Same zawory, w jakim są stanie? Może, ssący jest nieszczelny?
Oczywiście, po prostu nie zawsze była iskra. Ewentualnie zawór ssący.
Aby podnieść obroty, musisz zwiększyć naciąg dużej sprężynki, odginając blaszkę, do której jest zamocowana. Dokręć też kolektor ssący.
Od kiedy mamy ssanie, w kosiarkach z silnikiem B&S, membranowych?
No właśnie bo co innego może być musi być coś z tymi zaworami jak inaczej to wyjaśnić... Może Ci się zawiesza odprężnik. Przy rozruchu nie zamyka zaworu ssącego byś mógł łatwo rozkręcić silnik. Taki niedomykający się zawór ssący może powodować takie anomalie.
Ustaw 15 ssący 20 wydech I powinno być dobrze. Ja używam masy uszczelniającej Victor rainz .
Ssący 0.13, wydech 0.18 mm.
Masz rurkę ssącą w zbiorniku zatkaną. Dodatkowo proszę niezwłocznie poprawić tytuł wątka - musi zawierać skrótowy opis usterki!
Witam,zawór wydechowy jak i ssący 0,10-0,15 mm. Chociaż w nowszym biletynie znalazłem informacje; ssący 0.07-0,12mm wydechowy 0,12-0,18mm
Zawór ssący do sprawdzenia, konkretnie zbyt mały luz lub wypalone bądź wypadnięte gniazdo. Silnik dolno czy górnozaworowy?
Albo pęknięty/zluzowany plastikowy kolektorek ssący.
wydech 0,25 ssący 0,20 Być może nie trzeba nowej uszczelki, wszystko zależy w jakim stanie będzie stara.
Silnik Briggs & Stratton **28D707** (10,5 HP) to model z serii **280000**, używany głównie w kosiarkach samojezdnych. Do tego silnika pasują zawory: - **Zawór ssący (Intake Valve)**: Średnica główki **1,362 cala (34,6 mm)**, długość **3,187 cala (81 mm)** - **Zawór wydechowy (Exhaust Valve)**: Średnica główki **1,181 cala (30 mm)**, długość **3,187...
Dla zimnego silnika luzy to: zawór ssący 0,13 - 0,18 mm; zawór wydechowy 0,23 - 0,28 mm.
Mam ten sam silnik.Chciałbym się dowiedzieć czy górny zawór to ssący a dolny to wylotowy? Briggs&Stratton 28S777 type 1142-E1
Kręcisz silnikiem > zawór wydechowy się otwiera > zamyka i otwiera zawór ssący > zamyka i dochodzisz do górnego położenia tłoka > kręcisz aby tłok był 6-7mm poniżej najwyższego punktu.
Witam. Posiadam w traktorku silnik Briggs&Stratton 15,5 HP OHV. Model: 28S777 Type: 1142-E1 Code: 010306ZE Silnik stuka na niskich obrotach. Mam luz na panewkach przeciwwag wału. Czy istnieje gdzieś możliwość dorobienia tych panewek? Korbowód też ma już minimalne luzy, założyć go z powrotem czy założyć zamiennik z Allegro? Pytanie też co do tłoka, widać...
Witam.Dostałem używaną kosiarkę z silnikiem briggs & stratton 3,5hp z gaźnikiem membranowym(dwururka) model 92902 z 2004r.Kosiarki nie można odpalić a jak już się to uda bardzo nierówno pracuje i nie może się wkręcić na obroty.Świeca nowa przy próbie palenia mokra po odpaleniu zakopcona czarna.Wymieniłem filterek,membranę i oczywiście paliwko.Przed...
witam mam problem z agregatem gradotwórczym Briggs &Stratton HP16 Vanguard po uruchomieniu na ssaniu pracuje pracuje dobrze równo ,kiedy ssanie wyłączę zaczyna rzucać sinikiem muszę cięgno ssania ustawiać tak w połowie wtedy w miarę pracuje równo ale i tak nie jest to całkiem równa praca proszę o pomoc.
Witam po długiej przerwie ,Mam problem z moim traktorkiem sabo cliper z silnikiem BS . Po zimie z linki odpalil za pierwszym strzałem ale trzeba było uzyc troche siły. Z aku ciężko kreci (nowe aku) ,pozim oleju ok. myślę ze to zawory bo jak kombinowałem przy nich to kręcił jak głupi na aku ale nie zapalił (chyba za mała kompresja ) po regulacji znowu...
Potrzebuję pomocy bo moje pomysły i te znalezione w sieci już się skończyły. Silnik nie odpala, nawet nie próbuje z dawki startowej, zachowuje się tak jak by zdjąć fajkę ze świecy. Kosiarka 6 lat, przebieg ok. 50 litrów benzyny. Rzuciła palenie nagle z dnia na dzień. 1. Świeca, fajka sprawdzone (wymieniane), iskra jest 2. Klin na swoim miejscu 3. Nowa...
Briggs & Strattion-instrukcja obsługi i konserwacja Silniki montowane do kosiarek i różnego rodzaju sprzętu ogrodniczego posiadającego tego typu silniki. Jest to skan książki obsługi która jest dodawana do silnika po jego zakupie
Witam, mam następujący problem. Po zakupieniu i założeniu nowych sprężynek które powinny regulować obroty silnika, niestety ale obroty nawet nie próbują się zmniejszać. Jedyny sposób którym mogę je zmniejszać jest ściąganie do połowy linki gazu za pomocą uchwytu, bądź domykanie za pomocą śrubokręta plastikowego regulatora na gaźniku. Próbowałem wszystkiego...
Witam ! Mam taki problem z kosiarką z silnikiem Briggs & Straton. Jak silnik jest całkiem zimny to odpala i gaśnie, muszę na nowo napompować paliwa. Po kilku razach już chodzi i mogę spokojnie kosić. Gdy po jakimś czasie zatrzymam silnik aby np opróżnić kosz, nie mogę go uruchomić. Dopiero jak lekko ostygnie. Gdy z gorącego silnika wykręcę świecę i...
Witam. Złożyłem kosiarkę. Na pewno rozrząd i regulator obrotów dobrze. Rurka prowadząca paliwo nie jest dziurawa. Iskra jest, uszczelka pod głowicę OK. Gaźnik (pływakowy) magneto i cewka od sprawnej kosiarki założona. Wszystko wydaje się dobre, gdy odpalam kosiarkę nic. Gdy podleje bezpośrednio pod gaźnik, to strzela z gaźnika. Co może być przyczyną....
Jak w temacie. Briggs&Stratton 3,5HP- nierówna praca i gaśnięcie, problem z uruchomieniem. Dla potomnych i mający podobny problem. Wytargałem ojcowy sprzęt z garażu. Jest to kosa listwowa samojezdna,model BM100/4 z wyżej wymienionym silnikiem, zapewne pierwsze lata produkcji. Kiedyś to jako tako pracowało ale za chiny teraz nie chciała współpracować....
Witam, Mam problem z kosiarka briggs&stratton z silnikiem dov750 ex. Kosiarka po rocznej przerwie nie chce zapalić, od nowości pokosila może z 4h niestety w maju straciła gwarancję. Iskra jest, szczelina sprawdzona na świecy ok, gaźnik zamknięty na ssanie lecz nie dostaje paliwa. Po podlaniu strzykawka odpali za 1 razem lecz gasnie, podając paliwo przez...
Witam kolejny raz zwracam się z Prośbą do fachowców a mianowicie posiadam silnik Briggs&Stratton 12 hp. Silnik nie chce odpalić sprawdzałem świece iskra jest świecy nie zalewa po wykręceniu filtra powietrza widać niewielkie ilości paliwa. Strzela z filtra powietrza prosze o porady.
Witam, kosiarką kosiłem,nagle na jakiejś małej nierówności zgasła. Na ciepłym silniku nie mogę jej odpalić. Następnego dnia na zimnym odpaliła bez problemu,ale temat się powtórzył, zgasłą,jak nóż trafił na nierówność i spadły obroty. Ponowne uruchomienie niemożliwe . Filtr powietrza wymieniony przed sezonem. Świeca była całą czarna,wyczyściłem-bez rezultatu....
Luz zaworów, na zimnym silniku, 0.2 mm. Ssący, może być 0.15 mm. Ten klin, to sprawdzałeś "na oko" czy dokładnie, nie musi być całkiem zerwany, aby przestawił się zapłon..
Sprawdź czy ssanie się otwiera.
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
Pomogło ustawienie zaworów. Ale i tak na cieplym silniku musze dac ssanie
Nic nowego, typowa usterka dla tych silników, luz zaworu ssącego za duży, zużycie, itp. Sprawdź dźwigienkę oraz zawór i jego luz w prowadnicy, sprawdź śrubę mocującą. Zorganizuj sobie laskę popychacza dla zaworu wydechowego, ma ona taką samą długość i jest wykonana ze stali, załóż, wyreguluj odpowiednio zawory. Pozdrawiam
Silnik L- head (dolnzaworowy) ssący 0,12-0,18mm wydechowy 0,23-0,28mm
sprawdź kolektorek ssący - ta plastikowa rurka od gaźnika do cylindra - lubią pękać przy cylindrze i łapią wtedy lewe powietrze. PS. jak to to i będziesz kupować to pamiętaj, że są 2 rodzaje tych kolektorków - z okrągłym otworem do cylindra i prostokątnym
za dużo oleju lub za duże przedmuchy, odłącz odmę od gaźnika, załóż dłuższy wężyk, poprowadź do góry i na tył, jak na końcu będzie dalej chlapać olej to wsadź do buteleczki i kontroluj i jak będzie dużo to wlewaj z powrotem do silnika króciec wlotowy przy gaźniku zaślep, żeby nie ssało lewego powietrza z brudem a nie to remont - przynajmniej pierścienie
http://gts-guides.com/help/bes/st3/28s77... Nr 33 wydech nr 34 ssanie.
Dla silników serii 28.... OHV zalecane wartości to: 1/ momenty dokręcania śrub: a/ głowica 220 in.lbs = 24,86 Nm; b/ korbowód: - jeżeli obie śruby są jednakowe, to po 185 in.lbs = 20,90 Nm; - jeżeli śruby są różne, to dla mniejszej 160 in.lbs = 18,08 Nm, a dla większej 260 in.lbs = 29,38 Nm. c/ misa olejowa: - dla śrub z luźną podkładką sprężystą 140...
Sprawdzę fajkę, proszę o bliższe informacje dotyczące sprawdzenia szczelności kolektora ssącego, gdzie znajduje się oring?
Witam mam problem z silnikiem briggs stratton 500 wymieniłem kolektor ssący na nowy membrama nowa sprężynki i po odpaleniu muszę przez ok 1 minuty pompować paliwo potem juz jest dobrze i po drugie jak zdejmę filtr powietrza silnik gaśnie ,zaślepiłem kilka otworów w obudowie filtra i silnik śmiga jaka morze być przyczyna
Witam. Rozrząd ustawiasz na znaki. Zarówno na dużym jak i na małym kole masz znaki i na te znaki ustawiasz. Zazwyczaj jest to nacięcie, kreska lub kropka. Czy zawór ssący się domyka?
Iskra? Nie sprawdzałem. Jak na zimnym silniku odpali to chodzi bez problemów dopiero jak zgaszę to odpalić mogę dopiero jak ostygnie. Muszę zobaczyć to ssanie.
A jak "zapodasz" odrobinę paliwa tam gdzie jest filtr powietrza (tylko nie na filtr) to też nic? Po prostu pomiń gaźnik i pryśnij odrobinę paliwa wprost do kanału, kolektora ssącego. Jeśli "zagada" to gaźnik. Po prostu coś jest z nim jest nie tak. Uprzedzając pytanie autora, co jeśli nie zagada? No cóż, wtedy trzeba szukać gdzie indziej. Ale ja bym...
Nie masz tam ręcznej pompki, do napełniania gaźnika przed pierwszym uruchomieniem? Im mniej ssania tym mniej powinna kopcić na czarno. Ssanie można wyłączyć po 2-3 minutach, ale wbrew opisowi nie jestem pewien czy to tak na prawdę tylko zwykłe ssanie.
Na początek sprawdź, czy wyłącza się ssanie. Sprawdź także czy nie poluzował się gaźnik.
https://www.youtube.com/watch?v=mjLggFX8... a to kolega wierch widział? być może ten filmik coś podpowie szkoda, że po niemiecku,ale zawsze coś Rzeczywiście fajny film tylko nie po mojemu:) A tak jakby to nie problem sparwdź jaki masz ruch tej dzwigni (chyba ssanie ) jak przesuwasz z żłówia na zająca:)
Z luzem zaworòw to trochę nie tak, bo powinny być pomiędzy 0,10-0,20mm dla obu ssącego i wydechowego. Patrz na silnik z serii 80000.
trzymaj Dodano po 1 miałem problem bo zapalała i gasla wymieniłem świecę koelktor ssący membrane i olej
W tych silnikach ssanie było sterowane membraną gaźnika.[/quote] ten silnik nie ma ssania sterowanego membraną..membrana jest owszem ale nie steruje ssaniem..ssanie jest ręczne.
W oryginale tak jest . rozbierałem silnik Intek 15,5 jak i 17,5 i w obu laski popychaczy były rożne . jedna była aluminiowa pewnie ssąca a druga stalowa wydechowa
Dokręć też kolektor ssący do cylindra. Sprawdź szczelność połączenia gaźnika z kolektorem, powinien być tam gumowy oring.
Luz zaworu ssącego 0,07-0,12mm,zaworu wydechowego 0,12-0,18mm,śruby dolnej obudowy silnika 20Nm.
Takie zachowanie zaworu, jest spowodowane działaniem odprężnika odśrodkowego. Jest, to normalne zachowanie. Po uruchomieniu silnika, odprężnik się wyłącza. Luz ustaw na 0.18mm ssący i 0,20mm wydech.
Ssanie wyłącza się automatycznie po przesunięciu dźwigni ma minimum? Jaki to gaźnik, najlepiej daj jakieś zdjęcie.
Czy masz sprawne ssanie w tym silniku. Jeśli masz czym, to zbadaj kompresją sinika, może silnik jest już na "wykończeniu".
Witam. Posiadam kosiarkę (już zabytek :D ) Briggs&Stratton 94908-0619-02 Problemem jest, że nie zapala jak silnik zimny. Wystarczy psiknąć w filtr Plakiem i chodzi. Po pierwszym odpaleniu nie ma później z tym jakichkolwiek problemów - pali na dotyk. Membrana w gaźniku nowa, filtr czysty, oring na króccu ssącym nowy, sam króciec uszczelniony na łączeniu...
Nie, ssanie nie jest włączone cały czas, działa prawidłowo.
Silnik gasnie ale po kilku minutah mozna go odpalic,swiece wymieniałem chyba jest ok chociaz mam jeszcze małe wątpliwosci co do układu zapłonowego.....orginalnie była założona cewka a pod kołem magnesowym jest chyba to bedzie kondensator z przerywaczem,na tym układzie nie miałem iskry.Załozyłem cewke ktora nie potrzebuje kondensatora i iskra jest ale...
Tu również, podciśnienie/ciśnienie brane jest ze skrzyni korbowej, lub z kanału ssącego.
Wymień fajkę świecy. Po nagrzaniu lubi większe obroty. Albo sprawdź luzy zaworowe, odkręć tłumik, pod nim jest pokrywa zaworowa, ustaw tłok 5 mm za gmp gdy zawory są domknięte i sprawdź luzy, wynoszą 0,15 ssący 0,20 wydech.
na rurce ssawnej w baku lubi być założony filtr. filtr powietrza zwiększa podciśnienie w gaźniku. bak paliwa jest pod czy nad gaźnikiem? jeśli pod to sprawdź czy nie jest nigdzie pęknięta rurka od paliwa i nie ssie lewego powietrza.
Kiedy zawory powinny być otwarte (który i w jakim momencie)? Przed zapłonem (sprężanie) i w czasie pracy oba zawory zamknięte. Następnie otwarty wydech (tłok idzie do góry). Otwarte ssanie - tłok w dół, jak w każdym czterosuwie. Iskra jest?
briggs ssać briggs stratton briggs ssać kosiarka
bateria kontrolera alarm obwodowy praca wymiana liczników
pilot bramy zasięg krups ea873810
Czy piana do felg jest bezpieczna dla karoserii? Piny kontrolki świecy żarowej i wyświetlacza w Valtra 6850