Do sprawdzenia świeca, fajka świecy i cewka zapłonowa.
witam, zawiozłem do sale bez serwisu, Pan wymienił membranę ale nic się nie zmieniło. czy na zimę spuszczacie paliwo? pozdrawiam
Jak strzela po rozgrzaniu to pierwsze luzy zaworowe do sprawdzenia.
Jeśli twój Briggs to chińska podróbka odkręć głowicę,cofnij tłok i sprawdź palcem czy wyczujesz próg na cylindrze.Zakładam że tak,też miałem taką samą sytuację.Kosiarka wylądowała na złomie.Zbyt wyrobiony cylinder,po rozgrzaniu nieszczelność się powiększa i zmniejsza kompresja.W mojej,idealnej podróbce Briggsa trwało to pół roku zanim skończyła żywot....
A ja wrócę do tematu, miałem dzisiaj przypadek nowej kosiarki, po 5 min pracy, zgaszeniu i próbie odpalenia nie odpala. Sprawdzony gaźnik, odpowietrzenie zbiornika, ready start, przepustnica ssania, regulator odśrodkowy, moduł, rurka ssąca (kolektor dolotowy pod względem szczelności przy połączeniu z gaźnikiem i cylindrem) i nic nie pomagało. Po rozgrzaniu...
W jaki sposób sprawdzałeś ten zawór? Uszczelka pod głowicą do sprawdzenia. Może wystarczy dociągnąć śruby. Jaka jest kompresja na rozgrzanym silniku, taka sama jak na zimnym?
Ile lat ma ten silnik, gaźnik jest z membraną czy z pływakiem? To nie jest ;magneto;, to moduł z wbudowaną elektroniką. I jeszcze mam pytanie czy rozgrzany silnik nie dymi w czasie koszenia?.
Witam, nic nie znalazles w sieci - bo dzisiaj praktycznie '99%' uzytkownikow o tym nie wie, to jest 'klasyczny / ksiazkowy' wrecz objaw bardzo opoznionego zaplonu lub niskiego stopnia sprezania silnika, np. 6 : 1 - a zastosowanie do niego dzisiejszego paliwa '95 Oktan'..? Podejrzewam, ze to jednak dosc nowy silnik i powinien miec ok. 8,5 - 9 : 1 sprezanie,...
Model gaźnika NIKKI. Po wymianie uszczelek i przeczyszczeniu gaźnika silnik zaczął normalnie pracować. Jeszcze tylko czasami na rozgrzanym silniku po zgaszeniu strzela w tłumik. Tak było też przed remontem silnika. Co może być przyczyną?
Witam, Mam do Was pytanie, otóż posiadam traktorek do trawy z silnikiem Briggs & Stratton 12HP I/C, który na zimnym silniku ciężko odpala tzn. trzeba kręcić dłuższą chwilę aby odpalił. Gdy silnik jest rozgrzany odpala od strzała natomiast na zimnym silniku jest problem z odpaleniem. Gaźnik był sprawdzany i czyszczony. Czy ktoś z Was mógł by podpowiedzieć...
To co piszesz, jest raczej normalne. Zawór ssący zawsze otwiera się przed GMP podczas suwu wydechy, a wydechowy przed osiągnięciem DMP podczas suwu pracy. Jest to raptem kilka stopni. Luz zaworowy jest w celu kompensacji rozszerzalności temperaturowej, występuje na zimnym silniku . Czyli rozgrzany silnik w zasadzie nie ma luzu zaworowego. Chyba, że...
Po założeniu głowicy i ponownej regulacji zaworów sytuacja nie uległa poprawie... a nawet mam wrażenie, że było trochę gorzej (to może być kwestia braku doświadczenia w ustawianiu zaworów albo jakiś inny mój błąd). Na następny dzień na zimnym silniku sprawdziłem kompresję: prawy "felerny" cylinder 75, lewy 55, po sprawdzeniu i małej korekcie zaworów...
Hmmm, no to dziwna sprawa bo mam urządzenie firmy Yato do pomiaru ciśnienia w silnikach benzynowych, nowy sprawdzany i różnych silnikach itd. Wczoraj odpaliłem traktorek wycofałem nim i wjechałem do garażu, trwało to z 30 sekund i wkreciłem zegar, krecąc pokazał 8.8 bara. Jak powinno sie prawidłowo w tych silnikach robić pomiar. Na całkowicie zimnym...
Witam! Szukam porady ponieważ mam problem z moja kosiarką. Kosiarka wyposażona jest w silnik Briggs&Stratton Quantum XKL50. Pierwsze dwa lata pracowała i odpalała bez zarzutu. Jednak w tym roku mam problem z odpalaniem. Początkowo pięknie odpalała na zimnym silniku, a na rozgrzanym ani rusz. Teraz nie chce odpalić nawet na zimnym silniku. Symptomy,...
Witam.Posiadam kosiarkę MTD silnik-briggs&stratton quantum 50.Jak jest zimna to odpala z pierwszego,natomiast po rozgrzaniu już ciężko odpalić-trzeba kilka razy aż zaskoczy. Co może być przyczyną? -gaźnik przedmuchany -króciec,kolektor ssący sprawdzony,założony oring na łączeniu z gaźnikiem -świeca nowa -szczelina między kołem a cewką 0,2
Jakie powinno być ćiśnienie sprężania w Briggs&Stratton Intek 60? Witaj, Dla silnika Briggs&Stratton Intek 60, typowe ciśnienie sprężania powinno oscylować w granicach 90-110 PSI (około 6,2-7,6 bar). Wartości te są jednak orientacyjne, gdyż różne modele silników Briggs&Stratton mogą mieć nieco inne wartości. Zawsze najlepiej sprawdzić specyfikację...
Mój problem dotyczy kosiarki a konkretnie silnika Briggs & Stratton: Seria 500, Model/Type/Code: 10T502 0111 B1 07040551. Przeczytałem dużo o podobnej tematyce jednak mojego przypadku dalej nie rozwiązałem i proszę o pomoc. Mój problem polega na falujących obrotach (a w zasadzie chwilowych spadkach obrotów i wrażeniu jakby silnik miał za chwilę zgasnąć)...
Briggs&stratton quantum xrm 50
Pacjent jak w temacie, traktorek kosiarka MTD PINTO E-STAR Oznaczenia na sprzęcie: Pinto e-star 2005 rok.prod. BF165L20018 13B4065-678 Na silniku numer: 121607 0351 E1 050329 FB lub F8 (nieczytelne) Kupiony jakiś czas temu jako używany. Na początku wszystko było ok poza rozrusznikiem który pomimo wymiany "ślimaka i zębatki" dalej co chwila nie zatrybia...
To przytarcie rzeczywiście jest ale wygląda jakby było tylko na samej górnej części, tam gdzie jeszcze pierścienie tłoka nie dochodzą, no i kompresja też jest niezła. Czy rzeczywiście mimo poprawnej kompresji mogą być aż takie przedmuchy do komory korbowej? O ile pamiętam czasami jest lekkie kopcenie ale to raczej w trakcie zatrzymywania silnika. Podczas...
Witam. Posiadam kosiarkę Husqvarna z silnikiem B&S 675. Silnik po odpaleniu chodzi trochę nierówno (bieg jałowy- delikatnie wchodzi i schodzi z obrotów) po kliku minutach ok 3-5 min zaczyna pracować równo (bez obciążenia). Podczas koszenia gdy silnik jest rozgrzany i obciążony za sprawą pracy noża i pracy napędu - chodzi moim zdaniem na 90% swoich możliwości....
Jak sprzęt wiekowy, to zawory do ustawienia - po rozgrzaniu nikną luzy na nich.
U mnie jest ten problem, że gdy kosiarka traktor się zimny, ładowanie waha się od 14,5 do 16 V, a jak się rozgrzeje, to znowu nie doładowuje, bo jest 13,2 V.
Witam. Mam problem z silnikiem Briggs & Strattona V-Twin 18 HP- napędza rębaka - ciężko pali, jak jest rozgrzany, kopci czarnym dymem nie równo pracuje na wysokich obrotach. Od pewnego czasu zauważyłem tez ze przybywa oleju. Sprawdziłem ciśnienie w cylindrach ma 11-12 atm czyli ok. świece zakopcone, czarne (wymienione nowe oryginalne ). Martwi mnie...
Proszę zmienić fajkę albo nawet oskubać przewód i bezpośrednio nawinąć na świecę żeby wykluczyć problem z fajką bez kupowania drugiej... W fajce jak dobrze pamiętam występuje jakiś opornik który po rozgrzaniu nie podaje prądu na świece. Przerabiałem ten temat.
Witam. Mam problem z tym modelem B&S XTE 50.Mianowicie ,kosiarka jak się rozgrzeje słychać stukanie,myślałem że to może zawory ,ale tu się chyba nie ustawia luzu zaworowego? Proszę o pomoc.
Tak jak kolega wyżej napisał spróbuj wymienić paliwo, jeśli odpali to kosić ok 10 minut y olej się rozgrzał, następnie go zlać, pod spodem kosiarki powinien być kurek który odkręca się specjalnym kluczem lub czymś co go zastąpi.
Zatankowałem do pełna 95 i pracowałem aż brakło. Nic niepokojącego się nie działo. Tylko ten ogień z tłumika przy wyłączaniu silnika. Maszyna rwie z pod siebie ziemię. Nie musi być na pełnych obrotach. Jednak najlepiej działa przy pełnym "gazie" i gdy się rozgrzeje. Dzięki za każdą radę. Może te typy tak mają. Czyli 5 HP kicha płomieniem przy wyłączaniu.
Silnik B&S 12,5 HP mam problem w traktorku Toro. Po "rozgrzaniu silnika" czyli jakiejś minucie na "luzie" w silniku zaczynają falować obroty , dzieje się tak podczas jazdy i na postoju , ale jak włączę kosisko i koszę silnik pracuje równiutko . Nie wiem od czego zacząć stało się to nagle.
Jesteś, na sto procent, pewien rozrusznika, mozliwe że po rozgrzaniu, od silnika, ma jakieś zwarcie? To nie jest skomplikowany silnik, ważne jest tylko przy składaniu, poprawne ustawienie rozrządu. Odkręć głowicę i sprawdź, jak pracują zawory.
Briggs & Stratton 3,5 km model 92902. Problem z odpaleniem zimnego silnika. Po zdemontowaniu filtra powietrza zauważyłem ze nie do końca przymyka się klapka zaznaczona czerwoną strzałką po jej domknięciu silnik odpala. podczas gaszenia widać jakby z gaźnika pryskało paliwo. Co możne być przyczyną niedomykania sie tej klapki? Po rozgrzaniu silnika nie...
Witam! Zabrałem się za naprawę Silnika Briggs & Stratton OHV (chyba 11 hp) Model 217707 Typ 0391 E1 Trim 0409 5ZA Dobrze odpalał i chodził całkiem nieźle ale po rozgrzaniu strasznie kopcił z tłumnika oraz z odmy przy gaźniku. Mając nadzieję że to tylko uszczelka pod głowicą lub zurzyte pierścienie zabrałem się do roboty ;-) Niestety po ściągnięciu głowicy...
Witam wszystkich!! Jako że ostatnio wymieniałem pierścienie tłokowe w silniku B&S 3.75 Sprint, zrobiłem kilka zdjęć, opiszę krok po kroku jak to zrobić.... Największym problemem w rozebraniu silnika był adapter, na którym zamocowany jest nóż, zdjęcie poniżej: http://obrazki.elektroda.net/84_12752327... Do ściągnięcia adaptera najlepiej posłużyć...
Witam, Co jest nie tak, wymieniłem sprężynkę od regulatora(na zdjęciu jej nie ma, jest to silnik z jedną sprężynką), wymieniłem świecę, membranę z uszczelką, wszystko na oryginałach. Wszystko pięknie ładnie wyczyściłem zero brudu, o uszczelce w gaźniku na króciec nie zapomniałem, klin idealnie siedzi od 9 lat. Po tych wymianach takie coś (było gorzej)...
briggs stratton briggs stratton ładowanie traktorek briggs stratton
obroty silnika renault odkurzacz samsung obroty zawór dwubarowy krups
płyta główna viessmann samsung ue55nu7462
Zbiornik wyrównawczy: zasilanie czy powrót? Konwersja skrzyni biegów w Peugeot 307 2.0 HDI