To coś takiego? http://www.eukasa.pl/kosiarka-partner-55... Jeśli to to samo to silnik to Briggs and Stratton chyba Quantum Wtedy cewka to mniej więcej coś takiego https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow...
To pewnie cewka do wymiany.
Za mało danych , typ model etc. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić : - podmienić świece -sprawdzić stan przewodu -sprawdzić cewkę (uszkodzenia mechaniczne , przejście itp.) -odległość cewki od koła -stan magnesu
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Już po problemie. Na wale napędowym jest ... taki przerywacz. Był uszkodzony. Śmiga i kosi.
Jak na plaku się odezwie to grzeb w gaźniku
Ta cewka jest dobrze przykręcona, napisem TOP do góry?
Od siebie dorzucę jeszcze takie małe zapytanie. Czy ustawiłeś prawidłową odległość cewki od koła przy ponownym montażu (napisałeś że odkręciłeś cewkę). Zbyt dalekie odsunięcie cewki spowoduje brak iskry - co w twojej obecej sytuacji, może wprowadzać w błąd co do przyczyny jej nie występowania.
Możliwe że to wina świecy. Cewkę nową można kupić np. tu http://www.es24.pl/produkt/26864/202773/... Poszukaj na Allegro . Aukcja nr. 668448153 Jeżeli, silnik jest w niezłym stanie to warto wydać te 50 zł i kupić cewkę na aukcji.
Typowy objaw padniętej cewki.
Witam. Mam problem z 2 cylindrowym Briggsem. Problem polega na braku iskry, nawet po wymianie cewki. Proszę o pomoc.
W tych silnikach, zależnie od numeru, ustawia się szczelinę na 0.06 - 0.14 cala, czyli 0.15 - 0.35 mm. Nie słuchaj bzdur, że to zbyt mała odległość.
Nowa cewka ma około 1 oma. Wszystko działa.
Ta cewka nie potrzebuje żadnego zasilania, nie podłączaj tam napięcia bo ja zepsujesz. Jedyne połączenie cewki ze stacyjką o przewód wyłączania silnika, aby wyłączyć zwiera się go do masy.
Do sprawdzenia świeca, fajka świecy i cewka zapłonowa.
Cewkę ustawia się na grubość wizytówki.
Odległość 0.2 - 0.3 mm.
Nie wiem jak inni praktykują - ja daję ok. 1, max. 2 cm 3 benzyny (czystej). Jeśli silnik po kilku próbach nie odpali, to ponawiam czynność z paliwem. W przypadku dalszych niepowodzeń, pomimo iż iskra jest "pewna" - sprawdź jeszcze raz kompresję (ale poprawnie i dobrym sprzętem). Gdy próba ta będzie pozytywna ( min. 4-5 barów) a silnik nadal nie będzie...
Może masz przestawiony nóż
Witam. Czy montując cewkę zapłonową do kosiarki spalinowej Briggs&Stratton musi być zachowana strona góra dół czy to jest obojętne. Pozdrawiam.
Odległość cewki od rdzenia, 0.2 - 0.3 mm. Przerwa na stykach przerywacza 0.2 mm.
Witam. Nie wiem czy odpowiedni dział ale jak sprawdzić czy cewka jest sprawna nie mam w ogóle nie mam iskry próbowałem na 2ch świecach i nic...
Witam mam pewien problem, dziś pierwszy raz rozebrałem swoja kosiarkę aby wymienić membranę , wszystko poszło fajnie tylko przez przypadek obok pompki paliwa w gaźniku wcisnołem jakiś śrut czy ktoś wie jak mogę to cofnąć. Podczas pompowania paliwa przez ten otwór bierze powietrze i benzyna nie pompuje Proszę o pomoc bardzo pilne
Witam! Posiadam stary traktorek-kosiarkę z silnikiem brigss-a 11hp o nr 28c707. W poprzednim sezonie podczas koszenia silnik zgasł i już go nie odpaliłem, nie było w ogóle iskry, sprawdziłem wtedy miernikiem i wyszło mi że prawdopodobnie padła cewka zapłonowa. Zamówiłem więc nową cewkę ale niestety po założeniu do silnika dalej nie ma iskry. Przeczytałem...
Witam.Dostałem używaną kosiarkę z silnikiem briggs & stratton 3,5hp z gaźnikiem membranowym(dwururka) model 92902 z 2004r.Kosiarki nie można odpalić a jak już się to uda bardzo nierówno pracuje i nie może się wkręcić na obroty.Świeca nowa przy próbie palenia mokra po odpaleniu zakopcona czarna.Wymieniłem filterek,membranę i oczywiście paliwko.Przed...
Witam, zauważyłem że w mojej kosiarce jest krzywy wał, miałem akurat drugi taki silnik na części więc postanowiłem go przełożyć. Najpierw rozebrałem stary silnik i wyjąłem z niego wał, potem rozebrałem drugi silnik i też wyjąłem wał, zamontowałem nowy wał, przykręciłem korbowód wraz z tłokiem i teraz mam problem bo nie wiem jak odpowiednio złożyć ze...
Witam Mam takie pytanie. Zakupiłem nową cewkę do Briggsa z powodu braku iskry i jakiegokolwiek prądu na starej cewce kosiarka wreszcie odpaliła jednak po kilku minutach pracy po wyłączeniu nie chciała ponownie odpalić, okazało się że nowa także nie ma iskry, sprawdzałem z różnymi świecami. Jednak po przytknięciu kabla wysokiego napięcia do masy skacze...
Witam, Szukałem, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Silnik B&S 550e 140 ccm. Po nagrzaniu ciężko pali, a paliwo cieknie z gaźnika poprzez pomarańczową membranę do pompowania, oraz przez biały króciec zaznaczony na foto (do króćca nie jest podłączony żaden wężyk). https://obrazki.elektroda.pl/6214507400_... Po wykręceniu...
Witam, mam następujący problem. Po zakupieniu i założeniu nowych sprężynek które powinny regulować obroty silnika, niestety ale obroty nawet nie próbują się zmniejszać. Jedyny sposób którym mogę je zmniejszać jest ściąganie do połowy linki gazu za pomocą uchwytu, bądź domykanie za pomocą śrubokręta plastikowego regulatora na gaźniku. Próbowałem wszystkiego...
Witam, posiadam kosiarkę Briggs Stratton 190cc i nie odpala. Iskra jest, paliwo dochodzi po pociągnięciu za linkę. Słychać z wydechu dziwne dmuchanie, wcześniej tak nie było. Proszę o pomoc.
Witam wszystkich. Mam problem silnikiem briggs stratton 148 cc umieszczonym w kosiarce - mianowicie w zeszłym sezonie dostała strzała i zgasła. Nie chciała odpalić ściągnąłem głowice okazało się że wyskoczył zawór (został wpięty klapka z boku silnika pod tłumikiem) lecz od tamtej pory osłabła. Nie podoba mi się praca zaworów, mianowicie zawór dolny...
witam, Kupiłem traktorek który miał uszkodzone koło zębate rozruchu. Po wymianie nie chce odpalić, lekko próbuje ale brak mu siły, żeby zastartować. Gaźnik pomijam bo podaję mu już paliwo ze startera w sprayu. Zmierzyłem ciśnienie podczas rozruchu i jest około 4,5bara. Po zwiększeniu luzu zaworowego pojawia się wyższe ciśnienie do 6 bar, ale znowu za...
Koledzy pomocy. Traktorek z silnikiem B&S 16 KM 88r produkcji, dwa cylindry. Wymieniłem już 3 cewki, fakt że Chiny, ale różni producenci i lipa. Brak jakiejkolwiek iskry, przerwy na świecach robiłem nawet 0.2 i nic. Czy wszystkie cewki do du..? Magnes w kole zamachowym nieźle przyciąga, szczelina na styk ręce opadają.
Witam, jak w tytule mam problem z kosiarką wszędzie piszecie o tej membranie w gaźniku u mnie ta membrana jest cała nie ma dziury tez muszę ja wymienić ??? Jeszcze jedno mam z przodu kosiarki taka dźwigienkę tak jakby od ssania ale kiedy ja przestawiam z jednej pozycji na druga nie ma różnicy co może być tego powodem bardzo proszę o radę.
Tak klin jest ok
Od 2,5 do 5 kOhm.
Do rozrusznika w zależności od mocy to prąd do 300A, na kabelku nie radzę tego robić. Jak masz miernik sprawdź cewkę przekaźnika czy zamyka obwód, cewka będzie połączona ze stacyjką, styki przekaźnika (stycznika) są połączone między akumulatorem (gruby przewód) a rozrusznikiem. Prąd nie dochodzi do rozrusznika, pierwszy element to stycznik.
Jeśli nie ma iskry cewka do wymiany.
Jeżeli masz zwarcie tego czarnego kabelka z cewki do masy to dlatego nie ma iskry. Wyłączanie silnika następuje właśnie w ten sposób. Sprawdź ten kabelek, może ma uszkodzona izolację i wyłącznik zapłonu
Odłącz od cewki kabelek idący do wyłącznika i sprawdź czy jest iskra.
Przedstawia się zapłon - wymień cewkę zapłonową.
Ustaw "na kartkę papieru".
Kosiarka nie chce zapalić. Gaźnik wyczyszczony. Czy to coś z cewką, zaworami?
Silnik Briggs & Stratton 6 KM 190cc OHV odpala na zimnym silniku jednak po rozgrzaniu i zgaszeniu nie można go ponownie uruchomić. Wtedy świeca jest sucha, ma kolor kawy z mlekiem. Do tej pory wymieniłem cewkę zapłonową, wyczyściłem gaźnik i nic to nie pomogło. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny?
Witam serdecznie. mam traktorek TC 122 z silnikiem bmriggs&stratton 407777-0117-E1 Intek V Twin i szukam numeru katalogowego cewek zapłonowych do tego silnika a tym samym samych cewek.
Kosiarki nie udało mi się odpalić wymieniłem świece , wlałem nawet trochę paliwa do cylindra ale bez efektu , gaznik przeczyściłem również . Kosiarka odpala na 1 ,2 sekundy i gaśnie silnik Briggs&Stratton, model 775EX , 6 KM . Czy może być to wina cewki zapłonowej ?
Jaką masz przerwę między cewką a kołem magnesowym? Powinna być około 0.2mm, powierzchnia rdzenia cewki powinna być czysta nie skorodowana.
jakim cudem... da się tak wgl? Może cewka padła.
Dzięki za wskazówkę. Jak będę miał teraz trochę czasu to sprawdzę tą iskrę. Może to faktycznie jest cewka?
Witam, nie mam w silniku wysokich obrotów, prawdopodobne brakuje sprężynki tylko nie wiem gdzie ma być założona i gdzie taką kupić. Silnik Briggs&Stratton 6.5ps Brakuje ci tej sprężyny jak na photo; https://obrazki.elektroda.pl/2064569500_... Gdzie kupić (?) - najprawdopodobniej w miejscu dystrybucji cześci dla Briggs & Stratton...
Ten iskrownik posiada cewkę zapłonową o trzech uzwojeniach na wspólnym rdzeniu. Przesuwajacy się magnes nad cewką indukuje w uzwojeniach SEM. By jednak wytworzyć iskre na świecy w dokładnie określonym momencie, uzwojenie pierwotne jest zwierane przez tranzystor wyzwalany trzecią cewką z wycięciem osłabiającym punktowo pole magnetyczne i określajacym...
Dzięki. Właśnie sprawdziłem i na wysokich obrotach to nawet 16V,być może obroty są trochę za wysokie, ale na niskich to tylko 4.75V i nie wiem czy to nie za mało.Boję się że to za mało na doładowanie akumulatora. Światła podłączyłem i wraz z wyższymi obrotami świecą coraz jaśniej. Dodano po 8 A czy jest możliwe że cewka jest uszkodzona? Może istnieje...
Zobacz czy jest iskra, bo w tych modelach tak cewka głupieje.
Z cewki zapłonowej powinien wychodzić jednożyłowy kabel który jest podłączony do hamulca koła zamachowego, sprawdź czy nie jest przetarty. Spróbuj czy wymiana świecy nic nie pomoże, a jeśli nie, to cewka kaput.
Proszę bardzo schemat tylko samego rozrusznika,stacyjki,oraz cewki zapłonowej. Tylko żeby go odpalić.
Nie. A jak rozepniesz kabel przy cewce czy odpali? A może akumulator jest szrot?
Odwróć cewkę i będzie ok
Jaki to dokładnie model silnika? Jeżeli wychodzą dwa przewody to ten z diodą, to ładowanie akumulatora, drugi, to zasilanie oświetlenia. Masa jest wspólna i podłączona do rdzenia cewek. Jeżeli jest dioda, to nic więcej nie jest potrzebne. Zapłon, jest całkowicie oddzielnym obwodem. http://obrazki.elektroda.net/51_12866090...
To może być wina cewki zapłonowej.
Przecież tam nie ma cewki bateryjnej.
Sprawdź świecę zapłonową i sprawdź czy jest iskra. Być może cewka daje słabą iskrę i zalewa świecę.
Ustawiłem szczelinę między cewką i kołem zamachowym i jest ok. Dzięki za pomoc.
Cewkę zapłonową o tym samym numerze stosuje się w silnikach od 10-17,5 HP.
briggs stratton ustawienie cewki briggs stratton briggs stratton ładowanie
powietrzny pompa ciepła corsa duże spalanie zasila router switch
rotel wzmacniacz rotel wzmacniacz
Automatyczne wyszukiwanie kanałów w QILIVE Q55UA221B Najlepszy podnośnik samochodowy do auta osobowego – Bahco, Yato, Daytona, żaba 2–3 t, niskoprofilowy