https://youtu.be/1eYJkGEO0s8?si=HP_boEDh... 2002 - 2006 https://knigaproavto.ru/shemy/en/peugeot...
Duży przekaźnik to drugi bieg wentylator a na dole pierwszy od lewej przy bezpieczników maxifuse to pierwszy bieg wentylator. Skrzynka bezpieczników jest taka sama od czasu fiata stilo
Sprawdź, czy nie brakuje mu prądu. Miałem identyczne objawy przy luźnej klemie w Boxerze i Ducato.
Kolego pewnie masz uszkodzoną opornicę dmuchawy, przemawia za tym fakt, iż dmuchawa pracuje tylko na 4 biegu. Przy okazji sprawdź filtr kabinowy (jeśli go masz), czy jest on czysty, bowiem od jego czystości zależy żywotność "urządzenia" sterującego dmuchawą.
Posyłam na priv
Kolego czy udało ci się w końcu włączyć tempomat bo stoję przed podobnym problemem Pozdrawiam
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
https://www.justanswer.com/peugeot/64l61...
Tam wszystko masz na blokadach, plus, potrzebny Ci będzie czujnik naciągu paska..: http://obrazki.elektroda.pl/1873466900_1...
https://obrazki.elektroda.pl/8743032700_... https://obrazki.elektroda.pl/2968476700_...
To nie jest wina zegarów. Właśnie na odwrót, to jest wina zegarów. I można naprawić z powodzeniem.
Woda zwarcie w czujniku ciśnienia spalin. Tak coś kojarzę
A TOBIE nie chce się szukać czy nie masz czasu? Pierwszy link z internetu. https://www.defender2.net/forum/topic423...
Pytanie zadaje kobieta, więc "vorlog" nie musi ona wiedzieć czy to co jej powiedziano wystarczy do pomocy w ocenie. Natomiast Doroto, jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o ocenie musi Ci to sprawdzić mechanik na miejscu. Jeżeli możesz weź ze sobą do mechanika kogoś ogarniętego w tej tematyce, żeby Ci nie nawinęli makaronu na uszy i skroili na tym na...
Twój pin to 32264
Tak dla potomnych kostka jest na pięć pinów rezystor też ale to wejście na grubym przewodzie w rezystorze jest podwójne dlatego najlepiej te dwa przewody złączyć i podłączyć do tego jednego a kostka się nie przepali bo jeden pin jest za słaby i go przegrzewa dobra Rada dla kumatych przerabiam to często w ducato
Cześć, boxer II, schemat oświetlenie zewnętrznego.
Jak zdemontujesz lewy reflektor to będzie widać przekaźnik.
obok akumulatora - obok plusowej klemy, CAL4 a wymieniane byly na wyzszej wartości CAL5
Możesz mi kolego wytłumaczyć czego nie zrozumiałem ? lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. post #2 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... lub zrób to w oryginale za ok. 600zł - nowy, fabryczny klucz - scyzoryk z pilotem i immo.
wchodzi w trub serwisowy czyli: 1. uszkodzony ERG, (tylko na czas testu) można zaślepić 2. uszkodzona turbina. 3. problem z przepływomierzem powietrza.
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Tak,o taki chodzi.
Manualnej instrukcji nie ma. Tylko urządzeniem diagnostycznym. Dla mnie to dziwne, że na auto Cię stać, ale na serwis już nie. Tak nie można! Pojedziesz na serwis (nie tylko wymiana filtrów, tam jest cała lista czynności do wykonania) i po takim serwisie obsługa nastawia/zeruje wskażnik inspekcji/serwisu.
To nie masz zasilania ma przepływomierzu. Bezpiecznik pod kierownica na body tylko nie pamiętam który to dokładnie.
Ustawienie rozrządu sprawdzone?
Cześć, dzięki i gratuluję tematu. Problem z P20E8 rozwiązałem dodając szeregowo rezystor 10 kohm do czujnika temperatury nagrzewnicy (żółte przewody). Odczyt czujnika wynosił 330 omów. Teraz temperatura wydaje się prawidłowa w stosunku do temperatury otoczenia (około 30 ° C), system denox działa i prawidłowo wtryskuje AdBlue. Był to problem z czujnikiem...
czujnik róznicociśnieniowy?
Do analoga dysponuję tylko opisem dla modeli od 2002r do 2006r, czyli Boxer I.
One mają taki duży chyba obok skrzynki bezpieczników taka kostka z niebieska przesowka możliwe że świece spalone
Wymieniłem na nowe rezystor dmuchawy. Wszystko wskazuje że on jest winowajcą.
Podmień przepływomierz
Proszę: hasło WwW.elektroda.pl
Odkręcić rozrusznik i spróbuj zakręcić silnikiem.
Po lewej stronie jest gumowa gruszka pompuj aż będzie twarda ,żeby nie można było jest ścisnąć, wtedy odpalaj
2 opcje. Albo ktoś uderzył w pierścień magnetyczny, lub naleciało syfu, ale to mało prawdopodobne.
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
Tam nie ma żadnych cudów, blokada w koło wałka rozrządu, pasuje śruba ósemka lub siudemka, i druga blokada w koło zamachowe obok bagnetu przy krućcu wychodzącym z bloku.
Sprawdź wszystkie podciśnienia w pierwszej kolejności dość dokładnie .
Witam potrzebuję schemat instalacji elektrycznej peugeota boxera 2.2 HDi 120 KM. . Nic takiego nie istnieje, wiec nie znajdziesz. Komplet schematow, to ponad 300 stron A4. W ogóle nie załącza się sprężarka sterowanie na nią jest . A zatem sprezarka jest uszkodzona.
Sprawdź czy masz zasilania na sterowniku silnika.
Wylutować pamięć z BSI i odczytać programatorem,zamieścić tutaj wsad to podamy pin. Pozdr.
Sprawdź to https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
świece grzały się jakieś 25-30 sekund a stare jakieś 5-6 sekund dlaczego tak jest? Tego nie wiesz. To świeci się kontrolka. Musisz sprawdzić dwie rzeczy. Podłącz jakąś kontrolkę bezpośrednio pod świecę i sprawdź jak długo jest podawany prąd na świecę. Po drugie wykręć świecę i podłącz do prądu. Sprawdź w jakim czasie cała się rozgrzeje.
XD to może być dioda zenera 6,2V BZX99-6,2 6C to tranzystor BC817-40 Podmień te diody led tak przy okazji .
Da się,trzeba zastosowac silniejsze siłowniki.
Na silniku, bezp. F11
Czujnik temp. powietrza zassysnego.
Zostało ci jeszcze sprawdzenie ciągłości przewodu 72 a cewka przekaźnika i dla formalności zwarcie styków wykonawczych przekaźnika i sprawdzenie czy na 1 i 5 pokazuje się plus . Jeżeli nie wykryjesz w tych obwodach usterki i przekaźnik sprawny to sterownik silnika do wymiany.
peugeot boxer peugeot boxer stacyjka peugeot boxer czujnik
podwójny tekst selenowy bambino timer attiny13
gorenje piekarnik kuchnia indukcyjna modul zasilania
Nieregularne, skokowe obracanie się bębna pralki - przyczyny Wyznaczanie liczby odwrotnej w elektronice