A taki olej na filtrze: Ma juz 7 sezon i do tej pory wszystko było oki. Ale dzisiaj zauważyłem, że jest mokry z oleju filtr powietrza a silnik jakby miał 1/3mniej mocy. Co ma piernik do wiatraka? Jakie ssanie jaki olej na filtrze? A ma i to dużo ma, Filtr powietrza jest połączony rurką ze skrzynią korbową, i gdy silnik już dostanie "przedmuchów" do...
Oczywiście, po prostu nie zawsze była iskra. Ewentualnie zawór ssący.
Same zawory, w jakim są stanie? Może, ssący jest nieszczelny?
To gniazdo pewnie wyleciało. Zdejmuj głowicę.
Aby podnieść obroty, musisz zwiększyć naciąg dużej sprężynki, odginając blaszkę, do której jest zamocowana. Dokręć też kolektor ssący.
No właśnie bo co innego może być musi być coś z tymi zaworami jak inaczej to wyjaśnić... Może Ci się zawiesza odprężnik. Przy rozruchu nie zamyka zaworu ssącego byś mógł łatwo rozkręcić silnik. Taki niedomykający się zawór ssący może powodować takie anomalie.
Ustaw 15 ssący 20 wydech I powinno być dobrze. Ja używam masy uszczelniającej Victor rainz .
No to dla twojego numeru; Luz: zaworu ssącego 0,10-0,15 mm zaworu wydechowego 0,10-0,20mm.
Albo pęknięty/zluzowany plastikowy kolektorek ssący.
Masz rurkę ssącą w zbiorniku zatkaną. Dodatkowo proszę niezwłocznie poprawić tytuł wątka - musi zawierać skrótowy opis usterki!
Witam,zawór wydechowy jak i ssący 0,10-0,15 mm. Chociaż w nowszym biletynie znalazłem informacje; ssący 0.07-0,12mm wydechowy 0,12-0,18mm
Ssący 0.13, wydech 0.18 mm.
Luz na ssącym 0.05 mm, to chyba pomyłka, powinno być około 0.28 mm.
Silnik Briggs & Stratton **28D707** (10,5 HP) to model z serii **280000**, używany głównie w kosiarkach samojezdnych. Do tego silnika pasują zawory: - **Zawór ssący (Intake Valve)**: Średnica główki **1,362 cala (34,6 mm)**, długość **3,187 cala (81 mm)** - **Zawór wydechowy (Exhaust Valve)**: Średnica główki **1,181 cala (30 mm)**, długość **3,187...
Zawór ssący do sprawdzenia, konkretnie zbyt mały luz lub wypalone bądź wypadnięte gniazdo. Silnik dolno czy górnozaworowy?
Trzeba tu dodać; że luz zaworòw dla tego silnika to, zawór ssący pomiędzy 0.12-0.18 mm, zawòr wydechowy 0.23-0.28 mm, W tym silniku stosuje dwa ròżne zabezpieczenia sprężyn zaworòw. Dla zaworu ssącego jest miseczka wsuwana z boku. Dla wydechowego rozwiazanie na dwa zabezpieczenia.
wydech 0,25 ssący 0,20 Być może nie trzeba nowej uszczelki, wszystko zależy w jakim stanie będzie stara.
Dla zimnego silnika luzy to: zawór ssący 0,13 - 0,18 mm; zawór wydechowy 0,23 - 0,28 mm.
Mam ten sam silnik.Chciałbym się dowiedzieć czy górny zawór to ssący a dolny to wylotowy? Briggs&Stratton 28S777 type 1142-E1
Kręcisz silnikiem > zawór wydechowy się otwiera > zamyka i otwiera zawór ssący > zamyka i dochodzisz do górnego położenia tłoka > kręcisz aby tłok był 6-7mm poniżej najwyższego punktu.
Sprawdź czy ssanie się otwiera.
Luz zaworów, na zimnym silniku, 0.2 mm. Ssący, może być 0.15 mm. Ten klin, to sprawdzałeś "na oko" czy dokładnie, nie musi być całkiem zerwany, aby przestawił się zapłon..
Pomogło ustawienie zaworów. Ale i tak na cieplym silniku musze dac ssanie
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
Dla silnika serii 286700 Briggs przewiduje luzy: ssanie: 0,10 - 0,15 mm (inne silniki serii 280000 mają ten luz 0,13 - 0,18), wydech: 0.23 - 0,28 mm. Luzy mierzone na zimnym silniku, tłok 1/4" (6 mm) za górnym martwym położeniem po suwie sprężania.
http://gts-guides.com/help/bes/st3/28s77... Nr 33 wydech nr 34 ssanie.
Nic nowego, typowa usterka dla tych silników, luz zaworu ssącego za duży, zużycie, itp. Sprawdź dźwigienkę oraz zawór i jego luz w prowadnicy, sprawdź śrubę mocującą. Zorganizuj sobie laskę popychacza dla zaworu wydechowego, ma ona taką samą długość i jest wykonana ze stali, załóż, wyreguluj odpowiednio zawory. Pozdrawiam
Zawór ssący cylindra może się niedomykać , zdejmij pokrywę zaworów z głowicy , i sprawdz stan popychaczy zaworów.
Silnik L- head (dolnzaworowy) ssący 0,12-0,18mm wydechowy 0,23-0,28mm
Ssanie jest osobno
Popatrz tu https://translate.googleusercontent.com/... Ew. tu https://www.google.pl/search?q=briggs++v...
sprawdź kolektorek ssący - ta plastikowa rurka od gaźnika do cylindra - lubią pękać przy cylindrze i łapią wtedy lewe powietrze. PS. jak to to i będziesz kupować to pamiętaj, że są 2 rodzaje tych kolektorków - z okrągłym otworem do cylindra i prostokątnym
za dużo oleju lub za duże przedmuchy, odłącz odmę od gaźnika, załóż dłuższy wężyk, poprowadź do góry i na tył, jak na końcu będzie dalej chlapać olej to wsadź do buteleczki i kontroluj i jak będzie dużo to wlewaj z powrotem do silnika króciec wlotowy przy gaźniku zaślep, żeby nie ssało lewego powietrza z brudem a nie to remont - przynajmniej pierścienie
Nie masz tam ręcznej pompki, do napełniania gaźnika przed pierwszym uruchomieniem? Im mniej ssania tym mniej powinna kopcić na czarno. Ssanie można wyłączyć po 2-3 minutach, ale wbrew opisowi nie jestem pewien czy to tak na prawdę tylko zwykłe ssanie.
olej mam do 4 suwa 10w30 briggs straton to w koncu mam miec otwarte ssanie czy jak bo sie pogubilem jak go odpalam to wajcha na dół daje czyli jest otwarte i tak zostawiam . Luz zaworowy czyli? jak nie chcesz zaśmiecać forum to pisz na pw.
Ssanie jest manualne. Ktos ma jakies pomysly?
Czarny dym to, prawdopodobnie, problem z gaźnikiem. Dostaje za dużo paliwa. Niespalone paliwo, dostaje się do oleju i dlatego go przybywa. Jaki jest model gaźnika. Wygląda to, na włączone cały czas ssanie.
Iskra? Nie sprawdzałem. Jak na zimnym silniku odpali to chodzi bez problemów dopiero jak zgaszę to odpalić mogę dopiero jak ostygnie. Muszę zobaczyć to ssanie.
Sprawdzę fajkę, proszę o bliższe informacje dotyczące sprawdzenia szczelności kolektora ssącego, gdzie znajduje się oring?
od ssania otwiera sie dobrze i jak silnik jest na chodzie a wyciagne ssanie to zgasnie czyli wskazuje jak by ssanie działało prawidłowo
Od kiedy mamy ssanie, w kosiarkach z silnikiem B&S, membranowych?
Dla silników serii 28.... OHV zalecane wartości to: 1/ momenty dokręcania śrub: a/ głowica 220 in.lbs = 24,86 Nm; b/ korbowód: - jeżeli obie śruby są jednakowe, to po 185 in.lbs = 20,90 Nm; - jeżeli śruby są różne, to dla mniejszej 160 in.lbs = 18,08 Nm, a dla większej 260 in.lbs = 29,38 Nm. c/ misa olejowa: - dla śrub z luźną podkładką sprężystą 140...
Witam. Rozrząd ustawiasz na znaki. Zarówno na dużym jak i na małym kole masz znaki i na te znaki ustawiasz. Zazwyczaj jest to nacięcie, kreska lub kropka. Czy zawór ssący się domyka?
W tych silnikach ssanie było sterowane membraną gaźnika.[/quote] ten silnik nie ma ssania sterowanego membraną..membrana jest owszem ale nie steruje ssaniem..ssanie jest ręczne.
Witam. Panowie jakie mają być luzy zaworowe w silniku B&S 12IC typ 281707? Takie jak podał kolega wyżej? "luz na ssącym powinien być 0.13-0.18 a na wydechowym 0.23-0.28mm"
https://www.youtube.com/watch?v=mjLggFX8... a to kolega wierch widział? być może ten filmik coś podpowie szkoda, że po niemiecku,ale zawsze coś Rzeczywiście fajny film tylko nie po mojemu:) A tak jakby to nie problem sparwdź jaki masz ruch tej dzwigni (chyba ssanie ) jak przesuwasz z żłówia na zająca:)
Na początek sprawdź, czy wyłącza się ssanie. Sprawdź także czy nie poluzował się gaźnik.
A jak "zapodasz" odrobinę paliwa tam gdzie jest filtr powietrza (tylko nie na filtr) to też nic? Po prostu pomiń gaźnik i pryśnij odrobinę paliwa wprost do kanału, kolektora ssącego. Jeśli "zagada" to gaźnik. Po prostu coś jest z nim jest nie tak. Uprzedzając pytanie autora, co jeśli nie zagada? No cóż, wtedy trzeba szukać gdzie indziej. Ale ja bym...
Z luzem zaworòw to trochę nie tak, bo powinny być pomiędzy 0,10-0,20mm dla obu ssącego i wydechowego. Patrz na silnik z serii 80000.
trzymaj Dodano po 1 miałem problem bo zapalała i gasla wymieniłem świecę koelktor ssący membrane i olej
briggs ssać kosiarka briggs stratton ssać agregat ssać
połączenie router kabel sieciowy corolla antena krups częsty ekspres
vestel firmware 17mb170 vestel firmware
Tuleje zawieszenia kabiny Scania 4: poliuretanowe czy gumowe? Czy ładowarka Samsunga pasuje do Alcatela?