Pompka paliwa do wymiany. Do tego oleju i filtr oleju.
Filtr jest na powrocie więc masz zablokowany odpływ.
czujnik elektryczny jest nad filtrem oleju na zegar jeden kabel jest na masie drugi na czujniku
Powrót jest przez wtryski. Więc cyknij fotkę. Ogólne przelewem musi iść paliwo jak nie idzie to filtr, lub pompka paliwa.
Jak i kiedy to sie zepsuło. . Siadło jak dolalem oleju do skrzyni i było za dużo
Jest tam filtr oleju? Spojrzałem na szybko i w serwisowe z internetu ten obieg był pominięty, tak jaki i chłodnica oleju. Była tylko pompa oleju , jak sprawdzić luzy itp. Ale na zdjęciach silnika widać filtr. Zaworu szukałabym w pobliżu filtra, czy wyjścia na chłodnice oleju, jeśli nie ma go przy samej pompie.
To tak nie dział. Wentylator sterowany ciśnieniem oleju. Autorze masz wszystkie blachy. Te na sprężynkach pomiędzy cylindrami też się liczą. Wentylator zasprzęgla się ciśnieniem oleju. Możesz mieć termostat w wydech. Albo zawór elektromagnetyczny przy filtrach oleju ( najczęściej ) zawór sterowany modułem Deutz-a. Masz dwa czujniki temperatury po jednym...
Witam właśnie dzisiaj się zabrałem za sprawdzanie tego czujnika i niestety nie posiada ta koparka takiego czujnika w żadnej głowicy a świeci się kontrolka czerwona od temperatury głowicy.Zgadza sie są dwa czujniki jak się patrzy na filtr oleju to jeden jest z lewej jego strony a drugi na wprost
Masz uszkodzony separator, zapchaną linię skaveningową. Wlany zły olej i nieprawidłowy filtr oleju lub uszkodzona sprężarkę. Podaj rok produkcji, numer i silnik Deutz czy JD. To się znajdzie dokumentacja.
wlasnie tylko zalezy jak jest zbudowany filtr oleju a jak gazu jak on bedzie czyścił gaz bo moze zaoszczedzic pare złoty na filtrze a stracisz duzo wiecej na wtryskiwacze gazu
Termostat jest przy chlodnicy a nie nagrzewnicy. Termostat utrzymuje temperaturę silnik i nie wie czy jest lato czy zima. Otwierając zawór ogrzewania do końca wyłączasz szeregowo nagrzewnice z obiegiem oleju silnika. Przy mniejszym otwarci układ szeregowo równoległy. Tak to wygląda gorący silnik Smok-pompa oleju-chłodnica-filtr-oleju- wał korbowy itd....
Mam problem ze skręcaniem w deutz faher 7807d.ciagnik czasami bardzo dobrze skręca a czasami nie da się poruszyć kierownicą lub skreca tylko w jedna stronę . często się takie coś dzieje gdy sie załączy przedni napęd ale nie zawsze wtedy.zostały wymienione filtry oleju i sam olej Proszę o odpowiedź
W lewo od filtra oleju masz zaślepkę.
Kompresji nie mierzyłem. Napewno to olej, muszę mechanika znaleźć który zmierzy ciśnienie bo którego pytam to mi mówi że nie ma sprzętu. Na razie ziemi wozić nie będę, tylko koparkę będę przewoził, żeby coś jeszcze gorszego się nie stało. Dodano po 18 Wróć panowie. Jestem po małej rozbiórce, olej uchodzi z kolektora dolotowego. Odkręciłem dolot z turbiny...
Pompka i filtry wymienione długo sklep nie wysyłał ciągnik chodź jak trzeba tylko mam pytanie wylało się trochę oleju czy ta pompe wtryskowa zalewa się osobno czy pobiera olej z silnika?
Czujnik mam wkręcony w pierwszym cylindrze od kabiny idzie do niego jeden kabelek wsuwany w czujnik.A jak wygląda taki czujnik on jest wkręcany gdzieś w podstawę filtra?
http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Odkręcamy nakrętkę M6 i śrubokrętem wykręcamy to z bloku wcześniej pamiętając jak głęboko to było wkręcone. Jest tam cienki oring 1 mm. Wykęcimy regulator ze sprężyną. Zacznij od zmiany...
Jedno ustawianie mam na filtrze powietrza od śruby a drugie przy elektrozaworze. A co z tym olejem w srubie i seperatorze?
Witam ostatnio nabyłem kompresor śrubowy irmer elze. Nie wiem co to za model nie moge nigdzie znaleźć zadnych danych. Jedyne co wiem to ze wydajnosc była kolo 3.7m i byl tam silnik deutz f2l511 po ktorym został kołnierz koła zamachowego i sprzeglo. Tak wyglada na kompletny zawór ssacy jest chłodnica jest separator jest filtr oleju też . Moje pytanie...
silnik jest w rozściełaczu do asfaltu , wiec zeby cokolwiek sprawdzić poniżej cylindrów będę musiał go wyjmować , nie bardzo widzę o jaki zawór Ci chodzi , on jest gdzieś po stronie filtra oleju ?
Niby to jest ten filtr ze zdjecia pierwszego ale dalej nie wiem jaką funkcje on spełnia. Czy to jest jakas poduszka powietrzna czy co?w kazdym razie ma to cos wspulnego ze smarowaniem pompy ze gdy napełni sie pompa olejem cisnienie wraca tym filtrem do misy ale po co? to nie ma sensu wszystko
Witam , od dłuższego czasu zmagam się z problemem gaśnięcia maszyny do betonu. Gaśnie zazwyczaj po zejściu z obrotów- po wyłączeniu pompowania , czasami też po prostu na wolnych obrotach podczas mieszania betonu. Odpala bez problemu po zgaśnięciu. Zaczyna gasnąć raczej pod koniec pracy , po kilku godzinach pracy. Pompuje bardzo dobrze , żadnego dymienia...
https://obrazki.elektroda.pl/6593100500_... Witam.Mam kolejny problem z Deutzem,Dziś wyjechałem ciagnikiem na drogę po może 200 m ciągnik stracił moc (pod niewielką górkę ledwo na 2 biegu)po chwili odczekania (około 1 min)ciągnik odżył i wszystko wróciło do normy.I tak jechałem kilka razy za każdym razem to samo.W ciągniku wymieniłem...
https://obrazki.elektroda.pl/8830664500_... W rzędowej pompie wtryskowej jak sekcje się wytrą to idzie paliwo przez rurkę przelewową na zewnątrz a jak pompa jest smarowana centralnie to do oleju silnikowego. Pompki pojedyncze powinny też mieć przelew do zbiornika. Na tym schemacie zawór utrzymujący niskie ciśnienie jest w filtrze...
Mowie o regularnych wymianach swiecy poniewaz nigdy nie wiadomo kiedy sie rozleci, a koszt 10zl przy rocznym uzytkowaniu to nie majatek :p Jak juz wsoiminalem dobry olej to podstawa. Obecnie nawet sa oleje ktore mozna mieszac w proporcjach 1:100. Mieszanke 1:25 to tylko robilem do superkarta ale tam paliwo bylo 130 oktanowe. Czesto takze w tanich kosach/pilach...
witam, mam problem z silnikiem deutz 913 chłodzony powietrzem- problem wygląda tak, że zawsze rano po uruchomieniu silnika pracuje około minuty i przez odmę wyrzuca dość dużą ilość oleju po czym w ciągu dnia mogę zgasić maszynę np. na pół godziny- odpalam i problem nie wraca. domyślam się, że problem ma związek z tym, że rano olej jest zimny dodam,...
Ok. Napisze Ci, jak to u mnie jest wszystko podłączone. Może będziesz mógł coś mi doradzić. Co do szczelnosci, to już to sprawdzałem. Jest ok. Zaznacze, że regulator jest montowany na przepustnicy( regulator ma 2otwory : jeden jest wkrecony do przepustnicy, drugi ma wkrecony trojnik i są w nim 2 wezyki-jeden wychodzi na silownik regulacji obrotów, drugi...
A kiedy kolega wymieniał filtr powietrza dla silnika? Jakiej marki? Jakie odcinki robi auto? krótkie miejskie czy trasy? Troche dużo oleju kolega dolał. Moim zdaniem olej w przewodach od turbo do ic i silnika jest normalną sprawą i występuje nawet w nowych silnikach, nie koniecznie z turbiny a z odmy, natomiast jeśli czyściłeś turbo przy takim przebiegu...
Możesz mieć za bogatą mieszankę( za duzo paliwa w stosunku do powietrza)wyreguluj dobrze gaźnik, iglice masz na drugim wycięciu od góry aczkolwiek tak samo może być za dużo oleju w paliwie ja daje 1:40,za mała przerwa na świecy czy też dużo nagaru w wydechu blokuje wylot spalin.Olej w filtrze powietrza masz tyle ile powinno być żeby go niezasysał
Zmierz manometrem cisnienie oleju na nagrzanym pozadnie silniku. I wymien olej oraz filtr oleju. A gdy ta kontrolka sie swiecila graly popychacze zaworowe? I zobacz ile jest tego oleju, bo za duzo byc nie moze, zlej nadmiar tak by bylo w skali na miarce.
jestem posiadaczem peugeota 106 1.1 kat z 1992 roku. Problem polega na tym iz duzo on pali. Potrafi na miescie spalic 8-10l. Bylem u mechanika i za pierwszym razem wymienil sonde lambda. Za drugim razem czujnik temperatury. Niedawno wymienialem filtr powietrza i oleju i caly olej. Podobno nie mozna regulowac automatycznego ssania. ale nadal duzo pali....
Uszczelka pod głowicą uszkodzona. Sprawdź jej grubość zamów i wymień. Widać na zewnątrz. Można też zmierzyć po demontażu. Nie poprawnie zrobiony remont. Nawet nie pytam skąd wiedzą, bo widzę braki i to totalne, dla tego silnika. To typowa przypadłość tych silników. Miałem przypadek, że zrobiony generalny remont silnika a nie ma ciśnienia oleju. Moja...
Po pierwsze Witam wszystkich i przepraszam ze nieuzywanie polskich znakow, ale mieszkam w UK i tak mam lapka ustawionego Mam Lagune MK3 2010 2.0 DCI FAP 150 KM. Ostatnio (a dokladnie po wymianie oleju i fitrow - dzien moze dwa po) zauwazylem, ze samochod ledwo sie buja tak do zakresu 2300 obrotow. Potem gdy zalacza sie turbo juz jest OK (chyba). Na...
W podstawie filtra oleju, obok czujnika masz druga zaślepkę. Tam wkręcasz manometr.
Nad filtrem oleju masz taką cewke,wrazie niewystarczającego cisnienia oleju w sil ona poprostu sie nie otworzy i nie będzie chodził, to jest takie zabespieczenie..były dwa rodzaje jedne elektryczne jak u ciebie i jedne na ciśnienie oleju. Wyciągnij to i wtedy sprubuj odpalic trzymając to w ręce będziesz wiedział czy działa..jak nie to idzie to założyć...
Powodóe nadmiernego spalania może byc wiele, wymienię kilka: - brudny filtr powietrza - zła regulacja gaźnika -zacinające się hamulce -zacierające się łozysko w kole - zbyt duzo oleju w skrzyni biegów - zła technika jazdy -zużycie silnika -zużyte swiece - niesprawna instalacja zapłonowa -itp. itp.
Panowie może deczko inna hydraulika ale u mnie przy podobnych objawach zmiana oleju i filtrów na świeże problem zlikwidowała. Tyle że u mnie jest osobna pompa do wspomagania i na max skręcie słychać zawór bezpieczeństwa i ładowanie na powrót do zbiornika.
Witam Wszystkich! Problem rozwiazalem dzis rano, Tym razem komputer podal informacje ze oleju jest za duzo. Wyssalem 3 litry i srawdzilem jeszcze raz filtr oleju i zauwazylem ze wyskoczyla sprezynka ktora trzymala taki maly plastikowy grzybek w dol. Mysle ze to jest wlasnie ten zawor odplywowy o ktorym napisal Bodek. Autko chodzi znowu idealnie i na...
oleju nie bierze wogóle natomiast płyn od czasu do czasu ubywa i to nieraz dosc duzo
Bardzo dziękuję za opis błędu. Opis wyżej sugeruje błąd komunikacji z modułem sterującym. Z serwisu dowiedziałem się, tyle, że muszą wpiąć się komputerem. Czyli nic. Ze swojej strony wymieniłem filtry oleju silnikowego/oleju hydraulicznego i paliwa. Wymieniłem olej hydrauliczny i silnikowy. Po prostu przyszedł na nie czas. Następnie zatankowałem paliwo...
Witam. Dziwne, bo szefo kupił 3 letnią 2 lata temu i do dzisiaj nic nie robił poza olejem Mam 10 letnia KIA sportage 2,0 4WD i poza klockami i oponami oraz sprzęgłem które okazało się felerne bo ponoć markowe nie robiłem nic. No oleje to norma - filtry też ale znam takich co tylko olej dolewają bo pije i nic więcej. A zapomniałem 320 tyś jej w tym tygodniu...
Witam. Posiadam ciągnik df dx 4.70 i ostatnio wymieniłem filtr pod skrzynią biegów. Jakby ktos mógł powiedziec od czego on jest. A druga sprawa to chce wymienić olej hydrauliki ale nie wiem gdzie jest spust wiem juz ze wlew jest nad zaczepem ale musze najpierw spuścić. Jakby ktoś wiedział też gdzie wymienić olej w skrzyni biegów bo słychać jak brzęczy....
Gaz ma to do siebie ze jak zapcha sie filtr to zacznie duzo palić! jak nazbiera sie duzo oleju w reduktorze to membrana jest uciskana i duzo pali (nie kazdy wie ze z reduktora trzeba co jakiś czas spuścić olej) i jak wyżej kolega napisał! membrany (zwłaszcza przy odpalaniu zimnego silnika na gazie)z czasem stają sie twarde i nie pracują jak nalezy>...
Witam, mam problem z autkiem a mianowicie ze spalaniem, na pelnym baku spala mi 18 litrow benzyny,a to moim zdaniem za duzo a do tego wyskakuje mi kontrolka checka. Autko kupilem niedawno, wymienilem rozrzad i zespawalem tlumik, w tygodniu jade na wymiane filtru oleju i oleju. Jakie filtry jeszcze wymienic co moga zmniejszyc tez spalanie? Paliwa i powietrza?
Premium fajny samochodzik ... jedzilem co prawda nie duzo bo tylko 5 miesiecy, ale przez ten czas autko mialo wymiane oleju i tyle... :) Paliwo ruskie filtry zmieniane co 40tys km i mozna dalej gnac!
Skoda octavia 2009 rok 366tys przejechane. Olej wymienialem parę dni temu tak profilaktycznie bo już mówię może to pomoże jednak nie pomogło więc stan oleju też jest ok. Jedyne co mnie tam trochę zdziwiło to że korek z filtrem jakoś łatwo wyszedł. Wcześniej jak wymieniałem to jakoś mocniej trzymał ten korek, w którym jest filtr to może jeszcze raz to...
Posiadam Mercedesa Ml 400 CDI AUTOMAT , problem jest taki . Na zimnym silniku wszystko chodzi , odpala i jedzie . A jak już trochę się rozgrzeje to przy dodaniu gazu gaśnie , na postoju. Świeżo po wymianie oleju i filtrów w skrzyni. Od czego zacząć patrzeć? Bledy jakieś pokazuje , ale nie znam się, a duzo błędów pokazuje komputer
ok rozumiem. Mam jeszcze pytanbie bo teraz tak patrzę na to ci śnienie i jak na zimnym odpalę to na obrotach tak do 700 jest 5.5 a jak daję wiecej do 1500 to nawet do 7 i wiecej ciśnienie rośnie to nie jest za dużo czasami? Możer jednak ktos jakies podkłądki dawał pod ten zawór przy filtrach spojrze tam moze wtedy ciśnienie na ciepłyum będzie troche...
Przyjeżdżają z odkręconymi filtrami oleju zazwyczaj hart-a lub max-gear a uszczelka twarda jak z pcw a nie gumy Pewna astra g 2,0 dtl po wymianie filtra paliwa na torpan-a całkiem opadła z mocy po włożeniu filtron-a odzyskała moc-a gość sie kłócił że to nie może zależeć od filtra U siebie w pracy głównie montuje sie filtron-a, bosch-a, purflux-a do...
Witam wszystkich, Panowie/panie jak w temacie pacjentem jest silnik Deutza. Po nastaniu zimowej aury mam problem z uruchomieniem ładowarki,w dniu dzisiejszym udało nam się ją uruchomić,ale tylko przy wciśniętym pedale gazu i po odpowietrzaniu układu paliwowego. Silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach,jak i po wciśnięciu gazu. Proces uruchamiania,który...
No własnie jak sobie wpiszesz w wyszukiwarke Twoj problem to duzo ludzi ma podobna sytuacje i jest to zwiazane ze złym zamienikiem filtra (mala przepustowość) i kazdy poleca oryginal lub mana. Poczytaj i wymien filtr, bo to koszt zaden a oleju nie musisz spuszczac ani nic.
Witam, Czytając posty odnoszę wrażenie że przyczyną zapalenia się kombajnów są silniki chłodzone powietrzem. Nie jest to do końca prawdą, częściej przyczyną zapłonu są ślizgające sie paski klinowe, nieszczelne kolektory wydechowe , tłumiki, brak tłumików iskier itp. Silniki chłodzone powietrzem są tak samo bezpieczne i trwałe, wymagają co prawda lepszej...
No i co ? byles na komputerze? Co ci zdiagnozowal jesli mozna wiedziec?Bo mam podobny problem. Cos mi cyka gdzies z okolic zaworów od strony filtra powietrza, ostatnio nawet zauwazylem brudny i lekko poszarpany filtr powietrza w okolicach ODMY, tak jakby poteznie kichnęła. Byly slady oleju i brudny filtr. Wydaje mi sie ze jest to spowodowane zalewaniem...
na zimnym ma 6 bar, na gorącym 1,8 na wolnych obrotach. remont był robiony bo przytarła się panewka na głównej stopie druga od rozrządu. poszły nowe panewki i pompa oleju no i chwile po tym panewki na wałku rozrządu, bo deutz zaleza ich wymiane co 500tys km a auto ma 580 teraz no i myślałem że tam ucieka ciśnienie, po wymianie jest lepiej, ale przyczyna...
silnik chłodzony olejem ,ale to jest ok, wszystkie filtry wymienione , nowa pompka paliwa , dymi na biało i na początku mam wrażenie że spadek mocy jest mniejszy. Ja jednak myślę o za małej dawce paliwa lub uszkodzonej pompie wtryskowej
Dokumentacja nic nie wspomina o mierzeniu kompresji w stanie zimny i ciepły. Nie wymieniaj jakie filtry wstawiłeś tylko jakiej jakości. Do tego silnik ma dwa korki spustowe oleju a sprężarka 2 lub 3 w zależności od rocznika. I to właśnie mam na myśli pisząc o prawidłowej obsłudze. Do tego 40 punktów z dokumentacji do sprawdzenia. Do tego gaśnie gwałtownie...
Niewiem jak u was ale w okresie gwarancji sa tzw. przeglady gwarancyjne i to własnie nie na nich zmieniaja ci olej w przekładni, w silniku (jesliu jest to skuter 4T), czyszcza filtr powietrza, sprawdzaj ciśnienie koł luz poszczegołnych łozysk światła usuwaja jakies problemy i reguluja gaźnik;]
cześć wszystkim mam pytanko miesiąc temu miałem problem z paliwem za duzo spalał mi mój bolid cinquecento704 young 1998 mechanik radził wymienić pompe paliwową bo było czuć benzynę w oleju więć wymieniłem pompe olej + filtry jeżdziłem miesiąc i znowu to samo temperatura za szybko zwrasta po 10 minutach w samochodzie zapala się kontrolka oleju i silnik...
okazalo sie ze wypadla odma z tej malej puszki co znajduje sie przy filtrze powietrza. A w jaki sposob mozna wyregulowac mu mieszanke?? mam jeszcze jedno pytanie poniewaz leci dym z rury wydechowej i silnik bierze duzo oleju, interesuje mnie ile bym musial wydac na czesci co w tym przypadku trzeba wymienic
Macie rację Panaowie. Tylko zastanawia mnie fakt , że wcześniej dobijała do górnej granicy i wchodziła na bieg jałowy , a teraz trzyma się dolnej granicy i nic więcej. Jest serwisowana tzn. wymiany oleju i filtrów oraz separator. Czy może być jakaś inna przyczyna ? Dodatkowo dzisiaj wyłączyła się z powodu przegrzania , gdzie w lato przy duzo wiekszych...
Filtr paliwowy jest nowy, oleju i powietrza wymyte takze niezbedne rzeczy zrobione!ogolnie agregat pracuje ładnie jedynie te wysokie obroty mnie martwiły no ale widze ze zakup chyba jednak trafiony skoro wszyscy mówicie ze te 3tys to norma i nic nie bedzie mu sie działo po dłuższym czasie!Jeszcze jedno pytanie co mogłbym zrobic w kwesti odpalania latem...
witam , niedawno zakupiłem ciagnik mf6160 DYNA SHIFT i odrazu wymieniłem w nim wszystkie oleje i filtry , po wymianie oleju w skrzyni biegow ciezko wlacza sie biegi , mam wrazenie jakby nie wchodziły do konca , na postoju i wyłaczonym silniku jest ok , jak silnik chodzi jest problem , i przy wlaczaniu biegu ciagnik sam jedzie do przodu jakby go sprzeglo...
Witam zaświeciła się kontrolka od układu transmisji skrzyni biegów wymieniłem filtr siatkowy od dołu skrzyni oraz filtr przy czujniku ciśnienia oczywiście z nowym olejem STOU 10w40 niestety kontrolka świeci dalej po dodaniu gazu gaśnie ale podczas jazdy no wolnych obrotach nie świeci podłączyłem manometr ciśnienie 5bar czujnik ma załączyć kontrolkę...
. naciag paska ok. filtr wymieniony. poziom oleju chyba za duzy bo jak nam sie załaczył ten brzeczek pierwszy raz (w trasie) to dolalismy oleju nie sprawdzajac ile go jest. i teraz jest go za duzo. olej jest świeży. .. wskaznik temp oleju wariował, ale elektronik cos porobil i jest ok, tak przynajmniej mowil. wskaznik poziomu paliwa bardzo powoli sie...
Wiatm. Mam problem z Seatem ponieważ w oleju jest bardzo duzo paliwa. Przybyło oleju następnie wyrzuciło go na zewnatrz i do filtra powietrza. Jednym słwem silnik jest cały zalany tym olejem pomieszanym z benzyną. Co sprawdziłem: - świece i przewody są w porządku - wymieniłem ten olej na nowy filtr oleju też - rozrząd tez w porząku nie przestawil się...
ja sobie wogole nie wyobrazam takiego czegos ze ktos wymienia olej a nie wymienia filtra oleju ;/ to musi byc naprawde zdolny czlowiek ktory tego nie robi ....... boje sie troche zalac tego syntetyka bo duzo ludzi straszy tym nagarem itd ale z drogiej strony silnik nic nie puszcza i na 4 tys km nie wzial nic oleju slyszalem ze niby idzie wziasc troche...
witam jesli masz instalacje gazowa to cale cieplo z obiegu grzania zabiera ci reduktor ,bo zostawili za maly przeplyw na nagrzewnice a duzy na reduktor co do wlaczenia sie wetylatora to powinien sie wlaczyc przy temp. 98 stopni ale ty tego nie mozesz uzyskac bo rozprezajacy sie gaz pracuje wydajniej jak chlodnica(gaz przechodzac ze stanu cieklego w...
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Odpalaj go dalej na pych to dlugo nie pojezdzisz. Po pierwsze dzisiejsze samochody maja pasek a nie lancuszek rozrzadu. Wystarczy ze przeskoczy pasek o jeden zabek i dalej juz niegdzie nie pojedziesz a silnik pojdzie do remontu. Wiec nastepnym razem jak go bedziesz chcial ruszyc na pych to pomysl bo gra nie warta swieczki. A teraz wracajac do tematu....
Samo się nie rozregulowało, jeśli auto tyle stało, to pewnie membrany są do wymiany, a nie wykluczone, że przewody podciśnieniowe i paliwowe też się rozpadają. Nic nie kręć przy gaźniku, bo bez odpowiednich przyrządów i odpowiedniej wiedzy nic dobrego w ten sposób nie zrobisz. Po tak długim postoju złym pomysłem była próba uruchomienia silnika na starym...
Dzień dobry, zatarła mi się sprężarka klimatyzacji w samochodzie passat b5 1.9 tdi afn nr części 8B0 260 805D. Aktualnie mam cały układ rozkręcony, wypłukany z pozostałości oleju i opiłek. Kompresor kupiłem używany po sprawdzeniu nie zalany olejem. Wiem, że należy zalać go olejem w ilości 250ml. Jednak pytanie mam ten cały olej wlać do kompresora do...
W lewo od filtra oleju nakrętka na klucz 10. I po przeciwnej stronie na wał. Też klucz 10. Do tego kołki przyrząd i wiedza jak to zrobić. http://obrazki.elektroda.pl/6976852600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9604008300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7224290400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5447035900_1...
Witam, czy może ktos wie gdzie w tym aucie jest filtr paliwa? Zaglądałem pod auto bo myślałem, że jest tam gdzie w golfie pod podlogą tuż przed tylną belką bo mam też i golfa i tam wlaśnie jest. Seat cordoba 97r. silnik 1.4 AEX myślalem że jest tu po lewej stronie jak stanie sie przodem do auta i podniesie maske to w lewym dolnym rogu, tuż przed przednim...
No to sprawa wyjaśniona, wkręciłem manometr w miejsce czujnika czarnego manometr pokazuje 3kg/cm2 niby za duzo no ale ok, pomyślalem wkrece manometr zamiast zaślepki w głowicy a tu moje zdziwienie ciśnienie max 1kg/cm2 po wyłączeniu silnika powoli schodzi do zera około 5min w pierwszym momęcie pomyślałem zapchany kanał olejowy, no ale wpadłem na pomysł...
po odpięciu czujnika tego na dole po lewej stronie patrząc od przodu gdzies w połowie długosci miedzy miską a filtrem oleju- nic sie nie stało kontrolka sie swieci dalej. po odłaczeniu tego czujnika po prawej stronie zaczoł wariowac zegar od cisnienia oleju- kontrolka tez nie zgasła- ciezko sie dobrac do tego czujnika ponizej tego od zegarów i zastanawiam...
Witam Proponuje jednak podjechac do warsztatau , bo z Twoich opisow to ciezko jest postawic stu procentowa diagnoze , przyczyn moze byc wiele poczawszy od pliwa .Jesli chodzi o dolewanie doktora do oleju to tez uwazalbym z tym ,spotkalem sie z takim przypadkem , ze cisnienie tak wzroslo (zakleszczyl sie zawor w pompie oleju) ze zaczelo rozrywac uczszelke...
BMW daje gwarancje na 8 lat .... i 80%. Obecnie akumulatory nie przekraczają 200kg. Przy obecnej technologii to maks 10 lat ale cena 20tys nie jest cena astronomiczną zakładając wymianę po 150tys km koszt 100km wynosi 13zł na akumulator + 8 zł na paliwo Razem 100km na dzis przejechane elektrykiem z uwglednieniem kosztu baterii to 21zł/100km czyli 4l...
Witam. Proszę o pomoc. Posiadam sprężarke śrubową compair c38 z 2004 roku silnikiem deutz. Chłodzony jest olejem. Problem w tym że się bardzo nagrzewa a dokładniej silnik który łapie nawet 130 *zespół śrubowy 85*. Pracę rozłączy czujnik i kompresor zgaśnie. Walczę z tym problemem już drugi dzień. Wyjąłem termostat i bez skutku. Olej i filtr wymieniony....
a jak najlepiej sprawdzić w najprostrzy sposób czy to na pewno pierścienie? bo wiecie... pierścienie wymieniac to jest dość spory koszt i bardzo duzo zabawy, a jak to zła diagnoza? teraz nie ma juz mechaników, sa sami oszusci, który najpierw wytnie Ci katalizator, a pozniej wymieni filtr Reg. 3.1.17. Nie wysyłaj pytań bardzo podstawowych, na które odpowiedzi...
dzieki za szybka reakcje powiem tylko tyle ze zbyt duzo niebrykałem tym autkiem dopiero co go otrzymałem w zamian na inne choc miałem okazje nim jezdzic było mówione o tym ze od czasu do czasu zapala sie kontrolka cisnienia oleju,wiec teraz musze go przejzec mysle o sprzedazy ale z takim błedem raczej sie nieda jest to golf 3,własnie zauwazyłem ze jak...
Witam Jestem ciekaw jak dlugo masz to auto ? Jesli duzo pali to moze byc sonda ale nie koniecznie.Zdejmij pokrywe zaworow i zobacz w jakim stanie sa walki - czy sa czyste i nie zasmarowane "galareta z oleju".Mam nadzieje ze zmieniasz olej systematycznie. Zmierzam do tego ze przyczyna nierownomiernej pracy silnika nie musi byc problem eletryczny ale...
Roznice? kosmos :D - blok nie mam pewnosci ale raczej inny (nie wiem czy RFN ma natryski oleju ale raczej nie) -panewki -wal -korbowody -tloki -pierscienie -cala glowica (zmienna faza na dolocie + duzo wieksze zawory 35mm ssace) -inny dolot alumuniowy z przepustnica alu, filtr powietrza, rezonator itp -kolektor wydechowy 4-1 -katalizator metalowy +ogolnie...
Oba ciągniki prawie takie same poza kilkoma dosłownie detalami technicznymi. 4011 ma słabszy silnik (choć dziś po remontach już to raczej silnik 60-ki), inna pompa oleju i filtr oleju inny układ kierowniczy, wspornik osi przedniej, hamulce na jedną pompkę, inna konstrukcja wałka wom,pompa hydrauliczna, inne przełożenie zwolnic, dodatkowe łożysko w podstawie...
zaczne od tego co zrobiłem sprawdzony gaznik wymienione dysze i uszczelki przedmuchany i wymyty jak nowy jest ok. Świece wykrecone miały bronzowo jasny nagar wyczyszczone i ustawiona iskra .Wymieniony filtr powietrza i dalej to samo . Śilnik jak jusz uruchomie z wielkim trudem to strzela pracuje nieruwnomiernie przy wymianie filtra powietrza w gniezdzie...
Witam. Mam problem ze sprężarką śrubową Ingersoll Rand. Według mojej wiedzy jest to sprężarka P130 - nie posiada tabliczki znamionowej. Silnik Deutz 3 cylindry, typ: F3L 1011 F. Taka jak na zdjęciu poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/2735689800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7868255000_1... Sprężarka ładnie pracuje...
firma deutz zaleca w okresie zimowym przy temp. do minus 16 dodawac do 30procent benzyny w przypadku gdy sie uzywa oleju letniego Jak nie potrafisz czytać instrukcji to nie pisz głupot, bo w instrukcji jest o nafcie, a benzyna nie jest zalecana w takim stężeniu. Opis dotyczy starych dawno nie produkowanych silników i jest tam mowa o etylinie. Czysta...
Witam Ponawiam moj temat bo ten ktory wczesniej napisalem ktos usunol do KOSZA wsumie to nie wiem dlaczego Jaki olej polecacie do VW Touran 2,0 TDI BDK QG1 ? WV poleca Castrol ale z tego co czytalem wiekszosc pisze zeby stosowac Mobil, Motul i wiele innych Jaki byscie polecali olej do tego pojazdu dodam ze ma przejechane prawie 160 tys km to wsumie...
co do ukladu smarowania silnika przyczyna moze byc przebieg czyli zuzyte popychacze lub zle dobrany lub zuzyty olej.rowniez filtr oleju kiepskiej jakosci. Problem pojawil sie ponoc zaraz po wymianie hydraulicznych napinaczy łancuchow (tam są dwa łancuchy), a wiec to nie złuzycie silnika. Wydaje mi sie ze winny jest ten zaworek zwrotny. Po zgaszeniu,...
Witam kupilem w sobote golfa 95 rok silnik 1.4 z blaszanym deklem i okraglym filtrem. Kupilem go za 800zł poniewaz byl wyplowialy i strasznie zaniedbany poniewaz stal 8 lat i dzisiaj udalo mi sie go uruchomic delikatnie bez dodoawania gazu.pochodzil troche ale zaczal sie cos kopcic na bialopo zdjeciu pokrywy filtra przy dodaniu gazu tak na 1800-2000...
Chciałem zamontować dodatkowa chłodnicę oleju,bo w tych temp. Silnik osiąga nawet 130 stopni,ale jeśli to nie takie łatwe to zrobię to z podstawy filtra , dzięki 😉
Witam mam agregat prądotworczy honda z silnikiem gx270, kupilem go w takim stanie i nie wiem co jest. Otóz dziala tyle tylko ze obroty "falują", tzn. nie trzyma równo obrotów, jak sciągne filtr powietrza to efekt jeszcze bardziej sie uwidacznia. Co chwile sobie przygazowuje, cyklicznie. Obroty powinny byc stale, w koncu to agregat prądotwórczy. Dodam...
Witam jestem tu nowa i prosze o pomoc. Posiadam vw polo 98r 1.9 D moj problem polega na tym ze kopci na granatowo bierze bardzo duzo oleju i gdy jest zagrzany na biegu jalowym trzyma wysokie obroty nawet 3000tys dodam ze na wolnych obrotach które rzadko kiedy sa również kopci na granatowo slychac jakies lekkie stukanie,pukanie w okolicy pompy wtryskowej...
Witam wszystkich serdecznie mam problem z peueotem 1.9 TD Przy odpaleniu samochodu strasznie kopci na zimnym silniku, jak sie rozgrzeje troche mniej ale minimalnie. Kiedy otworze zbiorniczek wody do chlodnicy kopci o duzo mniej ale dymi sie ze zbiorniczka. Mam pytanie czy wie ktos co to moze byc??? Ja mysle ze to uszczelka pod glowica ale nie jestem...
Witam wszystkich userów ! Mam taki problem, jestem szczesliwym posiadaczem BMW E36 328i, mieszkam w Szwecji i tu straszny nacisk kłada na pomiar spalin. w moim samochodzie wykazuje zdecydowanie za duzo wspolczynnik HC podczas pomiaru spalin. norma jest HC=100 max a ja mam HC=262, pozostałe wspolczynniki typu CO , CO 2500 , LAMBDA sa super. dodam ze...
petrys-go maluch to bardzo fajne auto do tuningu... Mozna sporo osiagnac z tego silnika poprawiajac fabryke, nie wspomne o zakuciu (he he a to nawet kiedys zrobilem). Jest to bardzo wdzieczna i prosta jednostka, mozna sie duzo nauczyc o tuningu (stosunkowo niskim kosztem) i potem latwiej przymyka sie oko na magnetyzery i inne wynalazki. W wiekszosci...
bo olej wymienia sie co 10 tys nie co 50 , znow za duzo forum czytales Zajrzyj do książki. W dużych ciężarówkach tak zwanych TIRach, a częstotliwość wymiany wynosi nie rzadko 100 000 km. To już jest ale inna bajka, bo silniki te pracują praktycznie w wąskim zakresie obrotów 1000 - 2000 obr/min,. Wracając do Forda dostawczego, zalecają wymianę co 50...
Normalnie, przepustnica dzwoni dość głośno. A w jakich? a choćby w ETz-tkach, i w sumie w każdych o podobnej konstrukcji. To normalna rzecz że dostają luzu. Wystarczy włożyć palec od strony filtru powietrza i ją docisnąć do ścianki, jak przestanie to było to. A jak ustawić zapłon, to trzeba mieć przede wszystkim czujnik zegarowy. Ustawiasz wyprzedzenie...
witam mam problem z volkswagenem crafterem zaczoł pobierac duzo oleju jakies 1-2 litry na 300 km zależy od trasy samochód jeżdzi prawie bez ładunku wiec kwestia przegrzania odpada. wymieniłem turbo i kolektor wydechowy bo był pekniety bo ponoc to była turbina tak stwierdził serwis i jest to samo oleje i filtry wymieniane na czas silnik nie ma zadnych...
W tak starym gruzie olej 2t nie powinien zaszkodzic, a jezeli wtrysk delphi (a tak przypuszczam) to faktycznie moze pomoc. Choc ja sklanialbym sie dolewac w duzo mniejszych dawkach. Znaczy no kupiony od dziadka w idealnym stanie z 5 lat temu. Dzisiaj ciężko o takie akurat auto w tak dobrze zachowanym stanie. Do starego e36 mu jeszcze daleko. Czyli...
sprawdzilem opor, wydaje mi sie ze dokladnie to zrobilem i wyszlo tak od pierwszego cylindra czyli od najdluzszego kabla: 1- 17 kohm, 2- 15 kohm, 3- 13,9 kohm, 4- 14 kohm czyli kable do wymiany z tego co pisze kolega wyzej omegolotC30NE. Mam je firmy Champion. Zastanawiam sie jakie kupic, duzo osob na roznych forach pisze zeby unikac jak ognia firmy...
deutz oleju ubywanie oleju deutz deutz ciśnienie oleju
kurza twarz chrome skrzynia biegów automat renault termistor termometru
radio internetowe esp32 radio internetowe esp32
Zacięta kaseta w magnetowidzie Panasonic CH80 - jak naprawić? Charczenie kolumn przy WS432 - przyczyny i rozwiązania