym razem tylko tuż po odpaleniu zaczyna się dusić i gaśnie. Miałem tak z 10 razy, dodawanie gazu nic nie pomagało. za 11 razem odpalił normalnie i normalnie dało się nim jeździć, ale przy następnym odpaleniu znów gasł. Potem już nie udało mi się go uruchomić tak aby nie gasł. Zaobserwowałem...
Komunikacja z ecu jest tylk tak jakby immo nie rozpoznaje. Ecu na naklejce ma num. 038 906 018 FS a VAG zczytuje 038 906 018 FD z tym ze pompa wtryski i turbo sa zmienione i ktos chip robil i kosci sa zmienione. bledy ale glownie dlatego ze osprzet nie jest jeszcze podlaczony. Silnik VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906...
Witam koledzy. Mam problem z audii, auto ostatnio wpadło w tryb awaryjny. max 3 tys obrotów, dymienie , migająca kontrolka świec żarowych. Podpiąłem vaga czytałem błędy wyrzuciło ich aż 6. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i winowajacą okazał się osamotniony bezpiecznik przy ecu 15A. Po przejechaniu 300m spaliło go znowu. Nowy bezpiecznik przejechane...
Witam, po krotce opisze co mi sie dzieje: Golf III 1,9 TDI 90 KM, problem wystapil po wymianie tlumika srodkowego, za nim byla dziura ale poza hukiem z rury wszystko bylo w porzadku, po naprawie tlumika strata mocy, na wszelki wypadek wywalilem katalizator, ale nic nie pomoglo. Sprawa wyglada tak: samochod odpala im wiecej gazu tym gorzej jedzie, po...
Witam Problem jest z A4 2.5tdi, AFB 99r. Silnik nierówno pracuje na wolnych, słaby jest, kręci sie tylko do 3tys. takie błędy ma, po skasowaniu wracaja: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 401 H Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC 00SG D42 Software Coding: 02002 Work Shop Code: WSC 06335 6 Faults Found: 01282 - Intake...
Witam, jeździłem kilka dni i po podpięciu do VAG znajdowało tylko błąd 19586. Po skasowaniu chwile był spokój,po czym znowu po przejechaniu 30-40 km zaswiecił sie check engine. Skasowałem i wczoraj samochód w trakcie jazdy znów stracił moc, turbina nie ciągła. Zatrzymałęm sie, wyłączyłem samochód, odpaliłem, zaswiecił sie check engine ale samochód normalnie...
Witam wszystkich mam problem z passatem b6 2006 2.0diesel dzisiaj w trakcie jazdy na 6-tym biegu przy około 4500obr zaswieciła sie kontrolka swiec żarowych i auto w tym samym czasie straciło moc, po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu wraca do normy az znowu na wyższych obrotach przy predkosci około 120km/h dzieje sie to samo, po podłączeniu do kompa...
Wysłany: Dzisiaj 18:42 ----------------------------------------... VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,5... Address 01 ----------------------------------------... Controller: 038 906 018 P Component: 1,9l R4 EDC G00AG 1629 Coding:...
Auto jeździło na przepływomierzu "MTM" i problem był taki, że na IV i V biegu (przy większym obciążeniu), zaświecała się kontrolka MIL i silnik na chwilę tracił moc, nie dało się przekroczyć 4000-4200rpm. Obecnie testów na drodze nie było, ale jest oryginalny przepływomierz, natomiast zastanawia mnie zachowanie EGR. Po przegazowaniu, przez ok 1 minutę,...
Scania 164 V8 480. Potrzebuje wyjaśnienie następujących kodów EDC: 54 51 47 21 Cześć! Chętnie pomogę Ci zrozumieć te kody błędów EDC (Electronic Diesel Control) dla Twojej Scania 164 V8 480. Oto wyjaśnienie każdego z kodów: 1. Kod 54: Ten kod może być związany z problemem z czujnikiem temperatury powietrza dolotowego (IAT - Intake Air Temperature Sensor)....
po raz kolejny podbijam temat w nadziei na jakieś pomysły, poniżej wklejam błąd, dosyć typowy w tej sytuacji, który wywaliło mi po zablokowaniu mechanicznym gruszki w pozycji ściągniętej. Ciekawe jest to, że jadąc z tak zablokowaną turbiną przepływka miała prawie zgodne parametry żądane z uzyskanymi. Wcześniej przy normalnej pracy turbiny nie można...
Witam kolegów, mam problem z moją vectrą 2.2dti z 2001r, w mieście przy bardzo oszczędnej jeździe udaje mi się zejść ledwie do 13L / 100km. Jestem po sprawdzeniu: -termostatu, -przepływki, Auto charakteryzuje się dosyć twardą pracą- "spalanie stukowe" i słabszą niż u kolegów mocą w dolnym zakresie obrotów. Poranne odpalanie to udręka- pomimo sprawdzenia...
Dobry elektronik może da radę - oczywiście musiałby mieć dostęp do schematu - co jest mało prawdopodobne. Skąd jesteś - może kogoś polecę... Dodano po 4 Oto kody błędów: P0100 Mass or Volume Air Flow A Circuit P0101 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance P0102 Mass or Volume Air Flow A Circuit Low Input P0103 Mass or Volume Air Flow A Circuit...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Car Scanner ELM OBD2 Version: 1.101.4/401014/GP DTC report Connection profile: Audi OBD-II / EOBD MPI CAN-UDS + AT (PQ26, MQB, MLB, MSB, etc.)Date: 09.11.2023 18:59:10 VIN: WAUZZZ4F17N128399 ============================ OBD-IIOBD-II DTCs: 1 ---------------------------- P0266 [0x0266] Cylinder 2 - contribution/balance fault Cylinder 2 Contribution/Balance...
Witam, problem dotyczy Passata 1.8t apu 150KM 2000r. Otóż miałem wymieniony komputer przez elektryka. Przed wymianą auto nie chciało odpalać, właściwie odpalało gdy wyskakiwał błąd epc na liczniku. Po tej wymianie auto zaczęło odpalać, ale pali się cały czas CHECK. Czasami auto też pali dopiero za drugim lub długo kręci, ale to się zdarza sporadycznie....
Witam. Szwagier przyjechał do mnie podłaczyc się pod kompa z A4-ką 1.9 AVB. Do tej pory wymienił N75 oraz wyczyścił geometrię w turbinie. Sprawdziłem błędy: 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent 18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation P1592 - 35-00 -...
Czesc. Czy znajde kogos na tym forum, kto moglby przetlumaczyc mi ponizsze slowa z angielskiego na polski, za drobna oplata? Chodzi o to ze ja nie mam pojecia jak poprawnie, technicznie, slowa te wygladaja. Slowa pochadza z kontrolera silnika do takich aplikacji jak generatory prady, kompresory wody, powietrza, kruszarki, etc. Gear teeth Nominal RPM...
Witam, na vagu wywala mi błąd: 17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction P1200 - 35-00 - - Jeśli ktoś mógłby mi zanalizować te logi i naprowadzić na usterkę byłbym wdzięczny. Grupy: 115 - http://vaglog.rtnet.pl/lemac_37078.html Grupy: 117 - http://vaglog.rtnet.pl/lemac_37080.html Grupy: 118 - http://vaglog.rtnet.pl/lemac_37079.html....
Dzień dobry. Może ktoś się podejmie przetłumaczenia tego co poniżej na Norweski i Szwedzki :) Pozdrawiam Gear teeth Nominal RPM Crank attempts MaxCrank time CrnkFail pause Cooling time Underspeed Eng prot del Overspeed Horn timeout ControllerMode AnlInp1 del AnlInp1 level1 AnlInp1 level2 AnlInp2 del AnlInp2 level1 AnlInp2 level2 AnlInp3 del AnlInp3...
boost valve boost pressure boost pressure control
silnik strugarka zgrzyt biegu pralka candy zapchana
samsung ue50h6400 manta opinie
Luzy zaworowe Honda PCX 125 2022 - wartości i regulacja Jaki laser zapali zapałkę z 200 metrów?