Jeśli jest synchronizacja między czujnikami wałka i wału , okablowanie dobre, czujniki dobre pozostaje sprawdzić ECU.
Auto zmieniło właściciela. Dziękuję za pomoc.
Witam, pacjent Bravo 1.9 Multijet 120 KM 2007. Wycieraczki żyją własnym życiem - czasami wszystko działa normalnie, czasami pomimo wyłączenia chodzą cały czas (w trybie pracy ciągłej wolniejszym biegiem, jak wyłączę zapłon zostaną w aktualnej pozycji, po włączeniu zapłonu znowu zaczynają chodzić, za jakiś randomowy czas przestają), czasami zatrzymają...
Temat chyba będzie rozwiązany Sprawa wygląda tak: Pierwsze wersje sterowników jakie wypuszczali EDC17c49 miały problem z oprogramowaniem podczas resetu inspekcji czasami podczas zwyklej diagnozy, a czasami sam z siebie wysypuje się eprom. Mają to na serwisie opisane w biuletynie, po rozmowie ze znajomym z serwisu i po części naprowadzeniu go na temat...
Witam szanownych forumowiczów. Chciałem poruszyć temat, który był za pewne wiele razy wałkowany. Czytałem trochę, ale każdy przypadek może wydawać się nieco inny, a wiec założyłem temat. Kilka dni temu zakupiłem Fiata Bravo 2 Multijet 1.9 JTD 8V rocznik 2007 sedan skrzynia 5 biegów 120km. W ferworze kupowania nie zauważyłem świecącej się kontrolki poduszki...
Witam!!w tych autach jest tez system dogrzewania płynu w układzie chłodzenia przez taki mostek na rurach do nagrzewnicy ,sa tam trzy swiece wygladaja identycznie jak żarowe,może są spalone warto sprawdzić.
Wym na oryginał załatwiła spr.
No własnie kolektora jeszcze nie ogladałem bo podobno klap w bravo 2.0 multijet nie ma w przeciwieństwie do np Freemonta takie info usłyszałem od Cinsoftu... Wtryski wyciągnałem jutro zawioze je do sprawdzenia na stole pobierczym.
Sprawdź okablowanie wtrysku do sterownika.
Euro 5 530.03.125 Bravo PL 1ed 11 2008 - informacja dotycząca silnika Multijet (dodatek do instrukcji) LPG 530.03.452 Bravo PL 2ed 02 2009 - instrukcja do aut z LPG
1,6 multijet ma jakąś inną też 6-biegową. Przynajmniej mam taką nadzieję, bo mam takiego do sprzedania.
Mam identyczny problem w Bravo '09 z tym samym silnikiem MultiJet 1,9 8V 120KM. Też trochę poszperałem, na przeglądzie gwarancyjnym nic nie znaleźli. Jednak dziś na forum fiatbravoklubpolska.pl znalazłem dziś takie rozwiązanie problemu i zacytuję: "Witam, już po naprawie auta poza serwisem FAP i jestem z tego zadowolony oni nie mogli tego załatwić przez...
Jeśli już Bravo z 1.6 MultiJet to raczej wersja 105KM bez DPF - mniej wysilony silnik, a moc zupełnie wystarczająca do tego auta. Mój głos na Bravo 1,6 na drugim miejscu Focus (ale raczej z silnikiem benzynowym i bez LPG).
tak oba ze sterownika. czyli jak dobrze rozumiem na jednym przewodzie plus 12 a drugi wysterowanie masa z ecu. ten silnik to to samo co 1.9 multijet fiat bravo nowe sedici itp.
A co powiecie na takie zestawienie: Volvo S40 2.0D, Fiat Croma 1.9JTD, Bravo 1.9MJET 2007 rok wersja sport, Seat Altea XL 1.9TDI? Bravo 1.9 Multijet najlepiej w wersji 120KM czyli bez klap wirowych. Z tego co kojarzę egzemplarze sprzedawane w Polsce nie posiadały DPF, także kolejny plus. Auto wygląda bardzo dobrze, rzekłbym ponadczasowo. Problemy może...
Mam ten sam problem z nowo nabytym Bravo (1,9 jtd 120KM, przebieg 92tys, użytkowany do 90tys przez kobietę), ale postanowiłem go rozwiązać. Oprócz stuków z okolic sprzęgła na wolnych obrotach miałem również kłopoty z wbiciem 1 i R biegu. Sprzęgło brało nisko ale nie ślizgało. Wyciągnąłem skrzynie biegów i okazało się że na kd (kole dwumasowym) mam luz...
Na przykład Fiat Bravo z silnikiem 1.6 MultiJet lub 1.9 JTD albo trochę dołożyć i Alfa 159 (auto może niezbyt praktyczne ale ciężko w tym segmencie o ciekawszą linię). Na temat A3 czy Octavii można powiedzieć dużo dobrego ale na pewno nie to, że mają ładną linię.
Na takie przebiegi i dla 2 osób zaproponowałbym Fiata Bravo z silnikiem 1.4 Starjet + LPG albo 1.6 Multijet (diesel). W tym budżecie kupisz dobrze wyposażony egzemplarz z rocznika 2010-2012. Jeśli mimo wszystko szukasz większego (ale pamiętaj, że koszta utrzymania też będą wyższe) auta zastanowiłbym się nad Alfą Romeo 159 albo Peugeotem 407.
Jakbym miał kupować Bravo 2 to szukałbym 1.6 Multijet w wersji bez DPF (105KM). Może i rzadki silnik ale nie słyszałem żeby był jakoś szczególnie usterkowy, 1.3 na pewno nie był. 1.9 to rzeczywiście sprawdzona ale wiekowa i ciężka jednostka napędowa. Jedyną sensowną alternatywą wydaje mi się Skoda Octavia 2FL, z (wcale nie tak) nieśmiertelnym 1.9TDI-PD...
Witam, Czy jest ktoś w posiadaniu (a co ważniejsze skłonny by się podzielić) pinout'u sterownika bosh EDC16C39-6C1 zwany też CF5. Chodzi mi konkretnie o piny tempomatu. Z góry dziękuje !
Mając tyle pieniędzy na auto kupiłbym FIATa Bravo 1.9JTD (120KM), ew. FIATa Linea 1.3 MultiJet (90KM). Oczywiście krajowy od pierwszego właściciela, a nie szrot z zachodu od handlarza, bez możliwości sprawdzenia historii serwisowej. Pod uwagę brałbym jeszcze Opla Astrę III ale raczej z silnikiem 1.7 CDTI (101KM) i Peugeota 308 1.6HDI (110KM). Ale jest...
Alfa 159 to dość duży samochód, zaliczany do klasy średniej, czyli segmentu D. Według mnie jedno z najładniejszych aut jakie jeździ po naszych drogach, zupełnie nie widać po nim, że to projekt sprzed dobrych kilku lat. W tym modelu Fiat bardzo się przyłożył do poprawy jakości. Niestety bardzo atrakcyjny wygląd (przynajmniej moim zdaniem) okupiony jest...
Witam szanownych kolegów. Mam pytanko odnośnie webasto. Czy taki zestaw: http://allegro.pl/item522564262_nowy_zes... będzie pasował do mojego Fiata Bravo 1,9 Multijet. Czy webasto może również dogrzewać samochód w czasie jazdy. Dzięki za odpowiedź.
Witam, w aucie fiat bravo (nowy multijet) charakterystyczne pierdzenie występowało na wszystkim co było w sklepie :) w przeróżnych konfiguracjach. Testowanie trwało tydzień. Dopiero po zastosowaniu zestawu radio president johnson II + antena president dakota = zakłóceń brak :) polecam sprawdzić. Poprawiłem. Nie wiem czy słyszałeś o tym, że zdania zaczyna...
Szukaj gniazda na niebieską wtyczkę (u Ciebie będzie wykorzystany tylko jeden konektor) [url=http://www.nanodatex.pl/fiat-bravo-...
Jeśli rzeczywiście chcesz Diesla to szukaj 1.9 - sam bym szukał dobrej, zadbanej sztuki.
Może Fiat Bravo... tylko z silnikiem problem, bo chyba najlepsza jednostka do tego auta to Multijet 1.6, czyli diesel. Focus II też dobre auto, tylko niezbyt pod LPG.
Znałem takich co w składzie 2+1 mieli problem zmieścić się na tydzień do Monedo kombi. ...a ja znałem takich co w składzie 2+2 do Bułgarii albo Grecji jechali na 3 tygodnie maluchem. Wtedy to był wyczyn, dziś wszystko wszędzie można kupić albo wypożyczyć, nic ze sobą wozić nie trzeba. 35tys. zł to wystarczająca kwota by myśleć o 4-5 letnim kompakcie....
Zobacz też Fiata Bravo z silnikiem JTD. To jest diesel który uchodzi za dobrą konstrukcję. Konstrukcyjnie znacznie lepszą niż "tedeik". Szukał bym Fiata Punto 2 właśnie z tym silnikiem lub Punto 2FL z silnikiem 1.3 JTD lub MultiJet. Ten sam silnik znajduje się w Oplu Corsie C i D. Wysokoprężny 1.3 JTD: Bardzo oszczędna jednostka osiąga 70 KM i 180...
Witam. Samochód to nowy Fiat bravo 1,9 Multijet. Zakupiłem na allegro taki właśnie zestaw webasto http://www.allegro.pl/item575686395_nowy... Jako że chcę to ustojstwo zamontować samemu a instrukcja jest w dwóch obcych mi językach mam kilka pytań. 1. Czy pompkę paliwa muszę podłączyć bezpośrednio do baku czy...
multijet bravo multijet gaśnie multijet gasnąć
układ wydechowy passat radio słońce bateria laptop reset pamięć
pralko suszarka ekspres melitta
Polar PDN 685 – wymiana fartucha bez zdejmowania frontu, uszczelka drzwiowa, serwis Lokalizacja przekaźnika klimatyzacji w Citroen C4 1.6 HDi 2007