https://youtu.be/1eYJkGEO0s8?si=HP_boEDh... 2002 - 2006 https://knigaproavto.ru/shemy/en/peugeot...
https://obrazki.elektroda.pl/8743032700_... https://obrazki.elektroda.pl/2968476700_...
Posyłam na priv
Sprawdź, czy nie brakuje mu prądu. Miałem identyczne objawy przy luźnej klemie w Boxerze i Ducato.
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
Tam wszystko masz na blokadach, plus, potrzebny Ci będzie czujnik naciągu paska..: http://obrazki.elektroda.pl/1873466900_1...
W tym miejscu umieszczę wszystkie informacje jakie udało mi się zdobyć na temat płytki SCR UNIT, podzespołów użytych do jej budowy itp. https://obrazki.elektroda.pl/2283783800_... Schemat blokowy: https://obrazki.elektroda.pl/4827650100_... Selective Catalytic Reduction (SCR) Jak działa blok SCR Blok SCR steruje pompą,...
Duży przekaźnik to drugi bieg wentylator a na dole pierwszy od lewej przy bezpieczników maxifuse to pierwszy bieg wentylator. Skrzynka bezpieczników jest taka sama od czasu fiata stilo
Manualnej instrukcji nie ma. Tylko urządzeniem diagnostycznym. Dla mnie to dziwne, że na auto Cię stać, ale na serwis już nie. Tak nie można! Pojedziesz na serwis (nie tylko wymiana filtrów, tam jest cała lista czynności do wykonania) i po takim serwisie obsługa nastawia/zeruje wskażnik inspekcji/serwisu.
Możesz mi kolego wytłumaczyć czego nie zrozumiałem ? lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. post #2 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... lub zrób to w oryginale za ok. 600zł - nowy, fabryczny klucz - scyzoryk z pilotem i immo.
obok akumulatora - obok plusowej klemy, CAL4 a wymieniane byly na wyzszej wartości CAL5
Pytanie zadaje kobieta, więc "vorlog" nie musi ona wiedzieć czy to co jej powiedziano wystarczy do pomocy w ocenie. Natomiast Doroto, jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o ocenie musi Ci to sprawdzić mechanik na miejscu. Jeżeli możesz weź ze sobą do mechanika kogoś ogarniętego w tej tematyce, żeby Ci nie nawinęli makaronu na uszy i skroili na tym na...
Kolego pewnie masz uszkodzoną opornicę dmuchawy, przemawia za tym fakt, iż dmuchawa pracuje tylko na 4 biegu. Przy okazji sprawdź filtr kabinowy (jeśli go masz), czy jest on czysty, bowiem od jego czystości zależy żywotność "urządzenia" sterującego dmuchawą.
Witam potrzebuję schemat instalacji elektrycznej peugeota boxera 2.2 HDi 120 KM. . Nic takiego nie istnieje, wiec nie znajdziesz. Komplet schematow, to ponad 300 stron A4. W ogóle nie załącza się sprężarka sterowanie na nią jest . A zatem sprezarka jest uszkodzona.
Tak dla potomnych kostka jest na pięć pinów rezystor też ale to wejście na grubym przewodzie w rezystorze jest podwójne dlatego najlepiej te dwa przewody złączyć i podłączyć do tego jednego a kostka się nie przepali bo jeden pin jest za słaby i go przegrzewa dobra Rada dla kumatych przerabiam to często w ducato
Woda zwarcie w czujniku ciśnienia spalin. Tak coś kojarzę
To nie jest wina zegarów. Właśnie na odwrót, to jest wina zegarów. I można naprawić z powodzeniem.
Odkręcić rozrusznik i spróbuj zakręcić silnikiem.
guzik ty moze czytaj co ludzie pisza a nie bez sensu posty nabijasz ze ma szerokie pole do popisu to kolega zapewne wie a busik to jak napisano boxer ale ty chyba masz problemy ze zrozumieniem textu. Co do robienia takiej instalacji to trzeba miec przedewszystkim tak jak juz jeden z kolegow napisal doswiadczenie w pracach modelarskich jezeli niemasz...
https://www.justanswer.com/peugeot/64l61...
Twój pin to 32264
wchodzi w trub serwisowy czyli: 1. uszkodzony ERG, (tylko na czas testu) można zaślepić 2. uszkodzona turbina. 3. problem z przepływomierzem powietrza.
Kolego czy udało ci się w końcu włączyć tempomat bo stoję przed podobnym problemem Pozdrawiam
Bez problemów, tylko do drzwi przesuwnych potrzebujesz styk do busa: http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.php...
Jak zdemontujesz lewy reflektor to będzie widać przekaźnik.
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Po lewej stronie jest gumowa gruszka pompuj aż będzie twarda ,żeby nie można było jest ścisnąć, wtedy odpalaj
świece grzały się jakieś 25-30 sekund a stare jakieś 5-6 sekund dlaczego tak jest? Tego nie wiesz. To świeci się kontrolka. Musisz sprawdzić dwie rzeczy. Podłącz jakąś kontrolkę bezpośrednio pod świecę i sprawdź jak długo jest podawany prąd na świecę. Po drugie wykręć świecę i podłącz do prądu. Sprawdź w jakim czasie cała się rozgrzeje.
XD to może być dioda zenera 6,2V BZX99-6,2 6C to tranzystor BC817-40 Podmień te diody led tak przy okazji .
czujnik róznicociśnieniowy?
One mają taki duży chyba obok skrzynki bezpieczników taka kostka z niebieska przesowka możliwe że świece spalone
To nie masz zasilania ma przepływomierzu. Bezpiecznik pod kierownica na body tylko nie pamiętam który to dokładnie.
Tam nie ma żadnych cudów, blokada w koło wałka rozrządu, pasuje śruba ósemka lub siudemka, i druga blokada w koło zamachowe obok bagnetu przy krućcu wychodzącym z bloku.
Tak,o taki chodzi.
2 opcje. Albo ktoś uderzył w pierścień magnetyczny, lub naleciało syfu, ale to mało prawdopodobne.
Proszę: hasło WwW.elektroda.pl
Sprawdź wszystkie podciśnienia w pierwszej kolejności dość dokładnie .
Cześć, boxer II, schemat oświetlenie zewnętrznego.
A TOBIE nie chce się szukać czy nie masz czasu? Pierwszy link z internetu. https://www.defender2.net/forum/topic423...
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
Czujnik temp. powietrza zassysnego.
Witam . Prawdopodobnie jest uszkodzony podgrzewacz paliwa ,zdejmnij zniego przwewody paliwowe połącz je i sprawdż jak bądżie zapalał. Miałem identyczne obawy, przez podgrzewacz dostawało się powietrze ,po lekkim nagrzaniu silnika ( podgrzewacz też się nagrzewa) nieczszelność znikała . po wymianie podgrzewacz wszystko ok.
Bez sprężynki i tłoczka.
Zostało ci jeszcze sprawdzenie ciągłości przewodu 72 a cewka przekaźnika i dla formalności zwarcie styków wykonawczych przekaźnika i sprawdzenie czy na 1 i 5 pokazuje się plus . Jeżeli nie wykryjesz w tych obwodach usterki i przekaźnik sprawny to sterownik silnika do wymiany.
Do analoga dysponuję tylko opisem dla modeli od 2002r do 2006r, czyli Boxer I.
Pod kierownicą jest przycisk mode, następnie dwa razy strzałka w górę.
A sprawdziłeś chociaż czy bezpieczniki są wszystkie ok. Zaczyna się od najprostszych rzeczy. Czyli czy na pompę po przekręceniu stacyjki dochodzi napięcie. Jak nie dochodzi to czemu, lub podać na krótko plus z akumulatora. i sprawdzić czy zapali.
Uszkodzony wtryskiwacz Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Nie koniecznie uszczelnienia chłodnicy oleju mają winę a ona sama. Należało by ją sprawdzić pod ciśnieniem i podgrzać do temperatury roboczej czyli 80-90 stopni. W tedy może ujawnić się usterka o ile właśnie tam jest.
pod lampą przednią
nie chodzi o to czy szczotki są długie tylko czy się bez oporów poruszają w szczotkotrzymaczu jeśli szczotka się zablokuje to póki dotyka wirnika to rozrusznik działa (nawet jeśli iskrzy chociaż trochę gorzej) a jeśli się już zetrze a siła docisku sprężyny nie jest na tyle duża żeby ją przesunąć to powstaje przerwa i nie kręci i jak w twoim przypadku...
Tak, ale ja mam tam tylko przekaźnik, jak go odłączę, to auto nie kręci rozrusznikiem. https://obrazki.elektroda.pl/5087265600_...
Sprawdź czy masz zasilania na sterowniku silnika.
Witam ten czujnik jest umieszczony w komorze silnika pod podszybiem w okolicy akumulatora ma on guzik który należy wcisnąć .
Musisz znależć ten plus, dwa przekaźniki bo z stopnie prędkości wentylatora, wentylator załącza czyjnik, jest na chłodnicy patrząć od strony silnika na dole po lewej stronie. Na przekaźnik musi iść masa i plus, sprawdż dokładnie bezpieczniki w komorze silnika po prawej stronie, jak nie pomoże to trzeba iść po kablach od przekaźnika idą te przewody dołem...
Wylutować pamięć z BSI i odczytać programatorem,zamieścić tutaj wsad to podamy pin. Pozdr.
immo na kompie tez ok, zreszta chyba jak immo blokuje to zapala i zaraz gaśnie a tu nic nawet raz nie tyknie (chyba ze ten ma inaczej) To nie jest VAG. Tutaj wcale nie odpali jak immo blokuje.
Ustawienie rozrządu sprawdzone?
Można się podłączyć pod światła,takim samym przewodem jakie idą do lamp.
Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar Coś chyba nie tak napisałeś to ciśnienie. Podejrzewam 250 i 1300 bar. Pompę sprawdzałeś?
Zobacz na przewody co idą do kompa i skrzynkę z bezpiecznikami bo w tych modelach woda z podszybia zalewa wszystko pod maską egr siada w pierwszej kolejności odłączyć tak z ciekawości Raz tak mi zalało skrzynkę że auto wyłanczałem biegami
To sygnalizacja uszkodzenia świecy żarowej nie płomieniowej
Na silniku, bezp. F11
W boxerze w skrzynce bezpiecznikow.
Sprawdź to https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Czyli jest nie od tego samochodu cos.Zrob ecu na douczenie,moze zadziała.A jak nie ecu na douczenie,odczyt bsi i sparowac go z kluczykiem na urzadzeniu np.Tango.Wtedy odpali na bank.
Trzeba inny np. PP2000 powinien zadziałać
W/g bazy Info-Tech dla D 9,5 l z filtrem. Nadmiar jest niezdrowy i będzie wypychany przez skrzynię korbową i pierścienie.
Widze ze masz jakis problem ze soba. Czujnik juz jest dawno podstawiony, dlatego sciagalem czynnik i sprawdzalem szczelnosc. W temacie jest pytanie o pinout , ty nie masz nic do wniesienia tylko swoje durne burackie uwagi. Jak lubisz isc na piechote w dobie interentu to sobie chodz na piechote, ja wole zarabiac pieniadze i zrobic w tym czasie 3 samochody....
Witam , szukam opisu pinów zaznaczonej wtyczki sterownika silnika http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Wymieniłem na nowe rezystor dmuchawy. Wszystko wskazuje że on jest winowajcą.
Podaj numer VIN, a ja podam numer OEM koła.
pompa na linke gazu czy elektroniczna Dodano po 2 jak na linke to z tyłu pompy jest elektro zawór musisz sie do niego dostac i dac plus i musi zapalic
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
zrób przy uczelnie zaworu i problem znikinie. Przerabiałem ten temat nie tak dawno. Żadne delphi nie poradzi tylko lexia. Dodano po 3 ps. mój boxer był z 2011r jeździł dość długo z tym problemem , echekt taki że tłoki wypaliło
Tak, dokładnie. Zdławiony przepływ przez co nie ma założonej mocy cieplnej. Ew zatkane węże ale to mało prawdopodobne.
Zanim zaczniesz kombinować z programowaniem zobacz jak wygląda złącze przewodów z immo pod pompą na belce poprzecznej na której jest chłodnica .Tam jest połączenie immo pompy z wiązką samochodu.Jeżeli jest zaśniedziałe zlutuj przewody na stałe.
PP2000 z odpowiednim adapterem na pewno podoła.
Pompa paliwa wymieniana ta podautem/w baku? Podlacz boxer pod kompa duzo podpowie. Sprawdz owy przelaznik pompy paliwa o ktorym piszesz. W 2.8 iveco ta pompa ma sie zalacxac przy kazdym wlaczeniem zaplonu.
A co dokładnie działo się w tej magistrali? Uszkodzony był jakiś sterownik czy wiązka?
Na dzwigni, do ktorej przychodzi linka biegu jalowego na zimno (nie linka gazu) jest sruba regulacji biegu jalowego, ktora koncem opiera sie o dzwignie stopu (jesli odsuniesz te dzwignie od sruby - silnik stanie). Wkrecanie tej sruby powoduje odpychanie dzwigni stopu i zmniejszanie obrotow. Linka elementu termicznego ciagnie dzwignie do oporu gdy silnik...
https://obrazki.elektroda.pl/4278623800_...
ponawiam czy ktoś rozwiązał problem? u mnie elektryczne szyby nie działają, ale centralny zamek działa. w module słychać cykanie (cewki przekaźnika) przy naciśnięciu przycisku otwierania/zamykania szyb ale szyby ani drgną. po podaniu zasilenia bezpośrednio na silnik szyby okno się otwierają. udało mi się sprawdzić, że moduł na silnik szyby stale podaje...
Procedura jest taka : Właciciel jedzie autem na przegląd i zglasza konieczność wymiany / narawy zegara .Dostaje kwit jedzie do legalnej firmy lub aso , która programuje lub wymienia zegar i wystawia kwit na wymianę na podstawie zgłoszenia o niesprawnosci/ konieczności wymiany , lub naprawy. Po wymianie jedzie się na przegląd gdzie diagnosta w cepik...
Zakupiłem Fiata Ducato z silnikiem 2.3 o mocy 150 KM.
Witam potrzebuje schemat skrzynki bezpiecznikow pod maską do Peugeot Boxer 2017 2.0 bluehdi z opisem przekaznikow cały internet przetrzasniety jest tylko opis bezpiecznikow czy ma ktoś taki opis ? Z góry dziękuję
Sprawdź czy podczas montażu skrzyni nie uszkodziłeś mocowania czujnika wału
Dpf pewnie poszedł na Ebayu od ręki. Dodano po 7 Czyli oddałeś z kontrolką jeżdżący, a dostałeś dymiący bez mocy i dalej świeci się check? Ja tu widzę dwa problemy: 1) Warsztat który wydał pojazd w takim stanie. 2) Właściciel który odebrał popsuty bardziej niż był.
Dzień dobry, może ktoś wie, jakie kolory idą po kolei we wtyczce przyłączomierza Boxer 2.2 HDI z 2007 roku, bo u mnie było już bez wtyczki poupychane kable i wysłały wszystkie (mam 4 kable). https://obrazki.elektroda.pl/5023752800_...
Cześć. Mógłbyś mi pomóc w podobnym temacie. Mam Peugota Boxera z 2016 roku z radiem z wyświetlaczem i chciałbym dołożyć kamerę. VIN to VF3YDPMFC12C17673. Z góry wielkie dzięki :)
Tylko taki mam http://obrazki.elektroda.pl/7876866500_1...
Winowajcą była pompa oleju
Witam, po ostatnich awariach i potężnych kosztach spowodowanych zapchaniem dpf-a przyszło mi na myśl dołożenie kontrolki / diody sygnalizującej, że jest aktywne wypalanie DPF-a czy w Peugeot Boxer 2.2 2013 Euro 5 jest to w ogóle możliwe ? Może ktoś montował coś takiego i mógłby się podzielić w co się wpiąć. Z góry dziękuję za pomoc.
Mam pytanie czy ktoś rozwiązał ten temat bo mam taką samą zagadkę do rozwiązania .
Peugeot boxer silnik AH03 co ile kilometrów należy wymienić pasek rozrządu (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot
Witam, mam Peugeota Boxera 2.2 hdi 130 KM silnik ford Euro 5 rok 2012 . Auto zrobiło ok 250 tys. i rozsypała się pompa oleju (wysypały się łopatki ) i zatarł się silnik oraz turbina . Czy miał ktoś taki problem ? Słyszałem , że na przełomie 2012 i 2013 r była akcia wymiany pomp olejowych wadliwych . Czy ktoś miał wezwanie do wymiany i jakie viny były...
Wtrysk stuka.
Witam kliknij na tą stronę wszystko jest ładnie opisane . http://public.servicebox.peugeot.com/ddb... Reinicjalizacja pilota zdalnego sterowania ☞ Wyłączyć zapłon. ☞ Włączyć zapłon. ☞ Nacisnąć natychmiast na przycisk zamykania ☞ Wyłączyć zapłon i wyjąć klucz ze stacyjki. Pilot zdalnego sterowania jest znowu aktywny.
Poszukuję instrukcji sam naprawiam Peugeot Boxer 2.8 HDI z 2005 r.
Problem rozwiązany, sterownik widział klucz i nadawny sygnał przez niego. Odłączony akumulator na 30 minut pomógł. Pozdrawiam Marcin
boxer peugeot peugeot boxer stacyjka peugeot boxer czujnik
astra błąd poduszki uszczelniacze zaworowe rozruchowy danfoss
głowica telewizyjna lampowa głowica telewizyjna
Czy fotele z Citroena Xsara Picasso C4 pasują do C3? Ikonki na desce rozdzielczej Peugeot 307 Diesel 2004