To jest pompa bez turba. Będziesz miał problem z wyregulowaniem dawki. Albo będzie słaby, albo będzie dymił. Tak to jest śruba regulacji dawki. Ty potrzebujesz pompy jak na zdjęciu, ale Bosch nie robił takiej pompy do Forda 1,8 TD. Tylko i wyłącznie Lucas.
Korekcja kąta i dawki wtrysku na zimnym silniku. To nie jest podłączone pod linkę. Nie ma nic wspólnego z kątem wtrysku. Dodatkowy ogranicznik maksymalnej dawki paliwa. Po co to bosch zrobił, nie wiem. Jst tam śrubka regulacji z lewej strony u góry.
Jakie są fabryczne dawki paliwa dla pompy Bosch 0 400 876 269 / JD AR90336 PES6A95D410RS2536? Interesują mnie wartości pełnego obciążenia, jałowego i rozruchowej.
Spaliny śmierdzą zawsze a rano to ściana szarego dymu. Mają racje. w Bosch serwis , stwierdzili że pompa jest po słabej regeneracji Albo ma problem z regulacją początku wtrysku i dawki paliwa.
Ale z tymi pompami to trochę o co innego chodzi. Wątpię czy uda się dobrać "na pałę". Generalnie chodzi o charakterystyki - czyli proporcję wydatku w funkcji obrotów, maksymalny wydatek i regulację kąta tłoczenia w funkcji obrotów - każda pompa ma inny. Podejrzewam że u ciebie sprawdziła by się bez problemu pompa z silników XUD9 - też starocie z komorami...
Mirek.tok a w Polonezach które były montowane ?? Bo mieliśmy 2 szt. Jeden był na pompie Bosch`a a drugi Lucasa. Tego na Boschu można było przestawiać na pompie (na kole rozrządu) o jeden ząbek w prawo lub w lewo zyskując na dynamice i sile bądź (w drugą stronę) na mniejszym (ok. 0,8 litra na 100km) spalaniu - choć i tak mało palił bo cały czas w okolicach...
Tak to jest kluczowa kwestia. Tylko, że na jednym z forów znalazłem opis gdzie piszą, że vp 29 montowana była w silnikach isuzu. I jest tam regulacja dawki paliwa jest za pomocą zaworu elektromagnetycznego a vp44 reguluje dawkę za pomocą dozatora. Tu jest ta strona: http://forumdiesel.pl/pompa-bosch-vr-dzi...
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
Witam, wiem że to inny silnik, ale gdy ktoś szuka interpretacji błędu 41 , to tu jest kierowany przez wyszukiwarkę. W Dieslu 2,5 TD, 2003rok 115 KM , pompa sterowana elektronicznie, błąd 41 opisywany jako "Polecenie 1 elektrozaworu przepustnicy" , w rzeczywistości oznacza on awarie sterownika (nastawnika) umieszczonego na pompie wtryskowej , a nie przepustnicy...
Może ktoś zaznaczyć która śruba jest od regulacji dawki paliwa bo nie wiem z jakiego powodu silnik zaczoł dymić na czarno przy gwałtownym dodaniu gazu . Zdejmowałem dekielek który trzyma tą mębrame czy już coś bym rozregulował ?
Mam problem z pompą wtryskową Bosch Typ PES - Mercedes 809 , polegający na wytwarzaniu zbyt małej dawki rozruchowej paliwa. (Problem pojawia sie przy temp. poniżej +5st C. ) Poszukuję informacji na ten temat - która część pompy za to odpowiada , jaka jest zasada uruchamiania sie dawki rozruchowej , ( przy ciepłym silniku nie ma problemu ) czy naprawa...
Witam, potrzebuję pomocy. Jak w temacie, pompa bosch vp 37 od meagne I 1.9 dti nie podaje paliwa na wtryski. Popę zdemontowałem, wymieniłem 2 uszczelki pod pokrywą z góry i dwa oringi przy klapkach na dole z przodu i z tyłu pompy, oraz oringi na zaworze regulacji dawki początkowej. Pompę zamontowałem, ustawiłem dokładnie tak samo, poskładałęm rozrząd...
Jeżeli przy odpalaniu idzie siwy dym to pompa wtryskowa LUCAS podaje paliwo na wtryski lecz nie ma warunków do odpalenia. Albo niskie ciśnienie na cylindrach lub słabe kręcenie i wtedy najlepszym wyjściem jest podanie ognia do kolektora ssącego. Jeżeli w czasie rozruchu nie idzie dym to pompa LUCAS nie podaje paliwa i można kręcić długo i tak silnika...
Sprawdz linkę gazu czy nie jest za mocno naciągnięta. A co to ma niby do rzeczy? Dodano po 17 Kolego "fafik1234" Po pierwsze, śruba od regulacji dawki paliwa, gdy jest wkręcona na maksa to masz maksymalnie zwiększoną dawkę paliwa. Jak wymieniałeś pompę, ściągałeś te cięgiełko co podłańcza się linke od gazu?
Witam, pacjent Ford Mondeo Mk3 TDDi 115KM 2001r. na pompie Bosch VP44. Po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu, przy ok. 3000 obr./min. silnik zaczyna przerywać (dostaje "czkawki"). Im bardziej rozgrzany, tym mniejsze obroty można osiągnąć, w końcu nie wkręca się powyżej 1500 obr./min., obroty skaczą i nie da się jechać. Auto bez problemu można...
Witam, posiadam ciągnik International 745XL i w nim niedawno oddawałem pompę wtryskową paliwa do regulacji ciśnienia, jest to pompa Bosch VA i mam taki problem, ponieważ ciągnik nierówno pracuje przy ok 1000 obr/min a przy wyższych obrotach już jest gładko, podejrzewam, że dawka paliwa może być za mała i chciałbym to wyregulować. Więc takie pytanie...
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Witam, poszukaj w necie tematu "ustawienie nastawnika pompy" nie napisałeś co dokładnie dokręciłeś, tak czy siak, koszt oryginalnych uszczelek bosch to 30pln, na wymianę i regulacje dawki proponuje udać sie do warsztatu mającego pojęcie o TDI, ustawią dawkę przy pomocy VAG-a. co do samej kontrolki dziwna sprawa wiec VAG wyjaśni co się dzieje... pozdr
Odczytany błąd DTC nr 41 sygnalizuje nieprawidłową rezystancję cewki wtryskiwacza (nieprawidłową rezystancję pomiędzy sterownikiem silnika a wtryskiwaczem). Mam Pajero Classic 3.0 V6 24v na Stag 300 ISA2 - u mnie kontrolka się nie zapala. Witam, wiem że to inny silnik, ale gdy ktoś szuka interpretacji błędu 41 , to tu jest kierowany przez wyszukiwarkę....
Mam problem z Fiatem Cinquecento 700 z roku 1994... Gaźnik Weber... Wymieniałem w nim dysze na nowe, uszczelki i pływak... Poziom paliwa był nastawiony właściwie, więc nie ruszałem... Poskręcałem gaźnik do kupy dosłownie bezbłędnie... Niestety, nie mogę go odpalić... Nawet się nie zająknie... Czy ktoś wie, jak wyregulować skład mieszanki by załapał?...
https://obrazki.elektroda.pl/6671459600_... Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Focus 1.8TDDI. Słaby w całym zakresie obrotów. Turbina dmucha jak oszalała, wężyki podciśnienia całe i na miejscu. Wczoraj wyregulowałem wtryski i zero poprawy :evil: . Diagnoza nie wykazała żadnych błędów (normalnie koszmar). Pompa wtryskowa była 3 lata temu robiona w serwisie Bosch (wymieniono sterownik + kalibracja). Do tej pory chodził bez żadnych...
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
witam mam problem ze znalezieniem czujnika polozenia regulacji dawki paliwa jest to sprinter 212d z pompa boscha mam kilka pytań,mianowicie : gdzie znajduje sie ten czujnik w mojej pompie? czy da rade go wymienić gdy pompa jest w samochodzie? i czy ma kto wogule schemat takij pompy? bylbym bardzo wdzięczny
Zacierający się tłoczek to tylko i wyłącznie błąd p1220. Błąd p1631 to coś z dawką lub zaworem dawki. Może też przegrzewać się tranzystor sterujący tym zaworem. Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek...
Po tym jak reaguje na gaz i jak szybko wchodzi na obroty, można wnioskować, że może mieć nieco za wczesny wtrysk. Także za wysokie wolne obroty mogą być spowodowane zbyt wczesnym wtryskiem. Podkręciłem mu dawkę wtedy obroty wzrosły, przed regulacją miał trochę za niskie Dlatego wpierw ustawiłbym prawidłowy statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - jak Bóg...
Ok powinienem wyregulować te śrubę na urządzeniu do którego idzie wężyk od turbo? Tym zwiększam dawkę paliwa i jak ? Kręcisz.
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Źle włożyłeś, pogiołeś listwę, nie ta pompka. Ta pompka ma ten sam numer co stara. Jeżeli pompka się nie rozpadła fizycznie to można ją zregenerować. kupiona pompka poszła na regał, wszystkie 4 stare zregenerowane w serwisie boscha (pierw w jednym później w drugim) i dalej ta jedna pompka nie pracuje (niezależnie od tego do którego gniazda ("cylindra")...
Golf 4, silnik 1,9 AXR 101 kM, 2002 r, przebieg 235 000 km. Problem wygląda następująco: Samochód ciężko pali głównie na zimnym silniku, tak jakby nie dostawał wogóle paliwa lub układ był zapowietrzony. Problem nie ma określonej częstotliwości (czasem dzieje się to codziennie a czasem raz na 2-3 tygodnie) Silnik albo nie chce od razu zapalić i trzeba...
Sprawdzilem natomiast filtr paliwa i nie ma opilkow, ale jest za to lekki rdzawy nalot oraz filtr jest lekko nim pokryty. Dziwi mnie to troche, bo w przypadku braku opilkow wychodzi na to, ze osad pochodzi ze zbiornika stacji benzynowej. Niekoniecznie musi pochodzić ze stacji benzynowej. Paliwo nie jest ssane bezpośrednio z dna zbiornika, tylko za...
Potrzebuje regulator PID do sterowania silnikiem spalinowym. Silnik to jest F8Q produkcji Renault, pompa wtryskowa Bosch. Czujnik obrotów oryginalny, indukcyjny. 4 impulsy na obrót wału. Założenia są takie: Zakres obrotów 800-3000obr/min Regulacja zadanych obrotów potencjometrem (0-5V) Częstotliwość kluczowania nastawnika dawki paliwa wg zdobytych informacji...
Powszechnie to wiadomo że zawór regulacji dawki paliwa jest sterowany przez tranzystor Unipolarny. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd niczym nie uzasadnionymi stwierdzeniami. Zawór regulacji dawki się nie zacina. Może stanąć na amen jak pompa poleży z pół roku czy rok. Ale wtedy samochód na takiej pompie nam nie odpali, a sterownik z racji tego nie uszkodzi...
Aż mi się nie chce czytać tych wydumek. Czy ktoś się zastanawiał w ogóle jak ten system pompy wtryskowej pracuje? Bo ja zadałem sobie takie pytanie i postanowiłem to przeanalizować. Pomocna była tutaj strona przedstawiciela serwisu Boscha, który opisał działanie systemów elektronicznych w pompach wtryskowej. Musiałbym teraz odszukać ten materiał, nie...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
regulacja dawki paliwa regulacja dawki paliwa gaźnik dawki paliwa
dioda selenowa czujnik biegu wstecznego przetwornica 200hz
stabilization position miele w5877
Ładowanie ogniw 18650 szeregowo - jak to zrobić? Kabel SATA 2725 E209329 Lian Feng - Kompatybilność i Rozwiązywanie Błędów STOP