Przecież w gr 011 masz boost pressure actual (odczyt z map sensora) i specified (wartość oczekiwana przez sterownik), mają się pokrywać
Dobra, ganek to widocznie ten typ człowieka który woli pierdzielić na prawo i lewo o tym jacy to wszyscy są głupi i mają się douczyć, a sam jaki jest mądry, a jednocześnie wcale nie dając dowodu na swoją mądrość. Ode mnie masz kawałek instrukcji fabrycznej w której jest opisany ten błąd i sposoby radzenia sobie z nim, ale ja nie mam pojęcia co to jest...
P0235 - są dwa odnośniki 1 - MAP sensor A, TC system circuit malfunction 2 - Turbocharger (TC) boost pressure sensor A/supercharger (SC) boost pressure sensor A - circuit malfunction P0704 - Clutch pedal position (CPP) switch - circuit malfunction P01555 - Brake pedal position (BPP) switch - signal malfunction Prawdopodobne przyczyny P0235 1 - Wiring...
Zmień komputer. Niema takiego trybu awaryjnego żeby nie było błędów. Chyba, że cała DTC wywalona. Napisał że DPF ma, czyli nie ruszana tablica, a błąd to pewnie boost pressure .... ciekawe jak ustawiona sztanga, bo regenerujący często ustawiają krócej sztangę, żeby był zapas. Do autora komputer z drugą osobą na kolanka i jazda wtedy wyjdzie w parametrach...
kolego dlatego staram sie zawsze czytac w jezyku angielskim niestety jest masa bledow w jezyku polskim poza tym my Polacy mamy tylko dobre zarcie i nic oprocz tego nic nie tworzymy i to nie my jestesmy leaderem motoryzacji wiec w jezyku polskim nie powstaja zadne techniczne nazwy /Wszystko staraja sie tylko jakos przetłumaczyc i to blednie co jest powodem...
TC error codes 0 Not used 1 Not used 2 Clutch L electrical fault (open circuit or short circuit to earth) Error Not Stored C.N. 3 Clutch L electrical fault (short circuit on + 12 AC) Error Not Stored C.N. 4 Clutch M electrical fault (open circuit or short circuit to earth) Error Not Stored C.N. 5 Clutch M electrical fault (short circuit on + 12 AC)...
boost pressure measured
Witam, potrzebuję porady. Robię mapę do Astry H 1.9 CDTI 120 KM Z19DT i turbina nie chce mi przekroczyć 1,54 bara. Na chwilę tyle będzie i szaleje między 1,24 a 1,40, i nie wiem czemu. Próbowałem ustawić na 1,6 i na 1,7 bara, ale więcej nie przekracza. Też chciałem zrobić hardcut, ale po ustawieniu torque limitera na 4500 rpm (stara wartość) i 4550...
7807E - max boost pressure
Opis błędu P107a: Boost pressure regulation: Air pressure below the reference value (APV). For an engine speed between 2500 and 3750 rpm and an engine torque less than 275 Nm: The fault appears if the turbo air pressure measured is lower by 800 mbars than the reference for 6 seconds. For an engine speed between 2000 and 3750 rpm...
Witaj, Mam problem z moją ciężarówką Renault Kerax 440 DXI11 Euro3 - duże zużycie paliwa ! Cylinder Balancing (600rpm) : Cylinder 1 : 5% Cylinder 2 : -6% Cylinder 3 : 13% Cylinder 4 : 4% Cylinder 5 : -9% Cylinder 6 : 5% Feed Pressure (600rpm) : 310 kpa Boost Pressure (600rpm) : 0 kpa Boost Pressure (1500rpm) : 7 kpa Oil Pressure (600rpm) : 280 kpa Engine...
Ja mam inne zapatrywanie na ten problem. Patrzycie na skutki, a tu chodzi o przyczyny. Najprawdopodobniej wspomniany błąd powoduje przejście silnika w tryb awaryjny czego pierwszym skutkiem jest po prostu wyłączenie turbiny w celu ograniczenia mocy i zapobiegnięcie uszkodzeniu silnika. Nie mam aktualnie dostępu do opisu błędów MB Sprintera, ale prawdopodobnie...
V40 2015 2.0 D4 biturbo D4204T14 Błędy: ECM-P02CB00 Turbocharger/Supercharger "B" Underboost Condition. ECM-P226200 Turbocharger Boost Pressure Low. Auto do 2100-2300rpm ma pełna moc, jedzie elegancko, ciśnienie doładowania rzeczystwie pokrywa się z zadanym. Problem pojawia się powyżej 2400 2500rpm gdy mają pompować obie turbinki .Układ szczelny, oba...
P2025 - Evaporative Emissions (EVAP) Fuel Vapor Temperature Sensor Performance P2067 - Fuel Level Sensor "B" Circuit Low P2068 - Fuel Level Sensor "B" Circuit High P2359 - Boost pressure control maximum exceeded Posprawdzaj wszystkie podciśnienia (szczelność), filtr powietrza i EGR (to odnośnie błędu P2359), reszty tłumaczyć chyba nie trzeba ;)
17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation Possible Symptoms Reduced power output Limp mode Possible Causes Boost Pressure too Low Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking Charger Pressure Control defective VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Possible Solutions...
Witam. Ten błąd to: 17964 P1556 Charge Pressure Contr. Negative Deviation. W innym tłumaczeniu jest to: 17964 P1556 Boost pressure regulation.Control limit not reached W załączniku znajduje się plik z kodami błędów i opisem ewentualnej usterki.
Np boost pressure sensor, ale tylko podłączenie pod stosowne urządzenie diagnostyczne pozwoli jednoznacznie określić przyczynę usterki
to wygląda na boost presure sensor ,czyli zaworek n 75 jak pisze kolega zloty 01 ,zasteruj z elementow wykonawczych i zobacz czy działa ,przemiez wiązke od sterownika. Dodano po 12 pin 2 do sterownika t121/62 pin 1 zasilanie z bezpiecznika s234 10 amper pole 34 z boku deski ,kod ajm ma to samo. Dodano po 57 18000/P1592/005522 - Altitude Sensor / Boost...
Podłączyłem dzisiaj przepływomierz i z samochodem jest wszystko ok. Oprócz przepłyki, która była odłączona wyskoczył błąd DF120 Engine speed sensor signal, Speed signal interference, tooth broken on the flywheel, engine speed sensor internal fault Witam ponownie Problem z odpalenie powrócił. Trafic w tamtym tygodniu wszedł w tryb awaryjny, po podpięciu...
to tak.. rpm 2679 cisnienie na listwie zadane: 58,60 MPa bieżące 59,00 Mpa. rail pressure control solenoid PWM (cokolwiek to znaczy) 30,59% fuel metering solenoid valve PWM - 34.12 % batery voltage 14.10 egr pulse ratio 46.27 % throttle position PWM servo signal - 2,75% pulse ratio boost pressure solenoid valve 58,04% MFA - 83,54 kg/h i jw boost pressure...
W Astrze H z silnikiem Z17DTH po raz kolejny w krótkim czasie padła turbosprężarka. Co może być przyczyną i co należałoby sprawdzić, żeby ustrzec się kolejnej awarii? Planuję zakup regenerowanej sprężarki i nowego zaworu sterującego. Do tego sprawdzenie ciśnienia i przepływu oleju przez sprężarkę. Kolektor dolotowy jest wyczyszczony, klapy wirowe chodzą...
Witam. Mam samochód Octavia II 2008r, silnik 1.9 TDI BLS czyli pompowtryskiwacze. Przy spokojnej jezdzie zrobił się nagły brak mocy. Auto praktycznie nie przyśpieszało, słabło z każdą minutą. Pojawiła się najpierw kontrolka "świec żarowych" i sobie migała. A później pojawił się także check-engine. Przejechałem tak 10km. Niestety jak to w życiu bywa,...
Witam serdecznie ! Ostatnio w moim aucie pojawił sie problem, nagle z dnia na dzien auto straciło moc, mało tego po zgaszeniu i odpaleniu moc powraca ale jest to moze z 60% tego co było. Jadąc ok 60 - 70 km/h na 3 biegu przy ok. 3000obr/min odłacza moc juz calkiem i auto juz wcale nie jedzie. Gdy tylko pojawił sie problem pojechalem do fachowców wykryli...
silnik diagnozowałem carsoftem co to jest sprint12. Proszę o jasniejszą odpowiedz. Dodano po 1 oto opis z carsoft "P1470 boost pressure control vacum transducer -the error will be stored within a few seconds. -the EPC controllight is on. - engine in emergency program (RPM limitation) -- pin setup: 1 :activation; 2: +12v jak mam zabrać się do naprawy....
Pierwszym widocznym symptomem pękniętego rdzenia filtra jest trudności w odpaleniu zimnego silnika- po prostu paliwo z filtra wraca do baku.Często również i brak mocy. A sprawdzałeś tak oczywiste sprawy jak kalibracja tachografu czy rozmiar i ciśnienie opon ? Zbieżność kół (Wszystkich!) - sprawdzone ? Nie było zakładanych jakiś podrabianych części ?...
1: 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground Widać jak dłoni.
P1470 Turbocharger boost pressure czyli kreci sie wsio kolo tubiny.
Najdziwniejsze jest to że kiedy się już ustabilizują to w momencie skasowania błędów znów zaczyna falować i po chwili sie stabilizuje. Proszę jeszcze o info dlaczego w bloku 115 mam boost pressure spec. 320 mbar, a boost pressure act. 980 mbar. Co oznaczają skróty spec. i act. Czy nie powinny być równe? Zarówno w czasie jak chodzi dobrze i faluje odczyty...
Witam, posiadam Audi A6 C5 2002 1.9 TDi i mój problem polega na tym, że rozpędzam się do 80/100 i odcina mi turbinę i nie ma mocy żeby przyspieszyć, wymieniłem przepływomierz, zawór N75 nowy pierburga, wszystkie wężyki i dalej ten sam problem. Podpinałem samochód do komputera i wyskoczyły mi takie błędy: 17964 - Charge Pressure Control P1556 - 35-10...
Byłem dzisiaj u mechanika w celu odczytania błędu i pokazał się błąd: P02990 Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached Czyli coś ze sterowaniem turbo. Dzisiaj problem się nie powtórzył, żadna kontrolka się nie świeci, samochód jedzie normalnie ale w dalszym ciągu po odpaleniu zimnego silnika słabo przyspiesza, gdy złapie trochę temperatury...
17848P1440EGR Valve Power Stage Open 17957P1549Boost Pressure Contr.Valve Short to Ground
Witam Mam problem z Oplem Zafira B 1.9cdti, mianowicie podczas przyspieszania tak jakby odłączało turbo i auto zwalnia i zaświeca się kontrolka awarii silnika, po chwili kontrolka gaśnie i znowu zaczyna przyspieszać, po wpięciu tech2 wyskakuje błąd P0243 Boost Pressure Valve Circuit Open. Przeczyściłem czujnik ciśnienia doładowania, ten przy kolektorze...
Dzień dobry, poproszę o ocenę sytuacji. Kłopot z turbodoładowaniem. Permanentnie przechodzi w tryb awaryjny. Błędy: 18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal Poniżej linki do logów: http://vaglogi.pl/log-000_FmO2wJ.html...
Witam, proszę o analizę logów, błąd jaki mi wyświetla to 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 Wymieniony zawór dv i sprawdzone węże dolotu wyglądają na całe. Passat B5 2004r 1.8t + chip + lpg To moje pierwsze logi proszę o wyrozumiałość 😊
Objaw znany, nazywa się notlauf Jak podłączysz vag-a to odczytasz błąd boost pressure sensor signal out of range albo positive deviation
17608/P1200/004608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction. Zawór regulacji ciśnienia doładowania. Ale w tym przypadku powinieneś mieć utratę mocy o czym nie piszesz. O ile oczywiście jest to właśnie ten błąd.
Jako, że mam kabel kkl próbowałem diagnozować znajomemu Ducato 2.0jtd (czyli chyba 2.0HDI;) ) auto jeździ, całkiem nieźle jak na dostawczaka, może jedynie dół ma słaby. Ale do rzeczy - FES pokazał mi całkiem pokaźną listę błędów: P1612 - Fuel filter heater relay - Brak sygnału Krytyczny P0404 - EGR - j.w. P0638 - Flow modif. throttle - j.w. + lampka...
Car Scanner ELM OBD2 Version: 1.101.4/401014/GP DTC report Connection profile: Audi OBD-II / EOBD MPI CAN-UDS + AT (PQ26, MQB, MLB, MSB, etc.)Date: 09.11.2023 18:59:10 VIN: WAUZZZ4F17N128399 ============================ OBD-IIOBD-II DTCs: 1 ---------------------------- P0266 [0x0266] Cylinder 2 - contribution/balance fault Cylinder 2 Contribution/Balance...
Kilka dni temu - poniedziałek - ponownie zrobił 3 bunty w jeden dzień - dramatyczny spadek mocy, szarpanie, praktycznie brak przyspieszenia, jeden na ekspresówce, dwa na autostradzie. Dzieje się tak tylko przy nagłym przyspieszaniu. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika można jechac dalej, ale jest dodatkowy objaw - do 2200 obrotów jakby nie...
Błąd 17958 17958/P1550/005456 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Control Deviation Czyli N75 Błąd 18050 to jakiś problem w komunikacji, immo? nie określa jednoznacznie
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 16627 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Malfunction P0243 - 000 - - Po wymianie sterownik wiązka i takie coś silnik ma brak mocy. Proszę...
Pierwsze cztery jak powyżej, P0235 Boost Pressure Sensor Plausibility, P0190 Fuel Pressure Sensor Circuit MALF Signal Voltage, P0201 Cylinder 1 Injector Circuit Current Decrease No właśnie - znowu pierwszy wtrysk, lub jego zasilanie, do tego błąd obwodu czujnika ciśnienia CR. Najlepiej znajdź serwis z DRB3, bo wygląda na sporą kaszanę.
Auto jeździło na przepływomierzu "MTM" i problem był taki, że na IV i V biegu (przy większym obciążeniu), zaświecała się kontrolka MIL i silnik na chwilę tracił moc, nie dało się przekroczyć 4000-4200rpm. Obecnie testów na drodze nie było, ale jest oryginalny przepływomierz, natomiast zastanawia mnie zachowanie EGR. Po przegazowaniu, przez ok 1 minutę,...
Witam kolegów, mam problem z moją vectrą 2.2dti z 2001r, w mieście przy bardzo oszczędnej jeździe udaje mi się zejść ledwie do 13L / 100km. Jestem po sprawdzeniu: -termostatu, -przepływki, Auto charakteryzuje się dosyć twardą pracą- "spalanie stukowe" i słabszą niż u kolegów mocą w dolnym zakresie obrotów. Poranne odpalanie to udręka- pomimo sprawdzenia...
Witam sprawdziłem vagiem kody błędów w VW Transporter takim jak w temacie program wyświetlił następujące kody: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 070 906 016 A Component and/or Version: R5 2,5L EDC G000SG 5282 Software Coding: 0001072 Work Shop Code: WSC 02756 8 Faults Found: 18357 - Control Module 2 for Coolant Fan: Defective...
Witam Posiadam S60 z 2002 roku 2.4T AWD Aut. Po podłączeniu, dla weryfikacji, do komputera wyskoczył błąd, którego nie da się skasować (diagnostyka w ASO): ECM-1600 Boost pressure sensor - Signal too low ECM-170F Boost pressure sensor - Faulty signal Inaczej jest to błąd P0236. Poszukałem trochę informacji i mam teraz pytanie. Z czym się wiąże ten błąd....
Witam, mam problem z moim Golfem V 1.6 FSI Sportline z 2003/2004 roku. Autko z Włoch, pełen serwis (historia sprawdzona w bazie VW), przebieg autentyk - 109 425 km (zrobiłem w 2 mies. ponad 1000 km). Problem ogólnie taki, że - pozwolę sobie zamieścić moją historie z innego forum: 21 lip 2013 Dziś wyjechałem autem i myślę "Przełączę kompa na średnie...
Wg f-my Ross-Tech 16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached Possible Symptoms Reduced Power Output Limp Mode Possible Causes Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking Charger Pressure Control defective Possible Solutions Check Hoses/Pipes to/between Components Check / Clean / Replace Charge Pressure Control...
Witam, mam problem z Audi A3 2007r 2.0tdi PD 16v. Bardzo czesto podczas jazdy wychodza na raz trzy bledy: P0237 Boost pressure sensor, too low signal P0322 Engine speed sensor circut no signal P0102 Mass or Volume Air Flow Circut Low Input Czasami silnik nie chce zapalic i zauwazylem, ze wtedy w VCDS'ie pokazuje mi 0 obrotow silnika przy kreceniu, po...
Witam, mam problem ze sporym niedoładowaniem w passacie, szczególnie z niskich obrotów. Błąd 16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached. Podmieniałem zaworek N75, bez zmian. Przez to niedoładowanie wpada w tryb awaryjny, powyżej 3000 obrotów tryb awaryjny nie występuje, chociaż po logach widać dalej małe niedoładowanie....
boost pressure control boost pressure valve boost pressure sensor
chlodnica paliwa numery naklejce cancheck blaupunkt
zrobić rower elektryczny hulajnoga elektryczna
AB CryptoBox, Enigma2: przywracanie paska SNR w %, pozycja satelity, rozdzielczość Kod błędu H3-00 w drukarkach Sharp - diagnostyka i naprawa