Auto idzie na sprzedaż. Temat nieaktualny
Gdzie się ta cewka uszkodziła? Na pierwotnym? Wtórnym? Rozsadziło ją, dostała przebicia?
Nie znam na tyle dobrze tego sterownika, żeby odpowiedzieć na pytanie jak się zachowa po wykryciu awarii cewki (nowsze sterowniki w tej sytuacji odłączają wtryski na cylindry obsługiwane przez uszkodzoną cewkę), starsze z kolei nic nie robią.
Sprawdź cewkę zapłonową.
przeczyściłem i przepłukałem, wymieniłem też cewkę
Prawdopodobnie iskra gdzieś ucieka. Cewka ?
wyszło na to że padła półroczna cewka, po założeniu nowej wszystko się uspokoiło.
Czasami są gubione zapłony. Nie jest tego wiele ale jednak. Całe WN oprócz cewki zostało zmienione i właściwie, to tylko tej rezystancji cewek mogę się przyczepić.
Cewka. Przerabiałem podobny problem w fiacie bravo. Wymiana cewki pomogła, z tego co wyczytałem padają one dosyć często zwłaszcza na gazie. Optymalnym rozwiązaniem byłoby podmiana na chwilę aby się upewnić.
Poszukuje serwisu lub osoby prywatnej która naprawia cewki od żelazka Na cewce wypisane są takie dane: Brescia,Italy,Valve serie 6000, 230 Vac 50 Hz; 8.3 VA ED 100%,TF:160°C,TA:80°C,P=0.02÷16MPA,Class... "H"
No nie wierzę. Transponder jest w kluczyku i to z niego czyta (cewka na stacyjce) immo. Jak go nie ma albo jest uszkodzony, nie odpali. Rozumiesz tak?
Dzieki za rady, napewno to posprawdzam...powiedzcie jeszcze prosze w jaki sposob mam sprawdzic czy cewka jest sprawna?
Bylem wlasnie w BRC i nic niepomogli mi na to, pojechalem do innego to jest juz troche lepiej po przelaczeniu na gaz z 2 min jest probelm z obrotami a potem jest juz ok, ale nadal nieznam przyczyny mozliwe ze jakas cewka siadla
sprawdż cewkę immo lub klucz
Szczelność dolotów, ewentualnie zamienić wtryskiwacz tak jak cewki zamieniałeś. Reszta warsztat, pomiar kompresji i szczelności silnika, oscyloskopowy podgląd sterowania wtrysku i cewki.
Nie, zapłon w tym samochodzie nie podlega żadnej regulacji. To są dwie cewki dwubiegunowe w jednej obudowie.
Immo odcina tylko wtryski także iskra powinna być. Spróbuj podmienić cewkę, może cewka padnięta?
wymień tą cewkę poprostu.To powinno zakończyć ten wątek.
Witam. Mam problem ze słabym silnikiem w bravo 1.8. Po zmianie panewek auto straciło moc. Buja sie tak jakby to było 1.8 8v a nie 1.8 16v. Jak mu dam cały gaz to tak dziwnie buczy. Mam pewne obawy czy to nie cewka. Niby jak sprawdzałem to na niskich obrotach pali na wszystkie cylindry bo jak odłączałem po jednej cewce to była różnica w pracy silnika....
Tak, świece, przewody były ze sklepu, który posiada tylko i wyłącznie części NGK. Do innych samochodów wiele lat brałem części z tego sklepu i było w 100% ok. Nie wiem, może to termostat i cewka? Co o tym myślisz?
Na początek rozwali cewkę. Jeżeli jest ten sam motor co w bravo to musi kol ssący wykręcić.
Złącza, złacza , złacza.... Koło komputera, czujników, pośrednie kostki na instalacji. Cewka zapłonowa/ cewki (nie pamietam tego silnika) sprawdzane pod katem pęknięć obudowy. Na poczatek trzeba zostawić sprzęt za 70 tysiecy a pobawić się spryskiwaczem do wody za 2 zł. Opryskać pracujacy silnik dokładnie i wychwycić gdziew woda powoduje nierówną pracę....
Podjechać na diagnostykę, kiedy były zmieniane przewody wysokiego napięcia, świece, czy była sprawdzona cewka wysokiego napięcia, sprawdzić poprawność działania sondy lambda.
Witam. Mam identyczny problem w bravo 1.6 98'. Sprawdziłem rozrząd, nowa cewka, kable, świece. Kupiłem też używaną przepustnicę zamontowałem i to samo. Odstawiłem do serwisu i twierdzą że to przepustnica ale nowa z wymianą to 1000 zł. Sam nie wiem co robić. Nie udało ci się znaleźć rozwiązania tego problemu? A propos silnika krokowego to jest od już...
[url=http://www.motoallegro.pl/item96398... zapłonowa to masz cewkę (czarna kostka, pudełko w którym kończą się kable zapłonowe), te kable co idą od świec.
...podział min. 4500-5000 hz. z jakim głośnikiem to łączysz? Niesamowite. Najpierw doradzasz cięcie a następnie pytasz z jakim głosnikiem? Bravo. A dla czego nie 2.5kHz? :idea:
Tam nie ma aparatu tylko cewka i czujnik na kole pasowym. Czujnik zmieniany. Cewka też. Auto chodzi jak chce. Dziś ok jutro gaśnie co kawałek... Podpowiedzcie coś bo brak już sił...
Autko na benzynie nie pracuje na 1,4 cylindrze (brak wtrysku). Na testerze wychodzi błąd uszkodzona cewka 1,4: sonda lambda: uszkodzenie komputera. Po skasowaniu pojawiaja się te same błędy. Cewka była podmieniana. Uszkodzony i wymieniony był tranzystor od cewki ale cylindra 2,3. Co wy na to Pozdrawiam.
Znalazłem fragment schematu elektrycznego, sprawdź czy masz na nich napięcie, nimi steruje przekaźnik T2 (wg tego schematu jakim dysponuję), Wyprowadzenia opisane jako 30 i 87 to zestyk, po podaniu napięcia na cewkę powinien zamknąć obwód podając napięcie z aku i reagując załączeniem świateł. 85 i 86 to cewka, jest załączana z przełącznika. Przekaźnik...
Podmień cewkę na inną - będziesz miał 100% pewność że Twoja jest sprawna. Druga sprawa - mógł polecieć w sterowniku driver sterujący cewką - ostatnio robiłem Bravo z taką usterką - wymiana jednej części w sterowniku silnika rozwiązała problem.
Witam,kiedyś miałem podobny problem tyle że z silnikem 1.2 16v no i oczywiście podłonczono go w serwisie pod komputer i tam mechanik stwierdził ze na 99% wtryskiwacz,wiec kupiłem (300 zł szt.)pojechałem do znajomego mechanika i okazało się ze cewka zapłonowa do wymiany a wtryskiwacze wszystkie są ok.Wiec radze ci jedz na jakiś szrot przełóż cewkę z...
Witam Padła mi cewka 0 986 221 004 w hyundai lantra 1.5 ,a mam z fiata bravo 0 221 503 407 pytanie moje jest następujące, czy będzie ona pasowana do lantry i jak podłączyć kabelki w obu przypadka jest ich trzy? chodzi mi tylko o pasowanie elektryczne, bo mocowanie jest inne, ale to nie problem, proszę o informacje na ten temat, K.
To prosty silnik i cudów tam nie ma. Cewka podchodzi nawet z poloneza caro plus, też jest na boschu. A wałki leciały, czy to w bravo/brava 1,4, siena.... Zazwyczaj na czwartym cylindrze.
dzisiaj sprawdzony problem ponownie... padla jedna cewka... teraz tylko pozostalo czekać na nią i ją wymienić... pytanie: czy mogę jeździć na 3 garach?? na tym 4tym nic nie porobi się z kompresją?
Witam Sprawdź cewkę zapłonową. Prawdopodobnie któraś para celindrów nie pali. Jak miałem kiedyś fiata 1.6 to coś w środku cewki źle kontaktowało i objaw miałem identyczny :-) Pozdrawiam SP
Jak w temacie, kręci, ale nie odpala, 0 reakcji, wykręciłem świecę i przyłożyłem do masy, nie daje iskry, na pych o dziwo odpala - gdzie szukać przyczyny? Jak odpali się na pych, a potem zgasi to odpala jakiś czas normalnie. Nie było nic wymieniane. Czytałem, że to może być np czujnik położenia wału, wiązka wn lub cewka, pytanie jak sprawdzić bez wymiany...
Witam Mam następujący problem otóż w bravo 1,6 90km 96 r z instalacją II generacji przez kilka pierwszych kilometrów na gazie (na początku było to 1-2 kilometry teraz 7-8) falują obroty i często gaśnie po przejechaniu tych kilku kilometrów wszystko chodzi idealnie, na to zjawisko nie ma wpływu czy silnik ciepły czy zimny np. gasze silnik przy temp....
wnioskujac po opisie aparatu jest to raczej w pelni cyfrowy aparat prawdopodobnie z serii Bravo czyli dwukanalowy programowany dla 4 czestotliwosci. Potencjometr dziala rzeczywiscie w niewielkim zakresie gdyz tylko + - 6dB, a to tylko dlatego zeby uzytkownik sam nie przedobrzył ani w dół ani w góre. Pojemnik na baterie jest zarazem wlacznikiem dlatego...
pompa pracuje cewka sprawna (ok 0,7 oma pierwotne czyli trochę więcej niz powinno ale zapięta do innego pracuje prawidłowo), alarm (odcięcie zwarte na krótko zresztą na gazie też nie pracuje.
to samo się zrobiło bo drgania się niosą po karoserii, najlepiej jest wyjąć radio, i podłączyć się omomierzem do kości głośnikowej iso, tak by mierzyć opór między masą a kolejnymi głośnikami, trzaskając przy tym drzwiami. i będziesz wiedział na którym głośniku będzie pojawiało się zwarcie do masy. Dodam jeszcze ze w Fiatach lubią sie psuc same głośniki,...
witam, fiatcik nie rowno pracuje na wolnych obrotach zupelnie tak jak by miał swiece do wymiany i podczas jazdy chwilowo traci moc na kazdym biegu w danym zakresie obrotów nie wiem jakich bo auto nie posiada obrotomierza:) pojechalem na kompa okazało sie ze czujnik polozenia wału jest trafiony, zalozyłem noweczke problem jest ten sam, dzisiaj wymienilem...
Witam. Pytanko odnoście Fiata Bravo z silnikiem 1.4 12V 1997r. Poniżej 2 tyś. obrotów silnik chodzi jak by palił tylko na trzy cylindry. Zostały wymienione kable w/n oraz sprawdzona cewka, na każdej świecy jest ładna iskra. Diagnostyka fejsem KKL też nic nie wykazała. Jak się nagrzeje to ciężko odpalić silnik. Po wymianie kabli w/n lekko się poprawiło...
W aucie wymieniony został Bendiks i cewka zapłonowa. Do wymiany mam jeszcze reduktor z którym jade jutro, świece i przewody.. Ta temperatura może być z tym związana? Po wymianie tego, możliwe że wszystko będzie ok?
Nie wyświetla się czerwona marchewka na tablicy rozdz. podczas jazdy ani inna kontrolka. Wieć raczej żadnego błędu nie będzie trzymał w pamięci diagnostycznej Jak sprawdzić poprawność działania komputera na interfejsie? Patrząc na parametry pracy i porównując je do danych jakie powinien pokazywać procesor. Błąd zgłosi jeśli parametr rażąco odbiega...
Centralka al 700 jest bardzo podatna na zakłucenia pochodzące z układu zpłonowego. Często uszkodona cewka zpłonowa lub sama bilskość montażu centralki w okolicy elementów generujących wysokie napięcie powoduje takie efekty. Pewnie niebawem padnie albo cewka albo centralka. Dodano po 2 Nigdy wcześniej tego nie praktykowalem ale przyszedł mi na myśl ekran...
Jeżeli szuflada ma wtyczkę DIN to na pewno nie jest do tej kasy, i szkoda twojego kombinowania, rozbierz szuflade i popatrz czy w środku jest sama cewka bez żadnej elektroniki czy jest płytka z elektroniką jeżeli jest to jest to szuflada aktywna , i tu niestety nie wiem jakie szuflady pasują do Handy choć jeżeli jest RJ to podejrzewałbym aktywne na...
Witam serdecznie! Mam poważny problem dotyczący mojego fiata bravo 1.6 16V + LPG 98r. Otóż faluje mi na obrotach, na biegu jałowym a czasem przy hamowaniu i zmiane biegu sie na nich zawiesza. Dotyczyło to zarówno gazu jak i benzyny. Teraz gaz jest odłączony całkowicie a usterka i tak nie ustępuje... W samochodzie były wymieniane: filtr paliwa i powietrza,...
Witam! Temat wraca do łaski. Niestety po wymianie: - nowy olej, filtr oleju, filtr powietrza -nowe świece, przewody wysokiego napięcia, cewka zapłonowa -nowa chłodnica, wentylator i termostat Samochodem szarpie podczas ciapy i deszczy na drodze. Było ok, ale znów coś nie tak (cewka stara była pęknięta na izolacji i w 5 innych miejscach), myślałem, że...
nie czepiał bym się immo skoro kontrolka gaśnie rozumiem że napięcie na cewce zapłonowej w chwili rozruchu, sygnał sterowania cewką i sygnał czujnika położenia wału korbowego sprawdzone...
Możesz jeszcze sprawdzić na cewce z CC lub podobnego Fiata Wszystkie cc 700 900 i 1100, seicento , fiaty palio bravo marea mają cewki 0.8 Om czyli elektroniczne i się spalą przy platynce i wypali platynki. 2 cewki 6v nie dadzą rady bo jedna z nich nie będzie mieć masy. Za to można dać tymczasowo dwie cewki 4 Om ale skróci to życie aparatu.
Tam jeszcze cewki lubiły padać, pomijąc kwestie mechaniczne tych mało udanych silników.
Każda maszyna przy próbie nabicia, powinna wpierw zrobić próżnie, wtedy wyjdzie czy układ jest szczelny i czy wystarczy wyłącznie nabić. Kolego, jestem dwa tygodnie po kursie i wg obowiązujących przepisów każde nabicie klimy powyżej 40 gram (około 30 gram wchodzi w przewody serwisowe) musi być połączone z naprawą klimy. W rodzinie jest bravo 96' i...
Witam wszystkich,mam wielki problem z moim Fiatem Bravo 1.6 16v 103km,chodzi o to że wczoraj odebrałem samochód z warsztatu,była wymieniana uszczelka pod głowicą,tyle że po tej naprawie silnik pracuje prawie jak traktor i strasznie się trzęsie, drgania przechodzą na cały samochód i jakby trochę falowały obroty, dodam, że przed oddanie do warsztatu mocno...
Witam Fiat Bravo 1.4 12v jednopunktowy wtrysk. wymieniony czujnik położenia walu bo stary sie zepsuł. później oddany na gwarancje nowy czujnik bo komp wskazywał ze jest uszkodzony. po 3 tygodniach odzyskałem nowy czujnik,. dziś zamontowany i dalej to samo. Zapala sie kontrolka wtrysku i na examinerze fiatowskim pokazuje błąd czujnika położenia wału...
A u mnie wina jest po stronie cewki, ma przebicie
Biały dym to oznaka wypalania się dpf-a .Błąd jaki ci wyskakuje to przepływomierz ale zdarza się że egr potrafi namieszać bo koputer analizuje współpracę egr z przepływomierzem.Rozbierałeś cewkę sterującą egr-em .Sworzeń elektromagnesu musi chować się cały http://obrazki.elektroda.pl/4894495400_1...
Mr. CEWKA: tak .. masz MP3 PLAYERA ... monofonicznego.. i do tego baardzo cichego ... Wystarczy kupić ORYGINALNE słuchawki i MP3 gra stereo. Oryginalne, bo żadne inne odpowiedniki nie mają odpowiednio wyprowadzonych styków (a tych jest zdaje się 4 lub 5 (bo jeszcze zewnętrzna "koronka" jest stykiem) choć wtyk zbliżony do micro-jack 2,5). Powiem tyle...
Odczyt błędów nie wskazuje nic. Odłączenie lambdy wywala od razu błąd. Zmieniłem na poprzednia i od razu po odpaleniu wywala błąd i tegratora oraz lambdy zwarcie z masa. Czujnik MAP(F) (w kolektorze odlotowym) pokazuje chyba 1.60-1.70V na wolnych obrotach jeśli dobrze kojarzę. Zastanawiam się czy to nie jest przykładowo problem z podawaniem benzyny....
sprawdzałem istalacje ok , zasilania i masy które dochodzą do sterownika ok i zasilania i masy które dochodzą do głównego przekaźnika i brak jednej sterującej masy która załącza plus do pompy paliwa , wtrysków , cewki ...
bravo... ja mialem zamiar zrobic takie cos z tonsilem 25/80/3 ale niestety nie wiem jak odkleic magnes... ten klej trzymający go jest bardzo mocny- oczywiscie mowie o nabiegunniku bo ten juz jest zardzewialy i oryginalna cewka trze... take musze odkleic magnes i wytloczyc nowy nabiegunnik ew kupic. w kazdym razie 5+/6 - nie lubie tego typu membran
Witam Własnie tak mnie tknęło, skoro na gazie szedł do czerwonego pola to układ zapłonowy świece, kable WN, cewka i sterownik ECU jest OK, nawet czujniki, przynajmniej ich częśc. W sobote chce wyjac pompę, przeczyścic, filtr paliwa sprawdzic, wymienic, wtryski wyjac. Macie jakies rady w jaki sposób wyjąc i wyczyscic wtryski?W moim oplu to robiłem i...
Jak dobrze pamiętam to za schowkiem
pojechałem do renomowanego ale drogiego elektryka ("Polak" Wrocław).Jak zwykle najgłupszy z możliwych problem.Przyczyną była bardzo mało widoczna wypalona maleńka dziurka w fajce kabla.Przy okazji wymienił nowe świece na nowsze ale już nie protestowałem ,bo miały ślady po iskrach na porcelankach.Na wszelki wypadek przeczyścił przepustnicę.Naprawa z...
Napięcie na FS/DIS wynosi 1.25V zarówno w trakcie normalnej pracy jak i podczas zawieszenia (utraty napięcia na mosfetach). Zaobserwowałem, że gdy jeszcze nie zdąży się wywalić, przy przyłożeniu sondy miernika do FS/DIS wydobywa się lekki szum, jakby cewka jakaś, ale naprawdę cichy. Po zawieszeniu nie ma tego dźwięku przy przyykładaniu sondy do FS/DIS....
No dopisałeś , że nie ma iskry i świece są suche . To zmienia postać rzeczy - przekaznik główny , włącza zasilanie cewek i wtrysków.
Walczę u siebie od pół roku z identycznym problemem we Fiacie Bravo 1.6 16V + sekwencja. Zauważyłem że u mnie problem ten jest ściśle powiązany z temperaturą silnika. Na zimnym jest ok. Problemy zaczynają się po jego lekkim rozgrzaniu czyli przy temp. ok. 40 stopni, a kończą w momencie gdy silnik nabierze optymalnej temperatury pracy. Błędu czujnika...
ja mam tez problem z ustawieniem staga-50. mam brave 1.6 16V w tej chwili mam takie ustawienia ale niewiem czy sa ok. Moze ktoś mi pomoze.. Typ cewki - Cewka na 2 cyl. Sygnał cewki - 0-5V Typ TPS - Przełacznik Próg TPS - 0.26 http://obrazki.elektroda.net/59_12002551...
Auto po odpaleniu rano chodzi jak traktor, obecnie odpala chyba tylko na 2 garki.Nie trzyma obrotow. Poczatkowo wystarczylo nagrzac silnik na posotoju i na cieplym bylo ok. Aktualnie rowniez na cieplym gasnie. Wymienilem juz: - kable zaplonowe oraz swiece - cewke zaplonowa magnetti marelli, co troche mnie dziwi na uzowjeniu pierwotnym na obu cewkach...
Na cewce masz oznaczenia cylindrów wg kolejności zapłonu. http://obrazki.elektroda.pl/5844059900_1...
Podobno zanim ją kupiłem była u specjalisty w Makowie Mazowieckim no i on jej poustawiał wszystko co fabryka dała i "trochę" więcej. Ja działałem na skrócie ale kiedy pożyczyłem super ciotki kolegom Bravo 12 i Marek 555 żeby się nie nudzili w trasie to usłyszałem "nie mogę gadać bo światłą przygasają" :). Ta sama płyta co w Alanie 555 zobowiązuje. Nie...
Walczę z identycznym problemem już od ponad roku we Fiacie Bravo z sekwencyjną instalacją gazową. przy instalacjach starszego typu z reguły pomagała modyfikacja dolotu powietrza. przy sekwencji sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. w wielu przypadkach pomaga reset parametrów adaptacyjnych (w przypadku mojego auta tylko przez diagnoskop) oraz okresowa...
Witam. Miesiąc temu wychodząc z pracy, autko mi nie odpaliło. świeciła kontrolka wtrysku. jadąc do pracy nie było jakich kolwiek objawów. Oddając auto do mechanika stwierdził uszkodzony czujnik fazy. wymiana nie pomogła (później się okazało że stary był dobry). Autko wylądowało u elektryka. stwierdził spalony sterownik wiązki zapłonowo wtryskowej, uszkodzona...
Mam problem z samoczynnym gaśnięciem silnika w fiacie bravo 1,6 z 98r. Problem przedstawia się następująco. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania kiedy równocześnie hamuję i zmieniam bieg silnik potrafi zgasnąć, dzieje się też tak czasem gdy hamuję silnikiem i naglę wysprzęglę. Czasami silnik zdoła się jeszcze podnieść a czasami zgaśnie. Przy hamowaniu przed...
Witam Mam pytanie odnośnie głośników wysoko tonowych. Posiadam stare ponad 20 letnie kolumny Tonsil Mildton 80. Głośniki nisko i średnio tonowe już wymieniałem z uwagi że stare się rozleciały. Obecne piszczałki GDWK 9/80/5 nadal grają, ale czy ich wiek jakoś znacząco nie wpływa na ich jakość ? Pianka na membranie jest cała, choć widać na niej efekt...
Witam serdecznie po krótkiej przerwie. Otóż razem z moim tatusiem przejrzeliśmy wszystkie napięcia oraz całą instalację. Jeden z tych czarnych kabelków od alarmu prowadzi przez bezpiecznik szklany (T5A 250V) do przekaźnika odpowiedzialnego za podanie napięcia na cewke itp. ;) Drugi zaś prowadzi prosto do immo (zamienia się w czerwony);) Oprócz tego...
Pod siedzeniem kierowcy owszem on jest ale jest wciśnięty. Kontrolka od "code" w ogóle nie świeci a sama żarówka jest sprawna. Poza tym jak wspominałem nie działa rozrusznik z kluczyka(gdzieś się zapodział kabel od sterowania elektromagnesem i nie mogę go odszukać. Ten jeden "kabelek" to jak dobrze pamiętam jest do wersji 1,6 16v dodatkowy sygnał do...
Witam! Od kilku dni siedzę w garażu. Pacjent to Seat Marbella zeswapowany na silnik Fiata Bravo 1.2 16V Fire 99 rok - na osprzęcie boscha. Auto posiada I generacje lpg z blosem. Wyłączenie wtrysków i pompy paliwa następuje na przekaźnikach bez emulatorów. Na tym prostym zestawie samochód bezproblemowo jeździł rok (jakieś 10 000 km). Obecnie na lpg nie...
A czy już sprawdziłeś coś kolego, masy, zasilania ECU, cewki zapłonowej, wspomniany prze ze mnie wyżej czujnik położenia (obrotów) wału korbowego????
Jest to Fiat Bravo 1.8 GT, instalacja gazowa sekwencja BRC: Wystepuje mi taki problem jak jest zimny silnik to wystepuje tzw. ,,Dziura w gazie " przy obrotach 1000-2000 jak auto stoi w miejscu dodam mu leciutko gazu obroty spadaja i ida w gore tak jest na gazie i benzynie (byelm juz na regulacji gazu, wymienielm wysztkie filterki, swiece,kable tez chcialem...
W żadnym wypadku nie tłumaczę się bo nie mam ku temu powodu. Sądzę, że wystarczy bardziej normalna metoda niż baloniki, np. sprawdzenie oporu cewek wtryskiwaczy. Bardziej bym jednak podejrzewał to, że reduktor popuszcza gaz podciśnieniem.
A ja mam pytanie czy montując DUO2se i przełaczając nóżkę 17 LA6508 z 12V na 5V można już sie uchronić (jest to wystarczająca ochrona?) od wspomnianych wyżej problemów uszkodzenia tego drivera lub cewek lasera? Czy konieczne jest montowanie BA8515 jak to wspomniał J_Bravo?? Proszę o odpowiedź
Przejście jest sterownik był u sprawdzenia dobry. Teraz myślę nad sprawdzeniem czy jakiś plus powinien tam dochodzić do cewki na wtryski i czy sterownik nie powinien mieć masy gdzieś.
Jednak zrezygnuje z takich glosników z podwojną cewką...co powicie na temat firmy SinusLive? Sprawdzi się zestaw SL 240 ?
Może głupie pytanie - ale test cewek jest przez ecu dopiero po podaniu napięcia przez przekaźnik podwójny. Komp od razu po przekręceniu zapłonu wali w/w błąd cewek, jednakże nawet na chwile nie załącza przekaźnika sterującego i zaczynam być w kropce ..... Zezwolenie startu jest w kompie .... Błędu klucza nie ma, niby wszystko gra, a uparte zwierze....
Witam Mam bravo 1,6 90 koni i LPG II generacji od dłuższego czasu mam problem z obrotami na benzynie to znaczy często po zapaleniu silnika obroty skaczą do ponad 2000 i samochód przez pierwsze 200-300 metrów jedzie "mułowato" później z regóły jest ok przy wrzuceniu luzu czasmi obroy są troche podwyższone albo obniżone, ale ogólnie jest ok by po przejechaniu...
Bravo............. obawiam sie, że w tym przypadku nie tyle chodzi o źle przestrojoną głowicę, co klasycznie wystepującą usterkę w torze UKF. Co do głowicy - rdzenie w cewkach masz całe, więc w nich nie kręć bez potrzeby nie kręć. salida Zdjęcie widzisz, ale co jest na zdjęciu to już chyba nie bardzo. Chyba widać że dwóch rdzeni niema wogóle, to co...
Pisze ,że ma napięcie na stykach przekaźnika , domyślam się ,że na sterowaniu (cewce) i na stykach roboczych przekaźnika. Może sprawdzić jeszcze zasilanie kalkulatora wtrysku i kluczowania masą na ten przekaźnik? Nie ma tam czasami wstrząsówki?
Byłem u elektromechanika i wskazał na świece. Wymieniliśmy świece i jest mała poprawa, ale problem nie został całkowicie wyeliminowany. Nadal nie odpala za pierwszym razem na zupełnie zimnym silniku. Odpala za 2-3 razem, ale kiedy wyłącza ssanie i obroty spadają z 1200 na ok. 650-700 to silnik gaśnie. Dopiero po drugim, trzecim podejściu zaskakuje i...
Sprawdź kolego najpierw cewki, bo to częsta przypadłośc fiata 1,2. w tym tygodniu miałem taki sam przypadek, cewki w miare nagrzewania sie auto nie chodziło równo. co do diagnostyki to szajsowate komputery magneti mareli nie zapamietują blędów i to problem.
Serdeczne dzięki za informacje. Sprawdzałem świece kolor iskry jest biały lub pomarańczowy. Czy to wina czujnika indukcyjnego ? cz raczej cewki. Czujnik zamówiłem. Kolega mój upiera się że to nic innego, jak zepsuty komp.Poza tym sprawdziłem wszystkie styki i połonczenia, jest OK.
Przepustnica była czyszczona , krokowy też . Niewiem ale chyba to niema wpływu sprawdzałem to też na odłączonych wtyczkach i przy podwyższonych obrotach bo wzrastają gaśnie. Powiem co było robione, wymienione przy silniku ; nowe świece zapłonowe irydowe , nowe cewki zapłonowe , przepływomierz powietrza , 2 czujniki temperatury + czyszczenie tej przepustnicy...
czy ktoś miał podobny przypadek i winne było co innego? Ja miałem coś takiego ... zimą auto się "naprawiało" a latem jak było ciepło to wariowało z zapalaniem i tez były błędy na cewkach ... Przyczyna była prozaiczna ... jak do tego w końcu doszedłem z elektronikiem ... ale wcześniej tez cewki zmieniałem wymieniłem popychacze o świecach nie wspomnę...
Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa cewki bodajże L202. Gdzieś na elce wyczytałem, że robi psikusy, czy ktoś się z tym spotkał? Ja też pisałem. Po prostu pływa symetria detektora FM, więc raz na parę miesięcy warto tą cewkę skorygować. Punkt "zera FM" powinien odpowiadać punktowi najsilniejszego sygnału, a nawet w nowych tunerach tak nie było. Strojenie...
witam kilka miesięcy temu miałem problemy z cewką zapłonową - wypadanie zapłonów, praca na 2 cylindry, obfite spaliny z wydechu. pacjent to Fiat Bravo 1.6 16V rocznik 1996 + sekwencyjna instalacja LPG. pojechałem na diagnostykę komputerową, która wykazała problem z cewką. wymieniłem ją bezwłocznie na nową, kupioną w zaufanym sklepie. nie chcąc specjalnie...
cewka bravo zawory bravo bravo diagnostyczne
livebox ustawienia sensor defect deutz filtr oleju
czujnik basen darmo nokia kalkulator
Atlas żuraw radiowy – wolna praca, przyczyny i diagnostyka hydrauliki oraz pilota Mazda 3 1.6 HDi 2006 – spadek obrotów, gaśnięcie silnika, EGR, Common Rail, diagnostyka