Przecież w gr 011 masz boost pressure actual (odczyt z map sensora) i specified (wartość oczekiwana przez sterownik), mają się pokrywać
P0235 - są dwa odnośniki 1 - MAP sensor A, TC system circuit malfunction 2 - Turbocharger (TC) boost pressure sensor A/supercharger (SC) boost pressure sensor A - circuit malfunction P0704 - Clutch pedal position (CPP) switch - circuit malfunction P01555 - Brake pedal position (BPP) switch - signal malfunction Prawdopodobne przyczyny P0235 1 - Wiring...
Dobra, ganek to widocznie ten typ człowieka który woli pierdzielić na prawo i lewo o tym jacy to wszyscy są głupi i mają się douczyć, a sam jaki jest mądry, a jednocześnie wcale nie dając dowodu na swoją mądrość. Ode mnie masz kawałek instrukcji fabrycznej w której jest opisany ten błąd i sposoby radzenia sobie z nim, ale ja nie mam pojęcia co to jest...
boost pressure measured
Zmień komputer. Niema takiego trybu awaryjnego żeby nie było błędów. Chyba, że cała DTC wywalona. Napisał że DPF ma, czyli nie ruszana tablica, a błąd to pewnie boost pressure .... ciekawe jak ustawiona sztanga, bo regenerujący często ustawiają krócej sztangę, żeby był zapas. Do autora komputer z drugą osobą na kolanka i jazda wtedy wyjdzie w parametrach...
hi https://obrazki.elektroda.pl/8346064300_... https://obrazki.elektroda.pl/5962255200_... tu masz dwa bo nie wiem o co dokładnie ci chodzi - "Potrzebuję schemat elektryczny czujników Turbiny" ? -turbo pressure control solenoid- sterownik,nastawnik,akurator ciśnienia turbo -boost pressure sensor - czujnik ciśnienia...
7807E - max boost pressure
Witaj, Mam problem z moją ciężarówką Renault Kerax 440 DXI11 Euro3 - duże zużycie paliwa ! Cylinder Balancing (600rpm) : Cylinder 1 : 5% Cylinder 2 : -6% Cylinder 3 : 13% Cylinder 4 : 4% Cylinder 5 : -9% Cylinder 6 : 5% Feed Pressure (600rpm) : 310 kpa Boost Pressure (600rpm) : 0 kpa Boost Pressure (1500rpm) : 7 kpa Oil Pressure (600rpm) : 280 kpa Engine...
17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation Possible Symptoms Reduced power output Limp mode Possible Causes Boost Pressure too Low Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking Charger Pressure Control defective VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Possible Solutions...
P0235-boost pressure sensor
Chodzi o "Boost pressure sensor. hPa"? Jest w logu który załączyłem do pierwszej wiadomości.
Podał :) 2043-001 B6/19 (Camshaft sensor) - no signal, 0105-002 B5/1 (Boost pressure sensor) - The signal voltage is too low. / Charge pressure is too low. 0105-008 B5/1 (Boost pressure sensor) The tmospheric pressure between component B5/1 (Boost pressure sensor) and component N3/21 (CDI control unit) is implausible. 2136 -004 R9/4 Cylinder 4 glow...
Np boost pressure sensor, ale tylko podłączenie pod stosowne urządzenie diagnostyczne pozwoli jednoznacznie określić przyczynę usterki
to wygląda na boost presure sensor ,czyli zaworek n 75 jak pisze kolega zloty 01 ,zasteruj z elementow wykonawczych i zobacz czy działa ,przemiez wiązke od sterownika. Dodano po 12 pin 2 do sterownika t121/62 pin 1 zasilanie z bezpiecznika s234 10 amper pole 34 z boku deski ,kod ajm ma to samo. Dodano po 57 18000/P1592/005522 - Altitude Sensor / Boost...
Witam. Ten błąd to: 17964 P1556 Charge Pressure Contr. Negative Deviation. W innym tłumaczeniu jest to: 17964 P1556 Boost pressure regulation.Control limit not reached W załączniku znajduje się plik z kodami błędów i opisem ewentualnej usterki.
to tak.. rpm 2679 cisnienie na listwie zadane: 58,60 MPa bieżące 59,00 Mpa. rail pressure control solenoid PWM (cokolwiek to znaczy) 30,59% fuel metering solenoid valve PWM - 34.12 % batery voltage 14.10 egr pulse ratio 46.27 % throttle position PWM servo signal - 2,75% pulse ratio boost pressure solenoid valve 58,04% MFA - 83,54 kg/h i jw boost pressure...
Ostatecznw wnioski : uszkodzony był kabel (-), gdzieś w wiązce - być może przegryziony przez szkodnika, od dolnego czujnika (boost pressure), ale (!!!) wymiana przewodu powodowała nowy "fault code" - awaria EGR - EGR wymieniono - problem EGR zniknął, doładowania dalej brak, błąd korelacji. Podstawiłem 3 nowe czujniki z róznych żródeł - bez zmian. Założyłem...
P2025 - Evaporative Emissions (EVAP) Fuel Vapor Temperature Sensor Performance P2067 - Fuel Level Sensor "B" Circuit Low P2068 - Fuel Level Sensor "B" Circuit High P2359 - Boost pressure control maximum exceeded Posprawdzaj wszystkie podciśnienia (szczelność), filtr powietrza i EGR (to odnośnie błędu P2359), reszty tłumaczyć chyba nie trzeba ;)
kolego dlatego staram sie zawsze czytac w jezyku angielskim niestety jest masa bledow w jezyku polskim poza tym my Polacy mamy tylko dobre zarcie i nic oprocz tego nic nie tworzymy i to nie my jestesmy leaderem motoryzacji wiec w jezyku polskim nie powstaja zadne techniczne nazwy /Wszystko staraja sie tylko jakos przetłumaczyc i to blednie co jest powodem...
P1470 Turbocharger boost pressure czyli kreci sie wsio kolo tubiny.
V40 2015 2.0 D4 biturbo D4204T14 Błędy: ECM-P02CB00 Turbocharger/Supercharger "B" Underboost Condition. ECM-P226200 Turbocharger Boost Pressure Low. Auto do 2100-2300rpm ma pełna moc, jedzie elegancko, ciśnienie doładowania rzeczystwie pokrywa się z zadanym. Problem pojawia się powyżej 2400 2500rpm gdy mają pompować obie turbinki .Układ szczelny, oba...
1: 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground Widać jak dłoni.
Witam. Mam samochód Octavia II 2008r, silnik 1.9 TDI BLS czyli pompowtryskiwacze. Przy spokojnej jezdzie zrobił się nagły brak mocy. Auto praktycznie nie przyśpieszało, słabło z każdą minutą. Pojawiła się najpierw kontrolka "świec żarowych" i sobie migała. A później pojawił się także check-engine. Przejechałem tak 10km. Niestety jak to w życiu bywa,...
17848P1440EGR Valve Power Stage Open 17957P1549Boost Pressure Contr.Valve Short to Ground
Chodzi ci o zawór regulujący (Boost pressure valve) czy czujnik ciśnienia? Jeśli zawór , to zasilany jest z głównego przekaźnika ale jeśli byłby problem z przekaźnikiem to miałbyś problem z zasilaniem kilku innych komponentów np. Egr. Jaki jest kod i opis tego błędu?
Objaw znany, nazywa się notlauf Jak podłączysz vag-a to odczytasz błąd boost pressure sensor signal out of range albo positive deviation
Najdziwniejsze jest to że kiedy się już ustabilizują to w momencie skasowania błędów znów zaczyna falować i po chwili sie stabilizuje. Proszę jeszcze o info dlaczego w bloku 115 mam boost pressure spec. 320 mbar, a boost pressure act. 980 mbar. Co oznaczają skróty spec. i act. Czy nie powinny być równe? Zarówno w czasie jak chodzi dobrze i faluje odczyty...
17608/P1200/004608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction. Zawór regulacji ciśnienia doładowania. Ale w tym przypadku powinieneś mieć utratę mocy o czym nie piszesz. O ile oczywiście jest to właśnie ten błąd.
Dzięki za info, gdzie można nabyć kostkę elm327? Na znanym portalu tylko całe interfejsy a w tme.pl nie ma Nadal aktualne jest pytanie o opis ramki dotyczący boost pressure, albo chociaż zestawu komend AT w przypadku zastosowania ELM327.
Dzien Dobry, mam wiesci od mechanika: wymienili "boost pressure sensor" i problem dalej istnieje. Mechanicy sprawdzili pompke ktora pompuje paliwo z baku i ta pompka nie dostaje pradu, wtryski sa suche, auto odpala na spraju easy start. Jezeli ktos z Panstwa spotkal sie z podobnym problemem to prosze o porady. Dziekuje za odpowiedzi, Pozdrawiam Michal
Błąd 17958 17958/P1550/005456 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Control Deviation Czyli N75 Błąd 18050 to jakiś problem w komunikacji, immo? nie określa jednoznacznie
Witam Posiadam S60 z 2002 roku 2.4T AWD Aut. Po podłączeniu, dla weryfikacji, do komputera wyskoczył błąd, którego nie da się skasować (diagnostyka w ASO): ECM-1600 Boost pressure sensor - Signal too low ECM-170F Boost pressure sensor - Faulty signal Inaczej jest to błąd P0236. Poszukałem trochę informacji i mam teraz pytanie. Z czym się wiąże ten błąd....
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 16627 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Malfunction P0243 - 000 - - Po wymianie sterownik wiązka i takie coś silnik ma brak mocy. Proszę...
Witam, proszę o analizę logów, błąd jaki mi wyświetla to 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 Wymieniony zawór dv i sprawdzone węże dolotu wyglądają na całe. Passat B5 2004r 1.8t + chip + lpg To moje pierwsze logi proszę o wyrozumiałość 😊
Witam Od jakiegoś czasu w moim aucie pojawił się dziwny problem auto na 5 biegu po przekroczeniu 100km/h traci moc (odcina turbinę) i pojawia się błąd 16683-BOOST PRESSURE REGULATION: CONTROL RANGE NOT REACHED, lecz na niższych biegach tak się nie dzieje nawet przy dużych obrotach. Proszę o pomoc!
Byłem dzisiaj u mechanika w celu odczytania błędu i pokazał się błąd: P02990 Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached Czyli coś ze sterowaniem turbo. Dzisiaj problem się nie powtórzył, żadna kontrolka się nie świeci, samochód jedzie normalnie ale w dalszym ciągu po odpaleniu zimnego silnika słabo przyspiesza, gdy złapie trochę temperatury...
Dzień dobry, poproszę o ocenę sytuacji. Kłopot z turbodoładowaniem. Permanentnie przechodzi w tryb awaryjny. Błędy: 18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal Poniżej linki do logów: http://vaglogi.pl/log-000_FmO2wJ.html...
Pierwsze cztery jak powyżej, P0235 Boost Pressure Sensor Plausibility, P0190 Fuel Pressure Sensor Circuit MALF Signal Voltage, P0201 Cylinder 1 Injector Circuit Current Decrease No właśnie - znowu pierwszy wtrysk, lub jego zasilanie, do tego błąd obwodu czujnika ciśnienia CR. Najlepiej znajdź serwis z DRB3, bo wygląda na sporą kaszanę.
Auto jeździło na przepływomierzu "MTM" i problem był taki, że na IV i V biegu (przy większym obciążeniu), zaświecała się kontrolka MIL i silnik na chwilę tracił moc, nie dało się przekroczyć 4000-4200rpm. Obecnie testów na drodze nie było, ale jest oryginalny przepływomierz, natomiast zastanawia mnie zachowanie EGR. Po przegazowaniu, przez ok 1 minutę,...
Witam Mam problem z Oplem Zafira B 1.9cdti, mianowicie podczas przyspieszania tak jakby odłączało turbo i auto zwalnia i zaświeca się kontrolka awarii silnika, po chwili kontrolka gaśnie i znowu zaczyna przyspieszać, po wpięciu tech2 wyskakuje błąd P0243 Boost Pressure Valve Circuit Open. Przeczyściłem czujnik ciśnienia doładowania, ten przy kolektorze...
W Astrze H z silnikiem Z17DTH po raz kolejny w krótkim czasie padła turbosprężarka. Co może być przyczyną i co należałoby sprawdzić, żeby ustrzec się kolejnej awarii? Planuję zakup regenerowanej sprężarki i nowego zaworu sterującego. Do tego sprawdzenie ciśnienia i przepływu oleju przez sprężarkę. Kolektor dolotowy jest wyczyszczony, klapy wirowe chodzą...
Jako, że mam kabel kkl próbowałem diagnozować znajomemu Ducato 2.0jtd (czyli chyba 2.0HDI;) ) auto jeździ, całkiem nieźle jak na dostawczaka, może jedynie dół ma słaby. Ale do rzeczy - FES pokazał mi całkiem pokaźną listę błędów: P1612 - Fuel filter heater relay - Brak sygnału Krytyczny P0404 - EGR - j.w. P0638 - Flow modif. throttle - j.w. + lampka...
witam po odłączeniu akumulatora i ponownym sprawdzeniu błędów pozostał tylko 32 jak się dopatrzyłem pod maską jest coś takiego jak SENSOR BOOST (079800-3301) i chyba tam tkwi problem jest on połączony z kolektorem ssącym wężykiem i filterkiem http://www.ebay.com/itm/MADZA-04-05-Miat...
Wg f-my Ross-Tech 16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached Possible Symptoms Reduced Power Output Limp Mode Possible Causes Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking Charger Pressure Control defective Possible Solutions Check Hoses/Pipes to/between Components Check / Clean / Replace Charge Pressure Control...
silnik diagnozowałem carsoftem co to jest sprint12. Proszę o jasniejszą odpowiedz. Dodano po 1 oto opis z carsoft "P1470 boost pressure control vacum transducer -the error will be stored within a few seconds. -the EPC controllight is on. - engine in emergency program (RPM limitation) -- pin setup: 1 :activation; 2: +12v jak mam zabrać się do naprawy....
Vw T5 2.5 AXD 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 - 000 - - 16627 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Malfunction P0243 - 000 - - Nie reaguje turbina, brak mocy. 12v dochodzi Dowiedziałem się że zaworki sterowanie mają masą. Ma ktoś może opis tych przewodów do zaworów gdzie one przewodzą Dodam...
Podłączyłem dzisiaj przepływomierz i z samochodem jest wszystko ok. Oprócz przepłyki, która była odłączona wyskoczył błąd DF120 Engine speed sensor signal, Speed signal interference, tooth broken on the flywheel, engine speed sensor internal fault Witam ponownie Problem z odpalenie powrócił. Trafic w tamtym tygodniu wszedł w tryb awaryjny, po podpięciu...
Witam serdecznie ! Ostatnio w moim aucie pojawił sie problem, nagle z dnia na dzien auto straciło moc, mało tego po zgaszeniu i odpaleniu moc powraca ale jest to moze z 60% tego co było. Jadąc ok 60 - 70 km/h na 3 biegu przy ok. 3000obr/min odłacza moc juz calkiem i auto juz wcale nie jedzie. Gdy tylko pojawił sie problem pojechalem do fachowców wykryli...
Witam, posiadam Audi A6 C5 2002 1.9 TDi i mój problem polega na tym, że rozpędzam się do 80/100 i odcina mi turbinę i nie ma mocy żeby przyspieszyć, wymieniłem przepływomierz, zawór N75 nowy pierburga, wszystkie wężyki i dalej ten sam problem. Podpinałem samochód do komputera i wyskoczyły mi takie błędy: 17964 - Charge Pressure Control P1556 - 35-10...
Witam, mam problem z Audi A3 2007r 2.0tdi PD 16v. Bardzo czesto podczas jazdy wychodza na raz trzy bledy: P0237 Boost pressure sensor, too low signal P0322 Engine speed sensor circut no signal P0102 Mass or Volume Air Flow Circut Low Input Czasami silnik nie chce zapalic i zauwazylem, ze wtedy w VCDS'ie pokazuje mi 0 obrotow silnika przy kreceniu, po...
Witam, mam problem ze sporym niedoładowaniem w passacie, szczególnie z niskich obrotów. Błąd 16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached. Podmieniałem zaworek N75, bez zmian. Przez to niedoładowanie wpada w tryb awaryjny, powyżej 3000 obrotów tryb awaryjny nie występuje, chociaż po logach widać dalej małe niedoładowanie....
Kilka dni temu - poniedziałek - ponownie zrobił 3 bunty w jeden dzień - dramatyczny spadek mocy, szarpanie, praktycznie brak przyspieszenia, jeden na ekspresówce, dwa na autostradzie. Dzieje się tak tylko przy nagłym przyspieszaniu. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika można jechac dalej, ale jest dodatkowy objaw - do 2200 obrotów jakby nie...
Dziś pojawił się kolejna usterka. Mianowicie po przełączeniu zapłonu pojawiła się kontrolka silnika, żółty wykrzyknik oraz informacja: "ENGINE SYSTEM SERVICE REQURED" na zdjęciu nr 1. Dodatkowo podczas jazdy w korku w pewnym momencie autem szarpnęło do przodu i samochód ledwo reagował na pedał gazu. Wciskając gaz obroty wzrastały natomiast dopiero po...
Silnik AZV Podczas przyspieszania nagle coś strzeliło i auto straciło moc. Szarpie i ledwo się rozpędza. Komputer pokazuje taki błąd: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2037 /min Torque: 208.0 Nm Speed: 66.0 km/h Load: 44.3 % Voltage: 14.21 V Bin. Bits: 00001000 Absolute Pres.: 1938.0 mbar...
Witam kolegów, mam problem z moją vectrą 2.2dti z 2001r, w mieście przy bardzo oszczędnej jeździe udaje mi się zejść ledwie do 13L / 100km. Jestem po sprawdzeniu: -termostatu, -przepływki, Auto charakteryzuje się dosyć twardą pracą- "spalanie stukowe" i słabszą niż u kolegów mocą w dolnym zakresie obrotów. Poranne odpalanie to udręka- pomimo sprawdzenia...
Witam, Vw Touareg 2005 rok 2.5 tdi. auto w zakresie obrotów 1500-2000 na 3-4 biegu nie ma wcale mocy, trzęsie się i dymi na czarno. wcześniej wymieniono turbinę gdyż ponoć była uszkodzona. w tej chwili normalnie odpala powyżej 2000 obrotów dostaje "buta" ogólnie jedzie ok. rozebrałem kolektor dolotowy oraz egr wszystko było zapchane. wyczyściłem wymyłem...
Witam wszystkich. Problem zaczął się od tego że na 3-cim biegu przy wyprzedzaniu zapala się check i jakby samochód troszkę muli. Więc dzisiaj podłączyłem kompa pod AR 156 1.9JTD. Wyskoczyły dwa błędy: P0380 - Preheating unit control P0235 - Boost pressure sensor Wyczytałem że pierwszy błąd to coś ze świecami żarowymi lub całym układem. Czy mógłby mi...
Witam Posiadam audi A4 1.8t tiptronic Mam problem ze skrzynią biegów która została wyjęta przeze mnie do wymiany simeringa na wale od silnika i następnie włożona. Auto przez jeden dzień zmieniało biegi automatycznie ale słychać było jakieś odgłosy i było trochę słabsze i w końcu przestało zmieniać w ogóle. Obecnie skrzynia nie zmienia biegów automatycznie...
Nie wiem jaki miałem wtedy błąd (tzn. na pewno od EGR, ale numeru nie pamiętam) ale takie samo zachowanie kontrolki CHECK miałem jak zamieniłem na elektrozaworze obejścia turbiny przewody podciśnieniowe. OUT idzie zawsze do siłownika, VAC idzie zawsze do pompy podciśnienia. Czy vakupompa działa łatwo sprawdzić - odłącz wszystko od dolnego króćca i podłącz...
Witam Przy mocnym przyśpieszaniu przeważnie po przekroczeniu 3 tys obr/min przechodzi w tryb awaryjny. Pokazuje się błąd 6805 BOOST PRESSURE CONTROL FAULT Nie wiem czy czasami nie jest za duże ciśnienie doładowania, na komputerze mam wartości dochodzące do 2600 hPa czyli ok. 1,6 Bara doładowania , czy nie jest to za dużo ? Dźwignia przy turbo działa...
Pierwszym widocznym symptomem pękniętego rdzenia filtra jest trudności w odpaleniu zimnego silnika- po prostu paliwo z filtra wraca do baku.Często również i brak mocy. A sprawdzałeś tak oczywiste sprawy jak kalibracja tachografu czy rozmiar i ciśnienie opon ? Zbieżność kół (Wszystkich!) - sprawdzone ? Nie było zakładanych jakiś podrabianych części ?...
Ja mam inne zapatrywanie na ten problem. Patrzycie na skutki, a tu chodzi o przyczyny. Najprawdopodobniej wspomniany błąd powoduje przejście silnika w tryb awaryjny czego pierwszym skutkiem jest po prostu wyłączenie turbiny w celu ograniczenia mocy i zapobiegnięcie uszkodzeniu silnika. Nie mam aktualnie dostępu do opisu błędów MB Sprintera, ale prawdopodobnie...
Witam, zrobiłem dynamiczne logi i teraz mam prośbę o ich analizę, szczególnie mi chodzi o turbine. Odłączałem wąż od intercoolera i był zapocony w środku i nazewnątrz olejem. Dodam że na początku robienia logów troche przyspałem z wciśnięciem gazu. Nie mogę zamieścić linku do vagloga. Monday07December201511:51:35:62939VCDS Version: Release 12.12.0Data...
Witam , Dzisiaj samochod stracil moc. Pomogło wyłączenie zapłonu i ponowne odpalenie. Przeskanowalem go kabelkiem i jest problem chyba z turbiną ? Czy cos ewentualnie jeszcze mogę zweryfikować? Czy przygotować się na regeneracje ? Silnik 1.9 TDI Bxe Poniżej błąd: 1 Fault Found: 000564 - Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost...
Koledzy ja mam podobny problem. Po wyłączniu auta czasami nie chce odpalić oraz zgaśnie jak mu dam 1, 2 but do końca i odetnie zapłon, wtedy się wyłączy. Po zczytaniu błędów miałem takie: 1) EGR DEVICE (5), 2) TP SENSOR/SWITCH (6), 3) BOOST PRESSURE (1) 4) ENGINE SHUT OFF SOL., 5) FUEL RAIL PRESSURE (2). Usunąłem błędy i zauważyłęm że po przekręceniu...
Volvo v70 2.4 D5 Manual 2002r Brak komunikacji ze sterownikiem. Wgrany programatorem flash dalej ten sam problem. Założyłem drugie ECU przerzuciłem EPROM ze starego za pierwszym razem odpaliło i zgasło, teraz jak się długo kręci to czasami zapali i po chwili gaśnie. Błędy w CEM CEM-1A58 Communication With The Phone Module (PHM). Signal Missing CEM-1A59...
Mam to samo, ten sam rok auta i silnik. Zaworek DV wymieniłem pół roku temu na oryginalny z aso, jakiś czas był spokój teraz znowu jak przycisnę to mam błąd 17705 + sporo błędów z różnych zaworków - zwarcie do masy. O co biega bo ja już się poddaję. Dodam, ze przepustnice czyściłem i adaptowałem latem zeszłego roku, węże wkoło zaworku DV wyglądają na...
witam mam taki błąd w sterowniku silnika i nie wiem co on oznacza czy miał ktoś taki przypadek?Bardzo proszę o pomoc pozdrawiam Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CAG.clb Control Module Part Number: 03L 906 022 B HW: 03L 906 022 B Component and/or Version: R4 2,0L EDC H01 3210 Software Coding: 0104002C18072018 Work Shop Code: WSC 99999 1023 2097151...
Witam. Szwagier przyjechał do mnie podłaczyc się pod kompa z A4-ką 1.9 AVB. Do tej pory wymienił N75 oraz wyczyścił geometrię w turbinie. Sprawdziłem błędy: 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent 18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation P1592 - 35-00 -...
Kalibrację wykonuje się przy użyciu wbudowanego wyświetlacza. Jest ona kilkupoziomowa. Level 0 These calibration functions are designed for use by the operator during normal functioning of the vehicle. They use the membrane keys 1, 2 and 3. The 0 level calibrations include the following: forward speed, wheel slip ratio, engine speed, PTO speed, area...
Była już u trzech mechaników i nic to nie dało. Wskazuje to na czujnik ciśnienia doładowania, który został wymieniony 2 razy, ale nic to nie dało. Mechanicy nie bardzo chcą szukać przyczyny. Zupełnie normalne za chowanie "mehanikuf" nic nadzwyczajnego. Jak chcesz naprawić ten błąd to podaj dokładny jego opis. Bo z wróżb to ci mogę powiedzieć że zgnite...
Witam mam problem z audi a4 b8 8k0 2.0 tdi 143 km auto kręci obroty wchodza na 9 tyś i gaśnie auto posiada nastepujące błędy : Wednesday,19,December,2012,10:01:54:1007... VCDS Version: Beta 11.2.0 Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CAG.clb Control Module Part Number: 03L 906 022 B HW: 03L 906 022 B Component and/or Version: R4 2,0L EDC H01 3210 Software...
Scania 164 V8 480. Potrzebuje wyjaśnienie następujących kodów EDC: 54 51 47 21 Cześć! Chętnie pomogę Ci zrozumieć te kody błędów EDC (Electronic Diesel Control) dla Twojej Scania 164 V8 480. Oto wyjaśnienie każdego z kodów: 1. Kod 54: Ten kod może być związany z problemem z czujnikiem temperatury powietrza dolotowego (IAT - Intake Air Temperature Sensor)....
Witam. Mam problem z czujnikiem doładowania G31. Przy wyłączonym silniku pokazuje ok 600mbar. Wymieniłem czujnik na nowy i przez tydzień było ok. Co ciekawe po wymianie też pokazywał takie niskie ciśnienie. Oznaczenie czujnika 038 906 051 B Uszkodzenie wiązki ?? czy sterownik ?? Dwa czujniki walnięte ?? Ma może ktoś schemat do tego samochodu ?? Silnik...
Witam, po krotce opisze co mi sie dzieje: Golf III 1,9 TDI 90 KM, problem wystapil po wymianie tlumika srodkowego, za nim byla dziura ale poza hukiem z rury wszystko bylo w porzadku, po naprawie tlumika strata mocy, na wszelki wypadek wywalilem katalizator, ale nic nie pomoglo. Sprawa wyglada tak: samochod odpala im wiecej gazu tym gorzej jedzie, po...
Panowie pomocy !!! :( Samochód jak w tytule 2.4JTD 100KW po naprawie powypadkowej cieżko zapala i "nie jedzie" . Walnięta była przepływka wymieniłem na nową , uszkodzone były przewody od pierwszego biegu wentylatora chłodnicy i ECU łapało byka i podczas wysterowywania tego tzw. FAN1 nie chodził ale to też już zrobiłem (wiązka do lutowania) . Zawór EGR...
Witam sprawdziłem vagiem kody błędów w VW Transporter takim jak w temacie program wyświetlił następujące kody: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 070 906 016 A Component and/or Version: R5 2,5L EDC G000SG 5282 Software Coding: 0001072 Work Shop Code: WSC 02756 8 Faults Found: 18357 - Control Module 2 for Coolant Fan: Defective...
Witam. Od kilku dni mam podobny problem. Auto odpala jezdzi ale czasami nie ma mocy,poprostu czuc pod pedalem ze nie jedzie...przy duzych obrotach czesto zaczyna mrugac kontrolka swiec zarowych, auto przechodzi w tryb awaryjny po restarcie to zalezy jak sie uda to chodzi normalnie przez jakis czas ale zazwyczaj lapie mula a ostatnio zapalila sie kontrolka...
po raz kolejny podbijam temat w nadziei na jakieś pomysły, poniżej wklejam błąd, dosyć typowy w tej sytuacji, który wywaliło mi po zablokowaniu mechanicznym gruszki w pozycji ściągniętej. Ciekawe jest to, że jadąc z tak zablokowaną turbiną przepływka miała prawie zgodne parametry żądane z uzyskanymi. Wcześniej przy normalnej pracy turbiny nie można...
Witam, doszedłeś co jest z autem? faktycznie te pompowtryskiwacze? U mnie podobny problem. Ze 170 koni zostało 155 i tuner też twierdzi, że jest niskie EGT a to jest wina pompowtryskiwaczy. Czy dobrze patrzę i max temp to 760 stopni? faktycznie to jest mało? https://obrazki.elektroda.pl/2290562100_... niestety temat umarł na jakiś...
Witam koledzy. Mam problem z audii, auto ostatnio wpadło w tryb awaryjny. max 3 tys obrotów, dymienie , migająca kontrolka świec żarowych. Podpiąłem vaga czytałem błędy wyrzuciło ich aż 6. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i winowajacą okazał się osamotniony bezpiecznik przy ecu 15A. Po przejechaniu 300m spaliło go znowu. Nowy bezpiecznik przejechane...
Witam panowie mam taki problem dzisiaj zmienialem ECU w wv sharan 1.9 TDI 115 i po zmianie ecu mam nastepujace bledy w zadny sposub nie moge sie ich pozbyc autko wchodzi tylko na 2000 obrotow pewnie cos zle robie posiadam VCDS wiec prosze o jakies wskazowki moze zle zrobilem procedure adaptaci wszelkie info mile widziane pozdrawiam Address 01: Engine...
Witam serdecznie. Zacznę od opisania problemu po kolei. Auto trafiło do warsztatu z powodu hałasów dobiegających z silnika. Kolega z zakładu po diagnostyce zadecydował o wymianie silnika (sam nie byłem przy diagnostyce, więc nie wiem, czym się sugerował). Przybył silnik po kapitalnym remoncie (nowa głowica, nowy układ korbowo- tłokowy, nowy wałek rozrządu...
odświeżam temat Czy mógłby ktoś pomóc mi rozszyfrować następujące błędy i powiedzieć co może być ich przyczyną? co je usunę to po paru minutach jazdy się tworzą od nowa. Auto nie ma pełnej mocy i przy 100km/h tak jakby odcinał go komputer że więcej nie idzie, być może przez te błędy. 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)...
Witam, Silnik szarpie tylko jak jest nierozgrzany, przy jego dużym obciążeniu, tzn. jak jadę sam problemu w ogóle nie ma. Szarpanie występuje wówczas kiedy wiozę ze sobą pasażerów, na 3,4 i 5 biegu (im wyższy bieg tym jest bardziej odczuwalne). Ostatnio włączył się tryb serwisowy (migająca lampka od świec żarowych). Po podłączeniu pod VCDS pokazało...
Witam, posiadam Corse C z silnikiem Y17DTL. Jakieś 2 lata temu podczas jazdy na autostradzie około 400km od domu wyświetlił mi się błąd związany z czujnikiem barometrycznym. Po skasowaniu błędu dojechałem do domu i błąd już sie nie pojawił. W domu zauważyłem że fachowcy którzy regenerowali mi rozrusznik prawdopodobnie go poluzowali bo wisiał sobie swobodnie...
VAG - wychodzą takie komunikaty. Czy może mi ktoś to przetłumaczyć?. 1. Commencement of injection Volve (N108). 2. A/C Compressor Engagement Intervention. 3. Solenoiol (lub) Solenoid Volve for Boost Pressure Control (N75).
Witam Problem jest z A4 2.5tdi, AFB 99r. Silnik nierówno pracuje na wolnych, słaby jest, kręci sie tylko do 3tys. takie błędy ma, po skasowaniu wracaja: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 401 H Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC 00SG D42 Software Coding: 02002 Work Shop Code: WSC 06335 6 Faults Found: 01282 - Intake...
Witam wszystkich, to jest moj pierwszy post. Prosze o pomoc w diagnostyce mojego 1.9 tdi caddy, slinik bls, Revo stage 1 remap. Moj van dlugo buduje moc i troche mnie to dreczy, spedzilem duzo czasu pod maska i nie moge znalezc przyczyny. Auto bardzo fajnie jezdzi od ok 1800-1900 obrotow ale jak prubuje przyspieszyc od dolu to nawet jak wciskam noge...
Witam. Dokładnie 14 miesięcy temu miałem pełna regeneracje turbiny bo łapał notlaufa. Do dzisiaj był spokój- nic się nie działo.... Az tu wyprzedzam i spadek mocy.... Bład w komputerze Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Control Module Part Number: 03G 906 021 LK HW: 03G 906 021 AN Component and/or Version: R4 1,9L EDC 000SG 9249 Software...
W ubiegłym roku miałem regularnie komunikat błędu o przeładowaniu, wymieniłem: -czujnik ciśnienia doładowania (ten w kolektorze przy EGR) -zawór overboost -przepływomierz (na oryginał Bosch) Problemy wróciły w ostatnia sobotę, check engine i samochód przeszedł w tryb awaryjny, po ponownym uruchomieniu silnik działał normalnie do nastepnego odpalenia....
Witam Mój problem polega na tym iż silnik odpala prawidłowo za pierwszym razem tylko tuż po odpaleniu zaczyna się dusić i gaśnie. Miałem tak z 10 razy, dodawanie gazu nic nie pomagało. za 11 razem odpalił normalnie i normalnie dało się nim jeździć, ale przy następnym odpaleniu znów gasł. Potem już nie udało mi się go uruchomić tak aby nie gasł. Zaobserwowałem...
Komunikacja z ecu jest tylk tak jakby immo nie rozpoznaje. Ecu na naklejce ma num. 038 906 018 FS a VAG zczytuje 038 906 018 FD z tym ze pompa wtryski i turbo sa zmienione i ktos chip robil i kosci sa zmienione. bledy ale glownie dlatego ze osprzet nie jest jeszcze podlaczony. Silnik VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906...
Pytanie czy wszystko jest ok ponieważ ostatnio poczułem delikatny spadek mocy i jak by turbo się czasami wieszało . oczywiescie logi bieg 3 i do spodu . ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine Speed,Boost,Boost,Charge Pressure,,,,,,,,,, ,TIME,(G28),Specified,Actual,(N75) Solenoid,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP, /min,...
Witajcie: Zacznę od tego że auto odpala na zimnym jak ŻYLETA - zaś na ciepłym odpali na 2sek i zgaśnie (czytałem o tym że rozrusznik / temperatura itp)... Film dla zobrazowania problemu: https://filmy.elektroda.pl/37_1616268460... Film na GD https://obrazki.elektroda.pl/8898357400_... https://obrazki.elektroda.pl/7405004300_...
Witam, jeździłem kilka dni i po podpięciu do VAG znajdowało tylko błąd 19586. Po skasowaniu chwile był spokój,po czym znowu po przejechaniu 30-40 km zaswiecił sie check engine. Skasowałem i wczoraj samochód w trakcie jazdy znów stracił moc, turbina nie ciągła. Zatrzymałęm sie, wyłączyłem samochód, odpaliłem, zaswiecił sie check engine ale samochód normalnie...
Witam, ostatnio podczas wyjechania na drogę krajową chciałem trochę gwałtowniej przyspieszyć i od 2 biegu powyżej 2 tys obr. autem zaczyna szarpać/przerywać oraz na desce zaczęła migać kontrolka świec żarowych i samochód wpadł w tryb awaryjny. Po zagaszeniu silnika odpaleniu na nowo tryb awaryjnego już nie było ale ponownie podczas gwałtownego przyspieszania...
Witam wszystkich serdecznie podepnę się pod temat by nie zakładać nowego wątku pacjent to audi a3 8P z silnikiem 2.0 Tdi, AZV, po zakupie wyszło kilka problemów ale przy pomocy forum udało mi się je zlikwidować własnymi siłami, problem z niezakodowanym esp, czujnikiem kąta skrętu, niskim napięciu na akumulatorze, itp. Natomiast pozostały jeszcze dwa...
Wysłany: Dzisiaj 18:42 ----------------------------------------... VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,5... Address 01 ----------------------------------------... Controller: 038 906 018 P Component: 1,9l R4 EDC G00AG 1629 Coding:...
Witam, samochód VW Polo 1,4 tdi, 2008r. Problem z rozruchem. Po włączeniu zapłonu nie świeci się kontrolka Check Engine, kręcąc rozrusznikiem auto nie zapala, brak żadnej reakcji na gaz. Po około 10minutach włączania i wyłączania zapłonu, pojawia się kontrolka Check Engine samochód zapala i jak gdyby nigdy nic kontrolka gaśnie. Dużo błędów, przeważa...
boost pressure control boost pressure valve boost pressure sensor
alarm ds512 tuleja głowicy twingo kontrolka silnik
klima dmucha ciepłym powietrzem loewe alphatel instrukcja
Chevrolet Cruze 1.6/1.8 Ecotec – ustawienie pierścienia impulsatora 55565480, kąt 60° BTDC Chevrolet Cruze Ecotec 1.6/1.8 – ustawienie pierścienia impulsatora 5636119, synchronizacja rozrządu