To coś takiego? http://www.eukasa.pl/kosiarka-partner-55... Jeśli to to samo to silnik to Briggs and Stratton chyba Quantum Wtedy cewka to mniej więcej coś takiego https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow...
Za mało danych , typ model etc. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić : - podmienić świece -sprawdzić stan przewodu -sprawdzić cewkę (uszkodzenia mechaniczne , przejście itp.) -odległość cewki od koła -stan magnesu
Dzięki. Właśnie sprawdziłem i na wysokich obrotach to nawet 16V,być może obroty są trochę za wysokie, ale na niskich to tylko 4.75V i nie wiem czy to nie za mało.Boję się że to za mało na doładowanie akumulatora. Światła podłączyłem i wraz z wyższymi obrotami świecą coraz jaśniej. Dodano po 8 A czy jest możliwe że cewka jest uszkodzona? Może istnieje...
Tak właśnie zrobiłem tylko teraz źle napisałem (odpinałem kabel od strony cewki a nie wyłącznika) - i było to jeszcze przed demontażem, wiec myślę że to odpada...
Nowa cewka ma około 1 oma. Wszystko działa.
Normalnie na kolor iskry. Jak fioletowa to dobra. Nie no co za pytanie. Kto Ci każe wymieniać. Wiesz co akurat jeżdżę po ludziach, więc wiem. Jest miliony tego. Co wiecej zimny olej też ma znaczenie to rozrusznik kręci słabiej. Sprawdzenie cewki na omomierz - miernik między fajkę a masę: 4,7kΩ dobra, nowa 2,7kΩ zwarcie uzwojeń (przykładowo)...
Jeżeli masz zwarcie tego czarnego kabelka z cewki do masy to dlatego nie ma iskry. Wyłączanie silnika następuje właśnie w ten sposób. Sprawdź ten kabelek, może ma uszkodzona izolację i wyłącznik zapłonu
Odłącz od cewki kabelek idący do wyłącznika i sprawdź czy jest iskra.
Jak na plaku się odezwie to grzeb w gaźniku
Witam. Poradził Pan sobie z tym gaźnikiem. Mam problem jakie mają być sprezynki gaźnika Briggs Stratton 60 intek
W tych silnikach, zależnie od numeru, ustawia się szczelinę na 0.06 - 0.14 cala, czyli 0.15 - 0.35 mm. Nie słuchaj bzdur, że to zbyt mała odległość.
Ta cewka ma wbudowany moduł zapłonowy wiec porównanie oporności nie jest miarodajne bo samego modułu sprawdzić nie można (zalany żywicą razem z cewką), ale jak na drugiej jest iskra to raczej wina cewki.
I pewnie bez rezultatu?.Do cewki dochodzi przewód od gaszenia,odłącz go i sprawdź palenie na rozruszniku.
Podejrzewam ze te 10kOhm uzwojenia wtornego to dobra wartosc. Spojrz na opisy tych 3 cewek zaplonowych: http://www.zelmot-electric.pl/produkty/e... Jezeli sprawdzales i na swiecy nie ma iskry to ja bym sprawdzil uzwojenie pierwotne (kilka ohm) no i platyny i kondensator (jezeli takowe sa). No i wazne jest tez napiecie zasilania...
Ta cewka nie potrzebuje żadnego zasilania, nie podłączaj tam napięcia bo ja zepsujesz. Jedyne połączenie cewki ze stacyjką o przewód wyłączania silnika, aby wyłączyć zwiera się go do masy.
Spróbuj na początek zbliżyć cewkę WN do koła magnesowego, zważając by koło magnesowe nie ocierało o cewkę (na grubość np. żyletki, kartki papieru). Taki zabieg powinien spowodować mocniejszą iskrę. Jeśli taki zabieg nie da lepszej iskry, to cewka WN do wymiany. Sprawdź stan kabla WN i fajki świecy, metalową osłonę fajki zdemontuj jeśli jest na fajce....
Zdejmij fajkę ze świecy i obróć ręcznie nożem, sprawdź czy są jakieś zgrzyty, stuki. Sprawdź zamocowanie cewki zapłonowej, zamocowanie koła zamachowego, itd.
Odległość 0.2 - 0.3 mm.
Briggs podaje; maksymalną dopyszczalną różnice kompresji pomiędzy cylindrami 25% Sprawdź też cały układ zapłonowy, świece zapłonowe, następnie cewki zapłonowe oraz ich przerwę od koła zamachowego, zamień miejscami. Następnie zrób test diod na przewodzie od gaszenia.
Jaki to model silnika, do sprawdzenia wyłącznik zapłonu, czujnik poziomu oleju (jeżeli jest)
Jaką podjąłeś decyzję? Dałem trzy propozycje. Co wybrałeś? Schematu regulatora na 99% nie znajdziesz. :cry: Musiałbyś go odtworzyć "z natury". Proponuję zakup regulatora od Quada. Ma to byc regulator jednofazowy szeregowy (nie może to byc regulator równoległy czyli stratny) do tzw. cewki bezmasowej.
Może masz przestawiony nóż
Do sprawdzenia świeca, fajka świecy i cewka zapłonowa.
Z cewki zapłonowej powinien wychodzić jednożyłowy kabel który jest podłączony do hamulca koła zamachowego, sprawdź czy nie jest przetarty. Spróbuj czy wymiana świecy nic nie pomoże, a jeśli nie, to cewka kaput.
W tym silniku niema możliwości regulacji zaworów. Sprawdź odległość cewki od koła zamachowego, ustaw na 0,3 mm.
Zwróć uwagę czy cewka nie poluzowała się na śrubach i nie dotyka nadbiegunikami koła zamachowego.Między nadbiegunikami cewki a kołem zamachowym powinna być widoczna wzrokowo przerwa.
Powodem tego jest zalewanie świecy, więc albo uszkodzona świeca ( ma przebicie przy wyższej temperaturze ) brak podkładki na sprężynie, wytarty cylinder. Podaj na PW adres to poślę Ci tą podkładkę. Jeszcze przyszło mi do głowy aby sprawdzić odległość cewki od koła ( 0,2-0,3 mm ) Z cewki, oprócz kabla świecy powinny wychodzić dwa cienkie przewody jeden...
Witam. Czy montując cewkę zapłonową do kosiarki spalinowej Briggs&Stratton musi być zachowana strona góra dół czy to jest obojętne. Pozdrawiam.
Kolego może cały czas działa hamulec i wymaga regulacji cięgła, ale to trzeba dokładnie sprawdzić, bo jak sam podajesz bez szarpaka wał silnik obraca się bez oporu. "Odbijanie" silnika - szarpnięcie może wynikać z rozregulowanego zapłonu np. ściętego klina, przestawienia cewki WN.
Włóż klin do rowka w wale, załóż kolo i dokręć nakrętkę. Sprawdź odległość cewki od koła, powinno być 0.3 mm i to wszystko.
Cewkę ustawia się na grubość wizytówki.
Tłumik nie powinien się tak rozgrzewać, albo zbyt uboga mieszanka paliwowo-powietrzna albo przestawiony rozrząd. Sprawdź odległość cewki od kola (0.3 mm) i luz zaworów.
Witam . Jak w temacie, świeca nowa, klin OK a iskry brak. Nie zmieniałem tylko cewki. Czy to jej wina? Po sezonie zgaszona i tyle.
Warto by przeczyścić i wyregulować gaźnik, sprawdzić pompkę paliwa, filtry oraz świece, na obu cylindrach. Sprawdź luz zaworów, na zimnym silniku, powinien wynosić: ssący 0,10-0,15 mm, wydechowy 0,18- 0,23 mm. Sprawdź też odległość cewki od koła zamachowego, powinna wynosić 0,20-0,30 mm. Regulacja gaźnika: http://obrazki.elektroda.net/14_12713967...
Ta cewka jest dobrze przykręcona, napisem TOP do góry?
Od 2,5 do 5 kOhm.
Możliwe że to wina świecy. Cewkę nową można kupić np. tu http://www.es24.pl/produkt/26864/202773/... Poszukaj na Allegro . Aukcja nr. 668448153 Jeżeli, silnik jest w niezłym stanie to warto wydać te 50 zł i kupić cewkę na aukcji.
Nie wiem jak inni praktykują - ja daję ok. 1, max. 2 cm 3 benzyny (czystej). Jeśli silnik po kilku próbach nie odpali, to ponawiam czynność z paliwem. W przypadku dalszych niepowodzeń, pomimo iż iskra jest "pewna" - sprawdź jeszcze raz kompresję (ale poprawnie i dobrym sprzętem). Gdy próba ta będzie pozytywna ( min. 4-5 barów) a silnik nadal nie będzie...
Witam, ostatnio wyremontowałem swój silnik Briggs Stratton 8 HP i jak wszystko poskładałem do kupy, to z ciekawości chciałem sprawdzić, czy ma ładowanie i ku mojemu zdziwieniu nie było ładowania, a przed rozbiórką było. Jak składałem, to nic nie ruszałem przy tym ładowaniu. I teraz ważne pytanie: czy da się to w jakiś sposób naprawić usterkę, czy jestem...
Cewki w tych silnikach potrafiły być różne nawet na przestrzeni lat tego samego modelu. Trzeba by lampę do ustawiania zapłonu i określić realny kąt zapłonu. Czasem koło zamachowe/magneto potrafiło ściąć klin i przestawić się co skutkowało przestawieniem zapłonu. Ja wszystkie Brigsy testuje podając gaz z palnika na propan butan (oczywiście nie zapalając...
Dzień dobry, kosiarka Briggs & Stratton 450 series, 148 ccm po zgaszeniu w celu wyniesienia kosza już nie odpaliła. Nie ma iskry. Zakupiona nowa oryginalna cewka, ustawiona na 0,3 mm względem "magneta", nowa oryginalna świeca, a iskry jak nie było, tak nie ma. Po odłączeniu przewodu do gaszenia (który zresztą też przy okazji został wymieniony) odpala....
Przedstawia się zapłon - wymień cewkę zapłonową.
Jeśli nie ma iskry cewka do wymiany.
Z cewki idzie cienki czarny kabelek, sprawdź czy nie zwiera do masy. Oczywiście sprawdzenie świecy. Silnik to prawdziwy zabytek, już ma za sobą czasy swojej świetności. Cylinder pewnie wytarty tak samo prowadnice zaworów. Odkręć głowicę i sprawdź w jakim stanie jest gładź cylindra, jeżeli jest wyraźnie wyczuwalny próg przy górnej krawędzi cylindra,...
https://filmy.elektroda.pl/99_1694674679... Witam posiadam ciagniczek kosiarkę od Stiga Estate 3084h z silnikiem Briggs & Stratton seria 3130 344cc. I od pewnego momentu mam problem z jego odpaleniem. A mianowicie po koszeniu młody chciał go umyć i postawił go na któryś bok i czyścił karszerem po tym już nie chciał zapalić. Dodam, że gaźnik jest wyczyszczony,...
Kosiarka nie chce zapalić. Gaźnik wyczyszczony. Czy to coś z cewką, zaworami?
Odległość cewki zaplonowej od koła magnesowego kosiarka Briggs & Stratton550 odkreciłem cewke do czyszczenia i nie zmierzylem przed
Witam, posiadam traktorek MTD 18 HP Twin2. Brak iskry nawet na odłączonym kabelku, podmienione i odwracane cewki, świece sprawdzone, kabelek odłączony – iskry brak. Dodam, że jak chciałem zapalić, to zapaliła na 3 sekundy, zakopciło dużo i zgasła, i od tamtej pory nie mogę odpalić i brak iskry. Dzięki za pomoc. AI: Czy sprawdzałeś stan przewodów masowych...
Witam, mam kosiarkę z silnikiem Briggs Stratton 12HP dolnozaworowy. Po zakupie chodził, czasem strzelił, pofalował, ale nasilało się to pod obciążeniem (wysoką trawa). Regulacja gaźnika nic nie dawała (kupiony nowy, jakiś chińczyk i to samo). Sprawdziłem iskrę i okazało się że raz jest, raz nie ma. Przeczyściłem koło magneta, cewkę i nic, więc kupiona...
jakim cudem... da się tak wgl? Może cewka padła.
Kosiarki nie udało mi się odpalić wymieniłem świece , wlałem nawet trochę paliwa do cylindra ale bez efektu , gaznik przeczyściłem również . Kosiarka odpala na 1 ,2 sekundy i gaśnie silnik Briggs&Stratton, model 775EX , 6 KM . Czy może być to wina cewki zapłonowej ?
Jak już napisałem poprzednio ,numer części b&s 799651
Dzięki za wskazówkę. Jak będę miał teraz trochę czasu to sprawdzę tą iskrę. Może to faktycznie jest cewka?
Zobacz czy jest iskra, bo w tych modelach tak cewka głupieje.
Czyli nie spala całkowicie paliwa. Do sprawdzenia klin koła zamachowego, świeca, fajka świecy (najlepiej założyć inną). Możliwe że to wina cewki zapłonowej, źle założona membrana, krzywa plastikowa część gaźnika nie dolega dokładnie do zbiornika i wciąga brzeg membrany do środka.
To może być wina cewki zapłonowej.
Przecież tam nie ma cewki bateryjnej.
Odwróć cewkę i będzie ok
Witam. Mam te objawy w silniku B&S 675 ale w agregacie prądotwórczym z prądnicą 1,9kW - słychać delikatnie nierówną pracę silnika plus prychnięcia i jakby przerwy w pracy na ułamek sekundy. Dodatkowo po odpaleniu na ssaniu silnik chodzi tylko przez kilkanaście sekund po czym zaczyna się dusić i trzeba wyłączyć ssanie - wtedy jest ok. I jeszcze jedno...
Zapłon, w tym silniku, to całkowicie oddzielny obwód i nie ma nic wspólnego z resztą "elektryki" Cewka zapłonowa ma dwa wyjścia, jedno do świecy, drugie do gaszenia silnika przez zwarcie do masy. Odłącz ten cienki kabelek od cewki i sprawdź czy jest iskra, jeżeli nie to zapłon do wymiany. Oczywiście jeżeli świeca jest dobra. Jeżeli jest iskra, to ten...
Jeśli cewka jest ta sama, co przed remontem, to skąd taka odległość. Zalecana jest taka odległość jak podałeś. Spróbuj pokombinować (podpiłuj, rozwierć), aby przybliżyć cewkę do koła magnesowego, to poprawi jakość iskry. Może zajdzie potrzeba podmienić cewkę.
Odległość cewki od rdzenia, 0.2 - 0.3 mm. Przerwa na stykach przerywacza 0.2 mm.
Jaka może być przyczyna takiego zachowania kosiarki, czy może być nieodpowiednie wyprzedzenie zapłonu bo nie wiem jak sprawdzić. Wyprzedzenie zapłonu w kosiarkach przeważnie reguluje się odległością modułu/cewki zapłonowej od koła magnesowego. W tej chwili nie pamiętam jakie to są wartości (w dużej mierze zależy to od typu silnika), ale te dane można...
Poza cewką wszystko dobre i sprawdzane tj. : kabel, fajka (gumowa), świece cztery sprawdzane (ten sam objaw). Jest możliwość sprawdzenia cewki? nie chciał bym kupować nowej i żeby się nie okazało że to nie w tym problem... Dodano po 20 tak 95. takiego błędu bym nie popełnił... kabel od gaszenia wymieniony na nowy... :/ i dalej to samo.
Proszę bardzo schemat tylko samego rozrusznika,stacyjki,oraz cewki zapłonowej. Tylko żeby go odpalić.
Sprawdź jednak ten klin, może został ścięty i zapłon jest przestawiony. Jeśli klin będzie ok. i silnik zaskoczy, to na ciepłym silniku podreguluj gaźnik (zwiększ nieco obroty). Może trzeba będzie podmienić cewkę WN.
A co z hamulcem bezpieczeństwa?? W nim jest stycznik prądu cewki na masę.
Witam zredagowałem post silnik Briggs & Stratton 22707 typ 1210 (07) lub 01 bo tabliczka jest uszkodzona Silnik jak odpali po nocy to chodzi nierówno trochę da radę kosić ale chodzi, po zagrzaniu kaplica nie odpali i pare godzin musi stać żeby znów ruszył. Sprawdzona instalacja elektryczna aż do cewki / na chwilę obecną wszystkie wyłączniki bezpieczeństwa...
Sprawdź cylinder, jak w porządku to cewka prawdopodobnie jest uszkodzona.
Benzyna jest nowa? Spróbuj wymienić świecę i sprawdź odległość cewki od koła zamachowego (0.3mm) Warto by sprawdzić zawór iglicowy w gaźniku. Ten silnik to jest wersja maksymalnie uproszczona. W wersjach z rozrusznikiem elektrycznym jest możliwa ręczna regulacja obrotów. Nawet w Twoim silniku jest miejsce na nią, nad obudową kola zamachowego. Podaj...
Czy sprawdziłeś działanie przekaźnika rozrusznika tj. jego cewki i działanie stacyjki. Stacyjka ma bezpośrednie połączenie z plusem akumulatora tj. przewodem czerwonym o największej średnicy. Po przekręceniu stacyjki z poz. 2 powinno płynąć napięcie 12 V cienkim przewodem do pinu cewki przekaźnika a jeśli tak nie jest, to szukaj usterki w stacyjce,...
Iskra jest ale jaka bo to jest ważne ,powinna być jasnoniebieska nie żółta ani nie czerwona.Sprawdź dokładnie siteczko ale to na dłuższej rurce wyciąg tą rurkę i przedmuchaj sprężonym powietrzem jak przystawisz do oka ma być widać na wylot. Włóż rureczkę z powrotem ale mocno aby poczuć kliknięcie.Sprawdź szczelność gaźnika do zbiornika czy nie przecieka...
Jeżeli chcesz pomocy to zrób to o co Cię proszę. Daj zdjęcie tych cewek. Według schematu cewki maja tylko po dwa kable, jeden do świecy a drugi do gaszenia silnika. Jeżeli tak to niby gdzie masz podłączone to napięcie do cewek? W tych traktorkach były silniki Briggs - Stratton a Ty masz Hondę?
Dziękuję za odpowiedz. Już w tym sezonie kilka razy kosiłem i nagle taka sprawa.Jutro spróbuję zmniejszyć szczelinę,a czy może to być np. cewka?
Nie. A jak rozepniesz kabel przy cewce czy odpali? A może akumulator jest szrot?
Możliwe, że przestawiony zapłon, a czy to wina klina czy cewki to trzeba rozebrać i zobaczyć.
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Ja zrobiłem test dokładnie w sposób kolego który opisujesz podłączyłem czerwony przewód wychodzący z regulatora napięcia do czerwonego wychodzącego z wiązki która idzie do stacyjki a biały i niebieski pozostawiłem tak jak było. Ladowanie wtedy się zwiększa ale tylko do ok. 0.5V na mierniku na przewodach które idą do akumulatora...
Można stracić cierpliwość. Ma być tak jak na zdjęciu. Dźwignia przełączająca przepustnicę ssania, w twojej kosiarce, jest zagięta trochę za dużo. Musisz ją delikatnie rozgiąć, porównaj z tą na moim zdjęciu. Wymień świecę, sprawdź odległość cewki od koła zamachowego, powinna być 0.3 mm. http://obrazki.elektroda.net/21_12785314... Tak powinna...
Iskrę sprawdzałem wcześniej wiele razy ale dzisiaj niema iskry. Cewka do wymiany !!! Może pod ciśnieniem znikała po paru cyklach po odpaleniu. Wielkie dzięki Zielony KIA !!! Wymienię cewkę i zobaczę efekty.
Sprawdź świecę zapłonową i sprawdź czy jest iskra. Być może cewka daje słabą iskrę i zalewa świecę.
Dokładnie brak membran czyszczony ,przedmuchany,łapie i nic nie zapali, może być że cewka daje iskrę a jest zepsuta
PS. sprawdziłem. faktycznie to jest ten przewód, tylko w takim razie dlaczego jak był on podłączony do blachy na silniku to było ok, a jak bezpośrednio do masy to silnik gaśnie? mój miernik jest zdania ze jedno i drugie to taka sama masa... Nie bardzo rozumiem co było OK. Po zwarciu kabelka z cewki, do obudowy silnika, musi on zgasnąć. Ładowanie akumulatora...
Na starym na bank nie pobierało, ale teraz nie wiadommo, ponieważ jak wyżej napisałem był uszkodzony. Czerwony przewód idzie bezpośrednio do akumulatora odpowiada on za ładowanie go. Dwa żółte idą do uzwojeń prądnicy, a masa jest brana z aluminiowej obudowy. Bardziej interesuje mnie odpowiedź kogoś, kto miał doczynienia z podobnym ustrojstwem, bo jak...
Witam. Posiadam kosiarkę która ma kilka lat. Ostatnio pojawił się pewien problem, a mianowicie podczas odpalania czyli ciągnięcia za sznurek, kosiarka "szarpie" a dokładnie to tak jakby się zacinała, aż chce rękę urwać. Kilka razy miałem tak że podczas ciągnięcia za sznurek kosiarka się właśnie tak "zablokowała" że aż ją podniosło i przestawiło obok,...
Ustawiłem szczelinę między cewką i kołem zamachowym i jest ok. Dzięki za pomoc.
Posiadam widoczny na zdjęciach traktorek Husqvarna i problem polega na tym, że po każdym koszeniu akumulator się rozładowuje. Przed koszeniem muszę podłączyć go do prostownika, a każde wyłączenie kosi... Krótka odpowiedź Najczęściej w traktorach Husqvarna z silnikiem Briggs & Stratton 15 HP winny jest regulator-prostownik lub pojedyncza dioda na...
Jak to z GB to pewnie rozmiar calowy. Instrukcja: https://www.manualslib.com/products/Brig... Podobno zajmują się serwisem , częściami do tej marki: www.chabin.pl www.briggsandstratton.com
Jak w każdym innym silniku. Pomiędzy trzonkiem zaworu, a popychaczem. Ma być w okolicach 0,2mm. Tylko po co go sprawdzać? Kosiarka ze zbyt małym luzem nie będzie wyrywać sznurka. Źle ustawiony rozrząd - pewnie zgubiliście kołek blokujący zębatkę na wale korbowym. Ew. cewka do wymiany.
Witam mam taki problem silnik briggs&stratton 17 5 hp intek ciężko odpala na zimnym silniku na ciepłym pali od razu został wymieniony akumulator świeca filtr powietrza cewka ustawiona co może być tego przyczyną ze ciężko pali.
Witam mam problem z podłączeniem pierścienia cewek ładowania w traktorku kosiarce z silnikiem Briggs & Stratton 15,5HP .Traktorek jest z roku 2005 i miał nowszy model cewki z dwoma kabelkami który uległ zniszczeniu, teraz kupiłem używaną (która jest starszym modelem) i posiada tylko jeden kabelek, czy ktoś wie jak to podłączyć bo próbowałem na wszelkie...
Miałem podobny problem tyle że nie falowała i okazała cię cewka, u ciebie obstawiałbym nieszczelność bądź gaźnik do czyszczenia
Ale dziwne jest to, że przedtem tzn. tydzień temu kosiarka chodziła idealnie lecz padła cewka i po zmianie cewki to się stało. To coś z zaworami?
Sławek K , najpierw zamierzam sprawdzić iskrzenie. Potem dalsze kroki. Jeśli ma się okazać , że jest mocniej uszkodzona, to wolę póki co nie ponosić kosztów. Nie jestem pewien, ale czy tam nie powinno być linki gazu (oprócz oczywiście tej umożliwiającej włączenie/wyłączenie silnika)? Dodano po 1 Na tę chwilę zdjąłem osłonę szarpaka. Koło magnesowe...
Witam, składam taki silnik po remoncie i potrzebuje danych na temat momentów dokręcania śrub na głowicy, korbowodzie, misie olejowej, oraz luzy na zaworach i szczelina między kołem magnesowym a cewką. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Witam, składam taki silnik po remoncie i potrzebuje danych na temat momentów dokręcania śrub na głowicy, korbowodzie, misie olejowej, oraz luzy na zaworach i szczelina między kołem magnesowym a cewką. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Fajka świecy metalowa, raczej sprawna bo bez fajki jest to samo. Paliwo świeże 95 z tej samej bańki co zawsze. Silnik nie odpala po paru dniach przerwy, ostatnim razem działał normalnie i zawsze odpalał od pierwszego razu. Kosiarka nigdy nie była myta myjką. Wszystko wskazuje na moduł zapłonowy, czy można wstawić jakiś zamiennik ? te cewki są znormalizowane...
Chyba do statora czyli zapłon i ładowanie. Cewki statora są mocowane jako jeden zespół do bloku.
Witam. Mam kosiarkę solo z silnikiem Briggs Stratton model 10g902 typ 0135 B1 chyba ma 3,5 km. Kosiłem nią w tym roku może 4 razy. Ostatnio podczas koszenia zgasła i nie chciała odpalić. Po około 20 minutach odpaliła i silnik pracowała całkiem normalnie. Teraz nie mogę jej wcale uruchomić. Świecę wymieniłem na początku maja. Na wszelki wypadek kupiłem...
Do rozrusznika w zależności od mocy to prąd do 300A, na kabelku nie radzę tego robić. Jak masz miernik sprawdź cewkę przekaźnika czy zamyka obwód, cewka będzie połączona ze stacyjką, styki przekaźnika (stycznika) są połączone między akumulatorem (gruby przewód) a rozrusznikiem. Prąd nie dochodzi do rozrusznika, pierwszy element to stycznik.
Witaj Sprawdź czy nie przestawił Ci się zapłon, zobacz jak wygląda klin na kole zamachowym. Wyreguluj przerwę na cewce zapłonowej, wyczyść świecę i ustaw szczelinę. Pozdrawiam
briggs stratton ustawienie cewki briggs stratton briggs stratton rozgrzany
pilot zmiennym kodem ekspres delonghi uszkodzony spieniacz zamek drzwi seicento
czujnik gardena schemat dewalt ładowarka dcb115
Jak rozebrać żelazko Tefal Supergliss FV3530? Jak wgrać polski Windows Mobile na HTC Kaiser 2?