Pewnie masz mało płynu hamulcowego.
Zobacz czy odpuszczą jak odepniesz przewód podciśnienia serwa. Czy pompa - luz jałowy-ustawiona odpowiednio?
Zapowietrzone hamulce.Sprawdź czy nie uchodzi płyn hamulcowy.Jakby to było servo to pedał hamulca byłby sztywny a nie miękki.Być może uszczelki w pompie hamulcowej.Sprawdź czy się nie poci.
Jak serwo ma uszkodzoną membranę to hamulec trzeba mocniej wciskać ,powodzenia.
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa i szczelność serva od hamulców.
Skoro niedawno Robiłeś przegląd i miało być wszystko w super stanie, to jak można zaufać diagnoście na temat stanu zawieszenia jeżeli nie zauważył braku hamulca w jednym z kół?
Miałem podobny przypadek. Podczas hamowania było czuć benzynę. Jak się okazało była mała nieszczelność w serwie hamulców i tamtędy wpadał do kabiny zapach benzyny. To może mi coś podpowiedzieć po odpalaniu pedał hamulca jest twardy dopiero po ponownym naciśnięci jest normalny.
Powiem Ci, że jesteś co najmniej dziwny.. Ale pamiętam Cię, że wszystkie posty na elektrodzie od kilku lat w jakich Cię napotkałem kończyły się kłótniami. Jak piszę, że wcześniej tak nie było a teraz jest to próbujesz mi wmówić, że wcześniej też tak było. Peugeot to mój 5 samochód, dodatkowo samochody żony, służbowe którymi jeździłem to na około 20...
jak dbasz o fiat to sie odwdzięczy, tata jeździ une-m 1.0 z 97r, przejechane 80 tyś, jedyne problemy były z hamulcami i ranty drzwi były robione
Z czytaj błędy,podaj ich kody , wężyk od hamulca mógł się przetrzeć samoistnie lub podczas wymiany wahaczy źle go ułożyli i się przetarł (bardziej prawdopodobne). Lepiej poszukaj innego mechanika.
Mam problem. Już trzeci raz pęka mi przewód giętki z przodu od hamulca w fiat brawa 1/6 1999r bez abs. Różne koła prawe i lewe. Jest to dość niebezpieczne proszę o rade
Nie rozumiem pytania o ASO? Klocki jak klocki, pytanie tylko czemu zostały zamontowane na uszkodzoną tarczę (bo tarcza którą widać w tle nadaje się do przetoczenia albo najlepiej do wymiany). Zacisk również skoro doprowadził do takiego stanu tarczy (około połowa klocka tylko trze o tarcze, reszta tarczy zdążyła zardzewieć). Mnie sytuacja z tymi klockami...
A więc tak dziwna sprawa z moją Brava a mianowicie. Wymieniłem wahacze, końcówki drążków kierowniczych bo były już tak wybite że aż wstyd. A stukanie nie ustało. byłem na sprawdzeniu zawieszenia (bo darmowe) i brak jakichkolwiek luzów. I czytając sobie różne fora i posty ludzi zastanawiam się czy winne nie jest łożysko i poduszka amortyzatora. Trzaski...
Zatem pytanie jak długo masz ten samochód. Prawdopodobnie tak ma być. Otóż ABS ma określony czas reakcji. Szybkie naciśnięcie to uruchomienie hamulców z pełną siłą. Po zadziałaniu ABS ten dopasowuje układ hamulcowy do warunków, czyli na lodzie zupełnie zwolni nacisk. A szarpnięcia pedału to właśnie działanie ABS.
Witam. w moim fiacie brava 1,9 jtd 2001 po wymianie przegubów pali sie komntrolka ABS i od Ręcznego(zapala sie po przejechaniu kilku metrow).podlaczlem auto pod komputer i dwa przednie czujniki nie pokazyhwaly predkosci kola. czy to wina czujnikow czy moze lozyska???. dziwne zeby czujniiki padly dwa na raz.
Chwile temu dzwoniłem do serwisu Boscha Pawlik czy coś takiego, koszt czyszczenia tam do 100, a kompleksowa regeneracja 350 za sztukę, co jest niestety ponad budżet(bo bym od razu 4 robił). Właśnie przed chwilą wyjąłem wtryski wszystkie aby sprawdzić numer końcówki dla pewności dla każdym i je zaraz wkłądam z powrotem i auto leci w trasę, z tego co...
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Co do Bravy. Ostatnio zostały wymienione tarcze i klocki hamulca, dlatego wiąże się z nią na dłużej (minimum rok), do tego w sobotę bez żadnego zająknięcia przeszła przegląd. Planuję zabrać się za pojawiające się bąble rudej na progach, których całe szczęście nie ma za dużo. (przy wymianie podnoszona na lewarku, przód...
Witam po długiej przerwie. Temat jest nadal aktualny. Dzisiaj miałem chwilkę i pomierzyłem kompresję: 1 - 18 2 - 7 3 - 11 4 - 11 To był pierwszy pomiar i od razu zrobiłem drugi - wyniki po około 11 na każdym. Za duże ciśnienie na pierwszym jak sądzę może być wynikiem nienabitych popychaczy, za małe ciśnienie na drugim jak sądzę podparty zawór. Silnik...
Witam, jako że użytkownicy tego forum często udzielają trafnych porad, zgłaszam się po nią ponownie. Tym razem chciałbym zapytać o poradę przy kupnie auta. Obecnie jeżdżę 16-letnim Fiatem Brava 1.2 16V, który ewidentnie kończy swój żywot. Poszukuję czegoś podobnego, tylko lepszego. Tzn: - Silnik koniecznie benzynowy, raczej o niewielkiej pojemności...
Eidems - nie chodzi mi NOWE z salonu tylko inny nowszy egzemplarz, dopowiadasz jakieś dziwne rzeczy których nawet na myśli nie miałem. Ostatnio robiłem dokładnie taką padake i właśnie wtrysk siadł, co się okazało 2 były nie od tego modelu (auto 105 km a wsadzone od 130 konnego) i poszły w sumie 3 szt. do wymiany, używki wsadzone i śmiga do tej pory,...
a to by się kolego nawet może i układało w całość- bo hebel mam twardawy i nie hamuje mocno-z piskiem np nie da rady sie zatrzymać, ogólnie słabe hamulce i wlasnie też kminiłem że może serwo coś nie trybi. hmm muszę się dokładniej przyjrzeć gdzie to idzie bo nie mogę wyczaić tej rurki
wiec zrobiłem tak odpiołem wtyczke zadna kontrolka mi sie nie zapaliła (wtrysku) . Takimi sposobami możesz mieć problem, a po za tym duże spalanie bierze się z wielu czynników , jeden z nich to nawet niesprawne hamulce , nie mówiąc już o sposobie i stylu jazdy. Pokuś się może o rzetelną diagnozę, o jej wyniku poinformuj , a dostaniesz na pewno pomocną...
Witam. Co może być przyczyną, że pedał hamulca czasami na zimnym silniku po rozruchu jest twardy, hamulce hamują jak na wyłączonym silniku. Po wyłączeniu i uruchomieniu silnika wraca wszystko do normy. Zdarzyło mi się to 3 razy do tej pory, nigdy pod rząd, tak mniej więcej co 30-40 uruchomień silnika (ta regularność to raczej przypadek :) ) Przewód...
brava brava radio brava brava rozrząd brava brava
falujące niskie obroty kosiarka mikrotik firewall filter ademco express
babcia komputer sterownik movera
Silniczek A240411532112 – który pin to zasilanie, a który masa? Identyfikacja wyprowadzeń Valeo A24041153212 – podłączenie zasilania i masy silniczka żaluzji chłodnicy