To sygnalizacja uszkodzenia świecy żarowej nie płomieniowej
guzik ty moze czytaj co ludzie pisza a nie bez sensu posty nabijasz ze ma szerokie pole do popisu to kolega zapewne wie a busik to jak napisano boxer ale ty chyba masz problemy ze zrozumieniem textu. Co do robienia takiej instalacji to trzeba miec przedewszystkim tak jak juz jeden z kolegow napisal doswiadczenie w pracach modelarskich jezeli niemasz...
Przebieg powtórzony po dwa razy w 0x000 i 0x010
Pytanie czy wszystko co zostało zregenerowane zostało to wykonane dobrze. Ja obstawiał bym zresztą błędy też sugerują na problemy z układem paliwowym. Proponuje dać do sprawdzenia układ paliwowy.
Używam tej piły, jest dość tandetnie zrobiona, ale za te pieniądze daje radę, mi chodziło przede wszystkim o wagę żeby była lekka i jest, pracuje nią po około 15 - 20 minut i pauza.
Rozwiązanie problemu nie lezy w czujniku lecz w wiązce ECU w okolicach lewego błotnika i puszki bezpieczników należy ją wysuszyć bo przyczyna takiego zachowania jest wilgoć w tej wiązce po przeprowadzeniu takiego zabiegu wszystko zaczęło działać bez problemy.
Dzień dobry na początek naprawdę kawal dobrej roboty za ten materiał jest bardzo przydatny !! mój problem boxerze 2017 2.0 bluehdi brak jakichkolwiek błędów tylko odliczanie kilometrów zbiornik pełny na full a kilometry spadają tak jak by nie było mocznika kontrolka od adblue świeciła cały czas i swieci niestety nie mogę stwierdzić co było wcześniej...
https://youtu.be/1eYJkGEO0s8?si=HP_boEDh... 2002 - 2006 https://knigaproavto.ru/shemy/en/peugeot...
Koło pasowe albo tulejka korbowodu ?
https://obrazki.elektroda.pl/8743032700_... https://obrazki.elektroda.pl/2968476700_...
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
Chodzi Ci o coś takiego: https://obrazki.elektroda.pl/6026801900_...
Duży przekaźnik to drugi bieg wentylator a na dole pierwszy od lewej przy bezpieczników maxifuse to pierwszy bieg wentylator. Skrzynka bezpieczników jest taka sama od czasu fiata stilo
Tam wszystko masz na blokadach, plus, potrzebny Ci będzie czujnik naciągu paska..: http://obrazki.elektroda.pl/1873466900_1...
Posyłam na priv
Manualnej instrukcji nie ma. Tylko urządzeniem diagnostycznym. Dla mnie to dziwne, że na auto Cię stać, ale na serwis już nie. Tak nie można! Pojedziesz na serwis (nie tylko wymiana filtrów, tam jest cała lista czynności do wykonania) i po takim serwisie obsługa nastawia/zeruje wskażnik inspekcji/serwisu.
Sprawdź, czy nie brakuje mu prądu. Miałem identyczne objawy przy luźnej klemie w Boxerze i Ducato.
Fiat ducato/jumper/boxer Silnik forda,notorycznie rozklejające sie koła pasowe które jeśli sie w porę nie zdiagnozuje przecinają osłonę rozrządu Zacinająca sie stacyjka Wieczne problemy z układem elektrycznym pękające/urywające sie kable Korodujące styki Dostęp do filtra paliwa dosyć dobry po zdemontowaniu lewego reflektora Wszystkie te atrakcje znajdziesz...
Dpf pewnie poszedł na Ebayu od ręki. Dodano po 7 Czyli oddałeś z kontrolką jeżdżący, a dostałeś dymiący bez mocy i dalej świeci się check? Ja tu widzę dwa problemy: 1) Warsztat który wydał pojazd w takim stanie. 2) Właściciel który odebrał popsuty bardziej niż był.
Możesz mi kolego wytłumaczyć czego nie zrozumiałem ? lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. post #2 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... lub zrób to w oryginale za ok. 600zł - nowy, fabryczny klucz - scyzoryk z pilotem i immo.
obok akumulatora - obok plusowej klemy, CAL4 a wymieniane byly na wyzszej wartości CAL5
Zdjąć osłonę gumową i wszystko zobaczysz.
Daj maila podeślę schemat.
Witam potrzebuję schemat instalacji elektrycznej peugeota boxera 2.2 HDi 120 KM. . Nic takiego nie istnieje, wiec nie znajdziesz. Komplet schematow, to ponad 300 stron A4. W ogóle nie załącza się sprężarka sterowanie na nią jest . A zatem sprezarka jest uszkodzona.
Woda zwarcie w czujniku ciśnienia spalin. Tak coś kojarzę
niebieski kabel jest pod drzwi
Jakie błędy zapisane w sterowniku?
Tak ,ale to loteria .Ostatnio robiłem ficomem i bez problemów gdzie DB miał problemy.
Pytanie zadaje kobieta, więc "vorlog" nie musi ona wiedzieć czy to co jej powiedziano wystarczy do pomocy w ocenie. Natomiast Doroto, jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o ocenie musi Ci to sprawdzić mechanik na miejscu. Jeżeli możesz weź ze sobą do mechanika kogoś ogarniętego w tej tematyce, żeby Ci nie nawinęli makaronu na uszy i skroili na tym na...
No jezeli zwarcie jest w klapie , a odepniesz przed miejscem/punktem zwarcia, to tak. Tylko wylacz zaplon, swiatla i znow zaswiec.
Rozrusznik, jak nie to dwumas, goscie co przywoza silnik na pace czasem maja jakies gratisy i podmianki od poprzednikow. A skoro robiles te motory to raczej ciezko zebys sie pomylil w czyms innym. Ja sam kiedys dostgalem do sprintera uzywany dwumas do montazu, wszystko wygladalo identycznie, szczesliwy zamontowalem nawet szybko a tu kuku motor stoi
Tak dla potomnych kostka jest na pięć pinów rezystor też ale to wejście na grubym przewodzie w rezystorze jest podwójne dlatego najlepiej te dwa przewody złączyć i podłączyć do tego jednego a kostka się nie przepali bo jeden pin jest za słaby i go przegrzewa dobra Rada dla kumatych przerabiam to często w ducato
Kolego pewnie masz uszkodzoną opornicę dmuchawy, przemawia za tym fakt, iż dmuchawa pracuje tylko na 4 biegu. Przy okazji sprawdź filtr kabinowy (jeśli go masz), czy jest on czysty, bowiem od jego czystości zależy żywotność "urządzenia" sterującego dmuchawą.
To nie jest wina zegarów. Właśnie na odwrót, to jest wina zegarów. I można naprawić z powodzeniem.
W jaki sposób mogę przeprogramować centralkę, aby uaktywnić tę funkcję? Zobacz [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/do... Może ta instrukcja pomoże.
Bez problemów, tylko do drzwi przesuwnych potrzebujesz styk do busa: http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.php...
"Sklejają" się styki przekaźnika w centrali. Tutaj, doraźnie może pomóc wymiana przekaźnika. Zapewne pracuje już dość długo na granicy obciążalności.
Jeżeli silnik jest dobry, to kolejnym elementem jest tranzystor sterujący - koło tego gniazda jest dioda i tranzystor na radiatorze - trzeba je sprawdzić. Najczęściej padają z powodu jednak problemów z silnikiem (szczotki, łożyska, większe opory pracy silnika).
Zasilanie czujników 3 odpowiada za czujnik ciśnienia różnicowego oraz czujnik pozycji EGR, zdejmij przewody z czujnika różnicowego i sprawdź czy w czujniku nie ma wody lub sprawdź ciągłość przewodów lub izolacje.
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
wchodzi w trub serwisowy czyli: 1. uszkodzony ERG, (tylko na czas testu) można zaślepić 2. uszkodzona turbina. 3. problem z przepływomierzem powietrza.
Tak, jeśli mówimy o uszczelniaczu w skrzyni biegów.
Witam mam problem z silnikiem 2 8 hdi w boxerze z 2002 roku, silnik gaśnie w czasie jazdy, wyjmę kluczyk przekręcam i wszystko zależy czy przekaźnik załączy (no własnie nie wiem co, przy przekręceniu stacyjki przekaźnik załącza....coś co buczy czas jakiś i gaśnie) czy nie to co w nawiasie, jak załączy to odpali jak nie to kręci i nie odpala, a przy...
czujnik róznicociśnieniowy?
Twój pin to 32264
Jak zdemontujesz lewy reflektor to będzie widać przekaźnik.
One mają taki duży chyba obok skrzynki bezpieczników taka kostka z niebieska przesowka możliwe że świece spalone
Sprawdzę również, dzięki za info. I tak wiem, bo mam starszego Ducato z 08 i też to samo miałem: dmuchawa i rezystorem cały czas problemy. Kupiłem nowszego, myślałem, że poprawili to, ale najwidoczniej nie, a nawet jest zrobione wszystko z gorszej jakości.
Proszę, instrukcja montażu i schemat podłączeń:
Czujnik temp. powietrza zassysnego.
Cześć, boxer II, schemat oświetlenie zewnętrznego.
dla tych ktorzy maja ten sam problem , w momencie jak silnik chodzi musi byc okolo 13-14 V , po wymianie kabelka masy jest pod lewym reflektorem problemy zniknely .
Kolego czy udało ci się w końcu włączyć tempomat bo stoję przed podobnym problemem Pozdrawiam
2 opcje. Albo ktoś uderzył w pierścień magnetyczny, lub naleciało syfu, ale to mało prawdopodobne.
Wyczyścić Map Sensor, kontrola wężyków podciśnieniowych od Pompy Vacum aż do turbo.
a stopki nie zostały pomylone? Taki efekt daje też na odwrót założona lub nie ta stopka Wiem może to nie na miejscu bo każdy tego pilnuje ale już się spotkałem z zamienionymi stołkami ich kolejnością przez przypadek
Proszę: hasło WwW.elektroda.pl
https://www.justanswer.com/peugeot/64l61...
Kolego podaj swój e-mail to ci prześle ten schemat
Tak wystarczy :)
Eeprom jest na swoim miejscu. To jest micro SMD
świece grzały się jakieś 25-30 sekund a stare jakieś 5-6 sekund dlaczego tak jest? Tego nie wiesz. To świeci się kontrolka. Musisz sprawdzić dwie rzeczy. Podłącz jakąś kontrolkę bezpośrednio pod świecę i sprawdź jak długo jest podawany prąd na świecę. Po drugie wykręć świecę i podłącz do prądu. Sprawdź w jakim czasie cała się rozgrzeje.
Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
Tam nie ma żadnych cudów, blokada w koło wałka rozrządu, pasuje śruba ósemka lub siudemka, i druga blokada w koło zamachowe obok bagnetu przy krućcu wychodzącym z bloku.
Po lewej stronie jest gumowa gruszka pompuj aż będzie twarda ,żeby nie można było jest ścisnąć, wtedy odpalaj
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
Sprawdź wszystkie podciśnienia w pierwszej kolejności dość dokładnie .
zawór pompy został przyuczony Nowy czy stary???
Zatem elektronika. Najpewniej defekt wiązki lub któregoś z konektorów. Może coś uległo uszkodzeniu przy przekładce?
XD to może być dioda zenera 6,2V BZX99-6,2 6C to tranzystor BC817-40 Podmień te diody led tak przy okazji .
Dokładnie tak. Ze świecami ostrożnie bo lubią się urywać.
To nie masz zasilania ma przepływomierzu. Bezpiecznik pod kierownica na body tylko nie pamiętam który to dokładnie.
Witam. Można by było sprawdzić przewód idący do kontrolki pod kontem zwarć. W Boxerach 2,2 HDI z tych lat często spotykałem się z różnymi usterkami, które spowodowane były złym podpięciem kabli rozruchowych. Uszkadzało to sterowniki, silniki wycieraczek itp. Sprawdź w pamięci błędów ECU czy nie ma tam czegoś więcej. Pozdrawiam.
Tak, ale ja mam tam tylko przekaźnik, jak go odłączę, to auto nie kręci rozrusznikiem. https://obrazki.elektroda.pl/5087265600_...
Witam.Ja rowniez dowymiany mam egr ,tak przypuszcam -kontrolka silnik swieci,auto kopci na czarno jak lokomotywa i do tego delikatnie przerywa...mimo ze sie wlecze,jako tako.Do polski ma 1200 km.Nie wiem czy sie tak tluc ,czy zamowic lawete.Samochod to jumper 2,2 hdi 120 rok 2008.
Dokładnie haczykiem do strony kabla. Czasem po wyciągnięciu do końca wtyczka rozpięta.
Do analoga dysponuję tylko opisem dla modeli od 2002r do 2006r, czyli Boxer I.
Witam . Prawdopodobnie jest uszkodzony podgrzewacz paliwa ,zdejmnij zniego przwewody paliwowe połącz je i sprawdż jak bądżie zapalał. Miałem identyczne obawy, przez podgrzewacz dostawało się powietrze ,po lekkim nagrzaniu silnika ( podgrzewacz też się nagrzewa) nieczszelność znikała . po wymianie podgrzewacz wszystko ok.
Wpisz je do centrali, zgubiła je, lub w trakcie walki wypisały się :D
A TOBIE nie chce się szukać czy nie masz czasu? Pierwszy link z internetu. https://www.defender2.net/forum/topic423...
Co do alarmu to proponuję Ci SEO, to solidny i bezawaryjny alarm. A central możesz również zamontować uniwersalny, napewno będzie taniej (wiele razy montowałem do Astry II uniwersalny central i działa 100/100).
Układ się nazywa UNSTER 00 i wysteruje każdym zamkiem z każdego alarmu. Tu http://www.amt.pnet.pl masz producenta, schematy i instrukcje. Kupić się chyba też da.
Napis CODE świadczy że sterownik jest zablokowany. Podobnie jak w Nissanach "LOCK MODE". Trzeba go odblokować (czyli nowy wsad do sterownika) i uaktywnić tryb kodowania kluczy. Po takiej operacji podłączasz sterownik i włączasz zapłon oryginalnym kluczem. Sterownik się go nauczy. (To metoda bez examinera). Można próbować examinerem, ale jeśli sterownik...
Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
jak wygląda sygnał na wyjściu (na wejściu nie polecam za duże U) no i problem uziemienia oscy itd.
Uszkodzony wtryskiwacz Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Pod kierownicą jest przycisk mode, następnie dwa razy strzałka w górę.
U mnie Autocom nie zdał egzaminu, Lexia załatwiła sprawę.
Te auta nie miały orginalnie takiej skrzyni. Może ktoś założył z poprzedniego modelu.
Połącz wąż zasilania chłodnicy spalin z wyjściem. I zobacz. W ten sposób wyeliminujesz jeden układ.
Nie koniecznie uszczelnienia chłodnicy oleju mają winę a ona sama. Należało by ją sprawdzić pod ciśnieniem i podgrzać do temperatury roboczej czyli 80-90 stopni. W tedy może ujawnić się usterka o ile właśnie tam jest.
Zostało ci jeszcze sprawdzenie ciągłości przewodu 72 a cewka przekaźnika i dla formalności zwarcie styków wykonawczych przekaźnika i sprawdzenie czy na 1 i 5 pokazuje się plus . Jeżeli nie wykryjesz w tych obwodach usterki i przekaźnik sprawny to sterownik silnika do wymiany.
Napięcie 230V jest kontrolowane przez AVR. Napięciem 12V nie rozpoczniesz ładowania, gdy nie obciążysz gniazd 230V (przynajmniej mój generator tak miał) - bo przy nieobciążeniu 230V masz mały prąd wzbudzenia wirnika i napięcie "12V" może mieć 10 - 12V (po wyprostowaniu!), a do ładowania trzeba 13,5 V? 14,4 V? Nie ma tak, że któreś napięcie jest pierwsze,...
Nie eliminuje całego układu, tylko zazwyczaj jego uszkodzoną gałąź. To jest system bezpieczeństwa i jeżeli tylko może pracować poprawnie to pracuje poprawnie (nie może z byle powodu przejść w tzw. tryb serwisowy i się wyłączyć).
Zrob zdjecie, bo cos nie tak. Cylinder stalowy zakonczony na dole gumowa koncowka, ktora zamyka doplyw paliwa. Wszystko "polozone" na plaskiej powierzchni z otworem zasilajacym w paliwo. Powinien wyjsc bez wysilku.
O ile dobrze pamiętam , ten model to był alarm typu compact w czerwonej obudowie. Z obudowy wystawały krótkie pętelki przewodów do przecięcia w trakcie konfiguracji. Być może żeby nie izolować końcówek, ktoś odciął resztki pętli przy samej obudowie. Do sterowania centralnym zamkiem z Boxera, potrzebny jest odpowiedni interfejs, który zamienia zbocze...
Silnik na nikasilu? To będzie bardzo ciężko, o ile w ogóle, naprawić. Pogooglaj się z hasłem "subaru engine rebuild". Jest w sieci trochę materiałów i firm, które to profesjonalnie robią.
pod lampą przednią
przewod ten jest podłaczony do rury wlewu oleju z boku rury jakies 8cm od korka wlewu masz wystajacą koncowke
nie chodzi o to czy szczotki są długie tylko czy się bez oporów poruszają w szczotkotrzymaczu jeśli szczotka się zablokuje to póki dotyka wirnika to rozrusznik działa (nawet jeśli iskrzy chociaż trochę gorzej) a jeśli się już zetrze a siła docisku sprężyny nie jest na tyle duża żeby ją przesunąć to powstaje przerwa i nie kręci i jak w twoim przypadku...
peugeot boxer problemy centralny zamek boxer problemy peugeot boxer problemy kluczyk
przekrój kabla tabela bezawaryjna pralka wymienne łożyska domofon bticino
liebherr zamrażarka stilo bezpieczniki
Świecące diody w suszarce Candy Smart Touch - co oznaczają? Spalenie silnika 400/690V po wymianie z 230/400V