Witam obstawiam brudne klemy lub uszkodzenie akumulatora.
Podziel się informacją o tym, co było robione w rozruszniku? Według prawa Murphy'ego psuje się to, przy czym grzebałeś. Bez tych tajnych informacji można zngadywać, że jest problem ze szczeotkami lub z wirnikiem lub ze stojanem. O, i cały rozrusznik jest podejrzany. Ale co tam można sprawdzić? Można sprawdzić czy szczotki lekko się przesuwają. Można...
Podlacz tak jak kolega wyzej radzi. Jesli nie zadziala to moze masz rozladowany akumulator lub wentylator jest uszkodzony. Ew akumulator nie o tym napieciu badz brudne klemy akumulatora i stad brak odpowiedniego kontaktu.
Miernika bym nie podejrzewał. Albo wyczerpana bateria, albo brudne klemy i słaby styk w zależności od siły i miejsca przyłożenia.
Brudne klemy na akumulatorze
a kontrolki nie przygasają? Może to tylko brudne klemy ...
Sprawdz najpierw : 1. Brudne klemy 2. Uszkodzona jedna z cel akumulatora 3.Wyładowny akumulator
sam sobie odpowiedziałeś że gdy wypniez alarm to jest zmiana a jeśli dalej nie pali to nie alarm ----stawiam tez na brudne klemy ,brak masy
a bardzo przygasają kontrolki jeśli tak to będą brudne klemy przy akumulatorze lub nienaładowany bądź zepsuty rozrusznik jeśli jednak kontrolki nie przygasają to moze byc to wina zanieczyszczonej cewki rozrusznika(włącznika)
Brudne klemy akumulatora, lub jego połączenie z masą - stale napięcie pulsujące (!!) z alternatora przenika do instalacji. Radio samochodowe ma filtr na wejściu. Co do diagnozy, to podłącz kondensator elektrolityczny 4700µF/25V równolegle przy samym gnieździe zapalniczki, z którego zasilasz dodatkowe urządzenia. Jeżeli efekt zakłuceń zniknie, wyczyść...
Witam, Akumulator do wymiany lub (i) brudne styki (klemy, masy, przewody akumulatora). Pozdrawiam, Georges
Aby poprawic masę przeczyśc miejsca mocowania alternatora do silnika i silnika do ramy. Możesz skontrolowac główne przewody jak i klemy czy nie sa brudne i luźne . Jesli uszkodzona była by dioda to napiecie to 18V było by cały czas. Aby sprawdzic mostek prostowniczy musisz wyjac i rozebrac altek. A nastepnie mierzyc każdą dode osobno na przebicie. Jednak...
A jak długo nie używałeś zamków z kluczyka? Pewnie w ogóle. Więc chwyciło bębenki i teraz będzie trudność z ich uruchomieniem. Na początek WD 40 lub coś podobnego. Może być także duża kondensacja wilgoci i mrozik trochę chwycił ruchome elementy. Elementy wykonawcze się nie odzywają w ogóle? Chodzi mi o siłowniki. Kolega ma całkowitą rację odnośnie...
Miałem podobnie (to znaczy gasł po chwili) u mnie zabrakło sterowania z komputera na zawór gaszący. U Ciebie może być zwarta cela, brudne klemy, zużyty akumulator, brak pewnego połączenia z masą .. .
Brudna klema, lub nie stykająca.
Po wizytach u magików brudna klema? To nie pisz skąd jesteś i u kogo byłeś...
Jest możliwe że masz brudną klemę, stąd sugerowane przeze mnie metody pomiarów. Schematu tego samochodu nie znam, więc Ci o przekaźniku nie powiem. Tak czy inaczej jak do alternatora dochodzą 2 kable i masa, to można się domierzyć co się dzieje.
Może też być uszkodzony lub brudne klemy.
Czyściłem tylko szmatką z płynem do szyb- nic więcej nie miałem przy sobie. Zrobiłem to tak pro forma, bo klemy wyglądały na czyste - bez żadnego nalotu czy zaśniedzenia. Jeśli podejrzewacie że w brudnych klemach leży problem, to jutro wezmę jeszcze papier ścierny/szczotkę drucianą i spróbuję ponownie.
Myśląc o korozji, miałem na myśli zaśniedziały, brudny, styk klemy plusowej, oraz kontakt bezpieczników tych przy klemie akumulatora tak jak napisał bokolek.
Zdecydowanie problem z zasilaniem - słaby aku lub brudne styki (klemy).
Witam Problemów może być kilka. Zaczął bym od podmiany akumulatora. Może warto zadzwonić do serwisu z akumulatorami, być może pomogą sprawdzić i zdiagnozować obecny. Warto też sprawdzić stan klem na akumulatorze, czy są dobrze dokręcone, czy wyprowadzenia nie są brudne itd.
Te 12,6V na wolnych obrotach przy wyłączonych wszystkich odbiornikach to za mało, sprawdź pasek klinowy. A spadek napięcia w instalacji wynika z prawa Ohma. Każdy styk to pewna rezystancja. Napisałeś że zakonserwowałeś styki, ale czy je wcześniej oczyściłeś? Luźne i brudne klemy, w przewodach kwitną błękitne kryształy siarczanu miedzi a to też pogarsza...
Cześć Drodzy Forumowicze, Mam następujący problem. Pacjent Clio IV 1.2 TCE 120 KM, wersja GT. Auto wyrzuciło błąd ładowania akumulatora. Na początku zauważyłem bardzo brudną klemę - oczyściłem i założyłem ponownie - bez rezultatu. Zająłem się więc alternatorem. Ładowanie było, ale prewencyjnie wymieniłem już 3 sztuki oryginalne dokładnie takie jakie...
Auto wróciło z diagnostyki. Prawie we wszystkich sterownikach został zarejestrowany ten sam problem - za niskie napięcie akumulatora. To mi pasowało do uszkodzonego akumulatora oraz strasznie brudnej klemy +. Klema jednak wyczyszczona, akumulator wymieniony, naładowany, pomierzyłem napięcia - ok, a problem jak był tak jest. Jeśli chodzi o sterownik...
Może dobrze by było go sprawdzić diagnostyką jakie są parametry podczas rozruchu czasem spadek napięcia powoduje takie rzeczy chodzi mi o stacyjkę czy brudne połaczenia lub klemy.
Może klemy brudne. Gdy był podłączony pod inny samochód to też prądu nie było?
Po pierwsze akumulator o prądzie rozruchu 540A, to absolutne minimum do diesli. Wiec jak przyjdzie Ci do wymiany to zainwestuj w coś od 70ah. A po drugie, mimo wszystki dwulatek powinien dobrze kręcić, wieć być moze masz zatarte tuleje w rozruszniku + zbyt gęsty olej (zapewne mineralny) co daje razem duzy opór i w konsekwencji znaczne zużycie prądu....
HEHEHE - miganie świateł do wzmacniacza 20mm², a akumulator oryginalnie połączony do masy kabelkiem 10mm², lub brudne klemy. albo stary akumulator o prądzie rozruchowym 150A, a po dwóch latach ma już ledwo 70A. Miganie świateł zawsze wiąże się z rezystancją źródła zasilania, czyli najczęściej z prądem rozruchowym jaki podają na akumulatorze...
Dwa mierniki to bez sens bo każdy może pokazać co innego przy tym samym pomiarze. Zmierzyć spadek napięcia na masie i na plusie czyli jeden przewód miernika do obudowy alternatora, drugi przewód do bieguna ujemnego akumulatora (nie klemy). Drugi pomiar to jeden przewód miernika do śruby alternatora a drugi do dodatniego bieguna akumulatora (nie klemy)....
Ja miałem coś podobnego - zamiast kręcenia było "tykanie" - kontrolki również przygasały. Tłukłem po rozruszniku jak szalony (myślałem że się zawiesił). Wiesz co się okazało? Brudne, zaśniedziałe klemy na akumulatorze! Odczyściłem i było wszystko ok. Prawie wszystko - alarm poległ przy tych skokach napięcia. P.S. Też mam CC700 na Aisanie.
2. Rozruch auta (wspomaganie) na 12 v . Uważaj z tym ! To nie Syrenki czy Polonezy dziś. Uwalisz sterownik silnika samochodu tym ,,rozruchem", bo klema brudna......i Ciemna Mogiła :cry:
Gdyby byla brudna klema bylby problem z odpalaniem. Radze kupic miernik uniwersalnu w market'cie (ok. 20zl, przyda sie na potem...) i zmierz napiecie (stale) zapinajac minus do karoseri i plus do instalacji w wygodnym miejscu. Kazda naladowana cela akumulatora to 2,2V. Razy 6 cel to 13.2V. Gdy dodajesz gazu napiecie wzrasta i jest stabilizowane regulatorem...
Transformator bezpieczeństwa, wygląda na nieprzezwajany i trzy diody. Pewnie 12 VDC jako jednopołówkowy, a 24 VDC jako dwupołówkowy. Nie iskrzy na klemach ? Bo kolega już tym iskrzeniem uwalił diody, może tylko bezpiecznik bo jest na stronie wtórnej a niczego więcej tam nie ma. Jednym słowem rozpacz, a nie prostownik. Tyle można wywnioskować z tej brudnej...
Czyli może być tak, że klemy są albo uszkodzone albo po prostu tak brudne? Ewentualnie prąd idzie z akumulatora i ginie gdzieś po drodze do skrzynki bezpieczników? Dodano po 3 Czyli może być tak, że klemy są albo uszkodzone albo po prostu tak brudne? Ewentualnie prąd idzie z akumulatora i ginie gdzieś po drodze do skrzynki bezpieczników?
ja myslę, że to sprawa brudnego krokowca i niezaślepionego EGR. Zrobił bym też reset kompa na czas wypalenia jednego fajurka. Reset w ten sposób, że zewrę ze sobą dwie klemy zdjęte z akumulatora. T5 teraz dobrze? Wqrwiłeś mnie, a ja wqrwiony jestem straszny: -żadne immo nie blokuje przekaźnika pompy. Żadne immo nie blokuje iskry. Jak nie chce zapalić...
W FSO 125p obroty silnika przy rozruchu - ok. 200 rpm, przełożenie 12:1. Pozdrawiam Zależy w jakim stanie silnik, jaki akumulator, jaka temperatura nawet to, czy klemy są brudne, czy czyste... takich czynników jest dziesiątki. Te informacje są całkowicie nieprzydatne, jeśli nie znasz wartości momentu obrotowego jakiego potrzebujesz. Lepiej napisz,...
jezeli jest elektroinstalacja w takim stanu jak widacz na zdjienciach to bendzie bardzo brudna robota.... napewno jest na tym kablu biezpecznik spalony, no myszle ze w tym przypadku radioodbiornik moze zycz. teraz latarke i szukaj gdze ten czerwony kabl gine pod deskou rozdzelcou... i tam znajdziesz usterke. tomek
480 A to prąd rozruchowy. Czy jak odepniesz przewody od zestawu audio, to auto zachowuje się normalnie? To wygląda na pusty aku lub zwarcie. Możliwe jest jeszcze, że masz słabo klemy podokręcane lub brudne.
Brudny zacisk na akumulatorze może być przyczyną takiego zachowania. Podczas startu rozrusznik pobiera bardzo duży prąd i jeśli kontrolki aż gasną to od tego właśnie bym zaczął. Można też przy pomocy drugiej osoby sprawdzić czy podczas próby odpalania któraś klema się nie grzeje. Najlepiej jednak dla pewności oczyścić porządnie klemy i zaciski i posmarować...
chodzi o potencjalnie brudne styki w kostce elektrycznej od zasilania cewki ? a te połączenia masowe to by były te które łączą klemę minusową akumulatora z elementami karoserii ?
Ok, klemy nie wyglądają na zaśniedziałe ani jakoś „brudne” a co do - to dzięki, ale odróżniałem go od + :D Dodano po 59 (at)stanislaw1954 No właśnie nie kręci , nic nawet się nie zapala jak przekręcam stacyjkę Dodano po 37 (at)carrot i co w takiej sytuacji? :/
[quote="12pawel" Taki samochodowy w pełni naładowany przy sprawnej instalacji też powinien sobie radzić ale wiadomo jak to jest z instalacją w ciągnikach. Połączenia często brudne, ładowanie słabe, przewody masy dobrze nie stykają itd[/quote] Jeśli taka jest instalacja to i oryginalne 2x6V nie dają rady i szybko kończą swój żywot. Rozwiązaniem więc...
Opel Astra J 1.4T 120km Ktoś przede mną zrobił coś niedbale. Cewka ma przypalone jedno gniazdo Plastik w środku jest nadtopiony. Gniazdo w środku brudne, zielony nalot jak na klemie akumulatora. Opornik może równo nie dolegać do blaszki w cewce i dlatego strzela tak jak na filmiku? Da się to uratować czy cewka do wymiany? Dwa z 4 oporników mają przepalony...
Przepływomierz przeczyść a jak już to zrobisz ściąg klemę z akumulatora ( najlepiej minusową ) poczekaj kilka minut i załóż spowrotem. odpal samochód i do momentu jak będzie miał temp płynu około 90 st nie ruszaj pedałem gazu. Jeśli już osiągnie taką temp wyłącz silnik i uruchom jeszce raz powinno się poprawić. Jeśli masz kodowane radio to będziesz...
Ten kabel przy klema - od LPG nie jest chyba od silnika czy czegoś. Parownik chyba brudny tylko jest ciasno tam jest poprzedni właściciel zaniedbał samochód syf wszędzie. Klema - czyli masa a na zdjęciu są 2 takie przykręcone do karoserii żeby była masa ? Zaraz tam zobaczę. Dodano po 5 A to nie jest czujnik temperatury?
Do sprawdzenia jest jeszcze gruby przewód od plusa akumulatora bezpośrednio do rozrusznika i styki bendiksa (nie wiem jak to dokładnie nazywa się - taki przekaźnik podający napięcie na rozrusznik jednocześnie włączający przenoszenie napęd rozrusznika na silnik). Jeśli będziesz przy tym majstrował uważaj by nie zrobić zwarcia (najlepiej odłączyć akumulator)....
To technicznie nie wchodzi w rachubę, może jedynie próbować upchnąć ten z CC 700, ma 55A. Lecz tak wielki spadek napięć może jest spowodowany brudnymi, dawno nie czyszczonymi połączeniami głównych przewodów i klem?
Albo słaby "+",albo słaby "_" zmierzyć jednocześnie. Słaby?? Nie rozumiem. Chodzi tu o to że może mieć klemy na akumulatorze "brudne" ?? nie chce mi się jeździć z tym do elektryka, bo jak mnie zobaczy to chyba zawału dostanie. Jeśli możesz to opisz nam jak dokładnie to zrobić, bo nie bardzo kapuję :( (to taka mała prośba ;) ) a wiedza w las nie idzie.
90 mA to dość dużo. Nie wiem jak AUDI ale FIAT bo takie mam podaje ze pobór prądu przy wyłączonym pojeździe powinien wynosić max 0.6mA razy amperogodziny akumulatora czyli dla przykładowo 40 Ah powinno być max 24mA dla 60 Ah 36 mA itd. Co podjada? Elektronika (alarm centralny zamek pamięć radia i innych ustawień elektronicznych) Jakieś zwarcia mogą...
brudne oczko brudne paliwo luźne klemy
zmiana eprom pompa zmywarka bosch czujnik wstępnego ciśnienia
podłączenie kondensatorów miele dotyk
Telefon Storczyk: Analogowy i Sunbeam F1 Orchid MAN TGL: Błąd EDC 00651-1 i 655-1 - Diagnostyka i Rozwiązania